Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
25 Kasım 2015, 23:58
#9521
oknglr adlı üyeden alıntı
Konu dışı - Pulsardan geçiş yapmak isteseniz ne olurdu ? :D
uygun fiyata yeni kasa cbr alırdım ikinci el.
Reklamlar
-
26 Kasım 2015, 09:42
#9522
ben baslangic motoru olarak pulsari secmistim sonrasinda kuvvetle muhtemel suzikinin 600 cc lerinden birini alirim.tarz olarak suziki bana daha guzel gibi gorunuyor.
---------- Mesajlar birleştirildi - 08:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:39 ----------
hangi marka olursa olsun mutlaka abs li bi motor alacagim.aslinda motosikletlerde neden abs yi standart yapmazlar anlamak cok zor.
-
26 Kasım 2015, 10:14
#9523
Benimki 600km oldu. Her 300km de yaklaşık 9 litre benzin alarak depoyu doldurdum. Benzini her zaman orta sehpada ve mümkün olduğunca boğazına kadar doldurttururum. Bu hesaba göre 3lt/100km gibi bir tüketim var demektir. Rodaj süresince de pek sakin kullandığım söylenemez, Şehiriçi E5 karışık kullandığımdan trafiğin durumuna göre kah sürat kah ani hızlanma ve sık vites değiştirme gerekiyor. Bu tüketim benim beklentimi karşılıyor diğer motorumda aynı şartlarda 6lt/100km tüketim olduğundan Pulsar bana ilaç gibi geldi. 5000d/dk civarında zırıltı var mı var ama olsun varsın neticede tek silindirli motor. 6000 devir üzeri zaten oldukça pürüzsüz hale geliyor, bu da E5 trafiğinde en çok kullanılan devirler zaten. Çok şükür henüz stop etme vs bir sıkıntım olmadı, benimki yanında naked sport yazan orta sehpalı modelden bir ay önce almıştım, yeni yazılım mı var bilmiyorum? Geçen hafta sonu 500 bakımı sırasında Kadiköy servisi yazılım yükleme vs birşey yapmadı ben de sormadım açıkçası. Eksoza bağlı metalik gümüş bir parça var en çok bu zırıldıyor diye onu sıktılar ama değişen birşey olmadı.
Bajaj'dan sonra hangi motora geçeyim diyen arkadaşlar içi Suzuki Vstrom DL650 modelini şiddetle öneririm, 2007 ve üzeri ABS li modellerden temiz bir makina bulurlarsa kaçırmasınlar derim. 2007-10 arasında 3 yıl kullandım gayet memnundum. Piyasası biraz yüksektir ama her zaman aldığınız fiyatın üzerine satarsınız.
-
26 Kasım 2015, 10:25
#9524
konig adlı üyeden alıntı
Benimki 600km oldu. Her 300km de yaklaşık 9 litre benzin alarak depoyu doldurdum. Benzini her zaman orta sehpada ve mümkün olduğunca boğazına kadar doldurttururum. Bu hesaba göre 3lt/100km gibi bir tüketim var demektir. Rodaj süresince de pek sakin kullandığım söylenemez, Şehiriçi E5 karışık kullandığımdan trafiğin durumuna göre kah sürat kah ani hızlanma ve sık vites değiştirme gerekiyor. Bu tüketim benim beklentimi karşılıyor diğer motorumda aynı şartlarda 6lt/100km tüketim olduğundan Pulsar bana ilaç gibi geldi. 5000d/dk civarında zırıltı var mı var ama olsun varsın neticede tek silindirli motor. 6000 devir üzeri zaten oldukça pürüzsüz hale geliyor, bu da E5 trafiğinde en çok kullanılan devirler zaten. Çok şükür henüz stop etme vs bir sıkıntım olmadı, benimki yanında naked sport yazan orta sehpalı modelden bir ay önce almıştım, yeni yazılım mı var bilmiyorum? Geçen hafta sonu 500 bakımı sırasında Kadiköy servisi yazılım yükleme vs birşey yapmadı ben de sormadım açıkçası. Eksoza bağlı metalik gümüş bir parça var en çok bu zırıldıyor diye onu sıktılar ama değişen birşey olmadı.
Bajaj'dan sonra hangi motora geçeyim diyen arkadaşlar içi Suzuki Vstrom DL650 modelini şiddetle öneririm, 2007 ve üzeri ABS li modellerden temiz bir makina bulurlarsa kaçırmasınlar derim. 2007-10 arasında 3 yıl kullandım gayet memnundum. Piyasası biraz yüksektir ama her zaman aldığınız fiyatın üzerine satarsınız.
arkadasim gecen ay sifirini 32.000 tlye aldi.o parayi hak edermi bence tartisilir.guzel ve alinabipecek bi motor oldugu konusuna bende katiliyorum.
-
26 Kasım 2015, 10:27
#9525
Ben dün depoyu söktüm baktım, denge sensörü parçalanmış salladığımda şangur şungur ses yapıyo Motorun en kalitesiz parçasını en zor yere saklamışlar çok kıymetliymiş gibi. Şasenin en sert yerine bağlandığı halde az ses çıkarıyo yine de buna şükür. Servisin iddia ettiği gibi lastikle izole etmek de mümkün değil 2 tane cıvata ile doğrudan şaseye bağlı.
-
26 Kasım 2015, 10:28
#9526
oknglr adlı üyeden alıntı
Konu dışı - Pulsardan geçiş yapmak isteseniz ne olurdu ? :D
400-500 cc motorlara bakardım varmı öyle motor fazla yok tutupta cbr 250 lere geçmezdim
-
26 Kasım 2015, 11:05
#9527
hakanx1974 adlı üyeden alıntı
arkadasim gecen ay sifirini 32.000 tlye aldi.o parayi hak edermi bence tartisilir.guzel ve alinabipecek bi motor oldugu konusuna bende katiliyorum.
Crossrunner 40 bin NCX 28 bin olan piyasada Vstrom 32bini haydi haydi hak eder. Bu yaz İzmir'den bir arkadaşım 2014 DL650 ile 22bin km tur yapıp Baykal gölüne kadar gidip geldi en ufak bir problem yaşamadı. "O" almaya da gerek yok zaten 2007-10 arası temiz bir makina kış sezonunda makul fiyata bulunabilirse kaçırmayın derim. NCX de düşünülebilir ancak hem kısa vites aralıkları hem de uzun yol konforu açısından DL nin yanına yaklaşamaz.
Uzun yıllardır motosiklete binen bir olarak bu işinin keyfinin uzun soluklu gezilerde çıktığını düşünüyorum, bu tarz gezilere başladığınızda ise başlangıç motoru DL650 dir. Motor esnekliği, basit ve arıza çıkarmayan dayanıklı mekaniği, oturuş pozisyonu, yük taşıma kapasitesi vs açısından bakıldığından bence yerini alacak başka bir motor yok. Zaman ilerledikçe mesafeler uzadıkça DL650 de yetmez olur, bir üst segmentte ise R1200GS tartışmsız tek alternatiftir.
-
26 Kasım 2015, 11:47
#9528
hakanx1974 adlı üyeden alıntı
ben baslangic motoru olarak pulsari secmistim sonrasinda kuvvetle muhtemel suzikinin 600 cc lerinden birini alirim.tarz olarak suziki bana daha guzel gibi gorunuyor.
---------- Mesajlar birleştirildi - 08:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:39 ----------
hangi marka olursa olsun mutlaka abs li bi motor alacagim.aslinda motosikletlerde neden abs yi standart yapmazlar anlamak cok zor.
Çünkü abs kişiyi rahatlığa alıştırır hiç bir zaman normal frenleme yapmaz nede olsa abs var der abanır frene abs bazen gecikebilir devreye giremeye bilir o şekilde abanırsan frene sıkıntı abs amacı panık fren gibi sürücü hatasından kaynaklanan durumu tolere etmek ama bizde işleyiş farklı hem bana göre normali daha iyi
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:41 ----------
Mengu16 adlı üyeden alıntı
Söz konusu stop etme şeklinde gaz vermek işe yaramıyo ki, debriyajı çektiğin anda ateşlemeyi kesiyo motor istersen tam gaz ver sonuç aynı. Yeniden marş alması da 5-6 saniye sürüyo beyin resetlediği için.
aynen gaz versende stop ediyor öyle durumda birde çıkan ses çok tuhaf cıtık die mesela motor birinci viteste yan ayaklığı açınca stop ediyor ya o esnada ses falan normal ama öbür olay ceyran ettiğinde enjeksiyondan ses geliyor
-
26 Kasım 2015, 12:23
#9529
Mengu16 adlı üyeden alıntı
Ben dün depoyu söktüm baktım, denge sensörü parçalanmış salladığımda şangur şungur ses yapıyo
Motorun en kalitesiz parçasını en zor yere saklamışlar çok kıymetliymiş gibi. Şasenin en sert yerine bağlandığı halde az ses çıkarıyo yine de buna şükür. Servisin iddia ettiği gibi lastikle izole etmek de mümkün değil 2 tane cıvata ile doğrudan şaseye bağlı.
Bu türden tadilat teşebbüslerinde fotoğraf çekerek bizi de aydınlatırsanız memnun oluruz. Neyin nereden söküleceğini bu doğrultuda daha güvenle gerçekleştirebiliriz.
-
26 Kasım 2015, 12:26
#9530
ben servisibir türlü yazılım yüklemeye ikna edemedim. özellikle 1-3 vites arası çok zorlanıyorum ilk kalkışta bazen çok bağıyrıyor ve devir 7000 8000 e çıkıyor. dur kalklarda stop ediyor. debriyajı bırakmay başlarken sessizce duruyor. titreme yada sallanma yok. pazartesi günü 500 bakım için gidicem bakalım birkez daha baksınlar. bu arada yazılım için sorduğumda daha çok erken olduğunu kmnin çok az olduğunu motorun biraz daha kullanmam gerktiğini söylediler. ama böyle de çok zorlanıyorum. ışıklarda genelde sağda durmaya çalışıyorum stop eder diye. yüksek viteslerde sorun yok. ne yapmam gerekir.
ayzek adlı üyeden alıntı
Çünkü abs kişiyi rahatlığa alıştırır hiç bir zaman normal frenleme yapmaz nede olsa abs var der abanır frene abs bazen gecikebilir devreye giremeye bilir o şekilde abanırsan frene sıkıntı abs amacı panık fren gibi sürücü hatasından kaynaklanan durumu tolere etmek ama bizde işleyiş farklı hem bana göre normali daha iyi
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:41 ----------
aynen gaz versende stop ediyor öyle durumda birde çıkan ses çok tuhaf cıtık die mesela motor birinci viteste yan ayaklığı açınca stop ediyor ya o esnada ses falan normal ama öbür olay ceyran ettiğinde enjeksiyondan ses geliyor
-
26 Kasım 2015, 12:46
#9531
beyazpapagan adlı üyeden alıntı
Bu türden tadilat teşebbüslerinde fotoğraf çekerek bizi de aydınlatırsanız memnun oluruz. Neyin nereden söküleceğini bu doğrultuda daha güvenle gerçekleştirebiliriz.
Çok zor bi yanı yok sadece motorun içine cıvata pul falan düşürmeyin. Motoru söktüğünüz gibi toplayamazsanız garantisi bozulur malum Kaliteli ve amaca uygun el aletleri kullanın cıvata başlarını bozmayın.
-
26 Kasım 2015, 12:53
#9532
irfun adlı üyeden alıntı
ben servisibir türlü yazılım yüklemeye ikna edemedim. özellikle 1-3 vites arası çok zorlanıyorum ilk kalkışta bazen çok bağıyrıyor ve devir 7000 8000 e çıkıyor. dur kalklarda stop ediyor. debriyajı bırakmay başlarken sessizce duruyor. titreme yada sallanma yok. pazartesi günü 500 bakım için gidicem bakalım birkez daha baksınlar. bu arada yazılım için sorduğumda daha çok erken olduğunu kmnin çok az olduğunu motorun biraz daha kullanmam gerktiğini söylediler. ama böyle de çok zorlanıyorum. ışıklarda genelde sağda durmaya çalışıyorum stop eder diye. yüksek viteslerde sorun yok. ne yapmam gerekir.
motora binince hiç gaz vermeden yavaş yavaş debriyajı saldığında tam olarak nerde kavrıyor dipte,ordata ve ya en sonunda debriyajı bırakıncamı? benim tahmınım debriyaj balatasını yediğin yonunde gibi geldi bana
Yolların Kralı Değil ! Kuralı Vardır..
-
26 Kasım 2015, 12:55
#9533
Motor kalkışta kendi kendine bağırmaz 7000 devire kadar, scooter değilki bu. Siz debriyajı bırakmadan fazla gaz veriyorsunuz ondan bağırıyor.
-
26 Kasım 2015, 12:59
#9534
Mengu16 adlı üyeden alıntı
Motor kalkışta kendi kendine bağırmaz 7000 devire kadar, scooter değilki bu. Siz debriyajı bırakmadan fazla gaz veriyorsunuz ondan bağırıyor.
o şekilde işte debriyajı yemisse en tepeye gelmış olabilir titreşim ses falan hiç vermiyor diyor aklıma o geldi
Yolların Kralı Değil ! Kuralı Vardır..
-
26 Kasım 2015, 13:24
#9535
Mardin İl Temsilcisi
oknglr adlı üyeden alıntı
Konu dışı - Pulsardan geçiş yapmak isteseniz ne olurdu ? :D
Hyosung 450 CC getirecek ve Bajaj 400 cc onları beklerdim. CBR250 hayatta geçmezdim. Çok istiyorsan CBR500 yada CB500 geç
Adalet yok,eşitlik yalan. Hepimiz insanız ulan!! |Ne kadar yükselsende hayat 180' & Saygım kadar kinim de var
-
26 Kasım 2015, 13:42
#9536
Mengu16 adlı üyeden alıntı
Ben dün depoyu söktüm baktım, denge sensörü parçalanmış salladığımda şangur şungur ses yapıyo
Motorun en kalitesiz parçasını en zor yere saklamışlar çok kıymetliymiş gibi. Şasenin en sert yerine bağlandığı halde az ses çıkarıyo yine de buna şükür. Servisin iddia ettiği gibi lastikle izole etmek de mümkün değil 2 tane cıvata ile doğrudan şaseye bağlı.
İptal edilebilcek bişey mi ? Bi kaç tane ss koysaydın o kadar sökmüşsün
-
26 Kasım 2015, 13:48
#9537
viper17 adlı üyeden alıntı
İptal edilebilcek bişey mi ? Bi kaç tane ss koysaydın o kadar sökmüşsün
denge sensörünü iptal edebilirsiniz fakat Allah göstermesin kaza anında, yan yatırdığınızda motor çalışmaya devem edecektir. 421. sayfaya bakarsanız orda iptal edilmiş hali var.
Orkidor61
Adı: Kemal 0546 416 86 00
-
26 Kasım 2015, 13:55
#9538
viper17 adlı üyeden alıntı
İptal edilebilcek bişey mi ? Bi kaç tane ss koysaydın o kadar sökmüşsün
Video çektim şıkkıdı şıkkıdı ötüyo sensörü sallayınca Bi ara eklerim. İptal edilebilir de servisi uğraştırıcam diğer motorumu yeniden trafiğe çıkarılabilir hâle getirince. 20 liralık parça için 100 liralık emek harcıyosun tam eziyet denge sensörüne ulaşmak. Mondial'in üst kapağı taşladım bu sefer de motor yağ fışkırtmaya başladı külbütör kapağından. Maaşı çok gecikmeli ödüyolar para alınca gaziantep'ten üst kapak getirticem Cg 200 65.5 olarak.
-
26 Kasım 2015, 14:10
#9539
Dün itibari ile 2014 rtr 150 mi satıp pulsarla aranıza katılmaktayım. Pulsarı alma karar aşamasında ve aldıktan sonra en çok araştırdığım mevzular 1-stop etme 2-lastik seçimi 3-hangi yağ markası 4-rüzgarlık seçimi. Yaklaşık 500 sayfalık forumun içinde kaybolup gittim ki muhabbetlerin yarısı gereksiz tartışma dandun vs. Bu sayfayı açan adminden rica etsek ve ona düzenlenmiş bir sayfa göndersek ve şu 478 sayfayı silsek olmaz mı? Mesala hangi lastikler fabrika verileri ile birebir? Kronik problemleri nelerdir? Yaşanan ufak çaplı sorunların nasıl halledilebilieceğine dair neler yapılabilir? (örneğin çok konuşulan stop etme probleminin yazılmla çözümü). Pulsar almak isteyen bir kullanıcı için gerçekten güzel bir kılavuz olur diye düşünüyorum ve yaşanan bir çok gereksiz tartışmanın önüne geçebileceğine inanıyorum. Kazasız belasız keyifli sürüşler...
-
26 Kasım 2015, 15:24
#9540
gaz vermezsem stop ediyor gaz veriyorum bağırıyor. debriyajı bıraktıktan sonrada yüksek devirde özellikle 1. v ve 2. viteste bağırıyor. debrija basığ üçe alınca rahatlıyor zaten. acemilik mi bilemiyorum. özellikle trafikte çok canımı sıkıyor ondan rahatsızım.
Mengu16 adlı üyeden alıntı
Motor kalkışta kendi kendine bağırmaz 7000 devire kadar, scooter değilki bu. Siz debriyajı bırakmadan fazla gaz veriyorsunuz ondan bağırıyor.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 11 kullanıcı var. (0 üye ve 11 misafir)