Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
03 Nisan 2016, 16:46
#10941
Herkese iyi günler. Dün buji ve hava filtresini değiştirdim sonra 3-4 km sürüp eve geçtim hiç bir sorun yoktu ancak bugün 5 km daha sürdükten sonra ışıklarda stop etti daha önce yapmazdı böyle tekrar çalıştırdım ama gazı bırakında stop ediyor ve arıza ışığı hızlıca yanıp sönüyor. Şuan ne yapacağımı bilmiyorum pazar olduğu için açik bir yerde yok sizce ne yapmalıyım.
Reklamlar
-
03 Nisan 2016, 17:18
#10942
okoca adlı üyeden alıntı
5 saniyeden fazla marşa basılı tutmak, kablolarda aşırı ısınmaya ve yanmaya sebebiyet verebileceği yazıyor kitapçıkda dikkat etmek lasım.
5 saniye marşla yüz kere denesen de çalışmaz böyle bir durumda. Kışın kar soğuklarında da böyleydi motor. Marş sistemine bişey olmaz o kadar zayıf sistemler değil bunlar.
-
03 Nisan 2016, 18:23
#10943
7904 adlı üyeden alıntı
arka amortisörden ses gelmedi. on frenlere zincir spreyi sıktım ses kesildi(gres yağ).[COLOR="Silver"]
İşin ilginci motosikletin üstündeyken kıpırdanınca ses yok, elimle bastırıp çekince, yani amortisörün çok sıkışmamış halindeyken bir gıcırdama mevcut. En kısa zamanda servise göstereceğim, 100km mesafe olunca ha diyince gidilmiyor..
Ön freine zincir yağı zarar vermiyor mu?
-
03 Nisan 2016, 19:07
#10944
KoLesT adlı üyeden alıntı
Herkese iyi günler. Dün buji ve hava filtresini değiştirdim sonra 3-4 km sürüp eve geçtim hiç bir sorun yoktu ancak bugün 5 km daha sürdükten sonra ışıklarda stop etti daha önce yapmazdı böyle tekrar çalıştırdım ama gazı bırakında stop ediyor ve arıza ışığı hızlıca yanıp sönüyor. Şuan ne yapacağımı bilmiyorum pazar olduğu için açik bir yerde yok sizce ne yapmalıyım.
Hava filtresinin değiştirip depoyu yerine oturturken depodan çıkıp benzin filtresine veya filtreden çıkıp motora giden hortumu ezmiş olabilirsiniz. Benzin filtresini tam yerine oturtamadıysanız(deponun altında kıskaç gibi bir şeye oturuyor 2014 modellerde) sıkışmış olabilirler.
-
03 Nisan 2016, 22:28
#10945
Selam arkadaşlar bir sorum olacak ön ve arka disklerin kaliper sayısı kaç acaba ?
-
03 Nisan 2016, 22:55
#10946
maktama adlı üyeden alıntı
Hava filtresinin değiştirip depoyu yerine oturturken depodan çıkıp benzin filtresine veya filtreden çıkıp motora giden hortumu ezmiş olabilirsiniz. Benzin filtresini tam yerine oturtamadıysanız(deponun altında kıskaç gibi bir şeye oturuyor 2014 modellerde) sıkışmış olabilirler.
Aynen olabilir hocam ancak hortumu sıkıştırsa gidişinde falan sıkıntı olmazmıydı? gidişinde herhangi bir sorun yok ve yaklaşık 10 km sürdükten sonra bu sefer stop etme yerine 2.5 bin ile 3 bin devir arasında kendiliğinden gidip geliyor ve ışık 3 kere yavaş yanıp sönüyor sonra 7 8 kere de hızlıca yanıp sönüyor tekrarlıyor bu şekilde. Ama dedğiniz gibi usta depoyu yerleştirirken bakıyordum hortumu falan tıkıştıra tıkıştıra soktu sanki.
-
03 Nisan 2016, 23:00
#10947
Mengu16 adlı üyeden alıntı
Aga naptın sen yaa :( okadar marş yapılmaz öyle kasana kadar marşla birlikte hafif gaz versen daha rahat çalışıcak motor hadi o olmadı kontak açıkken bir iki gaz kolunu açsaydında benzin gideydi
Yolların Kralı Değil ! Kuralı Vardır..
-
04 Nisan 2016, 03:19
#10948
Pulsar 200ns le rs arasında iyice kararsız kaldım
Acaba bajaj 200ns in fiyatını 8900 den 8290 a düşürdüğü gibi aynı hatayı rs dede yapar mı?
Eğer yaparsa rs aldıktan sonra evlat acısı gibi koyar bana
Pulsar 200rs e koruma takozu takılmıyormuş galiba
-
04 Nisan 2016, 08:30
#10949
matrix506xx adlı üyeden alıntı
Pulsar 200ns le rs arasında iyice kararsız kaldım
Acaba bajaj 200ns in fiyatını 8900 den 8290 a düşürdüğü gibi aynı hatayı rs dede yapar mı?
Eğer yaparsa rs aldıktan sonra evlat acısı gibi koyar bana
Pulsar 200rs e koruma takozu takılmıyormuş galiba
Aradaki fiyat farkına 4 çift kaliteli lastik alınır. Motosikletin ömrü boyunca yeter. Pulsarda Abs'ye gerek yok. Abs olacaksa da iki tekerde de olmalı arka teker çabuk kayıyor çünkü.
---------- Mesajlar birleştirildi - 08:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:28 ----------
ayzek adlı üyeden alıntı
Aga naptın sen yaa :( okadar marş yapılmaz öyle kasana kadar marşla birlikte hafif gaz versen daha rahat çalışıcak motor hadi o olmadı kontak açıkken bir iki gaz kolunu açsaydında benzin gideydi
Servis çalıştırırken gaz verme dedi.
-
04 Nisan 2016, 09:41
#10950
Dun 320 km civari yol yaptim motor rodajda oldugu icin 5000 devri gecmeden kullandim yarim depo gitti.. masallah diyelim 20 25 liraya 300 km gosterge bozuk degildir umarim
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:27 ----------
sabracadabra adlı üyeden alıntı
Motosiklet yeni olunca soruların ardı arkası kesilmiyor, 2 konuda daha yardımcı olursanız çok sevinirim,
- Ön disk/balatadan viyaklama şeklinde bir ötme sesi geliyor, biraz yol yapınca susuyor.. Motosiklet yeni olduğundan mıdır? Yaşayan oldu mu?
- Bir de motosiklete oturup kalkarken arka amortisörden ufak bir ses geliyor (hava verme gibi bir tıslama desem değil gıcırtı desem tam değil) herkeste var mıdır?
Ayni ses bendede vardi ilk 20 30 km sonra gecti pazar 300 km yol yaptim oyle bi ses gelmedi balatalarin alismasi ile ilgilidir dedi motoru aldigim yer , kesilmezse bakariz dediler ama kesildi bende bidaha aramadim
-
04 Nisan 2016, 13:12
#10951
j0hnwick adlı üyeden alıntı
Selam arkadaşlar bir sorum olacak ön ve arka disklerin kaliper sayısı kaç acaba ?
cevaplayacak yok mu ?
-
04 Nisan 2016, 13:33
#10952
j0hnwick adlı üyeden alıntı
cevaplayacak yok mu ?
kaliper sayısı derken, piston sayısı mı yoksa başka bir şey mi izah ediyorsunuz.
Ön Fren Tipi Kelebek Disk
Ön Fren Boyutu 280 mm
Arka Fren Tipi Kelebek Disk
Arka Fren Boyutu 230 mm
Orkidor61
Adı: Kemal 0546 416 86 00
-
04 Nisan 2016, 13:46
#10953
j0hnwick adlı üyeden alıntı
cevaplayacak yok mu ?
Ön 2 arka tek pistonlu. Kaliper sayısı değil piston sayısı sormak istediğiniz şey.
-
04 Nisan 2016, 16:29
#10954
ugrbyrm adlı üyeden alıntı
S.A. arkadaşlar ben pulsar 200 ns ile mondial rx3 evo arasında kaldım çok kararsızım size zahmet bu motorun artı eksilerini söylüyebilirmisiniz siz olsanız deikisi arasında hangisinde karar kılardınız tşkler şimdiden
Tarz olarak ikisi birbirinden çok farklı motorlar. Başkasının düşüncesi hiç önemli değil. İçine hangisi siniyorsa onu al. Benim veya bir başkasının rx3 evo'yu bir takım nedenlerden dolayı tercih etmemiş olması seni pek ilgilendirmemeli. Aralarında kalite ve fiyat farkları olması rx3 evo'nun yürümeyeceği anlamına gelmez. Yeter ki motoru aldıktan sonra diğer motorda gözün kalmasın. Motor öncelikle tarz olarak içine sinmeli. Çok alt kalitede olmadıktan sonra yürümeyecek ve keyif vermeyecek motor yoktur. rx3 bana göre Pulsar'a göre kalite veya fiyat olarak Pulsar'ın altında ama çok kötü bir motor değil. Ekonomik imkanım olsa ikinci motor olarak almakta bir dakika dahi tereddüt etmem çünkü motorun tipine geberiyorum. Hep hayallerimdeki motordur o tip motorlar ama işte imkan meselesi bu işler.
Umarım derdimi anlatabilmişimdir!
Saygılarımla.
-61- Önce ADAMLIK Sonra HAYAT -61-
-
04 Nisan 2016, 18:12
#10955
bu motorun geçen temmuz -agustos ayında fiyatı ne idi alan arkadaşlar söyleyebilirmi ?
-
04 Nisan 2016, 18:46
#10956
servet_aa adlı üyeden alıntı
bu motorun geçen temmuz -agustos ayında fiyatı ne idi alan arkadaşlar söyleyebilirmi ?
8960 lira KDV + ÖTV dahil
-
04 Nisan 2016, 18:51
#10957
vay be ne kadar da fiyatı düşmüş
-
04 Nisan 2016, 22:13
#10958
Mengu16 adlı üyeden alıntı
Ön 2 arka tek pistonlu. Kaliper sayısı değil piston sayısı sormak istediğiniz şey.
teşekkür ederim hocam.
-
05 Nisan 2016, 12:17
#10959
Motosikleti almayı düşünmüyordum aslında.Aklımda bu model hiç yoktu.Yakından görünce fikrim iyice değişti.Kalite konusunda japona yakın oluşu cezbetti benide.Gerekli upgradelerden sonra motorun son hali bu .
Gidon yükseltme
Elcik koruma
Koruma takozu
Ön Cam
Alt sakal
Motosiklet daha açılmamış olduğundan sanırım söylenen hızlara çıkmadı.Ne kadar zorlasamda 140 km takılı kaldım.Gerçi rüzgarında büyük etkisi var.Harici elcik koruma ,alt sakalda ivmelenmeye eksi yönde etsi etmiştir.Kalkışlarda çok seri ,şehir içi tam bir canavar .Uzun yolda titreşim beni rahatsız etmedi.Gazı ne zaman açarsanız motosiklet atağa kalkıyor.Orjinal lastiklerle mıcırlı yolda dağ yolunda iniş çıkışlarda sıkıntı çıkarmadı.
Bu paraya alınabilecek en iyi alternatif .Daha önce süpheyle bir kaç şey yazmıştım sanırım.Ama denemeden konuşmak gereksizmiş.Parçaları çok ucuz ,20000 25000 kullanan arkadaşlarım 0 masraf ile o km geldiklerini belirtince.Motosikleti almaya dahada yaklaşmıştım zaten.Neyse bir fotoğraf ekleyeyim belki motosikletini değiştirmek isteyene fikir olur.
-
05 Nisan 2016, 12:20
#10960
Macit250 adlı üyeden alıntı
Motosikleti almayı düşünmüyordum aslında.Aklımda bu model hiç yoktu.Yakından görünce fikrim iyice değişti.Kalite konusunda japona yakın oluşu cezbetti benide.Gerekli upgradelerden sonra motorun son hali bu .
Gidon yükseltme
Elcik koruma
Koruma takozu
Ön Cam
Alt sakal
Motosiklet daha açılmamış olduğundan sanırım söylenen hızlara çıkmadı.Ne kadar zorlasamda 140 km takılı kaldım.Gerçi rüzgarında büyük etkisi var.Harici elcik koruma ,alt sakalda ivmelenmeye eksi yönde etsi etmiştir.Kalkışlarda çok seri ,şehir içi tam bir canavar .Uzun yolda titreşim beni rahatsız etmedi.Gazı ne zaman açarsanız motosiklet atağa kalkıyor.Orjinal lastiklerle mıcırlı yolda dağ yolunda iniş çıkışlarda sıkıntı çıkarmadı.
Bu paraya alınabilecek en iyi alternatif .Daha önce süpheyle bir kaç şey yazmıştım sanırım.Ama denemeden konuşmak gereksizmiş.Parçaları çok ucuz ,20000 25000 kullanan arkadaşlarım 0 masraf ile o km geldiklerini belirtince.Motosikleti almaya dahada yaklaşmıştım zaten.Neyse bir fotoğraf ekleyeyim belki motosikletini değiştirmek isteyene fikir olur.
http://i.hizliresim.com/BPWl5V.jpg
Güle güle kullanın değerli Macit250; sizin almanıza çok sevindim.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)