Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
29 Ekim 2015, 22:42
#9181
sheriff87 adlı üyeden alıntı
Bazıları kızacak ama yinede yaziyim. 2014 model Pulsarımla sıfır problemle 1 yılı devirdim. Benim motor stop filan etmiyor ayrıca denge sensörü zırıltısıda yok. Hala orjinal lastiklerle kullanıyorum ama accık param olursa değiştiririm o kadar çok reklam yaptınız ki sırf farkı görmek istiyorum. Yakıtı 3 litrenin altına düşüremedim hoş zaten dert de değil, pulsardan önce cup sürücüsüydüm buna geçince vaay yakıt yakıyomuşum farkını farketmedim. Mengünün yaptığı gibi denersem illa düşer ama ne tadı kalırki o zaman. 200lüğün ilk alıcılarındandım 400lük pulsarında ciddi alıcısıyım. Umarım endurosunuda yaparlar. Ve bitirirken insanlığı bizim topluma 3 boy büyük gelen Ekrem Beyi çok seviyoruz. Reelde tanışıp misafir etmek isterim. Sağlıcakla gençler
Denge sensörü her geçen gün artan şekilde zırıldıyor. 3500 devirden son devire kadar zırıldama var. Uzun yolda subap sesi gibi zırıltı yapıyo sürekli. Yeni lastiklerim iyi gerçekten, virajlarda ne kadar yatırırsam yatırayım kayma hissi yok. Ani gidon hareketlerinde de yolu hiç bırakmıyor lastikler. Yağmurda da sanki kuru asfalttaymış gibi gidiyo. Orjinal lastikleri kullanıyo olsaydım mart ayına kadar yatardı motor, çok kontrollü az trafikli yollarda sürebilirdim kışın sadece.
Reklamlar
-
30 Ekim 2015, 00:28
#9182
kdiner adlı üyeden alıntı
pulsar_42 Avadanlık
artçı seleyi çıkartın seleye montaşlıdır, selenin altına bakınca göreceksiniz.
Bugun eve gidince baktim evet orda duruyormus cikarmak icin surucu selesinide sokmek gerekiyor sanirim
-
30 Ekim 2015, 00:33
#9183
pulsar_42 adlı üyeden alıntı
Bugun eve gidince baktim evet orda duruyormus
cikarmak icin surucu selesinide sokmek gerekiyor sanirim
Sürücü selesini nasıl sökebiliriz ?
-
30 Ekim 2015, 08:04
#9184
-
30 Ekim 2015, 08:58
#9185
-
30 Ekim 2015, 09:32
#9186
pulsar_42 adlı üyeden alıntı
Bugun eve gidince baktim evet orda duruyormus
cikarmak icin surucu selesinide sokmek gerekiyor sanirim
avadanlık artçı selesinin altında, sürücü selesini çıkarmanıza gerek yok, artçı seleyi çıkarmak için yan kısımda anahtar giriş yeri var, anahtarı takın çevirin artçı selesi çıkacaktır.
Orkidor61
Adı: Kemal 0546 416 86 00
-
30 Ekim 2015, 09:37
#9187
maktama adlı üyeden alıntı
Neyi çıkarmak için sürücü selesini sökmek gerekiyor?! Avadanlığı mı?! Avadanlık zaten arka koltuğun hemen altında ve motorun anahtarıyla açılıyor arka koltuk, hemen arka-alttaki kilit yerinden. Kaçırdığım bir şey mi var!,
ANlamadım(Bir espri varsa onu da anlamadım
)
Mengu, sürücü selesini sökmek 2 adet 10 numara sonunu sökmeye bakıyor sadece. Artçı selesini kaldırınca sürücü selesinin arkasında artçı selesinin kilit mekanizmasının olduğu yerde 4 tane somun var, bunlardan dıştaki 2'si şaseyi grenaj(karenaj)'a bağlıyor, görürsünüz zaten, kilit sistemine yakın olan içteki 2'si ise koltuğu sabitliyor, o ikisini söküp ön koltuğu hafif geri kaydırarak çıkartabilirsin. ( Acaba Bunları zaten biliyordun da espri niyetine mi sordun!
Öyleyse aranızdaki espriyi ben kaçırdım
, olsun, yine de diğer arkadaşlara bilgi olur
)
Merak etmedim sürücü selesini sökmeyi. Avadanlığı ben de bulamadım arka selede, bir de sürücü selesine bakayım
-
30 Ekim 2015, 09:48
#9188
Avandalık artcı selesi altında kontak anahtarı ile açılır sürücü selesini sökmeye anahtar gerekir avandalıkta eme yarar fazla bişey yok
-
30 Ekim 2015, 09:53
#9189
Arka amortisörü ayarlamak istiyorum sadece onun için anahtara ihtiyacım var.
-
30 Ekim 2015, 10:06
#9190
Mengu16 adlı üyeden alıntı
Arka amortisörü ayarlamak istiyorum sadece onun için anahtara ihtiyacım var.
Amartisor ayar anahtarini site den 40 tl ye satiyolar avadanligin icinde yok salak sacmasi bi durum tamam icine koymuyosun bari ucuz ver kic kadar demire 40 tl istiyolar tornavida anahtar dayiyarak ayarliyoruz biz
-
30 Ekim 2015, 10:11
#9191
akviran adlı üyeden alıntı
Amartisor ayar anahtarini site den 40 tl ye satiyolar avadanligin icinde yok salak sacmasi bi durum tamam icine koymuyosun bari ucuz ver kic kadar demire 40 tl istiyolar tornavida anahtar dayiyarak ayarliyoruz biz
Çok paraymış, bişeyler uydururum artık demir kesme kaynatma ile.
-
30 Ekim 2015, 10:43
#9192
kuralkanın sitesinde montaj aparatı kısmında ( 9 ) numarayı da alabilirsiniz fiyatı 18TL, ben iş yerinde aynı aparattan var onu kullanmıştım. üstelik açı genişletilip daraltılabiliyor. kendi imkanlarınızla da aynısını yapabilirsiniz.
-
30 Ekim 2015, 11:15
#9193
bende sürücü selesinin altındaydı bugun cikardim artci selesinin altına koydum. Kayda değerde birsey yok zaten
-
30 Ekim 2015, 14:21
#9194
akviran adlı üyeden alıntı
Amartisor ayar anahtarini site den 40 tl ye satiyolar avadanligin icinde yok salak sacmasi bi durum tamam icine koymuyosun bari ucuz ver kic kadar demire 40 tl istiyolar tornavida anahtar dayiyarak ayarliyoruz biz
kdiner arkadaşın bahsettiği gibi ayar anahtarı KDV dahil 18 tl civarı(YMR9551M32D1001 ARKA AMORTİSÖR DEĞİŞTİRME APARATI-PULSAR 200NS ), sanırım sizin 40 tl dediğiniz YMR9541L42C2001 ARKA AMORTİSÖR AYAR ANAHTARI olarak geçiyor ve 32tl civarı, ona gerek yok. Tabi bunlardan herhangi birisini aldığınızda kdv dahil 12 tl'de kargo parası vermeniz gerekir, kargo parasını çıkartmak için, kilometreniz de ilerlediyse benzin filtresi, birkaç adet yağ filtresi,filtre kapağı contası, hava filtresi, buji, uzun yol yapıyorsanız yedekte bulunması için fren-gaz teli falan da alabilirsiniz, keyfinize göre, ben öyle yaptım.
pulsar_42 adlı üyeden alıntı
bende sürücü selesinin altındaydı bugun cikardim artci selesinin altına koydum. Kayda değerde birsey yok zaten
İlk defa böyle birşey duydum, Avadanlığı Sürücü selesinin altında bırakan servis/satıcı zihniyetine ne denilebilir ki?!?!
-
30 Ekim 2015, 14:28
#9195
Ben bugün motor soğukken ve dik konumdayken yağ seviyesine bakmaya çalıştım yağ göstergesinde yağ göremedim. Motor 3500km'de ne yapmalıyım ?
-
30 Ekim 2015, 16:23
#9196
Arkadaşlar herkese selam kazasız sürüşler dilerim, bende Ekrem beyin ilgisini ve bütçemi göz önünde bulundurarak bir pulsar aldım herkese iyi forumlar.
-
30 Ekim 2015, 16:42
#9197
Değerli Sarıhan arkadaşım; Bajaj ailesine hoş geldiniz. Güle güle, kazasız belasız günlerde kullanın inşallah.
Kampanyanın başladığı 1 Eylül tarihinden bugüne kadar 360 yeni PULSAR 200 NS kullanıcısı arkadaşımız aramıza katıldı.
İlginiz için çok teşekkür ediyoruz.
Saygılarımla…
Sarıhan adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar herkese selam kazasız sürüşler dilerim, bende Ekrem beyin ilgisini ve bütçemi göz önünde bulundurarak bir pulsar aldım herkese iyi forumlar.
-
30 Ekim 2015, 16:53
#9198
ekrem ata adlı üyeden alıntı
Değerli Sarıhan arkadaşım; Bajaj ailesine hoş geldiniz. Güle güle, kazasız belasız günlerde kullanın inşallah.
Kampanyanın başladığı 1 Eylül tarihinden bugüne kadar 360 yeni PULSAR 200 NS kullanıcısı arkadaşımız aramıza katıldı.
İlginiz için çok teşekkür ediyoruz.
Saygılarımla…
Debriyaja basıldığında stop etme ve normal 4-6 bin devirde giderken kesiciye girme gibi problerlerin çözümü konusunda bir gelişme var mı acaba?
-
30 Ekim 2015, 17:24
#9199
Nisan ayında şehir içinde kullanmak amacıyla aldığım boxer'in son hızının yetersizliği ve iki motosikletim olması ve boxer'in ters vitesi nedeniyle iki motosiklet arası geçişlerde sıkıntı yaşamamdan ötürü boxer'i satıp 15 gün kadar önce pulsar aldım.
300km kullanım sonucu ilk izlenimlerim pulsar'ın boxer'e nazaran daha sert bir motor olduğu, ancak hız ve tork anlamında gayet tatminkar olduğu yönünde. Teslim alırken debriyaj çok yukarda kavrıyordu, ikaz ettim ayarladılar ama yine de tam istediğim gibi olmadı kendim tekrar ayarladım kavrama noktası düzeldi ama bu kez de kol serbest bırakılınca en sonda biraz boşluk var, yay kuvveti biraz daha fazla olsaymış iyi olmurmuş. 1,2,3 vitesler çok kısa, hemen yükseltmek gerekiyor, kalkışta ve düşük viteslerde gazı biraz fazla açmakta yarar var. Böylece daha rahat kalkış ve ivmelenme oluyor. 4-5 devir arası biraz titreşim var ama 5 devir üstüne çıkınca titreşim azalıyor, 7-8 bin devirlerde çok rahat ve konforlu hale geliyor. Zincir şu anda aşırı gergin onun verdiği bir ses var vakit ayırıp halletmem lazım, teslim ederken motoru biraz başta savma kontrol etmişler gibi, bayi adı vermeyeyim polemik olmasın. İlk aldığım gün motorun sol tarafındaki kapaktan hafif bir terleme yaptı gibi geldi bana ama daha sonra bunu gözlemlemedim. Uzun süredir enduro motosiklet kullandığım için oturuş pozisyonu biraz yatık geldi en kısa sürede gidon yükseltme taktırmam lazım.
Şimdilik bu kadar, biraz daha yol yapayım, rodajı tamamlayayım eski ve tecrübeli bir binici olarak gözlemlerimi paylaşmaya çalışırım, şimdilik halimizden memnunuz, bu fiyata gayet iyi olduğunu düşünüyorum.
-
30 Ekim 2015, 17:55
#9200
Dün bir test sürüş etkinliğinde PULSAR 200 NS kullanıcısı Partner Kurye elamanlarından Serkan ÇELEBİ ile konuşma fırsatını yakaladım. Özellikle beklentilerimizin çok üzerinde kurye tercihlerinin önemli ölçüde PULSAR 200 NS’den yana olduğunu söyleyebilirim.
8 ay önce ürünü almış, ayda ortalama 5000 km yapıyor. Şu an 45.000 km. de.
Yakıt sarfiyatı karışık kullanımda (çoğu zaman sert kullandığını ifade ediyor) 1 km. de 13,8 kr. Yani 100 km.de 3 lt ortalamasında,
Bugüne kadar önemli hiçbir sorun yaşamamış.
2500 km. de yağ değiştiriyor. Yağ eksiltme hadisesi hiç yaşamıyor. 5000 km de değişim yapsa sorun yaşamayacağını biliyor.
Özellikle hızla ivmelenmesi gereken durumlarda (İstanbul trafiğinde bunu zaman zaman hepimiz yaşıyoruz) çok seri bir şekilde karşılığını alıyor. Bu durumdan çok güven duyduğunu ifade ediyor.
Kısaca memnun bir müşteri profili vardı karşımızda. Biz de çok memnun olduk.
Tüm kurye arkadaşlarım güle güle kullansınlar inşallah.
Saygılarımla...
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)