Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #9781
    fatih. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ekim 2011
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    pulsar
    Alıntı maktama adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Mercekli bi-xenon kullanıyorum 6 ayı aşkın bir süredir, 55w'lık, 8000K(Bluish White). Montajı da kendim yaptım, beyne niye zarar vereceğini de hiç anlamamışımdır zaten,sanki direkt beyne kablo sokuyoruz!!?! Altı üstü aküye bağlantı yapıyoruz, aletin kendi ballast'ı, beyni, sigortası falan var zaten.

    Mercekli bi-xenon takmak için far kafasını söküp 2'ye ayırmanız ve kablolar için far aynasını delmeniz gerekiyor.

    Servis konusuna gelince, "Bu motorda far değişmiş mi acaba?! ..vs" gibisinden bakmadı sevis hiç, belki benimkine özeldir : ). Motorumda uzaktan çalıştırma/durdurmalı alarm(spy 5000m) da var, onu da ben taktım,elcik ısıtma ve sis farları da var, onları da ben taktım. Siz özellikle belirtmediğiniz sürece ya da büyük bir sıkıntı çıkıp(kaza falan mesela) motor ,iyice bir incelemeye girmediği sürece bir çok servis dikkat etmez bile, nasıl olsa bir çoğunun düşündüğü yağ/filtre değiştirip "Bakım yapıldı." demek.. Ben 10bin ve 15bin bakımına öyle girdim. Servisle de aranızı iyi tutun biraz, sohbet, muhabbet ...

    Bu arada, sarı ışık yağmurda/karda görüşünüzü kolaylaştırır. Tam beyaz ya da benimki gibi mavi-beyaz bir ışık ise o tip durumlarda görüşü kısıtlar. 4000K ya da 4300K(amber) önerilir genelde.

    Merceksiz xenon takanlara kalayı basıyorum, özellikle akşamları, araba olsun motor olsun, kör ediyorlar, hem aynadan bakarken hem de karşıdan gelirken.
    xenonlar gelmiş anlaşılan haber vercektin birde bak olmadı şimdi=)


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #9782

    Üyelik
    04 Temmuz 2015
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Pulsar RS 200
    beyler hafta sonu yağ değiştirmeyi düşünüyorum hangi yağ'ı önerirsiniz

  3. #9783

    Üyelik
    26 Haziran 2007
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Dominar D400
    Alıntı Kaangngr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Cevabınız için çok teşekkürler mercekli xenon nasıl taktınız acaba kesme biçme gerektirmezmi farın içinden önceden alarm bağlamıştım bilmiyorum ondanmı yoksa başka bişeymi aküyü bozdu marşa basarken gösterge tekrar sıfırlanıyordu. Alarmı söktüm baya süre kullandım sonuç aynı bida takmadım alarmı o yüzden tedirginim cevap için teşekkürler
    Hiçbirşey yapmadan da o akü bozulacaktı zaten, forumda ve face grubunda okumuşluğum var hiç bir şey olmadan da er ya da geç aküsü seninki gibi olan. Ben neredeyse 1 yıldır alarm, elcik ısıtma ve sis farı kullanıyorum, yaklaşık 6 aydır da bi-xenon farı da kullanıyorum. Senin başına gelen olay da ha yeni 1 aydır falan benim başıma da geliyor. Normalde aküye de bakım yaptırmak gerekiyor, su/asit seviyesi, yoğunluğu, tam boşaltıp tam şarj etmesi vs falan, ben hiç yapmadım öyle birşey. Sizinde yaptığınızı düşünmüyorum. Öyle olunca da durum böyle oluyor genelde. Benim alarmım spy5000m, çok küçük bir akım çekiyor, sizdeki nedir bilmiyorum ama motor alarmsız olacağına aküm bozulsun daha iyi düşüncesindeyim ben.

    Bi-xenon'u takmak için far tasını açmanız( bildiğiniz ikiye ayırmanız) gerekiyor, bu da bir miktar sıcak fırında fırınlama ya da sıcak hava tabancası gerektiriyor, aynı şekilde sıkıca kapatmak için de öyle. Bitümlü(ısıyla yumuşayan) silikon da gerek tabii.

    Önceki mesajımda belirttiğim üzere de far tasını da delmeniz gerekiyor kabloların geçmesi için. Far tasının parlak ayna kısmına dokunmamaya, kirletmemeye çalışın, o parlak kısım yumuşak bir bezle dahi olsa sildiğinizde hemencecik çıkıyor, alttaki mat plastik size selam duruyor hemencecik.

    Alıntı fatih. adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    xenonlar gelmiş anlaşılan haber vercektin birde bak olmadı şimdi=)
    fatih, ben yazdım diye hatırlıyorum buraya da. Zira motordan önce almıştım xenon'u Sadece takmak için 10bin bakımının geçmesini ve keyfimi beklemiştim. Temmuz sonu gibi takmıştım, buraya da yazmıştım diye hatırlıyorum. Yazmadım mı acaba

    Alıntı ak.emre adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    beyler hafta sonu yağ değiştirmeyi düşünüyorum hangi yağ'ı önerirsiniz
    Ankara'dayım ben de, ben değiştiğimde motul5100 10w40 yağ kullanıyorum kışın. Yarısentetik. Keyfine 2500 km'de bir yağ/filtre değiştiriyorum ben. Yağ gayet düzgün çıkıyor.
    Servis de 10w40 Eni kullanıyor, o da iyi.O tam sentetik.

  4. #9784
    denizhan_d - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ağustos 2014
    Şehir
    BURSA
    Motosikleti
    Pulsar 200ns
    stop etme sorunu yüzünden motoruna yazılım attıran arkadaşlar motorun durumu hakkında bilgi verebilirimi, sorunları ortadan kalktımı havalar soğuduğundan beri motor afalladı stop etmeye başladı yeniden calıstırıyorum kendı kendıne gaz verıyor, kontağı açıyorum check yapıyor marşa bastıgımda bir daha check yapıyor şu zamana kadar hiç soru işareti yoktu kafamda ama yolda kalırım diye uzun yola çıkmaya korkar oldum

  5. #9785
    fatih. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ekim 2011
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    pulsar
    Alıntı denizhan_d adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    stop etme sorunu yüzünden motoruna yazılım attıran arkadaşlar motorun durumu hakkında bilgi verebilirimi, sorunları ortadan kalktımı havalar soğuduğundan beri motor afalladı stop etmeye başladı yeniden calıstırıyorum kendı kendıne gaz verıyor, kontağı açıyorum check yapıyor marşa bastıgımda bir daha check yapıyor şu zamana kadar hiç soru işareti yoktu kafamda ama yolda kalırım diye uzun yola çıkmaya korkar oldum
    benim motorumda "bazen stop etme" ve devir dalgalanma vardı
    yazılımdan sonra stop etme olayı bitmiştir "benim motorumda"
    devir dalgalanma olayıda bitmiştir sabit 1.6

  6. #9786

    Üyelik
    26 Haziran 2007
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Dominar D400
    Alıntı denizhan_d adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ...kontağı açıyorum check yapıyor marşa bastıgımda bir daha check yapıyor ...
    Bu kısım akü ile alakalı, akünüz ölüyor, soğuklar da üstüne tuz biber ekiyor. Ben dahil bir çok kullanıcının başına geliyor/geldi bu durum. Aküye bakım yaptırın bilen bir yerde, asit/su seviyelerini kontrol ettirin. En basitinden yeni bir akü alıp taktığınızda bahsettiğiniz "2. check" işlemini yapmadığını göreceksiniz.
    Yeni yazılım ile alakası yok yani, kaldı ki ben yazılım attırmadım(attırmayacağım da)
    Sizin motorunuza yazılım atıldıktan sonra, tek marşla gaz vermeden çalışabiliyor mu motorunuz? Yeni yazılımda stop etme ve rölanti dalgalanmasının önüne geçilmiş ancak gaz vermeden tek marşla çalışmanın ortadan kalktığını, bir miktar gaz verilmesi gerektiğini okudum bir çok kişide. Ki bana göre enjeksiyonlu bir makinede bu olay saçma, hele de önceki yazılımında hiçbir sıkıntı olmadan tek marşla gaz vermeden tıkır tıkır çalışırken...
    kdiner bunu beğendi.

  7. #9787

    Üyelik
    10 Kasım 2015
    Şehir
    MANİSA
    Motosikleti
    PULSAR 200NS
    Alıntı maktama adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hiçbirşey yapmadan da o akü bozulacaktı zaten, forumda ve face grubunda okumuşluğum var hiç bir şey olmadan da er ya da geç aküsü seninki gibi olan. Ben neredeyse 1 yıldır alarm, elcik ısıtma ve sis farı kullanıyorum, yaklaşık 6 aydır da bi-xenon farı da kullanıyorum. Senin başına gelen olay da ha yeni 1 aydır falan benim başıma da geliyor. Normalde aküye de bakım yaptırmak gerekiyor, su/asit seviyesi, yoğunluğu, tam boşaltıp tam şarj etmesi vs falan, ben hiç yapmadım öyle birşey. Sizinde yaptığınızı düşünmüyorum. Öyle olunca da durum böyle oluyor genelde. Benim alarmım spy5000m, çok küçük bir akım çekiyor, sizdeki nedir bilmiyorum ama motor alarmsız olacağına aküm bozulsun daha iyi düşüncesindeyim ben.

    Bi-xenon'u takmak için far tasını açmanız( bildiğiniz ikiye ayırmanız) gerekiyor, bu da bir miktar sıcak fırında fırınlama ya da sıcak hava tabancası gerektiriyor, aynı şekilde sıkıca kapatmak için de öyle. Bitümlü(ısıyla yumuşayan) silikon da gerek tabii.

    Önceki mesajımda belirttiğim üzere de far tasını da delmeniz gerekiyor kabloların geçmesi için. Far tasının parlak ayna kısmına dokunmamaya, kirletmemeye çalışın, o parlak kısım yumuşak bir bezle dahi olsa sildiğinizde hemencecik çıkıyor, alttaki mat plastik size selam duruyor hemencecik.


    fatih, ben yazdım diye hatırlıyorum buraya da. Zira motordan önce almıştım xenon'u Sadece takmak için 10bin bakımının geçmesini ve keyfimi beklemiştim. Temmuz sonu gibi takmıştım, buraya da yazmıştım diye hatırlıyorum. Yazmadım mı acaba



    Ankara'dayım ben de, ben değiştiğimde motul5100 10w40 yağ kullanıyorum kışın. Yarısentetik. Keyfine 2500 km'de bir yağ/filtre değiştiriyorum ben. Yağ gayet düzgün çıkıyor.
    Servis de 10w40 Eni kullanıyor, o da iyi.O tam sentetik.
    tamamen size katiliyorum.baba kucagi haric 25 senedir kendine ait arac kullaniyorum.(ruhsatta bir fiil benim ismim yazan)aku olayi cok goreceli bir kavram.iyi kotu azda bilgi sahibi olan azda olsa kurs vb. tecrube sahibi arkadaslar bir akunun mars esnasinda yitirdigi gucu tekrar sarz dinamosiyuyla tekrar yerine koyabilmesi icin 18 km yol kat edilmesini soyluyor.dedigim gibi bunu soyleyenler iyi yada kotu az yada cok belgeli fakat yeterlilugi tartisilabilibecek arkadaslardir.yani kisaca kisa mesafe kullanicilari aku ureticilerinin verdigi garanti kadar akusunu kullanirlar;uzun mesafe kullanicilarida garanti harici daha uzun kullanim yapabilirler.yani kisaca ben 2014 model bir aku aldiysam bunu 2016 da degistirmem gerekir.(tabi soguk bir kus ayinda sikinti yadamak istemiyorsam).motosiklet akukerinden pek anlamam ama bilindik markalarin kullanilmasinda sorun cikacagini tahmin etmiyorum.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:37 ----------

    aku bakimina gelince 25 yildir kullandigim hic bir aracimda en sert kis ayinda bike mars hatasi gormedim.aku bakimi nedirde bilmiyorum.su falan ekleniyormus.bencede mantikli akude asit ve su oluyormus bunu biliyorum.aku isininca su buharlasiyormus asit suya gire boylece artiyirmus sonra su ekleniyormus bu seferde cozelti uygun degerleri yakaliyormus.dedigim gibi sadece duyum bunlar.ben 25 yildir arac kullaniyorum fakat 7 yil corlunun ayazinda sabah ilk marsta hic teklemedi araclarim.o yuzden bence fason markalardan uzak durmada fayda var.

  8. #9788
    ayzek - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Mart 2015
    Şehir
    İstanbul ( Avrupa ) Motosikleti: MONDİAL MG 150 SÜPERBOY X - HERO HUNK
    Motosikleti
    YUKİ FORZA 170 - MONDİAL 100 SÜPERBOY + 100 HYENA
    Aku buyuk sorun akuler sorunlu havalarda iyice sogudu benimkide yakinda sorun yaratir gibi yaparsa alicam bende bosch garanti falan demicem millet neler yapio akuden cikacaksa ciksin garantiden uyduruk cinlinin ustunde uyduruk 3 yillik aku var sorun cikardigini bilmem aku diyince bosch tek marsla cosch diyorum

  9. #9789
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    03 Ekim 2015
    Şehir
    antalya
    Motosikleti
    R25
    stop etme hiç yaşamadım gazla çalıştırma hiç yaşamadım.devir dalgalanması vardı.yazılım attırdım devir dalgalanması düzeldi.ne gazla çalıştırıyorum nede stop ediyor şu an.dalgalanma dışında değişen bir şey yok.

  10. #9790
    motomaniag - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Kasım 2015
    Şehir
    istanbul/maltepe
    Motosikleti
    ybr 125 cbf 150 kawasaki er-5 pulsar 200 inazuma
    pulsara sava mc 25 bogart lastik öneririm yagmur camur kullanıyorum 1500 km oldu masallah fren olsun viraj olsun gayet tutuyor yolu tavsiye ederim herkeze

  11. #9791
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Bende Metzeler Lasertec var buzlu ve yokuş aşağı yolda frenlemede bile kaymıyor.

  12. #9792

    Üyelik
    13 Kasım 2015
    yaş 27 önümüzdeki hafta sınav var a2 ekletiyorum ehliyetime kısmetse aklım pulsarda yada cbr 125 de bana öle cok fazla güç lazım degil ama şık güzel bir motosikletim olsunda istiyorum , muhtelemelen 2.el alabilirim bütçe kısıtlı malesef, o yüzden pulsar kullanan arkadaşlar yeni başalayacak olan bizler için yorumunuz ne olur
    honda cbr 125 ile kıyarlarsanız özellikle

  13. #9793

    Üyelik
    10 Kasım 2015
    Şehir
    MANİSA
    Motosikleti
    PULSAR 200NS
    Alıntı hakanlevent adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yaş 27 önümüzdeki hafta sınav var a2 ekletiyorum ehliyetime kısmetse aklım pulsarda yada cbr 125 de bana öle cok fazla güç lazım degil ama şık güzel bir motosikletim olsunda istiyorum , muhtelemelen 2.el alabilirim bütçe kısıtlı malesef, o yüzden pulsar kullanan arkadaşlar yeni başalayacak olan bizler için yorumunuz ne olur
    honda cbr 125 ile kıyarlarsanız özellikle
    bende yarin sinava giriyorum.insallah sıkıntı cikmazda aliriz ehliyetlerimizi.karsilastirma olayina gelince tarz olarak degisik iki motor.biri grenajli biri grenajsiz.ben cbr 250 yi gordum guzel motor ama tarz olarak bana uymadi.ben naked tarzi motorlari seviyorum.pulsardan sonra ya er6n yada mt07 bana uyar.sizde once tarzinizi belirleyin.

  14. #9794

    Üyelik
    12 Ekim 2015
    Motosikleti
    Dominar400
    Arkadaşlar cuma motora bindim 10 km kadar gittim istop ettim bidaha marş almadı tık tık etti.
    Neyse biraz sonra aldı.daha sonra tekrar almadı.servise gittim aküyü şarj edelim takalım olmazsa garantiden yenileyelim dediler.daha 2100 km deyim.ordaki kurye arkadaş hiç uğraşma lastiğini değiştirmişsin akünü de değiştir rahat et dedi.yuasa 12 volt 9 amper önerdi.fiyat 240 tl idi,Vlm marka 130 a taktırdım.6 ayda bir kontrol ettiricem inş.eski tip sulu akü.
    Olur olmaz yerde ittir kaktır motoru vurdur işleri bana göre değil sağlam iş yapayım dedim.
    İnşaallah bir sıkıntı olmaz..malum havalar soğuk.
    Selcuk89 bunu beğendi.

  15. #9795

    Üyelik
    26 Şubat 2012
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    sym fiddle 2012-pulsar 200ns-dominar400
    Selam arkadaşlar herkese iyi haftalar. benim motorda benzin göstergesindeki işaret 3 çizgi olmasına rağmen uyarı veriyor iki kere 10ar liaralık benzin aldım hala uayrı veriyor neden olabilir acaba.

  16. #9796

    Üyelik
    26 Haziran 2007
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Dominar D400
    Alıntı irfun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Selam arkadaşlar herkese iyi haftalar. benim motorda benzin göstergesindeki işaret 3 çizgi olmasına rağmen uyarı veriyor iki kere 10ar liaralık benzin aldım hala uayrı veriyor neden olabilir acaba.
    "...Uyarı veriyor" derken?!!?! siyah/beyaz lcd Göstergede benzin çizgilerinin hemen yanındaki "benzin pompası" şeklindeki işaret mi yanıp sönüyor 3 çizgi benzin varken? Eğer öyleyse O işaret yanıp sönmeye benzin tek çizgi kaldığında başlar normal durumda , 3 çizgide yanıp söneni ilk defa duyuyorum.

  17. #9797
    kdiner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Şubat 2011
    Şehir
    İSTANBUL/ÜSKÜDAR
    Motosikleti
    14-16 200ns,16 Mt-25, 17 D400, 18 Mt25abs
    Alıntı irfun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Selam arkadaşlar herkese iyi haftalar. benim motorda benzin göstergesindeki işaret 3 çizgi olmasına rağmen uyarı veriyor iki kere 10ar liaralık benzin aldım hala uayrı veriyor neden olabilir acaba.
    benzin şamandırası arızalı olabilir servise gösterin veya biraz daha fazla benzin alın birde öyle deneyin.
    Orkidor61

    Adı: Kemal 0546 416 86 00

  18. #9798

    Üyelik
    26 Şubat 2012
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    sym fiddle 2012-pulsar 200ns-dominar400
    yanıp sönmeden sadece benzin pompası işareti var.
    Alıntı maktama adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    "...Uyarı veriyor" derken?!!?! siyah/beyaz lcd Göstergede benzin çizgilerinin hemen yanındaki "benzin pompası" şeklindeki işaret mi yanıp sönüyor 3 çizgi benzin varken? Eğer öyleyse O işaret yanıp sönmeye benzin tek çizgi kaldığında başlar normal durumda , 3 çizgide yanıp söneni ilk defa duyuyorum.


    ---------- Mesajlar birleştirildi - 13:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:55 ----------

    evet servise gitmeden halledebilirsem iyi olur zira cumartesi gene servisteydim yağ haznesinin altında nemlenme vardı sızıntı gibi geldi bana ama ter yapmıştır dediler 2000 de yağ değişimi varmış galiba ozman bi daha bakarız gerekirse sıvı conta koyarız dediler. yağa baktı düzken eksilme yoktu. birde ben hala stop ettiyorum özellikle belli bir süre gittikten sonra dur kalklarda yada düşük hızlarda hala stop ediyor ama bi türlü yazılım attıramadım. yolda aniden durmaısndan korkuyorum elim hep debriyajda korkuyorum açıkcası motoru kullanırken.
    Alıntı kdiner adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    benzin şamandırası arızalı olabilir servise gösterin veya biraz daha fazla benzin alın birde öyle deneyin.

  19. #9799
    ayzek - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Mart 2015
    Şehir
    İstanbul ( Avrupa ) Motosikleti: MONDİAL MG 150 SÜPERBOY X - HERO HUNK
    Motosikleti
    YUKİ FORZA 170 - MONDİAL 100 SÜPERBOY + 100 HYENA
    Alıntı Karıncaezmez adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar cuma motora bindim 10 km kadar gittim istop ettim bidaha marş almadı tık tık etti.
    Neyse biraz sonra aldı.daha sonra tekrar almadı.servise gittim aküyü şarj edelim takalım olmazsa garantiden yenileyelim dediler.daha 2100 km deyim.ordaki kurye arkadaş hiç uğraşma lastiğini değiştirmişsin akünü de değiştir rahat et dedi.yuasa 12 volt 9 amper önerdi.fiyat 240 tl idi,Vlm marka 130 a taktırdım.6 ayda bir kontrol ettiricem inş.eski tip sulu akü.
    Olur olmaz yerde ittir kaktır motoru vurdur işleri bana göre değil sağlam iş yapayım dedim.
    İnşaallah bir sıkıntı olmaz..malum havalar soğuk.
    bosch da 90,110,130 a canavar gibi bakım gerektirmeyen jel akuler vardı almadan önce keske baksaydın
    Karıncaezmez bunu beğendi.

  20. #9800
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Alıntı irfun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yanıp sönmeden sadece benzin pompası işareti var.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 13:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:55 ----------

    evet servise gitmeden halledebilirsem iyi olur zira cumartesi gene servisteydim yağ haznesinin altında nemlenme vardı sızıntı gibi geldi bana ama ter yapmıştır dediler 2000 de yağ değişimi varmış galiba ozman bi daha bakarız gerekirse sıvı conta koyarız dediler. yağa baktı düzken eksilme yoktu. birde ben hala stop ettiyorum özellikle belli bir süre gittikten sonra dur kalklarda yada düşük hızlarda hala stop ediyor ama bi türlü yazılım attıramadım. yolda aniden durmaısndan korkuyorum elim hep debriyajda korkuyorum açıkcası motoru kullanırken.
    Yazılım attırmadan idare edebiliyosan idare et. Yazılım attırınca motor freni yapıp yavaşlarken 3000 devirin altında arka tekere bişey sıkışmışta motoru zıplatıyomuş gibi sallantı yapıyo motor. Şehiriçi ara sokaklarda gezerken düşük hızda çok rahatsız ediyor.


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 9 kullanıcı var. (0 üye ve 9 misafir)