Gidon yükseltme aparatı lazım nerden alınır ?
selam istersen benim motora bak satmak için söylemiyorum. hem benim işim görülsün hemde sen bu masrafları zaten yapacaksın. ama ben bursadayım. ilan no 319618986 ama daha foto çekemedim çekeceğim bir ara... fiyatıda 8500 yaptım. allah bir yerden alır başka yerden verir.
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:02 ----------
hemşerim ağzına sağlık. biz mal satarken herkes ahkam kesiyor. kendisi satarken kaç lira isticek acaba???
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:06 ----------
dostum inan lastikler konusunda çok şey yazabilirim
michelin lastikler genelde kauçuk oranı fazla ve yumuşak hamurludurlar. ıslak yolda performansları iyidir. kuru yolda özellikle sert düşük kaliteli asfalta pek gelemezler çabuk dökülürler. sessiz lastiklerdir ve yakıta olumlu etkileri olur.
bridgestone lastikler ise daha sert lastiklerdir. kolay bitmezler ancak kuru yolda ısınmaya ihtiyaç duyarlar. özellikle potenza serisi ultra yuksek performans lastiğidir. 2006 a3 2.0 tfsi aracımda vardı eskiden. soğukken jilet gibi kayar patinaj yaparlardı ama ısınınca 200 km ile viraja girdiğimi bilirim. batlaxx seriside aynen öyle. dayanıklıdır ve sert hamurludur. ısınınca iyi tutar ıslak yolda güven verir. ancak ben genelde kuru yolda ve düzgün asfaltta kullanan biri olarak micehlini tercih ederim. pirelliler ise ya aşırı serttir yada aşırı yumuşaktırlar. arabadada motordada böyledir. rosso 2 denilen lastik neredeyse slick lastik gibidir yağmur kanalı yok gibidir. bu sebepten yola çok fazla yapışır kuru yolda iyidir ama yağmurda kayar. üstelik aşırı yumuşak olduğundan 10 bin km sonra dökülür silgi gibi erirler. tabiiki bazıları bu dezavantajlara rağmen rosso tercih edebilirler. ben herşeyi ortalama olarak sunan michelinleri herzaman tercih ettim ve ederim. eğer micehlin bulamazsam araçta tercihim goodyear olmaktadır. micehline en yakın lastik şaun goodyear efficient grip veya eagle f1 dir. motor için lastikleri varmı bilmiyorum.
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:24 ----------
ayrıca özellikle AEA nın bazı markalara alenen oynadığını bazı markaları ise resmen sağladığını çok net görüyoruz. özellikle hondaya dewamlı giydirirken kawasakiye resmen yağlama yapıyor. ne honda çok kötü ne kawa çok iyi. sanki kawaya ducati muamelesi yapıyor. mesela giriş enduro motorları karşılaştırıken versys 650 açık ara 1.nci çıkıyor honda nc700 ise açık ara sonuncu çıkıyor. tenere 2.nci oluyor vstormda çok berbatmış aea ya göre. ulan insaf tek silindir dikiş makinesi tenere vstormdan nasıl iyi olabilir? abs bile olmayan tenere absli vstormdan nasıl iyi grenyapabilir? versys gibi dengesiz ve deli işi bir motor (eski motorumdur) nc serisinden nasıl daha güvenli olabilir? tuttrumuş rosso2 rosso 2 sanki hepimiz hergün pistlerde yatarak viraja gireceğiz. o yuzden kulaktan duyma şeylere videolara falan pekde kulak asmamak gerekir.
merhabalar arkadaslar daha oncede yazmıstım motorumun sesı bı anda yokus cıkarken degıstı ve cekısten dustu demıstım pıyano kırmıs 2500 kmde sıfır motor pıyano kırıyo ve ısmı lazım olmayan servısın subap ayarından sonra bır cok yere maıl attım ama gerı donus yok sıfır motorum acıldı moralımı keyfımı hevesımı kırdı yazık gunah gercekten
ön 25 arka 28 dostum. artçılı kullanımdakini hatırlamıyorum malesef
arkadaşlar motorumda her kapatıp açışımda
saat bozuluyor çözümü varmıdır yoksa herkesdemi aynı
ula arada malum siteye girip dur şu pulsarı değiştireyim diyoruyum.sonra bir iş çıkıyor.pulsara biniyorum ve gidiyorum.bu esnada kendimi sorguluyorum.koç gibi pulsar satılırmı?bu paraya bunda daha iyi ne olabilir?
Selamlar arkadaşlar. Pulsarı tek renk yapan sadece kayalar motor mu yoksa bizde depoyu boyatabilir miyiz. Bildiğiniz bir yer var mı?
@Resources kardeş malum sitede 50tl benzin ile 500 km gittiğinden bahsetmişsin.Acaba bu değeri nasıl yakalıyorsun.Yakıt tüketimin 10 krş denk geliyor.2000 km'yi geçtim o değeri ne kadar sakin kullansamda yakalayamadım.
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:01 ----------
Aküden kaynaklanıyor.Birde farlar uzunda ise kısaya al.
BÜYÜK YAZDIM MECBUR KALDIM PARDON.yazılan psi değerleri yanlış.sakata gelmeyelim o yüzden sorma gereği duydum.aynı ebatta lastik setine sahip olmasına rağmen kawasaki z250sl onda yazan değerler ön 28 arka 32 psi yazıyordu.yarın yine kontrol ederim.farklı olmasının sebebini bilen varmı?yada neden farklı yazıldığını anlayan varmı?bana göre kawasakinin değerler doğru.bajaj hava değerlerini az yazmış kanımca.bayramdan beri ön kafada sallama vardı depo tokatlama tarzında çok korkunçdu.dün basınçları kontrol edince faciadan döndüğümü anladım ön 13 psi olmuş.kaç basılıyor falan derken bu farklı değerleri keşfettim.aman dikkat böyle malca bi kaza yapmak istemezsiniz.
Genel olarak motosiklet modeli veya lastik modeli, lastik ebatları farketmeksizin ön 28 arka 32 tavsiye edilir. Bu artçılı kullanıma veya yol durumuna göre değişiklik gösterebilir ama ortalama değerler bunlar. Ben motosikletimede 30ps, pederin arabayada 30ps vuruyorum. Yalnızken 28/32 artçılı iken 30/34 koy geç. Çok takılma ;)
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:18 ----------
Ayrıca motosikleti ucuza satabilmek için firma dandik lastik takar, kullanicida kaliteli lastik takıp motorunu satışa çıkardığında bu farkı alıcı dan ister. Bu motor pirelli ile gelseydi 8300 değil 9 bin olacaktı. Bu farkı firma isterken sorun yokta kullanıcı isterken neden sorun çıkıyor? Nasıl ki firmaya lastik beni bağlamaz diyemiyorsan kullanıcı yada soyleme hakkimiz yok. Biraz akıl biraz mantık.. Kimse boş konuşmasın.
Arkadaslar oncelikle herkese merhaba kazasiz belasiz surusler. Bu yaziyi yazmamak icin uzun sure sabrettim ancak artik sabrim tukendi. Belki buraya yazarsam benzer durumla karsilasan var mi yoksa bana ozgu bir durum mu. 28.05.2016 cunartesi gunu motorumla kaza yaptim. Ayni gun icinde motorumu bajaj yetkili servisine biraktim. 5 isgunu sonra yani 03.06.2016 tarihinde bana degismesi gereken parca listesi verildi. Hemen ertesi gun servise gidip kapora verip baslanmasini istedim. Bana pazartesi (06.06.2016) tarihinde parcalarin siparis acilacagini parcalarin 3 4 gun icinde gelecegini 1 gunde de montajinin tamam lanacagi soylendi. Tam tarihini hatirlamasam da bahsedilen tarihlere uygun olarak servisi aradim ancak parcalarin henuz ellerine ulasmadigi soylendi. Bir hafta sonra tekrar aradim yine ayni seyi soylediler. Ara ara aramaya devam ettim bazi parcalarin geldigini ancak iki parcanin (gosterge ve sol sinyal) hindistantan henuz gelmedigi soylendi. 29.06.2016 tarihinde tekrar aradim parcalarin halen gelmedigi soylendi. Gelen parcalarin takilip takilmadigini sordugumda ise takilmadigini tum parcalar tamamlaninca hepsinin tek seferde montaj edilecegi soylendi. Ve parcalarin artik gelse bile tamirin bayramdan sonra yapilacagini belirtti. 11.07.2016 tarihinde aradigimda ogleden sonra tum parcalarin geldigini ve motorumun bu hafta teslim edilecegi soylendi. Bugun tekrar aradim artik hazirdir yarin alirim sonunda diye umarken halen yapmaya baslamamis oldugunu ogrendim ve parcalar zaten dun geldi diye bir sitem duydum. Yani herturlu bana yalan soylendi. Su an kafayi yemek uzereyim.1 bucuk aydir motoru serviste bekliyor sordugum sorulara verilen cevaplar ve gercekler ortada kavga edersem motoru duzgun yapmazlar diye de dusunuyorum, olmayacak sey degil. Resmen madur edildim motorun ne zaman yapilacagi belli degil. Tarih de verilmiyor su zamana biter diye cok yogunuz diyorlar ne desek yalan olur diyorlar. Bu surec sizce normal mi ben mi abartiyorum. Ve bu konu hakkinda ne yapilabilir fikriniz varmi?
Geçmiş olsun.
Geçen seningibi buna benzer bi olaydan muzdarip birinin yorumunu gördüm facede altında erkan ata bu konuyla ilgili servisle görüşeceğim gibi birşey söylemişti sonra durum çözüldü. aynı yolu izle istersen ister şikayet ister bildiri olarak giriş yap sana kalmış
İMAM SOLLARSA CEMAAT YANLAR
Erkan ata ya ulaş . Geçmiş olsun bu arada
Hayata ayrıntılı bakmak isteyen nesil...
Lastik içim möichelin mi diyosunuz arkadaşlar şimdi.
Selamun aleyküm, arkadaşlar dün 2016 model siyah bir pulsar alarak aranıza katıldım. Motoru almadan önce burdan ve farklı sitelerden motoru sürekli araştırdım satıcı arkadaş sağolsun çok ilgiliydi. Her yerden okuduğum ve satıcı arkadaşın da verdiği bilgiye göre stop ve zırıltı sorununun giderildiğine ikna oldum ve motoru aldım. 80 km hızı geçmeden üç buçuk saatte 145 kilometre yol yaparak bir kere yemek molası vererek eve ulaştım. Yol boyunca 4-5 sefer kırmızı ışıkta durdum bu duruşlardan birinde motor stop etti. Debriyaj maneti çok sert olduğu için bileğim ağrımıştı bu yüzden stop etmiş olabilir ondam tam emin değilim sürdükçe anlayacağım. Fakat moralimi bozan kafa kısmından zırıltı sesi gelmesi bu denge sensörü nerededir ne işe yarar sesi o mu çıkarıyor bilmiyorum. İlk başta yedek anahtardan titreşim sesi geliyor sandım anahtarı söktüm ses ara ara gelmeye devam ettm. Elimle göstergeleri falan tuttum belki sesin yerini bulurum diye ama ses sürekli gelmediği için kaynağını tespit edemedim. Motoru aldığım yeri aradım ve durumu bildirdim. Daha önce öyle bir sorunla karşılaşmadıklarını söylediler bakım için gittiğimde kontrol edeceklerini belirttiler.
Birde arka amortisörü alçaltmak için amortisörü döndürmek yeterli mi, motor biraz yüksek geldi parmak uçlarımla dokunuyorum yere.
Hocam o kişi benim.
Ramazandan 3 hafta önce servise gitmiştim ,hem önsiperlik taktırmaya hemde arka amortisör problemi çözümü için.. Ramazan boyunca sürekli aradım. Yok TR parça yokmuş yok şöyle böyle bir dedi..
İyi dedim bayramdan dönünce bakalım..
Bayramdan döndüm cumartesi aradım ,bak çok uzun zaman geçti ben bunu artık çözüm üretin dedim.
Şimdi fabrika kapalıdır Pezartesi ben fabrika ile görüşeyim dedi ondan sonra konuşuruz dedi ..Onada peki dedim.
Sonra hafta içi aradım ne oldu dedim.. Yine yok tabi...
Servis bu sefer bak ben artık forma yazacağım diğer tüketiciler de bilsin , böyle olmaz ta ben size ne zaman geldim dedim..O da sen bilirisin dedi. İyi peki dedim telefonu kapattım,
Bende face deki gruba yazdım..
Sonra ki gelişmeler şöyle ;
Facebayagı karıştı bajaj fanatikleri ile karşıtları bir birine girdi.
Sonra olaya Ekrem atat dahil oldu ben servis ile görüşeceğim diye cumartesi/cuma msj yazdı..
Daha sonra;
Daha önceleri o kadar çok servisi aradım ki bıktım usandım artık canım aramak istemediği için aramadım. Kendilerinin arayıp serkan bey buyrun parçanız geldi demelerini bekledim,..O kadar bu işin peşine düşecegime Adriana Limanın peşine düşsem şimdi adirna ile evliydim..
Sonuç ;
Hala arayan soran yok ,Ekrem atat servis ile ne görüştü mü servis ne yaptı hiç bir fikrim yok ..Geçen cumartesinden beri bana geri dönüş olmadı..
Anlıyacağın Ekrem Atat ağzımıza bir parmak bal çalar gibi yapıp ortalığı yatıştırdı..
Umarım senin sorununu çözer..
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:25 ----------
Kaza ve Gelmeyen parçalar için geçmiş olsun.
Aynen dediğin gibi kavga edersen bu adamların ne yapacağı belli olmaz.
Süreç normal değil abartmıyorsun.
Ekrem Atat Bajaj için face yazdığım İyi bir çinli dediğim için içerlemişti ama yani bir takım insaları mutlu etmek için yalan mı söyleyelim seviyeleri iyi bir çinli işte ..Kurumsal bir şirket de böyle şey mi olur,
Beyler Bajaj Türkiye Pazarlama ve Satış Müdürü Ekrem Ata.Arkadaşların bazıları yanlış biliyor.Bilgilendirmek istedim.
Şu an bu konu içerisinde 11 kullanıcı var. (0 üye ve 11 misafir)