Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
03 Eylül 2015, 09:36
#8401
kdiner adlı üyeden alıntı
E bak görüyorsun iki üç gönderi yukarıda lastik muhabbetini. Yazık günah. Bu kadar fanatikliğe gerek yok.
burda birtek bu arkadaş patinaj çektiriyor doğruyu o söylüyor ama kullanan olarak biz patinaj yaptıramıyoruz ve yalan söylüyoruz ve pulsar fanatikliği yapıyoruz yani, video çektim 2000 devirde motor hareket ediyor hareket ettiği halde nasıl patinaj çekmesini bekliyorsunuz, ben bridgestone batlax45 modelini kullanıyorum, motoru hareket ettireceğim diye yüksek devirde kaldırırsanız tabi patinaj yaptırırsınız ne bekliyorsunuz.
İyiki pulsar almamışsınız buna sevindim yoksa bizler gibi çok başınız ağrırdı, motorunuz hayırlı olsun capon crf250 sanırsam, allah kaza bela vermeden kullanmayı nasip etsin mozgür bey
İlk kalkışta patinaj çekmedi ki kavrama tamamlandıktan sonra 4000-5000 devir aralığında arka teker ıslanmış olduğundan kuruyana kadar patinaja girdi. Ayrıca motora kalkışta gaz vermezsen stop eder diyenlerle yüksek devirde kaldırırsan stop eder diyenler aynı kişiler. Nası olacak hem gaz vermeyecem patinaj atmasın diye hem de motor rahat hızlanacak. En sol şeritte kırmızıda kalkış yapmayalım o zaman emniyet şeridinden hafif hafif kalkarız yerler ıslaksa. Ayrıca patinaja düştüğü durumda gaz kolunun konumu en fazla yüzde 30'daydı lastik ıslak olduğundan dikkat ediyorum zaten. Metzeler lastikte böyle bişey olmuyor Bridgestone'da da olmaz. Ayrıca motosikletin üzerinden sökülüp atılabilecek bir sarf malzemesini bu kadar savunmak nedir? CBR 250 alanlar orjinal lastikle kaza yaptığından lastikleri değiştiriyor da, Pulsar'ın lastikleri çok mu mükemmel de değiştirmeyecez.
Reklamlar
-
03 Eylül 2015, 09:40
#8402
[QUOTE=mozgur;3716189]Bir atladığın nokta var. Keşke dediğin gibi olsa. Ama maalesef 7-8 ayım bu motorla yatıp kalkıp geçti. Ara ara ben de kullandım.
Esas olay ne biliyormusun. Motordur bu. Mekanik alet. Sorun çıkartır. Eyvallah.
Ama bir sorunda servis sorunu çözmek yerine pışpışlayıp eve yolluyorsa burada bir sıkıntı vardır. İş arkadaşımın da Ayzek'in de başına gelen bu.
Ayzekin muhabbetinde A dan Z ye haklısın.Burada hakkını teslim ediyorum.
Şimdi farkettim kardeşim İzmir'de ikamet ediyormuusn özelden yaz bana irtibatlaalım.
Saglıcakla kal...
-
03 Eylül 2015, 09:45
#8403
Beyler ben sifir pulsar aldim bu yeni seri olanlardanmi aldim acaba su anda bayide satilanlar hangisidir nasil anlayabilirim
-
03 Eylül 2015, 09:49
#8404
Mengu16 adlı üyeden alıntı
İlk kalkışta patinaj çekmedi ki kavrama tamamlandıktan sonra 4000-5000 devir aralığında arka teker ıslanmış olduğundan kuruyana kadar patinaja girdi. Ayrıca motora kalkışta gaz vermezsen stop eder diyenlerle yüksek devirde kaldırırsan stop eder diyenler aynı kişiler. Nası olacak hem gaz vermeyecem patinaj atmasın diye hem de motor rahat hızlanacak. En sol şeritte kırmızıda kalkış yapmayalım o zaman emniyet şeridinden hafif hafif kalkarız yerler ıslaksa. Ayrıca patinaja düştüğü durumda gaz kolunun konumu en fazla yüzde 30'daydı lastik ıslak olduğundan dikkat ediyorum zaten. Metzeler lastikte böyle bişey olmuyor Bridgestone'da da olmaz. Ayrıca motosikletin üzerinden sökülüp atılabilecek bir sarf malzemesini bu kadar savunmak nedir? CBR 250 alanlar orjinal lastikle kaza yaptığından lastikleri değiştiriyor da, Pulsar'ın lastikleri çok mu mükemmel de değiştirmeyecez.
Bu normal dun su birikintisinde ben de patinaja kaldım Michein lastikle ama neredeyse kesiciyle girdim.
Suda patinaj yapabilir haklısın Kalkarken çok asırı gaz koluna yuklenmenin manası yok genelde ilk harekette ufak gazla ilk hareketi verir gazı kapar hemen tekrar açar 2. vitese atarım.Benim surus tarzıma daha uygun geliyor neyse soylemek istedim...
Konuyu dagıtmak için soyluyorum geçen lastik forumunu okuyorum vatandaş lastik basıncını 42 Psi yapmıs cunku lastikte yazan deger o imiş.
Bir de adam oneriyor motor soyle guzel oldu boyle iyi diye...
Lastikte yazan latigin Max Psi degeri bu degerin ustune çıkılmaması lazım fakat arkadaşın konu hakkında en ufak bilgisi yok bir de oneride bulunuyor 42 Psi yapın diyor.
Bu da boyle bir anı iste birbirimizi kırmadan anlaşılır sorular cevaplar verelim ki birbirimizin kıymetini daha çok anlayalım.
Aslında hepimiz ayrı ayrı degeriz onemli olan ortak paydalarda bulusabilmek...
-
03 Eylül 2015, 09:58
#8405
Mengu16 adlı üyeden alıntı
İlk kalkışta patinaj çekmedi ki kavrama tamamlandıktan sonra 4000-5000 devir aralığında arka teker ıslanmış olduğundan kuruyana kadar patinaja girdi. Ayrıca motora kalkışta gaz vermezsen stop eder diyenlerle yüksek devirde kaldırırsan stop eder diyenler aynı kişiler. Nası olacak hem gaz vermeyecem patinaj atmasın diye hem de motor rahat hızlanacak. En sol şeritte kırmızıda kalkış yapmayalım o zaman emniyet şeridinden hafif hafif kalkarız yerler ıslaksa. Ayrıca patinaja düştüğü durumda gaz kolunun konumu en fazla yüzde 30'daydı lastik ıslak olduğundan dikkat ediyorum zaten. Metzeler lastikte böyle bişey olmuyor Bridgestone'da da olmaz. Ayrıca motosikletin üzerinden sökülüp atılabilecek bir sarf malzemesini bu kadar savunmak nedir? CBR 250 alanlar orjinal lastikle kaza yaptığından lastikleri değiştiriyor da, Pulsar'ın lastikleri çok mu mükemmel de değiştirmeyecez.
siz daha iyi bilirsiniz ama lastiğe yağ vb bulaşmış olabilirmi, ıslak zeminde yüksek devir yaparsan patinaj yapması bana göre normal. yol ıslak değil ise ister düşük devir ister yüksek devir olsun bende stop etme olmadı ve yaşamadım, yaşayanlar benden daha iyi bilir.msökülüp atılacak sarf malzemesi derken tam anlamadım ama, servis denge sensörünün içine silikon sıkıp yerine takmış, orijinalliğini bozmuş yani kaldırıp atmadı, ben orijinal denge sensörü aldım ve sıfır fabrika çıkış haline getirdim yine de sensör zırıldaması yok, atılan bir malzeme yok yani. ıslak zeminde yüksek devir ne kadar doğru olur orası muamma arkayı kaydırır kazaya sebebiyet verebilirsiniz.
Orkidor61
Adı: Kemal 0546 416 86 00
-
03 Eylül 2015, 10:10
#8406
kdiner adlı üyeden alıntı
siz daha iyi bilirsiniz ama lastiğe yağ vb bulaşmış olabilirmi, ıslak zeminde yüksek devir yaparsan patinaj yapması bana göre normal. yol ıslak değil ise ister düşük devir ister yüksek devir olsun bende stop etme olmadı ve yaşamadım, yaşayanlar benden daha iyi bilir.msökülüp atılacak sarf malzemesi derken tam anlamadım ama, servis denge sensörünün içine silikon sıkıp yerine takmış, orijinalliğini bozmuş yani kaldırıp atmadı, ben orijinal denge sensörü aldım ve sıfır fabrika çıkış haline getirdim yine de sensör zırıldaması yok, atılan bir malzeme yok yani. ıslak zeminde yüksek devir ne kadar doğru olur orası muamma arkayı kaydırır kazaya sebebiyet verebilirsiniz.
Olayın olduğu yer ankaranın trafiği en yoğun yerlerinden biri olan balgat-dikmen arası yolda sokullu'ya dönüş yapılan trafik ışıkları. Saatte en az 3000-4000 aracın geçtiği bir yol yol temiz ve sıcaktır heralde. Refüj sulaması yapmışlar suyun üzerinden 2 metre gittim ışıklarda durdum, kalkarken patinaj attı. Lastiklerin ıslak olduğunun farkındaydım dikkat ediyordum. Hiç motoru yağmurda sürüyomusunuz bilmiyorum, ıslak yolda yokuş yukarı çıkarken 4. 5. viteste bile az fazla gaz versen patinaja giriyo. Böyle bir lastiği de kuru hava hariç kullanamam, kalın tekerde lastik kalitesi daha önemli. İnce tekerli Commuter'lar orta kalite lastiklerle bile karda yokuş çıkacak yol tutuşa sahip. Pulsar'ın lastiklerinin kalitesinde 2.75-18 90/90-18 lastik takımı yapılsa Yamaha YBR'ye takılsa mesela, ıslak yolda neredeyse hiç sorun yaşamazsınız. Olay motorun ağırlığı ve lastiğin yere basan alanı ile alakalı. 120 kilo motorun örneğin 10 santimetre kare temas alanı var, 150 kilo motorun 20 santimetre kare temas alanı var. Bu durumda 150 kiloluk motorun yola iyi tutunması için daha kaliteli lastiklere ihtiyacı var.
-
03 Eylül 2015, 10:20
#8407
kdiner adlı üyeden alıntı
burda birtek bu arkadaş patinaj çektiriyor doğruyu o söylüyor ama kullanan olarak biz patinaj yaptıramıyoruz ve yalan söylüyoruz ve pulsar fanatikliği yapıyoruz yani, video çektim 2000 devirde motor hareket ediyor hareket ettiği halde nasıl patinaj çekmesini bekliyorsunuz, ben bridgestone batlax45 modelini kullanıyorum, motoru hareket ettireceğim diye yüksek devirde kaldırırsanız tabi patinaj yaptırırsınız ne bekliyorsunuz.
İyiki pulsar almamışsınız buna sevindim yoksa bizler gibi çok başınız ağrırdı, motorunuz hayırlı olsun capon crf250 sanırsam, allah kaza bela vermeden kullanmayı nasip etsin mozgür bey
Organizede benim iş yerim . Ortalık asfaltta olsa toz toprak. Aynı teker muhabbeti benim de başıma geldi pulsarla. Hemde kuru zeminde. Aldığımdan beri daha bir kere bile patinaj çekmedim TVS ile. Neden? Çünkü üzerinde pilot street var. Bir lastiğin bu kadar savunulacak nesi var anlamadım?
Evet "capon" CRF250L. Teşekkür ederim iyi dileklerin için.Aynı fikirdeyim seninle. Hoş "capon" olmasının ne gibi bir önemi var çözemedim ama olsun (: Ha bu arada bunun üzerindeki lastiklerde yaramaz. mukavva IRC.
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:18 ----------
Selcuk89 adlı üyeden alıntı
Ayzekin muhabbetinde A dan Z ye haklısın.Burada hakkını teslim ediyorum.
Şimdi farkettim kardeşim İzmir'de ikamet ediyormuusn özelden yaz bana irtibatlaalım.
Saglıcakla kal...
Dostum zaten geçen buluşmadan gelen sendin sanırım pulsarla?Eğer öyle ise tanıştık merak etme (: Konuşuruz cuma günü yine (:
-
03 Eylül 2015, 10:34
#8408
orijinal lastik veya kendi kullandığım lastiği savunmuyorum, lastik ne kadar kaliteli olursa olsun ıslak veya toprak zeminde yüksek devirde doğal olarak tabi ki patinaj yapar bunun neresini savunayım ki ama normal devirde orijinal veya değil nasıl patinaj yapsın bende bunu anlamış değilim sonuçta bende ilk başlarda orijinali kullandım şimdi bridgestone kullanıyorum. Bridgestone kuru havada memnun değilim şimdi bunun neresini savunayım ıslak, soğuk hava da ve toprak yolda güzel, güzel hava da ha orijinali kullanmışım ha bridgestone yi bir fark yok savunulacak bir yanı da yok. Japon değil de capon terimini kullanıyorum sizle bir alakası yok yani.
-
03 Eylül 2015, 11:10
#8409
Mengu16 adlı üyeden alıntı
İlk kalkışta patinaj çekmedi ki kavrama tamamlandıktan sonra 4000-5000 devir aralığında arka teker ıslanmış olduğundan kuruyana kadar patinaja girdi. Ayrıca motora kalkışta gaz vermezsen stop eder diyenlerle yüksek devirde kaldırırsan stop eder diyenler aynı kişiler. Nası olacak hem gaz vermeyecem patinaj atmasın diye hem de motor rahat hızlanacak. En sol şeritte kırmızıda kalkış yapmayalım o zaman emniyet şeridinden hafif hafif kalkarız yerler ıslaksa. Ayrıca patinaja düştüğü durumda gaz kolunun konumu en fazla yüzde 30'daydı lastik ıslak olduğundan dikkat ediyorum zaten. Metzeler lastikte böyle bişey olmuyor Bridgestone'da da olmaz. Ayrıca motosikletin üzerinden sökülüp atılabilecek bir sarf malzemesini bu kadar savunmak nedir? CBR 250 alanlar orjinal lastikle kaza yaptığından lastikleri değiştiriyor da, Pulsar'ın lastikleri çok mu mükemmel de değiştirmeyecez.
10000 Küsür km orjınal lastik kullandım. Karlı zemin hariç bütün zeminlerde sürüş yaptım lastiklerin limitini motorumun limitini bildiğim için orjinal lastiklerle hiç bir problem yaşamadım motoru sürüş tarzımı viraj alış tarzımı lastiğimin limitlerine göre ayarladım. Ayarladım derken motoru çok sakin kullandım anlamında değil; yağışlı havada 120 km hızla yine gittim fakat gaz koluna, debriaja, frenlere daha yumuşak davrandım. Evet virajlarda motoru son noktaya kadar yatıramadım, ama yinede asfaltın temizliğine göre viraja duğru gazla doğru zamanda yatışla diğer motorcu arkadaşların limitlerinde kullandım onlardan geride kalmadım. Lastikleri son noktaya kadar kullanma düşüncesindeydim, ramazan bayramında 1800 km lik bir gözergahta yolculuga cıkmıstım, ön lastiğin yanağında küçük bir yarık vardı dahada büyüdüğünü farkendince keza arka lastık yanagında da kucuk bır yarık farkedınce bayramda hem on hemde arka lastiği değiştirdim. Bayram üzeri bulabildiğim lastik İRC oldu ve motoruma taktırdım fakat bu kadar kütü olacağını düşünmemiştim her virajda motor göt kaydırır oldu bu kadarda berbat olacağını düşünmemiştim en azından orjınal lastikten iyi yol tutacagını dusunmustum. Sonuç olarak bayram donusu hemen IRC lastıklerı, metzeler lastiklerle değiştirdim şimdi kafam çok daha rahat. Sonuç olarak sürekli aynı tarzda motoru kullanamazsınız motorun modelını durumunu yolu dıkkate alarak sürüş tarzınızı belirlersiniz. Ayrıca Servislerde gerçekten problem var yukarıda bir arkadaş bütün servislerde tork anahtarı var yazmış olduğunu hiç sanmıyorum nedenine gelince geçen bir ara bayagi bir şehir dolaştım ve mersine kadar 4 servisi ziyaret ettım uğradığım bir serviste zinciri sökme aparatı yoktu ispiralle zinciri keselim dedi keza motorumun orta ayaklıgı yok ve oda ne servıste tekerı ayaga kaldıracak ayaklık yok nerede abı ayaklı dedım, bır musterı cıktı ona sattım )) Hayretle bakı verdım. Motorun altına takoz koyduk iki kişide motoru tuttu. Ayrıca servislerde kalitesiz yağ koyuyorlar, abi kalıtelı yağ koy, 120 tl işçilik parası alıyorsun uzerınede kullandıgın malzemenın parasını alıyorsun maşallah hondayı geçti servis malıyeti!!! EVET Motorum 6. vites 9000 deviri geçmez oldu servıse gıttım hemde bakım vaktı gelmıstı durumu anlattım debriaj plakanı değiştirmemiz lazım ölmüş dedi tuhafla baktım motorumun kalkısında hiç bir problem yok bağırtı yok hatta gaz vermeden motoru kaldırabılıyorum, vites geçişlerim çok rahat ama servis debriaj plakası diyor ne kadar dedim fıyatı 200 tl dedı dedım abı kalsın 15000 bakımında degerlendırırız. Sonra mı ne oldu zincirimin bazı noktada çok gergın bazı noktada çok gevşek olduğunu farkettım ve gidip 300 tl verip DZ Marka zıncır taktırdım oda ne motorum çok değişti 9000 deviri gecemeyen motor 11000 devire çok rahat çıkar olmuştu anlık 164 km hızı görür olmuştum, artık servisleri siz düşünün... Morumun maşallahı var Allaha şükür bir problem yaratmadı nazar değmesin severek kullanıyorum motorumu km şuan 13000. Eğer ki motorum bir problem çıkarsaydı ne yapardım bilmiyorum... Çünkü garantiden ön frene basınca manetin altında arka fren lanbasını yanmasını sağlıyan parçayı garantıden değiştirmek istedim, servis başından savdı gelmesi bir ayı gecer dedi. Değiştirmek isteme sebebim 1-2 ml lik bir boşluk var frene basmadan feren lambası yanıyordu sonradan o problemıde kendı çabamla çözdüm. Bir pulsar kullanıçısı olarak 13000 km lik seruvenı mı motorumu ve servisleri anlatmak istedim hem Ekrem Atabi hemde Pulsar almayı düşünen arkadaşlar için; Servislere ve servis ücretlerine lütfen bir çeki düzen verin, Pulsar almayı düşünen arkadaşlar ben pulsarım dan memnunum redline gırmeden 140 km hız bana yeter dersenız çekinmeden motoru alabilirsiniz. 15000 tl yakın 250 cc diger markalar, o paraya ıkıncı el veya sıfır 650cc seceneklerı degerlendırmek daha makul.
-
03 Eylül 2015, 12:38
#8410
Mardin İl Temsilcisi
yahu arkadaşlar ne biçim tartışıyorsunuz siz ya ben 2k devirde kalkış yapıyorum diye herkes aynısını yapmak zorunda değil ki. Ben en ufak gaz vererek kalkış yapıyorum yeri geldiğinde 5-6k devirde kalkıyorum. Herkesin kullanım tarzı + yerine göre kullanım durumu diye birşey var.
Tekerlere gelince evet kalitesiz ben halen orjinal lastikleri kullanıyorum ama x treme max'ın kros lastiği asfaltta bunlardan daha iyi ve daha güven vericiydi. Patinaj oldu bende düşük devirde kaldırıma çıkmaya çalıtım çıkmayınca gaza abandım öyle olmuştu. Bu anormalmidir bilemem ama olan bu. Yani şunu söylemeye çalışıyorum. Ben böyle kullanıyorum böyle olması gerek diye bir durum yok.
hava basıncı 31 arka 29 ön olarak kullandım uzun süre ama güvesizlik verdiği ve tek başıma bindiğim için genelde geçen gün arkayı 29 önüde 27 yaptım şuan daha iyi gibime geliyor ilerde belli olur. Tekerleri bende değiştirmek istiyoum ama işten ayrıldım malesef şuan yapamıcm.
-
03 Eylül 2015, 13:08
#8411
Dostum zaten geçen buluşmadan gelen sendin sanırım pulsarla?Eğer öyle ise tanıştık merak etme (: Konuşuruz cuma günü yine (:[/QUOTE]
Usta hangi buluşma anlamadım ama Siyah Pulsar ve acayip görunen Mavi Shoei kaskı olan birini görduysen benimdir.
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:50 ----------
Herkese merhaba
Bugun yukarıda yazdugım sorunları çözmek adına servise ve michelin buz motora gittim.
Serviste randevu almadan gittigim için haliyle pek ilgilenilmedi.Kendilerini suçlamıyorum.
Arka freni biraz gevşettik kullandım normal geldi bir sorun yok.
ilk çalıştırmadaki hata kodu muhabbeti için akuden kaynaklanıyor devam ederse bilgimiz olsun dendi.
Sensör zırıltı muhabbetini soramadım bile takip edecegim bakalım ne olacak.
Michelin servise gelince çok önemli bilgiler aldım.
Burası önemli dikkat dikkat uyarıda bulunayım.)
Lastik parlatıcı denen bir şey varsa sakın almayın aldıysanız da direkt çöpe atın.
Lastik kenarlarına bile sıksanız yag bazlı oldugu için sıcakla birlikte akıyor lastik yuzeyine basıyor.
Orada baktık utandım resmen adamlar haklı.Elime yag tabakası geldi resmen belli olmuyor toz ustunde kalıyor ve toz da tutuyor lastik.
Sonuc motor virajda yalpalıyor yuksek devirde kalkışta patinaja geliyor v.s.
Yapacagınız tek sey sabunlu su ile lastigi temizlemek ve guzelce durulamak.Hatta 2 defa durulayın.Kauçuk yapı elinizle kontrol edin.
Ekstra bilgi de vereyim.
lastige azot basmayı dusunen arkadaslar vardır belki.Konuyu bilmeyenler Hava yerine nitrojen (azot) basılıyor.
Saf azotta havada bulunan %21 lik oksijen olmadıgı için oksitlenmeden kaynaklanan zaman ile lastik iç yuzeyine verilen aşınma burada olmuyor.
Fakat bir puruz var Azot Havaya göre daha geç ısınıyor ve erken soguyor.
Burası bize gelmez hiçbir motosiklet surucusu lastiklere Nitrojen basmasın gerek yok.
Basan kişiler kimler diye soracak olursanız kamyoncular.
Nedenini soyle izah edeyim.
Tonajlı araba arkada yukte olunca surtunme artıyor surtunme de ısı olarak geri dönuyor.
Tonajlı araçlarda asırı ısınan lastik soguk lastikten daha tehlikeli nitrojen ile bu sıcaklık dengeleniyor.
Şu anlık söyleyeceklerim bu kadar selametle...
-
03 Eylül 2015, 22:30
#8412
-
03 Eylül 2015, 22:35
#8413
2.000 devirde kalkmak için özel çaba gerekir devir bir anda 3.000 3.500 leri buluyor
-
03 Eylül 2015, 22:57
#8414
motorumu bugün teslim aldım
-
03 Eylül 2015, 23:00
#8415
Yabancı forumda, debriyajı çekince stop etme sorunu yaşayan birine, çözüm için enjetör temizleyici önermişler. Birde motor yağını mutlaka değiştirin demişler. (And please stay away from Bajaj oil at all costs. Trust me, you're better off putting parachute coconut oil in you engine bro.)
Enjektör temizleyici kullanndıktan sonra sorunun ortadan kalktığını söylemiş. Konu linki; http://www.xbhp.com/talkies/what-bike/28110-problems-pulsar-200-ns-11.html
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:58 ----------
okan4037 adlı üyeden alıntı
motorumu bugün teslim aldım
Hayırlı olsun, güle güle kullan. Darısı başıma.
-
04 Eylül 2015, 00:07
#8416
cevap için çok teşekkür ederim
kdiner adlı üyeden alıntı
2014 yılında pulsar piyasaya çıktı, 2013 model yok, 2015 modelde bu yazılan şıklar yapıldı.
1. Orta sehba standart hale geldi. İnşallah bundan sonra standart olarak sunulacak,
2. Selede konfora yönelik malzemesinde ve kalınlığında düzeltme yapıldı. Daha rahat bir sürüş konforu elde edeceksiniz,
3. Lastik kalitesinde iyileşme sağlandı.
4. Yakıt pompası contası o-ring conta olarak geliştirilmiş, yüksek sızdırmazlık özelliği kazandırılmıştır.
5. Açısı artırılıp, uzatılan debriyaj ve fren kolu ile kolay tutuş ve daha iyi kavrama özelliği kazandırılmıştır.
6. Hava filtre elemanı yüzey alanı büyütülerek daha fazla toz tutma özelliği kazandırılmıştır.
7. Dikey akü pozisyonu ile kolay montaj, kontrol ve bakım yapılması sağlanmıştır.
8. Denge sensörü bağlantı yeri değiştirilmiştir.
-
04 Eylül 2015, 10:43
#8417
ön diskimde nokta nokta paslar bulunmakta limon veya coca cola işi çözermi yoksa başka çözümü nedir wd40 eski motorumda kullandım frenler üstünden zaman geçmesine rağmen iyi tutmamaya başladı
-
04 Eylül 2015, 10:56
#8418
Mardin İl Temsilcisi
Kaangngr adlı üyeden alıntı
ön diskimde nokta nokta paslar bulunmakta limon veya coca cola işi çözermi yoksa başka çözümü nedir wd40 eski motorumda kullandım frenler üstünden zaman geçmesine rağmen iyi tutmamaya başladı
sakın wd40lama batalar vs zarar görüyor. Fren çok kötü duruma geliyor hem maddi hem manevi zarar yani.
okan4037 adlı üyeden alıntı
hayırlı olsun tekerin düz bassın.
-
04 Eylül 2015, 12:21
#8419
Mengü16,
1- o video motor soğukken çalıştırdım,
2- tek marşta çalıştı,
3- ilk çalışırken sanki gaz vermiş gibi bir durum var videoda ama çalıştıktan sonra hafif gaz veriyorum,
4- motor soğuk veya sıcak 2000 devirde rahat kalkış yapabiliyorum,
Sizle ilgili alıntı yapmak istemiyorum ama söylediklerinize bilgi amaçlı cevap vermeye çalışıyorum, motorunuzla ilgili belki başka sorun vardır bilemem ama bende bu şekil rahat bir şekilde kalkış yapabiliyorum. Yeni alan arkadaşlara da hayırlı olsun, Allah kaza bela vermeden kullanmayı nasip etsin.
-
04 Eylül 2015, 13:12
#8420
Kaangngr adlı üyeden alıntı
ön diskimde nokta nokta paslar bulunmakta limon veya coca cola işi çözermi yoksa başka çözümü nedir wd40 eski motorumda kullandım frenler üstünden zaman geçmesine rağmen iyi tutmamaya başladı
Usta söyleceklerimi sakın yanlış anlama ama aman hocam WD-40 yag bazlı bir urun fren balata disk surtunme uzerine kurulu bir sistem sen sisteme yag kaçırırsan surtunme katsayısını azaltırsın fren mesafen uzar çok kötu sonuçlar ortaya çıkar.
Bir konuda fikir sahibi degilseniz icraata geçmeyin bırakın oyle kalsın emin olun boyle daha fazla zarar verirsiniz.Bir de motosiklet uzerinizde sadece kendiniz degil sevdiklerimizi de taşıyoruz.
Keske demek çok kolay dersin biter önemli olan keşkenin sonuçlarının ne oldugudur ve motosikleti bilinçli kullanabilmektir öenmli olan.
Disk uzerindeki pas olmaması gerekir bunlar paslanmaz malzemeden imal edilirler fakat olan olmus sen fren yaptıkca o lekeri elemine edeceksin zaten.
Fren balatalarında WD-40 var bunlar diske her temasında senin fren performansını etkiler.
Çözumu çok basit Fren kaliperlerini açıp 2000 zımpara ve balata spreyi ile temizleyeceksin.
Bilmiyorsan bir bilenle birlikte yap ki bir dahaki sefere kaliperi sen açabilesin.
Yoksa uzun sure fren performansında eksiklik hissedersin ki bu hiç hoş olmaz.
Direkt şahsına konuşur gibi oldum ama umarım sen ne demek istedigimi anlamışsındır.
Herkese kazasız surusler dilerim...
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 14 kullanıcı var. (0 üye ve 14 misafir)