Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
06 Haziran 2016, 20:28
#11861
Öncelikle başınıza gelenlerden dolayı geçmiş olsun.Pulsar konusunu baştan sona okudum.Genellikle Oktay Motor hakkında hep olumlu yorumlar gördüm.Şu an karşılaştığınız durum beni şaşırttı gerçekten.
Reklamlar
-
06 Haziran 2016, 21:50
#11862
Arkadaslar selam oncelikle bende pulsar 200 ns kullanicisiyim topcase almayi dusunuyorum ls2 kaskim var kaskimi alabilecek topcase onerisinde bulunabilirmisiniz hatta kask eldiven falan olabilir fazla buyuk olmamak sartiyla simdiden tesekkurler...
-
06 Haziran 2016, 21:57
#11863
tourer adlı üyeden alıntı
OKTAY MOTOR PROBLEMİ
Motoru beşbin bakımında komşu ısrarıyla oktay motora götürdüm.On kez söylememe rağmen koruma demirlerini sıkmamışlardı.Freni aşşağıya çekip müşrü ayarlamayı unutmuşlardı arka stop yanık vaziyetteydi.Yazılım yüklensin dedim yüklememişlerdi.Ertesi gün gidip söyledim özür dileyip hallettiler.
Neyse dedim olur, yine komşu ısrarı bugün on bin bakımına götürdüm.Garantiye baktığımda 5 bin bakımında 4.480 olması gereken km yi 4780 olarak yazdıklarını gördüm.( gösterge değiştiği için +970 km yani 5450 ve 5750).Düzeltmesini istediğimde alaycı ve dikkate almayan tavırlar sergiledi üstüne benim ve bir başkasının sistem bilgilerini karıştırdı bir saate yakın onu bekledim.Ustasından sahibine 100 km önce etkinlikte yağ değiştirdiğimi söyledim tamam yağ değiştirmeye gerek yok dediler,baktım yağ boşaltmaya çalışıyor son anda engelledim.Servisten tek istediğim şey motorun sola çekme sorununu halletmesiydi ama belki 15 kez söylememe rağmen hatayı gideremediler.Ben biniyorum motor bariz sola yatıyor olmamış diyorum bunun bir şeyi yok deyip duruyorlar. Bakın en iyi servis oktay usta ,çözerse sorunu o çözer diye gittim sinirlerim gerildi geldim.Sayesinde garantimden de oldum.Üstüne ukala ve saldırgan tavırlarına maruz kaldım. Bajajın yetersiz servis kalitesi yüzünden motorumu satılığa çıkarıyorum.
Klasik ülkemizin sorunu bir yer iyi bir iş yapsın yoğunlukta hemen kaliteyi bozuyor. Bende şehir dışı olmasına rağmen Oktay mitor götürmeyi dusunuyordum. Çünkü motorun bayağı yerinde terleme ve pas sorunu var.
-
06 Haziran 2016, 22:05
#11864
Beyazkefen adlı üyeden alıntı
Arkadaslar selam oncelikle bende pulsar 200 ns kullanicisiyim topcase almayi dusunuyorum ls2 kaskim var kaskimi alabilecek topcase onerisinde bulunabilirmisiniz hatta kask eldiven falan olabilir fazla buyuk olmamak sartiyla simdiden tesekkurler...
Kappa K42N Kullandım..
Maxem SL40 Bilgim yok..
Shad S40 Bilgim yok..
Shad sh33 bunu almayı düşünüyorum
Tercih senin.
-
06 Haziran 2016, 22:34
#11865
merhabalar, bugün motosikletimin ilk bakımını yaptırdıktan sonra dönüş yolunda rodajın da bitmesi sebebiyle bir sürat denemesi yapayım dedim. motosikletim 136 kmh hıza ulaştığında RPM Limit ışığı yanıp sönmeye başlıyor. szide bu ışık hangi sürate ulaşınca yanmaya başlıyor? bir de bu ışık yanınca gaz kesiyorum siz hızlanmaya devam ediyor musunuz?
-
06 Haziran 2016, 22:38
#11866
ben son denememde 141'de yandı ışık. Zaten Rpm lambası yanınca istesende hızlanamazsın kesici devreye giriyor.
-
06 Haziran 2016, 23:04
#11867
Murat Ceylan adlı üyeden alıntı
Öncelikle başınıza gelenlerden dolayı geçmiş olsun.Pulsar konusunu baştan sona okudum.Genellikle Oktay Motor hakkında hep olumlu yorumlar gördüm.Şu an karşılaştığınız durum beni şaşırttı gerçekten.
Teşekkürler evet ilk sefer gittiğimde yoğundu vs. olur arada diye bir şey demedim ama ben bir şeyi on kez hatırlatıyorsam, motorun başında tedirgin tedirgin bekliyorsam ve serviste insan muamelesi görmeyip paramla rezil oluyorsam o serviste sıkıntı vardır.
-
06 Haziran 2016, 23:07
#11868
29 nisanda pulsar 200ns le aranıza katıldım
Motor şuan tam 330 km de
Motoruma ilk yakıt shell den aldım
İkinci yakıtı 160 km den sonra lukoilden aldım
İlk benzin aldığımda 5 litre tükettiğim yerde ikinci yerde yakıt aldığımda 3 litre tüketti
Tüketim epey düştü
Motorum sıfır 2016 model
Sıfır alan arkadaşlar yorumlarsa sevinirim
Acaba benzinden mi yoksa rodajdan mı kaynaklı?
-
06 Haziran 2016, 23:09
#11869
serkany adlı üyeden alıntı
Klasik ülkemizin sorunu bir yer iyi bir iş yapsın yoğunlukta hemen kaliteyi bozuyor. Bende şehir dışı olmasına rağmen Oktay mitor götürmeyi dusunuyordum. Çünkü motorun bayağı yerinde terleme ve pas sorunu var.
Malesef evet, isim yaptı bir kere nasıl olsa gelecekler mantığı var, halbuki gitmeden önce arıyorum müsait misiniz diye ama herşeyi geçtim servisin yanlış yazdığı km yi alaycı ve suçlayıcı bir biçimde benim suçummuş gibi göstermesi kesinlikle bir servis sahibine yakışmadı.Artı ben anahtarı bırakıp anahtarı almak istiyorum motorun başında durup onu unutma aman buda vardı demek istemiyorum. Şu sola çekme için varsa iyi bir servis önerisi satmadan yaptırayım.
-
06 Haziran 2016, 23:19
#11870
Motorum kirli kusura bakmayın
Şimdi çektim fotoğrafı
Motorun saatini ayarlayamadım saat yanlış gösteriyor
170 km yolda 3 diş tüketmiş
Benzini gırtlağına kadar doldurmuştum 2.ci yakıtı lukoilden alırken...
-
06 Haziran 2016, 23:33
#11871
matrix506xx adlı üyeden alıntı
Motorum kirli kusura bakmayın
Şimdi çektim fotoğrafı
Motorun saatini ayarlayamadım saat yanlış gösteriyor
170 km yolda 3 diş tüketmiş
Benzini gırtlağına kadar doldurmuştum 2.ci yakıtı lukoilden alırken...
http://i.hizliresim.com/3oYMp5.jpg
Hayırlı olsun matrix506xx ben dahil forumda birçok kişinin isteği motoru alınca fotoğraf atmandı. Özel mesajla haber verdiğin için de teşekkür ederim.
-
07 Haziran 2016, 00:18
#11872
matrix506xx adlı üyeden alıntı
Motorum kirli kusura bakmayın
Şimdi çektim fotoğrafı
Motorun saatini ayarlayamadım saat yanlış gösteriyor
170 km yolda 3 diş tüketmiş
Benzini gırtlağına kadar doldurmuştum 2.ci yakıtı lukoilden alırken...
http://i.hizliresim.com/3oYMp5.jpg
Hayırlı olsun Allah kaza bela vermeden kullanmayı nasip etsin.
Saat ayarı için kontağı çevir motoru çalıştırma, trip 1 yap ve her iki düğmeye aynı anda basılı tut yanıp sönecektir, sol düğme ile saati sağ düğme ile dakikayı ayarla ve aynı anda iki düğmeye basılı tut sabit kalacaktır ve işlem tamamdır.
-
07 Haziran 2016, 00:49
#11873
tourer adlı üyeden alıntı
Teşekkürler evet ilk sefer gittiğimde yoğundu vs. olur arada diye bir şey demedim ama ben bir şeyi on kez hatırlatıyorsam, motorun başında tedirgin tedirgin bekliyorsam ve serviste insan muamelesi görmeyip paramla rezil oluyorsam o serviste sıkıntı vardır.
Öncelikle yasadigin bu durumdan dolayi gecmis olsun oktay usta evet guzel reklam yapti fakat bu reklamida bileginin emeginin hakkiyla yapti simdi yasadigin sorunlara bakiyorum birde insan muamelesi gormedigim dedigine aslinda takildim ne yasandi ne yasanmadi oktay abi ordamiydi yoksa servis elemaniylami yasadin sorunlari tam bilemedim ben esimle beraber gittigimde cokta guzel agirlamislardi bizi ve oktay abinin espirili yaklasimlarida keyifli anlar yasamamiza sebeb oldu gercekten uzuldum oktay abi bu kisilikte bir insan degil
Yolların Kralı Değil ! Kuralı Vardır..
-
07 Haziran 2016, 00:49
#11874
arkadaşlar rpm ışığının yanma noktasını değiştirebiliyor muyuz? 10bin yerine 6 7 bine ayarlayabilir miyiz?
-
07 Haziran 2016, 02:12
#11875
bugramazlum adlı üyeden alıntı
merhabalar, bugün motosikletimin ilk bakımını yaptırdıktan sonra dönüş yolunda rodajın da bitmesi sebebiyle bir sürat denemesi yapayım dedim. motosikletim 136 kmh hıza ulaştığında RPM Limit ışığı yanıp sönmeye başlıyor. szide bu ışık hangi sürate ulaşınca yanmaya başlıyor? bir de bu ışık yanınca gaz kesiyorum siz hızlanmaya devam ediyor musunuz?
Doğrudur 136km de rpm ışığı yanıyor ama motorun daha gideri var, belli bir yere kadar gaz kolunu kullanırsınız daha çevirme şansınız yok.
---------- Mesajlar birleştirildi - 02:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:56 ----------
Beyazkefen adlı üyeden alıntı
Arkadaslar selam oncelikle bende pulsar 200 ns kullanicisiyim topcase almayi dusunuyorum ls2 kaskim var kaskimi alabilecek topcase onerisinde bulunabilirmisiniz hatta kask eldiven falan olabilir fazla buyuk olmamak sartiyla simdiden tesekkurler...
Çok küçük olmasın çokta büyük olmasın derseniz 35 litrelik işinizi görür veya 40 litrelik, ben kappa 28 litre olanı kullanıyorum kask ve küçük malzeme koyabiliyorum, en kısa zamanda 40 litre veya üzerine çıkmam gerekiyor onu anladım.
---------- Mesajlar birleştirildi - 02:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:01 ----------
tourer adlı üyeden alıntı
OKTAY MOTOR PROBLEMİ
Motoru beşbin bakımında komşu ısrarıyla oktay motora götürdüm.On kez söylememe rağmen koruma demirlerini sıkmamışlardı.Freni aşşağıya çekip müşrü ayarlamayı unutmuşlardı arka stop yanık vaziyetteydi.Yazılım yüklensin dedim yüklememişlerdi.Ertesi gün gidip söyledim özür dileyip hallettiler.
Neyse dedim olur, yine komşu ısrarı bugün on bin bakımına götürdüm.Garantiye baktığımda 5 bin bakımında 4.480 olması gereken km yi 4780 olarak yazdıklarını gördüm.( gösterge değiştiği için +970 km yani 5450 ve 5750).Düzeltmesini istediğimde alaycı ve dikkate almayan tavırlar sergiledi üstüne benim ve bir başkasının sistem bilgilerini karıştırdı bir saate yakın onu bekledim.Ustasından sahibine 100 km önce etkinlikte yağ değiştirdiğimi söyledim tamam yağ değiştirmeye gerek yok dediler,baktım yağ boşaltmaya çalışıyor son anda engelledim.Servisten tek istediğim şey motorun sola çekme sorununu halletmesiydi ama belki 15 kez söylememe rağmen hatayı gideremediler.Ben biniyorum motor bariz sola yatıyor olmamış diyorum bunun bir şeyi yok deyip duruyorlar. Bakın en iyi servis oktay usta ,çözerse sorunu o çözer diye gittim sinirlerim gerildi geldim.Sayesinde garantimden de oldum.Üstüne ukala ve saldırgan tavırlarına maruz kaldım. Bajajın yetersiz servis kalitesi yüzünden motorumu satılığa çıkarıyorum.
Geçmiş olsun Oktay abi herkese elinden geldiği kadar ister yüzyüze olsun isterse telefondan yardımcı olmaya çalışır belki sorunları veya o anki psikolojik durumu da etkin olmuş olabilir, belki de size sola çekiyor gibi oluyordur en doğrusunu kullanıcı olarak bizler biliriz servis ona göre işlem yapar, km işi halledilir sanırsam garantiden çıkmasına kalmadan sonuçta bir yanlış hata var. Sizin adınıza hayırlısı olsun ne diyeyim satıp satmamak size kalmış.
-
07 Haziran 2016, 05:10
#11876
eski bir konuda benim için karanlıkta kalan kısmı sormak istiyorum arkadaşlar, ayna konusu. şu ara aynayı değiştirmeyi düşünüyorum.
tvs apache aynası ile daha iyi bir görüş alındığı yazılmıştı ancak hangi apache modeli?
internette aratınca birkaç model ile karşılaştım. tüm apache'lerin aynaları aynı mı?
yine bajaj discover modelinin aynası uyuyor yazılmış ancak onda da 150f, 150s ve 125st modelleri mevcut. 3ünün aynaları aynımı?
modelleri net yazabilecek biri var mı?
''Beş yaş insanın en olgun çağıdır; sonra çürüme başlar.'' Alper Canıgüz
-
07 Haziran 2016, 10:44
#11877
matrix506xx adlı üyeden alıntı
29 nisanda pulsar 200ns le aranıza katıldım
Motor şuan tam 330 km de
Motoruma ilk yakıt shell den aldım
İkinci yakıtı 160 km den sonra lukoilden aldım
İlk benzin aldığımda 5 litre tükettiğim yerde ikinci yerde yakıt aldığımda 3 litre tüketti
Tüketim epey düştü
Motorum sıfır 2016 model
Sıfır alan arkadaşlar yorumlarsa sevinirim
Acaba benzinden mi yoksa rodajdan mı kaynaklı?
benım motorumda 2016 model belkı 2016 ilk alan benım dıyeblırım...ben herzaman lukoilden alırım benzını motorum sıfırken 4,97 litre yakmıstı 100 km de.şu anda motor 1600 km ve yüksek devirli ve şehiriçi kullanımda 3,30 litre civarı yakıyor.
-
07 Haziran 2016, 10:57
#11878
arizona adlı üyeden alıntı
benım motorumda 2016 model belkı 2016 ilk alan benım dıyeblırım...ben herzaman lukoilden alırım benzını motorum sıfırken 4,97 litre yakmıstı 100 km de.şu anda motor 1600 km ve yüksek devirli ve şehiriçi kullanımda 3,30 litre civarı yakıyor.
Ocak ayında işe gidip gelirken şehiriçi 4 litre benzin yaktım. Az yaksın diye de 70km hızı geçmiyodum yavaş hızlanıyodum. Servise motorun yakışını sorduğumda duyduklarımdan anladığım eksi 10 derece hava sıcaklığı motorun normal çalışma sıcaklığının dışında kaldığından çalıştığına bile şükretmek gerekirmiş
-
07 Haziran 2016, 12:31
#11879
tourer adlı üyeden alıntı
OKTAY MOTOR PROBLEMİ
Motoru beşbin bakımında komşu ısrarıyla oktay motora götürdüm.On kez söylememe rağmen koruma demirlerini sıkmamışlardı.Freni aşşağıya çekip müşrü ayarlamayı unutmuşlardı arka stop yanık vaziyetteydi.Yazılım yüklensin dedim yüklememişlerdi.Ertesi gün gidip söyledim özür dileyip hallettiler.
Neyse dedim olur, yine komşu ısrarı bugün on bin bakımına götürdüm.Garantiye baktığımda 5 bin bakımında 4.480 olması gereken km yi 4780 olarak yazdıklarını gördüm.( gösterge değiştiği için +970 km yani 5450 ve 5750).Düzeltmesini istediğimde alaycı ve dikkate almayan tavırlar sergiledi üstüne benim ve bir başkasının sistem bilgilerini karıştırdı bir saate yakın onu bekledim.Ustasından sahibine 100 km önce etkinlikte yağ değiştirdiğimi söyledim tamam yağ değiştirmeye gerek yok dediler,baktım yağ boşaltmaya çalışıyor son anda engelledim.Servisten tek istediğim şey motorun sola çekme sorununu halletmesiydi ama belki 15 kez söylememe rağmen hatayı gideremediler.Ben biniyorum motor bariz sola yatıyor olmamış diyorum bunun bir şeyi yok deyip duruyorlar. Bakın en iyi servis oktay usta ,çözerse sorunu o çözer diye gittim sinirlerim gerildi geldim.Sayesinde garantimden de oldum.Üstüne ukala ve saldırgan tavırlarına maruz kaldım. Bajajın yetersiz servis kalitesi yüzünden motorumu satılığa çıkarıyorum.
tourer adlı üyeden alıntı
OKTAY MOTOR PROBLEMİ
Motoru beşbin bakımında komşu ısrarıyla oktay motora götürdüm.On kez söylememe rağmen koruma demirlerini sıkmamışlardı.Freni aşşağıya çekip müşrü ayarlamayı unutmuşlardı arka stop yanık vaziyetteydi.Yazılım yüklensin dedim yüklememişlerdi.Ertesi gün gidip söyledim özür dileyip hallettiler.
Neyse dedim olur, yine komşu ısrarı bugün on bin bakımına götürdüm.Garantiye baktığımda 5 bin bakımında 4.480 olması gereken km yi 4780 olarak yazdıklarını gördüm.( gösterge değiştiği için +970 km yani 5450 ve 5750).Düzeltmesini istediğimde alaycı ve dikkate almayan tavırlar sergiledi üstüne benim ve bir başkasının sistem bilgilerini karıştırdı bir saate yakın onu bekledim.Ustasından sahibine 100 km önce etkinlikte yağ değiştirdiğimi söyledim tamam yağ değiştirmeye gerek yok dediler,baktım yağ boşaltmaya çalışıyor son anda engelledim.Servisten tek istediğim şey motorun sola çekme sorununu halletmesiydi ama belki 15 kez söylememe rağmen hatayı gideremediler.Ben biniyorum motor bariz sola yatıyor olmamış diyorum bunun bir şeyi yok deyip duruyorlar. Bakın en iyi servis oktay usta ,çözerse sorunu o çözer diye gittim sinirlerim gerildi geldim.Sayesinde garantimden de oldum.Üstüne ukala ve saldırgan tavırlarına maruz kaldım. Bajajın yetersiz servis kalitesi yüzünden motorumu satılığa çıkarıyorum.
degerli bajaj kullanıcıları oktay motor oktay ben hayırlı ramazanlar dilerim ramazanın ilk günü sanırım bende fazla etkili oldu özür dilerim. bu kadar hakareti hak ediyor muyum? sanmıyorum ! (müşteri her zaman haklıdır) motorunuz daki yag fazlalıgını almak için tapayı açmadan almamız mümkün degil.bakım da göstergede ne yazarsa o nu sisteme ve garanti belgesine yazarız ki yapmamız gerekende budur 3üncü ayda yapılmış bir işlemi 6ıncı ayda yanlış yaptınız demek geriye dönük sistemi düzeltemeyiz. garantinizde devam ediyor bitmiş degil bilginiz olsun motorunuzdaki sola çekme için tekrar servise vakitli ugrarsanız uzun test ederek sorunun nerden oldugunu ayrıntılı çözebiliriz hayırlı ramazanlar
-
07 Haziran 2016, 13:07
#11880
faster57 adlı üyeden alıntı
degerli bajaj kullanıcıları oktay motor oktay ben hayırlı ramazanlar dilerim ramazanın ilk günü sanırım bende fazla etkili oldu özür dilerim. bu kadar hakareti hak ediyor muyum? sanmıyorum ! (müşteri her zaman haklıdır) motorunuz daki yag fazlalıgını almak için tapayı açmadan almamız mümkün degil.bakım da göstergede ne yazarsa o nu sisteme ve garanti belgesine yazarız ki yapmamız gerekende budur 3üncü ayda yapılmış bir işlemi 6ıncı ayda yanlış yaptınız demek geriye dönük sistemi düzeltemeyiz. garantinizde devam ediyor bitmiş degil bilginiz olsun motorunuzdaki sola çekme için tekrar servise vakitli ugrarsanız uzun test ederek sorunun nerden oldugunu ayrıntılı çözebiliriz hayırlı ramazanlar
Serviste toplamda 2 saat civarı kaldım gayet anlayışla yaklaştım ramazan dolayısıyla.Birincisi ben gösterdiğiniz tavrı yazdım hakaret etmedim 5 binde de on bin de de resmen derdimi anlatmaya uğraştım sürekli.İkincisi bakımı yapan arkadaşa sorun ilk seferinde yağı değiştirmeye çalıştı ben uyarınca değişmiyeceğini öğrendi sonrasında kontrol etti fazlasını aldı doğrudur.Km konusunda bir motor sahibi kaç kmde motorunu bakıma soktuğunu gayet iyi bilir ki gezi öncesinde mi yoksa sonrasında mı bakıma soksam diye baya bir konuşmuşluğum arkadaşlarımla onlar dahi hatırlıyor 5450 de bakıma soktuğumu.Bakım yapan arkadaşa gerekli bilgilendirme yapılmadığı için karışıklıklar oldu bu konuyu müşterinin sorununu,isteğini basit bir forma veya kağıda yazarak bakım yapıcak kişiye verirseniz çözersiniz ki doğrusu budur.Bu kadar mağduriyetin üstüne siz kendinizi haklı gösteriyorsanız yapıcak birşey yok. Motorumu sizin servisinize bir daha asla getirmem. Gönül isterdi ki bende buraya olumlu yorumlar yazayım mutlu mesut motoruma bineyim.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 7 kullanıcı var. (0 üye ve 7 misafir)