Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
01 Ağustos 2015, 21:57
#7701
Ben açıkçası ilk 500km motor nazik kullanıldığı sürece, motora hararet yaptırılmadığı sürece toplamda kaç km rodaj yapıldığının, ara sıra zorlandığının bir önemi olmadığını düşünüyorum. Geçen hafta sıfır motor topladım, başlarda yağ yakması vardı duman atıyodu 250km yaptıktan sonra en ufak yağ kokusu kalmadı egzozda. Demekki ilk 250 km'de sekmanların oturması yüzde 90 tamamlanıyor. Motor biraz açıldıktan sonra ara sıra zorlanabilir bi zararı olmaz bence. Ama motorun sıkılığının tamamen geçmesi 5000 km'yi buluyor. O kilometreye kadar uzun yolda canını çıkarmamak gerek.
Reklamlar
-
02 Ağustos 2015, 20:44
#7702
Merhaba.Kayalar motordan alışveriş yapan oldumu havale yoluyla veya gidip dükkandan bişey alan 200ns için aksesuar alıcam tur camı ve arka çanta demiri falan güvenilirmidir?
-
02 Ağustos 2015, 21:38
#7703
almpoz adlı üyeden alıntı
Merhaba.Kayalar motordan alışveriş yapan oldumu havale yoluyla veya gidip dükkandan bişey alan 200ns için aksesuar alıcam tur camı ve arka çanta demiri falan güvenilirmidir?
İnternetten alım yapmadım ama ilk motorum boxer'ı ordan almıştım. Sonuçta yeri yurdu belli insanlar ve istanbuldaki büyük mağaza ve servislerden biri.
-
03 Ağustos 2015, 00:55
#7704
Bugün başıma şöyle birşey geldi ne oldu tam anlayamadım. Yokuş çıkıyordum 6. vites hızım 100 civarı , yokuşun ortalarında hızım 90 ın altına düştü vites küçültmek istedim herşey o anda oldu hani motoru redline ' a sokunca bir ses geliyor ya , vu tututu gibi :D aynı o şekilde oldu ve rpm ışığı yandı , emniyet şeridine geçtim o esnada ne vites küçültebildim ne yükseltebildim , takıldı kaldı sanki , tabi bu anlık bi olay. Zar zor yavaşladım ve direk düğmeden kapatıp durabildim . Sonra biraz bekledim çalıştırıp devam ettim. Sizce tam olarak ne olmuş olabilir ?
Birde şunu sorayım özellikle yavaş giderken 1. 2. viteslerde gazı çok hafif açıyorum motor bi leri atılıyor , gazı kapatıncada aynı şekilde sert birşekilde yavaşlıyor. trafikte dur kalklarda sıkıntı oluyor bu. yani demek istediğim gaz tepkisi yumuşak değil düşük hızlarda ilerlerken içim dışıma çıkıyor resmen. Neden olur bu ? hepsinde böylemidir ? çözümü nedir ? Cevaplar için şimdiden teşekkürler
-
03 Ağustos 2015, 02:06
#7705
oknglr adlı üyeden alıntı
Bugün başıma şöyle birşey geldi ne oldu tam anlayamadım. Yokuş çıkıyordum 6. vites hızım 100 civarı , yokuşun ortalarında hızım 90 ın altına düştü vites küçültmek istedim herşey o anda oldu
hani motoru redline ' a sokunca bir ses geliyor ya , vu tututu gibi :D aynı o şekilde oldu ve rpm ışığı yandı , emniyet şeridine geçtim o esnada ne vites küçültebildim ne yükseltebildim , takıldı kaldı sanki , tabi bu anlık bi olay. Zar zor yavaşladım ve direk düğmeden kapatıp durabildim . Sonra biraz bekledim çalıştırıp devam ettim. Sizce tam olarak ne olmuş olabilir ?
Birde şunu sorayım özellikle yavaş giderken 1. 2. viteslerde gazı çok hafif açıyorum motor bi leri atılıyor , gazı kapatıncada aynı şekilde sert birşekilde yavaşlıyor. trafikte dur kalklarda sıkıntı oluyor bu. yani demek istediğim gaz tepkisi yumuşak değil düşük hızlarda ilerlerken içim dışıma çıkıyor resmen. Neden olur bu ? hepsinde böylemidir ? çözümü nedir ? Cevaplar için şimdiden teşekkürler
zincir fazla bollaşmışsa silkeleme yapabilir.
-
03 Ağustos 2015, 08:55
#7706
almpoz adlı üyeden alıntı
Merhaba.Kayalar motordan alışveriş yapan oldumu havale yoluyla veya gidip dükkandan bişey alan 200ns için aksesuar alıcam tur camı ve arka çanta demiri falan güvenilirmidir?
Güvenilirdir ,sıkıntı olmaz.
oknglr adlı üyeden alıntı
Bugün başıma şöyle birşey geldi ne oldu tam anlayamadım. Yokuş çıkıyordum 6. vites hızım 100 civarı , yokuşun ortalarında hızım 90 ın altına düştü vites küçültmek istedim herşey o anda oldu
hani motoru redline ' a sokunca bir ses geliyor ya , vu tututu gibi :D aynı o şekilde oldu ve rpm ışığı yandı , emniyet şeridine geçtim o esnada ne vites küçültebildim ne yükseltebildim , takıldı kaldı sanki , tabi bu anlık bi olay. Zar zor yavaşladım ve direk düğmeden kapatıp durabildim . Sonra biraz bekledim çalıştırıp devam ettim. Sizce tam olarak ne olmuş olabilir ?
Birde şunu sorayım özellikle yavaş giderken 1. 2. viteslerde gazı çok hafif açıyorum motor bi leri atılıyor , gazı kapatıncada aynı şekilde sert birşekilde yavaşlıyor. trafikte dur kalklarda sıkıntı oluyor bu. yani demek istediğim gaz tepkisi yumuşak değil düşük hızlarda ilerlerken içim dışıma çıkıyor resmen. Neden olur bu ? hepsinde böylemidir ? çözümü nedir ? Cevaplar için şimdiden teşekkürler
Anladığım kadarıyla tam olarak başınıza gelen şey bu.
Motosikletinizle yokuş çıkmaya başlıyorsunuz.Ve normal olarak iyi gitsin diye gazı sonuna kadar açıyorsunuz ama yinede devir giderek düşüyor.Tam bu anda vites düşürmek için debriyajı çekiyorsunuz.Ama gazı tam kapatmadığınız için debriyajı çektiğiniz an motor bağırıyor ve rpm uyarı ışığı yanıyor.Galiba ilk kez başınıza geliyor ve şaşırıyorsunuz.Vitesin takılıp kaldığını sanıyorsunuz ama takılıp kalan sizsiniz.O an için hiç bir şey yapamıyorsunuz.Bir anlık duraksamadan sonra aklınıza ilk gelen şeyi yapıyorsunuz; oda güvenli bir şekilde durabilmek. Ve sonrası malum
Motorun ileri atılmasına da zamanla alışırsınız. Aslında gaz tepkisi yumuşak sadece siz gaz tepkisi agresif olan motor sürmemişsiniz.Bütün pulsarlarda durum aynı .Çözümü olduğunu sanmıyorum
-
03 Ağustos 2015, 09:05
#7707
ellaksakir adlı üyeden alıntı
Güvenilirdir ,sıkıntı olmaz.
Anladığım kadarıyla tam olarak başınıza gelen şey bu.
Motosikletinizle yokuş çıkmaya başlıyorsunuz.Ve normal olarak iyi gitsin diye gazı sonuna kadar açıyorsunuz ama yinede devir giderek düşüyor.Tam bu anda vites düşürmek için debriyajı çekiyorsunuz.Ama gazı tam kapatmadığınız için debriyajı çektiğiniz an motor bağırıyor ve rpm uyarı ışığı yanıyor.Galiba ilk kez başınıza geliyor ve şaşırıyorsunuz.Vitesin takılıp kaldığını sanıyorsunuz ama takılıp kalan sizsiniz.O an için hiç bir şey yapamıyorsunuz.Bir anlık duraksamadan sonra aklınıza ilk gelen şeyi yapıyorsunuz; oda güvenli bir şekilde durabilmek. Ve sonrası malum
Motorun ileri atılmasına da zamanla alışırsınız. Aslında gaz tepkisi yumuşak sadece siz gaz tepkisi agresif olan motor sürmemişsiniz.Bütün pulsarlarda durum aynı .Çözümü olduğunu sanmıyorum
Böyle bir durum evet ilk kez başıma geldi ,ama elim gazda takılı kalmadı malesef. yavaşlasın diye gazı komple bıraktığım halde yine rpm ışığı yanmaya devam etti.
Gaz tepkisi olayında motoru kullanan birkaç arkadaşım normal değil demişti bujilerde rölantiden vs. diyen olmuştu ondan bir sorayım dedim. dediğiniz gibiyse yapacak birşey yok böyle kullanmaya devam
-
03 Ağustos 2015, 10:39
#7708
Mardin İl Temsilcisi
tozluklu adlı üyeden alıntı
Siz hangi süratlerde yolculuk ediyorsunuz?
Geçtiğimiz bayram iki kişi 140 kilo ve bir de sırt çantasıyla keşan dan assos a gittim. 200 km. Yolda km saatine ara ara baktığımda, en çok 117 km hız gördüm. Bayır yukarı yollarda 120 km yle tırmandım. drift ten alışkanlık herhalde, bayılmasın diye gaza biraz yükleniyorum sanırım
Motor 900 km deydi yola çıkarken. 3.5 lt. yaktı.
Hepsi dediğin sadece 5 tane ama Hepsi değil zaten hepsi olsa duramazdın. ))
Arkadaşlar dün Midyat servisine gittim.motor gidene kadar 4600km oldu. Yağını hava filtresini değiştirdik servisteki abi herşeyine göz attı. Aldığı yağ 1.5LT hemen hemen. Ücret biraz fazla ama adam bizim için pazar günü servisi açtı eline sağlık dedim sıkıntı değil zaten sonuçta can taşıyor. 100TL ödedim. Servis mondial servisine göre 5yıldızdı :D servise girdiğimi fark ettim yani. Hiç olmazsa sehpası vardı.
Adalet yok,eşitlik yalan. Hepimiz insanız ulan!! |Ne kadar yükselsende hayat 180' & Saygım kadar kinim de var
-
03 Ağustos 2015, 10:54
#7709
CompanERROR adlı üyeden alıntı
Hepsi dediğin sadece 5 tane ama
Hepsi değil zaten hepsi olsa duramazdın.
))
Arkadaşlar dün Midyat servisine gittim.motor gidene kadar 4600km oldu. Yağını hava filtresini değiştirdik servisteki abi herşeyine göz attı. Aldığı yağ 1.5LT hemen hemen. Ücret biraz fazla ama adam bizim için pazar günü servisi açtı eline sağlık dedim sıkıntı değil zaten sonuçta can taşıyor. 100TL ödedim. Servis mondial servisine göre 5yıldızdı :D servise girdiğimi fark ettim yani. Hiç olmazsa sehpası vardı.
Merhaba arkadaşım, 1,5 lt yağ fazla degil mi max. 1,3 lt olması gerekiyor.
-
03 Ağustos 2015, 11:09
#7710
Mardin İl Temsilcisi
ismo61 adlı üyeden alıntı
Merhaba arkadaşım, 1,5 lt yağ fazla degil mi max. 1,3 lt olması gerekiyor.
evet öyleymiş ama max üst çizginin biraz altında bile kaldı. Filtre değişince daha cok ekleniyor diye biliyorum bende aslında 1.4 ten biraz fazla aldı
Adalet yok,eşitlik yalan. Hepimiz insanız ulan!! |Ne kadar yükselsende hayat 180' & Saygım kadar kinim de var
-
03 Ağustos 2015, 13:07
#7711
omerturkoglu adlı üyeden alıntı
arkadaşlar siyah pulsarımın jantlarını, gidon topuzunu, artçı tutacagını altın sarısına kaplatmayı düşünüyorum görüş ve önerisi uyarısı olan var mı
Bırak sade kalsın. Orjinal haline dokunma şu güzel motorun.
-
03 Ağustos 2015, 14:29
#7712
almpoz adlı üyeden alıntı
Merhaba.Kayalar motordan alışveriş yapan oldumu havale yoluyla veya gidip dükkandan bişey alan 200ns için aksesuar alıcam tur camı ve arka çanta demiri falan güvenilirmidir?
Kolay gelsin hacı kayalara güvenebilirsin geçen hafta bende ilk defa alışveriş yaptım. tur camı aldım Sıkıntı yok hızlı kargo. iki gün içinde türkiyenin bir ucunda (Mardinde) kargoyu teslim aldım. havaleyle aldım bende.
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:05 ----------
Ya iki üç gündür uzak kaldım forumdan. Yine eski hasetçi kırıntılar gelip ortalığı pisletmeye çalışmışlar. Sevgili arkadaşlar ve Pulsarcı adayları onun bunun lafıyla hareket etmeyin. Etkinlik gezi fotolarına girin en iyi referans orası. Millet çıkıyo 3000-4000 km tertemiz tur atıp geliyo bu beğenmedikleri Pulsarla.
Sonuçta hepimiz ölecez...!
-
03 Ağustos 2015, 14:29
#7713
-
03 Ağustos 2015, 14:44
#7714
oknglr adlı üyeden alıntı
Bugün başıma şöyle birşey geldi ne oldu tam anlayamadım. Yokuş çıkıyordum 6. vites hızım 100 civarı , yokuşun ortalarında hızım 90 ın altına düştü vites küçültmek istedim herşey o anda oldu
hani motoru redline ' a sokunca bir ses geliyor ya , vu tututu gibi :D aynı o şekilde oldu ve rpm ışığı yandı , emniyet şeridine geçtim o esnada ne vites küçültebildim ne yükseltebildim , takıldı kaldı sanki , tabi bu anlık bi olay. Zar zor yavaşladım ve direk düğmeden kapatıp durabildim . Sonra biraz bekledim çalıştırıp devam ettim. Sizce tam olarak ne olmuş olabilir ?
Birde şunu sorayım özellikle yavaş giderken 1. 2. viteslerde gazı çok hafif açıyorum motor bi leri atılıyor , gazı kapatıncada aynı şekilde sert birşekilde yavaşlıyor. trafikte dur kalklarda sıkıntı oluyor bu. yani demek istediğim gaz tepkisi yumuşak değil düşük hızlarda ilerlerken içim dışıma çıkıyor resmen. Neden olur bu ? hepsinde böylemidir ? çözümü nedir ? Cevaplar için şimdiden teşekkürler
tekrar edeyim bilgili arkadaşlar yorumlarını esirgemezse sevinirim
-
03 Ağustos 2015, 16:34
#7715
Abicim neyin kafasıdır bu anlamış değilim bir kaç kişinin sorunsuz motoru olunca sorunlu motorlara ne oluyor peki alacak adamlarda karşılaşabilirler bende resetleme vardı yaşadık bişeyler yeni motorumda yaptı ilk bakımda akü ve konjektör değişti şimdi o vatandaş 4000 km yol yapmış benim motorda sorun çıkmadımı yani mantık bu mudur burda hala denge sensörüne çözüm bulunamayan arkadaşlar var keza benimki zırıldıyo ama ben rahatsız olmuyorum sırf ben rahatsız olmuyorum diye rahatsız olanıda hasetci pulsar düşmanıda ilan etmem bu aralar gene var sıkıntısı anı hızlanmada gaz acmalarda 70-80-90 aralıgında birşey oluyor motora ya buji ateşlemiyor yada enjektörlerde bir sıkıntısı var kesiciye girmiş gibi kalıyor motor hödö hödö yapıyor gecen gittim yağmur yağdığı için çıkıp basamadık ilk fırsatta götürücem
-
03 Ağustos 2015, 16:40
#7716
Dediğim gibi 3. motorum çevremde tavsiye ile bir iki arkadaşıma da aldırdım. çokta memnunlar, sorun yaşayan arkadaşlar sorunlarını söylemesin demiyor kimse, herkes zaten bol bol yazıyor ama asıl sorun şuki bu sorunlar aman aman sorunlar gibiymiş gibi lanse ediliyor. Eminim kuralkan bu sorunla ilgileniyordur yakında da insallah çözerler. Ama 3 motorumda da benzer sorunlar vardı farklı bişey görmedim ama bu fiyata kusura bakmasında bu sorunlarla bu motor alınır binilir istemeyen almayabilir tabi biton 250 lik var. bide 387 sayfa konuda onlarca kere hatalar konuşuldu kimse konuşulmadı demesin komik oluyor
-
03 Ağustos 2015, 16:50
#7717
CxAnKACx adlı üyeden alıntı
Iyi gunler herkese beyler/bayanlar. Bizim motorun radyator fani ile sizin motorunuzunki ayni imis.(Duke 200). Hem de seri koduna kadar, size sorum benim motor azicik toz/kum gordu ama bunu gordugu yere girmeyen motor kalmadi 600RR'dan cinlilere kadar... Neyse motor o kadarcik yerde fani sikistirdi ve fan motorunu yakti, hal boyle olunca spormotonun ilgisizligi sonucu pulsar fani aldim ben de. Sizin fanlarinizda da boyle sorunlar oldu mu acaba? Sogutmama, tikanma vs. yoksa benim sanssizligim mi?
Sanırım benim memleketten (Mardin) daha tozlusunu bulamazsın, heleki şu sıralar tama çöl havası yaşıyoruz ama bende öyle bişi olmadı. Köye filan defalarca gittim. Offroad yaptırdım sıkıntı olmadı. Sadece bakım sırasında servis hava filtresinin berbat durumda olduğunu söyledi. Allah kaza bela vermesin cümleten.
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:44 ----------
Sana bişi demedim ki üstüne alındın :-) Sana dememde/diyememde çünkü kullanıcısının her türlü söz hakkı vardır. Senin problem kornolojisinide baştan sona takip edenlerdenim biliyorum durumu. Laf anti-pulsar lobisineydi sanki babalarını vurduk adamlar farzül ayn gibi her gün hergün gelip çamur atıp gidiyorlar. Bu milyon kez söyletti adamlar pulsar bir fiyat/performans ürünüdür. Walla benim durumum olsa 1200 gs hayalimdir. Durum bundan ibaret
Sonuçta hepimiz ölecez...!
-
03 Ağustos 2015, 22:22
#7718
sherrif 87 fiyat performans ürünü demişsin bir açıklama yapmanı bekliyorum fiyat performans ürünü iyi bir motormu oluyor yoksa sürekli arızamı çıkarır biz pulsarı biliyoruz malasef arızaları olabiliyor buna rağmen savunmanız artık önemli değil beğenmiyorsanız zaten motorunuzu satar kurtuldum dersiniz seviyorsunuz ki kullanıyorsunuz ama fiyat performans ürünü kesinlikle pulsar değildir nedeni ortada zaten.
-
03 Ağustos 2015, 22:53
#7719
arkadaşlar foto yüklemeyi kısaca anlatırsanız yaptıgım jant boyamayı yükliycektim
-
03 Ağustos 2015, 23:58
#7720
omerturkoglu adlı üyeden alıntı
arkadaşlar foto yüklemeyi kısaca anlatırsanız yaptıgım jant boyamayı yükliycektim
https://hizliresim.com/ adresine gir ve resimlerini yükle.Yükledikten sonra 'Forumlar' adı altındaki linki kopyala ve buraya yapıştır.
Başkalarının hayatından ders alın. İnsan, bütün hataları kendi yapacak kadar uzun yaşamıyor...
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)