Motorum yaklaşık 1,5 aydır garajda yatıyor. Otobüsü kaçırıcam diye üstünü örtüp gitmiştim. Aküyü falan sökmeden ayın 12 sinde alıcam motoru umarım çalışır :D
Motorum yaklaşık 1,5 aydır garajda yatıyor. Otobüsü kaçırıcam diye üstünü örtüp gitmiştim. Aküyü falan sökmeden ayın 12 sinde alıcam motoru umarım çalışır :D
Merhabalar motorum satiliktir. Izmirden olan arkadaslar dosta gidecek makine. http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-bajaj-temiz-orjinal-pulsar-249796042/detay
Benim pulsar 12 bin oldu spacy 100 var sifir aldim onuda 20 bin oldu bundan oncede cbr 250 vardi hala arkadasimda 20 bine yaklasti daha ust kapagi bile acilmadi yani supap ayari yaptirmadik 3 motorada bide 3 yil once fln cbf150 aldim 5 binde fln servisinde supap ayari yaptirdim sonra bidaha sonra bidaha defalarca yaptirmama ragmen supap sorunumuz cozulmemisti oylece satmistim sonuc olarak supap ayari yaptirmamak yaptirmakdan iyidir artik sogukken cok zor calismaya 2 kati yakmaya ve bi okdar cekiste dusme yasamadan yaptirmayin bide ust kapagi takarken cok veya az sikiyolar terleme fln yapiyo oda cabasi supap ayari yaptirmayin
selam motor dünyasının güzel insanları nerdeyse 2 aydır motor yatıyordu bi dedim şunu deneyim... marşa bastım tak diye aldı...ulen 2 ay bile uzak kalmak ne zormuş motordan özlemiş insan...neyse biraz turlayalım dedim...oraya buraya derken bi dünya yer gezmişim bırakamadım motoru inanın parasının hakkını veriyo bi daha dedimki iyiki almışım pulsarımı herkese kazasız belasız dikkatli sürüşler Allaha emanet olun arkadaşlar...
yok üstünü örtüp bıraktım aküyü falan ellemedim yani olmaz bişey sanmam..ben çok kullanan biri değilim 2014 mayısta aldım daha 4800 kmde ...yani çoğu zaman yatıyo öğretmen olduğum için herzaman kullanamıyorum ama daha tık demedi maşallah ....
Eveeettt.. 550 km de vites müşürüm arıza yaptı. Vites boşa geçince N lambası yanmıyor. E side stand ayaklıkta da sensörden dolayı motor stop ediyor. Bu arada ben blok contasından olduğunu iddaa ettiğim ancak ustamın sol kapak contası dediği yerden yağ sıZdırma sorunu varbu arada ilk bakıma 700 km de gel demişlerdi servis işareti 450 çıktı gitmiştim.. Vel kasıl yaptırdık, dedim ilk bakım da yapılsın. maliyet :50 tl işcilik, 25 tl yağ filtresi, motül 15w 50 yağ iki adet 78, silindir kapak contası 10, toplam 163 tl hayırlı olsun. Müşürü temizleyip takmışlar (nasıl kirlendi hiç bilmiyorum) çalıştırdım normal 5 km gittim ısınınca kimse yok müşürde yine aynı.. Ben bir memurum, burdaki yorumları okudum aldım size güvenerek çok çok çok övdünüz çünkü. Çocukluğum motor üstünde geçti ama çok bilmişlik sevmem arkadaşlar almış kullanmış dedim güvendim. Ama beyler hiç bir motorum 500 km de böyle sorunlar çıkarmamıştı. Çinliler den de çok farkı yok demekki. Bu arada yasılım konusunu söyledimç bi ara cihaz gelecek tık tık tık yapcaz denildi. Atılınca da görecez düzeliyor mu düzelmiyor mu.
Selam arkadaşlar
Bajaj pulsar AS 150 hakkında bilgisi olan var mı 7000 e alınır mı ?
hocam geçmiş olsun.450 km de zaten evet standart servis ışığın yanıyor doğrudur.
vites göstergesine söylenecek bir şey yok.tahminen bağlantıda yanlışlık olabilir.benim motorda sol sinyal ve arka fren lambası aldığımda yanmıyordu.soket çıkmış onu takınca herşey düzeldi.arkadaşımın motorunda biraz daha korkunçtu aynı soket davası ama bu sefer motor arıza ışığı yanıyordu.oldukça sinir bozucu bir durum 130 kmde motor arıza ışığı verdi.onuda götürdüğümüzde soket bağlantısının yapılmadığını gördük.
sızdırma olayı motor terlemesi sanırım bazı motorlarda görünüyor vidaların iyi sıkılmamamsından kaynaklandığı söyleniyor.umarım sorunlarınız çözülür geçmiş olsun
Boş vites müşürünüz garanti kapsamında değişmesi lazım bunun için ücret ödemiyorsunız, Bu işlemi yaparken yeni siyah sıvı conta ve sıfır conta takmaları gerekiyor ve yağ zızdıran yere de sıvı conta sürgünler bir sıkıntı kalmaz ama şimdi yine işlem yapılacak ve tekrar yağ ücreti ödemek zorunda kalacaksınız.
Öncelikle geçmiş olsun burda birileri şu sorunum var dediğinde kıyamet kopuyordu sat kurtul deniliyordu ne zaman önemli ve ciddi olan konu hakkında yorum yapılsa bazı kişilerden resim bombardımanı veya alakasız şeylere flot yapılıp bir sonraki sayfaya geçilip hiç olmamış gibi görüntülenmeye çalışılıyordu bu ap açık ortada zaten ben bir önceki motorumda kaza yapınca ne övdüm nede sövdüm alan alır kullanan kullanır diyip inzivaya çekildim ama sorunlarıda söyledim hala düzeltilmeyen akü sorunu var daha bugun birtane pulsar 150 as gördüm adam 4-5 kez stop etti osmanbeyde ramada otelinin orda baya panıkledi ayagının titrediğini gördüm muhtemel motor acemiliğindendir diye düşündüm yoluma devam ettim ileride göstergesine baktım saat sıfırlamış 1 olmuştu saat 15:30 civarıydı beyin resetlemiş meğersem
Valla durum öyle arkadaşlar. Yağ terlemeden falan değil bildiğin egoz üstüne damlatıyor, motora yeni binmiyorum ki sızdırma bu terleme değil bilirim. Kaç defa sıktırdım vidaları yine aynı. Başka bi konudan bahsetmek istiyorum vites geçişleri. Ben mondial mct 250 de artık bıkmıştım bu konudan. Böyle pis bir şanzıman olamaz diyordum mesela 5 vitese atardım 80 falan giderken ışık denk gelirdi debriyaja basar dururdum durduktan sonra vites küçültmeye kalkın hele bi 5,4,3 ve kimse yok basarsın basarsın vites yok. Sonra yarım debriyaj yap vites geçsin bidaha bas kola bir yarım debriyaj daha bıkardım. Dedim ki adam gibi bişey olsun bu sefer ama bu da aynı. Valla görünen köy kılavuz istemez, evet injeksiyon falan güzel şeyler ama malzeme kalitesinin mct den farkı yok. Çin neyse hint de aynıymış usta. Ben artık adam gibi motora binmek istiyorum durumlara bakıyım da böyle giderse satıp honda alacam. Burda da yere göğe sığdıramayan arkadaşlar ya işi bilmiyor yada başka bi durum var diye düşünürüm. Çekirdekten yetişme motorcuyum, wıfır motorlarda ne gördüm ne duydum 500 km de. Bu arada ilk bakım a işçilik filtre falan derken dediğim gibi 163 tl ödedim, bu sıfır araçlarda alınıyormuydu arkadaşlar siz de ödediniz mi bunu ilk bakımda?
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:36 ----------
Hmm yeni gördüm yorumunuzu eyvallah. Yağa para niye veriyim içindeki sıfır aynısını koysun. Da işçilik filtre parası conta psrası derken yüzü astarını geçiyor sanki. Daha bismillah demeden böyleyse ilerde servise abone olacaz demekki. Valla iyi ders oldu, zaten kredi çektim bi 56 daha çekerdim kalite yaşardım. İnanın üzgünüm..
evet hocam o seste var surekli yuksek devirlerde kullaniyorum belkide ondandir
Tabi bunlar üzücü bismillah demeden sorunlarla baş başa kalmışsınız, işlem yapmadan önce gerekli kontrolü yapıp ona göre garanti kapsamında değişmesi gereken parçalar geldikten sonra bu işlemler yapılması gerekiyordu ama maalesef servisin işgüzarlığı, artan yağı aldızsanız yağ ücreti normal, işçilik gayet uygun normal fiyatına göre ama conta garanti kapsamında değişmesi gerekiyordu, vites ayarını kendinize göre ayarlayabilirsiniz ve daha rahat geçtiğini anlarsınız, Benim de ilk motorum mct250 idi ama ben yine bir sıkıntı yaşamamıştım ve bu 4. motorum ve hepsinde debriyaj ı kendime göre ayarlarım. Tekrar servise gidin yeni conta ile değüştirsinler ve bir kuruş dahi para ödemeyin gerekirse Ekrem beyle irtibata geçin yardımcı olur ona da durumu izah edin. Üzerinde ki yağa zarar vermeden boşaltırlarsa sıkıntı olmaz ama yine de süzüp öyle koydurun. Hiç bir zaman tavsiye etmedim etmiyorum da neden gidin bir test edin diyorum sonuçta alıp kullanacak olan sizlersiniz siz alıp ben kullanmayacağım, hoşunuza gitti ise aklınıza yattı ise alabilirsiniz diyorum. Bir senedir kullanıyorum sizin gibi iki defa rolantı sensörü bir defa boş vites müşürüm değişti ve garanti kapsamında değişti, Şu an yazılımdan sonra dalgalanma da yok ve önce ns200 yazılımı attırdım, Cumartesi gününden itibaren rs200 yazılımı kullanıyorum bir sıkıntı yok ve 17800 küsür km deyim Allaha çok şükür ben gayet memnunum.
valla bu motoru alıcak arkadaşın iyi bir servisi ve şansının olması gerekiyor anladığım kadarıyla.
motor gerçekten çok iyi frenler gidişi duruşu yakıt tasarrufu parça fiyatları.ama üretim kalitesini ve kontrolünü arttırmaları gerekiyor.alacak adam bunlarla ilgilenmek istemez.ntv saffetin garajında yayınlandı fabrika vs,senede tüm dünyaya 10 MİLYON motor satan bir firmaymış 1934 den beri olan bir firmaymış tamam iyi güzel hoş ama 0 alınan bir motorda bunların olmaması gerekiyor.ayrıca ktm nin %49 hissesinede sahip.benim motorda yarın itibariyle 1000 kmyi sorunsuz sıkıntısız görmüş olucak.nice binlere inşallah diyorum.
Herkese iyi geceler
Servisler arasinda isguzarlik yapanlar var bu konuda sikayet merciileri belli bajaja telefonla ulasilamiyor ulasildada geri bildirim yapilmiyor.
Yazili kanalda da ayni sey mevcut
fakat Ekrem ATA Bey artik yazmasa da bu forumu okudugunu soyledi ve eminim ki okuyordur.
Gercekten bir sorun oldugunu haksizliga ugradiginizi dusunuyorsaniz kendisine mesaj yolu ile ulasin eminim ilgilenecektir.
Simdi benim makine 6000 km oldu sirasiyla degisenler;
Arka Amortisor
Gosterge
Arka Amortisor
Aku
2 defa amortisor degisti yanlis yazmadim...
Tamami garanti kapsaminda degisti benim cebimden 5 lira para cikmadi
Ama ugrastik gittik geldik aradik sorduk v.s.
Makine sorunsuz degil aksine sorunlu fakat sorun oldugunda ilgileniliyor..
Burada anahtar kelime bu olmasi gerekir.
Servis konusunda sorun yasaniyor.
Fakat butun markalarin servisleri bu sekilde isliyor.
Mantikli olan para sekil semal dusunmeden japon hintli cinli almadan once benim dusuncem cevrenizde kaliteli hizmet veren servisin hangi bayi oldugunu ogrenip ona gore marka tercihinin yapilmasi.
Malesef durum bu kadar icler acisi bir hal almis durumda..
Mobildeyim kusurum olduysa affola.
Herkese kazasiz surusler dilerim..
Haklısın değişenlerin nedenlerini de yazayım.
Arka amortisör de sadece ses vardı hava sesi gibi gidişi v.s. rahatsız değil sadece ses.
Değişti 2 hafta sonra aynı ses yine başladı.Geçen gün yine değişti.
Buradaki olay çorbadaki sineğin mide bulandırmasına benzer şekilde örnek verebiliriz.
Gösterge içinde 2 tane su damlası vardı.Dikkatli baksan anlamazsın o derece.Gösterge bu sebepten değişti.
Akü sorunluydu ilk 1000 de h05 hatası alanlardanım 2 gün marj yapmasam aynı hatayı alıyor sonra paşa paşa çalışıyordu.
Bilenler bilir sıfır akümülatörün kullanılmadan önce belli bir süre şarja kalması gerekir.
Büyük ihtimal bayi bu alayı atladı ya da ilgilenmedi.Kısa sürede sorun çıkarmaya başladı.
Fakat akü kaliteli bir akü değil yani bir yuasa bir bosch değil.
10 gün marş almadı makine akü ölmüş.
Bir önceki sayfada hocamızın 2 ay yatan motora tek marşla çalıştığını söyledi.Öğretmenimizin motoru övmek için yalan söylemiştir kesin!...
Yeni takılan akü kullanılmadan önce yarım gün sarjda kaldı ve çok extreme bir durum olmazsa sorun çıkaracağını sanmıyorum.
Daha önce denge sensörü ötüyor çok ötüyor şeklinde beyanatlarım vardı bilen bilir.
Artık şikayet etmememin nedeni ise motor üzerinde kurulu olan spy5000 denilen alarm.
Alarmı +,- den sökünce yaklaşık 3000 km en ufak bir ses duymadım.Alarm montajını yeniden gözden geçireceğim.
Ayrıca bunu şimdiye kadar belirtmediğim için de özür dilerim.
Bir kullanıcını sorun belirttiğinde bir anda peydah olan boy verip filizlenen abecimotorcu ve mozgur kardeşlerime selam olsun...
servislerdeki tutar farklılıkları malesef var hatta servisleri geçelim kuranlkanın belirlediği bakım fiyat listesi aynen şu şekildedir ben bunada değindim kimse oralı olmuyor sorgulayan yok alan memnun veren memnun sanırsam ilk bakım ile ikinci bakım da aynı şeyler yapılıyor olmasına rağmen neden fiyat tutarsız dedim bir cevap alamadım kimsede sorgulamadı ya arkadas ilkinden farklı birşeymi yaptın neden bu fiyat diye sormadımı hiç kimse
500-750 km————->90 TL BAKIM İŞÇİLİĞİ +YAĞ +YAĞ FİLTRESİ
4.500-5.000 km ——->120 TL BAKIM İŞÇİLİĞİ +YAĞ +YAĞ FİLTRESİ
9.950-10.000 km ——>İŞÇİLİK ÜCRETİ 80 TL DEĞİŞECEK YEDEK PARÇALAR HARİÇTİR
14.500-15.000 km —–>İŞÇİLİK ÜCRETİ 80 TL DEĞİŞECEK YEDEK PARÇALAR HARİÇTİR
19.500-20.000 km—–>İŞÇİLİK ÜCRETİ 80 TL DEĞİŞECEK YEDEK PARÇALAR HARİÇTİR
24.500-25.000 km —->İŞÇİLİK ÜCRETİ 80 TL DEĞİŞECEK YEDEK PARÇALAR HARİÇTİR
29.500-30.000 km —->İŞÇİLİK ÜCRETİ 80 TL DEĞİŞECEK YEDEK PARÇALAR
benim ani hızlanmalarda 90-100 km de zaman zaman kesiliyor motor kesik kesik gaz yiyor ve bazen 6 viteste 114-124 km aralıgında sabit hızda dahi gitsen devir saati bir anda sona dayanıyor ve kesiciye giriyor ama hızım hiç artmıyor emin olun istanbuldaki tüm servisleriyle görüştüm hepsi ilk defa duyduk daha önceki arızam ile ilgilide ilk defa duyduk dediler bi iki servis kirli benzindir dedi iki defa depoyu boşalttım tertemiz benzin benzinle alakasının olmadıgını düşünüyorum hala çözüm odaklı birşey yok antalyadan bir servis yardımcı olacaklarını söylediler ama oraya gitmeside imkansız neyse gelelim diğer saçma olan şeye ya kacıyor conta değişmesi gerek bu bir arzamıdır arzadır motor garantidemidir garantider senin sattıgın sorunlu cıkan motorun onarımı için ben neden yeniden yağ ücreti ödeyeceğimki rutin bakımlardan bahsetmiyorum contadan kaçan yağın sebebi benmiyim onarımı üstleniyorsan paşa paşa yağınıda değiştireceksin bu benim sorunum deil arka planı fabrikanla halledeceksin ben zaten sıfır motor almışım ve sorunlar çıkmış fazlasıyla üzülmüşüm terleme de var bende 4500 de halledicez 3000 deyim şuan ama bu duruma ciddi anlamda el atmaları gerekiyor
Aleykum selam kardeşim, sorun belirten yürekli kardeşlere de selam olsun, onun dışındakilere pek aldırış etmiyorum zaten.
Dur heveslendim ben de biraz sorun belirteyim, benim motor 51 bin km'de şuan motor arıza ışığı yanmakta, kontağı çevirdikten sonra yanıyor fakat gidişinde sesinde herhangi bi sorun yok, beyni sıfırlamamıza rağmen değişmedi, muhtemelen diagnostic aletine sokup nerde ne kaçak var o şekilde öğreneceğiz, ayrıca orta amortisorumun patladığını farkedeli çok güzel yaylanarak gidiyorum şu sıralar, artçıyla birlikte sınırları azcık zorlayıp hoplamalı yollardan geçtiğimi belirteyim, hemen bir parça fiyatı kıyası yapalım mı, bu konuda pulsar açık ara öndedir kesin :D
800 TL amortisör fiyatı mutlaka değişmesi gerek şuan, virajlarda kontrol kaybına sebep oluyo hatta bazen kasisli yollarda arka teker boşa çıkıp motorun devri tuhaflaşıyo.
Motosikletimin üstü açık..
https://www.youtube.com/channel/UCp4K0dvqaCd6YAr_beEsudA/featured?view_as=subscriber
Şu an bu konu içerisinde 12 kullanıcı var. (0 üye ve 12 misafir)