Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #9121
    almpoz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Eylül 2014
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    Honda CB650F
    Alıntı MİYAGİ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yokmu beyaz pulsarlı arkadaşlar almama gün sayarken bir iki resim paylaşsanız konu benzin yakma sayfası oldu mübarek aslan besliyorsan yediğine bakmayacaksın.




    nerden kaça alıyorsunuz? 8.290 tl lik kampanya fiyatı peşin fiat mı?
    Peşin almayı planlıyorum ama muhtemelen indirimde yaptırtacağım o kadar nakit vereceğiz birşeyler yapsınlar.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #9122
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Alıntı velizrsln adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kim o 175km de 8 lt yakan arkadaş bulamadım şimdide o ne öyle 600 lük mü mubarek, ya bir sorun vardır ya rodajdadır
    Ben yaktırdım o kadar, sorun yok motorda. Rodajda da değil 3200km'de. Pulsar'dan başka 130km hızla giderken 2.5-3 litre yaktığı iddia edilen motor yok, bence sorun az yaktığını iddia edenlerde.

  3. #9123
    aybarssurucu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Aralık 2006
    Şehir
    Istanbul / Izmir
    Motosikleti
    Pulsar 200 NS / KLX250
    Herkese selamlar,

    Haftalardır buraya yazayım diyorum, vakit bulamıyordum. Şikayetlere hitaben bir kaç satır ben de yazayım.

    Öncelikle kendimden tarafa biraz bilgi vereyim. 13 yaşımdan beri motora biniyorum. Motorlarımı kendim özel aparat gerekmedikçe tamir ediyorum. Özel aparatı bulursam gene kendim tamir ediyorum Bugüne kadar ehliyetsiz gezdiğim dönemde yani 2005'e kadar elimden geçen emanet motorlar hariç; CBF150 / KTM ADV LC4 / Kawasaki VN800 ve Kawasaki KLX250 sahibi oldum. KLX hala duruyor.

    Bajaj'ı neden aldım? Geçtiğimiz yıl iş değişikliği nedeniyle hergün git gel 108km yol yapmam gerekiyordu. Bu yolu toplu ulaşımla gitgel yapmak mümkün ama hergün 4 saate mal oluyor. Evimi taşımak istemiyorum. Bu nedenle 250cc sınıfında, az yakan, parçası ucuz ve kullanışlı bir motor gerekiyordu. Bu yolu hergün KLX ile gidip gelmek istemiyorum; hem yakıtı fazla, hem sürati düşük, hem parçası nispeten pahalı.

    Bajaj'ı Şubat 2015'te İzmir'den aldığımda 720km.'de idi. Motoru buradaki birçok arkadaşa göre hor kullandığımı itiraf etmeliyim. Aldığım gün 135Km. yol yaptım. Ertesi gün 65km. ve ardından güneşli bir Pazar günü İstanbul'a geldim. Motor rodajda olmasına rağmen tempomu hiç bozmadan 8000 devir civarı 6. vites Ataşehir'e geldim. Yola çıkarken depomu neredeyse boş iken fulledim, yolda kilometre ölçümlerini yaptım, bütün yol gps kaydım açıktı. 95km ortalama ile 2,9 lt tüketim ile 5 saat 40dakikada eve vardım.

    Bundan sonra hergün işe gidip gelmeye başladım. Bütün yağmur mevsiminde üzerindeydim, bir kez bile tık demedi. Tek şikayetim zinciri oldu, kar ve yağmur suyunu yiyen zincir korozyon olunca 9500km'de çöpe gitti. Yakıt olarak ise şehiriçinde 100km'de yuvarlak hesap ile 3,1lt civarı yakıyor; bunun sebebi çok fazla hızlanıp yavaşlamak.

    Mayıs ayında ilk uzun yolumu İstanbul / Ayvalık olarak yaptım. Gece olmasına rağmen ortalamam gene 98km. civarı çıktı. Kavşak kaçırıp vakit kaybetmeme rağmen hesabımdan 1 saat önce vardım. Yakıt tüketimim yine 3lt altı idi.

    Bu tecrübeden sonra 3 kez Istanbul - İzmir yaptım. Her seferinde yukarıdaki rakamları yakaladım. Yalnız bir kere acil bir durum için çok abartılı hızlı gitmek zorunda kaldım. Orada ortalamam 108km. çıktı. Yani yolda genelde 9000 devir civarı kullandım. E tabii ki bu sürüşte tüketim 3,7lt civarına geldi.

    Benim de şikayetlerim var; motorun debriyaj çekince stop etmesi sorunu en çok şikayetim olan konu. Titreşimden şikayetçi değilim, eski bir KTM kullanıcısı olmanın faydası belki de. Selesi rahatsız ama beni İstanbul-İzmir arası öldürmüyor. Yalnız artçı için tam bir işkence. Babamın scooter'ı ile enduro özentisi orman yolları seyahatlerinde bile gıkı çıkmayan kız arkadaşım bununla 60.km'de isyan etti. Farı kısa huzmede iken güzel aydınlatmıyor, iyi bir ayar gerekli; ondan sonra bile ancak bir nebze iyi oluyor. Bu sebeple uzun yolda genelde uzun huzme gitmek zorunda kalıyorum. Lastikler bu makineye uymuyor. Tehlikeli denebilir. Tecrübesiz kullanıcıların cross-ply lastiklerin oynak yapısından kaynaklanan kayma hissi ile kaza yapması işten değil.

    Ancak, yakıtı-dayanıklılığı-parça fiyatları efsane. Ben bir arkadaşımın çalıştığı firmadan (açıklanmasını istemiyor)oldukça üst sınıf bir yağ kullanıyorum, hatta bu nedenle garanti dışı sayılabilir. Her 10.000'de değişiyor ve bir kez bile eksilme gözlemlenmedi. Şu an 25.000km'deyim. Performansta bir düşüş yok. İlk fırsatta ağır bir bakım için Anadolu yakasındaki servisim BayMoto'ya bırakacağım. Maalesef büyük bakımlar için kendim yapacak kadar vaktim bu aralar yok.

    Bundan sonraki motorum Bajaj Pulsar 200 AS, eğer ki Türkiye'ye gelirse...

  4. #9124

    Üyelik
    17 Nisan 2012
    Alıntı Mengu16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben yaktırdım o kadar, sorun yok motorda. Rodajda da değil 3200km'de. Pulsar'dan başka 130km hızla giderken 2.5-3 litre yaktığı iddia edilen motor yok, bence sorun az yaktığını iddia edenlerde.
    anlamadım şimdi neden 130? yani 130la giderken 3lt mi yakıyor? yoksa öyle mi idda ediyorlar? bir şeyi de açıklığa kavuşturalım, son hızı ney bunun 161 diyen var 140 diyen var
    insta: veli_montana_

  5. #9125
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Alıntı velizrsln adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    anlamadım şimdi neden 130? yani 130la giderken 3lt mi yakıyor? yoksa öyle mi idda ediyorlar? bir şeyi de açıklığa kavuşturalım, son hızı ney bunun 161 diyen var 140 diyen var
    130 ile sürekli gidersen 175km'de 8 litre yakıyor. 3 litre yakması için 100km hızı geçmemen lazım. Son hızı ben 156km gördüm, 157 yapanlar da var. 158 veya 159km'de devir kesiciye giriyo orjinal dişlilerle.

  6. #9126

    Üyelik
    17 Nisan 2012
    Alıntı Mengu16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    130 ile sürekli gidersen 175km'de 8 litre yakıyor. 3 litre yakması için 100km hızı geçmemen lazım. Son hızı ben 156km gördüm, 157 yapanlar da var. 158 veya 159km'de devir kesiciye giriyo orjinal dişlilerle.
    anladım yani uzun yolda dip gaz gidenler çok yakıyor sanırım, 100km de 4.3 falan yapıyor, e peki bu 1 lt ile 50km yapanlar yalan mı söylüyor yoksa yanlış mı hesaplıyor bajaj gücüne göre az yakmasıyla ünlü diye biliyorum, demekki 150 ile gitse 600lük gibi yakıcak
    insta: veli_montana_

  7. #9127
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Alıntı velizrsln adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    anladım yani uzun yolda dip gaz gidenler çok yakıyor sanırım, 100km de 4.3 falan yapıyor, e peki bu 1 lt ile 50km yapanlar yalan mı söylüyor yoksa yanlış mı hesaplıyor bajaj gücüne göre az yakmasıyla ünlü diye biliyorum, demekki 150 ile gitse 600lük gibi yakıcak
    70km sabit hızla gidersen 1 litre ile 40km yapar, gerçekten yapar bunu. Daha az yakması için 45km sabit hızla sürecekmişiz, 1 litre ile 50km falan da o şekilde. Bir de sürücü 68 kilogram ağırlığında olacak. Boyu da 145 olursa iyi olur hem rüzgar direnci az olur, hem de aynalardan arkayı görmekte zorlanmaz. Aynalar kısa boylu insanlara göre hazırlanmış ama sele yüksek
    abeciMotoru bunu beğendi.

  8. #9128

    Üyelik
    17 Nisan 2012
    Alıntı Mengu16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    70km sabit hızla gidersen 1 litre ile 40km yapar, gerçekten yapar bunu. Daha az yakması için 45km sabit hızla sürecekmişiz, 1 litre ile 50km falan da o şekilde. Bir de sürücü 68 kilogram ağırlığında olacak. Boyu da 145 olursa iyi olur hem rüzgar direnci az olur, hem de aynalardan arkayı görmekte zorlanmaz. Aynalar kısa boylu insanlara göre hazırlanmış ama sele yüksek
    teşekkürler anladım neyse alırsam denerim kullanımım değişmez heralde, neyse yakıt bir çook şeyde de olduğu gibi göreceli bir kavram
    insta: veli_montana_

  9. #9129

    Üyelik
    28 Ocak 2015
    Alıntı MİYAGİ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yokmu beyaz pulsarlı arkadaşlar almama gün sayarken bir iki resim paylaşsanız konu benzin yakma sayfası oldu mübarek aslan besliyorsan yediğine bakmayacaksın.




    nerden kaça alıyorsunuz? 8.290 tl lik kampanya fiyatı peşin fiat mı?
    Beyaz pulsar hic hos durmuyo trafikde fln ilgi cekmiyo bile siyah en karizma durani

  10. #9130

    Üyelik
    30 Mayıs 2013
    Şehir
    Ankara/elvankent
    Motosikleti
    pulsar 200ns
    herkese merhabalar pulsarımla ilgili problem yasıyorum vites 2 de iken 4 8 devirleri araında herhangibir devirde tekleme oluyor devir düşüp yükseliyor bu problemi yasayan oldumu daha servise götüremedim 3400 km motorun

  11. #9131
    mcsultan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Ağustos 2015
    Şehir
    Fethiye
    Motosikleti
    Pulsar 200ns
    Yan çanta almak istiyorum. Tavsiyeniz nedir? Plastik mi, deri mi, kumaş mı almalıyım?
    http://www.hepsiburada.com/arwic-day...p-OTHNRCV00022
    http://www.hepsiburada.com/armode-yan-canta-p-OTFE44168

  12. #9132
    yeniii - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ocak 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    grand dink 250i - pulsar 200ns - ktm duke 390

    İSTANBUL BAĞCILAR MOTOREF UZAK DURUN !!!

    Merhaba 26.10.2015 günü 2015 model pulsar 200ns motorumu 500 km bakımı için ilk bakımına götürdüm, İSTANBUL BAĞCILAR daki MOTOREF servisinize ilk bakım fiyatın 90 tl olduğunu içerisinde yağ filtresi+ yağ değiştirileceğini öğrendim. Servise gittim bakımı yapıldı ufak tefek far ayarı, fren ayarlarını yaptırdım sonrasında bana;
    90 TL BAKIM+İŞÇİLİK,
    45 TL YAĞ,
    18 TL YAĞ FİLTRESİ,
    9 TL 3 ADET ORİNG,
    15 TL DEBRİYAJ KOLU ÜCRETİ
    TOPLAM 177 TL İSTENDİ. Fazla para talep ettiğini belirttim, işine geliyorsa şeklinde bir tavır ile öde git diye konuştu. Eve geldiğimde far vidaları gevşekti ve ses geliyodu kendim sıktım...


    SAKIN GİTMEYİN BU SERVİSTEN İSTANBUL BAĞCILAR MOTOREF


    Bilen kişilere danışıyorum ilk bakım ücreti neyi kapsıyor ?

  13. #9133
    mozgur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Nisan 2015
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Tvs Apache RTR 150 / CRF 250 L
    Alıntı yeniii adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba 26.10.2015 günü 2015 model pulsar 200ns motorumu 500 km bakımı için ilk bakımına götürdüm, İSTANBUL BAĞCILAR daki MOTOREF servisinize ilk bakım fiyatın 90 tl olduğunu içerisinde yağ filtresi+ yağ değiştirileceğini öğrendim. Servise gittim bakımı yapıldı ufak tefek far ayarı, fren ayarlarını yaptırdım sonrasında bana;
    90 TL BAKIM+İŞÇİLİK,
    45 TL YAĞ,
    18 TL YAĞ FİLTRESİ,
    9 TL 3 ADET ORİNG,
    15 TL DEBRİYAJ KOLU ÜCRETİ
    TOPLAM 177 TL İSTENDİ. Fazla para talep ettiğini belirttim, işine geliyorsa şeklinde bir tavır ile öde git diye konuştu. Eve geldiğimde far vidaları gevşekti ve ses geliyodu kendim sıktım...


    SAKIN GİTMEYİN BU SERVİSTEN İSTANBUL BAĞCILAR MOTOREF


    Bilen kişilere danışıyorum ilk bakım ücreti neyi kapsıyor ?
    Hacı neyi kapsadığını bilemem ama azıcık daha kassa benim SEAT ile aynı servis parasını ödeyecekmişsin ki benim makina dizel, köklüyorlar servis bakım ücretini ona rağmen şu fiyata bakınca ucuzmuş diyorum benim arabanın servisi. Ama en azından senede 1 veriyorum ben. (((:

    Tavsiyem ya servisi değiştir sanayiye git, ya da motoru.

    Ucuzmuş la Bajaj (:
    Selcuk89 bunu beğendi.
    Cellat uyandı yatağında bir gece || "Tanrım" dedi "Bu ne zor bilmece :
    Öldürdükçe çoğalıyor adamlar || Ben tükenmekteyim öldürdükçe..."
    Ataol Behramoğlu

  14. #9134
    yeniii - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ocak 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    grand dink 250i - pulsar 200ns - ktm duke 390
    Alıntı mozgur adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hacı neyi kapsadığını bilemem ama azıcık daha kassa benim SEAT ile aynı servis parasını ödeyecekmişsin ki benim makina dizel, köklüyorlar servis bakım ücretini ona rağmen şu fiyata bakınca ucuzmuş diyorum benim arabanın servisi. Ama en azından senede 1 veriyorum ben. (((:

    Tavsiyem ya servisi değiştir sanayiye git, ya da motoru.

    Ucuzmuş la Bajaj (:

    Ben arabaya bu kadar para vermiyorum bu tiplerin esnaf diye bajaj servisi güya bilmeyen insanları parasını almaya çalışıyorlar, PEKER MOTOR aslında ustam bi daha şaşmıcam...

  15. #9135
    mcsultan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Ağustos 2015
    Şehir
    Fethiye
    Motosikleti
    Pulsar 200ns
    Alıntı yeniii adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba 26.10.2015 günü 2015 model pulsar 200ns motorumu 500 km bakımı için ilk bakımına götürdüm, İSTANBUL BAĞCILAR daki MOTOREF servisinize ilk bakım fiyatın 90 tl olduğunu içerisinde yağ filtresi+ yağ değiştirileceğini öğrendim. Servise gittim bakımı yapıldı ufak tefek far ayarı, fren ayarlarını yaptırdım sonrasında bana;
    90 TL BAKIM+İŞÇİLİK,
    45 TL YAĞ,
    18 TL YAĞ FİLTRESİ,
    9 TL 3 ADET ORİNG,
    15 TL DEBRİYAJ KOLU ÜCRETİ
    TOPLAM 177 TL İSTENDİ. Fazla para talep ettiğini belirttim, işine geliyorsa şeklinde bir tavır ile öde git diye konuştu. Eve geldiğimde far vidaları gevşekti ve ses geliyodu kendim sıktım...


    SAKIN GİTMEYİN BU SERVİSTEN İSTANBUL BAĞCILAR MOTOREF


    Bilen kişilere danışıyorum ilk bakım ücreti neyi kapsıyor ?
    İlk bakımda yağ filtresini kendim götürmüştüm. Yağ değişimi dahil 60 TL aldılar.

  16. #9136

    Üyelik
    28 Ocak 2015
    Alıntı ulasgncrock adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    herkese merhabalar pulsarımla ilgili problem yasıyorum vites 2 de iken 4 8 devirleri araında herhangibir devirde tekleme oluyor devir düşüp yükseliyor bu problemi yasayan oldumu daha servise götüremedim 3400 km motorun
    Bende bi iki kere yasadim ama bidaha yapmadi havanin yagisli oldugu gunlerde yapti acaba su mu kaciyo bi yerine sende yagis sonrasi mi oldu

  17. #9137
    ayzek - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Mart 2015
    Şehir
    İstanbul ( Avrupa ) Motosikleti: MONDİAL MG 150 SÜPERBOY X - HERO HUNK
    Motosikleti
    YUKİ FORZA 170 - MONDİAL 100 SÜPERBOY + 100 HYENA
    Alıntı yeniii adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba 26.10.2015 günü 2015 model pulsar 200ns motorumu 500 km bakımı için ilk bakımına götürdüm, İSTANBUL BAĞCILAR daki MOTOREF servisinize ilk bakım fiyatın 90 tl olduğunu içerisinde yağ filtresi+ yağ değiştirileceğini öğrendim. Servise gittim bakımı yapıldı ufak tefek far ayarı, fren ayarlarını yaptırdım sonrasında bana;
    90 TL BAKIM+İŞÇİLİK,
    45 TL YAĞ,
    18 TL YAĞ FİLTRESİ,
    9 TL 3 ADET ORİNG,
    15 TL DEBRİYAJ KOLU ÜCRETİ
    TOPLAM 177 TL İSTENDİ. Fazla para talep ettiğini belirttim, işine geliyorsa şeklinde bir tavır ile öde git diye konuştu. Eve geldiğimde far vidaları gevşekti ve ses geliyodu kendim sıktım...


    SAKIN GİTMEYİN BU SERVİSTEN İSTANBUL BAĞCILAR MOTOREF


    Bilen kişilere danışıyorum ilk bakım ücreti neyi kapsıyor ?
    debriyaj kolu ücreti hariç oringleri bilmiyorum düşükde olsa belki bir ihtimal oda eklenir bunun dışındaki işlemler için 90 tl işcilik vs hepsi içinde servis kağıdın varmı elinde servisi şikayet et
    yeniii bunu beğendi.
    Yolların Kralı Değil ! Kuralı Vardır..

  18. #9138

    Üyelik
    26 Haziran 2007
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Dominar D400
    Alıntı mcsultan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yan çanta almak istiyorum. Tavsiyeniz nedir? Plastik mi, deri mi, kumaş mı almalıyım?
    http://www.hepsiburada.com/arwic-day...p-OTHNRCV00022
    http://www.hepsiburada.com/armode-yan-canta-p-OTFE44168
    Hein-Gericke Streetline Panniers tekstil yan çantalarım var, eğer yan çanta demiriniz yoksa motorun arka-yan taraflarının çıkıntılı olması nedeniyle çantaları düzgün yerleştirmekte sıkıntı yaşayabilirsiniz. Çantalar her zaman motorun üztünde duracaksa yan çanta demiri ile kullanın, ancak benim gibi sadece arada bir uzun yolda kullanacaksanız tekstil çantaları yan demirsiz kullanabilrsiniz. Çanta demiri aldığınızda/olduğunda benim seçimim plastik olurdu, ama ben taktırmayı düşünmüyorum, şehir içi araç aralarına girmelerde motor genişlediği için sıkıntı yaratabiliyor

  19. #9139
    abeciMotoru - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Ağustos 2013
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Cb125E-SymWolf-Inazuma-XJ6 F
    Alıntı ulasgncrock adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    herkese merhabalar pulsarımla ilgili problem yasıyorum vites 2 de iken 4 8 devirleri araında herhangibir devirde tekleme oluyor devir düşüp yükseliyor bu problemi yasayan oldumu daha servise götüremedim 3400 km motorun
    Devir dalgalanması diyolar ona bacaccılar, kabullendi insanlar o olur der geçerler yani, yaşayanlara allah sabır versin, zırıltı ve stop etmenin alameti farikası, powered by bacac, hayırlı olsun.
    Selcuk89 ve dyavol-77 bunu beğendiler.
    Motosikletimin üstü açık..
    https://www.youtube.com/channel/UCp4K0dvqaCd6YAr_beEsudA/featured?view_as=subscriber

  20. #9140

    Üyelik
    30 Temmuz 2014
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar 200ns
    Alıntı maktama adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hein-Gericke Streetline Panniers tekstil yan çantalarım var, eğer yan çanta demiriniz yoksa motorun arka-yan taraflarının çıkıntılı olması nedeniyle çantaları düzgün yerleştirmekte sıkıntı yaşayabilirsiniz. Çantalar her zaman motorun üztünde duracaksa yan çanta demiri ile kullanın, ancak benim gibi sadece arada bir uzun yolda kullanacaksanız tekstil çantaları yan demirsiz kullanabilrsiniz. Çanta demiri aldığınızda/olduğunda benim seçimim plastik olurdu, ama ben taktırmayı düşünmüyorum, şehir içi araç aralarına girmelerde motor genişlediği için sıkıntı yaratabiliyor
    Plastik çantalar geçici olarak demirsiz takılabilir mi acaba?


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 19 kullanıcı var. (0 üye ve 19 misafir)