Amma saçma olaylar dönüyor burada sürekli. Millet olarak saygı ve sevgiyi o kadar uzak bir köşeye koyduk ki kimsenin kimseye tahammülü bile kalmadı.
Arkadaşlar yan koruma demirlerini Temmuz ayında Kartallar motorda 120TL Orjinaline göre Motoruda koruyor.
Hakını aramaktan korkmak erdemmidir ?
Bugün ilk kazamı yapıyordum nerdeyse, Allah korudu,şehir içinde sağa sola baka baka giderkene :D önümdeki araba aniden durmuş frenlere asıldım. ön teker kaymaya başlayınca ön freni bırakıp sıktım tekrar refleks ile 2-3 kez tekrarladım ama ben bile inanamadım bu refleksime herşey saniyeler içinde oldu.asfaltta sıcaktan bi acayip olmuş zaten. arabanın tamponuna abartmıyorum 2 cm falan kala durdum :D
hızımın yavaşlığına güvenerek te olsa dikkatimi yola vermem lazımdı ama suç kimin? buradan o mini eteği giyen arkadaşa sesleniyorum.az kalsın kaza yapacaktım la senin yüzünden bayan :D
sizden bir kaç öneri almak istiyorum abilerim tecrübelilerim :D
aşağıdaki rotayı izleyeceğiz 20 eylülde çıkıp 4 gün ankarada kalıp bayramda kapadokya'ya geçip 2-3 gün orda kalıp oradan devam edeceğiz yolumuza
nerelere uğramalıyız nereleri görmeliyiz kimlerin çayını içmeliyiz
bana bir iki tavsiye verin bakiimm :-D
Herkese merhabalar . Motorun 2.eli hakkında sizlere danışmak istiyorum. Öncelikle motorun sıfırı bildiğiniz üzere şuanda kampanyalı yaklaşık 8300 lira buna rağmen internette ikinci el temiz gözükenler 7500 lira civarında fiyat yazıyor ne yapmalı sıfır almak daha mı mantıklı ? Bir de 2.el alacak olursak neye dikkat etmek gerekir ?
Motorcu Kardeşlerim Motosikletimin zincir ve dişlilerini değiştirmek istiyorum nerden bulabilirim kaliteli bir zincir olsun istiyorum arkadişliyide biraz büyütmek düşüncesindeyim yardımcı olursanız cok sevinirim ankarada ıkamet edıyorum bi kaç alternatif yer verebilir misiniz?
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:02 ----------
Biraz bilgilendirebilir misin beni kardeş
Teşekür ederım kardeşim ama arka dişliyi cok az büyütmek istiyorum, şehir içi daha agresif olması niyetindeyim, zinciri ankarada nerden temin edebilirim?
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:04 ----------
http://urun.n11.com/yedek-parca/520-v-100-o-ring-P11971964 bu zincir uyarmı pulsara ?
angaralılar benimde zincir bitti bitecek did e param yetmiyor şimdilik ne tavsiye edersiniz bende bi değiştireyimde rahatlasın motor. Birde hangi servisi tavsiye edersiniz 4.44 hariç ?
dişli degişimi yapan dostlar yorum yapabilirler mi acaba
Dişli veya zincir değişmek için çok erken değil mi? Max 2 yaşındadır motorlarınız?
Dişli değişimi dedikleri arka dişliyi küçültmek ama orjinal dişlilerle 1. vites zaten fazlasıyla uzun, dişli değiştirince dik yokuşlarda hele 2 kişi çok zorlanır motor. Debriyajı yakıp atabilirsiniz yokuşta motoru kaldırıcam diye. 6. vites de yokuşlarda ideal durumda, daha yüksek hız yaptıran dişliler uzun ve dik yokuşlara gelince vites küçültmeyi gerektirir.
Malesef pulsarın km 10000 e gelince zincir ölüyor. Ben zinciri değiştirdim Dz marka zincir taktım, zinciri değiştirince dişliyi de değiştirmek daha sağlıklı olur. Pulsarın yedek malzemezi pahalı değil zaten. Ön dişliyi orjınal taktım, arkayı ise 37 t taktım (orjınalı 40 t dir).
Disli değişim sonrasında 1. vites kalkışta bir tık daha gaz istiyor, 6. vitesin ise o ivmelenmesi seriliği öldü, beşinci vitesi daha çok kullanma ihtiyacı duyuyorum artık. 5. vites 7000 devirde 95 km hızı, 6. vites 8000 devirde 130 km, 9000. devirde 140 km hızı 37 t dişli ile görebiliyorum.
Ben motorumu tek kişi ve şehirler arası oto yolda daha çok km yapan biriyim ayrıca bulunduğum bölgede aşırı dağlık motoru yoracak bir bölge değil bu sebepten ötürü 37 t dişli işimi görüyor. Eğer ki sürekli trafiğin içindeyseniz örneğin istanbul trafiği altıncı vitesin o seriliğine çok ihtiyaç duyarsınız dişli değiştirdiğinize pişman olabılırsınız yada motoru 2 kişi kullanan arkadaşlar altıncı vıteste yada yokuşlu yerlerde problem yaşıyabilirler.
Sonuç olarak son karar sizin, iki kişi binecek olan ayrıca şehir içi kullanacak olan arkadaşlar; etrafında dişli değiştiren birileriye iletişime geçip onlardan da tavsiye alıp onların motorlarını test edip ona göre karar vermelerini tavsiye ederim.
Ben şuan şanlı urfadayım isteyen arkadaş motorumla test sürüşü yapabilir.
iyi akşamlar arkadaşlar bajaj pulsarımı geçen hafta aldım şu an 530 km de ve bu km ye kadar hiç zorlamadım hatta 4.500-5.000 deviri geçmemeye dikkat ettim
Şimdi ilk bakımı yaptırdıktan sonra nasıl kullanmalıyım kullanım klavuzundaki talimatlara uyarak 2.000 km tamamlamak çok zor geliyor.
Ayrıca az önce turlarken biraz gaz açtım kesiciye falan sokmadan yaklaşık 8.000 devire kadar çıktım sanki motor elektirik keser gibi birkaç kere tuttu bıraktı anlık bir şekilde acaba neden olabilir. Şimdiden teşekkürler.
Birde de son olarak bana motorun sağır kalacak bas artık diyorlar böyle bişey başıma gelmez umarım
Şu an bu konu içerisinde 30 kullanıcı var. (1 üye ve 29 misafir)