Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
12 Temmuz 2016, 20:16
#12281
Goose kardes
Seni neden bu kadar ilgilendiriyor bu konu
Senden fikir isteyenmi oldu? Sana gore pahali gelmis olabilir. Neden devamli hakaret ve yorum yapmak ihtiyaci duyuyorsun? Psikolojik rahatsizliginmi var? İsteyen istedigi fiyata ilan verebilir isteyen alir istemeyen almaz.
Senin motorun varmi? Varsa kac model kac kilometrede? Hangi aksesuarlari taktin? Sen satacak olsan ne kadar yazacaksin? Ben bu motoru aldim ve begenmedim fazlada binmeden meraklisi alsin diye once buraya yaZdim acik acik. İlan bile veremedim. Uzerindeki sonradan takilan herseyi sokerek de ilan versem 7500 yazardim yine ayni sey olacakti.
Herkes kendi aklini kendine kendi yorumunu kendine saklasin lutfen herkes isine baksin. Yok keriz yok haketmemis yok kaziklama... Tekrar hakaret edersen sikayet edecegim...
Reklamlar
-
13 Temmuz 2016, 04:55
#12282
Motoruna onu ekledim bunu çıkardım gibi durumlar, alıcı için belirleyici olmak zorunda değil, adam tur camını beğendi ama lastiklerini beğenmedi napıcaksın bu durumda? michelin lastik aldım demişsin, bana göre rosso2 alsan daha faydalı olurdun mesela, motora yapılan tüm masraflar, alıcıdan çıkartılmamalı, alıp kullanmışsın arkadaş sıfır mal mı veriyosun sen adama azcık mantık yav.
Motosikletimin üstü açık..
https://www.youtube.com/channel/UCp4K0dvqaCd6YAr_beEsudA/featured?view_as=subscriber
-
13 Temmuz 2016, 08:24
#12283
Herkes kendine gore dogrusunu yazip onu savunursa kimse anlasamaz
Alici olan varsa teklif gecsin bos konusmayalim
---------- Mesajlar birleştirildi - 08:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:18 ----------
İlaveten
Pirelli firmasinin michelin firmasina gore daha iyi yol tutan bir urununu daha gormedim
Rosso2 dediginiz lastik bir internet fenomeninin saniyorum bir reklam olayi
Rosso2 ozellikle yagmurlu havada birakan bir lastik ayrica
Batlax bile yagmurda daha iyi
---------- Mesajlar birleştirildi - 08:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:21 ----------
Rosso serisi ozellikle pist tarzi suruslerde gereklidir hizli isinir hizli erir
-
13 Temmuz 2016, 12:10
#12284
Selamün aleyküm.Uzun bir araştırma ve ikinci el CBR250 mi Yoksa Sıfır 200NS mi karşılaştırmasından sonra hem sıfır bir motor olması hem yedek parça uygun olması ve özellikle bu konu altındaki paylaşım yapan arkadaşların yazıları ve sonradan yönetici olduğunu öğrendiğim , herkezin bahsettiği ekrem beyin birebir kullanıcı ile irtibatta olması daha samimi geldi geçen hafta 200NS almaya karar verdim ama Ankaradaki konuştuğum bayide şu an siyah NS yok Sabırsızlıkla motorun gelmesini bekliyorum.Bir önceki motorum pcx150 idi onuda sıfır almıştım geçen sene kaza yaptığım için ailemi üzmemek için satmıştım ama bu sene bu zamana kadar kendimi iyi erteledim.En kısa zamanda aranızdayım inşaellah
-
13 Temmuz 2016, 13:32
#12285
-
13 Temmuz 2016, 14:44
#12286
kdiner adlı üyeden alıntı
gres yağım yoksa eski çıkan yağ veya artan yağ ile yağlıyorum, yağın zincirden fazlalığının süzülmesini bekliyorum bezle de hafif fazlalığı alıyorum mis gibi, neden fazladan para ödeyeyim ki ben böyle yapıyorum.
Tabikide kimse fazladan para ödemek istemez çıkma motor yağı veya kullanılmamış motor yağı zincirin oringlerinde ne kadar kaç km tutunabiliyor.bende geçenlerde okudum özel zincir yağlarında silikon tarzı birşey oluyor ve zincir soğukken katılaşıp zincir ısındığındada hem yoğun kalıp hemde jelleşiyor bu sayede yağda uçma engelleniyor km bazında kullanım süresi ve zincir ömrü uzamış oluyor. daha yeni 90 tl verip zincir değiştirdim değiştirdikten sonra öğrendim bazı şeyleri sizinle paylaşayım dedim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:35 ----------
(Goose~ ) Adam neden zarar etsin ederinde satmaya çalışıyor bunun daha pazarlığı var vs 500km de motorda 1650tl ekstra var diyor hadi 1650tl değilde 1000tl olsun 1000tl az paramı gözüne az geliyorsa at şuraya 1000tl de ortam şenlensin.
İMAM SOLLARSA CEMAAT YANLAR
-
13 Temmuz 2016, 15:30
#12287
Ön lastik 27 psi arka 31 32 psi doğrumudur?motorda yazan bambaşka değerler var.
-
13 Temmuz 2016, 15:43
#12288
Bu linkte kullanma klavuzu var : https://satis.kuralkan.com.tr/Kullan...TMB8402NDF.pdf
sayfa 37de yazıyor. burak
-
13 Temmuz 2016, 16:14
#12289
Gidon yükseltme aparatı lazım nerden alınır ?
-
13 Temmuz 2016, 17:34
#12290
YGMRLRKRL adlı üyeden alıntı
Selamün aleyküm.Uzun bir araştırma ve ikinci el CBR250 mi Yoksa Sıfır 200NS mi karşılaştırmasından sonra hem sıfır bir motor olması hem yedek parça uygun olması ve özellikle bu konu altındaki paylaşım yapan arkadaşların yazıları ve sonradan yönetici olduğunu öğrendiğim , herkezin bahsettiği ekrem beyin birebir kullanıcı ile irtibatta olması daha samimi geldi geçen hafta 200NS almaya karar verdim ama Ankaradaki konuştuğum bayide şu an siyah NS yok
Sabırsızlıkla motorun gelmesini bekliyorum.Bir önceki motorum pcx150 idi onuda sıfır almıştım geçen sene kaza yaptığım için ailemi üzmemek için satmıştım ama bu sene bu zamana kadar kendimi iyi erteledim.En kısa zamanda aranızdayım inşaellah
selam istersen benim motora bak satmak için söylemiyorum. hem benim işim görülsün hemde sen bu masrafları zaten yapacaksın. ama ben bursadayım. ilan no 319618986 ama daha foto çekemedim çekeceğim bir ara... fiyatıda 8500 yaptım. allah bir yerden alır başka yerden verir.
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:02 ----------
tlgknbs adlı üyeden alıntı
Tabikide kimse fazladan para ödemek istemez çıkma motor yağı veya kullanılmamış motor yağı zincirin oringlerinde ne kadar kaç km tutunabiliyor.bende geçenlerde okudum özel zincir yağlarında silikon tarzı birşey oluyor ve zincir soğukken katılaşıp zincir ısındığındada hem yoğun kalıp hemde jelleşiyor bu sayede yağda uçma engelleniyor km bazında kullanım süresi ve zincir ömrü uzamış oluyor. daha yeni 90 tl verip zincir değiştirdim değiştirdikten sonra öğrendim bazı şeyleri sizinle paylaşayım dedim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:35 ----------
(Goose~ ) Adam neden zarar etsin ederinde satmaya çalışıyor bunun daha pazarlığı var vs 500km de motorda 1650tl ekstra var diyor hadi 1650tl değilde 1000tl olsun 1000tl az paramı gözüne az geliyorsa at şuraya 1000tl de ortam şenlensin.
hemşerim ağzına sağlık. biz mal satarken herkes ahkam kesiyor. kendisi satarken kaç lira isticek acaba???
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:06 ----------
mavellen adlı üyeden alıntı
dostum inan lastikler konusunda çok şey yazabilirim
michelin lastikler genelde kauçuk oranı fazla ve yumuşak hamurludurlar. ıslak yolda performansları iyidir. kuru yolda özellikle sert düşük kaliteli asfalta pek gelemezler çabuk dökülürler. sessiz lastiklerdir ve yakıta olumlu etkileri olur.
bridgestone lastikler ise daha sert lastiklerdir. kolay bitmezler ancak kuru yolda ısınmaya ihtiyaç duyarlar. özellikle potenza serisi ultra yuksek performans lastiğidir. 2006 a3 2.0 tfsi aracımda vardı eskiden. soğukken jilet gibi kayar patinaj yaparlardı ama ısınınca 200 km ile viraja girdiğimi bilirim. batlaxx seriside aynen öyle. dayanıklıdır ve sert hamurludur. ısınınca iyi tutar ıslak yolda güven verir. ancak ben genelde kuru yolda ve düzgün asfaltta kullanan biri olarak micehlini tercih ederim. pirelliler ise ya aşırı serttir yada aşırı yumuşaktırlar. arabadada motordada böyledir. rosso 2 denilen lastik neredeyse slick lastik gibidir yağmur kanalı yok gibidir. bu sebepten yola çok fazla yapışır kuru yolda iyidir ama yağmurda kayar. üstelik aşırı yumuşak olduğundan 10 bin km sonra dökülür silgi gibi erirler. tabiiki bazıları bu dezavantajlara rağmen rosso tercih edebilirler. ben herşeyi ortalama olarak sunan michelinleri herzaman tercih ettim ve ederim. eğer micehlin bulamazsam araçta tercihim goodyear olmaktadır. micehline en yakın lastik şaun goodyear efficient grip veya eagle f1 dir. motor için lastikleri varmı bilmiyorum.
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:24 ----------
ayrıca özellikle AEA nın bazı markalara alenen oynadığını bazı markaları ise resmen sağladığını çok net görüyoruz. özellikle hondaya dewamlı giydirirken kawasakiye resmen yağlama yapıyor. ne honda çok kötü ne kawa çok iyi. sanki kawaya ducati muamelesi yapıyor. mesela giriş enduro motorları karşılaştırıken versys 650 açık ara 1.nci çıkıyor honda nc700 ise açık ara sonuncu çıkıyor. tenere 2.nci oluyor vstormda çok berbatmış aea ya göre. ulan insaf tek silindir dikiş makinesi tenere vstormdan nasıl iyi olabilir? abs bile olmayan tenere absli vstormdan nasıl iyi grenyapabilir? versys gibi dengesiz ve deli işi bir motor (eski motorumdur) nc serisinden nasıl daha güvenli olabilir? tuttrumuş rosso2 rosso 2 sanki hepimiz hergün pistlerde yatarak viraja gireceğiz. o yuzden kulaktan duyma şeylere videolara falan pekde kulak asmamak gerekir.
-
13 Temmuz 2016, 17:37
#12291
Tİme_shİft42 adlı üyeden alıntı
Gidon yükseltme aparatı lazım nerden alınır ?
Muhammed Kandemir Gidon yükseltme aparatı satıyor Gsm +905396013533
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:35 ----------
Aynı zamanda navigasyon cihazı aparatı da alabilirsin
-
13 Temmuz 2016, 18:03
#12292
merhabalar arkadaslar daha oncede yazmıstım motorumun sesı bı anda yokus cıkarken degıstı ve cekısten dustu demıstım pıyano kırmıs 2500 kmde sıfır motor pıyano kırıyo ve ısmı lazım olmayan servısın subap ayarından sonra bır cok yere maıl attım ama gerı donus yok sıfır motorum acıldı moralımı keyfımı hevesımı kırdı yazık gunah gercekten
-
13 Temmuz 2016, 18:12
#12293
resources adlı üyeden alıntı
selam istersen benim motora bak satmak için söylemiyorum. hem benim işim görülsün hemde sen bu masrafları zaten yapacaksın. ama ben bursadayım. ilan no 319618986 ama daha foto çekemedim çekeceğim bir ara... fiyatıda 8500 yaptım. allah bir yerden alır başka yerden verir.
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:02 ----------
hemşerim ağzına sağlık. biz mal satarken herkes ahkam kesiyor. kendisi satarken kaç lira isticek acaba???
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:06 ----------
dostum inan lastikler konusunda çok şey yazabilirim
michelin lastikler genelde kauçuk oranı fazla ve yumuşak hamurludurlar. ıslak yolda performansları iyidir. kuru yolda özellikle sert düşük kaliteli asfalta pek gelemezler çabuk dökülürler. sessiz lastiklerdir ve yakıta olumlu etkileri olur.
bridgestone lastikler ise daha sert lastiklerdir. kolay bitmezler ancak kuru yolda ısınmaya ihtiyaç duyarlar. özellikle potenza serisi ultra yuksek performans lastiğidir. 2006 a3 2.0 tfsi aracımda vardı eskiden. soğukken jilet gibi kayar patinaj yaparlardı ama ısınınca 200 km ile viraja girdiğimi bilirim. batlaxx seriside aynen öyle. dayanıklıdır ve sert hamurludur. ısınınca iyi tutar ıslak yolda güven verir. ancak ben genelde kuru yolda ve düzgün asfaltta kullanan biri olarak micehlini tercih ederim. pirelliler ise ya aşırı serttir yada aşırı yumuşaktırlar. arabadada motordada böyledir. rosso 2 denilen lastik neredeyse slick lastik gibidir yağmur kanalı yok gibidir. bu sebepten yola çok fazla yapışır kuru yolda iyidir ama yağmurda kayar. üstelik aşırı yumuşak olduğundan 10 bin km sonra dökülür silgi gibi erirler. tabiiki bazıları bu dezavantajlara rağmen rosso tercih edebilirler. ben herşeyi ortalama olarak sunan michelinleri herzaman tercih ettim ve ederim. eğer micehlin bulamazsam araçta tercihim goodyear olmaktadır. micehline en yakın lastik şaun goodyear efficient grip veya eagle f1 dir. motor için lastikleri varmı bilmiyorum.
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:24 ----------
ayrıca özellikle AEA nın bazı markalara alenen oynadığını bazı markaları ise resmen sağladığını çok net görüyoruz. özellikle hondaya dewamlı giydirirken kawasakiye resmen yağlama yapıyor. ne honda çok kötü ne kawa çok iyi. sanki kawaya ducati muamelesi yapıyor. mesela giriş enduro motorları karşılaştırıken versys 650 açık ara 1.nci çıkıyor honda nc700 ise açık ara sonuncu çıkıyor. tenere 2.nci oluyor vstormda çok berbatmış aea ya göre. ulan insaf tek silindir dikiş makinesi tenere vstormdan nasıl iyi olabilir? abs bile olmayan tenere absli vstormdan nasıl iyi grenyapabilir? versys gibi dengesiz ve deli işi bir motor (eski motorumdur) nc serisinden nasıl daha güvenli olabilir? tuttrumuş rosso2 rosso 2 sanki hepimiz hergün pistlerde yatarak viraja gireceğiz. o yuzden kulaktan duyma şeylere videolara falan pekde kulak asmamak gerekir.
Bilader 10 numara yanıt olmuş.Teşekür ederim.
-
13 Temmuz 2016, 20:41
#12294
ön 25 arka 28 dostum. artçılı kullanımdakini hatırlamıyorum malesef
-
13 Temmuz 2016, 21:42
#12295
arkadaşlar motorumda her kapatıp açışımda
saat bozuluyor çözümü varmıdır yoksa herkesdemi aynı
-
13 Temmuz 2016, 21:55
#12296
ula arada malum siteye girip dur şu pulsarı değiştireyim diyoruyum.sonra bir iş çıkıyor.pulsara biniyorum ve gidiyorum.bu esnada kendimi sorguluyorum.koç gibi pulsar satılırmı?bu paraya bunda daha iyi ne olabilir?
-
13 Temmuz 2016, 22:08
#12297
alpiturk adlı üyeden alıntı
ön 25 arka 28 dostum. artçılı kullanımdakini hatırlamıyorum malesef
Ön 25 çok az, en az 28 olmalı yoksa çukurlardan geçince lastik yanağı yerinden kayıyor lastik yalpa yapıyor.
-
13 Temmuz 2016, 23:49
#12298
Selamlar arkadaşlar. Pulsarı tek renk yapan sadece kayalar motor mu yoksa bizde depoyu boyatabilir miyiz. Bildiğiniz bir yer var mı?
-
14 Temmuz 2016, 00:52
#12299
@Resources kardeş malum sitede 50tl benzin ile 500 km gittiğinden bahsetmişsin.Acaba bu değeri nasıl yakalıyorsun.Yakıt tüketimin 10 krş denk geliyor.2000 km'yi geçtim o değeri ne kadar sakin kullansamda yakalayamadım.
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:01 ----------
pilatini10 adlı üyeden alıntı
arkadaşlar motorumda her kapatıp açışımda
saat bozuluyor çözümü varmıdır yoksa herkesdemi aynı
Aküden kaynaklanıyor.Birde farlar uzunda ise kısaya al.
-
14 Temmuz 2016, 01:03
#12300
BÜYÜK YAZDIM MECBUR KALDIM PARDON.yazılan psi değerleri yanlış.sakata gelmeyelim o yüzden sorma gereği duydum.aynı ebatta lastik setine sahip olmasına rağmen kawasaki z250sl onda yazan değerler ön 28 arka 32 psi yazıyordu.yarın yine kontrol ederim.farklı olmasının sebebini bilen varmı?yada neden farklı yazıldığını anlayan varmı?bana göre kawasakinin değerler doğru.bajaj hava değerlerini az yazmış kanımca.bayramdan beri ön kafada sallama vardı depo tokatlama tarzında çok korkunçdu.dün basınçları kontrol edince faciadan döndüğümü anladım ön 13 psi olmuş.kaç basılıyor falan derken bu farklı değerleri keşfettim.aman dikkat böyle malca bi kaza yapmak istemezsiniz.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 14 kullanıcı var. (0 üye ve 14 misafir)