Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
13 Ağustos 2015, 10:41
#7921
quattromeb adlı üyeden alıntı
soru belli, sorun belli... peki çözüm ne alemde... belirtmeyelim mi bunu... sadece pulsar sahipleri mi konuşabilir bu platformda... pulsar almayı düşünenlere söz hakkı yok mu... gözü körolsun tvsciler mi... biz zurna mıyız yani...
Zamanında kıçımı yırttım denge sensörü zırıldıyor diye değişen hiç bir şey olmadı Satan satacağını zaten sattı bundan sonra ne olur bilinmez sorunlar zaten hep dile getiriliyor Ekrem abi foruma girse motorun ilk piyasaya çıktığı zamanlar gibi ama girmiyor
Reklamlar
-
13 Ağustos 2015, 10:54
#7922
-
13 Ağustos 2015, 10:58
#7923
Sokollu adlı üyeden alıntı
Hocam öyle bir şey düşünsem mesajınızı alıntılardım zaten geçtiğimiz sayfalarda gördüğüm bir şeydi. Naughty arkadaş güzel bir yorumda bulunmuş ben de görüşlerimi ekledim.
Banane senin moralinden, yumuşak ortamından . Kendimce bir haksızlık gördüm ifade ettim. Kaldı ki bir iki sayfa önce ben de irdeledim stop etme sorunun neden çözülmediğini .
Öyle bir şey yazmadım. Motosiklet kullanıcılarının cepte keklik muamelesi gördüğünü bunun herhangi bir markaya özgü olmadığını yazdım.
Ya paralı köpek oluyoruz, ya Japona binen zengin velet oluyoruz, ya milletin malına bok atan atan adam oluyoruz.
Pulsar'ı 250cc makinelerle kıyaslayıp aşağıladığım veya sorunlarını görmezden gelerek göklere çıkardığım bir tane mesaj bulamazsın.
Motoru kötülediniz diyen yok kimsede kötülemiyo japonların bir kaç tık aşağısında çinlilerden 10 gömlek üstün foruma üye olan yetkiliye garson muamelesi yaptığımız yok bir kaç sorun var çözülemiyor tam 1.5 senedir garson muamelesi yapan o 2 arkadaşsa yanlış anladım galiba kusura bakmayın
-
13 Ağustos 2015, 11:03
#7924
Mengu16 adlı üyeden alıntı
Aga yedek parca fiyati nasil hemen grenaj sparisi veririm uyarmi acaba markasi ne bunun
Yolların Kralı Değil ! Kuralı Vardır..
-
13 Ağustos 2015, 11:06
#7925
ayzek adlı üyeden alıntı
Aga yedek parca fiyati nasil hemen grenaj sparisi veririm
uyarmi acaba markasi ne bunun
Wuxi Mantoca yazıyor markasında ama bir konteyner alırsan adını bile basarlar üzerine Uyan parçaları olur heralde. Ben jantları beğendim daha güvenli duruyo.
-
13 Ağustos 2015, 11:06
#7926
ayzek adlı üyeden alıntı
Aga yedek parca fiyati nasil hemen grenaj sparisi veririm
uyarmi acaba markasi ne bunun
bacac kulsar. çok süpır bişiy.
Motosikletimin üstü açık..
https://www.youtube.com/channel/UCp4K0dvqaCd6YAr_beEsudA/featured?view_as=subscriber
-
13 Ağustos 2015, 11:08
#7927
-
13 Ağustos 2015, 11:23
#7928
Mengu16 adlı üyeden alıntı
Wuxi Mantoca yazıyor markasında ama bir konteyner alırsan adını bile basarlar üzerine
Uyan parçaları olur heralde. Ben jantları beğendim daha güvenli duruyo.
O dehilde kavasaki 250sl miydi onu klonlamislar cbr 250 klonlamislar parca konusu su yonden iyi olabilir turuncu ve yesil yok tek renk uyarsa takarim hic affetmem malum uyduruktan ruzgar sperligine 250 cekiyorlar 5 dolarlik elcik korumaya ki koruma degil anca ruzgari keser o 100-150 lira cekiyorlar altarnatif olur aksesuar hala sikinti en sonunda kendim imal edicem o olacak
Yolların Kralı Değil ! Kuralı Vardır..
-
13 Ağustos 2015, 13:18
#7929
Ben 2015 kullanıyorum benimki stop etmiyor. 2014 kullanan arkadaşlarında çoğu stop etmediğini söylüyor.
Bu arada youtube da 250cc pulsar videoları var hatta 400cc aynı kasada vidyosu var tabi bunlar fanları tarafından hazırlanmıştır. Bajaj Pulsar 250cc fena olmaz.
-
13 Ağustos 2015, 19:16
#7930
250 cc ilk kim yapacak merak ediyorum.. Az daha tork şahane olurdu..
-
13 Ağustos 2015, 19:20
#7931
Uzun düşünceler sonucu 2015 pulsar alarak katıldım aranıza. Motorumu almadan önce çok düşündüm buralarda çok gezdim çok okudum artıları eksileri. Bir gün esti ne olacaksa olsun dedim aldım. şu an kesinlikle pişman değilim. Stop etme sorununu hiç yaşamadım. Bi zırıltı oluyor bende de. Hazır buradayken size bir iki soru sormak istiyorum. İlk aldığımda 50 tl'lik (10.7 lt) benzim aldım. An itibariyle 260kmde ve tek çizgiye düştü. Normal mi rodajda olmasından mı kaynaklanıyor yoksa bir sıkıntı mı var? Birde frenden mi alt tarafından mı neresinden geldiğini anlamadığım bir ses var vikvik gibi ilk kalkışta ve hızlanırken duyuyorum sonra kesiliyor yada ben duymuyorum. Yardımcı olabilirseniz çok mutlu olurum.
Buradaki herkese çok teşekkür ederim yorum ve paylaştıkları için. İlk motosikletimi almamda çok yardımcı oldunuz. Tekeriniz düz bassın.
-
13 Ağustos 2015, 19:31
#7932
Yakıt normal. 3000 4000 km den sonra motor açılınca biraz düşüyormuş yakıt. vik vik aka diskten geliyor olabilir. balata temizleme spreyi sıktırın. Soğukken ilk kalkışlarda az gaz vermeye bağlı stop edebilir. Zırıltının çözümü yok. Umarım keyifle binersin..
Arkadaşlar far ayarı yapılabiliyor mu? biraz yukarı baksa daha iyi sanki..
-
13 Ağustos 2015, 19:40
#7933
Ben de kaldırmak istiyorum farı biraz. Kısa far çok önümü aydınlatıyo sürekli uzunlar yanık gidiyorum.
-
13 Ağustos 2015, 19:50
#7934
Kaldırırken bi foto çekersin artık.
-
13 Ağustos 2015, 21:15
#7935
Mengu16 adlı üyeden alıntı
Yalnız, adam bizimkinde balansör var diye özellikle vurgulamış, hatta bunu "Motorcycle Engine fixed with Balance shaft Engine" şeklinde motorda düzeltme yaptık diye anlatmış
-
13 Ağustos 2015, 21:28
#7936
Seko adlı üyeden alıntı
Yalnız, adam bizimkinde balansör var diye özellikle vurgulamış, hatta bunu "Motorcycle Engine fixed with Balance shaft Engine" şeklinde motorda düzeltme yaptık diye anlatmış
Üstten egzantrikli su soğutmalı, içten balansörlü Cg 250 motoru var. Dıştan görünüş olarak 3 farklı Cg 250 karteri var, balansörsüz, çok çıkıntılı balansörlü, kranka çok yakın içten balansörlü. Üstten egzantrikli modele içten balansörlü karter iyi gider. Eğer piston ağırlığı ve krank strokuna göre balansör ağırlığına güzel ayar çektilerse az titreyecektir.
tozluklu adlı üyeden alıntı
Kaldırırken bi foto çekersin artık.
Ayar vidasını bulamadım ki, farın altında bir vida olur gevşetirsin ayar yapmak için normalde.
-
13 Ağustos 2015, 22:12
#7937
Mengu16 adlı üyeden alıntı
Üstten egzantrikli su soğutmalı, içten balansörlü Cg 250 motoru var. Dıştan görünüş olarak 3 farklı Cg 250 karteri var, balansörsüz, çok çıkıntılı balansörlü, kranka çok yakın içten balansörlü. Üstten egzantrikli modele içten balansörlü karter iyi gider. Eğer piston ağırlığı ve krank strokuna göre balansör ağırlığına güzel ayar çektilerse az titreyecektir.
Ayar vidasını bulamadım ki, farın altında bir vida olur gevşetirsin ayar yapmak için normalde.
Gidonu sola çevir aradan tam karşıya bak orda görürsün , bende tarif üzerine zar zor buldum. Ben ayar vidasıyım diye kendini belli etmiyor pek
-
13 Ağustos 2015, 22:47
#7938
Km. daha2000 olmadı ama motordan bi şıkırtı duydum. sübap ayarı kaçmış olabilir mi bu kadar kısa zamanda.
-
13 Ağustos 2015, 22:51
#7939
tozluklu adlı üyeden alıntı
Km. daha2000 olmadı ama motordan bi şıkırtı duydum. sübap ayarı kaçmış olabilir mi bu kadar kısa zamanda.
Sanmıyorum ben 7-8 kere 150km ve üzerini gördüm bir deformasyon yok. Km 2400. Düz yolda 151 km hızı gördüm.
-
13 Ağustos 2015, 22:52
#7940
Seninki çok kaçıyo.. yağ ne koydun onu söyle bari.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)