Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
12 Ağustos 2015, 08:09
#7901
tubejh adlı üyeden alıntı
sağlam mı ? yani menmun musunuz ?
yaklaşık 1 aydır kullanıyorum. sağlamlığı konusunda bişey diyemem ama adi bir şeye benzemiyor. yol boyunca fazlasıyla işimi gördü
Reklamlar
-
12 Ağustos 2015, 09:14
#7902
tubejh adlı üyeden alıntı
sağlam mı ? yani menmun musunuz ?
Normalde km teli olur bunlarda elektronik bi cip var km reyi okuyan yani zamanla kopacak bi tel yok keza ayaklikda manyetik yag degistormek icin kapagi actim yag tipasinin altinda miknatisli filitre cikti metalleri yakalamak icin yani adamlar oyle teknolojiler kullanmiski sundan eminim bajaj turkede pazarini kursun iyice honda ve yamahadan daha kaliteli ve daha pahali olacak adamlar ugrasmis ben bunda gordugum bazi seyleri hic bi motorda gormedim
-
12 Ağustos 2015, 09:41
#7903
Mardin İl Temsilcisi
Başa başa saralım mı gençler ? Akü garantiye giriyormuymuş yahu ? o.O
-
12 Ağustos 2015, 09:59
#7904
akviran adlı üyeden alıntı
Normalde km teli olur bunlarda elektronik bi cip var km reyi okuyan yani zamanla kopacak bi tel yok keza ayaklikda manyetik yag degistormek icin kapagi actim yag tipasinin altinda miknatisli filitre cikti metalleri yakalamak icin yani adamlar oyle teknolojiler kullanmiski sundan eminim bajaj turkede pazarini kursun iyice honda ve yamahadan daha kaliteli ve daha pahali olacak adamlar ugrasmis ben bunda gordugum bazi seyleri hic bi motorda gormedim
Adamlar sağlam üretiyo belki ama işlevsellik, konfor, kolay kullanım konusunda hiç çalışmaları yok. Avrupa standartları falan da umurlarında değil hint standartlarına göre üretiliyor bu motorlar. Pulsar'ın muayenesi gelsin far ölçümünde bolca söylenecekler görürüz Hatta bi ara paraya kıyıp far ölçümü yaptırayım, standartlara uyumsuz araç satmaktan tüketici mahkemesine veririm belki
-
12 Ağustos 2015, 12:20
#7905
Biraz elinizi vicdanınıza koyun ve öyle düşünüp konuşun.
ÖNCELİKLE BELİRTEYİM BAJAJ KULLANICISI DEĞİLİM
bu ülkede eyvallah dediğimiz honda yamaha suzuki vs GİBİ artık km taşı olarak tabir edebileceğimiz markalar mevcut bu markalara eyvallah sözümüz yok.
Ancak bir kullanıcı sırf bu markalardan birine binecek diye
1-altın değerinde yedek parça satın almak zorundamıdır
2-girdiği serviste sanki bedava yaptırıyormuş gibi horgörülmek zorundamı
3-bu markalar gidip çinden aldıkları modelleri getirip atmıyor mu piyasaya
4-anladığım kadarıyla bajajın tek suçu büyük marka olarak tabir ettiğimiz markaların standartlarında ürünleri kullanıcı ile buluşturmak, uygun yedek parça desteği ile kullanıcıyı rahatlatmak , uzunca km'leri sorunsuzca Ya da minimum sorunla kat etme imkanı sağlamak,
Kısacası bajajın en büyük hatası belkide kullanıcıya gereğinden fazla yakın olmak, kullanıcıya bir mesaj kadar yakın olmak.
yahu bugün bir Honda'nın iletişim numarası ya da diyalog kurabileceğiniz bir hattı yok.
Telefon: 7 gün 24 saat 0 212 23HONDA (0 212 234 66 32) Faks: (0 262) 658 87 62
sitesinde yukarıdaki telefon numaraları var bir şirkete devretmişler görüşmeleri şikayetleri o şirket görevlileri alıp honda ile paylaşıp 3-5 gün sonra size dönüş sağlıyorlar. teknik bir soru sormak istediğinizde biz aracı firmayız hondanın bize verdiği bilgileri size aktarıyoruz diyorlar.2 yıl önce ben bunu yaşadığım için biliyorum.
ama bajajınız için gecenin bir vakti de olsa bajajın müdürüne mesaj atmak artık çok normal geliyor herkese.
arkadaşlar tekrarlamak istiyorum elinizi vicdanınıza koyunuz.
2003-2005 yıllarında hondanın CGL ve 2012 yılında cb 125e modellerine bir bakınız
yamahanın 2006 yılından bu yana hiçbir gelişim sağlamayan ybr motor kısmına bakınız kaldı ki 2006-2009 modelleri en son çıkanlardan daha güçlü. Yahu adam 125cc ybr'ye bindiğinde sanki 100lük motora bindiğini hissediyor 2010-2015 arası modeller için konusuyorum, motorda güç yok
adamlar gitmiş araştırmış bulmuş getirmiş ve incik boncuk her türlü durumda kullanıcının arkasında olduğunu söyleyip bunu kanıtlıyorlar. ortada samimi bir emek var çaba var biz ne yapıyoruz bunları gözardı ediyoruz.bunlar içimden geçenlerdi hatam olduysa affediniz,kusura bakmayın Hakkınızı Helal Edin
-
12 Ağustos 2015, 12:40
#7906
ayzek adlı üyeden alıntı
Selesi biraz daha rahat ama uzun kullanimda agri oda yapiyor stop etme derdi yok o konuda sana katilirim ustelik aynalarini cok begendim ama 20 km daha hizli gitmek dedigin gibi olmuyor 2 kisi bindimi cani bitiyor ustelik pulsar kadar torklu ve atak degil frenleri ancak cinlilere gore iyi pulsarla kiyaslanamaz bile lastikler incecik virajlarda hic bana guven vermedi pulsara gore kutuk gibi kullanimi 2013 modelini kullandim fena degil ama sorunsuz pulsarla kiyaslanamaz bile 20 km ole dedigin gibi olmuyo ben 2 kisiyle 100 ciksam apachiyle anca 60 -65 i gorursun o sure zarfinda
ŞİMDİLİK APACHEYLE DEWAM DEDIGINIZ DOGRU PULSAR DAHA HEYBETLI BI MOTOR MOTORU ELBETTE APACHEYE GORE GÜÇLÜ OLACAK SONUCTA 50 CC BI FARK VAR BUDA AZ DEGIL YANI İMKANLAR ELVERDIGINDE ILK OLARAK PULSAR DÜŞÜNYORUM AMA KONFOR YOK BEN DAG BAYIR GEZEN BIRIYIM HAFTA SONU ŞEHİRDEN KAÇARIM=)İLERDE PULSAR NASİP OLACAKMI BAKALIM.APACHENIN 200 CC MODELI CIKIYOR TABI TURKIYEYE GELIRMI ORASI MECHUL AMA GELIRSE 200 CC APACHEYLE DEWAM...http://www.motoroids.com/news/tvs-apache-200-to-arrive-by-january-2016-two-more-products-under-development/
-
12 Ağustos 2015, 12:43
#7907
akviran adlı üyeden alıntı
Normalde km teli olur bunlarda elektronik bi cip var km reyi okuyan yani zamanla kopacak bi tel yok keza ayaklikda manyetik yag degistormek icin kapagi actim yag tipasinin altinda miknatisli filitre cikti metalleri yakalamak icin yani adamlar oyle teknolojiler kullanmiski sundan eminim bajaj turkede pazarini kursun iyice honda ve yamahadan daha kaliteli ve daha pahali olacak adamlar ugrasmis ben bunda gordugum bazi seyleri hic bi motorda gormedim
Merhaba ben maxem sl-45 çantayı sormuştum arkadaşlar. Ben zaten kullanıcısıyım motorun.
Hakını aramaktan korkmak erdemmidir ?
-
12 Ağustos 2015, 12:46
#7908
akviran adlı üyeden alıntı
Normalde km teli olur bunlarda elektronik bi cip var km reyi okuyan yani zamanla kopacak bi tel yok keza ayaklikda manyetik yag degistormek icin kapagi actim yag tipasinin altinda miknatisli filitre cikti metalleri yakalamak icin yani adamlar oyle teknolojiler kullanmiski sundan eminim bajaj turkede pazarini kursun iyice honda ve yamahadan daha kaliteli ve daha pahali olacak adamlar ugrasmis ben bunda gordugum bazi seyleri hic bi motorda gormedim
abi sen de hepten ducati yaptin motoru.
-
12 Ağustos 2015, 13:01
#7909
o metallari tutan mıknatıs apachede var bajaj apacheden calmıs =)....SAYIN ABİLERIM KARDESLERIM PULSARI KOTULEMIYORUM BAŞIMA ÇÖKMEYİN SONRA PULSARCILARIN COGU ESKI APACHE KULLANICISI ZATEN
-
12 Ağustos 2015, 13:44
#7910
-
12 Ağustos 2015, 14:20
#7911
asuvara adlı üyeden alıntı
Ayzek sagol.
abicim haberini bekliyorum konu ve arıza hakkında bilgilendirirsin bizi yapılan işlemler vs
Yolların Kralı Değil ! Kuralı Vardır..
-
13 Ağustos 2015, 08:40
#7912
naug_hty adlı üyeden alıntı
Biraz elinizi vicdanınıza koyun ve öyle düşünüp konuşun.
ÖNCELİKLE BELİRTEYİM BAJAJ KULLANICISI DEĞİLİM
bu ülkede eyvallah dediğimiz honda yamaha suzuki vs GİBİ artık km taşı olarak tabir edebileceğimiz markalar mevcut bu markalara eyvallah sözümüz yok.
Ancak bir kullanıcı sırf bu markalardan birine binecek diye
1-altın değerinde yedek parça satın almak zorundamıdır
2-girdiği serviste sanki bedava yaptırıyormuş gibi horgörülmek zorundamı
3-bu markalar gidip çinden aldıkları modelleri getirip atmıyor mu piyasaya
4-anladığım kadarıyla bajajın tek suçu büyük marka olarak tabir ettiğimiz markaların standartlarında ürünleri kullanıcı ile buluşturmak, uygun yedek parça desteği ile kullanıcıyı rahatlatmak , uzunca km'leri sorunsuzca Ya da minimum sorunla kat etme imkanı sağlamak,
Kısacası bajajın en büyük hatası belkide kullanıcıya gereğinden fazla yakın olmak, kullanıcıya bir mesaj kadar yakın olmak.
yahu bugün bir Honda'nın iletişim numarası ya da diyalog kurabileceğiniz bir hattı yok.
Telefon: 7 gün 24 saat 0 212 23HONDA (0 212 234 66 32) Faks: (0 262) 658 87 62
sitesinde yukarıdaki telefon numaraları var bir şirkete devretmişler görüşmeleri şikayetleri o şirket görevlileri alıp honda ile paylaşıp 3-5 gün sonra size dönüş sağlıyorlar. teknik bir soru sormak istediğinizde biz aracı firmayız hondanın bize verdiği bilgileri size aktarıyoruz diyorlar.2 yıl önce ben bunu yaşadığım için biliyorum.
ama bajajınız için gecenin bir vakti de olsa bajajın müdürüne mesaj atmak artık çok normal geliyor herkese.
arkadaşlar tekrarlamak istiyorum elinizi vicdanınıza koyunuz.
2003-2005 yıllarında hondanın CGL ve 2012 yılında cb 125e modellerine bir bakınız
yamahanın 2006 yılından bu yana hiçbir gelişim sağlamayan ybr motor kısmına bakınız kaldı ki 2006-2009 modelleri en son çıkanlardan daha güçlü. Yahu adam 125cc ybr'ye bindiğinde sanki 100lük motora bindiğini hissediyor 2010-2015 arası modeller için konusuyorum, motorda güç yok
adamlar gitmiş araştırmış bulmuş getirmiş ve incik boncuk her türlü durumda kullanıcının arkasında olduğunu söyleyip bunu kanıtlıyorlar. ortada samimi bir emek var çaba var biz ne yapıyoruz bunları gözardı ediyoruz.bunlar içimden geçenlerdi hatam olduysa affediniz,kusura bakmayın Hakkınızı Helal Edin
ustam çok haklısın... ben de bajaj eleştirisi yaptım daha önce ama benim bahsettiğim bir nokta çok farklıydı... senin söylediğin konuların aynısını TVS marka kendi motorumu aldığımda yazdıklarımda belirtmiştim... sırf adı honda ya da yamaha diye 20 küsür senedir aynı motosikletlere biniyor insanlar... bu konuda yüzde yüz haklısın... yazdıkların sonuna kadar doğru... satıcıları da tripli... ayrıca bu markaların sanayideki ustaları bile işten bıkmış sanki rica ile iş yapıyomuş gibi müşteriye trip atıyolar... dediğim gibi hepsinde haklısın ama bir konu var ki ciddiyetiyle koskocaman bir AMA dedirtiyor insana... onun da ne olduğunu herkes biliyor... görmezlikten gelerek kimse sesini çıkarmıyor... aynı arkadaşlardan birisinin başına üzücü bir olay geldiğinde ise herkes coşuyorda coşuyor... ülkemizin genel özelliği bu işte bizim başımıza gelmez sandığımız ve ucu bize dokunmayan şeyleri hemen unuturuz... örn soma, örn yolsuzluklar, örn haksız atamalar... işin kötüsü de alıştık böyle haberlere...
-
13 Ağustos 2015, 09:00
#7913
naug_hty adlı üyeden alıntı
Biraz elinizi vicdanınıza koyun ve öyle düşünüp konuşun.
ÖNCELİKLE BELİRTEYİM BAJAJ KULLANICISI DEĞİLİM
bu ülkede eyvallah dediğimiz honda yamaha suzuki vs GİBİ artık km taşı olarak tabir edebileceğimiz markalar mevcut bu markalara eyvallah sözümüz yok.
Ancak bir kullanıcı sırf bu markalardan birine binecek diye
1-altın değerinde yedek parça satın almak zorundamıdır
2-girdiği serviste sanki bedava yaptırıyormuş gibi horgörülmek zorundamı
bajajınız için gecenin bir vakti de olsa bajajın müdürüne mesaj atmak artık çok normal geliyor herkese.
arkadaşlar tekrarlamak istiyorum elinizi vicdanınıza koyunuz.
2003-2005 yıllarında hondanın CGL ve 2012 yılında cb 125e modellerine bir bakınız
yamahanın 2006 yılından bu yana hiçbir gelişim sağlamayan ybr motor kısmına bakınız kaldı ki 2006-2009 modelleri en son çıkanlardan daha güçlü. Yahu adam 125cc ybr'ye bindiğinde sanki 100lük motora bindiğini hissediyor 2010-2015 arası modeller için konusuyorum, motorda güç yok
adamlar gitmiş araştırmış bulmuş getirmiş ve incik boncuk her türlü durumda kullanıcının arkasında olduğunu söyleyip bunu kanıtlıyorlar. ortada samimi bir emek var çaba var biz ne yapıyoruz bunları gözardı ediyoruz.bunlar içimden geçenlerdi hatam olduysa affediniz,kusura bakmayın Hakkınızı Helal Edin
Özellikle Japon markaların servisleri konusunda yazdıklarına katılıyorum. Çok güzel noktalara değinmişsinizdir. Motosiklet kullanıyorsanız ekipman satılan mağazalarda, servislerde hiç bir düzgün yaklaşım, yapıcı davranış, bilgilendirici konuşmalara layık değilsiniz gözüyle bakılır. Honda örneği vereceğim daha önce de yazdım İstanbul'daki servisleri (herkesin övdüğü bile) 5 para etmez. En ufak sorunuzda veya itirazınızda "sorun çıkaran müşteri, hiç bir şeyi beğenmeyen adam" muamelesi görürsünüz. Yamaha'da durum aynı (altın elbiseli adam'ın övdüğü yetkili servislerde bizzat aynı hissiyatı yaşadım".
Pulsar kullanmıyorum ama forumu takip ediyorum. Burda üyeliği olan yetkili kişiyi garson azarlar gibi azarlıyorsunuz ya, diğer markalarda muhattap bile bulamazsanız. Elbette sorunlar var, ama bunu Pulsar servisleri veya yetkili distrübütor mentalitesi olarak değil, motosikletin ülkede gördüğü azınlık muamelemesinin yansıması olarak düşündüğünüzde biraz olsun rahatlarsınız.
Devleti bile ülkeye 13bin TL'den giren bu taşıtı 22 bin'e satıyor ve hiç bir şekilde yaptırım gücümüz yok. Kaldı ki bu işten para kazanmaya çalışan özel şirketlerden birisi sorun odaklı çalışmaya, diyalog kurmaya çalışırken en azından bir teşekkür ile başlayıp sorununuzu anlatmanız gerekir, diye düşünüyorum.
Hepinize kazasız belasız sürüşler.
--------------------------------------
Bende sığar iki cihân ben bu cihâna sığmazam.
-
13 Ağustos 2015, 09:40
#7914
sayın arkadaşlar bu stop etme sorunu,akü,konjektör sorunu falan 2015 lerdede varmı?almayı düşünüyorum inşallah...
-
13 Ağustos 2015, 10:05
#7915
Sokollu adlı üyeden alıntı
Pulsar kullanmıyorum ama forumu takip ediyorum. Burda üyeliği olan yetkili kişiyi garson azarlar gibi azarlıyorsunuz ya, diğer markalarda muhattap bile bulamazsanız. Elbette sorunlar var, ama bunu Pulsar servisleri veya yetkili distrübütor mentalitesi olarak değil, motosikletin ülkede gördüğü azınlık muamelemesinin yansıması olarak düşündüğünüzde biraz olsun rahatlarsınız.
Garson azarlar gibi konuşan biz değiliz. Kaç ay geçti stop etmeye çözüm bulundu mu ? Enjeksiyon sisteminde yazılımsal hata olduğu bariz olduğu halde, maliyetten kaçmak için ve teknik yetersizliklerden dolayı güncelleme yapılmıyor.
-
13 Ağustos 2015, 10:11
#7916
Mengu16 adlı üyeden alıntı
Garson azarlar gibi konuşan biz değiliz. Kaç ay geçti stop etmeye çözüm bulundu mu ? Enjeksiyon sisteminde yazılımsal hata olduğu bariz olduğu halde, maliyetten kaçmak için ve teknik yetersizliklerden dolayı güncelleme yapılmıyor.
Bajaj pulsara para vermeyenler buraya gelip ortamı yumuşatıp moral mesajı veriyo bizim sorunlarda arada kaynıyo ya sabır diyoruz Motor satılmaya başlanalı 1.5 sene olmuş
-
13 Ağustos 2015, 10:23
#7917
Mengu16 adlı üyeden alıntı
Garson azarlar gibi konuşan biz değiliz. Kaç ay geçti stop etmeye çözüm bulundu mu ? Enjeksiyon sisteminde yazılımsal hata olduğu bariz olduğu halde, maliyetten kaçmak için ve teknik yetersizliklerden dolayı güncelleme yapılmıyor.
seviyesiz konuşan bir iki ateşli arkadaş var onlardan bahsediyo hacım...
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:19 ----------
Tİme_shİft42 adlı üyeden alıntı
Bajaj pulsara para vermeyenler buraya gelip ortamı yumuşatıp moral mesajı veriyo bizim sorunlarda arada kaynıyo ya sabır diyoruz
Motor satılmaya başlanalı 1.5 sene olmuş
soru belli, sorun belli... peki çözüm ne alemde?
-
13 Ağustos 2015, 10:26
#7918
quattromeb adlı üyeden alıntı
seviyesiz konuşan bir iki ateşli arkadaş var onlardan bahsediyo hacım...
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:19 ----------
soru belli, sorun belli... peki çözüm ne alemde?
Bunlar her markada olan çözülebilinecek basit şeylermiş 1.5 sene oldu motor piyasaya çıkalı bakalım ne zaman çözülecek Ekrem abi seyirci koltuğunda galiba pek fazla buralı olmuyor
-
13 Ağustos 2015, 10:26
#7919
Tİme_shİft42 adlı üyeden alıntı
Bajaj pulsara para vermeyenler buraya gelip ortamı yumuşatıp moral mesajı veriyo bizim sorunlarda arada kaynıyo ya sabır diyoruz
Motor satılmaya başlanalı 1.5 sene olmuş
soru belli, sorun belli... peki çözüm ne alemde... belirtmeyelim mi bunu... sadece pulsar sahipleri mi konuşabilir bu platformda... pulsar almayı düşünenlere söz hakkı yok mu... gözü körolsun tvsciler mi... biz zurna mıyız yani...
-
13 Ağustos 2015, 10:38
#7920
Mengu16 adlı üyeden alıntı
Garson azarlar gibi konuşan biz değiliz. Kaç ay geçti stop etmeye çözüm bulundu mu ? Enjeksiyon sisteminde yazılımsal hata olduğu bariz olduğu halde, maliyetten kaçmak için ve teknik yetersizliklerden dolayı güncelleme yapılmıyor.
Hocam öyle bir şey düşünsem mesajınızı alıntılardım zaten geçtiğimiz sayfalarda gördüğüm bir şeydi. Naughty arkadaş güzel bir yorumda bulunmuş ben de görüşlerimi ekledim.
Tİme_shİft42 adlı üyeden alıntı
Bajaj pulsara para vermeyenler buraya gelip ortamı yumuşatıp moral mesajı veriyo bizim sorunlarda arada kaynıyo ya sabır diyoruz
Motor satılmaya başlanalı 1.5 sene olmuş
Banane senin moralinden, yumuşak ortamından . Kendimce bir haksızlık gördüm ifade ettim. Kaldı ki bir iki sayfa önce ben de irdeledim stop etme sorunun neden çözülmediğini .
Tİme_shİft42 adlı üyeden alıntı
Bunlar her markada olan çözülebilinecek basit şeylermiş 1.5 sene oldu motor piyasaya çıkalı bakalım ne zaman çözülecek
Öyle bir şey yazmadım. Motosiklet kullanıcılarının cepte keklik muamelesi gördüğünü bunun herhangi bir markaya özgü olmadığını yazdım.
Ya paralı köpek oluyoruz, ya Japona binen zengin velet oluyoruz, ya milletin malına bok atan atan adam oluyoruz.
Pulsar'ı 250cc makinelerle kıyaslayıp aşağıladığım veya sorunlarını görmezden gelerek göklere çıkardığım bir tane mesaj bulamazsın.
--------------------------------------
Bende sığar iki cihân ben bu cihâna sığmazam.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 125 kullanıcı var. (0 üye ve 125 misafir)