Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
23 Temmuz 2015, 20:12
#7521
Mardin İl Temsilcisi
Pardon ama neyi tartışıyoruz? Stop edenler yazar ve yazıyor zaten benimde motorun stop etmedi 400kmdir kullanıyorum olursa yazarım ama motor hareket halindeyken kolay kolay stop etmez
Reklamlar
-
23 Temmuz 2015, 20:25
#7522
Serviste rolanti ayarini yukselttire bilirsin eger teknik bilgin varsa enjeksyon kelebeginin yaminda bi vida olur cok az sikarak yukseltebilirsin basit bisey aslinda
-
23 Temmuz 2015, 20:40
#7523
4500-5000Km bakımında Castrol Magnetec 10w40 yağ koydurdum. Motorun gidişi, çalışması değişti. Evet castrol pahalı ama uzun vadede motorunuzu ve cebinizi koruyarak verdiğiniz paranın karşılığını alacaksınız.
-
23 Temmuz 2015, 20:41
#7524
agrasiwe adlı üyeden alıntı
oktay abi kaça satıyor hocam peki bilginiz var mı ?
Valla tam hatırlayamıyorum ama hafızam beni yanıltmıyorsa 30 lira. Yanıltıyorsa peşinen özür dilerim.
-61- Önce ADAMLIK Sonra HAYAT -61-
-
23 Temmuz 2015, 21:01
#7525
Ben motul 20 50 koyuyorum yablismi yoksa :s
-
23 Temmuz 2015, 21:17
#7526
agrasiwe adlı üyeden alıntı
wolfün ekonomik yakıt tüketimini herkese söylerim, tavsiye ederim, yalnız kıyaslamalarınız biraz yanlış. Kullanmadığınız motor ile ilgili mubalağa edilen sorunları baz alarak gereksiz yorumlarınız var. Ben hepsini kullandım, uzun yolda wolf ekonomik değildir ! bastıra bastıra söylüyorum, 250 cc 26 beygirlik motor gibi en 90 ile nede 140 ile değil adam gibi 120 ile sürekli gittim, geri dönüşümde maalesef 3,9 lt yaktı. giderkende 4 lt. 850 km samsuna gidiş bir de geliş yaptım, evet selesi rahat ki pulsarda da rahatlatmak zor değil ! samsuna gidip geldim, ortalama 120 ile gittim, 4 lt yaktı o zamanda paylaşmıştım mt de yada facebook sayfasında bulabilirsin bu paylaşımlarımı, üstelik samsuna giderken motorun şiştiğinden de bahsetmiştim. Şimdi çıkıp birisi bende wolf ile 5000 km türkiye turu attım hiç öyle şişme görmedim diyebilir evet doğrudur, samsuna giderken biraz sıkmıştım, az mola ile gitmeye çalışmıştım ama motorun şiştiğinin gerçeğini değiştirmez bu.
Devir dalgalanmalarından devirin bir saniye geç tepki vermesini, 6*7 bin devirdeydi sanırım takılıp birden atmasını, soğukken ilk çalıştırıp stop edince ikinci çalıştırmada gaz vermezsen rolantinin çok düşük çalıştığını, benzinin senin dediğin gibi her zaman 1 km sonra normal değerleri vermediğini, amatisör gibi kronik parçaların patladığını sadece ben değil benim ile birlikte alan 4 arkadaşımda yaşadılar ettiler. şimdi burda eski konuları açmayacağım ama sokakta istediğin pulsarcıyı durdur sor bakalım abarttığın kadar sorun yaşana kaç kişi göreceksin, maalesef kullanmadığın motor hakkında gereksiz yorumların var üstad.
Yazdıklarından senin Wolf'ta bir sorun olduğu fikrine kapıldım. Uzun yolda şişme, rölanti düşmesi, yüksek tüketim, hepsi aynı kapıya çıkıyor. Motorda bir sıkışıklık var, belki de fabrika çıkışından soğutma sistemi düzgün çalışmıyordu veya başka bir sıkıntı vardı. Tabi dört kişi birden bunları yaşadıysa bir şey diyemem ama SYM mutlaka biliyordur ve yeni modellerde bir çözüm üretmiştir.
-
24 Temmuz 2015, 10:20
#7527
Şu kazadaki janta bakınız, malzemeden çalmamışlar mı sizce de?
Motosikletimin üstü açık..
https://www.youtube.com/channel/UCp4K0dvqaCd6YAr_beEsudA/featured?view_as=subscriber
-
24 Temmuz 2015, 11:05
#7528
Seko adlı üyeden alıntı
Yazdıklarından senin Wolf'ta bir sorun olduğu fikrine kapıldım. Uzun yolda şişme, rölanti düşmesi, yüksek tüketim, hepsi aynı kapıya çıkıyor. Motorda bir sıkışıklık var, belki de fabrika çıkışından soğutma sistemi düzgün çalışmıyordu veya başka bir sıkıntı vardı. Tabi dört kişi birden bunları yaşadıysa bir şey diyemem ama SYM mutlaka biliyordur ve yeni modellerde bir çözüm üretmiştir.
Üstad, yüksek tüketim sadece uzun yolda oluyordu, oda 120 ile genel gitmek istersen mevcut durum. Benim wolfte sorun yoktu. rolanti düşmesi alayında yoksa adım caner değil. kusura bakmasın kimse motoruna satana kadar bok sürdürmüyor. Ben bu debriyaj tası sorununu Face grubunda dile getirince herkes bende yok bende yok deyip atıp tuttu. tabi benimle birlikte dört arkadaşımda mevcuttu. Gruptan bir kişi bizimle buluşup bu sorunu merak ettiğini söyledi, geldi arkadaşla görüştük, 7 bin km olmuş oda wolf kullanıyordu. aldı motoru sesi gösterdik kalkışlarda cart cart ötüşü, şaşırdı kendi motorumda yok dedi aldık denedik cart öttü adamda da var ama motor kulağı olmadığından hiç dikkat etmemiş. birde şöyle birşey daha var, aynı gruptan nihat abi vardı ben hiç duymadım duymadım dedi, bir gezide karşılaştık sorunu kendi motorunda gösterdik, inandı ama zorlayınca oluyor dedi sonra herkese. Evet onun motorunda teker yapınca ses geldi ama nihat abiyi tanıyanlar bilir sabredilmeyecek derecede sakin kullanır :D
zaten benden sonra birsürü kişi konu açtı tas ötüyor diye.
-
24 Temmuz 2015, 12:09
#7529
abeciMotoru adlı üyeden alıntı
Sadece jantın kırılmasına bakıp böyle bir yorum yapılabilir mi sizce ? Malzemeden çalmak nedir ? Adam 10 lira fazla kazanacağım diye (evet bu kadarlık şeylerin fabrikaya araç başı maliyeti bu kadar düşüktür) motoruna laf söylettirir mi ? İkinci husus, bu kaza kaç kilometre hızda giderken olmuş ? Darbe direk janta mı gelmiş yoksa başka yere mi ? Kazada jantın kırlmamak gibi bir zorunluluğu var mı ? Bazen arkadaşlar motorların kazada ne kadar zarar gördüğüne bakıp sağlamlığı hakkında fikir yürütmeye çalışıyorlar ama ortada hiçbir veri yok. Bir insan 100 km hızla giderken kaza yaptığında da ölebilir, 5 km hızla yana devrildiğinde de ölebilir. Saatte 5 km hızda kafasını kaldırıma çarpıp ölen adam diğerinden daha dayanıksız diyebilir miyiz ?
Yanlış anlaşılmasın, avukatlık yapmıyorum sadece mantık arıyorum.
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:07 ----------
agrasiwe adlı üyeden alıntı
Üstad, yüksek tüketim sadece uzun yolda oluyordu, oda 120 ile genel gitmek istersen mevcut durum. Benim wolfte sorun yoktu. rolanti düşmesi alayında yoksa adım caner değil. kusura bakmasın kimse motoruna satana kadar bok sürdürmüyor. Ben bu debriyaj tası sorununu Face grubunda dile getirince herkes bende yok bende yok deyip atıp tuttu. tabi benimle birlikte dört arkadaşımda mevcuttu. Gruptan bir kişi bizimle buluşup bu sorunu merak ettiğini söyledi, geldi arkadaşla görüştük, 7 bin km olmuş oda wolf kullanıyordu. aldı motoru sesi gösterdik kalkışlarda cart cart ötüşü, şaşırdı kendi motorumda yok dedi aldık denedik cart öttü adamda da var ama motor kulağı olmadığından hiç dikkat etmemiş. birde şöyle birşey daha var, aynı gruptan nihat abi vardı ben hiç duymadım duymadım dedi, bir gezide karşılaştık sorunu kendi motorunda gösterdik, inandı ama zorlayınca oluyor dedi sonra herkese. Evet onun motorunda teker yapınca ses geldi ama nihat abiyi tanıyanlar bilir sabredilmeyecek derecede sakin kullanır :D
zaten benden sonra birsürü kişi konu açtı tas ötüyor diye.
Bir şey diyemem, kullanıcı olan sizsiniz. Yine de SYM'nin yeni modellerde düzeltmiş olma ihtimali var. Tabi bu bütün firmalardaki bütün sorunlar için geçerlidir.
-
24 Temmuz 2015, 12:36
#7530
abeciMotoru adlı üyeden alıntı
kardeşim mazemeyi bilmem ama z800 ile kaza yapan bi arkadaş görmüştüm aynen böyleydi .... motorda pek bi şey yoktu ama jant tam olarak böyleydi hatta şaşırmıştım bende...
-
24 Temmuz 2015, 13:42
#7531
Merhaba arkadaşlar, motor aldığınız bayi size amortisör ayar anahtarı verdi mi ?
Bu arada ben amortisör ayarını yumuşatmayı düşünüyorum olumlu olumsuz değişmeler oluyor mu ? Benim motorun arkada 39 lt topcase takılı yan çanta demirleri var ama büyük olasılıkla yan çanta takmayacağım ( istediğim yan çanta olmuyor :( )
-
24 Temmuz 2015, 15:15
#7532
Merhaba Arkadaşlar ,
sabah pendik Yeşilyurt motora gittim ,Güzel karşılandım sohbette iyiydi sağolsunlar. Arka diskte sorun vardı Yalnız gelen ses boşuna değilmiş. fabrikadan istediler Sanırım çarşamba gelecek parça .
-
24 Temmuz 2015, 15:16
#7533
Seko adlı üyeden alıntı
Sadece jantın kırılmasına bakıp böyle bir yorum yapılabilir mi sizce ? Malzemeden çalmak nedir ? Adam 10 lira fazla kazanacağım diye (evet bu kadarlık şeylerin fabrikaya araç başı maliyeti bu kadar düşüktür) motoruna laf söylettirir mi ? İkinci husus, bu kaza kaç kilometre hızda giderken olmuş ? Darbe direk janta mı gelmiş yoksa başka yere mi ? Kazada jantın kırlmamak gibi bir zorunluluğu var mı ? Bazen arkadaşlar motorların kazada ne kadar zarar gördüğüne bakıp sağlamlığı hakkında fikir yürütmeye çalışıyorlar ama ortada hiçbir veri yok. Bir insan 100 km hızla giderken kaza yaptığında da ölebilir, 5 km hızla yana devrildiğinde de ölebilir. Saatte 5 km hızda kafasını kaldırıma çarpıp ölen adam diğerinden daha dayanıksız diyebilir miyiz ?
Yanlış anlaşılmasın, avukatlık yapmıyorum sadece mantık arıyorum.
Janta bakınca hiç bir yamulma yok, ama ne hikmetse ortadaki döküm bağlantı yerlerinden kopuk,
ilk kez görüyorum böle bişey. aşırı hızla yapımlış bir kazada önden alınan darbede lastik 8 şekline girmeliydi, aşırı bi süratla yapılmışa benzemiyo.
Motosikletimin üstü açık..
https://www.youtube.com/channel/UCp4K0dvqaCd6YAr_beEsudA/featured?view_as=subscriber
-
24 Temmuz 2015, 15:21
#7534
En az 60km hızla yapılmış o kaza, amortisör de gitmiş. Jant kırılmasa yamulsa kullanabilecekmisin sanki. 8 şekline girse de yenisini alıcan. Önemli olan yolda normal giderken yamulmaması.
-
24 Temmuz 2015, 15:34
#7535
abeciMotoru adlı üyeden alıntı
Janta bakınca hiç bir yamulma yok, ama ne hikmetse ortadaki döküm bağlantı yerlerinden kopuk,
ilk kez görüyorum böle bişey. aşırı hızla yapımlış bir kazada önden alınan darbede lastik 8 şekline girmeliydi, aşırı bi süratla yapılmışa benzemiyo.
Mengu16 adlı üyeden alıntı
En az 60km hızla yapılmış o kaza, amortisör de gitmiş. Jant kırılmasa yamulsa kullanabilecekmisin sanki. 8 şekline girse de yenisini alıcan. Önemli olan yolda normal giderken yamulmaması.
Bu kaza sürücünün açıklamalarına göre düz yolda giderken yapılmış bir kaza, ilk parti Rs200'lerden. Artçılı şekilde Frene basılmasıyla tekerin kolları kırılıyor ve yere yapışıyor 2 kişi de,yani kazadan sonra bu hale gelmiyor tekerlek, kazanın sebebi tekerleğin o hale gelmesi. Üretim hatası mı, tasarım hatası mı yoksa malzeme eksikliği mi araştırılıyor diye yazılmış bilgi veren sitelerde. Hatta aşağıda linkini verdiğim 1 numaralı sitede bajajın açıklamasına da yer verilmiş ki özeltle: "Bu tarz bir kırılmanın sadece tekere yandan şiddetli bir darbe almasıyla olabileceğini, böyle bir darbenin de normal yol ya da sürüş koşullarında olamayacağı" söylenmiş.
Detayları veren site 1
Detayları veren site 2
Daha önce de Ktm Duke motorlarda da bu tarz durumlarla karşılaşılmış yine sitelerde bahsedildiği üzere.
Detayları veren site 3
Bajajın cevap açıklamasında böyle bir şeyin ilk defa başlarına geldiğini yazılmış ancak google'ı biraz karıştırınca ilk olmadığı görülüyor sanki: Link
Daha detaylar için googleda aratın " rs200 wheel accident "
-
24 Temmuz 2015, 17:12
#7536
maktama adlı üyeden alıntı
Bu kaza
sürücünün açıklamalarına göre düz yolda giderken yapılmış bir kaza, ilk parti Rs200'lerden. Artçılı şekilde Frene basılmasıyla tekerin kolları kırılıyor ve yere yapışıyor 2 kişi de,yani kazadan sonra bu hale gelmiyor tekerlek, kazanın sebebi tekerleğin o hale gelmesi. Üretim hatası mı, tasarım hatası mı yoksa malzeme eksikliği mi araştırılıyor diye yazılmış bilgi veren sitelerde. Hatta aşağıda linkini verdiğim 1 numaralı sitede bajajın açıklamasına da yer verilmiş ki özeltle: "Bu tarz bir kırılmanın sadece tekere yandan şiddetli bir darbe almasıyla olabileceğini, böyle bir darbenin de normal yol ya da sürüş koşullarında olamayacağı" söylenmiş.
Detayları veren site 1
Detayları veren site 2
Daha önce de Ktm Duke motorlarda da bu tarz durumlarla karşılaşılmış yine sitelerde bahsedildiği üzere.
Detayları veren site 3
Bajajın cevap açıklamasında böyle bir şeyin ilk defa başlarına geldiğini yazılmış ancak google'ı biraz karıştırınca ilk olmadığı görülüyor sanki:
Link
Daha detaylar için googleda aratın " rs200 wheel accident "
İnanılmaz bişey, sırf sorun patlaması yaşanıyor resmen.
Motosikletimin üstü açık..
https://www.youtube.com/channel/UCp4K0dvqaCd6YAr_beEsudA/featured?view_as=subscriber
-
24 Temmuz 2015, 17:18
#7537
150km hızla giderken bir çukurdan geçsek ön jantı kıracaz demekki. Bana da jant kollarının malzemesi ince gelmişti, ayrıca jant kollarının tekerin döndüğü eksende desteği çok zayıf. Adamların bir bildiği vardır demiştim.
Olması gereken budur, yamaha ybr'nin jantı bu, çoğu çinli motorda da bu tarz jant var.
Bu da Pulsar'ın jantı, jant kollarının çembere bağlantısı zayıf.
-
24 Temmuz 2015, 17:36
#7538
Degerli arkadaşlar, yaklaşık 1 yıldır pulsar motosikletimi sorunsuz olarak kullanıyorum. 10000 bakımını yeni yaptırdım. Ancak zincir sık sık gevşiyordu. Servis değiştirelim dedi. Bende servise güvendiğim için değiştirdim. Şuan sıkıntı yok ses soluk yok hatta performans biraz arttı. Bu km lerde zincir değiştiren oldu mu.
-
24 Temmuz 2015, 17:37
#7539
Motosikletimin üstü açık..
https://www.youtube.com/channel/UCp4K0dvqaCd6YAr_beEsudA/featured?view_as=subscriber
-
24 Temmuz 2015, 19:24
#7540
tabo32 adlı üyeden alıntı
Degerli arkadaşlar, yaklaşık 1 yıldır pulsar motosikletimi sorunsuz olarak kullanıyorum. 10000 bakımını yeni yaptırdım. Ancak zincir sık sık gevşiyordu. Servis değiştirelim dedi. Bende servise güvendiğim için değiştirdim. Şuan sıkıntı yok ses soluk yok hatta performans biraz arttı. Bu km lerde zincir değiştiren oldu mu.
9.000'de değiştirdim. Üzerindeki orjinal zincir kendini salmaya başlayınca sıkıldım sürekli ayar yapmaktan.
-61- Önce ADAMLIK Sonra HAYAT -61-
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)