Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
30 Kasım 2015, 15:50
#9581
meki 60 adlı üyeden alıntı
Mengü senin motor bence sürekli redline da gitmekten bitmiş.Motoru perte cıkarmışssın sanırım.Ben her türlü hızda denedim motoru daha 4 litre yaktıramadım hiç...
Sürekli redline gidecek benzin param yok, keşke olsa da motoru öyle bitirsem
Geçen 4-5 motor beraber gezdik 2'de Pulsar vardı biri benimki, diğerinden farklı bir yakıt tüketimi de yoktu gözlemlediğimiz. 50 liraya 300km yol yaptım toplam, 35 lirası 4.21 liralık benzin, 15 lirası 4.41 liralık benzin. 11.71 litre benzine 300km yapmışım 100km'de 3.9 litre.
Reklamlar
-
30 Kasım 2015, 15:53
#9582
Mengu16 adlı üyeden alıntı
http://www.youtube.com/watch?v=HrjlkwzEiVo
Enjeksiyona yazılım attırmadan önce burda 5000 devirde zor kalkıyodu, biraz fark etmiş ancak yine de 200'lük motorun yapacağı şeymidir şu o kadar yavaş kalkıyoki yana düşüyo motor direksiyonu çevirip yan gidiyorum. Videoyu motoru bilmeyen birine izletsek 125'lik Cg motor sanır heralde.
1:34'de denge sensörü zırıltısını da duyabilirsiniz.
Cebeci camisine çıkan koyuş mu ne orası özlemişim , Hafta sonu bir ankara yapayım
-
30 Kasım 2015, 16:00
#9583
120-130 km aralığında kullanırsam bende yakıyorum 3.8 lt.Ama 90-100 bandında kullanıyorum genelde 3.5 lt yi gecmiyor pek..
-
30 Kasım 2015, 17:01
#9584
burda bir örnek var yakıt olarak ve bende gittiğim ve aldığım yakıt miktarını buna göre doldurunca bu şekil çıkıyor.
Örek: Örnek hesap
Yapılan Kilometre: 350 kilometre
Alınan Yakıt Maliyeti: 75 TL
Alınan Litre: 25
Litre Fiyatı: 3 TL
75/350=0,21Kr (1 kilometre maliyeti)
350/25=14 km (1 lt yakıt ile gidilen mesafe)
100/14=7,14 lt (100 kilometredeki ortalama yakıt tüketimi)
Benim Yakıt Örneğim.
Yapılan Kilometre: 280km.
Alınan Yakıt Maliyeti: 43Tl.
Alınan Litre: 9 litre.
Litre Fiyatı: 4,41Tl.
43/280=0,1535kr diye gidiyor. ( 1km maliyeti.)
280/9= 31,1111Lt diye gidiyor (1 Litre yakıt ile gidilen mesafe.
100/31= 3,22Lt (100km de ortalama yakıt değerim.)
bu değerim şehir içi kullaımdır, bazen 20-100km hız bazen de 100-130km hız aralığı içindir. benzin fiyatı ve alınan yakıt oynama yapabilir.düz hesap olarak veriyorum.
-
30 Kasım 2015, 19:34
#9585
Bugün kötücülleri satmaya karar verip taraf değiştirdim , bir Bajaj200 Ns sipariş ettim , eğer memnun kalmazsam zararına satış yapacağım.
Malum eski motor Yamaha Ybr125 emektardı , karda , yağmurda çamurda kullandım geceleri dışarda bıraktım brandasız korumasız.
Pulsar daha albenili bir motor , çalınmayı gözardı edersek , açık havada yağmurda çamurda bırakan var mı ? Sorun yapar mı ?
Hassas bir motor mu ?
-
30 Kasım 2015, 20:12
#9586
mgora adlı üyeden alıntı
Bugün kötücülleri satmaya karar verip taraf değiştirdim , bir Bajaj200 Ns sipariş ettim , eğer memnun kalmazsam zararına satış yapacağım.
Malum eski motor Yamaha Ybr125 emektardı , karda , yağmurda çamurda kullandım geceleri dışarda bıraktım brandasız korumasız.
Pulsar daha albenili bir motor , çalınmayı gözardı edersek , açık havada yağmurda çamurda bırakan var mı ? Sorun yapar mı ?
Hassas bir motor mu ?
Benim motorum 10000 kmyi geçti önceki sahibinin yağmur çamurda kullandığını biliyorum. Eksoz susturucusu biraz da yola yakın çamurla muhattap bir nokta da olmasından ötürü renk değiştirmiş durumda. Birde benzin kapağının altı hafif kahverengi. Bunun haricinde sağında solunda birleşim noktalarında vida ve civatasında herhangi bir paslanmaz yok.
-
30 Kasım 2015, 20:37
#9587
Mengu16 adlı üyeden alıntı
Pulsar'ı kullanmak için en uygunsuz yer şehiriçi. Ara hızlanmaları çok kötü, ilk kalkışta torksuz gazı ayarlayamazsan stop ediyor. Dik yokuşlarda 5000 devirde anca kalkıyor. Ayrıca 1-2-3 vitesler takılma yapıyor bende. 1. vitese attım derken boş vitesle karşılaşıyorum halbuki göstergede N lambası yanmıyo, debriyajı bıraktıktan sonra boşa düşüyo. Yavaşlayıp 2'den 1'e atarken ayağımı vites pedalında tutmak zorunda kalıyorum, debriyajı bırakınca tık edip geçiyor 1. vitese. Vites pedalı cıvatası gevşemiş sıktım ama çok fark etmedi takılma yapma konusunda.
Mengü kardeş... benim arkadaşlarda pulsar var ve senin dediğin gibi şehir içi kullanımı çok kötü felan demişsin ya... abicim motor bir canavar ya. Hiçbir sorun yok stop etme veya zırıltı gibi... tek gözlemlediğim sorun devir dalgalanması... geçenlerde 70 km yaptım. motor baya güçlü hele ki 8000 devirden sonra sanki turboya geçiyor edası var.. Ve bende nasip olursa yakın bi zamanda motor alacağım ve büyük bir ihtimal pulsar 200 ns olacak... Ayrıca 28 yıldır motosiklet kullanmaktayım... Ekrem Bey'ede forumdaki ilgi ve alakasından dolayı HELAL OLSUN diyorum... Yazdıklarım ile ilgili bir hatam kusurum oldu ise, şimdiden herkesten özür dilerim.. Herkese kazasız belasız sürüşler..
-
30 Kasım 2015, 23:33
#9588
kadırmadran adlı üyeden alıntı
Mengü kardeş... benim arkadaşlarda pulsar var ve senin dediğin gibi şehir içi kullanımı çok kötü felan demişsin ya... abicim motor bir canavar ya. Hiçbir sorun yok stop etme veya zırıltı gibi... tek gözlemlediğim sorun devir dalgalanması... geçenlerde 70 km yaptım. motor baya güçlü hele ki 8000 devirden sonra sanki turboya geçiyor edası var.. Ve bende nasip olursa yakın bi zamanda motor alacağım ve büyük bir ihtimal pulsar 200 ns olacak... Ayrıca 28 yıldır motosiklet kullanmaktayım... Ekrem Bey'ede forumdaki ilgi ve alakasından dolayı HELAL OLSUN diyorum... Yazdıklarım ile ilgili bir hatam kusurum oldu ise, şimdiden herkesten özür dilerim.. Herkese kazasız belasız sürüşler..
Yazılım yüklemesi yapılınca yokuş aşağı stop etme pek kalmadı ama yine de stop etme konusunda çok kararsız bir motor, hiç gaz vermeden 1. viteste kalkış yapabiliyo ama trafikte aralardan geçerken gaz vermeden debriyajı hafif bırakırsan stop edebiliyo(hareket halinde olduğun halde). Bi standardı yok ne yaptığı belli değil kısacası. 2. 3. viteste düşük hızda dönüşlerde de motora güvenemiyorum o yüzden stop eder arka tekeri kilitler beni düşürür diye, debriyajı çekerek dönüyorum.
-
01 Aralık 2015, 00:17
#9589
2016 yılında tek renk seçenekleri gelirmi acaba 200 NS nin. zevk meselesi tabi ama keşke şu alaca bulaca renkler yerine tek renkkeri gelse
-
01 Aralık 2015, 00:20
#9590
bencede tek renk daha guzel.ozelliklede kirmizi cok guzel duruyor.
-
01 Aralık 2015, 00:40
#9591
iyi akşamlar motorumun ön tekerinden debriyajı sıktığımda vuvu tarzında bir ses geliyor düşük hızlarda bu normalmidir?
-
01 Aralık 2015, 01:00
#9592
ön tekerle dbriyajın bi alakası yok. muhtemelen sürekli gelen bir uğultuyu sen gazı kesip vites atarken rolanti seviyesine düşen motorun sessizleşmesinden dolayı o an duyuyor olabilirsin.
hakanx1974
google görsellerde bordo var bitane hem kalıplı göünüyo hem daha kaliteli bi tarzbduruyo ki zevke göre sarı,yeşil ve maviside fena değil
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:52 ----------
krepss45
yada o ses ön tekerden gelmiyor olabilir.
-
01 Aralık 2015, 01:07
#9593
Bende bi pulsar aldım,yıllarca chopper kullandım bu tür bir motor olarak ilk tecrübem. Şöförlüğe ise mz301 le başlamıştım lisede bir kaç sorum var arkadaşlar, pulsar boşta çalışırken devriyaj a basıldığında normal çalışırken debriyaj bırakldığında farklı bir uğultu çıkarıyor. Bir başka dikkatimi çekense devir saatinin 2000 ile 1000 rpm de dalgalanması. İnjeksiyonlu motosiklet kullanmamıştım dalgalanma niyedir bilmiyorum, boşta debriyaj basılıyken normal sesinde çalışıp bırakınca volan sürtünüyormuşçasına uğultulu çalışması kronik galiba herkes söylüyor. Tabi daha 200 kilometrede rödajdayım. Rolanti dalgalanması ilk çalıştırdığımda da vardı ama bu boşta debriyaj basılı ve basılı değilken çıkan ses 100 km civarında oluştu, arada bir de yine debriyaja basıp örneğin ışıklarda gaz verdiğimde değişik bir uğultu oluyor. Tecrübeli dostlar var, bilgilendirirse sevinirim. Bu arada bu sorular önceden de sorulup cevaplanmışsa kusura bakmayın. 400 sayfayı tek tek bakamadım. Şimdiden teşekkürler.
-
01 Aralık 2015, 01:10
#9594
bummerangg adlı üyeden alıntı
ön tekerle dbriyajın bi alakası yok. muhtemelen sürekli gelen bir uğultuyu sen gazı kesip vites atarken rolanti seviyesine düşen motorun sessizleşmesinden dolayı o an duyuyor olabilirsin.
hakanx1974
google görsellerde bordo var bitane hem kalıplı göünüyo hem daha kaliteli bi tarzbduruyo ki zevke göre sarı,yeşil ve maviside fena değil
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:52 ----------
krepss45
yada o ses ön tekerden gelmiyor olabilir.
teşekkürler hocam yarın tekrardan dikkatlice deneyip bakarım debraj sıkılı değilkende geliyormu diye iyi geceler.
-
01 Aralık 2015, 01:18
#9595
yüksekdevir
Dalgalanma kronik bir problemdi ancak bajaj servislerinde ücretsiz olarak yeni bir yazılımla bu problemi çözdü.
Özellikle motor soğukken debriaja basınca motorun farklı bırakıncada farklı çalışma sesi otomobillerdede var ve onun baskı balatayla alakalı olduğunu teknik olarak açıklıyorlar ancak ben o kadar teknik boyutunu bilmiyorum en iyisi yazılım için servise gittiğinizde o seside sorun iki probleminizde çözülmüş olsun. benimde 3. motorum mz251 di. seriliği iki zamanlı olmasından dolayı mükemmeldi ancak yakıtı biraz fazlaydı. neyse iyi geceler
-
01 Aralık 2015, 11:29
#9596
dün 500 bakıma götürdüm. herhangi bir belge almadım ama almam gerekiyormuydu. bakımdan sonra moda tarafında motoru düşürdüm ayagımın üstüne sağ ayak baş parmağın altı ezildi biraz. gece soğuk falan yaptım. şimdilik biraz sızı var yürürken. bu arada stop ettirmeye devam ediyorum. ve düştükten sonra boştan bire çok zor geçemeye başladı. tekrar gidicem galiba servise. birazda ön fren kolu aşağıya doğru eğildi. . nasıl düştüğüme gelince moda çay bahcelerin orda sağa mı solamı gideyim derken birden yerde buldum kendimi tabelaya kitkendim herhalde yavaşlayınca stop etti ve durmaya yakın süratta sağa yattı motor. ayağımı kurtaramadım. bende mi sorun var yoksa stop etme mi oldu anlayamadım. şimdilik bu kadar düşük devirlerini hiç sevmiyorum bu motorun. yüksek hızlarda çok iyi ama düşük devirlerde bi türlü kullanamıyorum ya stop ediyor ya bağırıyor. böyle giderse satıp ya scootra geri dönücem hada ikinci el bi japon deniyeceğim.
-
01 Aralık 2015, 13:42
#9597
Mardin İl Temsilcisi
Benim 200NS satılıktır maddi ihtiyacımdan kaynaklı. Sıfır motora alternatif arayanların bilgisine. Motorum tertemizdir.
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:36 ----------
Mengu16 adlı üyeden alıntı
http://www.youtube.com/watch?v=HrjlkwzEiVo
Enjeksiyona yazılım attırmadan önce burda 5000 devirde zor kalkıyodu, biraz fark etmiş ancak yine de 200'lük motorun yapacağı şeymidir şu o kadar yavaş kalkıyoki yana düşüyo motor direksiyonu çevirip yan gidiyorum. Videoyu motoru bilmeyen birine izletsek 125'lik Cg motor sanır heralde.
1:34'de denge sensörü zırıltısını da duyabilirsiniz.
abi zaten bu sorunlar sadece sende va. O kadar sorun sorun dedin ki yani artık güzel sohbetini filan okuyamaz olduk. Yahu pulsar yokuşta kalkmıyorsa at çöpe. Ben arkadaşlarımla geziyorum zx10r 2015 model var, 600rr var adamlar motoru almadan önce " aman alma abi boşver hhyosung al dah iyi" dediler aldıktan sonra kanaatleri değişti be. Dün gece zx10r ile kalkış yaptık arkadaş "benim motorda mı sıkıntı var" diye espiri yaptı. R1 600rr yetişemiyorum kalkışta ama zx10r ile gayet iyi turluyoruz yani. Bence sen motoru servise götür yağ filtre buji vs baksınlar.
Adalet yok,eşitlik yalan. Hepimiz insanız ulan!! |Ne kadar yükselsende hayat 180' & Saygım kadar kinim de var
-
01 Aralık 2015, 19:03
#9598
peker motor hakkında
beyler selamın aleyküm konu acmayayim burdan yazıyım dedim . peker motoru nasıl bilirisniz . dün motordan sanki sibob sesi geliyordu kayaları sevmediğim için götürmedim oraya peker motora götürdüm sibob ayarının 15000 de yaparız bakımla beraber dedim bakımda ne değişecek dediğimde
bujiler hava filtresi yag filtresi sibob ayarı zincir ayarı yag vs dedi fiyat olarka 150 tl dedi .
kayalara 5000 bakımına gittiğimde yag yag filtresi hava filtresi değiştirmeye 160 tl istmerişti . bu aradaki yapılacak işler ve fiyat farkı nedendir acaba ? yaptım deyip yapmıyormu yoksa gercektende iyilerde adammı s.kmiyolar.
-
02 Aralık 2015, 02:28
#9599
antilop_skul adlı üyeden alıntı
beyler selamın aleyküm konu acmayayim burdan yazıyım dedim . peker motoru nasıl bilirisniz . dün motordan sanki sibob sesi geliyordu kayaları sevmediğim için götürmedim oraya peker motora götürdüm sibob ayarının 15000 de yaparız bakımla beraber dedim bakımda ne değişecek dediğimde
bujiler hava filtresi yag filtresi sibob ayarı zincir ayarı yag vs dedi fiyat olarka 150 tl dedi .
kayalara 5000 bakımına gittiğimde yag yag filtresi hava filtresi değiştirmeye 160 tl istmerişti . bu aradaki yapılacak işler ve fiyat farkı nedendir acaba ? yaptım deyip yapmıyormu yoksa gercektende iyilerde adammı s.kmiyolar.
Şimdi ben dönerci gördüm sordum döner 5 tl dedi, yandaki dönerciye sordum 10 tl dedi. Acaba 5 tl olan döner vermeyecek mi.
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:24 ----------
irfun adlı üyeden alıntı
dün 500 bakıma götürdüm. herhangi bir belge almadım ama almam gerekiyormuydu. bakımdan sonra moda tarafında motoru düşürdüm ayagımın üstüne sağ ayak baş parmağın altı ezildi biraz. gece soğuk falan yaptım. şimdilik biraz sızı var yürürken. bu arada stop ettirmeye devam ediyorum. ve düştükten sonra boştan bire çok zor geçemeye başladı. tekrar gidicem galiba servise. birazda ön fren kolu aşağıya doğru eğildi. . nasıl düştüğüme gelince moda çay bahcelerin orda sağa mı solamı gideyim derken birden yerde buldum kendimi tabelaya kitkendim herhalde yavaşlayınca stop etti ve durmaya yakın süratta sağa yattı motor. ayağımı kurtaramadım. bende mi sorun var yoksa stop etme mi oldu anlayamadım. şimdilik bu kadar düşük devirlerini hiç sevmiyorum bu motorun. yüksek hızlarda çok iyi ama düşük devirlerde bi türlü kullanamıyorum ya stop ediyor ya bağırıyor. böyle giderse satıp ya scootra geri dönücem hada ikinci el bi japon deniyeceğim.
Garanti belgesini imzalatıp kaşeletmeniz gerekiyor.
-
02 Aralık 2015, 09:25
#9600
Herkese Merhaba,
Hafta sonu Bursa koruparkta bajaj standı vardı.
Bende kaçırmayıp Pulsarları incelemeye gittim.
Her ikiside tip olarak bence çok güzel. Sadece RS'de plakalık kısmı ve arka stoplar çok hoşuma gitmedi.
Bende NS almaya karar verdim. Motosikleti hem öğrenmek hem de hobi amaçlı kullanacağımdan dolayı bahara yakın iyi fiyatlar olursa Fuarda almak istiyorum.
Sadece yazın kullanacağım. Yağmurda çamurda kullanmam.
Lastikler kötü olduğu için değiştireceğim. Hangi marka almalıyım. Arka ebatı 140 olursa sıkıntı olur mu?
Geçenlerde ufak bir plakalık olan 200NS gördüm çok hoşuma gitti. Onu nasıl yapabilirim bende bilen var mı?
Ayrıca yeni 200ns motosiklet aldığımda ne yapmam nerelere dikkat etmem gerek motorda yardımcı olabilecek var mı?
Herkese selamlar. İyi forumlar. A2 Ehliyeti alalı çok oldu ve 10 senedir araba kullanıyorum. Bilginize
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 9 kullanıcı var. (0 üye ve 9 misafir)