Arkadaşlar bu tekerlerdekı kurşun her yeni motorda oluyormu???? biraz görüntüyü bozuyor sanki :D
Arkadaşlar bu tekerlerdekı kurşun her yeni motorda oluyormu???? biraz görüntüyü bozuyor sanki :D
balans ayarı için kullanılan kurşundan mı bahsediyoruz? eğer oysa evet hemen her jantta olur.. hayır sadece yeni jantlarda olmazlar hemen tüm jantlarda olurlar. ve, evet kötü görünürler. ve, evet boyayabilirsin.
arkadaşlar motoru kaldırımdan yola indirirken gacur gucur ses geliyor yağmur yediği zaman böyle oluyor. sizdede böyle sorunlar oluyor mu?
5 yıl aradan sonra tekrar motosikletli hayata dönüş yaptım.
Otomobil sürücülerini eskisinden bizlere daha saygılı buldum ve eskiye göre motor sayısı katlanmış.
Eski motorum ybr 125 ti şimdiki pulsar..acaba görsel olarak pahalı göründüğü için mi bu saygı...ne dersiniz?
Selamlar arkadaşlar,
Pulsarımı yaklaşık 3 - 4 ay öncesinde aldım fakat foruma ancak yazabiliyorum. Motorumu Gaziantep Gazi Motor'dan satın aldım. Gerek satın alma gerek sevis konusunda Yasin ve Mesut beylerden çok memnun kaldım. Motorumla geçirdiğim süreçte 7bin km civarı yol yaptım. Buna yazın sıcağında mersin üzerinden Gaziantep - Antalya gidiş ve geliş yolculuğu da dahil. Herhangi bir büyük teknik problemle karşılaşmadım. Gördüğüm kadarıyla Pulsar 200NS gayet stabil ve düzgün çalışan bir motor. Bakımlarına dikkat edildiği sürece sıkıntı çıkaracağını da pek düşünmüyorum.
Şimdilik birkaç fotoğraf paylaşayım, daha sonra tekrar görüşürüz.
Sağlıcakla
Ani frende debriyajı çekince motor stop ediyor. Yolda kasis varsa debriyajı çekince stop ediyor. Yeniden çalıştırmak için de bazen debriyajı bırakmak yetiyor bazen olmuyor arka teker kilitleniyor debriyajı bırakınca o zaman marş basmak gerekiyor. Motor bu tarz bir stop etme yaptığında farların kapanması motoru gece sürüyorsanız kaza sebebi olabilir. Ayrıca eldiven takarken sinyalleri kullanmak imkansız. Sol eli kaldırmadan sol sinyal vermek de imkansız. Hızlı yaparsanız sinyal tutmuyor elini bıraktığın anda kapanıyor. Trafikte sinyali hiç tutturamıyorum mahalle arasında dönüşlerde. Baş parmağın sinyal düğmesine dik olması gerekiyor sol sinyalin tutması için, bunun için de elcikten eli kaldırmak gerekiyor.
bu pulsarın bazı eksi yönleri olsada (ki artısı çok fazla) servislerin kıymetini bilelim beyler bu gün marka vermek istemiyorum başka marka 250 cc sıfırı 14000 civarı olan ki pulsar kadar yürümeyen bir motoru 1000 bakımına götürdüm ilgi alaka sıfır işçilik sıfır ayrıca şahit olduklarım içler acısı servise bırakılan motorlardan teslimatı yapılacak motorlara benzin çekmek gibi ayrıca kulak misafiri olduğum bir durum var motorları kafalarına göre garanti dışı bırakıyorlar hakkını bilmeyen bir müşteri olursa yanlarına kar kalıyor bunca şeye rağmen ilk bakım ücreti 250 lira diğer markaların bizim servislerden öğreneceği çok şey var daha önce hondanın umursamazlığı beni rahatsız etmişti ama bunları görünce hondada iyimiş diyor insan
Ne güzel resimlemişsiniz buraları hep resimlik olmuş ^^
Bize bundan ve bunun kargosundan lazım Ekrem abi. Duy sesimizi..
O küçük arabalar bizim gibi alt gelir guruplarının işine yaramaz ama bu üç tekerliler ile her türlü ekmek yeriz. Mesela benim annem hasta ve her gün tedaviye hastaneye vs'ye götürmem gerekiyor ama otomobil hem fiyatı hem masrafları beni kat be kat aşıyor. Şu kapalı üç tekerlerden olsa yemez içmez alırdım. Veya kargoya tente yaptırır hem ekmek bile yerdim belki.
Bu üç tekerler uzun yıllardır gelmiyor. Millet Bursa'da bir ustaya eskileri toplatp hala yürütmeye çalışıyor.
Bize o üç tekerleklilerden lazım Ekrem abim
-61- Önce ADAMLIK Sonra HAYAT -61-
renkler konusunda fikriniz nedir? neden bu modeller değil de tek renk üzeri ufak grenaj boyalı olanlar var sadece?
http://www.google.com.tr/imgres?imgu...FQZZLAodXDwLeg
http://www.google.com.tr/imgres?imgu...FQZZLAodXDwLeg
http://www.google.com.tr/imgres?imgu...FQZZLAodXDwLeg
Resimler muhtesem beyler elinize saglik
Şu an bu konu içerisinde 8 kullanıcı var. (0 üye ve 8 misafir)