Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #11141
    SAZMAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Ağustos 2015
    Şehir
    Fethiye
    Motosikleti
    Mondial cub 100. Modelsiz
    Alıntı mo180402 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arka daki çanta çok şık durmus.marka ve modeli dedir?ayrıca çanta demiride daha güzel duruyor?
    Kardeşim o çantayı pcx için almıştım. Tchibo kahveciden Bisiklet çantası olarak geçiyor 60 tl fiyatı vardı, su geçirmez, 3 adet cırt ile istediğin şekilde bağlanıyor. Fakat şu an satılmıyor maalesef.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #11142

    Üyelik
    16 Ağustos 2013
    Şehir
    hatay/antakya
    Motosikleti
    BAJAJ PULSAR 200 NS/ 2013 TVS APACHE RTR 150
    Alıntı AHZ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İlgin için ayrıca teşekkür ederim. Ziyaret ederim inşallah.



    Malum sitede istediğim gibi renk modelleri gelmiş. özel üretim diyor ama. Fiyatı da arttırmış bunu bajaja sormak lazım.

    Resim koyamadım bari ilan linkini koyayım. Bu makinaya yakıştırdığım model aslında bunlardı. İlk geldiğinde de sormuştum yurt dışında bu modelleri varken ülkemde modelin kasını ortaya çıkaramayan çizikli bir renk varyetesine anlam verememiştim. Bana göre Motosikletin yapısını daha bir kaslı gösteriyor bu modeller. (farklı renkleri de var)
    https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...84354204/detay
    bence renklere fazla kafayı takmayın var olan rengı deyıstırıp ruhsata işletmek gayet basit

  3. #11143
    oknglr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Ağustos 2012
    Şehir
    Tekirdağ Çerkezköy Kapaklı
    Motosikleti
    Asya Nostalji 125 , Pulsar 200NS
    Aydın - Söke de olan varmı aramızda ?

  4. #11144
    _kaan_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ekim 2006
    Şehir
    İSTANBUL
    [QUOTE=kdiner;3891451]
    Alıntı karakuzum adlı üyeden alıntı Mesajı göster

    denge sensörünün çözümü iptal edilerek son buluyor ama kaza anında stop etme özelliği devre dışı kalıyor.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 09:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:18 ----------



    kontağı çevirdiğiniz zaman ki gelen ses normal o ses motoru çalıştırdıktan sonra kesiliyor, ön amortisör de farın olduğu kısımdaki pul şeklindeki parçayı diyorsunuz galiba, gidonun neresi paslanıyor ki resim varsa daha iyi olur.
    Kemal hocam bendeki sıkıntı o ses çalıştırdıktan sonrada devam ediyor. Resimleri işten çıktıktan sonra çekip ekleyeceğim.
    To live is to die...
    Youtube : Gaan Ylmz

  5. #11145
    kdiner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Şubat 2011
    Şehir
    İSTANBUL/ÜSKÜDAR
    Motosikleti
    14-16 200ns,16 Mt-25, 17 D400, 18 Mt25abs
    Arkadaşlar motordan gelen ses olarak bu işlemleri veya bu kısımları kontrol edebilirsiniz.

    Zamanla gevşediği ve ses yaptığı biliniyor.


    Bu sacı tutan iki adet alyenli vida var kontrol edebilirsiniz.


    Ayaklık ta ses yapabilir, elektrik tesisatında kullanılan ve ısı tabancası ile ısıtılan bir plastik malzeme var o şekil bir işlem yapabilirsiniz.


    sıvı silikon veya plastik malzeme yaparak ta ses kesilmesini önleyebilirsiniz.


    bu şekil süngerimsi malzeme yapıştırabilirsiniz.


    anahtarlık böyle ise yine ses yapar, ya tek anahtar yada anahtarları ses yapmasını engel olacak aparatlar var onlardan alıp kullanabilirsiniz.


    bu pim gibi olan kısım çıkmış olabilir kontrol edin duruma göre yerine oturtun.


    arasına bir şekilde bir malzeme veya birdaha çıkmamak üzere yapıştırın.


    ara kısımlarına sıcak silikon sıkın ve yumşak plastik yapıştırın şekilde ki gibi yine ses olayını kesersiniz.


    ses varsa balataları hafif zımpara atın ya geçecektir yada diskinizi kontrol ettirin.


    jantın içindeki bilyeleri koruyan plastik keçeler ses yapar, okuyucu kısmında oluşan ses için, okuyucuyu çıkartın biraz gres işlemi uygulayın ses kesilecektir.


    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:52 ----------

    Küçük bir video çektim biraz amatör ama idare edin artık.
    mehmetenis, SAZMAN, AttilaXtreme ve 3 diğerleri bunu beğendiler..

  6. #11146

    Üyelik
    03 Ekim 2015
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    pulsar 200ns
    ARKADAŞLAR ŞU fabrika çıkışlı gelen stikerları nasıl çıkaracağız bilen var mı?

  7. #11147

    Üyelik
    06 Ekim 2006
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    2016 Bajaj Pulsar NS200
    Alıntı ILdottore adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    2016 modellerde 2014teki ilk çıkan parti sorunları (depo kapağı paslanması,istop etme,terleme yağ sızdırma,akünün ciğerinin dayanmayıp göstergeyi ara sıra sıfırlaması) devam ediyor mu ?? Benim de çok beğendiğim bir motosiklet pulsar gerek kasası ile gerek bu fiyata 200lük sıvı soğutma 23 beygir motoru ile, 125lik demode kasasıyla hondalara 11bin tl veren 20bin tlye ikinci el 600rr alınabilirken tek silindir 250r için 15-16 bin tl veren zihniyete karşıyım. Fiyatlara aslında isyan etmeyip bu hale gelmesine biz sebep oluyoruz sadece motosiklet için konuşmuyorum.. Sormak istediğim gerçekten ''abi ikinci el olsun,2012 olsun,honda olsun bir lira fazla olsun'' tavsiyesine uymalı mıyım ? İlk motosikletim olucak yaşım 21(ara sıra arkadaşımın 150lik mondial driftini kullanıyorum),tecrübelerinize muhtacım bu konuda.. Forumu uzun zamandır okuyorum ama yeni üye olabildim,herkese merhabalar iyi forumlar
    Paslanmaya dair hiç bir şey görmedim 2016 kullanıyorum. Stop etmiyor motor onuda yaşamadım. Gösterge sıfırlaması tek bir şekilde mevcut oda stop ettirdin diyelim anında çalıştırmaya çalışırsan o Zaman hata verip saati sıfırlıyor. Düzgünce kapat aç motoru sıkıntı olmuyor. Akü ile hiç sıkıntı olmadı 15gün bırakıp ilk bastığımda çalıştı mesela. Japon almayı düşünüyorsan biraz para biriktir iyisini al. Öncesinde Pulsar seni tatmin eder. 125lik Japon bence kıyaslamaya giremez.
    SAZMAN bunu beğendi.

  8. #11148

    Üyelik
    07 Haziran 2014
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    150mr --> ns200
    ilk 1700km deki yakıt ortalamam 100km de 3,41 lt.
    Toplam 57,71 lt ye 251,78tl ödemişim.
    Garantidende akü değişimi yapıldı.

  9. #11149
    _kaan_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ekim 2006
    Şehir
    İSTANBUL




    bahsettiğim paslanmalar bunlar. Şuan için pek önemli gibi değil ama ileride sıkıntı olacak sanırım.

  10. #11150
    Can06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mart 2016
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Bajaj pulsar 200ns
    Alıntı _kaan_ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    http://i.hizliresim.com/lj588Q.jpg

    http://i.hizliresim.com/Rkz4vY.jpg

    bahsettiğim paslanmalar bunlar. Şuan için pek önemli gibi değil ama ileride sıkıntı olacak sanırım.
    Parmağının ucuna krem cif al parmağınla ovala çıkması lazım kromlarda işe yarıyor

  11. #11151
    SAZMAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Ağustos 2015
    Şehir
    Fethiye
    Motosikleti
    Mondial cub 100. Modelsiz
    Alıntı ILdottore adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    2016 modellerde 2014teki ilk çıkan parti sorunları (depo kapağı paslanması,istop etme,terleme yağ sızdırma,akünün ciğerinin dayanmayıp göstergeyi ara sıra sıfırlaması) devam ediyor mu ?? Benim de çok beğendiğim bir motosiklet pulsar gerek kasası ile gerek bu fiyata 200lük sıvı soğutma 23 beygir motoru ile, 125lik demode kasasıyla hondalara 11bin tl veren 20bin tlye ikinci el 600rr alınabilirken tek silindir 250r için 15-16 bin tl veren zihniyete karşıyım. Fiyatlara aslında isyan etmeyip bu hale gelmesine biz sebep oluyoruz sadece motosiklet için konuşmuyorum.. Sormak istediğim gerçekten ''abi ikinci el olsun,2012 olsun,honda olsun bir lira fazla olsun'' tavsiyesine uymalı mıyım ? İlk motosikletim olucak yaşım 21(ara sıra arkadaşımın 150lik mondial driftini kullanıyorum),tecrübelerinize muhtacım bu konuda.. Forumu uzun zamandır okuyorum ama yeni üye olabildim,herkese merhabalar iyi forumlar
    Merhaba kardeşim. Bende de 2015 modelini kullanıyorum. Şu an 3500 km de. Arkadaşların yazdıkları sorunları tek tek takip ediyorum. 2000 km dir motor bende bir kez havalar soğukken stop etme yaşadım, ve güncellemeden sonra (havalar da ısındı) stop etme yaşamıyorum. Bir ara denge sensörü sesi aldım (zil gibi bir zırıltı idi)sonra ne hikmetse kayboldu. Sonra dinlemeye devam ettim. Bu arada 10 yıl enstruman çalıp öğrettim bu nedenle işitme duyuma güvenirim. Geçen gün yüksek devirlerde bir şıngırtı gelmeye başladı servise götürdüm anahtarların şıkırtısı olduğunu anladık (üst tarafta fotoğrafladım ve bahsettim) bugün deri çıtçıtlı anahtar kabı ile çözdüm. Ön ufak camı söküp arasına basit çift taraflı bantla birleşme yerlerine sabitledim. Arka plastik plakalığı söküp; plakayı direkt demire vidaladım ve alt kısmını çok az yukarı eğip, demirle arasında bir parmak kalacak şekilde bıraktım, titreşimde oluşan sesi çözdüm.


    Şu an geri kalan sesler:
    1- Motor çalışır durumda giderken ya da dururken vitesi boşa (N)aldığında sanırım kavramadan gelen ses. (Tabiri caizse HHHHHHH sesi. Bence normal)
    2- Frene bastığımda (her diskli motorda var) balatadan gelen hafif tatlı zzzzzz sesi. (Bu da bence normal)
    3- Motor rölantide çalışırken gelen TRAKTÖR sesi. Bu arada başka pulsarlarda aynı sesi veriyor baktım. (İşte beni en çok rahatsız eden bu orijinal sesi, beğenmiyorum.)
    4- Bugün 24 derece sıcakta, Ataşehir-E5- Pendik rotasında, yoğun trafikte, yüksek devirlerde kullanımla (7000-10.000 devir aralığı) motorun fan açma süresine baktım. tam 28 dk. sonra 19.km de fan açtı. Evin önünde durduğumda fan sesi rölanti sesi ile aynı yükseklikte idi. Yani güzel duyuluyordu.

    Benim ses olayına bakışım biraz kendimce. Uzun yıllar işe gitmek amaçlı, yokluktan, hep titreşimli ve kalitesiz düşük cc li motorlara bindim. Hiç çift silindirli kullanmadım 1 kez bile. Süper motor kullanamam. Benim için motor heyecan verici bir taşıttır. Ama şunu çok iyi biliyorum; titreşim var ise sesi tamamen kesemessin. Tek bir pistonun silindirle kavga etmesi bu şekilde sonuç veriyor ne yazık ki. Kulağıma gelen ses tehlikeli bir anlam taşıyorsa beni o zaman rahatsız eder. Diğerleri keyfe keder. Benim rölanti sesinden rahatsız olduğum gibi...

    En sonunda sizin de söylediğiniz gibi ben R125 ve CBR 125'i PULSAR NS 200' e tercih etmedim.Hatta, kızan olabilir bana ama; ABS olmayan DUKE 200 bile benim için PULSAR dan önde değil. (DUKE 250 ABS bayılıyorum)
    PULSAR Çok mu harika bir motorsiklet ? HAYIR. Ucuz Çin mallarından sonra harika bir motorsiklet, işte bu kadar harika sadece.

    Biraz tecrübelisin ve ilk motorsikletin olacak ise bunu al derim, yeterince sağlam ve kaliteli. Sokağa atacak parası yok kimsenin, Fiyat ve karşılığı olarak dengeli bir ürün. Ama çok dikkatli kullanmalısın drifte benzemez küçük viteslerde daha agresif ve iyi lastikle binmek lazım. Sürekli yüksek viteste gider, 7000 devri ve 90 km'yi geçmezsen; 2,5 LT'lere düşüyor yakıt. Gaz verince keyifli uzuyor ve pek tabii yakıtı da yükseliyor.

    VAY arkadaş amma yazmışım.....

    Umarım yazdıklarım birilerine faydalı olur. Ara ara gazlayın, sakin sakin dikkatli gidin gençler..

    Selametle.
    kozan, kdiner ve Ahmet Naci bunu beğendiler.

  12. #11152

    Üyelik
    06 Ekim 2006
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    2016 Bajaj Pulsar NS200
    Alıntı u2rylmz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ilk 1700km deki yakıt ortalamam 100km de 3,41 lt.
    Toplam 57,71 lt ye 251,78tl ödemişim.
    Garantidende akü değişimi yapıldı.
    Bence biraz fazla. Rodaj sürecinde 2 depo benzin tükettim hep 3.1lt ortalamadaydım. Rodaj bitti yeni depodada biraz sert kullandım yine 3.1lt ortalamadayım. Normal kullanıma geçtiğimde 2.7lt civarına düşebilir gibi gözüküyor. Çok zorlarsamda 3.5ltyi geçmez gibi. Nasıl bir kullanım şeklin var bilmiyorum ama rodajda biraz sert kullanmış olabilirsin.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:05 ----------

    Alıntı _kaan_ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    http://i.hizliresim.com/lj588Q.jpg

    http://i.hizliresim.com/Rkz4vY.jpg

    bahsettiğim paslanmalar bunlar. Şuan için pek önemli gibi değil ama ileride sıkıntı olacak sanırım.
    Paslanmalar hoş gözükmüyo bencede ilerde sıkıntı yaratır şimdiden çözüm bulmak lazım. Rutubetli bir yerde mi bekliyor motor? boyanın altından paslanıp boyayı dökmüş gibi ilk fotoğraftaki. O paslanan yerin alt kısmı kabarmış orasıda dökülecek gibi. yerinde olsam zımpara ve sprey boya yapardım. Parlak yüzeyler için ise wd40 öneririm güzel temizler sonrasında da bence her yıkamada Barkın abi tavsiyesi WD40 kullan.



    burdada WD40 videosu var. WD40 hem temizler hem korur.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:12 ----------

    Sürekli motorun nabız yoklamalarını yapmaktansa birazda keyiflendiğimiz anları paylaşalım. Trafik ışıklarında videoyu kısaltmış olsam da yaklaşık 20dk kadar bir süre Antalyayı uçtan uca gittim. Şehri merak eden ve özleyenler için umarım güzel bir seyir keyfi olur. Kazasız gezinmeler.

    SAZMAN ve kdiner bunu beğendiler.

  13. #11153
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Pulsar'ın bile amortisörü paslanmış oha be. Benim çinlide gram pas yok. WD-40 ve benzeri hiçbir ürün değmedi motora.

  14. #11154
    _kaan_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ekim 2006
    Şehir
    İSTANBUL
    Paslanmalar hoş gözükmüyo bencede ilerde sıkıntı yaratır şimdiden çözüm bulmak lazım. Rutubetli bir yerde mi bekliyor motor? boyanın altından paslanıp boyayı dökmüş gibi ilk fotoğraftaki. O paslanan yerin alt kısmı kabarmış orasıda dökülecek gibi. yerinde olsam zımpara ve sprey boya yapardım. Parlak yüzeyler için ise wd40 öneririm güzel temizler sonrasında da bence her yıkamada Barkın abi tavsiyesi WD40 kullan.


    Aslında bende motoru yıkadıktan sonra AEAnın videosundaki gibi wd-40larım makinenin sağını solunu. Ama paslara denemedim hiç. Ayrıca motor rutubetli ortamda değil açık otoparkta duruyor üstünü brandayla örtüyorum. Dediğiniz gibi keyfinide çıkartıyorum bu haftasonu poyrazlar gölünde kamp yaptım. Ayda bir iki kere ufak ufak kaçmaya çalşırım sağa sola kamp yapmaya.

    https://www.youtube.com/watch?v=TeuTwNP-f3k[/QUOTE]

    geçen aylarda iğneadaya gitmiştik.
    kozan bunu beğendi.

  15. #11155

    Üyelik
    06 Ekim 2006
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    2016 Bajaj Pulsar NS200
    Alıntı _kaan_ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Paslanmalar hoş gözükmüyo bencede ilerde sıkıntı yaratır şimdiden çözüm bulmak lazım. Rutubetli bir yerde mi bekliyor motor? boyanın altından paslanıp boyayı dökmüş gibi ilk fotoğraftaki. O paslanan yerin alt kısmı kabarmış orasıda dökülecek gibi. yerinde olsam zımpara ve sprey boya yapardım. Parlak yüzeyler için ise wd40 öneririm güzel temizler sonrasında da bence her yıkamada Barkın abi tavsiyesi WD40 kullan.


    Aslında bende motoru yıkadıktan sonra AEAnın videosundaki gibi wd-40larım makinenin sağını solunu. Ama paslara denemedim hiç. Ayrıca motor rutubetli ortamda değil açık otoparkta duruyor üstünü brandayla örtüyorum. Dediğiniz gibi keyfinide çıkartıyorum bu haftasonu poyrazlar gölünde kamp yaptım. Ayda bir iki kere ufak ufak kaçmaya çalşırım sağa sola kamp yapmaya.
    Servise götürmende fayda var durumu göstermelisin bence. Sonra başka bir sıkıntı çıkarsa ben size getirip göstermiştim diyebilmelisin. O amortisörler içerden paslanıyor gibi duruyo baya karın içinde beklemiş gibi. Boyalı kısımlarda zımpara boya diğer kısımlarda wd40 şart. Çözüm bulunur ama olmaması gerekirdi böyle bir durumun.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:11 ----------

    Alıntı Mengu16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Pulsar'ın bile amortisörü paslanmış oha be. Benim çinlide gram pas yok. WD-40 ve benzeri hiçbir ürün değmedi motora.
    http://oi65.tinypic.com/7236hl.jpg
    Forumda bu başlık altında senin çinliden bahsettiğin 100 mesaj bulunur heralde Söyleyelim bir başlıkta ona açılsın 210MX
    Mengu16, _kaan_ ve Ahmet Naci bunu beğendiler.

  16. #11156
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Alıntı kozan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Forumda bu başlık altında senin çinliden bahsettiğin 100 mesaj bulunur heralde Söyleyelim bir başlıkta ona açılsın 210MX
    Motorun her parçasına elim değdiği ve de harcadığım paraya göre motorda aklımı başımdan alan bir performans olduğundan çenemi kapalı tutamıyorum malesef

    Pas konusuna gelirsek bütün Pulsar'larda böyle bi durum olacağını sanmıyorum. Kar yağışlarının ve tuz çalışmalarının olduğu haftalarda kullandım sadece egzoz pas oldu.

  17. #11157

    Üyelik
    06 Ekim 2006
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    2016 Bajaj Pulsar NS200
    Alıntı Mengu16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motorun her parçasına elim değdiği ve de harcadığım paraya göre motorda aklımı başımdan alan bir performans olduğundan çenemi kapalı tutamıyorum malesef

    Pas konusuna gelirsek bütün Pulsar'larda böyle bi durum olacağını sanmıyorum. Kar yağışlarının ve tuz çalışmalarının olduğu haftalarda kullandım sadece egzoz pas oldu.
    Tamamen bölgesel olduğunu düşünüyorum uzun süre ıslak kalmış olması lazım. Belkide branda altında kuruyamadığı için olabilir. Egzoz gibi ısınan parçalarda paslanma normal zaten. Ama boyalı yüzeyde ve kromaj kaplı yüzeyde olması enteresan gerçekten. Zıpkınlarda tuzlu sudan sonra durulamazsan oluşan bir durum bu. Motorda dediğin gibi tuz ve su aynı anda olduğunda olabilir ama birde ıslak beklemiş olması lazım boyaların atması için.

  18. #11158
    AttilaXtreme - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mart 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Pulsar 200NS
    Hiç dikkat etmemiştim. Şimdi çıkıp baktım. İki yıl oldu alalı. 27bin kilometrede. 365 gün kullanıyorum ve hergün ortalama 12 saat yağmurun çamurun karın altında kalıyor. Durum bu.
    SAZMAN, ceza031, kozan ve 1 diğerleri bunu beğendiler..
    -61- Önce ADAMLIK Sonra HAYAT -61-

  19. #11159
    safak3457 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Nisan 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar 200 NS
    Beyler Pulsar 200 NS'e bayrak takmak istiyorum.Bayrak ölçüleri 100x150cm. Hiç gördünüzmü? Uygulayan var mı ya da? Arkaya çanta sacını koyduğumuz bölgeye bir konstrüksiyonla koyabilir miyiz? Ne dersiniz?

  20. #11160
    ayzek - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Mart 2015
    Şehir
    İstanbul ( Avrupa ) Motosikleti: MONDİAL MG 150 SÜPERBOY X - HERO HUNK
    Motosikleti
    YUKİ FORZA 170 - MONDİAL 100 SÜPERBOY + 100 HYENA
    Bugun iyi gezdik walla dönüşte yagmur ve soguk olmasina rağmen guzel gecti depoyu fulledik ilk cizgi 87 km de gitti bu 87 nin 40 km sini baya agresif kullandik ani hizlanma virajda cikisi gaz acma donuste ruzgar cok siddetliydi ve ortalama 80-85 km hizla geldik lodos zaman zaman korkuttu fakat şoyle birseyde var 50-60-70 km gibi hizlarda ruzgar daha cok etkili oluyor ama 80 85 km gibi hizlarda motor yere daha saglam basiyo ve ruzgarin etkisi dusuyor tek sorun bugun baya anlayissiz suruculer doluydu trafikte sadece bir tir soforu sagolsun mevzuya daha onceden hakim oldugu icin koprude 2 motor yanina sigindik el isareti yaptim anladi kafa salladi ve onun escortlugunda kopruden rahat gectik ama kopru bitimine dogru baya kopru sallaniyordu ziplaya ziplaya geldik cok sukur sag saglim
    [IMG][/IMG]
    kozan, SAZMAN, kdiner ve 1 diğerleri bunu beğendiler..


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 13 kullanıcı var. (0 üye ve 13 misafir)