motor hindistan dan sıfır ve yazılım yüklü geliyor olurda burda kullanırken stop etme yaşarsanız yazılım yüklemesi yapılıyor, 1500-2000 devir arasında dalgalanma için yazılım yüklemesi yaptırmayın.
motor hindistan dan sıfır ve yazılım yüklü geliyor olurda burda kullanırken stop etme yaşarsanız yazılım yüklemesi yapılıyor, 1500-2000 devir arasında dalgalanma için yazılım yüklemesi yaptırmayın.
Arkadaşlar 2016 model var bende ve ilk motorum. Şu an 1500 km'deyim. Yani pek tecrübem yok. Ancak stop etme, titreşim vs. bir sorun yaşamadım. Titreşim konusunu da bir kaç çeşit motoru test amaçlı kullandım. (Cbr 125, Mondial 150 lik cooper, Kanuni Phantom vs.) Kıyaslayarak söylüyorum, bu motorda titreşim yok gibi bir şey.
Yaşadığım genelde bilinen basit sorunlar:
Aynalar malum, değiştirdim.
Ön Camın içine kaçan arıyı çıkaramadım, özellikle yokuş aşağı kompresöre binince çok vızırdıyor.
Lastikler malum, yeni olduğundan kıyıp ta değiştirmedim. İdare ediyoruz.
Saat sıfırlıyor, henüz servise gidip gösteremedim. Aküden deniliyor.
Kazasız sürüşler dilerim.
İşimden çıkıp eve geldim 15 km lik yol.yemin ederim g.tüm uyuştu eve girip oturunca ayak bileklerindeki sızlamada ortaya çıktı ikinci el cbr250 almayıp bu motora heveslenip bunu aldığım için acayip pişman oldum yarın satın aldığım değilde başka Bi servise gideceğim muhtemelen sorun giderilemeyecek ve ben daha 100km olmadan bu motoru satacağım bu motora binince aklıma gelen ilk motor keeway süper light150 idi Bi keeway süperlight150 de bide mondial 150 vulture de bundaki titreşim gibi titreşim gördüm. şu an çok üzgünüm ne yapacağımı bilmiyorum
Bu kadar acil kararlar vermemeniz gerektiğini düşünüyorum. 2016 model sıfır aldığımda bende 2 3 kere stop ettim fakat anladım ki bu motor devirli kullanım istiyor öyle 2000 devirde 6. Viteste giderim ben deme şansınız yok. Biraz devirli olmalı hep. Yokuş aşağı giderkende yokuş çıkarkende devirli kullanmaya çalışın motor zaten sizi benzin tüketimi olarak üzmez. Titreşim konusunda fabrikadan gelen o yağ biraz daha kalın seçilir ki motordaki pürüzler giderilsin ilk 500kmde. Motul 7100 yağ koyduğumda motorun sesi titreşimi herşeyi değişti. İşk bakımı bekleyin ve motoru 4 7 bin devir aralığında kullanmaya çalışın. Çok zorlamadan çokta devri düşürmeden kullanımda ilk 500 km sıkıcı olur ama motorun hem benzin tüketimi hemde o çeşitli sorunları atlatırsınız. İlk bakımdan sonra vites geçişleri, titreşim ve ses kesinlikle değişiyor ama iyi yağ seçimi önemli. Şu anda 3 bin küsurlu kmlerdeyim ilk seri 2016 motordandı benim motor. Geçen gün devir dalgalanmasından dolayı yazılım güncelleme yapıldı. Evet denildiği gibi o alt viteslerdeki güç kesinlikle azaldı fakat o güç üst devir aralığına kaydı benim motorda. En yüksek hız değişti mi denemedim ama aynı devirlerde aynı hızla gidiyor hala motor. 120 130lara hala çıkıyor geriside bu motor için fazla. Yazılım konusunu 5bin bakımında konuşup eskiye döndürmeyi istiyorum çünkü çok atikti alışmıştık ama şu andada alt devirler yumuşak olduğu için artçılı seyahatlerde dur kalklar daha konforlu. Sarsılmadan belli bir ivme ile hızlanıyor. Motorunuz sizi yarı yolda bırakmaz sadece biraz sabredin. Keyifli sürüşler.
gerçekten düz yolda 'araba kafasında' 5000 devir altında seyreden varmı çok merak ettim ?
200NS motosikletim sadece uzun yolda 1-2 kere eğimli yoldan geçtiğimde 6 viteste değişik bir boğulma söz konusu sanki bujiler ateşlemeyi yapamıyor gibi geldi bana 7 bin deviri ve 95 110 km hızlara kendi nasıl oluyorsa otomatik sabitliyor üstüne çıkmaya çalıştığımda sadece devir artıyor ama gaz yemiyor. Birçok deneme yaptım yakıt aldığım yeride değiştirdim lastik havalarınada baktım ama sonuç yine aynı oldu birşey değişmedi. Bu bahsettiğim sıkıntı düz bir yolda veya rampa aşağıya giderkende oluşuyor bazen 8 bine sabitliyor kendini 115 km hız ı geçmeyi denediğimde gaz veriyorum hızda değişme olmadan devir birden 9 10 a fırlıyor motor bağırıyor ama tepki yok çok farklı bir sorunla karşı karşıyayım malesef böyle bir sıkıntıyla karşılaşıpta servise giden varmı? Şuana kadar bu arıza yüzünden uzun yolda kalacağımı hissediyorum. Enjeksiyon ile alakası olabilirmi yazılım atılmadı bana devir dalgalanması çok az var diye attırmadım acaba yükletsem mi sorun çözülürmü kullandığım yağ iphone 15w50 yağ seviyeside tam istenen ölçüde.
Merhaba arkadaşlar bende 200 ns alarak aranıza katıldım.450 km oldu daha uzaktan forumu izliyodum artık bende aktif olarak katılmak istedim.Motordan memnunum 2016 model stop etme durumu yaşamadım.Benim acemiliğim durumları dışında.aynalardan şikayetciyim ama değişcek büyük ihtimal.temkinli gittiğim için tekerlerde üzmedi beni şuana kadar.450km de servis uyarı anahtarı çıktı bende.hemen götürsemmi yada bi süre daha böyle sürsemmi işimden dolayı pek vaktim yok.600-700e kadar gidermi.herkese iyi forumlar.
Sadece uzun yolda yapıyor nedense fazla sıkıştırıncamı oluşuyor acaba diye düşünmeye başladım eski motosikletim bile ne kadar sıkıştırsan bile sorun yaşatmıyordu şanzımanda birşey varsa motoru açtırmak gerek ya bu sefer en az 300 lira masraf en aşağı buradaki servis paragöz bana yıkar suçu kesin.
Sava mitas mc25 marka lastikleri bugün motora taktık.
Zırıltı sesi tekrar edince kafa grenajını biraz daha inceledim camı tutan vidanın içine geçtiği lastik aksam yipranarak kopmuş ve vida yalama olmuş ses o yüzden çıkıyor. Vida alttaki resimde.
Son olarak bugün göstergenin kendini resetlemiş olduğunu saatin ayarının bozulmasından farkettim. Sanırım stop olayının bunla ilgisi var. Saati tekrar ayarlayarak sürekli takip edeceğim ve stop olayıyla bağlantısı olup olmadığını tespit edeceğim.
750km ye kadar bakıma götürebilirsiniz.
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:51 ----------
her viteste yüksek devri deneyin kesme yapıyor mu yapıyorsa benzin pompası olabilir baktırın, motor kısmında bir sıkıntınız yoksa açılmasına gerek olmaz ama her ihtimale karşı iyi bir servise gösterin daha fazla sıkıntı olmadan.
Orkidor61
Adı: Kemal 0546 416 86 00
iyi günler arkadaşlar motoruma teker alıcam her kafadan bir öneri var
bunu nasıl çözeriz önerisi olan varmı değişmesi gerekiyor acilen
arka teker acaip kayıyor güven vermiyor marka önerilerinizi alabilirmiyiz
Merhaba arkadaşlar,
24 Mayıs'ta 2016 model Pulsar 200 NS aldım. Şu an 3000 kilometreyi devirdim öncelikle bilmiyorum sadece ben mi böyle düşünüyorum ama gücü tatmin edici kesinlikle. Size deneyimlerimi az çok yazayım istedim;
1-Çoğunlukla artçıyla biniyorum çok çok ağır biri binmediği sürece güçte kesilme sezmedim.
2-Artçının selesi berbat. sürücü selesi idare eder boyutlarda şu an, ama artçı selesinin içine sünger değil tahta koymuşlar sanırım.. Onun iç süngerini değiştirmeyi düşünüyorum önerebileceğiniz bir yöntem varsa yardım beklerim
3-Hızlanması gayet iyi en azından 100-110 km ye kadar rahat çıkıyor ama ondan sonra haliyle hızlanma yavaşlıyor. biraz eğimli yolda son gaz giderken göstergede 150 km gördüm. ki bu motora çok çok fazla bir hız bence gereksiz zorlamamak gerek
4-Titreşim mevzusunu uzun yol yaptığımda çok ağır hissettirdi.. Motordan indiğimde ellerimle neye dokunsam tüm kolum uyuşmuş gibi hissediyorum belli bi süre :D
5-Yakıt olayında anlamadığım çok saçma bi olay var ki (gerçekten çok saçma) arkadaş depom boş da olsa yarım da olsa çeyrek dolu da olsa benzinliğe gidip doldur abi dediğimde 30 tl alıyor hep :D yani göstergede sorun vardır diye değişik aralıklarla aldım hep 30 alıyor arkadaş :D ilk aldığımda 50tl almıştı onu da nasıl aldığını hala çözemedim..
6-ön camdan bi cızırtı geliyor ama artık iç boşluklara sünger falan koymayı düşünüyorum bazen ayar ediyor o ses.
7-doğru viteste ve ideal hızlarda gittiğinizde titreşim de kabul edilebilir seviyelere iniyor kesinlikle keyifli bir sürüş oluyor.
8-Fan açtığında ayaklarıma fena vuruyor.. havalar soğuduğunda iyi olur düşüncesiyle şimdilik gözardı ediyorum :D
9- Lastiklerimde şu ana kadar bir problem yaşamadım. Tabii ki iyi lastik değil ama ona göre dikkatli kullanıyorum çok ani firen yapmamaya çalışıyorum. bütçemi ayarladığımda lastiklerimi de değiştireceğim inşallah
10- Aynalar bi garip. yarısında dirseklerim var zaten. sağ aynam titremeye başladı sol sabit vidalarını sıkınca geçer gibi oldu ama sanırım vidalar da gidici gibi.. aynalar değiştirilirse iyi olur kesinlikle.
11- yüksek hızda ve rüzgarlı günde eziyete dönebiliyor motor, o yüzden ön cam takmayı düşünüyorum ama şeklini bozacak diye rüzgara katlanıyorum şu an için
12- Şu ana kadar 1 kere stop etti o da istisnai durumdur diye düşünüyorum. bir arkadaşımızın da dediği gibi biraz devirli kullanmak gerekiyor motoru.
13- bu hafta saat kendini resetlemeye başladı. servise bi göstereceğim bakalım derdi neymiş zaten ayarlamayı da çözemedim 2 tuş var 22 kombinasyon denedim yine olmadı :D
Benim en azından acemice gördüklerim bunlar ama 1 tl sine bile pişman değilim, kesinlikle değer.. Canımı sıkan bi durumu olmadı hiç.
Valla hocam bende yeni aldım 360 km şu anda ve şikayetlerimiz neredeyse birebir aynı...
Benim motor 1100 km oldu 2.yağ değişimini dün yaptım,servisin değişmeyelim ısrarı inadımı yenemedi değiştirdi.İlk aldığımda 1 kere reset oldu 1 kerede stop etti.Motorumdan çok memnunun,titreşimi var tek silindir olan hangi motorda yok.Eğer tek silindirli titremeyen motor varsa marka model yazın inceleyelim birdahaki sefere belki onu alırım.Genelde aldığım motorlar sıfır ve son sahibi ben oluyorum onedenle kabullenmiş oluyorum herşeyini.Sıkıntısı olsada şikayet edemiyorum ama sıkıntısı yok.Şu bir gerçek piyasadaki çin mallarından kat kat kaliteli birdaha asla karbüratörlü motor almam İNŞALLAH.Dün servise gittiğimde 1 adet karbüratörlü 150ns gördüm hertarafı sökülmüş.Nesi var dedim?krang arızası var dedi fabrikasyon.Heralde malzeme bekliyorlar.Servise her 5 motordan 3'ü arızalı çıkıyor dedim.Servis hayır dedi ilk defa böyle bir sorunla karşılaştım dedi.Yani ben sizlerdeki bu arızaları okuyunca her 5 motordan 3'ü arızalı dedim,çünki çoğunuzun sorunu var ne garip benim hiçbir sorunum yok.Almak isteyene gözü kapalı al derim.Ben motoruma hiç acımadım sıfır km de iken yüksek devirleri yaptırdım narinde kullanmadım anide hızlandım klavuz ne dediyse tersini yaptım.Asıl sorunun benim motorda çıkması lazımmış.Adamlar kaya gibi motor yapmış ağa.Lakin hiç redline girmedim çok uzun süre yüksek devirde gitmedim,ayı dervirde zaten hiç gitmedim.Gözüm genelde devir saatinde olur km göstergesine çok nadir bakarım.Vites yükseltirken veya düşerken devir saatine bakmam.Hissederim vites istediğini veya düştüğünü eminim çoğunuz böyle vites değişiyorsunuzdur.Ama şu gerçek kırmızı ışığa geldiniz ve 3.vitesdesiniz o zaman ALLAH kolaylık versin 1.vitese almak isteye
PULSAR 200NS 2015 MODEL 5300KM SORUNSUZ ,UFAK YAN YATMADAN PLASTIK AKSAMINDA BIRKAC DEGISEN VAR ORJİNAL SERVISINDE , GARANTISI DEVAM EDIYOR
FIYAT: 7.250TL
İRTİBAT: 05412277831 Whatsapp
Şu an bu konu içerisinde 21 kullanıcı var. (0 üye ve 21 misafir)