Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
26 Şubat 2016, 12:37
#10501
Arkadaslar Pulsarıma yan çanata demiri ve yan çanta aldım ama yan çanta demirim dikdörtgen şeklinde dairesel profilli hiç bir cıkıntısı olmayan bir demir, bi demire bi çantaya bakıp duruyorum birbiriyle hiç bir alakaları yok nasıl bir çözüm önerirsiniz
Reklamlar
-
26 Şubat 2016, 12:39
#10502
MT. adlı üyeden alıntı
Şuan fuar da 2016 fiyatlarını bilen varmı ? Fuar sonrası zam gelecek diye diye atladık hemen kapora da verdik iyi mi yaptık görücez bakalım hayırlısı.
Bir kaç bayii benden de kapora istedi vermedim. Kuralkan holding aradım bilgi için sadece sitedeki fiyat kısa süre için geçerli dediler.Pazar günü fuara gidicem ve pazarlık yapıcam.Eğer ciddi bir indirim yaparlarsa ne ala. Sabit fiyat çekerler ise fuar dönüşü almak kısmet olur insallah.
Değer kaybı konusunda izlenen fiyat politikasının piyasaya hakim olma çabası olarak yorumluyorum. Fakat magduriyet de bir gercek.Beni de sıfır almaya iten bu fiyat politikası oldu.
-
26 Şubat 2016, 12:47
#10503
Bu durumda 400 lükleri antalyadan almak lazım hatta yaza doğru gelir ise uçakla antalyaya gider 1 hafta tatil yapar motoru alır istanbula motorla gelirim aradaki fiyat farkı oranına tatili beleşe getirmiş olurum
-
26 Şubat 2016, 12:59
#10504
omromr adlı üyeden alıntı
Arkadaslar Pulsarıma yan çanata demiri ve yan çanta aldım ama yan çanta demirim dikdörtgen şeklinde dairesel profilli hiç bir cıkıntısı olmayan bir demir, bi demire bi çantaya bakıp duruyorum birbiriyle hiç bir alakaları yok nasıl bir çözüm önerirsiniz
Arkadaslar yardım
-
26 Şubat 2016, 13:21
#10505
turkish39 adlı üyeden alıntı
Fiyat olayına fazla takılmayın,muadil kıyaslama var,döviz artışı var,fanatiklik var,arz talep var,var da var.Üstte yazdığı gibi serbest piyasa.Döviz artışı olunca anında yansır,sonra ani bi kararla kampanya yapılır.Şans işi.Bu tarz değişiklikleri iyi takip etmek lâzım.
Hocam yanlış anlaşılma olmasın ama yapılan anlık bir kampanyayı eleştirmiyorum ben. Alanyadaki bayii neredeyse 5 aydır 7350 tl den satıyor motoru. Diğer bayiiler aynı motoru 8290tl den satıyorlar. Dikkatinizi çekerim arada yüzde 11 oranında fiyat farkı var. parasal olarak 940tl ye tekabül ediyor bu rakam.
Yani bu stok eritmek için yapılmış kısa süreli ve belirli adetler için geçerli bir durum değil. Eğer bu motosiklet 7350tl den satılabiliyorsa tüm bayiiler bu fiyattan satsın, niye 8200 tl para versin insanlar boşuna? yazık değil mi?
Arada 100-200 tllik bir fark olsa anlarım ama 940 tl fark var hocam. Para kolay kazanılmıyor.
Daha önceden de belirttim, benim pulsarım yok, ama birçok kişiye zamanında tavsiye ettim, çok yakın bir arkadaşıma 8290 tlye pulsar aldırdım. Adam daha alışta 940tl zarar etmiş oldu. Yazık günah, sıfır motor bu ya....
Kendim bu zararı etmiş olsam inanın daha az üzülürdüm. Şuanda tavsiye ettiğim için bin pişmanın. Daha da tövbe...
-
26 Şubat 2016, 13:30
#10506
mo180402 adlı üyeden alıntı
Bir kaç bayii benden de kapora istedi vermedim. Kuralkan holding aradım bilgi için sadece sitedeki fiyat kısa süre için geçerli dediler.Pazar günü fuara gidicem ve pazarlık yapıcam.Eğer ciddi bir indirim yaparlarsa ne ala. Sabit fiyat çekerler ise fuar dönüşü almak kısmet olur insallah.
Değer kaybı konusunda izlenen fiyat politikasının piyasaya hakim olma çabası olarak yorumluyorum. Fakat magduriyet de bir gercek.Beni de sıfır almaya iten bu fiyat politikası oldu.
2015 modele niyetliydim 2016 yı aynı kampanya ile verince daha da indirim olmaz herhalde diyerek atladım ben.Pazarlıkla ne düşerse o , güzel indirim 2015 için var zaten sıkıntı çıkartan da o indirimler.Haklı olarak bu fiyata verilebiliyorsa herkes versin düşüncesi var.Fakat her bayide aynı fiyat yok.2015 ve 16 yı aynı paraya veriyor.Bir fiyat karmaşası var elbet fuar sonrası ne olur ne biter takip edicez.
-
26 Şubat 2016, 13:34
#10507
darkmooneyes adlı üyeden alıntı
madur da olur enayide keşke performans yakıt kaliteyi bıraksaydımda ekim ayında 8.300 e pulsar alacağıma cbr125 alsaydım 8.600 e şuan 3.500 km de 7.500 e satamıyorum 2. elini niye sıfırı 7.350! ama cbr alsaydım hem yatırım yapardım hemde elimden kolay çıkarırdım salak yerinede düşmezdim. 8.600 dü şimdi 10.600 oldu. kur yükseldi bizim motorlar düştü fiyat olarak. alırken iyide satarken böyleyse torunlarıma miras bırakıyım abi çok saçma ya
bu konuyu Bajaj Pulsara ilk zammı yaptığında dile getirmiştim.. Bu ülkenin motosiklet pazarı finansal olarak bu tip hamleleri yapabileceğiniz kadar derin değil.. Bknz. Hyosung Bknz. SYM vs vs..
Motorlu taşıtların tüm dünyada liste satış fiyatını etkilen en önemli faktörlerden biri 2. eldeki değer kaybı oranıdır. Buna dikkat etmeden yapılacak fiyat çalışması 2. yılına markayı taşıyamaz.
Görünen köy 20 yıldır klavuz istemyior zaten. Amaç sektöre sağlıklı yerleşmek falan değil. Amaç satış yapıp sonra müşteriyi kaderiyle başbaşa bırakmak. Bunu fiyat politikalarından ve satış sonrası hizmet kalitesinden çok net anlayabiliyoruz.
Japon markalarının 2. elini ayakta tutan şey 50 yıllık prestij ve başarılarla dolu bir üretim kalitesidir. Evet günümüzde bazı japon motosikletlerinde de sorun çıkıyor. Ancak bu markaların yine tüketici nezdinde ciddi bir kredisi var ve en azından sorun yaşama oranı rahatsız edici boyutlara çıkmıyor.
İkinci eli kıymetli bir marka algısı oluşturmak istiyorsanız sattığınız 100 motorun maksimum 2 sinin kullanımı etkileyen bazı problemleri çıkarması gerekir. Bu oran %5 olursa mide bulandırır. %10 olursa o markanın 2. eli falan değerli olmaz. Birileri kendi kendine gelin güvey olur ama pazara çıkarısın motoruna istedigin fiyatı vereni bulamazsın.
Size çok güçlü görünen Volvodan örnek vereyim. Volvo o kadar çok mekanik ve teknik sorun çıkardı ki ( ozellikle orta sınıfa hitap eden S40 modelleri ) Volvo tam nesef alacak ve Audi A4, VW Passat gibi raçlara rakip olabilecekken ikinci eli ağır bir şekilde değer kaybetti..
Daha öncede söylemiştim Pulsar daha fazla zammı kaldırmaz. Bu ülkede olmaz bu. Şuanda 2. el fiyatı hakedişini bulamayan bir motora döviz artışı nakliye masrafı falan filan diyip zam yapmak bu markayı bitirmektir söyleyeyim. Son Benelli gibi olur. Çok konuşursun ama satılmaz..
Bu sektörün oyuncularının niyeti izledikleri politikalardan belli.. Artık motosiklet tüketicileri bu işten çok sıkıldı bunu belirteyim..
-
26 Şubat 2016, 14:05
#10508
Zamaninda yazmistim ustune ekleyecek bir durumum yok.
Hepinize Gecmis Olsun..
-
26 Şubat 2016, 14:10
#10509
bektanist adlı üyeden alıntı
Zamaninda yazmistim ustune ekleyecek bir durumum yok.
Hepinize Gecmis Olsun..
İlk başlarda anlamamıştım hatta tartışmıştık seninle aylar öncesinde ne demek istediğini anladım ozamanlar öngörmemiştim fakat şuan sana sonuna kadar hak veriyorum
Yolların Kralı Değil ! Kuralı Vardır..
-
26 Şubat 2016, 14:57
#10510
SuleymanE adlı üyeden alıntı
Hocam yanlış anlaşılma olmasın ama yapılan anlık bir kampanyayı eleştirmiyorum ben. Alanyadaki bayii neredeyse 5 aydır 7350 tl den satıyor motoru. Diğer bayiiler aynı motoru 8290tl den satıyorlar. Dikkatinizi çekerim arada yüzde 11 oranında fiyat farkı var. parasal olarak 940tl ye tekabül ediyor bu rakam.
Yani bu stok eritmek için yapılmış kısa süreli ve belirli adetler için geçerli bir durum değil. Eğer bu motosiklet 7350tl den satılabiliyorsa tüm bayiiler bu fiyattan satsın, niye 8200 tl para versin insanlar boşuna? yazık değil mi?
Arada 100-200 tllik bir fark olsa anlarım ama 940 tl fark var hocam. Para kolay kazanılmıyor.
Daha önceden de belirttim, benim pulsarım yok, ama birçok kişiye zamanında tavsiye ettim, çok yakın bir arkadaşıma 8290 tlye pulsar aldırdım. Adam daha alışta 940tl zarar etmiş oldu. Yazık günah, sıfır motor bu ya....
Kendim bu zararı etmiş olsam inanın daha az üzülürdüm. Şuanda tavsiye ettiğim için bin pişmanın. Daha da tövbe...
Bu konunun başlarında bajajın fiyat politikasını ne kadar eleştirdim bi bilsen,üşenmezsen bi bak.O yüzden şu anki gidişata göre yazdım yorumumu.Yani muadil kıyaslama var,döviz artışı var,fanatiklik var,arz talep var derken onu kastettim.Türkiyede vergiler belli,dövizin durumu belli.Sezon kelimesi yüzünden fiyat artar,çok tutulur fiyat artar,döviz kudurur fiyat artar,her markada aynı terane.Neyse bu konular çok konuşuldu zamanında,alan memnun satan memnun.Ne demiş Barış abi,BİR DÜNYA Kİ HAKLI HAKSIZ KARIŞMIŞ.O yüzden çok şeyapmamak lâzım.
Hani böyle aniden karşına çıkıyor ve göz göze geliyorsun ya, o an çok kötü oluyor insan. Heyecandan ne yapacağını şaşırıyor, ayakları titriyor...Sonuçta köpek bu ısırır falan...
-
26 Şubat 2016, 19:24
#10511
turkish39 adlı üyeden alıntı
Bu konunun başlarında bajajın fiyat politikasını ne kadar eleştirdim bi bilsen,üşenmezsen bi bak.O yüzden şu anki gidişata göre yazdım yorumumu.Yani muadil kıyaslama var,döviz artışı var,fanatiklik var,arz talep var derken onu kastettim.Türkiyede vergiler belli,dövizin durumu belli.Sezon kelimesi yüzünden fiyat artar,çok tutulur fiyat artar,döviz kudurur fiyat artar,her markada aynı terane.Neyse bu konular çok konuşuldu zamanında,alan memnun satan memnun.Ne demiş Barış abi,BİR DÜNYA Kİ HAKLI HAKSIZ KARIŞMIŞ.O yüzden çok şeyapmamak lâzım.
Valla hocam alan, kullanan ve pulsar sevenler bu fiyat politikasını umursamıyorsa yada kendilerini zarar uğratacak bu uygulamadan memnunsalar benim daha diyecek bir şeyim yok.
Zaten baştan da belirttim sorun motorda değil, sorun bu motoru bu dengesiz fiyat politikasıyla satıp kendi kullanıcısını 2. elde zarar ettiren ve bunu da gram umursamayan malum distribütör firmada. Bence Pulsar hala 8290tl fiyatıyla piyasadaki geçiş motoru sınıfında iyi bir yer dolduruyor. O fiyata o performansı sunan çok fazla alternatifi de yok. Ama bu fiyat politikasıyla ileride gelecek yeni modelleri insanlar gözü kapalı güvenerek alabilecekler mi? Zamanla göreceğiz.
Neyse, yine lafı çok uzattım, sonuçta alan memnun satan memnunsa herkes motorunun hayrını görsün
-
26 Şubat 2016, 21:25
#10512
Beyler sakin...
Hadi bana fikir verelim. şu linkte görebileceğiniz sis farlarını aldım, bugün elime ulaştı. Sormak isterim, motorun neresine, ne şekilde monte edeyim? Sis farlarının detaylı fotoğraflarında montaj ayrıntıları görünüyor. Siz olsanız nasıl kullanırdınız?
Not: Far elektriğine direkt bağlayıp sürekli yanacak şekilde kullanmayı düşünüyorum.
-
26 Şubat 2016, 21:42
#10513
Memnun musunuz motorunuzdan?
-
26 Şubat 2016, 22:31
#10514
Stop etme sorununun yazılım sayesinde tamamen giderildiğini okudum biraz önce, doğruysa RS200 düşüneceğim. Şimdiden teşekkürler.
-
26 Şubat 2016, 22:44
#10515
matrix506xx adlı üyeden alıntı
Memnun musunuz motorunuzdan?
dostum sürekli aynı şeyleri sorup durma alacaksan ya al yada alma 527 küsür sayfa açar okursun aklına yatarsın burda motoru yerden yere vursak yada övüp dursak ne değişicek bir önceki motorum sorunluydu memnun değildim şimdikinden önceki gibi arzalar yok gidişi vs memnunum ama tam olarak gene memnun sayılmam neden
1 önceki motoruma göre titreşimi daha fazla
2 terleme yağ kaçırma olayı var serviste bakımda çözeceğiz ama olsun çözülene kadar bu yönde fikrim
3 ani hızlanmalarda kesik kesik gaz yeme olayı vardı bazende 124 134 km aralıgında kesiciye giriyorduki uzun zamandır bu sorunu yapmıyor en son 156 gördüm sorun olmadı
4 stop etme olayı 2 motorumdada yoktu önceki resetliyordu sonuç olarak resetleme olarak stop etsede bilinen stop etme ile aynı değildi saat falan sıfırlıyordu
5 firmanın satış politikasından asla memnun değilim sayelerinde 2 el de satamayacağız motoru
şimdi bu motoru neye göre övelim yada övmeyelim ben kendimden pay biçim ben bu motoru uzun zaman oldu ne överim nede kotulerim gider alırsın sorun çıkmaz harika motor diye yazarsın gider alırsın sorun çıkar abiler hanı iyidi falan dersin ben bu vebalin altına girmem ama pulsarı baharat olan tarçına benzetiyorum uzun zamandır hem tatlı,hem acı
Yolların Kralı Değil ! Kuralı Vardır..
-
27 Şubat 2016, 00:40
#10516
serkany adlı üyeden alıntı
Yokuş aşagı inerken debiryajı basınca rolantide duramayıp istop etme sorunu nu konuşmuyoruz...
Okumadan yazmışsın ben denge sensörü olayına dedim...
Esas fanatikliği sen yapmışsın okumadan direk beni yargılamış yetinmemiş infazıda yapmışsın...
Esas senin gibi FANATİKLER olduğu müttetçede bu üreticiler kendini geliştirmez...
Sorunlar çözülmez
Vicdan yoksunu arkadaşım tamamen yargısız infazı yapıyorsun bari şu sonuç cümleme baksaydın ""yanlış anlaşılmasın benim itirazım motor ve arızalara değil,olabilir..inanmadığım kısım 130 Km ile yaptım dediği abuk hareketleredir,""
ustam sen de fanatikliğinden hemen saldırıya geçmişsin herşey ortada... seni yargılamak ya da infaz etmek haddime değildir... sadece vardığım kanıdan bahsettim ve sadece senin için değil, 500 küsür pulsar sayfasındaki bir iki objektif arkadaş hariç pek çok kişi için de aynı kanıda olduğumu söyledim... stop etme deyince sensörden, enjeksiyondan, beyinden vs. benim için farketmiyor... üstelik bana fanatik demen de manasız.. çok açık bir şekilde aylardır bekliyorum stop etme sorunu ortadan kalkar mı acaba diye... anlayamadım nasıl fanatik olduğumu... sensör zırıltısı, yağ kaçakları, terleme, yağ eksiltme, zırıldama, titreme bunların hepsi kontrol edilebilecek ve her motosiklette olabilecek problemlerden... titreşime zırıltıya alışırsın... yağ eksiltmeye terlemeye önlem alırsın hiç bişey yapamazsan atarsın çantaya 1 litre yağ uzun yol gittikçe eklersin sorun kalmaz... bunlar HER markada olabilir... sana katıldığım yer sadece burası... hareket halinde dengeyi bozabilecek ve insanın hayatını tehlikeye sokabilecek her türlü arıza ise sıradan bir olaymış gibi incelenemez... yapmayın gözünüzü seveyim... vw, honda, toyota dünya kadar arabasını geri çağırıp işlem yaptılar... firma her hareketiyle kimseyi sallamadığını çok net bir şekilde belli ediyor... buyrun fiyatlara bakın... helal olsun adamlara... bu motosikleti almaya devam ettiğimiz sürece onlar da satmaya devam edecek...
-
27 Şubat 2016, 01:04
#10517
logicache adlı üyeden alıntı
Stop etme sorununun yazılım sayesinde tamamen giderildiğini okudum biraz önce, doğruysa RS200 düşüneceğim. Şimdiden teşekkürler.
Stop etme sorunu giderilip 3500 devir altında zıplaya zıplaya gitme sorunu getirildi. Manevra yaparken gaz vermediğinde dengeni kaybettirip düşürecek kadar kötü silkeliyor. 2000 devirde ani gazlarsan da düz yolda bile olsa stop ve arka teker kilit. Sıkışık trafikte takıla takıla geçen 1. 2. viteslerle mi uğraşayım yoksa 2. viteste kalıp motorun silkelemesiyle, stop etme ihtimaliyle mi uğraşayım şaşırmış durumdayım. Ne vites geçme sorununa, ne de silkelemeye yetkili servis bakım yaptırdığım halde hiç bişey yapamadı.
-
27 Şubat 2016, 01:16
#10518
Mengu16 adlı üyeden alıntı
Stop etme sorunu giderilip 3500 devir altında zıplaya zıplaya gitme sorunu getirildi. Manevra yaparken gaz vermediğinde dengeni kaybettirip düşürecek kadar kötü silkeliyor. 2000 devirde ani gazlarsan da düz yolda bile olsa stop ve arka teker kilit. Sıkışık trafikte takıla takıla geçen 1. 2. viteslerle mi uğraşayım yoksa 2. viteste kalıp motorun silkelemesiyle, stop etme ihtimaliyle mi uğraşayım şaşırmış durumdayım. Ne vites geçme sorununa, ne de silkelemeye yetkili servis bakım yaptırdığım halde hiç bişey yapamadı.
O degilde bi cok surucu kursu pulsar 200 ns aldi bi ara bizim patronda alacakti a2 icin manyakmisin dedim acemiye gelecek motor degil dusmede kalkmada saglam masraf cikartir dedim bunlari gectim guncel yazilimli olan bir tanesini denedim evet gercekten sacmaliyor motor kaldiki bunu tecrube edinmemis adamlar kullanicak hele 8 cizme faktoru var adam gazi ufak kacirsa yada hizi kesmek icin kapatsa bi anda one atiyor zaten dar alanda 8 yapiyor adamlar motorda dik konumda degil bi anda atinca ister istemez dusecekler en iyi ihtimalle ayak koyacaklar yere refkles olarak buda sinavdan kalma sebebi al birde burdan yak
Yolların Kralı Değil ! Kuralı Vardır..
-
27 Şubat 2016, 01:24
#10519
ayzek adlı üyeden alıntı
O degilde bi cok surucu kursu pulsar 200 ns aldi bi ara bizim patronda alacakti a2 icin manyakmisin dedim acemiye gelecek motor degil dusmede kalkmada saglam masraf cikartir dedim bunlari gectim guncel yazilimli olan bir tanesini denedim evet gercekten sacmaliyor motor kaldiki bunu tecrube edinmemis adamlar kullanicak hele 8 cizme faktoru var adam gazi ufak kacirsa yada hizi kesmek icin kapatsa bi anda one atiyor zaten dar alanda 8 yapiyor adamlar motorda dik konumda degil bi anda atinca ister istemez dusecekler en iyi ihtimalle ayak koyacaklar yere refkles olarak buda sinavdan kalma sebebi al birde burdan yak
Yeni yazılımda 3500 devirden 1500 devire kadar devir düştükçe sıklığı arttan şekilde aragaz çekiyor motor. Tamam stop etmez böyle ama silkeme yapıyo motor. Bence motor vitesteyse ve debriyaj çekili değilse çalışmamalı aragaz çeken sistem.
-
27 Şubat 2016, 01:35
#10520
Yazilimla olacak iş ise şu sekilde olabilir motorun rolanti devri atiyorum normal sartlarda 1500 ise sen bunu yazilim ile 1600 e yukseltir ve 1600 un altina dustunde yani normal calistigi 1500 e de 1600 e gelecek sekilde gaz vermeyi deneyebilirler belki boyle olabilir
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 9 kullanıcı var. (0 üye ve 9 misafir)