vites boştayken stop etmiyor eyw ama. vitesteykende gec stop ediyor esas takıldığım konu o ?
saat olayı hakkında ne düşünüyorsunuz ?
vites boştayken stop etmiyor eyw ama. vitesteykende gec stop ediyor esas takıldığım konu o ?
saat olayı hakkında ne düşünüyorsunuz ?
şu aküler bir türlü dikiş tutmadı gitti ekrem abi bu durumdan canım yandı vakti zamanında başka canlarda yanmasın bu kaçıncı akü sorunu değiştirin abi şu aküleri (yenisi ile değil ) başka marka alın belki 500 ü geçti benim görüp duyduğum akü problemi kanuni motorla verdiğiniz aküler daha kaliteli suyu dökülür tonla masraf açar kendi kendine bozulur kısa devre yapar
Selamlar arkadaslar. Bajaj boxer motorumu takas etmek istiyorum. Istanbuldayim. Motor 6500 kmde servis bakimli dusme kalkma herhangi bir sorunu yok. Uzerine 5.500 verebilirim. Dusunen olursa msj atabilir arayabilir. 541 950 12 52
dostum h.05 uyarısı aküden kaynaklı bende de oldu aynı sorun değiştirdik aküyü yerli bir akü geldi garantiden onda da aynı sorunu yaşadım bir hafta içerisinde sorun tekrarladı yani. sonra yine istedik garantiden simdi gelmesini bekliyorum. biran önce sende istet yoksa akü tamamen boşalıyor sonra yolda kalırsın.
Selam arkadaşlar bugün itibariyle bende aranıza katıldım, ilk motorumu aldım 2014 model 200 ns. Şimdi ekipman, kilit, branda vs almam lazım ne tavsiye edersiniz?
arkadaşlar yaklaşık 8 aydır aktif motosiklet kullanıcısıyım 7bin km kadar da yol yaptım honda cb125e ile artık cc yi yükseltmeye niyetim var pulsar çok cazip geliyor ama kronik sorunlar sıkıntılı gibi stop etme sorunu sık sık yaşanır mı akü olayı her 200 ns de var mı yoksa 10 araçtan 1 tanesinde mi denk geliyor . 0 km motor almışken sanayinde tıkılıp kalmak istemediğim için soruları yanıtlarsanız cok sevinirim .
Pulsar 200 ns kullanicilari, Motorunu satacak olan varsa aliciyim, bilginize duyurulur
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:37 ----------
Kronik sorun mu? kulaktan dolma bilgilere itimat etmeyin. Bir suru bajaj kullanıcısı arkadaşım var. Hepsi de memnun stop etme sorunu yasamadilar da...
Verdiginiz bilgiler icin tesekkurler pazartesi ilk isim aku ve yan ayakcak sorunu icin serviste olacagim. Durumu burdan sizlerle paylasirim
Eger dogruysa ki buyuk ihtimalle dogru, Ekrem Ata'nın aciklama yapmasi gerekir.
Şu kullanmayıp trollük yapanlara ve bilgi sahibi olmamasına rağmen bu kişilere itibar edenleri hiç anlamıyorum..
Bu kadar kişi konuşmuş yazmış, inceleme videoları çekilmiş..
Yok kronik falan...
Sorunsuz motor değil evet ama sorunu varsa da her motor gibi çözülüyor.
Akü de sorun olursa garanti değiştiriyor zaten.
Daha detaylı okursanız başlığı sorularınızın tüm yanıtları geçmiş sayfalarda var.
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:47 ----------
Mevzudan bir haber olduğunuz belli, açın okuyun bakalım yazdığınız sayfanın eski yorumlarını ilk çıkan pulsarlarda stop sorunu var mıydı yok muydu hatta okumayın ayzek e sorun anlatsın başından geçenleri. Bu sorun sonraki modellerde düzeltildi eski modellerede yazılım atılarak düzeltildi.
Size bu cevabı yazmamın sebebide kaza yapmış oldugunu söyleyen bi insana önyargı ile yaklaşmanız. Az araştırın öyle fikir yürütün.
Allağıma çok şükür eskiden gereksiz kişilere ve yaptığı yorumlara cevap verirdim ama artık gereksiz kişiyi de takmıyorum yaptığı yorumları da, sadece aldığım zevke bakıyorum hayat 6 İleri Papatya Pulsar' a güzel gerisi imza kısmımda yazıyor, sizler biraz daha yazıp okuyun, bindiğiniz motorlardan zevk alamıyorsunuz hakkını verin.
Orkidor61
Adı: Kemal 0546 416 86 00
Arkadaşlar bugün motorumu servisten oktay ustadan teslim aldım ve sorundan eser yok sadece bayrama kadar biraz sakın kullanıcam uzun yolda duruma gore zorlamadan devam edeceğim 114 de birden kesiciye fırlıyor motor gitmiyor diyordum ya işte o sorun sansuzamandan kaynaklıymış 6 vites dişlisinde sorun varmış aldığımdan beri vardı zaten bu sorun belliki fabrikasyon üretimden kaynaklı bir arızaydı gel gelelim bütün sorunlarım garantiden halledildi
1 ön tekerden gelen gırç gırç ses için balata tozlanmıştır dediler balata spreyiyle çözülmedi oktay ustaya gittim 2 dakkaya halletti garantiden
2 motordan garç gurç sesi geliyordu sorunun arka amortisörten kaynaklandığını tespit ettik yine oktay ustada garantiden hallettik
3 6 vites 114 km gibi hızlarda devir birden kesiciye fırlıyor motor hızlanmıyordu sanzuman açılıp bakıldı oktay ustada garantiden hallettik
şuan hiç bir sıkıntısı kalmadı bütün sorunları oktay ustada çözüme kavuşturduk oktay ustaya ve ekibine bu yoğunlukta beni kırmayıp aracımda olan her sorun ile ilgili çözüm odaklı yaklaşımları ve aracımı bayramda uzun yol planım olduğu için en kısa sürede hazır ettikleri için teşekkürü borç bilirim ellerinize sağlık
Selam
Ben kimseye on yargı ile yaklasmadim. Niye on yargi ile yaklastigimi dusunmenizi anlamadim. Ayrica bu forumda birine on yargi ile yaklassam bile bundan size ne on yargilari olan bir insan da olabilirdim. Bana lutfen baskalarina karsi on yargili olmayin ikazini da yapabilirdiniz . Inanin ciddiye de alirim sizi bir büyüğüm olarak
Motosiklet kullanmak demek kaza yapma riskini de kabullenmek demektir değil mi? Ben kaza yapmış bir insana on yargı ile niye yaklasaayim. Vicdansız miyim... lütfen .. Nerede on yargi sezdiniz anlamadim. Evet jant kırılmış olabilir kaza yapmış olabilir. Bu kullanıcı ile de alakalı olabilir, motor ile de alakalı olabilir. Kazayı, kaza yaptım diyen arkadas anlatmis mi.. anlatmamis.. benim sadece dile getirdiğim şey, anonim biri "jant kirildi kaza yaptım bilmem ne marka motor modelinin yuzunden" söyleminde art niyet sezmiş olabilirim bu da on yargıdan değil . Insandan ınsana değişen bir yorumlamadir... Sahis," jant su şekilde kirildi bu şekilde gerçekleşti kaza , kesinlikle benim ile alakalı olmadığını düşünüyorum . Iste resimleri " seklinde olsa idi konu evet o zaman daha makul bir yorumlaya sahip olurdum . Bu on yargi değil, yorumlamadaki farkliliktir. Niye on yargılı olayim.. arkadaş kaza yaptıysa robert geçmiş olsun. Benim ona bisey dedigim yok.
Elbette ömrümüz araştırmak,deneyimlemek, öğrenmek üzerine... eksiğim muhakkak vardır. Motor seçimi yapacağım zaman.. bir abimle sohbet ederken su cümleyi kullandim. "Cbf150 de yağ yakıyor diyorlar kronik sorunuymus abi doğru mu" bana dediği şey ise inanın kronik sorun söylemine bakış acimi değiştirdi .
" yok öyle kronik sorun morun... motoru zorlarsan tabiki yağ yakar.Motorları zorluyorlar sonra yağ yakıyor oluyor motor. Hem sen hiç kullandin mi cbf150 ??"
yok kullanmadım
"Ee sen niye inaniyorsun o zaman böyle şeylere?"
Inanmam ya da inanmamamm ile ilgili olmadığını... sadece böyle bir söylemin heryerde yazıldığını çizildiğini, adamda yılların ustasi denk gelmişken sorayım dediğimi belirttim.. yine her yerde yazılıyor çiziliyor.. Evet bahsettigin foumdakki üye abimiz de bu sorunu yaşamış olabilir. Ama ben diyorum ki benim çevremde de ilk modellerden hala kullananlar var. Onlara soruyorum sorun yaşamamış hiçbiri. Hatta dün biri ile daha tanıştım aynı konu da geçti elbet. Adam dördüncü bajaj pulsarini almis.
Duzeltilmis bir sorun artık kronik bir sorun olabilir mi? Bence değil..
Umarım kendimi yazı ile ifade edebilmisimdir sn. Sagat
Keyifli surüşler
Selamın Aleyküm foruma yeni katıldım.. Pulsar 200 ns kullanıcısıyım 9200 km oldu motorum ancak 9500-10000 bakımından sonra motorla alakalı can sıkıcı olaylar yaşamaya başladım. 1.si 5bin devirde motordan garip bir ses geliyor bağırıyor motor, ama bu durum alt devirde ve üst devirlerde yapmıyor sadece 5bin devirde. 2.cisi ise servisim bakımda subaplarına ayar yaptığını söyledi motordan garip şırıltı gelmeye başladı normalmidir bu durum. Normal rölantisinde de geliyor bu şırıltı... Motorumu çok severek kullanıyorum ama şu gibi şeyler can sıkıyor cümleten herkese iyi akşamlar dilerim
Şu an bu konu içerisinde 40 kullanıcı var. (0 üye ve 40 misafir)