Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
25 Temmuz 2015, 20:11
#7561
netwera adlı üyeden alıntı
motora bu yağı koyduysanız şimdiden geçmiş olsun.
Reklamlar
-
25 Temmuz 2015, 20:37
#7562
Bi cevap verin 3 kere yazdim 20w50 yag koyuyorum normalmi siz ne koyuyosunuz
-
25 Temmuz 2015, 20:37
#7563
AttilaXtreme adlı üyeden alıntı
Amortisör ayar anahtarı vermediler. Ben tüm ayarları denedim. En iyisi orta seviye.
Çanta konusunda bilgim yok, çünkü kullanmıyorum.
------
Benim zincir 8.000'de saldı. Ondan sonra ayar yapmaktan sıkıldım. Vites geçişleri konusunda haklı olabilirsin. Çok kompresyonlu ve vitesli kullanırım motoru. Belki ondan olabilir. Bilemiyorum.
cevap için teşekkür ederim Atilla bey.
Hakını aramaktan korkmak erdemmidir ?
-
25 Temmuz 2015, 22:14
#7564
akviran adlı üyeden alıntı
Bi cevap verin 3 kere yazdim 20w50 yag koyuyorum normalmi siz ne koyuyosunuz
motul 15 50 yağ kullanın
20 50 biraz sıkar motoru
Kendilerine, “Yeryüzünde bozgunculuk yapmayın“ denildiğinde
“Bizler sadece düzeltenleriz“ derler.
Oysa onlardır asıl bozguncu; farkında bile değiller. 2.12
-
25 Temmuz 2015, 22:46
#7565
tozluklu adlı üyeden alıntı
İşin teknik kısmına yakın arkadaşlar cc yükseltme işine girmeyecekler mi artık. Birazcık daha tork istiyorum.
KTM Duke 250 krank, silindir üst kapak alınırsa belki 250cc yapılabilir ama çin malı değilki bu parçalar dünya para, Çinliyi 500 liraya 150cc'den 210cc'ye çıkardım, yarın sabah marş basacak ilk defa yeni takımla KTM'nin parçaları da ucuz olsa yapılır bişeyler.
-
25 Temmuz 2015, 22:50
#7566
Bi cevap verin 3 kere yazdim 20w50 yag koyuyorum normalmi siz ne koyuyosunuz
-
25 Temmuz 2015, 22:58
#7567
akviran adlı üyeden alıntı
Bi cevap verin 3 kere yazdim 20w50 yag koyuyorum normalmi siz ne koyuyosunuz
10W-50 Castrol tam sentetik koydum dedi servis, bence iyi.
-
26 Temmuz 2015, 11:37
#7568
akviran adlı üyeden alıntı
Bi cevap verin 3 kere yazdim 20w50 yag koyuyorum normalmi siz ne koyuyosunuz
Birisi cevap vermek zorundaymış gibi konuşuyorsunuz. Belki de bu yüzden size cevap vermek istemiyor insanlar
-
26 Temmuz 2015, 11:56
#7569
abeciMotoru adlı üyeden alıntı
İnanılmaz bişey, sırf sorun patlaması yaşanıyor resmen.
abeciMotoru adlı üyeden alıntı
Dikkat edilmesi gerek anlaşılan, bakın inazumanın jantı 3 kolluymuş yeni farkettim ama sağlam duruyor.
.......
bu da Sym Wolf jantı
.........
berkaye adlı üyeden alıntı
abi KTM sahibi olarak bak ne göstereceğim janta bak.Madem öyle KTMdemi çalmış malzemeden peh
Pek anlamamda neyse maksat bu fotoyu göstermekti arkadaşlar sağ tarafta pulsar konusunu gördükçe gülüyorum 1 senedir pulsar iyi pulsar kötü tartışılıyor içerde yahu
Motorun jantının sağlamlığına kadar inmiş tartışma maşallah
.......
BURADA bajajın resmi açıklaması var,araştırmaları sonucunda kısaca tekerleğin kazaya sebep olMAdığı, kazanın tekerleğin yandan darbe almasıyla tekerleği bu hale getirdiği sonucuna ulaşılmış.
"4. The rider had claimed that the wheel rim broke under hard braking. Had this been true, one should have seen the fracture initiation from the front of the spoke & end at the back of the spoke. The fracture is from right side to left. Hence it can be concluded that this is a clear case of side impact. The wheel is not the cause of the accident, the opposite is true – the accident has damaged the wheel. This wheel cannot break under hard braking. The speed of impact can be estimated from the nature of wheel breakage and the extent of bending of the front fork"
enescanatar adlı üyeden alıntı
Birisi cevap vermek zorundaymış gibi konuşuyorsunuz. Belki de bu yüzden size cevap vermek istemiyor insanlar
Açıkçası biraz bu nedenle, biraz da zaten cevabı bilmem kaç defa verilmiş bir konuda araştırmadan(ki araştırsa sormazdı, bu forum başlığını bile bir miktar sondan başa doğru okuması yeterli olurdu) "armut piş ağzıma düş" mantığıyla tekrar tekrar sorması cevap verme isteği uyandırmıyor bende. Tabi bu bana yansıyan, herkeste böyle olmayabilir. Mengu arkadaşımız cevap vermiş mesela.
2 defa sorup cevap alamayınca "Ben kendim araştırır bulurum, burada da yazar siz cevap vermeyenleri utandırırım." mantığı yerine bana göre "pişkince" "Bi cevap verin 3 kere yazdim" yazmak, sanki ücretli çalışanıymış gibi bir cevap istemek ters/garip geliyor bana.
Dediğim gibi, bunlar benim düşüncelerim, herkesin düşünce tarzı farklı.
-
26 Temmuz 2015, 12:50
#7570
Mardin İl Temsilcisi
Yandan darbe olabilir ama yinede ilginç belki bir kaç defa darbe alıp en sonunda tık atmış
-
26 Temmuz 2015, 14:11
#7571
2 hafftadır foruma girmiyodum darlanmıştım.Bugün gireyim dedim değişen bişey yok.Dünyanın en iyi motoruna binen ama pulsara binmeyen adam hala pulsara atıyo Cantlarına kadar dalmış yalamış yutmuş pulsarı bence gizliden aşık bu motora
-
26 Temmuz 2015, 15:23
#7572
Sele ve denge sensörü şeysi sorunlarından başka sorun yaşayan varmı almaya niyetlendik bakalım
-
26 Temmuz 2015, 16:23
#7573
Kaangngr adlı üyeden alıntı
Sele ve denge sensörü şeysi sorunlarından başka sorun yaşayan varmı almaya niyetlendik bakalım
Bende merak ediyorum inşallah güzel yorumlar gelir
-
26 Temmuz 2015, 16:39
#7574
almpoz adlı üyeden alıntı
Amortisör Keçeleri terleme yaparak yağ kaçırıyor muş sözde birinden aldığım bilgiye göre kronik sorun dedi birde duyunca inanamadım doğru mu sizce kullanan arkadaşlar aydınlatırsa sevinirim
Arkadaşım. Bende keçelerin ikisi de yağ kaçırıyor. birisini daha önce yaptırmıştım. yine başladı. Bu genel bir sorun mu? yoksa bendeki Pulsara özgü bir sorun mu bilemiyorum. Öyle motoru hoplatıp zıplattığım da yok. Belki benim şansımdan.
-
26 Temmuz 2015, 17:18
#7575
hitit63 adlı üyeden alıntı
Arkadaşım. Bende keçelerin ikisi de yağ kaçırıyor. birisini daha önce yaptırmıştım. yine başladı. Bu genel bir sorun mu? yoksa bendeki Pulsara özgü bir sorun mu bilemiyorum. Öyle motoru hoplatıp zıplattığım da yok. Belki benim şansımdan.
Aldığınız motor ne renk acaba sorabilirmiyim ben beyaz renk alacağım da
-
26 Temmuz 2015, 17:50
#7576
hitit63 adlı üyeden alıntı
Arkadaşım. Bende keçelerin ikisi de yağ kaçırıyor. birisini daha önce yaptırmıştım. yine başladı. Bu genel bir sorun mu? yoksa bendeki Pulsara özgü bir sorun mu bilemiyorum. Öyle motoru hoplatıp zıplattığım da yok. Belki benim şansımdan.
Benim de amortisör patladı. Tamir için ne kadar ücret ödediniz?
Başkalarının hayatından ders alın. İnsan, bütün hataları kendi yapacak kadar uzun yaşamıyor...
-
26 Temmuz 2015, 18:10
#7577
almpoz adlı üyeden alıntı
Aldığınız motor ne renk acaba sorabilirmiyim ben beyaz renk alacağım da
Kırmızı olanı. Renkten ziyada kısmetine sorunsuz bir tanesi olur inşaallah. Çünkü bu konularda servislerin yapacağı birşey yok.Kullanıcı hatası derler olur biter.Hepimiz akrobatız ya.. alır almaz motorun canına okuruz.
-
26 Temmuz 2015, 18:13
#7578
Ankaradaslar cümleten merhaba :-) pulsarımı alalı ortalama 20 gün oldu sehir icinde 500km yaptım yalnız bi problem var sol ayagımın uç kısmına motordan nokta nokta yağ gibi bisey sıçrıyor nerden geldigini hala çözemedim ?
-
26 Temmuz 2015, 18:17
#7579
Evimde amatör imkanlarla 210cc balansörlü Cg motor topladım. Motoru çalıştırdım Bajaj Pulsar'dan az titriyo, bu kadarını beklemiyordum. Motor daha 10km'de, biraz açılınca titreşimi daha da iyileşir. Motor yeni diye daha çok hızlanamıyorum ama 5 bin devir altındaki torku Bajaj'a göre çok iyi. 3-5 bin devir aralığında Pulsar'ın 5 binden sonra yaptığı ivmelenmeyi yapıyor.
-
26 Temmuz 2015, 18:17
#7580
ellaksakir adlı üyeden alıntı
Benim de amortisör patladı. Tamir için ne kadar ücret ödediniz?
Kuralkan sitesinden keçeyi 6 lira civarında almıştım. Tabi birlikte sarf malzemeleri olan hava filitresi,yağ filitresi gibi parçaları da beraberinde aldım. Zira 10 TL kargo bedeli ödüyorsunuz. Bu nedenle bir partide birkaç birşey almak lazım. Amortisörü Ankara da tanıdığım çok iyi bir usta olan Cengiz yaptı.unvanı Coşkun motor olup, etimesgut da servisi var. Sadece sağ ön amörtisör keçesi arızalıydı o zaman bir amortisör keçesinin değişimi için 75 TL ödedim. O zaman sol amortisör keçesinde birşey yoktu. Şimdi sol amortisör yağ kaçırıyor.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 7 kullanıcı var. (0 üye ve 7 misafir)