Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #9521
    agrasiwe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Eylül 2012
    Şehir
    İstanbul - Gaziosmanpaşa
    Motosikleti
    Yamaha mt09
    Alıntı oknglr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Konu dışı - Pulsardan geçiş yapmak isteseniz ne olurdu ? :D
    uygun fiyata yeni kasa cbr alırdım ikinci el.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #9522

    Üyelik
    10 Kasım 2015
    Şehir
    MANİSA
    Motosikleti
    PULSAR 200NS
    ben baslangic motoru olarak pulsari secmistim sonrasinda kuvvetle muhtemel suzikinin 600 cc lerinden birini alirim.tarz olarak suziki bana daha guzel gibi gorunuyor.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 08:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:39 ----------

    hangi marka olursa olsun mutlaka abs li bi motor alacagim.aslinda motosikletlerde neden abs yi standart yapmazlar anlamak cok zor.

  3. #9523

    Üyelik
    13 Nisan 2015
    Şehir
    Acıbadem/Üsküdar
    Motosikleti
    BMW R1200GS / Honda NC700X
    Benimki 600km oldu. Her 300km de yaklaşık 9 litre benzin alarak depoyu doldurdum. Benzini her zaman orta sehpada ve mümkün olduğunca boğazına kadar doldurttururum. Bu hesaba göre 3lt/100km gibi bir tüketim var demektir. Rodaj süresince de pek sakin kullandığım söylenemez, Şehiriçi E5 karışık kullandığımdan trafiğin durumuna göre kah sürat kah ani hızlanma ve sık vites değiştirme gerekiyor. Bu tüketim benim beklentimi karşılıyor diğer motorumda aynı şartlarda 6lt/100km tüketim olduğundan Pulsar bana ilaç gibi geldi. 5000d/dk civarında zırıltı var mı var ama olsun varsın neticede tek silindirli motor. 6000 devir üzeri zaten oldukça pürüzsüz hale geliyor, bu da E5 trafiğinde en çok kullanılan devirler zaten. Çok şükür henüz stop etme vs bir sıkıntım olmadı, benimki yanında naked sport yazan orta sehpalı modelden bir ay önce almıştım, yeni yazılım mı var bilmiyorum? Geçen hafta sonu 500 bakımı sırasında Kadiköy servisi yazılım yükleme vs birşey yapmadı ben de sormadım açıkçası. Eksoza bağlı metalik gümüş bir parça var en çok bu zırıldıyor diye onu sıktılar ama değişen birşey olmadı.

    Bajaj'dan sonra hangi motora geçeyim diyen arkadaşlar içi Suzuki Vstrom DL650 modelini şiddetle öneririm, 2007 ve üzeri ABS li modellerden temiz bir makina bulurlarsa kaçırmasınlar derim. 2007-10 arasında 3 yıl kullandım gayet memnundum. Piyasası biraz yüksektir ama her zaman aldığınız fiyatın üzerine satarsınız.

  4. #9524

    Üyelik
    10 Kasım 2015
    Şehir
    MANİSA
    Motosikleti
    PULSAR 200NS
    Alıntı konig adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Benimki 600km oldu. Her 300km de yaklaşık 9 litre benzin alarak depoyu doldurdum. Benzini her zaman orta sehpada ve mümkün olduğunca boğazına kadar doldurttururum. Bu hesaba göre 3lt/100km gibi bir tüketim var demektir. Rodaj süresince de pek sakin kullandığım söylenemez, Şehiriçi E5 karışık kullandığımdan trafiğin durumuna göre kah sürat kah ani hızlanma ve sık vites değiştirme gerekiyor. Bu tüketim benim beklentimi karşılıyor diğer motorumda aynı şartlarda 6lt/100km tüketim olduğundan Pulsar bana ilaç gibi geldi. 5000d/dk civarında zırıltı var mı var ama olsun varsın neticede tek silindirli motor. 6000 devir üzeri zaten oldukça pürüzsüz hale geliyor, bu da E5 trafiğinde en çok kullanılan devirler zaten. Çok şükür henüz stop etme vs bir sıkıntım olmadı, benimki yanında naked sport yazan orta sehpalı modelden bir ay önce almıştım, yeni yazılım mı var bilmiyorum? Geçen hafta sonu 500 bakımı sırasında Kadiköy servisi yazılım yükleme vs birşey yapmadı ben de sormadım açıkçası. Eksoza bağlı metalik gümüş bir parça var en çok bu zırıldıyor diye onu sıktılar ama değişen birşey olmadı.

    Bajaj'dan sonra hangi motora geçeyim diyen arkadaşlar içi Suzuki Vstrom DL650 modelini şiddetle öneririm, 2007 ve üzeri ABS li modellerden temiz bir makina bulurlarsa kaçırmasınlar derim. 2007-10 arasında 3 yıl kullandım gayet memnundum. Piyasası biraz yüksektir ama her zaman aldığınız fiyatın üzerine satarsınız.
    arkadasim gecen ay sifirini 32.000 tlye aldi.o parayi hak edermi bence tartisilir.guzel ve alinabipecek bi motor oldugu konusuna bende katiliyorum.

  5. #9525
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Ben dün depoyu söktüm baktım, denge sensörü parçalanmış salladığımda şangur şungur ses yapıyo Motorun en kalitesiz parçasını en zor yere saklamışlar çok kıymetliymiş gibi. Şasenin en sert yerine bağlandığı halde az ses çıkarıyo yine de buna şükür. Servisin iddia ettiği gibi lastikle izole etmek de mümkün değil 2 tane cıvata ile doğrudan şaseye bağlı.

  6. #9526
    Tİme_shİft42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Kasım 2012
    Motosikleti
    Var
    Alıntı oknglr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Konu dışı - Pulsardan geçiş yapmak isteseniz ne olurdu ? :D
    400-500 cc motorlara bakardım varmı öyle motor fazla yok tutupta cbr 250 lere geçmezdim

  7. #9527

    Üyelik
    13 Nisan 2015
    Şehir
    Acıbadem/Üsküdar
    Motosikleti
    BMW R1200GS / Honda NC700X
    Alıntı hakanx1974 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadasim gecen ay sifirini 32.000 tlye aldi.o parayi hak edermi bence tartisilir.guzel ve alinabipecek bi motor oldugu konusuna bende katiliyorum.
    Crossrunner 40 bin NCX 28 bin olan piyasada Vstrom 32bini haydi haydi hak eder. Bu yaz İzmir'den bir arkadaşım 2014 DL650 ile 22bin km tur yapıp Baykal gölüne kadar gidip geldi en ufak bir problem yaşamadı. "O" almaya da gerek yok zaten 2007-10 arası temiz bir makina kış sezonunda makul fiyata bulunabilirse kaçırmayın derim. NCX de düşünülebilir ancak hem kısa vites aralıkları hem de uzun yol konforu açısından DL nin yanına yaklaşamaz.

    Uzun yıllardır motosiklete binen bir olarak bu işinin keyfinin uzun soluklu gezilerde çıktığını düşünüyorum, bu tarz gezilere başladığınızda ise başlangıç motoru DL650 dir. Motor esnekliği, basit ve arıza çıkarmayan dayanıklı mekaniği, oturuş pozisyonu, yük taşıma kapasitesi vs açısından bakıldığından bence yerini alacak başka bir motor yok. Zaman ilerledikçe mesafeler uzadıkça DL650 de yetmez olur, bir üst segmentte ise R1200GS tartışmsız tek alternatiftir.

  8. #9528
    ayzek - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Mart 2015
    Şehir
    İstanbul ( Avrupa ) Motosikleti: MONDİAL MG 150 SÜPERBOY X - HERO HUNK
    Motosikleti
    YUKİ FORZA 170 - MONDİAL 100 SÜPERBOY + 100 HYENA
    Alıntı hakanx1974 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ben baslangic motoru olarak pulsari secmistim sonrasinda kuvvetle muhtemel suzikinin 600 cc lerinden birini alirim.tarz olarak suziki bana daha guzel gibi gorunuyor.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 08:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:39 ----------

    hangi marka olursa olsun mutlaka abs li bi motor alacagim.aslinda motosikletlerde neden abs yi standart yapmazlar anlamak cok zor.
    Çünkü abs kişiyi rahatlığa alıştırır hiç bir zaman normal frenleme yapmaz nede olsa abs var der abanır frene abs bazen gecikebilir devreye giremeye bilir o şekilde abanırsan frene sıkıntı abs amacı panık fren gibi sürücü hatasından kaynaklanan durumu tolere etmek ama bizde işleyiş farklı hem bana göre normali daha iyi

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 10:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:41 ----------

    Alıntı Mengu16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Söz konusu stop etme şeklinde gaz vermek işe yaramıyo ki, debriyajı çektiğin anda ateşlemeyi kesiyo motor istersen tam gaz ver sonuç aynı. Yeniden marş alması da 5-6 saniye sürüyo beyin resetlediği için.
    aynen gaz versende stop ediyor öyle durumda birde çıkan ses çok tuhaf cıtık die mesela motor birinci viteste yan ayaklığı açınca stop ediyor ya o esnada ses falan normal ama öbür olay ceyran ettiğinde enjeksiyondan ses geliyor

  9. #9529
    beyazpapagan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Eylül 2006
    Şehir
    Manisa-İzmir
    Alıntı Mengu16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben dün depoyu söktüm baktım, denge sensörü parçalanmış salladığımda şangur şungur ses yapıyo Motorun en kalitesiz parçasını en zor yere saklamışlar çok kıymetliymiş gibi. Şasenin en sert yerine bağlandığı halde az ses çıkarıyo yine de buna şükür. Servisin iddia ettiği gibi lastikle izole etmek de mümkün değil 2 tane cıvata ile doğrudan şaseye bağlı.
    Bu türden tadilat teşebbüslerinde fotoğraf çekerek bizi de aydınlatırsanız memnun oluruz. Neyin nereden söküleceğini bu doğrultuda daha güvenle gerçekleştirebiliriz.

  10. #9530

    Üyelik
    26 Şubat 2012
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    sym fiddle 2012-pulsar 200ns-dominar400
    ben servisibir türlü yazılım yüklemeye ikna edemedim. özellikle 1-3 vites arası çok zorlanıyorum ilk kalkışta bazen çok bağıyrıyor ve devir 7000 8000 e çıkıyor. dur kalklarda stop ediyor. debriyajı bırakmay başlarken sessizce duruyor. titreme yada sallanma yok. pazartesi günü 500 bakım için gidicem bakalım birkez daha baksınlar. bu arada yazılım için sorduğumda daha çok erken olduğunu kmnin çok az olduğunu motorun biraz daha kullanmam gerktiğini söylediler. ama böyle de çok zorlanıyorum. ışıklarda genelde sağda durmaya çalışıyorum stop eder diye. yüksek viteslerde sorun yok. ne yapmam gerekir.


    Alıntı ayzek adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çünkü abs kişiyi rahatlığa alıştırır hiç bir zaman normal frenleme yapmaz nede olsa abs var der abanır frene abs bazen gecikebilir devreye giremeye bilir o şekilde abanırsan frene sıkıntı abs amacı panık fren gibi sürücü hatasından kaynaklanan durumu tolere etmek ama bizde işleyiş farklı hem bana göre normali daha iyi

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 10:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:41 ----------



    aynen gaz versende stop ediyor öyle durumda birde çıkan ses çok tuhaf cıtık die mesela motor birinci viteste yan ayaklığı açınca stop ediyor ya o esnada ses falan normal ama öbür olay ceyran ettiğinde enjeksiyondan ses geliyor

  11. #9531
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Alıntı beyazpapagan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu türden tadilat teşebbüslerinde fotoğraf çekerek bizi de aydınlatırsanız memnun oluruz. Neyin nereden söküleceğini bu doğrultuda daha güvenle gerçekleştirebiliriz.
    Çok zor bi yanı yok sadece motorun içine cıvata pul falan düşürmeyin. Motoru söktüğünüz gibi toplayamazsanız garantisi bozulur malum Kaliteli ve amaca uygun el aletleri kullanın cıvata başlarını bozmayın.

  12. #9532
    ayzek - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Mart 2015
    Şehir
    İstanbul ( Avrupa ) Motosikleti: MONDİAL MG 150 SÜPERBOY X - HERO HUNK
    Motosikleti
    YUKİ FORZA 170 - MONDİAL 100 SÜPERBOY + 100 HYENA
    Alıntı irfun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ben servisibir türlü yazılım yüklemeye ikna edemedim. özellikle 1-3 vites arası çok zorlanıyorum ilk kalkışta bazen çok bağıyrıyor ve devir 7000 8000 e çıkıyor. dur kalklarda stop ediyor. debriyajı bırakmay başlarken sessizce duruyor. titreme yada sallanma yok. pazartesi günü 500 bakım için gidicem bakalım birkez daha baksınlar. bu arada yazılım için sorduğumda daha çok erken olduğunu kmnin çok az olduğunu motorun biraz daha kullanmam gerktiğini söylediler. ama böyle de çok zorlanıyorum. ışıklarda genelde sağda durmaya çalışıyorum stop eder diye. yüksek viteslerde sorun yok. ne yapmam gerekir.
    motora binince hiç gaz vermeden yavaş yavaş debriyajı saldığında tam olarak nerde kavrıyor dipte,ordata ve ya en sonunda debriyajı bırakıncamı? benim tahmınım debriyaj balatasını yediğin yonunde gibi geldi bana
    Yolların Kralı Değil ! Kuralı Vardır..

  13. #9533
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Motor kalkışta kendi kendine bağırmaz 7000 devire kadar, scooter değilki bu. Siz debriyajı bırakmadan fazla gaz veriyorsunuz ondan bağırıyor.

  14. #9534
    ayzek - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Mart 2015
    Şehir
    İstanbul ( Avrupa ) Motosikleti: MONDİAL MG 150 SÜPERBOY X - HERO HUNK
    Motosikleti
    YUKİ FORZA 170 - MONDİAL 100 SÜPERBOY + 100 HYENA
    Alıntı Mengu16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motor kalkışta kendi kendine bağırmaz 7000 devire kadar, scooter değilki bu. Siz debriyajı bırakmadan fazla gaz veriyorsunuz ondan bağırıyor.
    o şekilde işte debriyajı yemisse en tepeye gelmış olabilir titreşim ses falan hiç vermiyor diyor aklıma o geldi
    Yolların Kralı Değil ! Kuralı Vardır..

  15. #9535
    Mardin İl Temsilcisi CompanERROR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Kasım 2014
    Şehir
    Mardin
    Motosikleti
    X TREME MAX 2014 - Pulsar 200NS 2014
    Alıntı oknglr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Konu dışı - Pulsardan geçiş yapmak isteseniz ne olurdu ? :D
    Hyosung 450 CC getirecek ve Bajaj 400 cc onları beklerdim. CBR250 hayatta geçmezdim. Çok istiyorsan CBR500 yada CB500 geç
    Adalet yok,eşitlik yalan. Hepimiz insanız ulan!! |Ne kadar yükselsende hayat 180' & Saygım kadar kinim de var

  16. #9536
    viper17 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Kasım 2011
    Şehir
    İzmir
    Alıntı Mengu16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben dün depoyu söktüm baktım, denge sensörü parçalanmış salladığımda şangur şungur ses yapıyo Motorun en kalitesiz parçasını en zor yere saklamışlar çok kıymetliymiş gibi. Şasenin en sert yerine bağlandığı halde az ses çıkarıyo yine de buna şükür. Servisin iddia ettiği gibi lastikle izole etmek de mümkün değil 2 tane cıvata ile doğrudan şaseye bağlı.
    İptal edilebilcek bişey mi ? Bi kaç tane ss koysaydın o kadar sökmüşsün

  17. #9537
    kdiner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Şubat 2011
    Şehir
    İSTANBUL/ÜSKÜDAR
    Motosikleti
    14-16 200ns,16 Mt-25, 17 D400, 18 Mt25abs
    Alıntı viper17 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İptal edilebilcek bişey mi ? Bi kaç tane ss koysaydın o kadar sökmüşsün
    denge sensörünü iptal edebilirsiniz fakat Allah göstermesin kaza anında, yan yatırdığınızda motor çalışmaya devem edecektir. 421. sayfaya bakarsanız orda iptal edilmiş hali var.
    Orkidor61

    Adı: Kemal 0546 416 86 00

  18. #9538
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Alıntı viper17 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İptal edilebilcek bişey mi ? Bi kaç tane ss koysaydın o kadar sökmüşsün
    Video çektim şıkkıdı şıkkıdı ötüyo sensörü sallayınca Bi ara eklerim. İptal edilebilir de servisi uğraştırıcam diğer motorumu yeniden trafiğe çıkarılabilir hâle getirince. 20 liralık parça için 100 liralık emek harcıyosun tam eziyet denge sensörüne ulaşmak. Mondial'in üst kapağı taşladım bu sefer de motor yağ fışkırtmaya başladı külbütör kapağından. Maaşı çok gecikmeli ödüyolar para alınca gaziantep'ten üst kapak getirticem Cg 200 65.5 olarak.
    viper17 bunu beğendi.

  19. #9539

    Üyelik
    10 Ağustos 2011
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    MT-07
    Dün itibari ile 2014 rtr 150 mi satıp pulsarla aranıza katılmaktayım. Pulsarı alma karar aşamasında ve aldıktan sonra en çok araştırdığım mevzular 1-stop etme 2-lastik seçimi 3-hangi yağ markası 4-rüzgarlık seçimi. Yaklaşık 500 sayfalık forumun içinde kaybolup gittim ki muhabbetlerin yarısı gereksiz tartışma dandun vs. Bu sayfayı açan adminden rica etsek ve ona düzenlenmiş bir sayfa göndersek ve şu 478 sayfayı silsek olmaz mı? Mesala hangi lastikler fabrika verileri ile birebir? Kronik problemleri nelerdir? Yaşanan ufak çaplı sorunların nasıl halledilebilieceğine dair neler yapılabilir? (örneğin çok konuşulan stop etme probleminin yazılmla çözümü). Pulsar almak isteyen bir kullanıcı için gerçekten güzel bir kılavuz olur diye düşünüyorum ve yaşanan bir çok gereksiz tartışmanın önüne geçebileceğine inanıyorum. Kazasız belasız keyifli sürüşler...

  20. #9540

    Üyelik
    26 Şubat 2012
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    sym fiddle 2012-pulsar 200ns-dominar400
    gaz vermezsem stop ediyor gaz veriyorum bağırıyor. debriyajı bıraktıktan sonrada yüksek devirde özellikle 1. v ve 2. viteste bağırıyor. debrija basığ üçe alınca rahatlıyor zaten. acemilik mi bilemiyorum. özellikle trafikte çok canımı sıkıyor ondan rahatsızım.

    Alıntı Mengu16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motor kalkışta kendi kendine bağırmaz 7000 devire kadar, scooter değilki bu. Siz debriyajı bırakmadan fazla gaz veriyorsunuz ondan bağırıyor.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 11 kullanıcı var. (0 üye ve 11 misafir)