Mz hastası daha çok büyütme istersen, sen ne anlatıyorsun dediklerin çok saçma ve anlamsız ,ne anlattığını bilmiyorsun daha konuşuyorsun, pulsar sınıfında rakipsiz bunu böyle bil yeter.
Mz hastası daha çok büyütme istersen, sen ne anlatıyorsun dediklerin çok saçma ve anlamsız ,ne anlattığını bilmiyorsun daha konuşuyorsun, pulsar sınıfında rakipsiz bunu böyle bil yeter.
kendinle çelişiyorsun arkadaşım, çok sükür maddi durumum iyi amacım şekil olsa r6 vs alacak gücümde var ama gelgelelim ben r6 yı bırak cbr 250 yede binmem neden dersen yan yatsa bir sürü masrafı var japon parçaları malum, ayrıyeten "yanlış olduğunun farkındayım" motora alkollü bindiğimde oluyor 80 90 km ile düşmek var 200 + hızda düşmek var şahsen ben bu motora ucuz olduğu, yakıtı az olduğu, parçası ucuz olduğu, servislerin ilgisi ve en önemlisi sorun yaşadığımda karşımda Ekrem abi gibi bir muhatab bulduğum için biniyorum
kardeş kusura bakmada sen anlayamıyorsan ben ne yapayım bu motora bu kadar para verilmez diyorum ; sen bana sınıfında rakipsiz diyorsun ne alaka ? benim konumla senin konun çok farklı bi olay.
ayrıca motoru ilk çıktığında 7000+- e alıp fiyatı yükselince 8000+- e satmaya kalkanda sizlersiniz buna adam keklemek denir. hatta bunun hakkında konu açıldı aç ve oku.
mzhastası; o kadar yazıdan cımbızla çekip şunu sormak istiyorum. 8bin liraya alacağınız motorun sorunsuz olacağına veya masraf çıkarmayacağına nasıl inanıyorsunuz?
Allah Ekrem abiye uzun ömürler versin,
koca bir markanın tek mümessili kendisi, bu onun için iyi bişey.
bacac içinse bakkal firması olduğunu gösterio üzgünüm gençler.
Sınıfında rakipsiz diyenler olmuş
hangi sınıf o sınıf 1-C'den elifnaz'ın sınıfı heralde, beyler azcık vizyon ya.
Motosikletimin üstü açık..
https://www.youtube.com/channel/UCp4K0dvqaCd6YAr_beEsudA/featured?view_as=subscriber
İçinden ne çıkacağını bilemediğimiz, en ufak arızasında sağlam bir binlik olacağımız parça/bakım/tamiri anasının nikahı servislerinde motorculara hele bizim gibi alt/orta gelir seviyesinde isen it muamelesi yapılan oluk gibi benzin yakan o hoşafı çıkmış ikinci el japonları sen almazsan ben almazsam kime kakalayacaklar canım kardeşim..
Japon motorun sıfırına ve parça/tamir/bakımına çuvalla para verip ikinci eli elinde patlayan kardeşlerimizi üzmeyelim lütfen. Pulsar almayalım hep ikinci el Japon alıp kendimizi öptürelim. Onlara da yazık! :(
-61- Önce ADAMLIK Sonra HAYAT -61-
10 senelik japon motor al demiyorum şahsen, ikinci eli pulsarın sıfırdan iyi motorlar var, inazuma bile geçen görmüştüm mesela ilanlarda, şu altınızdaki orası burası zırlayan motor haricinde başka şeyler de görebildiğinde konuşalım. biriniz de çıkıp demiyorki evet şu şu şu olaylarından ötürü sorunlu motor.
yoksa banane neye biniosanız binin. 453 sayfa neler konuşulmuş? hepsi övgülük şeyler demi :D az yakıyo diyolar, aha az yakıo, popüler motor görüntüsü, yemişim imajını. amortisörden yağ atanı var, uzun yolda minder koyanı var, ee başka kim kime hizmet ediyor bu işte, 8 bin tl'yi adam akıllı kullanın çar çur etmeyin diye alternatif getiriyoruz burda olaya, sizin düşmanınız değiliz kardeşim. bazıları yanlış anlıyor durumu zira çok da fifi.
Motosikletimin üstü açık..
https://www.youtube.com/channel/UCp4K0dvqaCd6YAr_beEsudA/featured?view_as=subscriber
İyide kardeşim alan almış satan satmış daha niye gelip insanlara yok size acıyorum yok hatalısınız diye laflar ediyorsunuz ? Bırakında motor hakkındaki tartışmayı almış olanlar veya alacak olanlar yapsın.
Evet motorum bazı sorunları var denge sensörü zırıldaması (2000km oldu o problem bende yok )
Benim arka tekerden bi gıcırtı geliyor. Ama bunlar halledilmicek problemler değil. Ve siz bunların bi japon motorda olmicanında garantisini vermezsiniz. Param buna yetti bunu aldım. Her görende durdurup yanıma yanaşıp marka soruyor.
Şimdi inazumanın sayfasına girsem hiç mi şikayet görmicem?
Ayrıca şu inazumayıda sen al 30.000 gayet temiz ve sitenin en ucuzu..
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...31735358/detay
Yahu bu forumu ozellikle bu Pulsar sayfasini cok seviyorum Milleti alaya almak, malini kotulemek, muhabbetine limon sikmak icin degil de burasi hakikaten siyaset meydani gibi. Hani arkadas ortaminda siyaset konusmaya baslarsin saatlerce herkes birbiriyle tartisir, sonra da is `memleketi biz mi kurtaracagiz` veya ` sen de haklisin` klisesi ile biter ya, ona benzetiyorum.
450 sayfadir hem fikir olunan nokta ;
- Ilk alim fiyatinin 250cc Japon,Kore,Tayvan motosikletlerinin sifir fiyatindan %30 civarinda ucuz olmasi (ozellikle ilk ciktigi donem)
- Makinenin tasariminin iyi olmasi nedeniyle commuter veya scooter grubuna tercih edilebilir oldugu; isletme maliyeti ve yedek parca fiyatinin ucuz oldugu
Buraya katiliyorum.Simdi uzerine su kadar daha koyarim bunu alirim muhabbetini gecip su yakit olayinda firmanin da surekli yaptigi `1 litre ile o kadar cok gidiyor ki` iddiasini tekrar gundeme getirmek isterim.
Hep farkli yorumlar ve degerler gordum . Ben kendi surus tempoma ve guzergahima uyan degerlere baktigimda cok da az yakmiyor sonucuna vardim.
Aynisi KTM Duke icin de gecerli. 2,5 ile 2,9 arasi yakanlar oluyormus motorla. Soruyorum 70-80`i gecmeden ama diyor.
Soyle bir ornek vereyim. 125cc bir commuter, 250cc bir super-toring bir tane de 200cc naked alalim.
Bir adet Pulsar veya Duke, Ybr125 ve Cbr250 aldik diyelim.
100 km sehir icinde surelim.
80`i gecmedik, dur kalk ile kilit trafikte surduk . Bu durumda en az Ybr yakar sanirim. Yarim litre fark ile ybr > pulsar > cbr yakti diyelim.
Diger suruste isin icine e5 girsin. Genelde trafik 80- 90 km hiz ortalama ile akar. Ortalama 90-100 civarinda ara ara sol serite gecip 120 bandina ciktigimizi da farzedelim.
Bu durumda en az yakan hangisi olur ? Ybr`yi cikariyorum. Pulsar 1 litre kadar daha az yakabilir mi Cbr`den ? Sanmiyorum, belki yarim litre daha az belki ayni. Ama bu hep vurgulanan 3 bile yakmiyor klisesi nedendir ? Forumda Mengu`den baska 3 ve uzerine cikan kimse mi yok hakikaten ?
125cc gibi surunce 250cc`den az yakiyor olmasi az yaktigini gostermez.
Xj6 alip dede modunda surup 4,5 litre yakiyor diyenler gibi. En az yakan 4 silindir, 250cc ile kafa kafaya yakiyor. Gec bu ayaklari kardesim o motoru normal tempoda sur ortalama 5.5 altina inmez.
Herkese kazasiz belasiz surusler, umarim hakarete varan tartismalara yol acan yorumlar olmaz.
Forumda yeni uyelerin ve iki cumle yazi yazip devamini getiremeyenleri dikkate almiyorum, size de oneririm.
Benim de anlamadığım nokta bu, adam yazmış 3 litre yakıyor, nereye yakıyor allasen :D
ben diyorum bak, tapa gaz yokuş yukarı yolda dahi, Sym Wolf 4 litreyi görmüyor, ortalaması da 3.3 falan, gördüremezsin çünkü, püskürtmesi farklı.
kimseyi şahsi olarak yermiyorum @mavipanda kardeşim.
senin hoşuna giden bişey illaki vardır, burda adil olarak paylaşımlar yapılması gerekiyo, sorunları dile getiricez ki, marka gelişim göstersin, hatta direk bajaja mailler atılmalı, ne veriyolarsa eyvallah etmek kime ne kazandıracak?
Motosikletimin üstü açık..
https://www.youtube.com/channel/UCp4K0dvqaCd6YAr_beEsudA/featured?view_as=subscriber
Sesli güldüm. Yeminle benim aklımdan o geçiyordu sen yazmışsın :D
Ben cidden anlamıyorum şöyle bir bakıyorum da distrübütörün kurduğu cümleleri papağan gibi tekrar eden insanlar var, ölesiye savunanlar var firmayı. Beyler açın gözünüzü.Duracağınız yer distrübütörün yanı olmamalı. Aşınızı distrübütör vermiyor size.
Yarın bir gün Hyosung sahipleri gibi ortada kaldığınızda(umarım olmaz) anlarsınız ne demek istediğimi...
Not: Özellikle firma kelimesinin altını çizdim. Kendi malını savunmakla bir firmayı savunmak arasında derin bir uçurum vardır.
Elinde 10-40 olmadığı için "yazın hava sıcak, 15-50 koyalım" diyen at hırsızı baba katili sanayi esnafı ağzı ile tavsiye vermeyelim lütfen.
Bu işin bir hesabı, kitabı var. Hindistan'da puncabi çölünde Singh kabilesi yağmur duası yaparken gökten düşmedi bu motor. Yapan mühendisler kitapçığa ne yazmış ise o yağı kullanacaksınız. Adam salyangoz şeklinde yağlama kanalı yapıp, 10-40 kullan yazıyor, sen gidip 15-50 alıp aynı viskositeyi ve aynı yağlamayı bekleme o motordan.
greetings from papua yeni gine.
15/50 ile 10/40 arasinda cok bir fark yok. Defalarca kullandik.
Turkiye icin 10/40 her turlu gider bence. Asiri sicakta 15/50 veya asiri soguk bir sehirde 10/30 tercih edilebilir.
Kalkip varilden piyasa yagi koyulmadikca bir sorun cikmaz.
Yerden göğe kadar haklısın sokollu paşam..
Birde cevabına ben ekleme yapayım bu yakıt muhabbeti ile ilgili;
Tüm motorlar az yakıyor aslında.
TRT fonu,kdv,ötv,damga vergisi,özel akaryakıt vergisi,katkı payları v.s. çıkarın vallahada billahada bu yakıt muhabbeti biter.
Duyduğuma göre yeni bir vergi türü daha icad edildi yakında tüketim ürünlerine eklenecekmiş.Adıda İBV
dostum hangi firmada ekrem abi gibi bir muhatab bulabiliyorsunuz. geçenlerde benelli tnt 250 nin ilk bakımında sorun yaşadım 1000 bakımından sonra gidip bajaj servisinde bir bakım daha yaptırdım motora :D sonrasında benelli türkiyeye mesaj attım telefonla geri bildirimi bırak mail atmaya bile tenezzül etmiyor adamlar diğer markaların hali zaten ortada, motoruna göre muamele görüyorsun. ha dediğiniz gibi japon kalitesi ile pulsarın kalitesi tartışılmaz ancak önceden söylediğim gibi parça fiyatları, bakım fiyatları ve az yakıp inazumayla kafa kafaya gitmesi benelliye toz yutturması benim için hep artı puan. ancak neyin ne olacağı belli olmaz ileride bir gün r25 te olduğu gibi yedek parça fiyatları fırlar sorunlarımda karşımda ilgilenen birini bulamazsam (ki hiç sanmıyorum ekrem abi oradan ayrılsa bile ben yıllardır kullandığım markalar ile alakası olmadığı halde garantisini falan bir kenara itip tamir bakım yaptırdığım yer şu an bajaj bursa bayi ve servis işini yapıyor)o zaman gider 8000 değil 10 12 verip ilgi alaka olan motoru satın alırım. ben marka fanatiği değilim motoru sağda solda çoğu kişi soruyor forumdaki kişilerin yaşadığı sorunlardan bahsediyorum ha benimkinde rodajı falan kitapçığa göre değil bildiğim gibi yaptığım halde öyle bir sorun olmadı çok şükür memnunmuyum memnunum yalan söylemiyorum kimseye yeri geliyor al bir tur at diyorum. alır almaz onun bileceği iş
İçten yanmalı sıvı soğutmalı motorlar ( araba, kamyon vs mtooru da dahil) belirli bir çalışma sıcaklığı hedeflenerek üretilir. Hava şartları değişse bile motor bu değişikliklerden etkilenmeyecek şekilde dizayn yapılır. Hava -10 derece olsa da motor suyu sıcaklığı 85-95 arasında tutturulmaya çalışılır, hava sıcaklığı 50 derece olsa da motor suyu sıcaklığı 85-95 derece arasında tutulur.
Bu sebepten mütevellit hava soğukken 10/30 sıcakken 10/50 gibi bir yaklaşım olamaz. Bildiğim kadar ile pulsar sıvı soğutmalı. Eğer sıvı soğutmalı ise hava sıcaklığını umursamamak lazım. Hava soğutmalı ise o zaman yazları kalın yağ kullanmaya yeltenmek bir nebze mantıklı olur.
Şu an bu konu içerisinde 7 kullanıcı var. (0 üye ve 7 misafir)