Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #12061
    SAZMAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Ağustos 2015
    Şehir
    Fethiye
    Motosikleti
    Mondial cub 100. Modelsiz
    Alıntı murat 60 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    merhabalar,
    ön camdakı sesı nasıl kestınız resım atarsanız sevınırm bendede var ama tam nerden geldıgını kestıremıyorum
    Ben ön camı söküp, tema yerlerine çift taraflı bant yapıştırıp tekrar monte etmiştim ses kesilmişti. 5 dakika sürüyor kolay işlem. Ama o rolanti sesi var ya traktör gibi hah işte onu kesemezsin
    murat 60 bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #12062
    Tİme_shİft42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Kasım 2012
    Motosikleti
    Var
    Zincirin bi tarafı bol gevşek iken bi tarafı gergin jantı çevirince belli oluyo , zincirdenmi yoksa ön dişli arka dişliyide değiştirmek gerekirmi 17bin kmye geldim

  3. #12063
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    17 Ağustos 2015
    Şehir
    tekirdağ
    Motosikleti
    TVS 150>Pulsar NS200 ve CBR500R
    7-8 aylık Toplam yol 3500 KM inceleme yazısı yazayım motoru almak isteyen ve düşünenler için,
    Model 2015 TR ye 2015/Mart girişli olanlardan
    Öncelikle aldığıma pişman değilim şekli şemali gidişi gayet benim için tatmin edici,yakıt tüketimi de güzel. Keyif ile fırsat buldukça kullanıyorum..
    Hatta geçen ay bir tane sarı renginden Kuzene aldırdım.

    Tabi insanlar bu süre zarfında çıkan sorunları ve getirilen çözüm önerilerini merak ediyor..

    ***Hiç istop etme yapma yokuş aşagı vs. bir kere bile yapmadı..

    ***İlk çalıştığında resetle me sorunu vardı...Servise ısrar etmeme rağmen ilk başta aküyü değiştirmemişlerdi en sonunda akü tamamen sarj tutmaz ve basmaz olunca değiştirdiler..(Garantiden Akü değişti o da çözüldü artık resetleme yapmıyor)

    ***İlk aldıgımdan beri arka amartisör gıyık guyuk gayık ses yapıyor servise götürdüm ilerde geçer dediler .Geçmedi..En sonunda garantiden değişim yazdılar ama 2-3 haftadır TR parça yokmuş parça bekliyoruz. cevabını verdiler..

    ***Resimlerde görebileceginiz gibi yarı/kapalı alanda muhafaza ediyorum yağmurda binecek ekipmanım olmadığı için yağmurda da binmiyorum ...yaz kış dışarı dan direk üzerine yağmur ve kar gelmiyor ama bir tarafında paslanma var , servise sordugum da yoldan geçerken sen kimysal bir şeyden geçmisin diyor ama bana inandırıcı gelmiyor .Bariz metal aksamda nikalaj ve galvaniz olayında kalitesizlik var..Fotoları çekmeyi unuttum direksiyonun yanında ki demir topuzlar var onlarda bile pas var..

    *** Hem yag filtresinin olduğu tafadan hemde debriyaj müşürünün ordan terleme var ama gram yağ eksiltme YOK..( bu konuda servise başvurmadım bu konuda ist oktay motora gitmeyi düşünüyordum ama geçende bir arkaşın yazısından sonra o iştede kararsızım) Motor sıfır olmasa bu konu beni ciddi rahatsız ederdi ama sıfır olarak aldığım için rahatsız etmiyor..







    Sonuç kesinlik Çinli değil ama kesinlikle japon veya avrupalı da değil, İkisinin arasında pozisyon almış bir ürün.

    Japon da imalat hatası yokmudur(tasarım demiyorum imalat) elbet vardır ama oran olarak çok çok azdır. Çeliği daha kalitelidir böyle paslanamalar ile karşılaşmazsınız..

    Benim beklentim bu şekildeydi ben memnunum ,menun olmasam kuzenime de aldırmazdım ,geçiş motoru için çok güzel bir motor ..Japon kalitesi beklentisi olan varsa ,sukutu hayale uğrar onuda söyliyeyim..Çok uzun yıllar kullanıma gelirmi zanetmiyorum çünkü bu paslaman krozyana karşı dayanaksız olduğu gösteriyor motorun bir 10-15 yıl dayanır mı çok zor..

    Dediğim gibi geçiş motoru için tavsiye ederim..

    Hepinizin tekeri düz bassın..

  4. #12064
    pilatini10 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Mayıs 2016
    Şehir
    KONYA
    Motosikleti
    Pulsar200ns
    Alıntı kozan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İlk olarak yağ seçimi servisten destek alınarak yapılmalı diye düşünüyorum. Ben servisimde Motul 7100 10w60 kullandım fakat Antalyada hava sıcaklığı çok yüksek olduğu için bunu tercih ettik. Bölgesel farklılıklara göre seçmelisiniz. 15w50 işinizi görecektir diye düşünüyorum Konyada. 7100 tam sentetik bir yağ ve vibrasyon ve ses konusunda inanılmaz güzel oldu motor. vites geçişleri sıkıntısız. Gerçekten motorumda hiç sıkıntı yaşamadan kullanıyorum iyi ki motul 7100 seçmişim. Yağ alırken vereceğiniz 50tl fazla para 5000kmde zaten size geri döner fazlasıyla.

    500den sonraki bakım 5000kmde olacağı için öncelikle iyi yağ seçimi önemli. Konyada servisinizde motul yağ var mı bilmiyorum ama kendi değişiminizi yaparak garantiden yoksun bırakmayın motorunuzu. Servisinizle konuşarak motul olayını ayarlayınız hemde hangi yağ olması gerektiğini ondan öğrenin. Servisle ilgili sıkıntınız olursa yakın mesafelerden servis önerisi olacaktır arkadaşların.
    Teşekkürler kozan
    Bilgilerin için
    Bende 7100 4T 20/50
    Konduracağım
    Yagı 4 litrelik alsam
    2 yağ değişimine kadar beklemesi sorun
    Olurmu acaba yada
    2litrelik mi alayım
    Ben internetten sipariş
    Vereceğim bildiğiniz yer varmı
    Sıkıntısız sipariş vereceğimiz
    İşletmeler

  5. #12065
    coldboy35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Haziran 2012
    Şehir
    İZMİR
    1.500 km aştım.. İlk zamanlarda ki sürtünme sesi 800 Kmlerde gitti. Şimdi motorun sesinden daha çok çıkan kontaktan gelen zırıltıyla uğraşıyorum


    Benim beklentim bu şekildeydi ben memnunum ,menun olmasam kuzenime de aldırmazdım ,geçiş motoru için çok güzel bir motor ..Japon kalitesi beklentisi olan varsa ,sukutu hayale uğrar onuda söyliyeyim..Çok uzun yıllar kullanıma gelirmi zanetmiyorum çünkü bu paslaman krozyana karşı dayanaksız olduğu gösteriyor motorun bir 10-15 yıl dayanır mı çok zor..

    Dediğim gibi geçiş motoru için tavsiye ederim..

    Hepinizin tekeri düz bassın..
    2016 model var bende, 1500 küsürde. Senin resime bakınca gittim motorumun aynı yerlerine baktım paslanma yok. Senin vidalar da paslanmış. WD 40 iş yapar.

  6. #12066
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    17 Ağustos 2015
    Şehir
    tekirdağ
    Motosikleti
    TVS 150>Pulsar NS200 ve CBR500R
    Alıntı coldboy35 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    1.500 km aştım.. İlk zamanlarda ki sürtünme sesi 800 Kmlerde gitti. Şimdi motorun sesinden daha çok çıkan kontaktan gelen zırıltıyla uğraşıyorum




    2016 model var bende, 1500 küsürde. Senin resime bakınca gittim motorumun aynı yerlerine baktım paslanma yok. Senin vidalar da paslanmış. WD 40 iş yapar.
    Wd40 da surdum servisde başka bir sprey sikti nafile pas geçmedi. Malın kalitesi belli işte bu.yapacak bir şey yok

  7. #12067
    arizona - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Mayıs 2011
    Şehir
    kütahya/tavşanlı
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar 200NS
    Alıntı Beyazkefen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaslar öncelikle herkese selam.200 ns motosikletim için 500 bakımında koymak üzere motul 7100 15-50 tam sentetik yağ aldım kırklareli de yaşıyorum sıcaklık aralıgı ortalama -15 +40 sizce 500 bakımı için seçimim uygunmu şimdiden teşekkürler...
    500 bakımından beri motul 5100 15/50 kullanyorum biraz kalın gelıyor 5100 10/40 aldım daha degıstırmedım yagı ama bu hafta sonu degıstırırım 2000 bin km olmasını beklıyorum.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 10:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:54 ----------

    kullanma klavuzunda 20/50 yağ önermiş ama türkiye hindistan kadar sıcak bi ülke değil
    10/50 veya 10/40 en uygun yağ türkiye şartlarında

  8. #12068
    kdiner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Şubat 2011
    Şehir
    İSTANBUL/ÜSKÜDAR
    Motosikleti
    14-16 200ns,16 Mt-25, 17 D400, 18 Mt25abs
    Alıntı Tİme_shİft42 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Zincirin bi tarafı bol gevşek iken bi tarafı gergin jantı çevirince belli oluyo , zincirdenmi yoksa ön dişli arka dişliyide değiştirmek gerekirmi 17bin kmye geldim
    zincirin ömrünü tamamlamaya başlamış, normalde zincirle beraber dişlilerin de değişmesi gerek ama servis bir kontrol etsin gerek duyarsa değiştirir.
    Orkidor61

    Adı: Kemal 0546 416 86 00

  9. #12069
    murat 60 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mart 2016
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    honda crf 250l rally
    Alıntı serkany adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    7-8 aylık Toplam yol 3500 KM inceleme yazısı yazayım motoru almak isteyen ve düşünenler için,
    Model 2015 TR ye 2015/Mart girişli olanlardan
    Öncelikle aldığıma pişman değilim şekli şemali gidişi gayet benim için tatmin edici,yakıt tüketimi de güzel. Keyif ile fırsat buldukça kullanıyorum..
    Hatta geçen ay bir tane sarı renginden Kuzene aldırdım.

    Tabi insanlar bu süre zarfında çıkan sorunları ve getirilen çözüm önerilerini merak ediyor..

    ***Hiç istop etme yapma yokuş aşagı vs. bir kere bile yapmadı..

    ***İlk çalıştığında resetle me sorunu vardı...Servise ısrar etmeme rağmen ilk başta aküyü değiştirmemişlerdi en sonunda akü tamamen sarj tutmaz ve basmaz olunca değiştirdiler..(Garantiden Akü değişti o da çözüldü artık resetleme yapmıyor)

    ***İlk aldıgımdan beri arka amartisör gıyık guyuk gayık ses yapıyor servise götürdüm ilerde geçer dediler .Geçmedi..En sonunda garantiden değişim yazdılar ama 2-3 haftadır TR parça yokmuş parça bekliyoruz. cevabını verdiler..

    ***Resimlerde görebileceginiz gibi yarı/kapalı alanda muhafaza ediyorum yağmurda binecek ekipmanım olmadığı için yağmurda da binmiyorum ...yaz kış dışarı dan direk üzerine yağmur ve kar gelmiyor ama bir tarafında paslanma var , servise sordugum da yoldan geçerken sen kimysal bir şeyden geçmisin diyor ama bana inandırıcı gelmiyor .Bariz metal aksamda nikalaj ve galvaniz olayında kalitesizlik var..Fotoları çekmeyi unuttum direksiyonun yanında ki demir topuzlar var onlarda bile pas var..

    *** Hem yag filtresinin olduğu tafadan hemde debriyaj müşürünün ordan terleme var ama gram yağ eksiltme YOK..( bu konuda servise başvurmadım bu konuda ist oktay motora gitmeyi düşünüyordum ama geçende bir arkaşın yazısından sonra o iştede kararsızım) Motor sıfır olmasa bu konu beni ciddi rahatsız ederdi ama sıfır olarak aldığım için rahatsız etmiyor..

    http://i.hizliresim.com/X4PdD5.jpg
    http://i.hizliresim.com/bbBygm.jpg
    http://i.hizliresim.com/dbOXWp.jpg
    http://i.hizliresim.com/5VDYo5.jpg
    http://i.hizliresim.com/AJ130B.jpg

    Sonuç kesinlik Çinli değil ama kesinlikle japon veya avrupalı da değil, İkisinin arasında pozisyon almış bir ürün.

    Japon da imalat hatası yokmudur(tasarım demiyorum imalat) elbet vardır ama oran olarak çok çok azdır. Çeliği daha kalitelidir böyle paslanamalar ile karşılaşmazsınız..

    Benim beklentim bu şekildeydi ben memnunum ,menun olmasam kuzenime de aldırmazdım ,geçiş motoru için çok güzel bir motor ..Japon kalitesi beklentisi olan varsa ,sukutu hayale uğrar onuda söyliyeyim..Çok uzun yıllar kullanıma gelirmi zanetmiyorum çünkü bu paslaman krozyana karşı dayanaksız olduğu gösteriyor motorun bir 10-15 yıl dayanır mı çok zor..

    Dediğim gibi geçiş motoru için tavsiye ederim..

    Hepinizin tekeri düz bassın..
    serkany arkadaşım goruntu kötü lakin sanki motora tuzlu su degmiş biryerlede ıslanmış olabılır mı bı hafızayı yoklasak gerıye dogru

  10. #12070
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    17 Ağustos 2015
    Şehir
    tekirdağ
    Motosikleti
    TVS 150>Pulsar NS200 ve CBR500R
    Alıntı murat 60 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    serkany arkadaşım goruntu kötü lakin sanki motora tuzlu su degmiş biryerlede ıslanmış olabılır mı bı hafızayı yoklasak gerıye dogru
    Yok arkadaşım yagmurda ve yağmur sonrası binmedim.. Tuzlu su gelmiş bile olsa kışın karda otoyoldan ankaraya gidiyorum benim araba siyah renk ama tuzdan bembeyaz oluyor gram pasalanma yok 2007 model..Bu motor o şartların hiç birisini görmedi.

    Motor'un malzeme kalitesi bu demek ki fazla bir şey beklememek lazım..

  11. #12071

    Üyelik
    08 Mayıs 2014
    Hocam yazilim yuklet rolanti basit bendeki ses daha yuksek ve sinir bozucu suan sicakken de yapmaya basladi motoru durdugu yerde rolantide biraktim sicakken ses hala geldi fan acti ses gitti fan calisinca ses gidiyor onceden de evde telefon calinca internet giderdi. Ses tam olarak sol taraftan geliyor orda sargi gibi bisey var ondan geliyor galiba

  12. #12072

    Üyelik
    06 Ekim 2006
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    2016 Bajaj Pulsar NS200
    Alıntı pilatini10 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Teşekkürler kozan
    Bilgilerin için
    Bende 7100 4T 20/50
    Konduracağım
    Yagı 4 litrelik alsam
    2 yağ değişimine kadar beklemesi sorun
    Olurmu acaba yada
    2litrelik mi alayım
    Ben internetten sipariş
    Vereceğim bildiğiniz yer varmı
    Sıkıntısız sipariş vereceğimiz
    İşletmeler
    Rica ederim faydalı bilgiler verebildiysem ne mutlu bana. 4 litrelik yağlarla ilgili sıkıntı var bildiğim kadarıyla 1,3lt gibi bir miktar kullanılıyor ve bekleyen yağ özelliğini yitiriyor diye biliyorum yanlışsam arkadaşlar düzeltsin. Servisin elinde varsa kendilerine 1,3lt koydurup onu öderseniz sizin için daha uygun olacaktır.

  13. #12073
    beykurt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ocak 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Pulsar NS200 2016
    Arkadaşlar servis bakım işareti nasıl kaldırılıyor? 4700'de bakıma götürdüm.O zaman yanmıyordu haliyle.Şimdi yanmaya başladı.

  14. #12074
    ayzek - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Mart 2015
    Şehir
    İstanbul ( Avrupa ) Motosikleti: MONDİAL MG 150 SÜPERBOY X - HERO HUNK
    Motosikleti
    YUKİ FORZA 170 - MONDİAL 100 SÜPERBOY + 100 HYENA
    Alıntı beykurt adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar servis bakım işareti nasıl kaldırılıyor? 4700'de bakıma götürdüm.O zaman yanmıyordu haliyle.Şimdi yanmaya başladı.
    Kontak açık trip 2 de 2 tuşa 5-10 saniye basılı tutuyordun kayboluyordu sanırım
    kdiner bunu beğendi.
    Yolların Kralı Değil ! Kuralı Vardır..

  15. #12075

    Üyelik
    28 Mart 2016
    Bekleyen yag kendi sisesinde durunca neden ozelligini yitiriyor bilen var midir? Yoksa varsayim midir?

  16. #12076
    pilatini10 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Mayıs 2016
    Şehir
    KONYA
    Motosikleti
    Pulsar200ns
    Alıntı kozan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Rica ederim faydalı bilgiler verebildiysem ne mutlu bana. 4 litrelik yağlarla ilgili sıkıntı var bildiğim kadarıyla 1,3lt gibi bir miktar kullanılıyor ve bekleyen yağ özelliğini yitiriyor diye biliyorum yanlışsam arkadaşlar düzeltsin. Servisin elinde varsa kendilerine 1,3lt koydurup onu öderseniz sizin için daha uygun olacaktır.
    Servise sorsun 2litrelikmi alayım fazla alsam sıkıntı olurmu diye bir şey olmaz dediler

  17. #12077
    _kaan_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ekim 2006
    Şehir
    İSTANBUL
    benim motorum 2014 model. Aynı yerlerde benimde paslanmalar vardı. Dediğiniz gibi servis karda kullanmışsın yoldaki tuzdan olmuştur vs dedi. Bende pek uğraşmadım kendim wd-40 sıktım 3-5 dk sonra sildim, sonda bir kere daha aynı işlemi yaptım pas falan kalmadı hiçbir yerde. Ara sıra yine benzer parçaları wd-40la temizlerim. Birkaç sayfa geriye giderseniz benim eklediğim resimleride görebilirsiniz.

  18. #12078

    Üyelik
    28 Kasım 2015
    Şehir
    Şişli
    Motosikleti
    Bmw F 650 GS
    Dostum 4-4500 kullandım 120. km de 1. 170. de 2. Diş düştü

  19. #12079

    Üyelik
    10 Nisan 2016
    Şehir
    Çanakkale-Merkez
    Motosikleti
    BAJAJ-Pulsar 200 ns
    Motorcu arkadaşlar ve abilerim motorun çalışırken gerek rölantide gerek giderken sürekli pıs pıs ses geliyor motorun bir tarafında hiç anlamıyorum çok sinir bozucu bir ses halledebilen oldu mu?

    Diğer sorumda 500 km de bakım yaptırdım birdahaki yağ değişimini ne zaman yaptırayım?

    Hayırlı ramazanlar

  20. #12080
    ayzek - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Mart 2015
    Şehir
    İstanbul ( Avrupa ) Motosikleti: MONDİAL MG 150 SÜPERBOY X - HERO HUNK
    Motosikleti
    YUKİ FORZA 170 - MONDİAL 100 SÜPERBOY + 100 HYENA
    Alıntı karakuzum adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motorcu arkadaşlar ve abilerim motorun çalışırken gerek rölantide gerek giderken sürekli pıs pıs ses geliyor motorun bir tarafında hiç anlamıyorum çok sinir bozucu bir ses halledebilen oldu mu?

    Diğer sorumda 500 km de bakım yaptırdım birdahaki yağ değişimini ne zaman yaptırayım?

    Hayırlı ramazanlar
    Ses konusu karmasik dostum muhakkak isi bilen biro cozum uretebilir garc gurc diye ses geliyordu ben deponun ic taraflarindan geliyor saniyordum fabrikada muhendisler inceledi arka amortisor dediler degisimi yapildi ses mes olayi kalmadi diger sorunum icin servise oktay ustaya biraktim insallah bayrama yetisirde uzun yol yapicam cunku 6 vites dislisi ile buyuk ihtimal debriyaj degisicek yarin arayip durum hakkinda bilgi alicam 2 gunde ozledim valla motoru bakim konusuna gelince 2500 de ara yag degisimi yap sonraki bakimlar 5000 km de bir ama istersen 2500 de bir ara yag degisimi yapabilirsin bu arada motulmu koydurayim wurt mu wurt titresimi azaltiyormus kullananlar varsa yorum alabilirim
    Yolların Kralı Değil ! Kuralı Vardır..


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 12 kullanıcı var. (0 üye ve 12 misafir)