Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
28 Ekim 2015, 12:15
#9161
selam arkadaşlar. bu pulsardaki stop etme arızası nasıl bişey. ben dur kalklarda çok stop ettiyorum. tam kalkacak oluyoor çat diye stop ediyor. böyle bişeymi. bide ön dişliden gırç gırç ses geliyor dün baymotoya götürdüm ön diske sprey sıktılar ama yolda gene başladı ne olabilir sizce.
Reklamlar
-
28 Ekim 2015, 12:59
#9162
Değerli yeniii rumuzlu arkadaşım;
Öncelikle ürününüz hayırlı olsun. Güle güle kullanın inşallah.
Şikayetiniz ile ilgili ilgili birime konuyu ilettim. Servis ile ben de görüştüm. Tüm yapılan işlemleri aldım.
1. İlk bakım (yağ ve yağ filtre değişimi,)
2. Bunun haricinde yapmış olduğunuz hafif hasarlı kaza neticesinde fren pedalı onarımı, fren bağlantı yeri onarımı, 3 adet oring ve debriyaj kolu değişimi,
Kısaca;
90 tl ilk bakım ücreti
9 tl oring,
15 tl debriyaj kolu
36 tl fren pedalı onarımı, fren bağlantı yeri onarımı işçiliği
Bir hata göremiyorum.
Söylediklerim haricinde bir şey varsa lütfen bana yazabilirsiniz.
Selamlar...
Not:Sizin ödediğiniz bedel 177 tl değil, 150 tl. Fişi ve yapılan işler listesi bende var,
yeniii adlı üyeden alıntı
Merhaba 26.10.2015 günü 2015 model pulsar 200ns motorumu 500 km bakımı için ilk bakımına götürdüm, İSTANBUL BAĞCILAR daki MOTOREF servisinize ilk bakım fiyatın 90 tl olduğunu içerisinde yağ filtresi+ yağ değiştirileceğini öğrendim. Servise gittim bakımı yapıldı ufak tefek far ayarı, fren ayarlarını yaptırdım sonrasında bana;
90 TL BAKIM+İŞÇİLİK,
45 TL YAĞ,
18 TL YAĞ FİLTRESİ,
9 TL 3 ADET ORİNG,
15 TL DEBRİYAJ KOLU ÜCRETİ
TOPLAM 177 TL İSTENDİ. Fazla para talep ettiğini belirttim, işine geliyorsa şeklinde bir tavır ile öde git diye konuştu. Eve geldiğimde far vidaları gevşekti ve ses geliyodu kendim sıktım...
SAKIN GİTMEYİN BU SERVİSTEN İSTANBUL BAĞCILAR MOTOREF
Bilen kişilere danışıyorum ilk bakım ücreti neyi kapsıyor ?
-
28 Ekim 2015, 15:29
#9163
ekrem ata adlı üyeden alıntı
Değerli yeniii rumuzlu arkadaşım;
Öncelikle ürününüz hayırlı olsun. Güle güle kullanın inşallah.
Şikayetiniz ile ilgili ilgili birime konuyu ilettim. Servis ile ben de görüştüm. Tüm yapılan işlemleri aldım.
1. İlk bakım (yağ ve yağ filtre değişimi,)
2. Bunun haricinde yapmış olduğunuz hafif hasarlı kaza neticesinde fren pedalı onarımı, fren bağlantı yeri onarımı, 3 adet oring ve debriyaj kolu değişimi,
Kısaca;
90 tl ilk bakım ücreti
9 tl oring,
15 tl debriyaj kolu
36 tl fren pedalı onarımı, fren bağlantı yeri onarımı işçiliği
Bir hata göremiyorum.
Söylediklerim haricinde bir şey varsa lütfen bana yazabilirsiniz.
Selamlar...
Not:Sizin ödediğiniz bedel 177 tl değil, 150 tl. Fişi ve yapılan işler listesi bende var,
Ekrem bey;
Özel mesaj olarak ayrıntılı anlattım telefonunuza ulaşamadım meşgul çalıyor sürekli bilginize İlginiz için teşekkürler
Konuyla ilgili forumdaki arkadaşları bilgilendirmek isterim;
150 TL ücreti ben pazarlık 2 saat laf anlatarak nakit ödeme yapıcağımı belirterek düştü doğrudur, Burada 150 TL ücreti kılıf uydurma yapılmış resmen şuna gelince fren kolu takmak ve fren pedalını düzeltmek için 36 tl gibi komik bir ücret düzenlenmiş bunun faturası nerde peki neden bu faturaya böyle yansıtılmadı da 90 TL bakım -İşçilik yazıldı onuda anlamış değilim sonuç olarak servis seçimi yaparken daha dikkatli olunması tavsiye ederim Herkese keyifli sürüşler....
-
28 Ekim 2015, 15:55
#9164
ilk depomu bitirdim.
40 tl lik benzinle 266 km yaptım.
rodajda olmasına rağmen oldukça iyi bir sonuç.
-
28 Ekim 2015, 16:37
#9165
insanların yardımcı olabileceğimiz bir sorunu vardır veya bizim yardım alabileceğimiz mesajlar vardır diye foruma giriyoruz polemikten başka bi bok yok forum değil çocuk yuvası anasını satayım kalın sağlıcakla arkadaşlar Allah motorlarınızı kazasız belasız kullanmayı nasip etsin
-
28 Ekim 2015, 20:32
#9166
Acil satılık temiz motor arkadaslar malum site ilan no 233678965
http://i.hizliresim.com/YJBDok.jpg
-
28 Ekim 2015, 21:00
#9167
29 ekim korteji için dolma bahçede bulunacağım formdan katılacak olan arkadaşlar varsa yüz yüzede tanışmak isterim
-
28 Ekim 2015, 23:33
#9168
Yok mu cevap
irfun adlı üyeden alıntı
selam arkadaşlar. bu pulsardaki stop etme arızası nasıl bişey. ben dur kalklarda çok stop ettiyorum. tam kalkacak oluyoor çat diye stop ediyor. böyle bişeymi. bide ön dişliden gırç gırç ses geliyor dün baymotoya götürdüm ön diske sprey sıktılar ama yolda gene başladı ne olabilir sizce.
-
29 Ekim 2015, 08:23
#9169
irfun adlı üyeden alıntı
Yok mu cevap
Az gaz veriyosun bence, scooter kaldırır gibi gazı kökleyeceksin kalkışta. Deviri düşük tutsam bile tam kavrama anında yüzde 50-60 gaz veriyorum, yoksa enjeksiyon saçmalayıp stop ediyor motor. Yarım gaz verince uçup gidecek sanma motor, 5000 devir altında yürümüyo hiç zaten.
-
29 Ekim 2015, 11:14
#9170
Her şeyden ve her zamankinden daha değerli olan Cumhuriyetimizin bayramı kutlu olsun. Daha nice Cumhuriyet Bayramlarını görmek dileğiyle. Hayırlı bayramlar.
-
29 Ekim 2015, 13:48
#9171
Mengü16 video çekip atmıştım 2000 devirde de rahat kalkıyor motor, arkadaş debriyaj ayarını bir kontrol ettirsin, ya erken yada geç kavrıyor olabilir veya erken bırakıyor olabilir kolu.
-
29 Ekim 2015, 14:58
#9172
Debriyaj ayari yaptirdim bırakmaya yakın kavriyordu biraz daha ortaya almasını istedim amasorun devam etti. tam anlamıyla çözemedim. Biraz daha pratik lazım galiba. Yada başka bişeyler var. Teşekkürler. Herkesin bayramı kutlu olsun bu arada nice 92. Yıllara.
kdiner adlı üyeden alıntı
Mengü16 video çekip atmıştım 2000 devirde de rahat kalkıyor motor, arkadaş debriyaj ayarını bir kontrol ettirsin, ya erken yada geç kavrıyor olabilir veya erken bırakıyor olabilir kolu.
-
29 Ekim 2015, 15:29
#9173
Selamin aleykum . Pulsar200ns kullanicisiyim. Bugun kadikoyde bay motoda rs ve diger motorlarin test surusu vardi. Ilk rs yi test ettim. Gorunus olarak cidden cok guzel. Abs olmasi ayri bir onem tabi ki .gidisinde acikcasi 200ns den farki yoktu. One yatmak icin onunde alan var hizini alman icin iyi düşünülmus.
Ardindan discover150s surdum . Debriyaj sistemi benim alisik oldugum bir sistem degildi. Onun disinda titresim vardi . Yani baya vardi. (Kiyaslamalar pulsar200ns e gore) yani pek bana gore bir motor degil. He ama sehir ici icin güzel motor . Benim görüşlerim bunlardir arkadaslar . Herkese hayirli gunler..
-
29 Ekim 2015, 17:00
#9174
merhaba arkadaşlar; sıfır pulsarın yanında avadanlık gibi bir şey veriyorlar mı acaba? Ben kullanma kitapçığını bile netten indirdim :(
-
29 Ekim 2015, 17:26
#9175
pulsar_42 Avadanlık
artçı seleyi çıkartın seleye montaşlıdır, selenin altına bakınca göreceksiniz.
-
29 Ekim 2015, 17:41
#9176
kdiner adlı üyeden alıntı
Mengü16 video çekip atmıştım 2000 devirde de rahat kalkıyor motor, arkadaş debriyaj ayarını bir kontrol ettirsin, ya erken yada geç kavrıyor olabilir veya erken bırakıyor olabilir kolu.
Benimki de 2000'de kalkıyo ama 5-6 saniye yarım debriyaj yapmak yerine, 3000 devir civarına getirip motoru debriyajı sertçe bırakırken gazı köklüyorum hemen kapıp gidiyo motor. Hiç stop etme de yapmıyo bu şekilde.
Bugün üşüye üşüye 260km kadar gezdim. Olabildiğince ekonomik bir şekilde 93-95km civarı hızda gidince 100km'de 2.9 litre yaktı. Geçen günkü yakıt hesabıma göre de 7 litre benzinle şehiriçi 240km yapmışım. O da 2.9 litre eder 100km'de.
-
29 Ekim 2015, 18:42
#9177
Mengu16 adlı üyeden alıntı
Benimki de 2000'de kalkıyo ama 5-6 saniye yarım debriyaj yapmak yerine, 3000 devir civarına getirip motoru debriyajı sertçe bırakırken gazı köklüyorum hemen kapıp gidiyo motor. Hiç stop etme de yapmıyo bu şekilde.
Bugün üşüye üşüye 260km kadar gezdim. Olabildiğince ekonomik bir şekilde 93-95km civarı hızda gidince 100km'de 2.9 litre yaktı. Geçen günkü yakıt hesabıma göre de 7 litre benzinle şehiriçi 240km yapmışım. O da 2.9 litre eder 100km'de.
http://i68.tinypic.com/208vez9.jpg
http://i68.tinypic.com/hrmr8o.jpg
Demekki layığıyla kullanınca gayet az yakmış.
-
29 Ekim 2015, 18:50
#9178
TR_96 adlı üyeden alıntı
Demekki layığıyla kullanınca gayet az yakmış.
Uzun yolda 95-110km hız aralığında hem de 2 kişi binerek 2.35 litre arası yakanlar da var, Sayın Ekrem Ata'nın mesajına göre konuşuyorum.
Ben aynı şekilde motoru sürünce 2.9 litre yaktım.
ekrem ata adlı üyeden alıntı
Antalya Pulsar 200 NS grubunu kuran Feyyaz Sarıgöl ve değerli eşleri Merve Sarıgöl bugün konuğumdu.
Evimize kadar gelerek bizleri mutlu ettiler. Güzel bir sohbetimiz oldu. Cuma günü başladıkları 5 günlük yolculuğunun 3 ncü günündelermiş. Güzergâhları ANTALYA-DENİZLİ-İZMİR-BALIKESİR-ÇANAKKALE-TEKİRDAĞ-İSTANBUL-YALOVA-BURSA-ESKİŞEHİR-KÜTAHYA-AFYONKARAHİSAR-ISPARTA ve ANTALYA. Takriben 2.500 km kadar yol kat edecekler. Şu ana kadar 1.310 km kadar yol almışlar ve yakıt sarfiyatı 145 tl. 1 km de 11,29 kuruş gibi olağanüstü bir rakam. 100 km de ortalama 2,35 lt sarfiyat. Şu ana kadar aldığım en iyi rakamlardan biri. Duble yollarda 90-95, otobanda ise 100-110 km sabit hızla yol almışlar. Hatta manuel olarak cruise control uygulamışlar. Bana çok başarılı geldi.
Çanakkale motor festivalinde de güzel bir gün geçirmişler. Kendilerini uğurladık. Bu yaz 5000 km kadar bir tur planları olduğunu öğrendik. Ben de merakla bekliyorum. Allah kazasız belasız hayırlı yolculuklar nasip etsin kendilerine…
http://i.hizliresim.com/Lay3EZ.jpg
http://i.hizliresim.com/629n5l.jpg
-
29 Ekim 2015, 20:41
#9179
Bazıları kızacak ama yinede yaziyim. 2014 model Pulsarımla sıfır problemle 1 yılı devirdim. Benim motor stop filan etmiyor ayrıca denge sensörü zırıltısıda yok. Hala orjinal lastiklerle kullanıyorum ama accık param olursa değiştiririm o kadar çok reklam yaptınız ki sırf farkı görmek istiyorum. Yakıtı 3 litrenin altına düşüremedim hoş zaten dert de değil, pulsardan önce cup sürücüsüydüm buna geçince vaay yakıt yakıyomuşum farkını farketmedim. Mengünün yaptığı gibi denersem illa düşer ama ne tadı kalırki o zaman. 200lüğün ilk alıcılarındandım 400lük pulsarında ciddi alıcısıyım. Umarım endurosunuda yaparlar. Ve bitirirken insanlığı bizim topluma 3 boy büyük gelen Ekrem Beyi çok seviyoruz. Reelde tanışıp misafir etmek isterim. Sağlıcakla gençler
Sonuçta hepimiz ölecez...!
-
29 Ekim 2015, 21:46
#9180
bugun istanbul kadikoydeki bay-motoya test sürüşüne gittim pulsar 200 ns-rs yi test ettim ilk önce ns yi kullandım 2015 modeldi selesi gayet rahat motorun sele yüksekliği gidon yüksekliği tam bana göre boyum ortalama 1.75 oturuş pozisyonu scooterdan buna geçince biraz garip geldi ama rahat alışırsın zamanla sonra çalıştırdım ilk başta bi istop etti motor soğukluğuna verdim çıktım yola gazladım gayet güzel bi şekilde ivmeleniyordu motorun km 4.682 di rodaj bitmişti bende biraz gaz açıyım dedim gayet seri ve atak titreşim konusunu test etmek için son devirleri zorladım ama genede titreşim yok yani hissetmiyorsun seleside gayet rahattı 2015 olduğundan heralde lastikler orjinal üstündekilerdi biraz yatarak gaz açtım ama yoldan atma gibi bişeyle karşılaşmadım lastikler ıslanınca durum ne olur bilemem su olmadığı için deneyemedim. aynalar biraz sıkıntılı gibiydi aslında aynalarıda ayarlamadım açıkcası yani ayarlansa güzel göstere bilir belki bilemiyorum. ama ns kullanış ivmelenmesi rahatlık fren bakımından gayet iç açıcı güzel yani hoşuma gitti sonra birde rs yi test ediyim dedim aldım üstüne oturdum direk seleden zaten - yi aldı elimle birde baktım acaba başka yeremi oturdum diye ama selesi rahat değil sonra çıktım yola gaz açtım ivmelenmesi felan ns den biraz daha düşük onu hissediyorsun çünkü ns le aynı motor üzerine giydirme var ve daha ağır. sürüş pozisyonu racinglerden biraz daha dik ama rahat değil zaten racinglerin bütün hepsi öyle abs sistemi güzel tutuyor ama motorda konfor yok pek hoşuma gitmedi yani o para verilmez. görüntüsü aldatıyor ama sakın test etmeden almayın derim rs yi. sonuçta konfor ön plandadır benim için şahsen. 200 ns benden geçer notu çok çok üst seviyede aldı bende 1-2 aya almayı düşünüyorum bütçeyi ayarlaya bilirsem herkese iyi forumlar..
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 8 kullanıcı var. (0 üye ve 8 misafir)