Ayak koyma yerine denk geliyor mu bilmiyorum da bende bir seferinde zinciri fazla yağlamışım, sol taraftan ön dişlinin altına doğru yağ akıtıyordu, önce motordan yağ kaçırıyor zannettim ama ön dişlinin ordaki plastiği sökünce anlamıştım
Ayak koyma yerine denk geliyor mu bilmiyorum da bende bir seferinde zinciri fazla yağlamışım, sol taraftan ön dişlinin altına doğru yağ akıtıyordu, önce motordan yağ kaçırıyor zannettim ama ön dişlinin ordaki plastiği sökünce anlamıştım
Motor blogunun altnda da yaglanma var ama sanırım zindirden geliyor anlamadm ki ayakkabmı silmekten bıkknlk geldi :-)
Valla ben bilinçli kullanıcıyım ikinci motorum olacak servise de pek götürmeyi düşünmüyorum ama böyle bir iki sıkıntı çıkarırsa garantiden çıkaramayacağım malesef inşallah düzgünlerinden denk gelir. Zaten bu sefer detaylı bir inceleyeceğim alırken ilk motorumu alırken dikkat etmedim bir ton sorun oldu hepsini düzelttim allaha şükür serviste çalışan çakma usta bozuntusu yanlış toplamış motorumu onun yüzünden çok uğraştım.
Yalnız şunu öncelikle yazmalıyım ki. Bu motosiklet dandik birşey olsaydı forumda kadar sayfa tartışmayı ve görüş alışverişini haketmezdi. Fiyatının hakkını verdiğini söyleyebilirim. Bu zamana kadar şehir içinde işe gidip gelirken ve hafta sonları en çok da orta uzun mesafelerde kullandım. güven veren bir motosiklet. Kesinlikle çinli değil. Arızaları konusunda arkadaşların stop etme sorunu önemli ama ben karşılaşmadım. Umarım hiç birimiz karşılaşmayız.Lastikler konusunu da unutmayalım. Lastikler iyi değil ancak agresif kullanım yapmıyorsanız,motoru virajlarda fazla yatırmıyorsanız.Yani bir memur gibi sakin kullanıyorsanız çok seneler götürür.
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:32 ----------
zincir çok mu yağlı bir kontrol et lütfen. Ben de zinciri fazla yağladığım zaman dediğin yerde hafif yağ akıntısı geliyor. Ama bir süre sonra akıntı bitiyor.
Arkadaşlar bu motoru almayı düşünüyorum ve belli başlı basit sorularım var. Tek tek aramaya uğraşamadım, cevaplarsanız çok sevinirim.
- Kronik büyük bir problemi var mı?
- Yedek parça ve servis ağı kalitesi ne durumda?
- Yedek parça ve bakım fiyatları ne durumda?
- Motor sakin kullanımda ne kadar yakıyor?
- Motor son viteste 120km/s hızla ilerlerken kaç devir çeviriyor?
- Redline girmeden önceki kabaca son devirde (örneğin 9800 redline giriyorsa 9000 devirde) yaptığı hız kaç ?
Şimdiden teşekkür ederim. Tekeriniz düz bassın.
Yagı narmal yani ben hiç yaglamadım eski sahibi yeni yagladgnı söylemisti zaten ilk 300 km sorun yoktu yeni yeni sıcramaya başladı
-forumu tamamıyla okuduğunda stop ettiğine dair bir takım kronik sorunlar olduğu arkadaşlar tarafından belirtiliyor. Ancak ben yaşamadım.
-Yedek parçayı kuralkan sitesinden rahatça temin edebilirsin.
-Servis ağı Ankara da 2 yetkili servis var ancak istanbul da da ha fazladır. ancak memnuniyet durumunu servise gittiğinde netleştirebilirsin.
-sakin kullanımda örneğin 70-85 arası kullanımlarda 1 litre ile 40-45 km gidebiliyorsun. 90-120 arasında 1 litre ile 33-38 kilometre arasında gidebiliyorsun.
-en son hızım 135 km idi redline girdim ancak ancak devre bakmayı unuttum.
-Bu motoru düşünme al. kullandığım 7 motordan en keyifli olanı.
Olabilir neden olmasın. Garajım var ama tamirhane gibi bir yer değil, anca hususi işlerimi yapabilirim Bizimkileri de yap falan diyosanız zor, tamirhaneye çeviremem apartman garajını.
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:31 ----------
9000 devirde 129km hız yapıyor, 120km hızda ise 8300 devir civarı bi devir çeviriyo. 90'ı geçmezsen 2.7-2.8 litre falan yakar. 9000 devir ve üzeri çevirtirsen 100km'de 4-4.5 litre arası yakar.
kalyoncu motora pulsar için 37 t arka dişli gelmiş 170 km hıza çıkartıyormuş 33 lira boxerda dişli ufaltınca titreşimin azaldığını söylemişlerdi pulsarda daha konforlu olur heralde uygulamayı yapan varmı tork falan düşüyor neticede çok düşermi
Cuma sbahı çıktığım yolculuk c.tesi sabah sona erdi istanbul Bingöl tam 1400 km yolculuk yaptım..
Yine hiç sorunsuz geçti yolculuk..Sadece farkettiğim ayrıntı motorun zaman zaman güçten kesilmesi idi..Çokküçük bir ayrıntı ama farkettim.Bazen düz yolda bile boğulmuşçasına gaza tepki vermezken bazen rampa yukarı bile tork hissettiriyor..
Ama bu motor hiçde az yakmıyor.80-90 değilde 110-120 bandında gittim hep va 3.6 lt yaktı 100 km de.
tabii 100 kg ben ve 20 kg da yük var üzerinde.Aşırıda rüzgar vardı yolun yarısı boyunca önden esen
Motor yeniyse uzun yolda biraz şişme yapabiliyo 100km üzeri hızlarda, ondan zaman zaman güçten düşme yapabilir. 3.6 litre yine iyi yakmış neredeyse tam gaz sürmüşsünüz.
Kullanma klavuzunda aşağıdaki bilgiler yazıyor.En doğrusu budur diye düşünüyorum.
Ayrıca kullanma klavuzunun linkini de paylaşayım.
https://satis.kuralkan.com.tr/Kullan...TMB8402NDF.pdf
arkadaşlar motoru alırken yanında takım anahtar seti verdilermii acaba?
Kullanma kılavuzu bile vermediler, bir parça kağıt verdiler garanti bakımları için. Onu da nasıl kaybetmeyeceğiz bilemedim. İnternet sitesinde kılavuz var ama garanti belgesinin kaybolmasını engelleyecek bişey değil. Madem kılavuzu siteye koydunuz, garanti durumunu da siteden takip edebilseydik. Mondial 2000 liraya motor satıyor onlar bile kullanma kılavuzu veriyo beraberinde.
Arkadaşlar Pulsar servisi ile ilgili sıkıntım var. Desteklerinizi bekliyorum.
http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/150467-servis-sorunu-tavsiyeye-ihtiyacim-var-ne-yapmaliyim.html#post3684398
Şu an bu konu içerisinde 8 kullanıcı var. (0 üye ve 8 misafir)