Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
16 Temmuz 2015, 00:56
#7341
atii adlı üyeden alıntı
Motor çok rahat şekilde 6. vites 7000 devir de 100, 8000 devir de 115 ulaşıyor ister düz yol olsun ister eğimli. Ama forumda 150 lerde hızlara ulaşılabildiği yazılmıştı ben ne yaptım ne ettimse motoru 9500 devire ulaştıramadım. Bir iki kere yokuş aşağı inerken 9500 olur gibi oldu hızda 132 oldu daha fazlası olmadı. 140 ve üzerine çıkabilen arkadaşlar bu işin taktiğini açıklayabilirlermi nasıl oluyor bu iş? Sizce benim motor neden daha fazla devirlenmiyor?[/B]
Başta düzlük ilerisinde dik yokuş iniş olan bir yol bul. Düz yolda 100km sabit giderken, motor serin ve rahatken iniş başlamadan 500 metre falan önce gazı kökle(6. viteste). 130'u geçince kaskını gidona iyice yapıştır ayaklarını depoya yapıştır. İnişte hızlan hızlanabildiğin kadar, ben 2 kere 155-156km hızları gördüm. Arkadan rüzgar gelirse az eğimli yollarda da o hızı çıkıyo. Uygun bir yol ve hava şartlarını bulamazsan 145'i geçemezsin pek.
Reklamlar
-
16 Temmuz 2015, 01:10
#7342
atii adlı üyeden alıntı
Herkes bayramda yollarda olacağından bayramdan önce geziyim dedim 5 günde yaklaşık olarak 1220 km yol yaptım. Yolculuğun % 80 inde kameram açıktı ama yanımda yedek hafıza kartı olmadığın dan ilk kayıtlar silindi. Burda sizinle videolardan bir kaçını paylaşmak isterdim ama video yükleme çok uzun süreceğini bildiğim için sadece rotamı paylaşıyorum.
http://i.hizliresim.com/2k7OBj.png
Motor çok rahat şekilde 6. vites 7000 devir de 100, 8000 devir de 115 ulaşıyor ister düz yol olsun ister eğimli. Ama forumda 150 lerde hızlara ulaşılabildiği yazılmıştı ben ne yaptım ne ettimse motoru 9500 devire ulaştıramadım. Bir iki kere yokuş aşağı inerken 9500 olur gibi oldu hızda 132 oldu daha fazlası olmadı. 140 ve üzerine çıkabilen arkadaşlar bu işin taktiğini açıklayabilirlermi nasıl oluyor bu iş? Sizce benim motor neden daha fazla devirlenmiyor?
Bayramdan sonra da bir gezi düşünüyorum batı karadeniz, Batum, Mardin belkide hepsi bir arada. Buralara gitmeyi düşünen varsa ortak bir rota oluşturabiliriz.
Rüzgar çok etkiliyor totoyu artçı selesi çıkıntısına yanaştırıp ss lerdeki gibi yatmak gerek 10.000 devri rahat görmen lazım düzde 152 diyor benimkisi devir 10.500 - 11.000 oluyor
-
16 Temmuz 2015, 01:48
#7343
4frisby adlı üyeden alıntı
Pulsar 200ns başlangıç için tavsiye eder misiniz ?
Rahatlık,sorun çıkarmama,güvenlik vs gibi etkenleri düşünürsek
başlangıç motorum hala kullanmakta olduğum pulsarımdır. Ben tavsiye ederim 23 hp ne eksik ne fazla, tehlike oluşturacak kadar atak değil, tatmin etmeyecek kadarda yavaş değil. rahatlık konusunda ben pek memnun değilim, 5500 km deyiz herhangi problem çıkarmadı stop etme resetleme gibi problemler şükürler olsun bizde gözükmüyor, lastiklerden yana memnuniyetsizliğim var güvenlikten ödün verilen kısım bence lastikler olmuş bi kaç kez tecrübesizliğimin de etkisi olabilir arka tekeri fren yaparken kitledim kaydırdım bunlar korkuttu ancak düşmedim. Ben başlangıç motoru olarak öneririm alırken deliler gibi araştırdım cbr superlight bi kaç çinli ve pulsar arasında mekik dokudum ancak fiyat/performans olarak bence pulsar lider
-
16 Temmuz 2015, 01:52
#7344
Tİme_shİft42 adlı üyeden alıntı
Rüzgar çok etkiliyor totoyu artçı selesi çıkıntısına yanaştırıp ss lerdeki gibi yatmak gerek 10.000 devri rahat görmen lazım
düzde 152 diyor benimkisi devir 10.500 - 11.000 oluyor
Seninki de iyi gidiyormuş be abi!
Maşallah..
Trafikte iplenmeyen, dikiz aynasında görünmeyen delüğanlı.
-
16 Temmuz 2015, 01:57
#7345
ridefree45 adlı üyeden alıntı
Seninki de iyi gidiyormuş be abi!
Maşallah..
İbre fazla gösteriyor çaktırma
-
16 Temmuz 2015, 02:01
#7346
Tİme_shİft42 adlı üyeden alıntı
İbre fazla gösteriyor çaktırma
Ahahah belki doğrudur ya niye fazla göstersin :p Ben hafif eğimli yolda 145i gördüm arkamda da birisi vardı. Tek başımayken de aynı hızı gördüm ama ön teker hafif yalpaladı ufaktan tırstım yavaşladım :d 152 iyimiş..
-
16 Temmuz 2015, 02:10
#7347
atii adlı üyeden alıntı
Herkes bayramda yollarda olacağından bayramdan önce geziyim dedim 5 günde yaklaşık olarak 1220 km yol yaptım. Yolculuğun % 80 inde kameram açıktı ama yanımda yedek hafıza kartı olmadığın dan ilk kayıtlar silindi. Burda sizinle videolardan bir kaçını paylaşmak isterdim ama video yükleme çok uzun süreceğini bildiğim için sadece rotamı paylaşıyorum.
http://i.hizliresim.com/2k7OBj.png
Motor çok rahat şekilde 6. vites 7000 devir de 100, 8000 devir de 115 ulaşıyor ister düz yol olsun ister eğimli. Ama forumda 150 lerde hızlara ulaşılabildiği yazılmıştı ben ne yaptım ne ettimse motoru 9500 devire ulaştıramadım. Bir iki kere yokuş aşağı inerken 9500 olur gibi oldu hızda 132 oldu daha fazlası olmadı. 140 ve üzerine çıkabilen arkadaşlar bu işin taktiğini açıklayabilirlermi nasıl oluyor bu iş? Sizce benim motor neden daha fazla devirlenmiyor?
Bayramdan sonra da bir gezi düşünüyorum batı karadeniz, Batum, Mardin belkide hepsi bir arada. Buralara gitmeyi düşünen varsa ortak bir rota oluşturabiliriz.
Motorun uzerine yatmadan Duz ruzgarsiz yolda 135 rahat goruyorum. Arkada 40lt canta olmasina ragmen. Kilo 79 boy 173. Keza 2 kiside 130 km hizi rahat goruyorum. Ayrica hafif egimli yolda yada ruzgar arkamdan esiyorsa 148 km hizi motora yatmadan gorebiliyorum. Km 8000 de 155 km hizda kesiciye giriyor, bugune kadar 2 kez kesiciye soktum motoru normalde redline sokma taraftari degilimdir. Yani eksra bir sey yapmaya gerek yok normal havada duz yolda gazi actinmi 135 km hizi cok rahat goruyor hatta 140 km hizi
-
16 Temmuz 2015, 02:50
#7348
atii adlı üyeden alıntı
Herkes bayramda yollarda olacağından bayramdan önce geziyim dedim 5 günde yaklaşık olarak 1220 km yol yaptım. Yolculuğun % 80 inde kameram açıktı ama yanımda yedek hafıza kartı olmadığın dan ilk kayıtlar silindi. Burda sizinle videolardan bir kaçını paylaşmak isterdim ama video yükleme çok uzun süreceğini bildiğim için sadece rotamı paylaşıyorum.
http://i.hizliresim.com/2k7OBj.png
Motor çok rahat şekilde 6. vites 7000 devir de 100, 8000 devir de 115 ulaşıyor ister düz yol olsun ister eğimli. Ama forumda 150 lerde hızlara ulaşılabildiği yazılmıştı ben ne yaptım ne ettimse motoru 9500 devire ulaştıramadım. Bir iki kere yokuş aşağı inerken 9500 olur gibi oldu hızda 132 oldu daha fazlası olmadı. 140 ve üzerine çıkabilen arkadaşlar bu işin taktiğini açıklayabilirlermi nasıl oluyor bu iş? Sizce benim motor neden daha fazla devirlenmiyor?
Bayramdan sonra da bir gezi düşünüyorum batı karadeniz, Batum, Mardin belkide hepsi bir arada. Buralara gitmeyi düşünen varsa ortak bir rota oluşturabiliriz.
dostum benim bayramdan sonra şöyle iki alternatifli rotam olacak.
https://imageshack.us/i/p5AFKFaaj
https://imageshack.us/i/p589RgS2j
-
16 Temmuz 2015, 02:55
#7349
Bugün düzde 5. vites 135 gördüm. beklediim daha hızlanmadı. Kesiciye girince vites atatyım dedim ama girmedi kerata. 6 ya atınca 130 a düştü
-
16 Temmuz 2015, 13:18
#7350
ibrahimkcmz adlı üyeden alıntı
Dostum rotaların çok güzel tüm Türkiyeyi dolanan benim için fazla uzun olur, diğerini seçersen Samsundan itibaren birlikte yol alabiliriz.
-
16 Temmuz 2015, 13:46
#7351
atii adlı üyeden alıntı
Dostum rotaların çok güzel tüm Türkiyeyi dolanan benim için fazla uzun olur, diğerini seçersen Samsundan itibaren birlikte yol alabiliriz.
anladığım kadarıyla sen kuzeyden başlayacaksın geziye. ben ise güneyden başlayacağım. bu durumda karşılaşmamız muhtemeldir [COLOR="Silver"]
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:24 ----------
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:44 ----------
-
16 Temmuz 2015, 14:34
#7352
Mardin İl Temsilcisi
-
16 Temmuz 2015, 14:43
#7353
Arkdşlr dijital tripmetre trip 1 , trip 2 nasıl sıfırlanır kısaca tarif edebilecek varmı ?
-
16 Temmuz 2015, 15:02
#7354
Tek yapmanız gereken sağdaki tuş c ye basılı tutmak biraz uzunca basın
-
16 Temmuz 2015, 22:53
#7355
-
17 Temmuz 2015, 00:39
#7356
Abiler motorun dişlisini bi tık azaltınca hızı artar diyorlar bilgisi olan var mı?
Trafikte iplenmeyen, dikiz aynasında görünmeyen delüğanlı.
-
17 Temmuz 2015, 00:46
#7357
ridefree45 adlı üyeden alıntı
Abiler motorun dişlisini bi tık azaltınca hızı artar diyorlar bilgisi olan var mı?
Kesiciye 157-158km hızda giriyo. Genelde çoğunluk 155km hız yaptırabiliyo Pulsar'a. Dişliyi bi tık azaltacağın ön dişli ise 145km hızda falan girer kesiciye. Arka dişliyi küçültüceksen hız artabilir ama yokuşlarda 6. vites hiç çekmez. En ufak yokuşta 5. vitese geçersin.
-
17 Temmuz 2015, 00:57
#7358
Mengu16 adlı üyeden alıntı
Kesiciye 157-158km hızda giriyo. Genelde çoğunluk 155km hız yaptırabiliyo Pulsar'a. Dişliyi bi tık azaltacağın ön dişli ise 145km hızda falan girer kesiciye. Arka dişliyi küçültüceksen hız artabilir ama yokuşlarda 6. vites hiç çekmez. En ufak yokuşta 5. vitese geçersin.
Abi siz motora nasıl bir rodaj uyguladınız çok merak ettim. Maşallah 157-158 diyosunuz ne hoş. Gerçi benimki hala 750kmde ama ben yine de rodaj bittikten sonra o hızlara ulaşabileceğimi zannetmiyorum.
-
17 Temmuz 2015, 01:04
#7359
ridefree45 adlı üyeden alıntı
Abi siz motora nasıl bir rodaj uyguladınız çok merak ettim. Maşallah 157-158 diyosunuz ne hoş. Gerçi benimki hala 750kmde ama ben yine de rodaj bittikten sonra o hızlara ulaşabileceğimi zannetmiyorum.
hız istiyorsan motoru sürekli sıkıştır 200 km/h bile yapar
-
17 Temmuz 2015, 01:06
#7360
ridefree45 adlı üyeden alıntı
Abi siz motora nasıl bir rodaj uyguladınız çok merak ettim. Maşallah 157-158 diyosunuz ne hoş. Gerçi benimki hala 750kmde ama ben yine de rodaj bittikten sonra o hızlara ulaşabileceğimi zannetmiyorum.
Ben 155km hızı gördüm. 11 bin devirde kesiciye giriyomuş. 2-3km payı vardı kesiciye kadar 155'te. 400km boyunca 70km hızı geçmeden yokuşlarda da yormadan 5. 4. vitese çekip sakin kullandım her 40-50km'de bir sonra yokuş aşağı gazladım gazladım kompresyona bıraktım. Ankara'da bulunduysan bilirsin çevreyolunda çok uzun ve dik inişler var. Motoru açtığım yerler de, son hız denemesi yaptığım yerler de oralardır.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 16 kullanıcı var. (0 üye ve 16 misafir)