Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
29 Eylül 2015, 18:29
#8741
Selcuk89 adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar herkese selamlar.
Şu yakıt olayı hakkında bilgi rica ediyorum malum kitapçık falan vermediler.)
Şimdi orta sehpada benzini fulledim 44 TL verdim.305 km yol yaptım.Yine fulledim ortalamam iyi gibi gözüküyor.
Asıl sorun gösterge 2 çizgiden tek çizgiye düşünce ikaz lambası yanıp sönüyor ikazla birlikte hemen benzin alırım hep.Nitekim ikazdan 5 km sonra benzinlikteydim.
İkaz ışığı teke düşünce yanıyor sonra ne oluyor?
Tek çizgide gidiyor hiç çizgi kalmıyor mu?Tecrübe eden varsa Çizgisiz kaç km yol yapıldı.Bunlar hakkında tecrübe eden kardeşlerimden yardımlarını rica ediyorum.
Eski makine ybr 125 12 lt ana 2 lt yedek vardı.
Fullemeden sonra yedeğe ortalama 380 km de geçiyordu.
Şaka bir yana Ybr gibi yakan makinem var üstelik arada gazı açıp kaçamaklarda yapmıyor değiliz.
Neyse sorumu net bir şekilde anlatabilmişimdir umarım.
Herkese iyi forumlar..
Üstad tek çizgiden sonra çizgi kalmıyor ve benzin ışığı yanıp sönmeye devam ediyor ve yaklaşık 20-30 km gidiyor kullanıma göre. Bir kez yolda kalmıştı arkadaşım benzini söylemeyi unutunca.
Reklamlar
-
29 Eylül 2015, 19:31
#8742
Selcuk89 adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar herkese selamlar.
Şu yakıt olayı hakkında bilgi rica ediyorum malum kitapçık falan vermediler.)
Şimdi orta sehpada benzini fulledim 44 TL verdim.305 km yol yaptım.Yine fulledim ortalamam iyi gibi gözüküyor.
Asıl sorun gösterge 2 çizgiden tek çizgiye düşünce ikaz lambası yanıp sönüyor ikazla birlikte hemen benzin alırım hep.Nitekim ikazdan 5 km sonra benzinlikteydim.
İkaz ışığı teke düşünce yanıyor sonra ne oluyor?
Tek çizgide gidiyor hiç çizgi kalmıyor mu?Tecrübe eden varsa Çizgisiz kaç km yol yapıldı.Bunlar hakkında tecrübe eden kardeşlerimden yardımlarını rica ediyorum.
Eski makine ybr 125 12 lt ana 2 lt yedek vardı.
Fullemeden sonra yedeğe ortalama 380 km de geçiyordu.
Şaka bir yana Ybr gibi yakan makinem var üstelik arada gazı açıp kaçamaklarda yapmıyor değiliz.
Neyse sorumu net bir şekilde anlatabilmişimdir umarım.
Herkese iyi forumlar..
Son çizgiden sonra depoda hala benzin kalmış oluyor dağ başında çizgisiz 30 km kadar gittim depoda hala benzin görünüyordu ,
-
29 Eylül 2015, 20:11
#8743
yoğun iş temposu nedeniye 9 gündür binememiştim pulsarıma.1 saat kadar önce bi akşam turu yapayım dedim anahtarı taktım kontağı çevirdim herşey normal marşa bastım tık etti gösterge saat sıfırlandır h3 hatası ekranda belirdi ve arıza lambası yandı.bi kaç daha tekrarladım ama nafile tık diyip çalışmıyor.sonra arkadaşlarımı aradım başka bi motosikletten takviye yaptık çalıştı gazı kesmemizle stop etmesi bir oldu tekrar denedik bu sefer binip site içerisinde bir iki tur attım sürekli hafif gaz vererek durduğumda gene stop etti ve marş almadı.ustayı aradım akünün boşalmış olabileceğini yada konjektör arızası olabileceğini söyledi yarın aküyü şarj edip deneyeceğiz artık.göstergede akü şarj ikazıyla ilgili kısımda yanma olmadı bu arada.bu konuda başka fikri olan var mı?
-
29 Eylül 2015, 20:22
#8744
konjektör arızası olma ıhtımalı yuksek...
-
29 Eylül 2015, 21:02
#8745
mcsultan adlı üyeden alıntı
Ön camı ayrı satarmısın acaba ?
malesef ayrı satamam
-
29 Eylül 2015, 22:58
#8746
knnder adlı üyeden alıntı
yoğun iş temposu nedeniye 9 gündür binememiştim pulsarıma.1 saat kadar önce bi akşam turu yapayım dedim anahtarı taktım kontağı çevirdim herşey normal marşa bastım tık etti gösterge saat sıfırlandır h3 hatası ekranda belirdi ve arıza lambası yandı.bi kaç daha tekrarladım ama nafile tık diyip çalışmıyor.sonra arkadaşlarımı aradım başka bi motosikletten takviye yaptık çalıştı gazı kesmemizle stop etmesi bir oldu tekrar denedik bu sefer binip site içerisinde bir iki tur attım sürekli hafif gaz vererek durduğumda gene stop etti ve marş almadı.ustayı aradım akünün boşalmış olabileceğini yada konjektör arızası olabileceğini söyledi yarın aküyü şarj edip deneyeceğiz artık.göstergede akü şarj ikazıyla ilgili kısımda yanma olmadı bu arada.bu konuda başka fikri olan var mı?
öncelikle geçmiş olsun H05 dt8 25 diye bir arza verir önceki motorumda bir türlü çözemediğimiz arzadır kendileri her ne kadar aküden de deselerde akü değişimiyle devam edip sonucu geçirdiğim kaza ile sonuçlanan arzadır akü üzerinde durulacağı gibi konjektörü es geçmemeni öneririm ben hareket halinde çok karşılaştım bir anda ateşleme falan kesiliyor gösterge resetliyordu bir iki derken sonunda kaza yaptım ve göstergede aküyle alakalı hiç bir ışık yanmıyordu gel gelelim panelin resetlemesi bana aktarılan bilgiye göre akünün düzensiz akım göndermesinden kaynaklandığı için panel kendini korumaya alıyormuş bundan dolayı bu durumla karşılaşıyormusuz akünün bitik olması değilde bozuk olmasından dolayı peki bu durumda konjektör ne işe yarar konjektör altarnatörün ürettiği akımı ayarlamaya yarayan parça olduğuna göre ve düzensiz akım gidiyorsa yuksek akımdan dolayı panel resetliyorsa bu durumda konjektöre odaklanmamız gerekmezmi keza bu motorda sigorta gibi kavram varken o sigortalarında atmaması ve böyle bı sıkıntının deneme yanılma ıle çözüme ulaşması hala anlam veremediğim durumdur sorunun çözülene kadar mümkün mertebe kullanmamanı zorunlu olarak kullanman durumunda pür dikkat olmanı ve parmaklarını asla debriyaj manetinden bırakmamanı tavsiye ederim geçmiş olsun
Yolların Kralı Değil ! Kuralı Vardır..
-
29 Eylül 2015, 22:58
#8747
knnder adlı üyeden alıntı
yoğun iş temposu nedeniye 9 gündür binememiştim pulsarıma.1 saat kadar önce bi akşam turu yapayım dedim anahtarı taktım kontağı çevirdim herşey normal marşa bastım tık etti gösterge saat sıfırlandır h3 hatası ekranda belirdi ve arıza lambası yandı.bi kaç daha tekrarladım ama nafile tık diyip çalışmıyor.sonra arkadaşlarımı aradım başka bi motosikletten takviye yaptık çalıştı gazı kesmemizle stop etmesi bir oldu tekrar denedik bu sefer binip site içerisinde bir iki tur attım sürekli hafif gaz vererek durduğumda gene stop etti ve marş almadı.ustayı aradım akünün boşalmış olabileceğini yada konjektör arızası olabileceğini söyledi yarın aküyü şarj edip deneyeceğiz artık.göstergede akü şarj ikazıyla ilgili kısımda yanma olmadı bu arada.bu konuda başka fikri olan var mı?
Akü ışığı motor çalıştığı anda yanmıyor. Şarz etmiyorsa, hareket ettikten bir kaç dakika sonra yanıyor. Tecrübe ile sabit . Akü boşaldığı an ateşleme de kesiliyor.
-
29 Eylül 2015, 23:11
#8748
Akü sıkıntısı konusundaki tavsiyeler için tesekkurler arkadaslar dikkate alacagim.akuyu soktum yarin akuyu once bi sarja takalim sorun devam ettigi takdirde konjektore yonelecegiz umarim baska bi problemi olmaz.artik o sure zarfinda dikkat etmek gerekli gorunuyor.3000e yaklastim bu zamana bi sıkintiyla karsilasmamistim 9-10 gundur yerinden kipirdatmayinca kusuyormus demek
-
29 Eylül 2015, 23:14
#8749
knnder adlı üyeden alıntı
Akü sıkıntısı konusundaki tavsiyeler için tesekkurler arkadaslar dikkate alacagim.akuyu soktum yarin akuyu once bi sarja takalim sorun devam ettigi takdirde konjektore yonelecegiz umarim baska bi problemi olmaz.artik o sure zarfinda dikkat etmek gerekli gorunuyor.3000e yaklastim bu zamana bi sıkintiyla karsilasmamistim 9-10 gundur yerinden kipirdatmayinca kusuyormus demek
ben 2 hafta binmedim tek marşla çalışmıştı sarja takmadan doluluğuna baktır önce
Yolların Kralı Değil ! Kuralı Vardır..
-
29 Eylül 2015, 23:20
#8750
knnder adlı üyeden alıntı
Akü sıkıntısı konusundaki tavsiyeler için tesekkurler arkadaslar dikkate alacagim.akuyu soktum yarin akuyu once bi sarja takalim sorun devam ettigi takdirde konjektore yonelecegiz umarim baska bi problemi olmaz.artik o sure zarfinda dikkat etmek gerekli gorunuyor.3000e yaklastim bu zamana bi sıkintiyla karsilasmamistim 9-10 gundur yerinden kipirdatmayinca kusuyormus demek
Serviste test cihazı varsa motora bağlayıp sıkıntı nerede bakabilirler. Aküyü beklemeden konjektöre bakmak istersen, motoru çalıştırın ve akü bağlantı kablolarını ölçün. 14.2-14.8 volt aralığında olması gerekir. Altı veya üstü durumunda muhtemelen konjektör bozuk demektir.
-
29 Eylül 2015, 23:29
#8751
Banada bu kadar surede mantiksiz geldi havalarda iyi oldugu halde,kime sorsam internettende baktigim kadariyla 10 gunluk bi surede olabilir bu durum demisler eski bi akude degil oysaki.Akunun voltajina bakartircaz artik.motosikleti yurutup servise goturebilsem cok daha saglikli olacak ama suan zor gibi
-
29 Eylül 2015, 23:49
#8752
arkadaşlar selam, kanuni motor'un sattığı hiçbir ürünü almayın.... kanuni pony aldım eşime sıfır km...43 km.sonra 1500tl. zararla sattım....
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:47 ----------
43 km. gidebilmesi için 5 kez akü şarz oldu, 2km.gidip, stop ettikten sonra birdahada çalışmazdı, iterek eve getiriyordum....
-
29 Eylül 2015, 23:56
#8753
Hocam aynı olayı bi kaç saat önce yaşadım dün herhangi bir sıkıntı yokken bugun kontağı çevirdim sanırım enjeksiyon sesi ya da yakıt pompası sesi her neyse o ses çıkmadı marşa bastım, ilk almayacak gibi yapıp sonradan çalıştı. Biraz acelem vardı işimi hallettim, eve dönüşte çalıştırırken aklıma hiç gelmedi dikkat etmedim. Yarın dikkatlice bakacağım devam ediyorsa hemen servisle görüşmeyi düşünüyorum. Çok anlamam ama aklıma gelen şey havalar birden soğudu (16 derece idi) alakası var mıdır bilmem. Foruma girip sadece yazılanları okuyorum. Mesaj sayım az diye motoru kötülediğim falan düşünülmesin.
-
30 Eylül 2015, 11:28
#8754
-
30 Eylül 2015, 11:34
#8755
flame1 adlı üyeden alıntı
arkadaşlar selam, kanuni motor'un sattığı hiçbir ürünü almayın.... kanuni pony aldım eşime sıfır km...43 km.sonra 1500tl. zararla sattım....
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:47 ----------
43 km. gidebilmesi için 5 kez akü şarz oldu, 2km.gidip, stop ettikten sonra birdahada çalışmazdı, iterek eve getiriyordum....
1500 tl zarar edeceğinize 50tl ye bi akü alaydınız.
-
30 Eylül 2015, 11:57
#8756
Arkadaşlar merhaba. Forumda yeniyim. aktif araç sürücüsüyüm, Ufak tefek scooter tecrübem var ama vitesli motor tecrübem yok. Pulsar 200 ns in sele yüksekliği 80 cm civarı sanırım. boyum 175, bayide motorun üstüne oturunca motor yüksek geldi bana. parmak uçlarımda ayakta durabiliyordum. bu yeni başlayan birini zorlar mı? sırf bu yüzden duke 200'e de yönelebilirim. şimdiden teşekkürler yorumlarınız için
-
30 Eylül 2015, 12:27
#8757
blackfish adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar merhaba. Forumda yeniyim. aktif araç sürücüsüyüm, Ufak tefek scooter tecrübem var ama vitesli motor tecrübem yok. Pulsar 200 ns in sele yüksekliği 80 cm civarı sanırım. boyum 175, bayide motorun üstüne oturunca motor yüksek geldi bana. parmak uçlarımda ayakta durabiliyordum. bu yeni başlayan birini zorlar mı? sırf bu yüzden duke 200'e de yönelebilirim. şimdiden teşekkürler yorumlarınız için
ben 1,63cm boyla kullanıyorum, tek sıkıntım durduğum yerde ileri geri harekette sıkıntı yaşıyorum hareket halinde ışıklarda bir sıkıntı yaşamıyorum.
Orkidor61
Adı: Kemal 0546 416 86 00
-
30 Eylül 2015, 12:47
#8758
blackfish adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar merhaba. Forumda yeniyim. aktif araç sürücüsüyüm, Ufak tefek scooter tecrübem var ama vitesli motor tecrübem yok. Pulsar 200 ns in sele yüksekliği 80 cm civarı sanırım. boyum 175, bayide motorun üstüne oturunca motor yüksek geldi bana. parmak uçlarımda ayakta durabiliyordum. bu yeni başlayan birini zorlar mı? sırf bu yüzden duke 200'e de yönelebilirim. şimdiden teşekkürler yorumlarınız için
1.69 ile kullanıyorum. Hiç bir sıkıntı yok. Daha önceki motorum bundan çok daha yüksekti. Onda da bir sıkıntı yaşamamıştım.
-
30 Eylül 2015, 13:27
#8759
Dün bahsettiğim kontağı açınca göstergeler hareket ederken çıkan sesin çıkmaması problemi bugün olmadı. Fakat marşa basınca tutukluk yapar gibi çalıştı. Sorun aküde olabilir mi? Bi fikri olan varmı?
-
30 Eylül 2015, 15:20
#8760
Beyaz pulsarımla 518 km oldu. Dün bakıma götürdüm 4.44 motora. Kaldırım yenileme çalışması olduğu için motoru içeri alamadılar :D Bu günde aradım bitmemiş daha. Gidecek arkadaşlara duyurulur.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 17 kullanıcı var. (0 üye ve 17 misafir)