Rodajımı sonunda tamamladım ilk bakımı yapıldı motorumun. 312kmde depoyu tekrar doldurmuş 3.1lt ortalama olarak size görselleri göndermiştim.
şimdi 603km oldu motorum. 603-312=291km yol yapmışım 9,16lt tüketim ile 3,1lt ortalama civarında yine. Böylece rodajı 3,1lt ortalama yakıt tüketimi ile tamamladım.
Motul 7100 10w60 4t yağ koyduk Antalya Tayfun motor Birol ustam sağolsun motul kalitesini serviste bulunduruyor ve gönül rahatlığı ile motorun ilk bakımını yaptırdım. Ses daha tok, vibrasyon daha az ve sürüş çok daha keyifli. Aynaları değiştirmeyi düşünürken Birol usta ayarlayınca yolu görebilir oldum artık kolumu görmüyorum
Bakımınızı en iyi şekilde yaptırın, rodaja dikkat edin uzun ömürlü bir motorunuz olsun.
2016 model şu ana kadar ilk 50 100 kmde ön fren balatasından gelen cik cik ötme sesi hariç sorun çıkarmayan Siyah pulsarımla çok memnunum. Umarım almayı düşünen ve almış olan her kişiyi mutlu eder. Elinizi bıraktığınızda dümdüz devam eden inanılmaz dengeli inanılmaz iyi frenleri olan bir motor. Sadece ve sadece ıslak zeminde kullanacaksanız kesinlikle ama kesinlikle lastiklerinizi değiştirin. Antalyanın yağmuruna yakalanıp güzel güzel kayarak gittim servise denge konusunda azıcık sıkıntı yaşasam biraz paniklesem motor kayıp düşerdi altımdan. Güvenli sürüşler dilerim.
Yarın bir aksilik olmazsa bayiye gidip tekrar inceleyeceğim motoru. Artık dayanamıyorum kim ne derse desin alacağım sanırım. Gına geldi artık dayanamıyorum. Kime söylesem kardeş sen işi bilen adamsın Pulsar alınır mı saçmalama diyor. Niye diyorum, sıkıntılı makina Pulsar, cbr al en azından Honda diyorlar. Ne halt etsem bilemiyorum. Ne zaman şu motoru görsem yada bi foto atsa biri içim cız ediyor. Hadi gittim yarın aldım diyelim, çevremdeki herkes gelip yanlış yaptın diyecek. Bende basacağım kalayı.
İnsanların aklına bu düşünceleri sokanlar ise, şu motorun sabahtan akşama kadar üstüne binip te, gece gelip forumlarda motora saydırmasıdır.
Ben siparişi verdim akşam geldim forumu okudum dedim bu motor ne pis bir motormuş sabaha kadar dedim iptal mi etsem ne yapsam sonra bir daha inceledim yazılanları ve hep aynı kişilerin eleştirdiğini ama en çok onların motorla zaman geçirdiğini tespit ettim. Dedim ki sıkıntıları olanlar var ama eleştirseler bile kullanıyolar motoru satalım geçelim modunda değiller demek ki var birşey. Sonra 3 hafta bekledim motorum geldi ilk bindim eve getirdim, haftasonu olduğu için plaka çıkartamadım çıktım bi gezindim evin yakınlarında azıcık bi fren balatasından ses var aradım servis ilgili sonra sıkıntı yaşandığında Ekrem bey var sürekli ilgili. Şimdi gitseydim honda alsaydım dedim ne servise nede ana bayiye ulaşabilecektim. Her sorunu çözülen sonrasında uzun ömürlü olacağına emin olduğum fiyat performans şampiyonu bir motor bu. Lastikleri değiştir onun dışında her konuda seni tatmin eder. cbr250den geçen arkadaşlarda var pulsara. Duke 390 testi yaptım geçen günlerde ve ordaki yetkililerede aynısını söyledim inanılmaz atik bir motor, performansı süper ama ayaklarım 5dk sürüşten sonra 20 30dk titredi. Pulsarımı bir kez daha sevdim. rodajda bile 3,1lt yakıt tüketen performansyla göz dolduran bir motor. Pişman olmazsın. Bi otur test sürüşü yap sonra siparişini verirsin zaten.
Test sürüşü yaptım. İlk çıktığı Zaman alacaktım zaten ama vazgeçirdiler kullananlar. Yarın kayalar motora gideceğim. Benim evine en yakın o zaten. Hadi hayırlısı.
Hocam sen niye çevrendekilere göre yaşıyorsun anlamadım!! Çevrendeki herkes "yanlış yaptın" derse sen de "ee, yaptım, soora..?!" diye sorucaksın. Onlar da kem-küm bişeyler geveleyecek. "cbr al en azından Honda" al diyen arkadaşlarına da " paranın kalanını sen tamamlarsan neden olmasın, hemen gidip honda alalım" dersin, olur biter. Hakikatten tamamlarsa(borç değil hibe edecek) gerçekten gidip al hondayı.
Ben demiyorum ki pulsar cbr'dan daha iyidir, para konusunda rahtsan "para var huzur var" diyorsan zaten gider Honda yamaha kawasaki vs alırsın, ancak olay böyle değil ki bu motora yönelmişsin. Fiyat/performasn motoru olarak bu paraya bu motor güzel, e ufak tefek sıkıntılarını da çekebiliyorsun tabi.
selam dostlar, 2015 model kırmızı-siyah pulsar ile aranıza katıldım. Şu anda 70km'deyim ve motor sabah ilk çalıştırmada boğuluyor gibi çalışıyor.gazı hafif açtığımda kesik kesik gaz yiyor ve bıraktığımda stop ediyor. Rodajda normal bir durum mu ? 5dk ısındıktan sonra hiç bir sorun kalmıyor. Yolda hiç stop etmedi.
burda sorunları dile getirilmesinin ne gibi kötu yanı olabilir ? firma dikkate alır iyileştirme yapar ama bazı arkadaşlar motora kaka dedin moduna giriyorlar arası ayrı zaten ben sorunlarımı yazarım ön frenden ses geliyordu ufak tefek sorunlar vardı hallettik onları terleme var onuda bakımda halledicez mesele sıkıntı gideriliyor ama bunuda dile getirmek lazım benim motorda hızlanırken 114 de 6 viteste birden devir fırlıyor kesiciye giriyordu gazı falan kapayıp tekrar asıldıgımda 145-150 ye kadar gidiyordu ara ara yapıyordu kendı servısım çözemedi ama bir başka servis oktay usta hemen halletti ben bu sorunu dıle getirdim belki 4-5 kez ama birisi sonunda oktay ustaya yonlerdi ve sorun kalktı burası form bu başlık altında iyiside kotusude yazılmalı
Bu Honda Yamaha kompleksini birakmak lazim.
Simdi Pulsarin ciddi bir rakibi var TNT 25. Fiyat uygun ve forumda gorulecegi uzere yogun ilgi var..Ancak kapali kutu..
Simdi gercek bir alternatifi varken iki makinaya da bakmak lazim..
İlk 1000 kmde kac defa ariza / sorun nedeniyle servise gitmek zorunda kalan hangisi..
Pulsarin gercek dunyadaki rakini TNT25 tir CBR Yada R25 degil.
Hayır ne rodaj döneminde ne de sonrasında motorun boğulması normal değildir, hele gazı bıraktığınızda stop etmesi hiç normal değil. Şimdi birileri der "Motor soğuk iken yapar.. cart curt vs", hayır efenim, sıkıntısı olmayan bir motor yapmaz. Bunu Ankara'da kış mevisminde, kar varken/yokken, sabahın 7'sinde gecenin 12'sinde motoru her zaman tek marşla çalıştırmış ve tekleme yapMAmış 2014 model pulsar sahibi olarak söylüyorum.
Ha sizin sıkıntınız akünüzün tam şarj edilmemesi olabilir belki, akünün şarjı yoksa/düzgün şarj olamıyorsa vs durumda zor çalışma, gazı bıraktığınızda stop etme yapabiliyor ısınana kadar(aküm ölmeye yakın bu sorunları çıkarttı bana da ondan biliyorum). 2 hafta önce Aküyü değiştirdiğim an sorundan eser kalmadı.
motorun konjektoru arizaliydi ve degisti, bununla ilgisi olabilir mi?
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:34 ----------
ayrica gazi acmadan calistiramiyorum motor sogukken. guncel yazilim yuklendigi soylendi.
olabilir tabi ki, belki sorun oradan değildi, belki konjektörle birlikte başka bir parça arızalıydı ... vs. ihtimaller ihtimaller Serviste bakılması gerek.
Bu olay da güncel yazılımdan kaynaklı olabilir ancak tam emin olmak için ilk önce diğer sorunun kaynağını bulun ve çözdürün(Aküyü ayrı mı şarj edip/ettirip çalışmasına baksınız, servise mi gidersiniz... vs)
Ben halen ilk yazılımdayım, sırf bu "gaz vermeden marş almama" durumu yüzünden yazılım attırmıyorum. Halen ilk marşta gaz vermeden tık diye çalışıyor.
Tavsiyeler için sağolun , 500km'ye kadar gözlemiyim , rodaj bakımında cihaza bağlarız artık.
Şu an bu konu içerisinde 35 kullanıcı var. (0 üye ve 35 misafir)