Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
17 Haziran 2016, 22:26
#12041
Bugün pulsar' ı olan bir abimiz kaza geçirdi. Şükür kendinde bir şey yok. Fakat motorun ön jant, kollardan kopuk yani ön mil üzerinde jant göbeği duruyor diskle birlikte sadece. Bunun etkisiyle çamurluk kırılmış. Trafikte Sollama yaptıktan sonra aynı şeride giren aracın onu görmemesi ve yandan vurmasıyla motorun yan bariyere çarpması. Ortalama 50 km hızla oluşan bir kaza. Neden yazdım bunu Aman DİKKAT. 96 yılından buyana trafikte motor üzerindeyim, arkadaş çevremdekilerde dahil trafikte de Pulsarı olupta sakin kullananı görmedim. Marka model kötülemek yada kullanıcılarına yönelik bir öfke değil bu yazdığım. Güçlü motor süratli motor ama bu gücü sürati trafikte ispatlamayın yada birilerine ispatlamak için uğraşmayın. 125 cc lik motosikletimin yanına gelip kasksız ekipmansız pis pis sırıtıp gazlayıp gidenleri gördükçe inanın üzülüyorum. İlerde almayı düşündüğüm bir model pulsar ama cup motor apachi lerinin ilerlemiş versiyonu oldu bu motor. Motordan soğutuyorlar adamı. Eminim bu grup içerisinde böyle kullanıcılar yoktur. Güvenli sürüşler.
Önemli olan beygir değil, beygirin nekar yediği.
Reklamlar
-
17 Haziran 2016, 23:10
#12042
DKN adlı üyeden alıntı
Bu model yurtdışında olan karbüratörlü olan model. Cikle ile çalıştırın sabahları diyor.
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:04 ----------
amorcortes adlı üyeden alıntı
Benim tavsiyem shad 45 yada o boyutlarda bir çanta. Shad 42yi 6 7 sene kadar kullandım çift kask koyuluyordu fakat azıcık daha büyük olmalıydı. Kenarlardan kask sürtüyodu biraz. Bu motor 100 110 gibi hızlar için ideal ben 140ları zorlarım diyorsan kask çantası hiç takmamalısın. Bence bir ön cam ve 45lik çanta ile 110km hızda mükemmel keyifli yol yapılır.
-
17 Haziran 2016, 23:49
#12043
search16 adlı üyeden alıntı
Bugün pulsar' ı olan bir abimiz kaza geçirdi. Şükür kendinde bir şey yok. Fakat motorun ön jant, kollardan kopuk yani ön mil üzerinde jant göbeği duruyor diskle birlikte sadece. Bunun etkisiyle çamurluk kırılmış. Trafikte Sollama yaptıktan sonra aynı şeride giren aracın onu görmemesi ve yandan vurmasıyla motorun yan bariyere çarpması. Ortalama 50 km hızla oluşan bir kaza. Neden yazdım bunu Aman DİKKAT. 96 yılından buyana trafikte motor üzerindeyim, arkadaş çevremdekilerde dahil trafikte de Pulsarı olupta sakin kullananı görmedim. Marka model kötülemek yada kullanıcılarına yönelik bir öfke değil bu yazdığım. Güçlü motor süratli motor ama bu gücü sürati trafikte ispatlamayın yada birilerine ispatlamak için uğraşmayın. 125 cc lik motosikletimin yanına gelip kasksız ekipmansız pis pis sırıtıp gazlayıp gidenleri gördükçe inanın üzülüyorum. İlerde almayı düşündüğüm bir model pulsar ama cup motor apachi lerinin ilerlemiş versiyonu oldu bu motor. Motordan soğutuyorlar adamı. Eminim bu grup içerisinde böyle kullanıcılar yoktur. Güvenli sürüşler.
Ben antalyanın gazipaşa ilçesindeyim.Burası küçük bir yer.Genelde ybr 125 honda cbf 150 ve apachi 150.Genelde tercih edilen motorlar bunlar.Bizim buranın halkı su soğutmalı enjeksiyonlu motorlara pek sıcak bakmıyorlar nedeni yaylaya gitmezmiş.Görende hergün yaylaya çıkıyorlar sanır.Bu tarz motorlarla deli gibi gazlıyorlar ayda mutlaka biri ölür genel olarak nedeni kırmızı ışık ihlali ucuz kasklar veya kask yok.Düne kadar tek pulsar benimki idi dün siyah bir pulsar gördüm plakasız iyi gazlıyordu.Bence marka model farketmiyor millet gazlıyor ALLAH ne verdiyse.
-
18 Haziran 2016, 00:09
#12044
Herkese Merhaba;
Forumu uzun zamanlardan beri takip eden ve genelde okumayı seven biri olarak aranıza artık bir Pulsar 200 NS sahibi olarak tekrar katılmak çok güzel. Hayırlısı ile motosikletimi sipariş etmiş ve bekliyorum. Kısmetse siyah beyaz renk ile aranızda olacağım. Genel itibari ile bahsedilen arızaların bazı arkadaşlarda olduğunu ve bazılarında da olmadığını görüyor ve ekliyorum. İnsan oğlunun eliyle üretilmiş bir malzemeden kusursuzluk beklemek yanlış. Bu iş tamamen baht işi. Bazen çok kusurlu bazen de çok az kusurlu ürünler satın aldığımız oluyor ve servis ile yaşanan diyaloglar insanı maalesef çıldırma seviyesine kadar zorluyor. Bence o kadar da kafaya takmamak lazım. Taktıkça daha da takıyor insan. Motosikleti bazen işe git gel, çoğunlukla da hafta sonu gezmelerinde ve tatillerde 250 km gibi yol yapmak için alıyorum. Allah kısmet ederse bu bayramı Pulsar'ımla birlikte geçireceğiz. Ekipman olarak kask mont eldiven tamam. Ayrıca burdan herkese hayırlı ramazanlar diler en yakın zamanda motosikletimin resimlerini paylaşmak üzere herkese iyi forumlar dilerim.
-
18 Haziran 2016, 01:34
#12045
Ms_TunC adlı üyeden alıntı
Selam. Discover'den Pulsar'a geçiş yaptım. 3-6 bin devir arası viteste gazı kapayıp giderken bi uğultu zangırtı geliyor. Bir fikri olan var mı?
Aynı bendede var motor zırıl zırıl zaten heryerinden ses geliyor.
-
18 Haziran 2016, 03:29
#12046
BDmuxer adlı üyeden alıntı
Aynı bendede var motor zırıl zırıl zaten heryerinden ses geliyor.
Sesin nerden geldiğine hiç baktınız mı yoksa bir yerden ses geliyor ama nerden geliyor bilmiyorum mu dediniz yolunuza mı baktınız.
-
18 Haziran 2016, 03:45
#12047
BDmuxer adlı üyeden alıntı
Aynı bendede var motor zırıl zırıl zaten heryerinden ses geliyor.
2016 modellerde denge sensörü sesi yok diyolardı bu ne şimdi ?
-
18 Haziran 2016, 05:49
#12048
Herkese merhaba forumun cogu sayfasini okudum 2014 model 200ns sahibiyim bahsedilenlerin disinda cok ilginc bir problemim var. Motosiklet sogukken cok degisik bir gicirti sesi geliyor. Isinincada devam ediyor ama ses rahatsiz edici degil. Servis birsey olmaz bin dedi. Krank balansor bilyasi ses yapiyor dedi. Daha once basina boyle bi durum gelmis olan var mi ? Ses videoda mevcut. Herkese tesekkurler https://youtu.be/vw5pxGrSXY4
-
18 Haziran 2016, 09:33
#12049
MT. adlı üyeden alıntı
Malzeme kalitesi bence kötü değil ben somunu civatası paslanan görmedim ki arka çantayı takarken söktüğüm civatalar taktıklarımdan daha kaliteliydi.Sonuçta motor bu düşürürsun çizersin kırarsın plastik parça atar yenisini takarsın ben takılmıyorum böyle şeylere.Ulaşılması emsallerine göre daha kolay daha ucuz ama aynı işi yapan bir cihaz olarak değerlendirdiğinde ,ön camdan gelen ve ufak bi parca cift taraflı bant ile giderilen sese takılmamayı öğreniyosun.Stop etme alışma sürecince olabilir hemen problem gözüyle bakmamak lazım diye düşünüyorum.Ben 2016 kullanıyorum 9 bin km oldu ilk başlarda bir iki yaptı bence normal dert etmedim şuan problem yok.Durduktan sonra 1 e almaya çalışırsan kasıyor.Bazen arafta kalıyor.Yavaşlarken devri tutturarak vites düşürmek hem sürüş hem motor için en sağlıklısı.Kazasız belasız keyifli sürüşler diliyorum.
merhabalar,
ön camdakı sesı nasıl kestınız resım atarsanız sevınırm bendede var ama tam nerden geldıgını kestıremıyorum
-
18 Haziran 2016, 09:58
#12050
CBR5051 adlı üyeden alıntı
Herkese merhaba forumun cogu sayfasini okudum 2014 model 200ns sahibiyim bahsedilenlerin disinda cok ilginc bir problemim var. Motosiklet sogukken cok degisik bir gicirti sesi geliyor. Isinincada devam ediyor ama ses rahatsiz edici degil. Servis birsey olmaz bin dedi. Krank balansor bilyasi ses yapiyor dedi. Daha once basina boyle bi durum gelmis olan var mi ? Ses videoda mevcut. Herkese tesekkurler
https://youtu.be/vw5pxGrSXY4
bu nedir aga motor blogunu matkapla oyuyolar sanki
Kurt Ölümüne Yakın Yalnız Olur
-
19 Haziran 2016, 00:53
#12051
Arkadaşlar iyi geceler
Benim size bir sorum olucak
Benim 200ns 1haftaya 500 bakımı olacak motulun yağını koyacağım kaç numara yağ almam lazım ve alacağım yerin adresini verirseniz sevinirim ben konyada oturuyorum yoksa internetten alacağım bir yerde olur
İkinci hususta 500 bakımdan sonra 2bakımı ne zaman yaptır malıyım
-
19 Haziran 2016, 01:28
#12052
CBR5051 adlı üyeden alıntı
Herkese merhaba forumun cogu sayfasini okudum 2014 model 200ns sahibiyim bahsedilenlerin disinda cok ilginc bir problemim var. Motosiklet sogukken cok degisik bir gicirti sesi geliyor. Isinincada devam ediyor ama ses rahatsiz edici degil. Servis birsey olmaz bin dedi. Krank balansor bilyasi ses yapiyor dedi. Daha once basina boyle bi durum gelmis olan var mi ? Ses videoda mevcut. Herkese tesekkurler
https://youtu.be/vw5pxGrSXY4
Aynı Sorun bende de var se6rvise soruyor bişi yok diyor sıkıldım bu işten acıkcası ne rolantisi düzgün bunun gibi alttan pıs pıs da ses geliyor sonunda usta supap ayarı gelmiş dedi 1200 km deki motora normalde 20000 de yapılan ayar...Benimde tahminim ya supap yada eksentirik zinciri gergisi problemi var.
-
19 Haziran 2016, 02:24
#12053
pilatini10 adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar iyi geceler
Benim size bir sorum olucak
Benim 200ns 1haftaya 500 bakımı olacak motulun yağını koyacağım kaç numara yağ almam lazım ve alacağım yerin adresini verirseniz sevinirim ben konyada oturuyorum yoksa internetten alacağım bir yerde olur
İkinci hususta 500 bakımdan sonra 2bakımı ne zaman yaptır malıyım
İlk olarak yağ seçimi servisten destek alınarak yapılmalı diye düşünüyorum. Ben servisimde Motul 7100 10w60 kullandım fakat Antalyada hava sıcaklığı çok yüksek olduğu için bunu tercih ettik. Bölgesel farklılıklara göre seçmelisiniz. 15w50 işinizi görecektir diye düşünüyorum Konyada. 7100 tam sentetik bir yağ ve vibrasyon ve ses konusunda inanılmaz güzel oldu motor. vites geçişleri sıkıntısız. Gerçekten motorumda hiç sıkıntı yaşamadan kullanıyorum iyi ki motul 7100 seçmişim. Yağ alırken vereceğiniz 50tl fazla para 5000kmde zaten size geri döner fazlasıyla.
500den sonraki bakım 5000kmde olacağı için öncelikle iyi yağ seçimi önemli. Konyada servisinizde motul yağ var mı bilmiyorum ama kendi değişiminizi yaparak garantiden yoksun bırakmayın motorunuzu. Servisinizle konuşarak motul olayını ayarlayınız hemde hangi yağ olması gerektiğini ondan öğrenin. Servisle ilgili sıkıntınız olursa yakın mesafelerden servis önerisi olacaktır arkadaşların.
-
19 Haziran 2016, 02:37
#12054
Merhabalar arkadaşlar tekrardan. Motosikletime arka çanta ve yan çanta demiri bakıyorum. Şu linkteki ürünü kullanan biri var mıdır, varsa önerir misiniz?
http://urun.n11.com/yedek-parca/baja...set-P105773967
-
19 Haziran 2016, 02:40
#12055
Motul 10-40 tam sentetik öneriyor musunuz kullanmaya karar verdim castrol de boşa kaçmalar oluyor sinirim bozuldu ve 2 binde gidiyor yağ
-
19 Haziran 2016, 02:49
#12056
Zincirin bi tarafı bol gevşek iken bi tarafı gergin jantı çevirince belli oluyo , zincirdenmi yoksa ön dişli arka dişliyide değiştirmek gerekirmi 17bin kmye geldim
-
19 Haziran 2016, 03:04
#12057
DKN adlı üyeden alıntı
bu nedir aga motor blogunu matkapla oyuyolar sanki
Buda benden matkap sesi ne yapacağımı bilmiyorum servise gidiyorum saatlerce bekliyorum motoru tüm gün bize bırak bakalım felan dediler hiç güvenmiyorum nedense...
-
19 Haziran 2016, 03:20
#12058
karakuzum adlı üyeden alıntı
Motul 10-40 tam sentetik öneriyor musunuz kullanmaya karar verdim castrol de boşa kaçmalar oluyor sinirim bozuldu ve 2 binde gidiyor yağ
Motul 7100 10w60 tam sentetik bende gerçekten iyi bir izlenim bıraktı. yurtdışı forumlarda dahil olmak üzere bizim motor için tavsiye edilen bir yağ. Hava sıcaklıkları önemli ve servisinizle yağın vizkozitesini konuşmanızı öneririm. 10-40 doğru seçim mi bilmem ama motul 7100 bence kesinlikle doğru seçim. titreşim vites geçişleri ve ses sıkıntınız kalmaz.
-
19 Haziran 2016, 04:27
#12059
kozan adlı üyeden alıntı
Motul 7100 10w60 tam sentetik bende gerçekten iyi bir izlenim bıraktı. yurtdışı forumlarda dahil olmak üzere bizim motor için tavsiye edilen bir yağ. Hava sıcaklıkları önemli ve servisinizle yağın vizkozitesini konuşmanızı öneririm. 10-40 doğru seçim mi bilmem ama motul 7100 bence kesinlikle doğru seçim. titreşim vites geçişleri ve ses sıkıntınız kalmaz.
Sağol ustam
-
19 Haziran 2016, 11:10
#12060
Arkadaslar öncelikle herkese selam.200 ns motosikletim için 500 bakımında koymak üzere motul 7100 15-50 tam sentetik yağ aldım kırklareli de yaşıyorum sıcaklık aralıgı ortalama -15 +40 sizce 500 bakımı için seçimim uygunmu şimdiden teşekkürler...
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 9 kullanıcı var. (0 üye ve 9 misafir)