arkadaşlar formdan biraz uzak kaldım.uzak kaldım derken sadece yazamadım ama zaman zaman fırsat buldukça siteye girmeye gayret gösteriyor ve okumaya gayret ediyorum.aklımda kaldığı kadarıyla yakıt göstergesiyle ilgili sorular ve sonrasındada tartışmalar olmuş.pulsardaki yakıt donanımı araçlardaki gibiyse eğer yani deponun içinde yakıt pompası bulunuyorsa eger yakıtın belirli bir seviyeyenin altına düştüğü durumlarda arızalanması gayet doğaldır.sebebi sanırım bu pompalar yakıt içerisinde çalışmaya uygun imal edildiğinden dolayı(pompanın soğutması yakıt ile oluyormuş)yakıt azaldığında pompa gene çalışacak fakat soğutma olmadığından pompa arızalanacaktır.bilen arkadaşlar çok daha tefarruatlı açıklayacaklardır.ben arabamda dikkatsizlik ve ihmalimden dolayı yakıt pompamın arızalanmasına sebep oldum şimdi depomu yarının altına düşürmemeye çalışıyorum.aslında ister araba olsun ister motosiklet olsun ister iş makineleri olsun bazı tedbirlerin üreticiler tarafından alınması çok kolay.(tabi yedek parça satışlarını düşürebilir
)şimdi mesela benim motorumda yağım eksik yada yağımı çok uzun zamandır değiştirmediğimi düşünelim.aracımı çalıştırmaya çalışıyorum ama aracım çalışmıyor.bunu yapmak çokmu zor.yada yolda aracımla giderken yada iş makinemle bir yeri kazarken aracımın harareti çok yüzselmiş aracımın aniden stop etmesi çokmu zor(yok hararet aşırı yükseldiğinde çalışması lazım gibi şeyler yazmayın)yani aslında herşey çok basit bunlar imlansız değil ama nedense yapılmıyor
haa sakın vay be harbidende demeyin belkide benim bu yazdıklarımı çok değerli mühendis abilerim belkide 90 lı yıllarda düşünmüşlerdir napalım benimki köşeli anca düştü.(sene 2016.aslında ben bunu sene 98 de düşünmüştüm ama anca yazıyorum siz şimdi kaale alın)
şimdi gelelim aldığımız motora (motora diyorum üretici firma ile bir ortaklığım yok)şimdi ben şu durumda kendimi şanslı hissediyorum.aldığım motorda sadece balata sesi var oda önden geliyor.ilk bakımda garantiden değiştirteceğim.değiştirecekler
arkadaşlar tekrar söylüyorum aldığı motorun hatalı üretildiğini,kendisinin aldatıldığını (kek yerine konulmak),servise gittiği halde sorunlarının çözülemediğini düşünen arkadaşlar varsa lütfen irtibata geçelim.bunu daha öncede yazdım telefonumuda verdim ama kimse aramadı.bakın türkiye 2000 yılından bu yana tüketici hakları konusunda çok yol kat etti.yolu ve yordamını anlattım.kayıtsız kalmayalım.gerçektende ayıplı mal aldığını düşünen arkadaşlar varsa üretici firma yada distribütör firmaya yaptırımlarımız çok ağır olur.şikayetlerimizde ortak hareket edelim.vereceğimiz 300-500 liranın zaten yüzde doksanını alacağız artı ne kadar zarara ugradıysakda bu karşılanacak.mahkemelerinin bilirkişi heyetleri bizden birileri.sanırım bu konuya motor mühendisleri bakarlar.yani onlarda tüketici inanın siz bir derseniz o beş yazar(tecrübelerle sabit).lütfen şikayeti olan arkadaşlar haklarını yedirmesinler.rica ediyorum.