Benimde on lamba ustu panellerden 3500 devirlerde ses geliyor birde arka.plakalik isigi giderken gevsemis 0 km da sanirim kullandikca yavas yavas anliyoruz ..
Devirde dalgalanma %90 ında var, sürüşe ve motora bir zararı yok. Ön cam kısmında ses için servise söyleyin işlem yapsın silikon vb işlem gibi, zincirden gelen ses için ya boldur gerilmesi lazım yada sağ sol ayar kontrolü yapın, ön kısımdan gelen ses denge sensörü sesi de olabilir servis bir baksın ön panelden mi denge sensöründe mi ona göre işlem yaparlar.
125cc capon motora 9000tl verilir, 250cc capon motora 12000tl üstü verilir ama 200cc Hintli malı 7000tl ile piyasaya girip 9000tl ile fiyat indirimine gidince sidik yarışına mı girmiş oluyor, 200cc motora o paralar haram ama 125 ve 250cc motora o kadar para vermek iyi bu mudur yani. Bu kadar eleştiriyorsunuz ama yine capon motor alan arkadaşlar var yani kendileri de yanlışa düşmüş olmuyorlar mı, hem yazıp çizeceksin hemde fiyatı yüksek dediğin motoru alacaksın bu işte bir terslik yokmu, motoru ben ithal edip satmıyorum yüksek fiyattan alanlar evet biraz haksızlık yapıldığı doğru ama buna ne ben nede başkalarının yazıp çizmesiyle her zaman ki olduğu gibi yine değişen bir şey olmayacağı kesin ve nettir bizler sadece benim gibi yazarız.
Devirde dalgalanma var sorun olarak görmeyelim peki durduğu yerde 5 saniyede bir gaz veren motor gereksiz benzin yakmıyomudur, bence rölantideki yakıt tüketimini yüzde 30-50 arası artırır. Dur kalk trafikte de motor içiyo benzini. Rölantiyi tutturucam diye ikide bir gaz veriyo.
Ben bu motoru almak istiyorum ama yani sorunlar varken nasıl olacak orasını çözemedim ,alıpta pişman olmak istemem ama artık 125 ccde yetmiyor, alsam çok sıkıntı çekermiyim sorun yaşarmıyım yürütememeyiz mi bu motoru , piyasanın en uygun fiyatlı motoru bu ama bu sıkıntılar varsa hakedermi bu rakamları oda soru işareti ,ne yapayım bilemedim hadi git japon al diyorum oda bir sorun sıfırı ikinci eli farketmiyor, fiyatları tam bir saçmalık yetmezmiş gibi yedek parçada pahalı herşeyi orjinal değiştirsek bir yığın masraf bakım masrafları pahalı bu japonların ee orda pulsar devreye giriyor uygun fiyatıyla,, ama bu sıkıntılarda çekilmezki alsak sorun yaşarmıyız acaba, hadi aldım sonra ne yaparız başımıza iş almayız inşallah, bu sorunların çoğu 2015 lerde varmı cevaplarsanız sevinirim.
Benim Pulsar'ımı 10.000 km bakımına götürmeden yaklaşık 1 ay önce başlayan benzer bir sorunum olmuştu, istediğim torku bulamıyordum üst devirlerde. 10.000 km bakımında bujiler değiştirildi ve o sorun ortadan kalktı. 5. 6. viteste %10 - %12 arasında bir sürat farkı oldu. Sizin sorununuz da belki buji kaynaklı olabilir.
Saygılarımla.
enjeksiyonlu, su soğutmalı, 6 ileri vites, disk frenler olup KTM gibi bir motosikletle birçok özelliği benzee olan başka alternatif bulamadım ben tabii bu fiyata. benim yok ancak param olsa ns 200 ilk alacağım seçenek. daha param olsa r25, daha param olsa bitane 1000 rr bitanede ktm avantur .... böyle godiyo işte. yani tamamen sana bağlı
Yolda giderken stop etme problemini yaşamadım. Stop etme problemi var fakat bunu sadece ilk marşı verdiniz rolantide ne kadar da bekleseniz motor iyice ısınmadan rampa aşağı bi yere geldiniz ve kasis var devrija bastınız, vites düşürdünüz eliniz debriyajdayken pat stop ediyor. Bunu hep rampa aşağı ve ilk marşta yapıyor. (Isındıktan sonra hiç yapmadı) Bunun dışında yolda giderken kendini kapatması vs vs durum yok.( En azından ben yaşamadım) Rolanti dalgalanması ve bu sorun yüzünden servise gittim rolanti sensörü garantiden ücretsiz değişti. Dalgalanma gitti ama stop etti bi kez. Bajaj yetkilileri bunun kullanımdan kaynaklandığını söylüyor ama yzf r125 ile ybr 125 ile aynı yerlerde bu problemi yaşamadım. Hatta 23000km yzf r125 hiç stop etmedi. Ama şunu rahatlıkla söylerim Pulsar F/P ürünü. Ne diye yzf r125 e o kadar para vermişim dedirtiyor.
Cok deli param olsa gine bi 200 ns deneyimi yapmak ister alirdim bide nuda 900 alirdim iste ole takilirdim
Bugün Milliyet gazetesi Antalya ekinde güzel bir haber var.
PULSAR 200 NS ANTALYA grubunun kurucularından Feyyaz SARIGÖL ve değerli eşi Merve SARIGÖL'ün PULSAR 200 NS ile 4200 km. lik Gürcistan yolculuğunun haberi. Kendilerini tebrik ediyoruz.
Her geçen gün benzer haberleri görmek bizi mutlu ediyor. Ürüne, markaya ve servislerimize duyulan güven sebebi ile tüm kullanıcı arkadaşlarımıza teşekkür ediyoruz...
10 litre benzin deposuyla bu kadar uzun yola nasıl çıkıyorlar, insan gerçekten hayret ediyor. Ben bir depoyla Ankara'dan Eskişehir'e zor gidiyorum.
Depoyu fullediğimde ankara çevresinde gezerken bir gün götürmüyo beni. Rastgele bir benzinciden de benzin alamıyorum, büyük ilçe düzgün marka olması lazım. Tapagaz 350km götürmeli bence bir depo benzin motoru. Benzini dert etmeden sürünce 180-200km'de deponun dibini buluyo motor ama. 125'lik motora çinliler 14 litre tamamı kullanılabilir benzin deposu koyarlarken, 200'lük Pulsar'a 9.5 litreden sonrası şüpheli 12 litre benzin deposu koymaları olmamış bence.
Garanti belgesindeki bakımları servis mi karşılıyormuş?
arkadaşlar merhaba. bir iki yerde resmini gördüğüm elcik koruma gibi olan ve adını tam olarak bilmediğim o şeyi anadolu yakasında taktıran var mı? varsa nerede yaptırdığını söyleyebilirse çok memnun olurum. nette biraz bakındım ama tam istediğim gibi resim ve bilgi bulamadım. şimdiden teşekkürler.
bu arada pulsarla 2500 km oldu ve maşallah hiçbir sıkıntı çıkartmadı şimdiye kadar.
tekeriniz düz bassın...
Şu an bu konu içerisinde 8 kullanıcı var. (0 üye ve 8 misafir)