Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #12321
    Macit250 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ekim 2013
    Şehir
    Skinoskisama
    Motosikleti
    Dragstar
    Babacanlar pulsarın servis ışığını söndürmenin bir yolu varmı.Arkadaşımın pulsarının garantisi bitti.Bedava servise öpülmek istemiyor.Kendi yağını filitresini değiştiriyor.Böyle bir imkan varsa bana bir mesaj atarsanız seviniriz .


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #12322

    Üyelik
    17 Temmuz 2016
    Şehir
    Gölcük
    Motosikleti
    Pulsar 200NS
    voldo o ses motorun kafa karenaj (vizor) yerinden geliyor olabilir.. aynısı banada oldu yandaki yıldız alyan kısmından sıktım.. şimdi bir sorun kalmadı. Bir dene istersen

  3. #12323
    kdiner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Şubat 2011
    Şehir
    İSTANBUL/ÜSKÜDAR
    Motosikleti
    14-16 200ns,16 Mt-25, 17 D400, 18 Mt25abs
    Alıntı Macit250 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Babacanlar pulsarın servis ışığını söndürmenin bir yolu varmı.Arkadaşımın pulsarının garantisi bitti.Bedava servise öpülmek istemiyor.Kendi yağını filitresini değiştiriyor.Böyle bir imkan varsa bana bir mesaj atarsanız seviniriz .
    Kontağı çevir motoru çalıştırma trip 2 yap aynı anda iki düğmeye bas bakım işareti sönecektir.

  4. #12324

    Üyelik
    14 Temmuz 2016
    Alıntı bajaj41 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    voldo o ses motorun kafa karenaj (vizor) yerinden geliyor olabilir.. aynısı banada oldu yandaki yıldız alyan kısmından sıktım.. şimdi bir sorun kalmadı. Bir dene istersen
    Aynen kardeş kafa grenajındaki camı elimle tutunca ses kesiliyor.
    Motor 251 km oldu bu ay sonun kadar rodajı tamamlayacağım. Fakat şu stop sorunu bugün iki kere daha oldu ikiside durmaya yakın oldu. Motoru biraz rolantide takip ettim rolanti ara sıra 1500-2000 arası dalgalanıyor. Bakıma gelince cihaza bağlarız dediler bakalım hayırlısı.
    Birde far kapatma düğmesi galiba yok ya da ben bulamadım. Selenin de sert olduğunu duymuştum fakat sertten öteymiş sanki selenin içinde tahta var.
    slyman_b bunu beğendi.

  5. #12325

    Üyelik
    10 Aralık 2014
    Motosikleti
    Honda SES 150 Dylan
    Beyler bu pulsarın km okuyucusunun kablosunun içinde kaç tane tel var ? 2 mi 3 mü bilen varsa yazarsa sevinirim

  6. #12326
    sdt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2010
    Şehir
    Diyarbakır
    Motosikleti
    Benelli TRK502
    Alıntı voldo adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Aynen kardeş kafa grenajındaki camı elimle tutunca ses kesiliyor. http://i.hizliresim.com/jnGBL9.jpg
    Motor 251 km oldu bu ay sonun kadar rodajı tamamlayacağım. Fakat şu stop sorunu bugün iki kere daha oldu ikiside durmaya yakın oldu. Motoru biraz rolantide takip ettim rolanti ara sıra 1500-2000 arası dalgalanıyor. Bakıma gelince cihaza bağlarız dediler bakalım hayırlısı.
    Birde far kapatma düğmesi galiba yok ya da ben bulamadım. Selenin de sert olduğunu duymuştum fakat sertten öteymiş sanki selenin içinde tahta var.
    Merhaba;
    Öncelikle motosikletiniz hayırlı uğurlu olsun.
    Motosikletin far kapatma düğmesi yok çünkü standart açık olarak kalıyor. Ayrıca durmaya yakın stop etme sorunundan bahsetmişsin hocam.
    Muhtemelen o da viteste iken fren yaptığın için devir düşünce stop ediyordur. Durmaya yakın boşa almaya çalış ya da debriyajı sıkarak durmaya çalış. Aynı sorun olursa o zaman mekanik bir sorun olduğunu düşünebilirsin. Bazen elimizin acemilikten de olsa bizde yapıyoruz aynı şeyi ama önce kendi hatalarımızı görmek gerekiyor diye düşünüyorum.
    Saygı ve sevgi ile kalmanız dileği ile...

  7. #12327

    Üyelik
    31 Mart 2016
    Şehir
    İstanbul & Tekirdağ
    ben bugun motoru test ettim. Eğitimimi gisakademide almıştım. Yeni bir motora binildiğinde ilk yapılması gereken şeyin kavramayı sırf debriyaj kullanarak bulmak olduğunu söyylediler. Ve hatta ilk bindiğimiz motorlarda hep gazsız kalkışlar yaptık kavramayı çözmek için. Fakat tst ettiğim pulsarın kavraması çok kısaydı. 5-6 kere daha hareket edemeden stop ettim. Sonra gaz vererek kalktım 1-2 tur attım. Motorun gidişi çok hoş. gaz tepkileri vsvs inazumaya göre çok daha net (yumuşak bir motor değil atılmaya meyilli).

    siyah rengi de mavi rengi de mevcuttu ikisi arasında kaldım. Ve bu kavrama noktası kafamı bulandırdı. honda cb125e de de inazumada da sırf kavrama ile kalkabiliyordum. Ayrıca gaz kolunu kontrol edemedim. Durur haldeyken 2000-3000-4000 teker teker bu devirlerde sabit tutmak çok zor oldu. Sizlerin motorlarında durum nasıl?

  8. #12328
    kdiner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Şubat 2011
    Şehir
    İSTANBUL/ÜSKÜDAR
    Motosikleti
    14-16 200ns,16 Mt-25, 17 D400, 18 Mt25abs
    Alıntı cemtover adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ben bugun motoru test ettim. Eğitimimi gisakademide almıştım. Yeni bir motora binildiğinde ilk yapılması gereken şeyin kavramayı sırf debriyaj kullanarak bulmak olduğunu söyylediler. Ve hatta ilk bindiğimiz motorlarda hep gazsız kalkışlar yaptık kavramayı çözmek için. Fakat tst ettiğim pulsarın kavraması çok kısaydı. 5-6 kere daha hareket edemeden stop ettim. Sonra gaz vererek kalktım 1-2 tur attım. Motorun gidişi çok hoş. gaz tepkileri vsvs inazumaya göre çok daha net (yumuşak bir motor değil atılmaya meyilli).

    siyah rengi de mavi rengi de mevcuttu ikisi arasında kaldım. Ve bu kavrama noktası kafamı bulandırdı. honda cb125e de de inazumada da sırf kavrama ile kalkabiliyordum. Ayrıca gaz kolunu kontrol edemedim. Durur haldeyken 2000-3000-4000 teker teker bu devirlerde sabit tutmak çok zor oldu. Sizlerin motorlarında durum nasıl?
    debriyaj ayarını kendinize göre ayarlayabilirsiniz ne erken kavrar ne de geç.
    Orkidor61

    Adı: Kemal 0546 416 86 00

  9. #12329

    Üyelik
    14 Temmuz 2016
    Alıntı sdt adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba;
    Öncelikle motosikletiniz hayırlı uğurlu olsun.
    Motosikletin far kapatma düğmesi yok çünkü standart açık olarak kalıyor. Ayrıca durmaya yakın stop etme sorunundan bahsetmişsin hocam.
    Muhtemelen o da viteste iken fren yaptığın için devir düşünce stop ediyordur. Durmaya yakın boşa almaya çalış ya da debriyajı sıkarak durmaya çalış. Aynı sorun olursa o zaman mekanik bir sorun olduğunu düşünebilirsin. Bazen elimizin acemilikten de olsa bizde yapıyoruz aynı şeyi ama önce kendi hatalarımızı görmek gerekiyor diye düşünüyorum.
    Saygı ve sevgi ile kalmanız dileği ile...
    İlk başta bende kendimden şüphelendim debriyaji tam sıkmıyormuyum diye. Bundan sonra daha dikkatli olup sorunun debriyajdanmi yoksa bendenmi kaynaklandığına emin olacağım.
    Birde mitas mc25 ya da metzeller lasertec kullanan var mı varsa bu lastikler nasılırdır.

  10. #12330

    Üyelik
    31 Mart 2016
    Şehir
    İstanbul & Tekirdağ
    Alıntı kdiner adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    debriyaj ayarını kendinize göre ayarlayabilirsiniz ne erken kavrar ne de geç.
    hocam erken/geç kavramsı değil sorun da, kavrama anını sabitleyemedim sanki. gaz vermeden kavramayı bulduğum anda stop etti motor hep. kursta bu hareketi 10'larca belki 100 lerce kez yaptıydık

  11. #12331

    Üyelik
    13 Eylül 2014
    Şehir
    Samsun
    gaz sız sadece devriyajla kalkmak zordur hele yokus da veya artci ile dahada zordur, bence sen olayi yanlis idrak etmissin, sana orada kalkışlar sadece devriyajla olacak dememislerdir,
    asinalik olsun heme kavrama noktasini bul diye alistirma yaptirmislardir, (acemi bir insana, kavramayı bul kalk sür denmez zaten, önce kavrama olayını idrak etmesi sağlanır) yoksa sadece devriyaj ile kalkilmaz zaten istop eder, illa oyle olacaksada sadece devriyajla kalkılacaksa rolantiyle oynanmasi gerekir, veya motorun bir özelliğide olabilir..

  12. #12332

    Üyelik
    31 Mart 2016
    Şehir
    İstanbul & Tekirdağ
    Alıntı okoca adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    gaz sız sadece devriyajla kalkmak zordur hele yokus da veya artci ile dahada zordur, bence sen olayi yanlis idrak etmissin, sana orada kalkışlar sadece devriyajla olacak dememislerdir,
    asinalik olsun heme kavrama noktasini bul diye alistirma yaptirmislardir, (acemi bir insana, kavramayı bul kalk sür denmez zaten, önce kavrama olayını idrak etmesi sağlanır) yoksa sadece devriyaj ile kalkilmaz zaten istop eder, illa oyle olacaksada sadece devriyajla kalkılacaksa rolantiyle oynanmasi gerekir, veya motorun bir özelliğide olabilir..
    Aslinda tam olarak dediginiz gibi anlamistim, fakat ben anlatamamisim heralde. Kalkislar debriyajla olacak degil de, motorun kavrama noktasini ogrenebilmemiz icin tabiki. Fakat ben bu alistirmayi bile yapamadim bugun. Artik hafif egimden midir nedir, bir turlu motoru kavrama noktasinda sabit tutamadim. Ve hatta kaldirirken gazi sabit tuttugum zaman bile stop etti alet gazi acmam gerekti her seferinde. Umarim devirdendi. Bu hafta istanbula gidip orada da bir iki motor denicem. Ona gore karar verip kapora birakicam.

  13. #12333

    Üyelik
    13 Eylül 2014
    Şehir
    Samsun
    motorda sorun olabilir diyorsan, bir kuryeyi çevir şunu bir test et de, sana hemen söyleyi verir 40 yıllık doktor gibi, anormal durum var ise..

  14. #12334
    nakedcıozer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Temmuz 2016
    Şehir
    Muğla
    Motosikleti
    kanuni windy ,kanuni phantom, bajaj pulsar 200 ns
    arkadaşlar merhaba bu sakalın benzeri ya da aynısının satıldığı yapıldığı bildiğiniz bir yer var mı?[IMG]sakal[/IMG]

  15. #12335

    Üyelik
    17 Mayıs 2011
    Alıntı nakedcıozer adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    .
    Resmi evvela bilgisayarınıza atın, masa üstünde dursun, sonra " hızlıresime " yükleyin, çıkan tablodan " forumlar için " olan seçeneği kopyalayıp mesajınıza iliştirin.

  16. #12336
    nakedcıozer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Temmuz 2016
    Şehir
    Muğla
    Motosikleti
    kanuni windy ,kanuni phantom, bajaj pulsar 200 ns
    [IMG][/IMG] arkadaşlar merhaba bu sakalın benzeri ya da aynısının satıldığı yapıldığı bildiğiniz bir yer var mı?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:08 ----------

    Alıntı Carbondioxid adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Resmi evvela bilgisayarınıza atın, masa üstünde dursun, sonra " hızlıresime " yükleyin, çıkan tablodan " forumlar için " olan seçeneği kopyalayıp mesajınıza iliştirin.
    teşekkürler

  17. #12337

    Üyelik
    17 Temmuz 2016
    Şehir
    Gölcük
    Motosikleti
    Pulsar 200NS
    SERVİS HATIRLATMA İKAZININ EKRANDAN SİLİNMESİ
    Yukarıda belirtilen servis zamanları geldiğinde gösterge panelinde anahtar şeklinde olan ikaz ışığı yanar. Ekrandan silinmesi için aşağıdaki yöntemi uygulayınız.
    Mod (trip1) tuşuna iki saniyeden az basarak TRIP2 moduna geçiniz.
    TRIP2 moduna geçtikten sonra, Mod (trip1) ve Set (trip2) tuşlarına 5
    saniyeden az basarak servis ikaz ışığı ekrandan silinecektir.
    Not: Bu işlemler motor çalışmazken yapılmalıdır.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 14:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:39 ----------

    Vites değiştirme hız aralıkları (Devirli Kullanmak İsteyenler)
    5. den 6. Vitese 54 km/h
    4. den 5. Vitese 45 km/h
    3. den 4. Vitese 35 km/h
    2.den 3. Vitese 25 km/h
    1. den 2. Vitese 15 km/h

  18. #12338
    pilatini10 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Mayıs 2016
    Şehir
    KONYA
    Motosikleti
    Pulsar200ns
    arkadaşlar yedek parça sıkıntısı var diyorlar
    yakkın zamanda sipariş verip sorun yaşayanınız varmı

  19. #12339

    Üyelik
    20 Temmuz 2016
    2016 model 3 aylık 2000küsür km'de siyah pulsar aldım istanbuldan. ben izmirdeyim, kardeşim izmire getirecek haftaya.
    rüzgarlık, elcik koruma, jant şeridi var. 7700e aldım. bence olması gereken değer fiyat.

    önerileriniz varsa beklerim.

    edit: sigortayı da 750ye yaptırdık.

  20. #12340

    Üyelik
    14 Temmuz 2016

    Az önce işe gelirken epey dik bir yokuştan inerken yaklaşık 40 km/s hızda motor gene stop etti, olayın kesinlikle debriyajla alakası yok. Rodajı bitirmeden servise gitmek şart oldu...
    YGMRLRKRL bunu beğendi.


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)