Şu stop etme sorunu çözüldü mü? Yeni yazılım yükleyen arkadaşlar devir dalgalanmasının bittiğini ama hala stop ettiğini söylüyor da.
Şu stop etme sorunu çözüldü mü? Yeni yazılım yükleyen arkadaşlar devir dalgalanmasının bittiğini ama hala stop ettiğini söylüyor da.
Marka ile alakam yok ama ampul olayı için konuşayım.
Her ampulün belli bir ortalama beklenen ömrü vardır. Ancak çok düşük ihtimalle bu ömür beklenenden çok daha uzun, yahut çok daha kısa olabilir. Dolayısıyla ampulün kısa sürede patlamış olması marka için köyü bir şey değil.
Garantiye gelince, sürekli değiştirilen parçalar hep garanti kapsamı dışındadır, lastik, fren balatası, ampul gibi.
Ama, servis kesinlikle kötü inisiyatif kullanmış. "kullanım hatası" fren balatasına uygulanabilir, ama ampule nasıl uygulayacaksınız? Nasıl kötü kullanılabilir ki ampul. Ücretsiz değiştirmeleri lazımdı. Bajaj seve seve değiştirir durumu bilse, marka değerini korumak için.
Aslında servisin de azıcık ileriyi düşünüp üç kuruşluk ampulden kâr yapmaya çalışmaması lazım ama, işte.
Ampülün garantiye girmemesi anlaşılır tıpkı tebriyaj teli gaz teli fren balataları gibi ama 35 tl ampüle çok ben pulsardan değil diğer motordan 15 tl vermişimdir hep patlamasına gelince sadece elektriksel olarak düşünmemek gerekir mondialde siğorta atmıştı çalıştırmak için vurdurduk vurdururken patlamıştı birde sert kasıse girmişti arkadaş ozamanda patlamıştı zaten kendim değiştiriyorum 5 tl den aldım 2 dakkamı almıyor pulsarda masallahı var daha patlama falan olmadı
Teşekkürler Osmanico. Bi daha ki bakıma yeni bir yer bulacağız artık
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:07 ----------
Motor satışından ve ilk bakımdan kazandırdık yeteri kadar bizim servise. Biraz da diğerlerine kazandıralım di mi?
Far kontağa bağlı kısaları kapatamıyoruz 9.000 kmdir farım patlamadı ampül fiyatı servisine göre değişir kimi 10 tl der kimisi 30 tlder 30 tllik kaska 75 tl diyeni gördükden sonra herşey olabilir uyanık olmak gerek
Selam gençler bende bu haftasonu o çok çok yapmak istedğim ama daha önce bir türlü fırsat bulamadığım 'uzun yol'un ilkini yaptım. Midyat-Elazığ arası 315 km.Git gel toplam 700 km gibi bişi oldu. C.tesi günü sabah 10 çeyrek gibi çıktım 14.30 gibi vardım. Harput tarafı çok güzeldi. Dönüşte D.Bakır Çınardan Mardine kadar çok feci sağanak yağmura yakalandım. Yağmurluk filan giymedim ama motor kıyafetleri kendilerini ıspatlamış oldu. Damla geçirmediler. Pantolon 4rider, mont Venom air sport. Ama eldiven ve ayakkabı su kaçırdı perişan etti. Eldiven ross alacak varsa sadece kuru hava hesabı yapsın. Botumda motor botu değildi ona laf edemem. Neyse giderken yol durumuna göre sürdüm yer yer 140ları geçtim ortalama 100km/hız desek 0.159 kuruş yaktı. Dönüşte ise elazığın çıkışında depoyu fulleyip çıktım Midyata kadar bidaha gerek kalmadı. Eve varana kadar tek tıka düştü ve ilk defa bir depoyla 300 km yapmış oldum. Allah esirgesin motorda tık yok ama nazara geldi herhalde gidişte Elazığ Maden yolunda bir foto çekiyim dedim sağa çektim mıcırda motoru olduğu yerde düşürdüm. Koruma demiri işini yaptı herhangi bi zayiat olmadı ama motora ekstra taktırdığım siperliğimin bir parçası kırıldı. Facebook Pulsar grubunda fotolar var. Burda foto atma olayını çözersem etkinlik gezi başlığınada atıcam. Neyse sağ selamet gittim geldim ona şükür. Allah esirgesin toplam km 8000i geçti 2014 partilerinden daha ne far patladı ne de lastik patladı. Orjinal lastiklerle kullanıyom hala ama yağmurlu sürüşte hiç güven vermedi korka korka geldim. Haftayada hava güzelse yine biyerlere kaçarım inşallah. Kalın sağlıcakla
Sonuçta hepimiz ölecez...!
Tekrar merhaba arkadaşlar. Motosikletimin sol yolcu basamağı kapanmıyordu. Basamak için pim segman takımı sipariş ederken yağ fitresi ve filtre contası da sipariş ettim. Böyle ufak tefek parçaların bile stoklarda bulunması ve özellikle yedek parçaların üzerindeki orjinalliğe önem veren ibarelerin olması olumlu... Parçaları Kuralkan'ın sitesinden tespit ettim ama ne kadar uğraştımsa da üye olmak ve üye olmadan piparişi satın almak mümkün olmadı. Bajaj yedek parçaları satan başka bir siteden sipariş ettim. 2 gün içinde elime ulaştılarsa da Kuralkan'a göre pahalıya maloldular. Şimdilik işimiz görülsün dedim geçtim...
Basamağın alt kısmında bir yay ve bilye mevcut. Beyaz plastik parçayı üzerine kapatıp ters çevirdikten sonra montaj yapmanız gerekiyor. Basamakları kapanmayan arkadaşlar önce bu beyaz plastik parçanın sağlam olup olmadığına (plastik olduğu için aşınacaktır) baksınlar. Sonra da metal bilye yerinde mi diye...
Çözümü ucuz ve basit...
selamun aleyküm arkadaslar ben aranıza yeni katılıyorum.daha önce birçok kez cep telefonundan üye olmaya başaramamış yaklaşık bir aydırda formu üye olmadan takip eden biriyim.sanırım üyelik bilgisayarla mümkün oluyor yada ben cep telefonundan beceremedim .bu arada bende bajaj pulsar 200 ns sahibiyim.yaklaşık bir aylık motor tecrübem var yaşım 41.formun 467 sayfasının tamamını okudum desem yalan olur ama sanırım 350 sayfa kadarını okumuşumdur.genel itibari ile çok haklı olarak yeni almalarına ragmen kronik olmasada kronik olmaya çok yakın stop etme, rolanti düzensizliği, yakıt konusundada fabrika verilerinden aşırı fazla yakıt sarfiyatlarına,lastiğin çok kötü oluşuna ve aynanın yetersizliği konuşarına değinilmiş.yada ben bu sorunların daha çok olduğu sayfalara denk geldim bilmiyorum.haa birde motoru kötüleyen bi kısım arkadaşlar var.nasıl ben bajaj pulsar şirketinin yada kuralkan firmasının ortaklarından olmadığım gibi bu arkadaşlarında rakip firma ortaklarından olmadığını adım gibi biliyorum.arkadaşlar stop etme ve rolanti düzensizliği sanırım proğramla giderilmiş.proğram değilde donanımsal bir arızada olsa nasıl olsa düzeltilecekti en azından bunu biliyoruz.bizler niçin bu motoru aldık kuralkana güvendiğimiz için.(hernekadar ilk motorum bajaj pulsar desemde 2 yılda 150 km yaptığım kanuni tiger imde vardı.binmeye hiç fırsat bulamadığım için satmıştım)yakıt konusuna gelince tamamen tartışmaya açık çok göreceli bi kavram.yani 2004 yılında mazotlu fiesta almıştım az yakıyor diye.tam net hatırlayamasamda şehir dışı 3.8, şehir içi 4.8,ortaya karışıkdada 4.2 fabrika verilerine göre yakıt sarfiyatı vardı.ben o arabamla bir depo yakıtla (depo kapazitesi 45 litre densede 42 litreden fazla hiç aldıramadım )650 km de gittim 1050km de gittim.650 km şehir içi agrasif kullanım 1050 km de sadece şehirler arası 2500 devir sakin kullanımda gördüm.yani gaza bastığınızda yakıtı çok yakmayan bi makina sanırım henüz çıkmadı çıktıysada lütfen paylaşalım bilginin ve bilme hırsının sonu yok.ben matorumu sadece hobi amaçlı kullandığım için yakıta çokda takılmıyorum bi 600cc den az yakmasını beklediğim gibi bi 150cc dende fazla yakmasını normal karşılarım.lastik olayı gerçektende doğru keşke motosiklet lastiksiz satılıpda fiyatı daha makul hala gelseydi.(fiyat demişken kuralkanın firmasının satış konusunda ciddi bir analiz yapması lazım.kullanıcı küstürülürse daha çok ama çok kötülenmeyi hak edersiniz)bencede lastik maddi durumlar mümkün olduğu en kısa zamanda değiştirilmeli.sıralama bence motisiklet kılık kıyafeti sonrada lastik olmalı.ayna olayı zaten tam bi komedi yav arkadaş hiçmi bu motor test sürüşüne çıkmadı.çıktıysada sürücüye koruyucu motosiklet montu giydirilmedenmi test yapıldı.motosiklete montsuz asla binmem ama sırf denemek için trafiğe kapalı alanda gömlekle bindim evet ayna çok güzel gösteriyor montla arkayı istediğim gibi görmek bana nasip olmadı.vücut ölçülerimin anormal olmadığını mesleğimden dolayı 3 yılda bir periyodik sağlık kontrollerine gittiğimden dolayı biliyorum.o zaman geriye tekşey fabrika ayna seçimini yapamamış.kanaatim hata götürür bi yanlış asla değil.şimdi neden pulsarı tercih ettim.
1.kuralkan
2.140-150 km hızlara çıkabiliyor olması.(şehirler arası yollarda otobüs,kamyon ve otomobil hızlarına ayak uydurabilmek)
3.enjeksiyon ve su suğutmalı oluşuna
4.fiyat ve satış eğrisine(bu kadar kısa zamanda bu kadar fazla motosiklet satılıyorsa alıcıların vardır bi bildiği)
5.arkadaş tavsiyesi
6.benzeri sekmentteki 125 cc ve 150 cc motosikletlerle tarafımca yapılan karşılaştırmalar
bu ve şuan aklıma gelmeyen diğer sebeplerden dolayı bajaj pulsat 200 ns i tercih ettim.mesela ben şuan kuralkan firmasının çalışanlarından yada sahiplerinden olsam; bütün pulsar 200 ns sahiplerinin cep telefonlarına satış bayileri yoluyla ulaşır kısa mesajla rolanti ve stop etme sorununun proğram vasıtasıyla çözüldüğünü ve en kısa zamanda sizi servisimizde ağırlamaktan mutluluk duyarız diye bi mesaj yollar servislerede yazılı olarak gelenleri iyi ağırlayın çay ikram edin derdim.
çokda uzatmadan en iyisi bitireyim artık böyle bi siteyi inşaa eden site sahip yada sahiplerine teşekkür eder iyi formlar dilerim.kalın sağlıcakla...
hakanx1974 abimiz öncelikle aramıza hoşgeldin öncelikle yapmış olduğun tespitlerden dolayı tebrik ederim ve en çok katıldığım konu ise şu yazılım güncellemesiyle ilgili sms ile dönüş yapılması olurdu duyan var duymayan var bilen var bilmeyen var neticede ben servisimle duyar duymaz görüştüm rolanti dalgalanması ve ani hızlanmalarda kesik kesik gaz yemesi kendi tabirim ile öksürme tıksırma desemde böyle bir sorunum var bir önceki motorumda resetleme olayı vardı bundada böyle ufak bir sorunum var bakıma gittiğimde güncellemeyi yaptıracağım umarım rolanti dalgalanması çok mühim olmasada kesik kesik gaz yemesi düzelir ise tadından yenmez olur benim için
Acaba bu yazılım güncellemesi, 0-100km hız denemesi yaparken 5. viteste motoru redline'a kadar sokup 6. vitese attıktan 2 saniye sonra motorun 1 saniye kadar kesilmesini devir göstergesinin dibe vurmasını da düzeltir mi ?
Dostum hangi siteden aldın bajaj yedek parçaları sitesinden mi aldın? Baya bi parça var da, ama dediğin gibi bazı farklılar bunda görünüyor.
hakanx1974 abicim aramıza hoşgeldiniz. çok güzel yorumlamışsınız. Walla ayna olayı tam bi facia dediğiniz gibi. Smsle haberdar etme olayıda güzel fikir burdan bizde yazalım. Firmaya maliyet getirecek bir olay olmadığı gibi böyle küçük jestler kullanıcıyıda memnun eder. Eğer maliyeti varsa bile eminim getirisi daha çok olur. Böylece tıpkı örneği burda olduğu gibi alış sebebinde kuralkan 1. sırada yer alır. Ekrem abim 400lük enduro talebimizide bir daha yazalım. Bajaj global sitesinede yazıcam zaten ama sizede iletelim. Sağlıcakla
Sonuçta hepimiz ölecez...!
bu siteden alabilirsiniz
http://www.kalyoncumotor.com/bajaj-p...et-yedek-parca
istrseniz kendi orjinal sitesinden de alabilirsiniz yedek parçaları.
https://satis.kuralkan.com.tr/ypproduct.aspx
Orkidor61
Adı: Kemal 0546 416 86 00
Doğru söylüyon ve bende öyle düşünüyorum ama zaten 400lüğün cs ve ss prototiplerinin internete düşmesinin üzerinden neredeyse 2 yıl geçti. Zaten sıfırdan bir model çıkarmanın zorluğunun farkındayım ama ben ktm filan ortaklıklarının hızlandıracağını düşünmüştüm. KTMnin bisürü endurosu var o kasayı alıp 400lük motoru taksınlar hadi 1 senede testler falan filan, çıkarabilirler.
satılık bir motor var koltuğu kırmızı yapmış motor siyah koltuk ön koltuk kırmızı neden diye sordum zevk için diye dedi bahane diye düşünüyorum ne olmuş olabilir acaba
Sele konforundan rahatsız olup seleyi daha konforlu hale getirmiş olabilir mesela
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:42 ----------
Bajaj QUTE ler bayilere sevk edilmiş bajaj.com.tr güncellenmiş afa fiyat bilgisi ve Qute ile ilgili yeterli bir bilgi yok bildiğim kadarı ile 16800 güncel fiyatı kafama takilan bu araç dünyanın en ucuz aracı olarak tasarlanıp malzeme kalitesi düşürülerek satışa çıkartılmayacakmıydı 16.800 nedir arkadaş kuralkan gerçekten uçmuş az biraz gerçekçi olmak lazım 16.800 camı bile olmayan 70 km son hızı olan araca kim verir
Şu an bu konu içerisinde 9 kullanıcı var. (0 üye ve 9 misafir)