Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #9921

    Üyelik
    12 Ekim 2015
    Şehir
    Manisa
    Motosikleti
    Pulsar 200ns 2015
    iyi akşamlar acaba as 150 modelinin ön siperliğini pulsara uydurma şansı varmıdır fikirlerinizi merak ettim hoş bir siperliği var.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #9922

    Üyelik
    12 Ekim 2015
    Siyah incinin aynaları bana çok yetersiz geldi onları discovery'nin aynaları ile değiştirdim. Shad marka çantada şık durdu. 60 km yol yaptım oldukça zevkli geçti İstanbul trafiğine rağmen


  3. #9923
    fatih. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ekim 2011
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    pulsar
    Alıntı AttilaXtreme adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    her konuda yardımcı oluyorlar.
    Oluyorlar olmasınada benim için sonuç çok önemlidir
    Bisiklet tamircisinden bozma servisten ne beklenir orasıda ayrı
    stop etme sorunu yüzünde kuralkanı batırcaktı servisler
    her stop eden motora komple enjeksiyon değişimi (yazılımdan önce)

  4. #9924
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    03 Ekim 2015
    Şehir
    antalya
    Motosikleti
    R25
    [QUOTE=infazer;3800571]Siyah incinin aynaları bana çok yetersiz geldi onları discovery'nin aynaları ile değiştirdim. Shad marka çantada şık durdu. 60 km yol yaptım oldukça zevkli geçti İstanbul trafiğine rağmen

    hocam yan aynalardan bende çok şikayetçiyim.baya bi artış varmı acaba görünüşte.yan aynaları acil değiştirmem diyeli 1200 km geçti.çaprazlar iyi güzelde arka 0 yani elimi kolumu indiriyorum arkayı görmek için.ayrıca kaç liraya aldın teşekkürler

  5. #9925
    kdiner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Şubat 2011
    Şehir
    İSTANBUL/ÜSKÜDAR
    Motosikleti
    14-16 200ns,16 Mt-25, 17 D400, 18 Mt25abs
    Discovery ve tvs Apachi aynası işinizi haylisiyle görür.
    burak burk bunu beğendi.

  6. #9926

    Üyelik
    12 Ekim 2015
    [QUOTE=burak burk;3800602]
    Alıntı infazer adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Siyah incinin aynaları bana çok yetersiz geldi onları discovery'nin aynaları ile değiştirdim. Shad marka çantada şık durdu. 60 km yol yaptım oldukça zevkli geçti İstanbul trafiğine rağmen

    hocam yan aynalardan bende çok şikayetçiyim.baya bi artış varmı acaba görünüşte.yan aynaları acil değiştirmem diyeli 1200 km geçti.çaprazlar iyi güzelde arka 0 yani elimi kolumu indiriyorum arkayı görmek için.ayrıca kaç liraya aldın teşekkürler

    Hocam valla ben çok zorlandım aynaların görüş açısı çok kötü, yeni aynalar ile ben daha rahat ettim. 40 tl verdim aynalara...
    burak burk bunu beğendi.

  7. #9927

    Üyelik
    12 Nisan 2015
    Stop etmeden dolayı rolanti sensörü değişmişti ama sonuç değişmedi yine stop ediyordu. Şimdi yazılım değişir mi bilmem motoru servise bıraktım iş yerinden zar zor izin alabiliyorum, arızaları yazdırdım olunca arayın dedim. En büyük sıkıntı o denge sensörü sesi bence sürekli kulak tırmalıyor 6900 km de ortaya çıktı lanet ses.

  8. #9928

    Üyelik
    05 Haziran 2013
    Arkadaşlar hayırlı günler. Rodaj konusunda kafama takılanlar var.

    Mesela 1. viteste 10 km derken? Yani en fazla 10 km hız yapıpta, vites mi atın diyor? Mesela ilk 1000 km'ye kadar 6. viteste 48 km hız diyor. Fakat bu hızda motor vuruntu yapıyor. Ya da ben yazıyı anlamadım. Yardımcı olursanız sevinirim. Siz nasıl yapıyorsunuz rodajı? Kitapçıktan ben bunu anladım fakat yanlış şeyler var gibi

  9. #9929
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Alıntı Agv adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar hayırlı günler. Rodaj konusunda kafama takılanlar var.

    Mesela 1. viteste 10 km derken? Yani en fazla 10 km hız yapıpta, vites mi atın diyor? Mesela ilk 1000 km'ye kadar 6. viteste 48 km hız diyor. Fakat bu hızda motor vuruntu yapıyor. Ya da ben yazıyı anlamadım. Yardımcı olursanız sevinirim. Siz nasıl yapıyorsunuz rodajı? Kitapçıktan ben bunu anladım fakat yanlış şeyler var gibi
    6. viteste 48 mil yani 77km yapın demek istiyor aslında ama ısrarla kullanma kılavuzunu düzeltmiyorlar. 200NS'den 1.5 sene sonra çıkan 200RS'nin kullanma kılavuzunda da 6. vites 48 yazıyor birim yok. 6. vites 48km hızda motor açarsan öldürürsün motoru. Yokuş aşağı iniş hariç motor rahat gitmiyo 6. viteste o hızda.
    viper17 bunu beğendi.

  10. #9930

    Üyelik
    02 Kasım 2014
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    Pulsar 200 ns idi
    Merhaba arkadaşlar: Daha önce sipariş verdiğim ve motoru sattıkdan sonra elimde kalmış hiç kullanılmamış kutusunda parçalar var.
    Servislerden memnun kalmadığım için, motorumu kendim tamir etmeyi karar verdiğim anda, parçaları kullanamadan motorumu sattım.
    Gaz teli: 1 adet
    Debriyaj teli: 1 adet
    Yakıt filitresi: 2 adet
    Yağ filitresi: 1 adet
    Hava filitresi: 1 adet
    Yağ filitre kapağı: 1 adet
    Arka kaplin lastiği: 1 adet (arka jantın içinde bulunan, zincirden aldığı haraketi janta ileten lastik)
    Zincir kilidi 1 adet
    Külbütör kapak conta: 1 adet ( sbop ayarı yapıldıktan sonra değişmek isteyebilir)
    Bu elimde kalan parçaları, uygun bir rakama elimden çıkarmak istiyorum.
    İzmir içi değerlendirmek isteyen arkadaşlar benimle irtibata geçebilir..

    Kazasız belesız sürüşler dilerim.

  11. #9931
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Kaplin lastiği niye almıştınız ki. Ömürlük parça o. Çin malı motorumun kaplin lastiği 18000km'de sapasağlam duruyodu.

  12. #9932
    kdiner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Şubat 2011
    Şehir
    İSTANBUL/ÜSKÜDAR
    Motosikleti
    14-16 200ns,16 Mt-25, 17 D400, 18 Mt25abs
    Alıntı mgokhang adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam bana servisin söylediği aynen şu: Denge sensörünü bazen kabul etmiyorlar, detaylı açıklama istiyorlar. Benim anlamadığım şeyde bu denge sensörü problemi herkesin dilinde bunu servisler de biliyor. Neden detaylı açıklama istiyorlar onu anlamıyorum. Daha önce rolanti sensörü, debriyaj tası, debriyaj dişlisi garantiden değişmişti hiç bir sorun çıkarmamışlardı. Bir de servis denge sensörü değişse bile bi süre sonra yeni takılan da zırıltı yapacak dedi. Denge sensörünü iptal etme ihtimaliniz var mı dedim yok dedi. Çok sinir bozucu bir ses, çekilmez bence.
    denge sensörü iptal ediliyor fakat allah göstermesin kaza düşme gibi durumlarda motor stop etmiyor çalışmaya devam ediyor tabi düşme durumuna göre.
    Orkidor61

    Adı: Kemal 0546 416 86 00

  13. #9933

    Üyelik
    12 Ekim 2015
    Sayın Agv,

    Ben servis ile konuştuğumda kitapçığa bakmayın dediler. 1 viteste 3 bin devire çıkıp 2.vitese geçiyorum tekrar 3 bin devirde 3. vitese geçiyorum en son viteste ise 7 bin deviri geçmeden gidiyorum. Ben bu şekilde rodaj dönemini atlatmaya çalışıyorum yanlış yapmıyorumdur inşallah. Hayırlı günler.

  14. #9934
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Alıntı infazer adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sayın Agv,

    Ben servis ile konuştuğumda kitapçığa bakmayın dediler. 1 viteste 3 bin devire çıkıp 2.vitese geçiyorum tekrar 3 bin devirde 3. vitese geçiyorum en son viteste ise 7 bin deviri geçmeden gidiyorum. Ben bu şekilde rodaj dönemini atlatmaya çalışıyorum yanlış yapmıyorumdur inşallah. Hayırlı günler.
    7000 deviri geçmeden ? 100km hızda rodaj mı yapıyosun yani ? 70-75 km hızlarda sür. Ben rodaj bittiği hâlde öyle sürüyorum benzini çok yakıyor hızlı gidince.

  15. #9935

    Üyelik
    12 Ekim 2015
    Alıntı Mengu16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    7000 deviri geçmeden ? 100km hızda rodaj mı yapıyosun yani ? 70-75 km hızlarda sür. Ben rodaj bittiği hâlde öyle sürüyorum benzini çok yakıyor hızlı gidince.
    70 km hız üstüne geçmedim motora zarar vermek istemediğimden 7000 devir 70 km ile gidiyorum hız yapmazsan motor sağır olur diyenler var, rodaj 100 kmden sonra gerekli değil diyenler var ama sanırım eksik biliyorlar.

  16. #9936
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Alıntı infazer adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    70 km hız üstüne geçmedim motora zarar vermek istemediğimden 7000 devir 70 km ile gidiyorum hız yapmazsan motor sağır olur diyenler var, rodaj 100 kmden sonra gerekli değil diyenler var ama sanırım eksik biliyorlar.
    7000 devirde 70km hızla gitmen doğru değil, 100'lük motor değil bu 70 km hızda 7000 devir çevirsin. Rodajda genelde tavsiye edilen hızlarda sürüp, motor 300-400km yaptıktan sonra her 40-50km'de bir motoru son hızına kadar çıkarıp bırakırsın motor freni ile yavaşlar. En güzel rodaj böyle oluyor.

  17. #9937

    Üyelik
    05 Haziran 2013
    Arkadaşlar yanlış biliyor isem düzeltin, bu motosikletler benim tahminime, düşünceme göre fabrikada ölçülüyor, tartılıyor. YBR kullanıcısıydım, onda ise İlk 500 km 6 bin devir 60 KM hızı geçmeyin şeklinde bir şey yazıyordu sanki. Tam hatırlamıyorum. Motosikletlere göre üretim değiştiği gibi sanırım rodaj da değişiyor. Kitapçığa uymamız gerek diye düşünüyorum. Fakat 6. Vites, 48 km hız yazıyor dediğim gibi. 1. vites 10 km yazıyor mesela..Şöyle;


    Rodaj sayfasını yükleyeyim hemen.

    http://i.hizliresim.com/orAlW2.jpg


    Arkadaşlar 1. vites maksimum 10km 2. 18, 3.24 kmh olarak mı süreceğiz maksimum hız mı bunlar? Motor vuruntu yapıyor 6. viteste bu şekilde ya da devir çok düşük oluyor 3-4 gibi mesela 6. viteste

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 13:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:28 ----------

    Hocam mesajınızı şimdi gördüm. En son yazdığım yorumdan sonra. Yahu bakıyorum bir terslik var diyorum bu işte.. Diğer yandan da kullanıcı kılavuzuna uymak lazım, bildikleri var sanırım diyorum. Dediğiniz çok mantıklı. Teşekkür ederim. Bu şekilde yani 50-60 km hızlara çıkarak rodaj yaptım yazınızı görene kadar. Genelde ise 10 km hızla zaten vites değiştiremiyordum. Çoğu zaman 15-25 km hızlarda vites attım. (1. Vitesi maksimum 10 kmh hıza ulaşmadan değiştirin olarak anlamıştım.)150km civarı oldu bu şekilde, acaba motora bir zararı olmuş mudur? İster istemez endişelendim şimdi!


    Değerlerin km/h olduğu halde mil birimi yazması resmen saçmalık!

  18. #9938
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Alıntı Agv adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar yanlış biliyor isem düzeltin, bu motosikletler benim tahminime, düşünceme göre fabrikada ölçülüyor, tartılıyor. YBR kullanıcısıydım, onda ise İlk 500 km 6 bin devir 60 KM hızı geçmeyin şeklinde bir şey yazıyordu sanki. Tam hatırlamıyorum. Motosikletlere göre üretim değiştiği gibi sanırım rodaj da değişiyor. Kitapçığa uymamız gerek diye düşünüyorum. Fakat 6. Vites, 48 km hız yazıyor dediğim gibi. 1. vites 10 km yazıyor mesela..Şöyle;


    Rodaj sayfasını yükleyeyim hemen.

    http://i.hizliresim.com/orAlW2.jpg


    Arkadaşlar 1. vites maksimum 10km 2. 18, 3.24 kmh olarak mı süreceğiz maksimum hız mı bunlar? Motor vuruntu yapıyor 6. viteste bu şekilde ya da devir çok düşük oluyor 3-4 gibi mesela 6. viteste

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 13:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:28 ----------

    Hocam mesajınızı şimdi gördüm. En son yazdığım yorumdan sonra. Yahu bakıyorum bir terslik var diyorum bu işte.. Diğer yandan da kullanıcı kılavuzuna uymak lazım, bildikleri var sanırım diyorum. Dediğiniz çok mantıklı. Teşekkür ederim. Bu şekilde yani 50-60 km hızlara çıkarak rodaj yaptım yazınızı görene kadar. Genelde ise 10 km hızla zaten vites değiştiremiyordum. Çoğu zaman 15-25 km hızlarda vites attım. 150km civarı oldu bu şekilde, acaba motora bir zararı olmuş mudur? İster istemez endişelendim şimdi!
    O sayfada gördüğün sayıları 1.6 ile çarp hep, mil cinsinden o sayılar senin motorun göstergesi ise kilometre.

  19. #9939
    ayzek - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Mart 2015
    Şehir
    İstanbul ( Avrupa ) Motosikleti: MONDİAL MG 150 SÜPERBOY X - HERO HUNK
    Motosikleti
    YUKİ FORZA 170 - MONDİAL 100 SÜPERBOY + 100 HYENA
    Alıntı Agv adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar yanlış biliyor isem düzeltin, bu motosikletler benim tahminime, düşünceme göre fabrikada ölçülüyor, tartılıyor. YBR kullanıcısıydım, onda ise İlk 500 km 6 bin devir 60 KM hızı geçmeyin şeklinde bir şey yazıyordu sanki. Tam hatırlamıyorum. Motosikletlere göre üretim değiştiği gibi sanırım rodaj da değişiyor. Kitapçığa uymamız gerek diye düşünüyorum. Fakat 6. Vites, 48 km hız yazıyor dediğim gibi. 1. vites 10 km yazıyor mesela..Şöyle;


    Rodaj sayfasını yükleyeyim hemen.

    http://i.hizliresim.com/orAlW2.jpg


    Arkadaşlar 1. vites maksimum 10km 2. 18, 3.24 kmh olarak mı süreceğiz maksimum hız mı bunlar? Motor vuruntu yapıyor 6. viteste bu şekilde ya da devir çok düşük oluyor 3-4 gibi mesela 6. viteste

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 13:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:28 ----------

    Hocam mesajınızı şimdi gördüm. En son yazdığım yorumdan sonra. Yahu bakıyorum bir terslik var diyorum bu işte.. Diğer yandan da kullanıcı kılavuzuna uymak lazım, bildikleri var sanırım diyorum. Dediğiniz çok mantıklı. Teşekkür ederim. Bu şekilde yani 50-60 km hızlara çıkarak rodaj yaptım yazınızı görene kadar. Genelde ise 10 km hızla zaten vites değiştiremiyordum. Çoğu zaman 15-25 km hızlarda vites attım. (1. Vitesi maksimum 10 kmh hıza ulaşmadan değiştirin olarak anlamıştım.)150km civarı oldu bu şekilde, acaba motora bir zararı olmuş mudur? İster istemez endişelendim şimdi!


    Değerlerin km/h olduğu halde mil birimi yazması resmen saçmalık!
    dostum 6 viteste 36-38 km ile gitmişliğim olmuştur rodaj konusu muamma 70 i geçmedende gidenilirsin 4000-5000 devirde i geçmedende ben sana kendi yapmış olduğum şekilde söyleleyim motoru bu sürede yuksek devirlere çıkartma yarım saatte bir dinlendir sürekli sabit hızda gitme viteslerle seviş ve bol bol motor frenine sok ve ek olarak ben hep o takur tukur sesinin kesildiği kıvamda surdum ve git gide bu takur tukur etme olayı daha düşük km lere düştü 58 de başlamıştı 36 ya kadar düşmüştü ben bundan şunu anladım yüksek viteş düşük km de motor devri yakalamak için daha çok sıkıştırma yapıyor ve daha iyi açılıyor takur tukur sesinin gittikçe düşük km lere inmesi bana bunu düşündürdü sende takur tukur ederek değilde o sesin kesildiği devirlerde sür ben bu kadar uğraştımda ne oldu redline çıkmadım etmedim ilk yağ değişiminde servis çalışanı aldı motoru bi bakayım bişeyi varmı diye köşeyi döndü motor kesicide vutututututututu ....? ben sabaha bıraktım

  20. #9940

    Üyelik
    05 Haziran 2013
    İnternetten bir çeviri sitesinden hepsini çevirdim hocam. Çok teşekkür ederim. Koca şirket yahu bir de yapılan şey çok yanlış! Bajaj'ı satın alma sonrası garanti hizmetlerinde vs. Övüyorum fakat hala bu olay yüzünden devam ettirmeleri yanlış. İşin komik yanı müşteri hizmetleri meşgul çalıyor sürekli! Uyarmasanız rodajını bu şekilde yapıp gidecektim.. Sağolun. Problemler devam ediyor mu hocam sizin motosiklette? Sayfaları okurken rastladım arada.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 7 kullanıcı var. (0 üye ve 7 misafir)