Ekrem Bey merhabalar ben haziran ayında fiyat 8900 lira iken aldım şimdi fiyat düşmüş.yüksek fiyat ile alanlara bir faydası olacak mı?
Pulsara ilk hareket verme video tam olmasa da gömleğin cebinden ancak bu kadar çekebiliyorum,
[QUOTE=kdiner;3715774]Pulsara ilk hareket verme video tam olmasa da gömleğin cebinden ancak bu kadar çekebiliyorum,
https://www.youtube.com/watch?v=B22NRJRVmw8Rahat kalkmak için 5-6bin devir gerekiyor yoksa stop etme sorunu başgösteriyor diyen ANDAVALLARI görelim.
Bugün bir misafirim vardı. Özel facebook sayfamda da paylaştım. Oğuz Çolak arkadaşımızı tebrik ediyorum. Pulsar 200 NS modelimizin anlaşılması için güzel bir örnek olduğunu düşünüyorum. Sizlerle de paylaşmak istedim.
Ben orjinal lastiklerle ıslak virajda uçup ölmek yerine 500 lira verip adam gibi bir lastik taktım. Yamaha R25 alanların IRC lastikleri motoru aldığı gibi sökmesi Michelin, Pirelli lastik taktırması ne kadar normalse Pulsar'daki bu MRF'leri söktürmek de o kadar normal. Pulsar fanatikliğiniz o kadar yüksek seviyeye çıkmış ki orjinal lastikleri güvensiz denmesini bile kaldıramıyosunuz. Ben motora 4 mevsim binerim kar da dahil merak etme kullanmayı senden öğrenecek değilim.
Oncelikle herkese kazasiz belasiz surusler dilerim. Bugun siyah bajaj 200 ns in odemesini yaptim. Cumartesi gunu teslim alacagim. Yamaha honda gibi motosikletlere bindim genelde, onlar kadar beklentim olmasada umarim memnun kalirim genelde uzun sayilabilecek yollari seviyorum. Yalniz aksam aksam forumu okurken itane uyemizin teker kitleme ve kaza konusunu okuduktan sonra inanilmaz canim skldi sanirim bunu ssbah gorseydim kesinlikle almazdim icime inanilmaz bi korku dustu kuralkan malum pek guvenilir degil. Umarim endiselerim bosadir. Bu arada telefondan yazdigim icin yazim hatalarindan dolayi kusura bakmayin. pulsarlar yenilenmis galiba selesi ve bazi parclari degismis diye duydum acaba benimki yeni olan seridenmidir nasil anlayabilirim. Motoru alincs resim ekleyecegim
pulsarın orj lastikleri çok kötü ama ıslak zeminde
kuru zeminde eh fena degil (dikkat etmeli)
ama tabiki bir michelin pirelli veya metzeler'in yanından geçemez
parası olan anında değiştirmeli olmayan tecrübesine güvenmeli
motoru asvaltı ve lastigi iyi tanırsan 20bim km seni idare eder
11 bin oldu yanlıya yanlıya çok girdim virajlara=)
Arkadaşlar herkese yeniden merhaba..
Bir kaç sorun var sırası ile başlayayım.
Akşam saatlerinde yaklaşık 30 saat yatan motora marş verdim.
Ekranda H işe başlayan bir hata verdi dikkat etmedim bile sonrasında marş aldı motor çalıştı.
Yalnız bir puruz vardı.
Ekran saati kendini sıfırladı.
Bu sorun teşkil eder mi birinci sualim budur.
Belki de daha önemlisi akabinde şu surekli bahsedilen depo tarafından gelen sensör zırıldamaya başladı.
Yaklaşık 100 km boyunca yolun bozuk oldugu kasisli diye tabir edilen yollarda arada ötup durdu.
1. ve 2. viteste yuksek devirde fena sesler gelmeye başladı.
Bu surekli degil arada sırada ama rahatsız edici seviyedeydi.
Kullanmış oldugum kask Shoei marka bir kask ve ses izolasyonu konusunda baya başarılı.Vizör açık konumda oldugu zaman ses gerçekten rahatsız ediciydi.
Diger bir konu ise belki hatırlarsınız Michelin Pilot Street lastik degişimi yapmıştım.
Lastik basıncı artçısız 20C derecede 25 Psi olması gerekir bu fabrika çıkış verisi.
Ben Michelinden sonra Ön 30 arka 32 Psi basınçta kullandım.
Viraj performansı ve yol tutuş ve ön fren dengesi bakımından her şey 10 numara 5 yıldız giderken bugun lastik basınçlarını kontrol ettim.
Fabrika çıkış degeri olan 25 psi bastım fakat lastikler ısındıktan sonra bile 25 psi da motor acayip dengesiz oldu yani stabil olmamaya başladı.
Virajda arka kendini hafiften salıyor dusuk hızlarda motor yalpalıyor duz çizgide gidemedim resmen.
Hemen ilk istasyonda 30-32 Psi seviyesine çektim.
Diger mevzu da lastik ile ilgili Michelin arka lastik ufak frenlemede bile kendini kilitlemeye başladı.
Bu birkaç haftalık bir olay aslında yazmadım geçer diye lastikler rodajı tamamladı 600 km nin uzerinde arka fren ile ilgili bir sıkıntı olabilir mi diye duşunuyorum.
Arka 25 Psi dan 32 ye çekmişsin ondan arkayı kilitliyor diyenlere zaten memnun oldugum basınçla oynama geregini bundan istedim acaba 25 Psi da da arkayı kilitleyecek mi dedim.Evet 25 Psi da yaklaşık 50 km tecrubeme dayanarak malesef kilitledi.
Ozellik ile parlak asfalt denilen o berbat yollarda arka frene dokunmam ile arka tekerin kilitlemesi bir oluyor.
Yarın muhtemelen İzmir de Bahri ustaya bir gösterecegim.
Son olarak benim pulsarın arka tarafı diger motorlara göre daha yukarıda kaç tane motor gördum dikkat ettim bariz fark var arkadaşlar.
Şu plakalıgın altındaki reflektör çamurluga surtuyor muhabbeti ile tekrar aklıma geldi.
Fiziken 200 kg adam bile arkama geçse o kadar amortisör mesafesini geçip çamurluga surtemez yani arka taraf gözle görulur şekilde yukarıda bir fark var.
Bunların hepsine yarın ustada cevap bulmaya çalışacagım.Yarın ayrıca sonucu yazarım.
Bunların dışında yukarudaki sorunlar konusunda bilgisi olan arkadaşlar da yardımlarını esirgemez ise çok memnun olurum.
Hepinize hayırlı geceler dilerim.
Saglıcakla kalın...
Dostum aynı şey benim de başıma geldi arkadaşın Bajaj da desem korkuyorum beni de linç edecekler. Benim TVS nin orjinal lastikler de aynısıydı. Kösele resmen. Bir kere bile gocunmadım bunu demekten. 6000 Tl lik motorun üzerinde diablo rosso olacak değil elbette. Gittim paşa paşa pilot street aldım. Ama anlamıyorum ben bu nasıl bir fanatikliktir.
8000 liralık motor bu kadar oluyor işte. Ne kadar ekmek o kadar köfte. Ne var bunda gocunacak çözemedim bir türlü. Kim ağzını açsa bir şikayetini veya sıkıntısını dile geitrse milletin ağzına tıkmaya çalışıyorlar lafı. Gören sanki konuşulan motor Hayabusa sanır.
---------- Mesajlar birleştirildi - 02:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:03 ----------
Önceki sayfalarda bunun yüzünden kaburgasını kıran bir arkadaş vardı. Ona sorabilirsin...
Hiç öyle birşey yok. Olurmu canım. Çok abartıyorsun. Bak mesela Fatih'in imzasına... (:
Bak hemen yukarda tartışılıyor bu.
Bahri Usta sağolsun 5000-6000 devir arası zangır zangır titreyen arkadaşın Bajaj'a normaldir bu olur öyle demişti. Elbet sana da bir çözüm bulur.
Sana da iyi geceler. dostum yanlış anlama latife yaptım ama yazdıklarım esasen sana değil...
Cellat uyandı yatağında bir gece || "Tanrım" dedi "Bu ne zor bilmece :
Öldürdükçe çoğalıyor adamlar || Ben tükenmekteyim öldürdükçe..."
Ataol Behramoğlu
Eyw usta alınmadım merak etme sırası ile cevap vereyim.
Ayzekin muhabbeti biliyorum şimdiye kadar Stop etme muhabbeti yaşamadım.
Kafada kamera ile dolaşıyorum zaten ölmez sag kalırsam hep beraber izleriz nasıl oluyormuş.
Fatihin imzasını biliyorum eskiden beri adam yazıyor başka bir arkadaşta vardı bunu söyleyen.
Gerçekten abartılacak kadar ses var yalan degil.
Lastik mevzusu derin oralara girmeyeyim izmir'deki adama Michelinli Pulsarı gözum kapalı veririm kullansın.
Orjinal lastikler idare eder degil motorun yere basan tek parçası lastik.En ufak bir su birikintisinde motoru yatırmaktan daha az masraflı.Fren mesafen kısalıyor panik frende bile özguvenlı hareket edebiliyorsun.Virajda açı yapabiliyorsun ki motosiklet surmenin zevki zaten budur.
Bahri Usta da hacı oldu oglu var şimdi bana ilgi alaka esirgemediler yalan degil.Yarın mevzu kesinleşir.
Her şeyden önemlisi Pulsar 200 Ns ufak tefek sıkıntıları olsa da klasmanına göre harika bir makina çevremdeki herkese de gözum kapalı tavsiye ettim.
Şimdi sen de yanlış anlama ama motor sahibi olmadan Pulsarla Km yapmadan mevzuyu bilmeden buradan hataları kusurları yazıp çizmen hoş degil.
Aynı goruslerini makinanın begendigin ozellikleri için de yapmadan sadece bak şu sorun var buradan da bir sıkıntı baş göstermiş diye yazarsan haklı olarak insanların tepkisini çekersin.
Bu makinayı almayı dusunuyorsan sayet al pişman olmazsın.
Tekrar hayırlı geceler...
dostum lastik soğukken hava basıncı daha doğru ölçülür. sıcak lastiğe sen 32 bastığını zannedirsin ama aslında o daha düşüktür. ilk istanyonda 30-32 yaptım demişsin ama muhtemelen lastiğin sıcaktı. bu da bastığının havanın 30-32 olmadığı anlamına gelir. daha düşük bir basınçtadır yani lastiğindeki hava. bu arada senin denediğini ben de metzeler lastiğimde denedim. 25-28 psi basınçta motor dengesizleşti. 28-30 basıyorum bende daha iyi. 30-32 denemedim
günaydın merhaba arkadaşlar, selcuk89 arkadaşın aküden kaynaklı problemi olabilir, kasım 2014 ten itibaren pulsar kullanıyorum o günden beri denge senzörü sesi hiç yaşamadım ufak tefek sorun yaşadım neydi bunlar,
1) benzin deposu şamandıra oringi yırtıktı kendim değiştirdim şuan sorunum yok,
2) o kadar burda yazdım arka fren bir boka yaramıyor diye onun da çaresini 2. kazamı yapınca düzeldi sorun hava yapmasından dolayı kaynaklıymış,
insanlara o kadar söyledim dedikleri yok motorun kıçı havada, yok arkaya artçı al frenin ne kadar iyi olduğunu anlıcaksın gören de motora hiç binmediğimi sanacak, motoru övmek değil ama belki ben yaşamadığım için bize biraz abes geliyor olabilir ama bazen hakkaten kullanıcıları anlamak zor.
10000km de önce servis denge sensörünü iptal etmiş, istanbul-trabzon, trabzon-istanbul yaptım ne giderken ne trabzonda bozuk yol şartlarında bir sıkıntım olmadı dönüşte keza öyle yine bir sıkıntı yaşamadım, iptal edilen denge sensörünü yenisini alarak eski haline getirdim bu da iptal edilip çıkardığım denge sensörü ve hala bir zırıldama sesi yok. Çok fazla bozuk yollardan kaçmam nereye gideceksem mutlaka giderim.
[IMG][/IMG]
[IMG][/IMG]
[IMG][/IMG]
[IMG][/IMG]
Bir atladığın nokta var. Keşke dediğin gibi olsa. Ama maalesef 7-8 ayım bu motorla yatıp kalkıp geçti. Ara ara ben de kullandım.
Esas olay ne biliyormusun. Motordur bu. Mekanik alet. Sorun çıkartır. Eyvallah.
Ama bir sorunda servis sorunu çözmek yerine pışpışlayıp eve yolluyorsa burada bir sıkıntı vardır. İş arkadaşımın da Ayzek'in de başına gelen bu.
Öneriyorsun motoru eyvallah. Ben önermem. Nedenini de yazayım.
Yaz başında elime bir miktar para geçti. 200 RS e niyetlendim. Kuralkanın müşteri destek hattını aradım. "Aradığınız kişiye şu an ulaşılamıyor" diyen bir kadın çıktı. Şaka gibi :D Sonra mail attım. Merak ettiğim soruları içeren. 8-9 tane soru vardı içinde. İşte ABS olcakmı, ne zaman gelecek vs. Tek satırlık cevap geldi. Motor geldiğinde bayiden öğrenebilirsiniz diye. :D Yılmadım gittim Bajaj India'ya mail attım. Onlar da telefon bırakın biz sizi arayacağız diye otomatik bir mail gönderdiler 2-3 ay önce. ((((: En son sağolsun burada Ekrem Ata bey cevapladı soruları kısmen. E ben foruma üye olmasan ne olacak? Daha alışverişin başında muhabbet buyken yarın bir gün bir sıkıntı çıktığında ne olacak? Ha buna cevap yok. Görüyoruz da şu anda sonucu.
Tepki çekmek demişsin de motor iyidir/kötüdür diye tek kelime çıkmadı şu ana kadar ağzımdan. Ama sorununu yazdığında linç edilen bir sürü insan gördüm forumda bu başlık altında.. E bak görüyorsun iki üç gönderi yukarıda lastik muhabbetini. Yazık günah. Bu kadar fanatikliğe gerek yok.
Ha sonuç mu? Aklında 200RS veya TVS'nin sıfırı olan ben pazartesi gittim CRF250L aldım. Kafam rahat hiç yoktan...
E bak görüyorsun iki üç gönderi yukarıda lastik muhabbetini. Yazık günah. Bu kadar fanatikliğe gerek yok.
burda birtek bu arkadaş patinaj çektiriyor doğruyu o söylüyor ama kullanan olarak biz patinaj yaptıramıyoruz ve yalan söylüyoruz ve pulsar fanatikliği yapıyoruz yani, video çektim 2000 devirde motor hareket ediyor hareket ettiği halde nasıl patinaj çekmesini bekliyorsunuz, ben bridgestone batlax45 modelini kullanıyorum, motoru hareket ettireceğim diye yüksek devirde kaldırırsanız tabi patinaj yaptırırsınız ne bekliyorsunuz.
İyiki pulsar almamışsınız buna sevindim yoksa bizler gibi çok başınız ağrırdı, motorunuz hayırlı olsun capon crf250 sanırsam, allah kaza bela vermeden kullanmayı nasip etsin mozgür bey
Dostum hayırlı ugurlu olsun Allah kazasız belasız kullanmayı nasip etsin.
Ben yukarıdaki ilk yazımı okursan sadece motor sahibi olan arkadaşların anlayacagı turden açıklayarak bir kaç sorun beyan ettim.
Sen de keza bana yine yanlıs anlama ama tek satırlık makina hakkında sitemkar cevaplar verdin.
Ben şubatta yamaha R25 için kayıt oldum.Martta aradılar gelin alın diye o saate kadar ben Yamaha çalışanlarının tavırları yuzunden motordan vazgececektim sanırsın 15.000 TL verecek olan ben degilim olar bana para verecek.Bana guzel bir dille konustugum halde cevap bile vermemekte ısrar eden arkadaşlar vardı.Neyse ehliyet olmadıgı için Martta almadım makinayı.Yani bu olayı basıte indirgeme.
Kuralkanla muhabbetim geçmedi geçmisi gerçekten sıkıntılı olan bir firmaymış.Mış diyorum öyle okudum.
Benim anladıgım burada Bajaj firması ile ortak iş yapacaklar.
Bajaj Avrupaya acılmak istiyor. Çunku orası vitrin orası başka.
Bunu Turkiye uzerinden yapacaklar anlaşılan.
Hem genç nufus hem de pazar var Avrupaya açılan kapı olarak dusundukleri icin BAJAJ işi sıkı tutuyor.Kuralkanında soyledigi gibi gecmiste yapılan hatalardan ders alındı dendi.Şimdi 1 seneyi aşkın suredir piyasada olan motor parça v.s. bakımından eksik kalmadı.
Ekrem Bey yazdı Tork anahtarı olmayan servisimiz kalmadı diye bu şikayetin detayını bile görduler geregını yaptılar.
Ekrem Bey e buradan yazıp çizmek kimsenin haddi degil kendisi su ana kadar kimsenin yapmadıgını yaptı.Kendisini her zaman takdir edecegim.
Yanlıs anlama olay hicive dondu sen de benim kardesimsin.Motor hakkında Pulsarı olan kanlı canlı arkadaşlar bulsun onlarla konussun.
Klavye silahsorleri çok memlekette her zaman dogru cevaplar malesef bulunamıyor.
Tum kardeslerime hayırlı gunler kazasız belasız surusler dilerim.
Şu an bu konu içerisinde 9 kullanıcı var. (0 üye ve 9 misafir)