Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
26 Ekim 2015, 15:06
#9121
MİYAGİ adlı üyeden alıntı
Yokmu beyaz pulsarlı arkadaşlar almama gün sayarken bir iki resim paylaşsanız konu benzin yakma sayfası oldu mübarek aslan besliyorsan yediğine bakmayacaksın.
nerden kaça alıyorsunuz? 8.290 tl lik kampanya fiyatı peşin fiat mı?
Peşin almayı planlıyorum ama muhtemelen indirimde yaptırtacağım o kadar nakit vereceğiz birşeyler yapsınlar.
Reklamlar
-
26 Ekim 2015, 15:23
#9122
velizrsln adlı üyeden alıntı
kim o 175km de 8 lt yakan arkadaş bulamadım şimdide o ne öyle 600 lük mü mubarek, ya bir sorun vardır ya rodajdadır
Ben yaktırdım o kadar, sorun yok motorda. Rodajda da değil 3200km'de. Pulsar'dan başka 130km hızla giderken 2.5-3 litre yaktığı iddia edilen motor yok, bence sorun az yaktığını iddia edenlerde.
-
26 Ekim 2015, 16:39
#9123
Herkese selamlar,
Haftalardır buraya yazayım diyorum, vakit bulamıyordum. Şikayetlere hitaben bir kaç satır ben de yazayım.
Öncelikle kendimden tarafa biraz bilgi vereyim. 13 yaşımdan beri motora biniyorum. Motorlarımı kendim özel aparat gerekmedikçe tamir ediyorum. Özel aparatı bulursam gene kendim tamir ediyorum Bugüne kadar ehliyetsiz gezdiğim dönemde yani 2005'e kadar elimden geçen emanet motorlar hariç; CBF150 / KTM ADV LC4 / Kawasaki VN800 ve Kawasaki KLX250 sahibi oldum. KLX hala duruyor.
Bajaj'ı neden aldım? Geçtiğimiz yıl iş değişikliği nedeniyle hergün git gel 108km yol yapmam gerekiyordu. Bu yolu toplu ulaşımla gitgel yapmak mümkün ama hergün 4 saate mal oluyor. Evimi taşımak istemiyorum. Bu nedenle 250cc sınıfında, az yakan, parçası ucuz ve kullanışlı bir motor gerekiyordu. Bu yolu hergün KLX ile gidip gelmek istemiyorum; hem yakıtı fazla, hem sürati düşük, hem parçası nispeten pahalı.
Bajaj'ı Şubat 2015'te İzmir'den aldığımda 720km.'de idi. Motoru buradaki birçok arkadaşa göre hor kullandığımı itiraf etmeliyim. Aldığım gün 135Km. yol yaptım. Ertesi gün 65km. ve ardından güneşli bir Pazar günü İstanbul'a geldim. Motor rodajda olmasına rağmen tempomu hiç bozmadan 8000 devir civarı 6. vites Ataşehir'e geldim. Yola çıkarken depomu neredeyse boş iken fulledim, yolda kilometre ölçümlerini yaptım, bütün yol gps kaydım açıktı. 95km ortalama ile 2,9 lt tüketim ile 5 saat 40dakikada eve vardım.
Bundan sonra hergün işe gidip gelmeye başladım. Bütün yağmur mevsiminde üzerindeydim, bir kez bile tık demedi. Tek şikayetim zinciri oldu, kar ve yağmur suyunu yiyen zincir korozyon olunca 9500km'de çöpe gitti. Yakıt olarak ise şehiriçinde 100km'de yuvarlak hesap ile 3,1lt civarı yakıyor; bunun sebebi çok fazla hızlanıp yavaşlamak.
Mayıs ayında ilk uzun yolumu İstanbul / Ayvalık olarak yaptım. Gece olmasına rağmen ortalamam gene 98km. civarı çıktı. Kavşak kaçırıp vakit kaybetmeme rağmen hesabımdan 1 saat önce vardım. Yakıt tüketimim yine 3lt altı idi.
Bu tecrübeden sonra 3 kez Istanbul - İzmir yaptım. Her seferinde yukarıdaki rakamları yakaladım. Yalnız bir kere acil bir durum için çok abartılı hızlı gitmek zorunda kaldım. Orada ortalamam 108km. çıktı. Yani yolda genelde 9000 devir civarı kullandım. E tabii ki bu sürüşte tüketim 3,7lt civarına geldi.
Benim de şikayetlerim var; motorun debriyaj çekince stop etmesi sorunu en çok şikayetim olan konu. Titreşimden şikayetçi değilim, eski bir KTM kullanıcısı olmanın faydası belki de. Selesi rahatsız ama beni İstanbul-İzmir arası öldürmüyor. Yalnız artçı için tam bir işkence. Babamın scooter'ı ile enduro özentisi orman yolları seyahatlerinde bile gıkı çıkmayan kız arkadaşım bununla 60.km'de isyan etti. Farı kısa huzmede iken güzel aydınlatmıyor, iyi bir ayar gerekli; ondan sonra bile ancak bir nebze iyi oluyor. Bu sebeple uzun yolda genelde uzun huzme gitmek zorunda kalıyorum. Lastikler bu makineye uymuyor. Tehlikeli denebilir. Tecrübesiz kullanıcıların cross-ply lastiklerin oynak yapısından kaynaklanan kayma hissi ile kaza yapması işten değil.
Ancak, yakıtı-dayanıklılığı-parça fiyatları efsane. Ben bir arkadaşımın çalıştığı firmadan (açıklanmasını istemiyor)oldukça üst sınıf bir yağ kullanıyorum, hatta bu nedenle garanti dışı sayılabilir. Her 10.000'de değişiyor ve bir kez bile eksilme gözlemlenmedi. Şu an 25.000km'deyim. Performansta bir düşüş yok. İlk fırsatta ağır bir bakım için Anadolu yakasındaki servisim BayMoto'ya bırakacağım. Maalesef büyük bakımlar için kendim yapacak kadar vaktim bu aralar yok.
Bundan sonraki motorum Bajaj Pulsar 200 AS, eğer ki Türkiye'ye gelirse...
-
26 Ekim 2015, 17:10
#9124
Mengu16 adlı üyeden alıntı
Ben yaktırdım o kadar, sorun yok motorda. Rodajda da değil 3200km'de. Pulsar'dan başka 130km hızla giderken 2.5-3 litre yaktığı iddia edilen motor yok, bence sorun az yaktığını iddia edenlerde.
anlamadım şimdi neden 130? yani 130la giderken 3lt mi yakıyor? yoksa öyle mi idda ediyorlar? bir şeyi de açıklığa kavuşturalım, son hızı ney bunun 161 diyen var 140 diyen var
-
26 Ekim 2015, 17:19
#9125
velizrsln adlı üyeden alıntı
anlamadım şimdi neden 130? yani 130la giderken 3lt mi yakıyor? yoksa öyle mi idda ediyorlar? bir şeyi de açıklığa kavuşturalım, son hızı ney bunun 161 diyen var 140 diyen var
130 ile sürekli gidersen 175km'de 8 litre yakıyor. 3 litre yakması için 100km hızı geçmemen lazım. Son hızı ben 156km gördüm, 157 yapanlar da var. 158 veya 159km'de devir kesiciye giriyo orjinal dişlilerle.
-
26 Ekim 2015, 17:32
#9126
Mengu16 adlı üyeden alıntı
130 ile sürekli gidersen 175km'de 8 litre yakıyor. 3 litre yakması için 100km hızı geçmemen lazım. Son hızı ben 156km gördüm, 157 yapanlar da var. 158 veya 159km'de devir kesiciye giriyo orjinal dişlilerle.
anladım yani uzun yolda dip gaz gidenler çok yakıyor sanırım, 100km de 4.3 falan yapıyor, e peki bu 1 lt ile 50km yapanlar yalan mı söylüyor yoksa yanlış mı hesaplıyor bajaj gücüne göre az yakmasıyla ünlü diye biliyorum, demekki 150 ile gitse 600lük gibi yakıcak
-
26 Ekim 2015, 17:36
#9127
velizrsln adlı üyeden alıntı
anladım yani uzun yolda dip gaz gidenler çok yakıyor sanırım, 100km de 4.3 falan yapıyor, e peki bu 1 lt ile 50km yapanlar yalan mı söylüyor yoksa yanlış mı hesaplıyor bajaj gücüne göre az yakmasıyla ünlü diye biliyorum, demekki 150 ile gitse 600lük gibi yakıcak
70km sabit hızla gidersen 1 litre ile 40km yapar, gerçekten yapar bunu. Daha az yakması için 45km sabit hızla sürecekmişiz, 1 litre ile 50km falan da o şekilde. Bir de sürücü 68 kilogram ağırlığında olacak. Boyu da 145 olursa iyi olur hem rüzgar direnci az olur, hem de aynalardan arkayı görmekte zorlanmaz. Aynalar kısa boylu insanlara göre hazırlanmış ama sele yüksek
-
26 Ekim 2015, 18:49
#9128
Mengu16 adlı üyeden alıntı
70km sabit hızla gidersen 1 litre ile 40km yapar, gerçekten yapar bunu. Daha az yakması için 45km sabit hızla sürecekmişiz, 1 litre ile 50km falan da o şekilde. Bir de sürücü 68 kilogram ağırlığında olacak. Boyu da 145 olursa iyi olur hem rüzgar direnci az olur, hem de aynalardan arkayı görmekte zorlanmaz. Aynalar kısa boylu insanlara göre hazırlanmış ama sele yüksek
teşekkürler anladım neyse alırsam denerim kullanımım değişmez heralde, neyse yakıt bir çook şeyde de olduğu gibi göreceli bir kavram
-
26 Ekim 2015, 19:12
#9129
MİYAGİ adlı üyeden alıntı
Yokmu beyaz pulsarlı arkadaşlar almama gün sayarken bir iki resim paylaşsanız konu benzin yakma sayfası oldu mübarek aslan besliyorsan yediğine bakmayacaksın.
nerden kaça alıyorsunuz? 8.290 tl lik kampanya fiyatı peşin fiat mı?
Beyaz pulsar hic hos durmuyo trafikde fln ilgi cekmiyo bile siyah en karizma durani
-
26 Ekim 2015, 21:06
#9130
herkese merhabalar pulsarımla ilgili problem yasıyorum vites 2 de iken 4 8 devirleri araında herhangibir devirde tekleme oluyor devir düşüp yükseliyor bu problemi yasayan oldumu daha servise götüremedim 3400 km motorun
-
26 Ekim 2015, 21:44
#9131
-
27 Ekim 2015, 00:35
#9132
İSTANBUL BAĞCILAR MOTOREF UZAK DURUN !!!
Merhaba 26.10.2015 günü 2015 model pulsar 200ns motorumu 500 km bakımı için ilk bakımına götürdüm, İSTANBUL BAĞCILAR daki MOTOREF servisinize ilk bakım fiyatın 90 tl olduğunu içerisinde yağ filtresi+ yağ değiştirileceğini öğrendim. Servise gittim bakımı yapıldı ufak tefek far ayarı, fren ayarlarını yaptırdım sonrasında bana;
90 TL BAKIM+İŞÇİLİK,
45 TL YAĞ,
18 TL YAĞ FİLTRESİ,
9 TL 3 ADET ORİNG,
15 TL DEBRİYAJ KOLU ÜCRETİ
TOPLAM 177 TL İSTENDİ. Fazla para talep ettiğini belirttim, işine geliyorsa şeklinde bir tavır ile öde git diye konuştu. Eve geldiğimde far vidaları gevşekti ve ses geliyodu kendim sıktım...
SAKIN GİTMEYİN BU SERVİSTEN İSTANBUL BAĞCILAR MOTOREF
Bilen kişilere danışıyorum ilk bakım ücreti neyi kapsıyor ?
-
27 Ekim 2015, 00:55
#9133
yeniii adlı üyeden alıntı
Merhaba 26.10.2015 günü 2015 model pulsar 200ns motorumu 500 km bakımı için ilk bakımına götürdüm, İSTANBUL BAĞCILAR daki MOTOREF servisinize ilk bakım fiyatın 90 tl olduğunu içerisinde yağ filtresi+ yağ değiştirileceğini öğrendim. Servise gittim bakımı yapıldı ufak tefek far ayarı, fren ayarlarını yaptırdım sonrasında bana;
90 TL BAKIM+İŞÇİLİK,
45 TL YAĞ,
18 TL YAĞ FİLTRESİ,
9 TL 3 ADET ORİNG,
15 TL DEBRİYAJ KOLU ÜCRETİ
TOPLAM 177 TL İSTENDİ. Fazla para talep ettiğini belirttim, işine geliyorsa şeklinde bir tavır ile öde git diye konuştu. Eve geldiğimde far vidaları gevşekti ve ses geliyodu kendim sıktım...
SAKIN GİTMEYİN BU SERVİSTEN İSTANBUL BAĞCILAR MOTOREF
Bilen kişilere danışıyorum ilk bakım ücreti neyi kapsıyor ?
Hacı neyi kapsadığını bilemem ama azıcık daha kassa benim SEAT ile aynı servis parasını ödeyecekmişsin ki benim makina dizel, köklüyorlar servis bakım ücretini ona rağmen şu fiyata bakınca ucuzmuş diyorum benim arabanın servisi. Ama en azından senede 1 veriyorum ben. (((:
Tavsiyem ya servisi değiştir sanayiye git, ya da motoru.
Ucuzmuş la Bajaj (:
Cellat uyandı yatağında bir gece || "Tanrım" dedi "Bu ne zor bilmece :
Öldürdükçe çoğalıyor adamlar || Ben tükenmekteyim öldürdükçe..."
Ataol Behramoğlu
-
27 Ekim 2015, 01:14
#9134
mozgur adlı üyeden alıntı
Hacı neyi kapsadığını bilemem ama azıcık daha kassa benim SEAT ile aynı servis parasını ödeyecekmişsin ki benim makina dizel, köklüyorlar servis bakım ücretini ona rağmen şu fiyata bakınca ucuzmuş diyorum benim arabanın servisi. Ama en azından senede 1 veriyorum ben. (((:
Tavsiyem ya servisi değiştir sanayiye git, ya da motoru.
Ucuzmuş la Bajaj (:
Ben arabaya bu kadar para vermiyorum bu tiplerin esnaf diye bajaj servisi güya bilmeyen insanları parasını almaya çalışıyorlar, PEKER MOTOR aslında ustam bi daha şaşmıcam...
-
27 Ekim 2015, 02:09
#9135
yeniii adlı üyeden alıntı
Merhaba 26.10.2015 günü 2015 model pulsar 200ns motorumu 500 km bakımı için ilk bakımına götürdüm, İSTANBUL BAĞCILAR daki MOTOREF servisinize ilk bakım fiyatın 90 tl olduğunu içerisinde yağ filtresi+ yağ değiştirileceğini öğrendim. Servise gittim bakımı yapıldı ufak tefek far ayarı, fren ayarlarını yaptırdım sonrasında bana;
90 TL BAKIM+İŞÇİLİK,
45 TL YAĞ,
18 TL YAĞ FİLTRESİ,
9 TL 3 ADET ORİNG,
15 TL DEBRİYAJ KOLU ÜCRETİ
TOPLAM 177 TL İSTENDİ. Fazla para talep ettiğini belirttim, işine geliyorsa şeklinde bir tavır ile öde git diye konuştu. Eve geldiğimde far vidaları gevşekti ve ses geliyodu kendim sıktım...
SAKIN GİTMEYİN BU SERVİSTEN İSTANBUL BAĞCILAR MOTOREF
Bilen kişilere danışıyorum ilk bakım ücreti neyi kapsıyor ?
İlk bakımda yağ filtresini kendim götürmüştüm. Yağ değişimi dahil 60 TL aldılar.
-
27 Ekim 2015, 02:43
#9136
ulasgncrock adlı üyeden alıntı
herkese merhabalar pulsarımla ilgili problem yasıyorum vites 2 de iken 4 8 devirleri araında herhangibir devirde tekleme oluyor devir düşüp yükseliyor bu problemi yasayan oldumu daha servise götüremedim 3400 km motorun
Bende bi iki kere yasadim ama bidaha yapmadi havanin yagisli oldugu gunlerde yapti acaba su mu kaciyo bi yerine sende yagis sonrasi mi oldu
-
27 Ekim 2015, 09:16
#9137
yeniii adlı üyeden alıntı
Merhaba 26.10.2015 günü 2015 model pulsar 200ns motorumu 500 km bakımı için ilk bakımına götürdüm, İSTANBUL BAĞCILAR daki MOTOREF servisinize ilk bakım fiyatın 90 tl olduğunu içerisinde yağ filtresi+ yağ değiştirileceğini öğrendim. Servise gittim bakımı yapıldı ufak tefek far ayarı, fren ayarlarını yaptırdım sonrasında bana;
90 TL BAKIM+İŞÇİLİK,
45 TL YAĞ,
18 TL YAĞ FİLTRESİ,
9 TL 3 ADET ORİNG,
15 TL DEBRİYAJ KOLU ÜCRETİ
TOPLAM 177 TL İSTENDİ. Fazla para talep ettiğini belirttim, işine geliyorsa şeklinde bir tavır ile öde git diye konuştu. Eve geldiğimde far vidaları gevşekti ve ses geliyodu kendim sıktım...
SAKIN GİTMEYİN BU SERVİSTEN İSTANBUL BAĞCILAR MOTOREF
Bilen kişilere danışıyorum ilk bakım ücreti neyi kapsıyor ?
debriyaj kolu ücreti hariç oringleri bilmiyorum düşükde olsa belki bir ihtimal oda eklenir bunun dışındaki işlemler için 90 tl işcilik vs hepsi içinde servis kağıdın varmı elinde servisi şikayet et
Yolların Kralı Değil ! Kuralı Vardır..
-
27 Ekim 2015, 11:07
#9138
mcsultan adlı üyeden alıntı
Hein-Gericke Streetline Panniers tekstil yan çantalarım var, eğer yan çanta demiriniz yoksa motorun arka-yan taraflarının çıkıntılı olması nedeniyle çantaları düzgün yerleştirmekte sıkıntı yaşayabilirsiniz. Çantalar her zaman motorun üztünde duracaksa yan çanta demiri ile kullanın, ancak benim gibi sadece arada bir uzun yolda kullanacaksanız tekstil çantaları yan demirsiz kullanabilrsiniz. Çanta demiri aldığınızda/olduğunda benim seçimim plastik olurdu, ama ben taktırmayı düşünmüyorum, şehir içi araç aralarına girmelerde motor genişlediği için sıkıntı yaratabiliyor
-
27 Ekim 2015, 11:31
#9139
ulasgncrock adlı üyeden alıntı
herkese merhabalar pulsarımla ilgili problem yasıyorum vites 2 de iken 4 8 devirleri araında herhangibir devirde tekleme oluyor devir düşüp yükseliyor bu problemi yasayan oldumu daha servise götüremedim 3400 km motorun
Devir dalgalanması diyolar ona bacaccılar, kabullendi insanlar o olur der geçerler yani, yaşayanlara allah sabır versin, zırıltı ve stop etmenin alameti farikası, powered by bacac, hayırlı olsun.
Motosikletimin üstü açık..
https://www.youtube.com/channel/UCp4K0dvqaCd6YAr_beEsudA/featured?view_as=subscriber
-
27 Ekim 2015, 11:51
#9140
maktama adlı üyeden alıntı
Hein-Gericke Streetline Panniers tekstil yan çantalarım var, eğer yan çanta demiriniz yoksa motorun arka-yan taraflarının çıkıntılı olması nedeniyle çantaları düzgün yerleştirmekte sıkıntı yaşayabilirsiniz. Çantalar her zaman motorun üztünde duracaksa yan çanta demiri ile kullanın, ancak benim gibi sadece arada bir uzun yolda kullanacaksanız tekstil çantaları yan demirsiz kullanabilrsiniz. Çanta demiri aldığınızda/olduğunda benim seçimim plastik olurdu, ama ben taktırmayı düşünmüyorum, şehir içi araç aralarına girmelerde motor genişlediği için sıkıntı yaratabiliyor
Plastik çantalar geçici olarak demirsiz takılabilir mi acaba?
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 19 kullanıcı var. (0 üye ve 19 misafir)