Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #8741
    agrasiwe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Eylül 2012
    Şehir
    İstanbul - Gaziosmanpaşa
    Motosikleti
    Yamaha mt09
    Alıntı Selcuk89 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar herkese selamlar.
    Şu yakıt olayı hakkında bilgi rica ediyorum malum kitapçık falan vermediler.)
    Şimdi orta sehpada benzini fulledim 44 TL verdim.305 km yol yaptım.Yine fulledim ortalamam iyi gibi gözüküyor.
    Asıl sorun gösterge 2 çizgiden tek çizgiye düşünce ikaz lambası yanıp sönüyor ikazla birlikte hemen benzin alırım hep.Nitekim ikazdan 5 km sonra benzinlikteydim.
    İkaz ışığı teke düşünce yanıyor sonra ne oluyor?
    Tek çizgide gidiyor hiç çizgi kalmıyor mu?Tecrübe eden varsa Çizgisiz kaç km yol yapıldı.Bunlar hakkında tecrübe eden kardeşlerimden yardımlarını rica ediyorum.
    Eski makine ybr 125 12 lt ana 2 lt yedek vardı.
    Fullemeden sonra yedeğe ortalama 380 km de geçiyordu.
    Şaka bir yana Ybr gibi yakan makinem var üstelik arada gazı açıp kaçamaklarda yapmıyor değiliz.
    Neyse sorumu net bir şekilde anlatabilmişimdir umarım.
    Herkese iyi forumlar..
    Üstad tek çizgiden sonra çizgi kalmıyor ve benzin ışığı yanıp sönmeye devam ediyor ve yaklaşık 20-30 km gidiyor kullanıma göre. Bir kez yolda kalmıştı arkadaşım benzini söylemeyi unutunca.
    Selcuk89 bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #8742
    Tİme_shİft42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Kasım 2012
    Motosikleti
    Var
    Alıntı Selcuk89 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar herkese selamlar.
    Şu yakıt olayı hakkında bilgi rica ediyorum malum kitapçık falan vermediler.)
    Şimdi orta sehpada benzini fulledim 44 TL verdim.305 km yol yaptım.Yine fulledim ortalamam iyi gibi gözüküyor.
    Asıl sorun gösterge 2 çizgiden tek çizgiye düşünce ikaz lambası yanıp sönüyor ikazla birlikte hemen benzin alırım hep.Nitekim ikazdan 5 km sonra benzinlikteydim.
    İkaz ışığı teke düşünce yanıyor sonra ne oluyor?
    Tek çizgide gidiyor hiç çizgi kalmıyor mu?Tecrübe eden varsa Çizgisiz kaç km yol yapıldı.Bunlar hakkında tecrübe eden kardeşlerimden yardımlarını rica ediyorum.
    Eski makine ybr 125 12 lt ana 2 lt yedek vardı.
    Fullemeden sonra yedeğe ortalama 380 km de geçiyordu.
    Şaka bir yana Ybr gibi yakan makinem var üstelik arada gazı açıp kaçamaklarda yapmıyor değiliz.
    Neyse sorumu net bir şekilde anlatabilmişimdir umarım.
    Herkese iyi forumlar..
    Son çizgiden sonra depoda hala benzin kalmış oluyor dağ başında çizgisiz 30 km kadar gittim depoda hala benzin görünüyordu ,
    Selcuk89 bunu beğendi.

  3. #8743
    knnder - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ocak 2015
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar 200 Ns
    yoğun iş temposu nedeniye 9 gündür binememiştim pulsarıma.1 saat kadar önce bi akşam turu yapayım dedim anahtarı taktım kontağı çevirdim herşey normal marşa bastım tık etti gösterge saat sıfırlandır h3 hatası ekranda belirdi ve arıza lambası yandı.bi kaç daha tekrarladım ama nafile tık diyip çalışmıyor.sonra arkadaşlarımı aradım başka bi motosikletten takviye yaptık çalıştı gazı kesmemizle stop etmesi bir oldu tekrar denedik bu sefer binip site içerisinde bir iki tur attım sürekli hafif gaz vererek durduğumda gene stop etti ve marş almadı.ustayı aradım akünün boşalmış olabileceğini yada konjektör arızası olabileceğini söyledi yarın aküyü şarj edip deneyeceğiz artık.göstergede akü şarj ikazıyla ilgili kısımda yanma olmadı bu arada.bu konuda başka fikri olan var mı?

  4. #8744
    hector15 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ağustos 2013
    Şehir
    BURDUR
    Motosikleti
    PULSAR 200NS
    konjektör arızası olma ıhtımalı yuksek...

  5. #8745
    Akhelmet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ağustos 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Biraz ara verdim
    Alıntı mcsultan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ön camı ayrı satarmısın acaba ?
    malesef ayrı satamam

  6. #8746
    ayzek - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Mart 2015
    Şehir
    İstanbul ( Avrupa ) Motosikleti: MONDİAL MG 150 SÜPERBOY X - HERO HUNK
    Motosikleti
    YUKİ FORZA 170 - MONDİAL 100 SÜPERBOY + 100 HYENA
    Alıntı knnder adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yoğun iş temposu nedeniye 9 gündür binememiştim pulsarıma.1 saat kadar önce bi akşam turu yapayım dedim anahtarı taktım kontağı çevirdim herşey normal marşa bastım tık etti gösterge saat sıfırlandır h3 hatası ekranda belirdi ve arıza lambası yandı.bi kaç daha tekrarladım ama nafile tık diyip çalışmıyor.sonra arkadaşlarımı aradım başka bi motosikletten takviye yaptık çalıştı gazı kesmemizle stop etmesi bir oldu tekrar denedik bu sefer binip site içerisinde bir iki tur attım sürekli hafif gaz vererek durduğumda gene stop etti ve marş almadı.ustayı aradım akünün boşalmış olabileceğini yada konjektör arızası olabileceğini söyledi yarın aküyü şarj edip deneyeceğiz artık.göstergede akü şarj ikazıyla ilgili kısımda yanma olmadı bu arada.bu konuda başka fikri olan var mı?
    öncelikle geçmiş olsun H05 dt8 25 diye bir arza verir önceki motorumda bir türlü çözemediğimiz arzadır kendileri her ne kadar aküden de deselerde akü değişimiyle devam edip sonucu geçirdiğim kaza ile sonuçlanan arzadır akü üzerinde durulacağı gibi konjektörü es geçmemeni öneririm ben hareket halinde çok karşılaştım bir anda ateşleme falan kesiliyor gösterge resetliyordu bir iki derken sonunda kaza yaptım ve göstergede aküyle alakalı hiç bir ışık yanmıyordu gel gelelim panelin resetlemesi bana aktarılan bilgiye göre akünün düzensiz akım göndermesinden kaynaklandığı için panel kendini korumaya alıyormuş bundan dolayı bu durumla karşılaşıyormusuz akünün bitik olması değilde bozuk olmasından dolayı peki bu durumda konjektör ne işe yarar konjektör altarnatörün ürettiği akımı ayarlamaya yarayan parça olduğuna göre ve düzensiz akım gidiyorsa yuksek akımdan dolayı panel resetliyorsa bu durumda konjektöre odaklanmamız gerekmezmi keza bu motorda sigorta gibi kavram varken o sigortalarında atmaması ve böyle bı sıkıntının deneme yanılma ıle çözüme ulaşması hala anlam veremediğim durumdur sorunun çözülene kadar mümkün mertebe kullanmamanı zorunlu olarak kullanman durumunda pür dikkat olmanı ve parmaklarını asla debriyaj manetinden bırakmamanı tavsiye ederim geçmiş olsun
    ismo61, Selcuk89 ve srkn.ks bunu beğendiler.
    Yolların Kralı Değil ! Kuralı Vardır..

  7. #8747
    mcsultan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Ağustos 2015
    Şehir
    Fethiye
    Motosikleti
    Pulsar 200ns
    Alıntı knnder adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yoğun iş temposu nedeniye 9 gündür binememiştim pulsarıma.1 saat kadar önce bi akşam turu yapayım dedim anahtarı taktım kontağı çevirdim herşey normal marşa bastım tık etti gösterge saat sıfırlandır h3 hatası ekranda belirdi ve arıza lambası yandı.bi kaç daha tekrarladım ama nafile tık diyip çalışmıyor.sonra arkadaşlarımı aradım başka bi motosikletten takviye yaptık çalıştı gazı kesmemizle stop etmesi bir oldu tekrar denedik bu sefer binip site içerisinde bir iki tur attım sürekli hafif gaz vererek durduğumda gene stop etti ve marş almadı.ustayı aradım akünün boşalmış olabileceğini yada konjektör arızası olabileceğini söyledi yarın aküyü şarj edip deneyeceğiz artık.göstergede akü şarj ikazıyla ilgili kısımda yanma olmadı bu arada.bu konuda başka fikri olan var mı?
    Akü ışığı motor çalıştığı anda yanmıyor. Şarz etmiyorsa, hareket ettikten bir kaç dakika sonra yanıyor. Tecrübe ile sabit . Akü boşaldığı an ateşleme de kesiliyor.

  8. #8748
    knnder - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ocak 2015
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar 200 Ns
    Akü sıkıntısı konusundaki tavsiyeler için tesekkurler arkadaslar dikkate alacagim.akuyu soktum yarin akuyu once bi sarja takalim sorun devam ettigi takdirde konjektore yonelecegiz umarim baska bi problemi olmaz.artik o sure zarfinda dikkat etmek gerekli gorunuyor.3000e yaklastim bu zamana bi sıkintiyla karsilasmamistim 9-10 gundur yerinden kipirdatmayinca kusuyormus demek

  9. #8749
    ayzek - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Mart 2015
    Şehir
    İstanbul ( Avrupa ) Motosikleti: MONDİAL MG 150 SÜPERBOY X - HERO HUNK
    Motosikleti
    YUKİ FORZA 170 - MONDİAL 100 SÜPERBOY + 100 HYENA
    Alıntı knnder adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Akü sıkıntısı konusundaki tavsiyeler için tesekkurler arkadaslar dikkate alacagim.akuyu soktum yarin akuyu once bi sarja takalim sorun devam ettigi takdirde konjektore yonelecegiz umarim baska bi problemi olmaz.artik o sure zarfinda dikkat etmek gerekli gorunuyor.3000e yaklastim bu zamana bi sıkintiyla karsilasmamistim 9-10 gundur yerinden kipirdatmayinca kusuyormus demek
    ben 2 hafta binmedim tek marşla çalışmıştı sarja takmadan doluluğuna baktır önce
    Yolların Kralı Değil ! Kuralı Vardır..

  10. #8750
    mcsultan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Ağustos 2015
    Şehir
    Fethiye
    Motosikleti
    Pulsar 200ns
    Alıntı knnder adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Akü sıkıntısı konusundaki tavsiyeler için tesekkurler arkadaslar dikkate alacagim.akuyu soktum yarin akuyu once bi sarja takalim sorun devam ettigi takdirde konjektore yonelecegiz umarim baska bi problemi olmaz.artik o sure zarfinda dikkat etmek gerekli gorunuyor.3000e yaklastim bu zamana bi sıkintiyla karsilasmamistim 9-10 gundur yerinden kipirdatmayinca kusuyormus demek
    Serviste test cihazı varsa motora bağlayıp sıkıntı nerede bakabilirler. Aküyü beklemeden konjektöre bakmak istersen, motoru çalıştırın ve akü bağlantı kablolarını ölçün. 14.2-14.8 volt aralığında olması gerekir. Altı veya üstü durumunda muhtemelen konjektör bozuk demektir.
    ismo61 bunu beğendi.

  11. #8751
    knnder - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ocak 2015
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar 200 Ns
    Banada bu kadar surede mantiksiz geldi havalarda iyi oldugu halde,kime sorsam internettende baktigim kadariyla 10 gunluk bi surede olabilir bu durum demisler eski bi akude degil oysaki.Akunun voltajina bakartircaz artik.motosikleti yurutup servise goturebilsem cok daha saglikli olacak ama suan zor gibi

  12. #8752

    Üyelik
    08 Ağustos 2013
    arkadaşlar selam, kanuni motor'un sattığı hiçbir ürünü almayın.... kanuni pony aldım eşime sıfır km...43 km.sonra 1500tl. zararla sattım....

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:47 ----------

    43 km. gidebilmesi için 5 kez akü şarz oldu, 2km.gidip, stop ettikten sonra birdahada çalışmazdı, iterek eve getiriyordum....

  13. #8753

    Üyelik
    12 Nisan 2015
    Hocam aynı olayı bi kaç saat önce yaşadım dün herhangi bir sıkıntı yokken bugun kontağı çevirdim sanırım enjeksiyon sesi ya da yakıt pompası sesi her neyse o ses çıkmadı marşa bastım, ilk almayacak gibi yapıp sonradan çalıştı. Biraz acelem vardı işimi hallettim, eve dönüşte çalıştırırken aklıma hiç gelmedi dikkat etmedim. Yarın dikkatlice bakacağım devam ediyorsa hemen servisle görüşmeyi düşünüyorum. Çok anlamam ama aklıma gelen şey havalar birden soğudu (16 derece idi) alakası var mıdır bilmem. Foruma girip sadece yazılanları okuyorum. Mesaj sayım az diye motoru kötülediğim falan düşünülmesin.

  14. #8754
    mcsultan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Ağustos 2015
    Şehir
    Fethiye
    Motosikleti
    Pulsar 200ns
    Aksesuar takabilmek için iki ayna arasına demiri(alüminyum askı borusu) yaptım. Baya zamanımı aldı.



    B65, kdiner ve hitit63 bunu beğendiler.

  15. #8755
    bulut59 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Haziran 2015
    Şehir
    tekirdağ
    Motosikleti
    yamaha x-city
    Alıntı flame1 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar selam, kanuni motor'un sattığı hiçbir ürünü almayın.... kanuni pony aldım eşime sıfır km...43 km.sonra 1500tl. zararla sattım....

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:47 ----------

    43 km. gidebilmesi için 5 kez akü şarz oldu, 2km.gidip, stop ettikten sonra birdahada çalışmazdı, iterek eve getiriyordum....
    1500 tl zarar edeceğinize 50tl ye bi akü alaydınız.

  16. #8756

    Üyelik
    27 Ağustos 2015
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    KTM Duke 200 abs
    Arkadaşlar merhaba. Forumda yeniyim. aktif araç sürücüsüyüm, Ufak tefek scooter tecrübem var ama vitesli motor tecrübem yok. Pulsar 200 ns in sele yüksekliği 80 cm civarı sanırım. boyum 175, bayide motorun üstüne oturunca motor yüksek geldi bana. parmak uçlarımda ayakta durabiliyordum. bu yeni başlayan birini zorlar mı? sırf bu yüzden duke 200'e de yönelebilirim. şimdiden teşekkürler yorumlarınız için

  17. #8757
    kdiner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Şubat 2011
    Şehir
    İSTANBUL/ÜSKÜDAR
    Motosikleti
    14-16 200ns,16 Mt-25, 17 D400, 18 Mt25abs
    Alıntı blackfish adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar merhaba. Forumda yeniyim. aktif araç sürücüsüyüm, Ufak tefek scooter tecrübem var ama vitesli motor tecrübem yok. Pulsar 200 ns in sele yüksekliği 80 cm civarı sanırım. boyum 175, bayide motorun üstüne oturunca motor yüksek geldi bana. parmak uçlarımda ayakta durabiliyordum. bu yeni başlayan birini zorlar mı? sırf bu yüzden duke 200'e de yönelebilirim. şimdiden teşekkürler yorumlarınız için
    ben 1,63cm boyla kullanıyorum, tek sıkıntım durduğum yerde ileri geri harekette sıkıntı yaşıyorum hareket halinde ışıklarda bir sıkıntı yaşamıyorum.
    Orkidor61

    Adı: Kemal 0546 416 86 00

  18. #8758
    mcsultan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Ağustos 2015
    Şehir
    Fethiye
    Motosikleti
    Pulsar 200ns
    Alıntı blackfish adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar merhaba. Forumda yeniyim. aktif araç sürücüsüyüm, Ufak tefek scooter tecrübem var ama vitesli motor tecrübem yok. Pulsar 200 ns in sele yüksekliği 80 cm civarı sanırım. boyum 175, bayide motorun üstüne oturunca motor yüksek geldi bana. parmak uçlarımda ayakta durabiliyordum. bu yeni başlayan birini zorlar mı? sırf bu yüzden duke 200'e de yönelebilirim. şimdiden teşekkürler yorumlarınız için
    1.69 ile kullanıyorum. Hiç bir sıkıntı yok. Daha önceki motorum bundan çok daha yüksekti. Onda da bir sıkıntı yaşamamıştım.

  19. #8759

    Üyelik
    12 Nisan 2015
    Dün bahsettiğim kontağı açınca göstergeler hareket ederken çıkan sesin çıkmaması problemi bugün olmadı. Fakat marşa basınca tutukluk yapar gibi çalıştı. Sorun aküde olabilir mi? Bi fikri olan varmı?

  20. #8760

    Üyelik
    10 Ağustos 2015
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Pulsar 200ns
    Beyaz pulsarımla 518 km oldu. Dün bakıma götürdüm 4.44 motora. Kaldırım yenileme çalışması olduğu için motoru içeri alamadılar :D Bu günde aradım bitmemiş daha. Gidecek arkadaşlara duyurulur.


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 17 kullanıcı var. (0 üye ve 17 misafir)