Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #7341
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Alıntı atii adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motor çok rahat şekilde 6. vites 7000 devir de 100, 8000 devir de 115 ulaşıyor ister düz yol olsun ister eğimli. Ama forumda 150 lerde hızlara ulaşılabildiği yazılmıştı ben ne yaptım ne ettimse motoru 9500 devire ulaştıramadım. Bir iki kere yokuş aşağı inerken 9500 olur gibi oldu hızda 132 oldu daha fazlası olmadı. 140 ve üzerine çıkabilen arkadaşlar bu işin taktiğini açıklayabilirlermi nasıl oluyor bu iş? Sizce benim motor neden daha fazla devirlenmiyor?[/B]
    Başta düzlük ilerisinde dik yokuş iniş olan bir yol bul. Düz yolda 100km sabit giderken, motor serin ve rahatken iniş başlamadan 500 metre falan önce gazı kökle(6. viteste). 130'u geçince kaskını gidona iyice yapıştır ayaklarını depoya yapıştır. İnişte hızlan hızlanabildiğin kadar, ben 2 kere 155-156km hızları gördüm. Arkadan rüzgar gelirse az eğimli yollarda da o hızı çıkıyo. Uygun bir yol ve hava şartlarını bulamazsan 145'i geçemezsin pek.
    atii bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #7342
    Tİme_shİft42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Kasım 2012
    Motosikleti
    Var
    Alıntı atii adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Herkes bayramda yollarda olacağından bayramdan önce geziyim dedim 5 günde yaklaşık olarak 1220 km yol yaptım. Yolculuğun % 80 inde kameram açıktı ama yanımda yedek hafıza kartı olmadığın dan ilk kayıtlar silindi. Burda sizinle videolardan bir kaçını paylaşmak isterdim ama video yükleme çok uzun süreceğini bildiğim için sadece rotamı paylaşıyorum.

    http://i.hizliresim.com/2k7OBj.png


    Motor çok rahat şekilde 6. vites 7000 devir de 100, 8000 devir de 115 ulaşıyor ister düz yol olsun ister eğimli. Ama forumda 150 lerde hızlara ulaşılabildiği yazılmıştı ben ne yaptım ne ettimse motoru 9500 devire ulaştıramadım. Bir iki kere yokuş aşağı inerken 9500 olur gibi oldu hızda 132 oldu daha fazlası olmadı. 140 ve üzerine çıkabilen arkadaşlar bu işin taktiğini açıklayabilirlermi nasıl oluyor bu iş? Sizce benim motor neden daha fazla devirlenmiyor?

    Bayramdan sonra da bir gezi düşünüyorum batı karadeniz, Batum, Mardin belkide hepsi bir arada. Buralara gitmeyi düşünen varsa ortak bir rota oluşturabiliriz.
    Rüzgar çok etkiliyor totoyu artçı selesi çıkıntısına yanaştırıp ss lerdeki gibi yatmak gerek 10.000 devri rahat görmen lazım düzde 152 diyor benimkisi devir 10.500 - 11.000 oluyor
    atii bunu beğendi.

  3. #7343
    Gundogdu41 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Haziran 2015
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    Pulsar 200 NS
    Alıntı 4frisby adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Pulsar 200ns başlangıç için tavsiye eder misiniz ?

    Rahatlık,sorun çıkarmama,güvenlik vs gibi etkenleri düşünürsek

    başlangıç motorum hala kullanmakta olduğum pulsarımdır. Ben tavsiye ederim 23 hp ne eksik ne fazla, tehlike oluşturacak kadar atak değil, tatmin etmeyecek kadarda yavaş değil. rahatlık konusunda ben pek memnun değilim, 5500 km deyiz herhangi problem çıkarmadı stop etme resetleme gibi problemler şükürler olsun bizde gözükmüyor, lastiklerden yana memnuniyetsizliğim var güvenlikten ödün verilen kısım bence lastikler olmuş bi kaç kez tecrübesizliğimin de etkisi olabilir arka tekeri fren yaparken kitledim kaydırdım bunlar korkuttu ancak düşmedim. Ben başlangıç motoru olarak öneririm alırken deliler gibi araştırdım cbr superlight bi kaç çinli ve pulsar arasında mekik dokudum ancak fiyat/performans olarak bence pulsar lider
    ridefree45 bunu beğendi.

  4. #7344
    ridefree45 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ağustos 2013
    Şehir
    Manisa,Ankara
    Motosikleti
    Pulsar 200 ns
    Alıntı Tİme_shİft42 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Rüzgar çok etkiliyor totoyu artçı selesi çıkıntısına yanaştırıp ss lerdeki gibi yatmak gerek 10.000 devri rahat görmen lazım düzde 152 diyor benimkisi devir 10.500 - 11.000 oluyor

    Seninki de iyi gidiyormuş be abi!

    Maşallah..
    Trafikte iplenmeyen, dikiz aynasında görünmeyen delüğanlı.

  5. #7345
    Tİme_shİft42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Kasım 2012
    Motosikleti
    Var
    Alıntı ridefree45 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Seninki de iyi gidiyormuş be abi!

    Maşallah..
    İbre fazla gösteriyor çaktırma

  6. #7346
    ridefree45 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ağustos 2013
    Şehir
    Manisa,Ankara
    Motosikleti
    Pulsar 200 ns
    Alıntı Tİme_shİft42 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İbre fazla gösteriyor çaktırma
    Ahahah belki doğrudur ya niye fazla göstersin :p Ben hafif eğimli yolda 145i gördüm arkamda da birisi vardı. Tek başımayken de aynı hızı gördüm ama ön teker hafif yalpaladı ufaktan tırstım yavaşladım :d 152 iyimiş..

  7. #7347

    Üyelik
    01 Nisan 2012
    Şehir
    Trabzon
    Motosikleti
    Honda cbr 650f
    Alıntı atii adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Herkes bayramda yollarda olacağından bayramdan önce geziyim dedim 5 günde yaklaşık olarak 1220 km yol yaptım. Yolculuğun % 80 inde kameram açıktı ama yanımda yedek hafıza kartı olmadığın dan ilk kayıtlar silindi. Burda sizinle videolardan bir kaçını paylaşmak isterdim ama video yükleme çok uzun süreceğini bildiğim için sadece rotamı paylaşıyorum.

    http://i.hizliresim.com/2k7OBj.png


    Motor çok rahat şekilde 6. vites 7000 devir de 100, 8000 devir de 115 ulaşıyor ister düz yol olsun ister eğimli. Ama forumda 150 lerde hızlara ulaşılabildiği yazılmıştı ben ne yaptım ne ettimse motoru 9500 devire ulaştıramadım. Bir iki kere yokuş aşağı inerken 9500 olur gibi oldu hızda 132 oldu daha fazlası olmadı. 140 ve üzerine çıkabilen arkadaşlar bu işin taktiğini açıklayabilirlermi nasıl oluyor bu iş? Sizce benim motor neden daha fazla devirlenmiyor?

    Bayramdan sonra da bir gezi düşünüyorum batı karadeniz, Batum, Mardin belkide hepsi bir arada. Buralara gitmeyi düşünen varsa ortak bir rota oluşturabiliriz.
    Motorun uzerine yatmadan Duz ruzgarsiz yolda 135 rahat goruyorum. Arkada 40lt canta olmasina ragmen. Kilo 79 boy 173. Keza 2 kiside 130 km hizi rahat goruyorum. Ayrica hafif egimli yolda yada ruzgar arkamdan esiyorsa 148 km hizi motora yatmadan gorebiliyorum. Km 8000 de 155 km hizda kesiciye giriyor, bugune kadar 2 kez kesiciye soktum motoru normalde redline sokma taraftari degilimdir. Yani eksra bir sey yapmaya gerek yok normal havada duz yolda gazi actinmi 135 km hizi cok rahat goruyor hatta 140 km hizi
    atii bunu beğendi.

  8. #7348

    Üyelik
    29 Ocak 2014
    Şehir
    antalya
    Motosikleti
    pulsar 200 ns
    Alıntı atii adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Herkes bayramda yollarda olacağından bayramdan önce geziyim dedim 5 günde yaklaşık olarak 1220 km yol yaptım. Yolculuğun % 80 inde kameram açıktı ama yanımda yedek hafıza kartı olmadığın dan ilk kayıtlar silindi. Burda sizinle videolardan bir kaçını paylaşmak isterdim ama video yükleme çok uzun süreceğini bildiğim için sadece rotamı paylaşıyorum.

    http://i.hizliresim.com/2k7OBj.png


    Motor çok rahat şekilde 6. vites 7000 devir de 100, 8000 devir de 115 ulaşıyor ister düz yol olsun ister eğimli. Ama forumda 150 lerde hızlara ulaşılabildiği yazılmıştı ben ne yaptım ne ettimse motoru 9500 devire ulaştıramadım. Bir iki kere yokuş aşağı inerken 9500 olur gibi oldu hızda 132 oldu daha fazlası olmadı. 140 ve üzerine çıkabilen arkadaşlar bu işin taktiğini açıklayabilirlermi nasıl oluyor bu iş? Sizce benim motor neden daha fazla devirlenmiyor?

    Bayramdan sonra da bir gezi düşünüyorum batı karadeniz, Batum, Mardin belkide hepsi bir arada. Buralara gitmeyi düşünen varsa ortak bir rota oluşturabiliriz.
    dostum benim bayramdan sonra şöyle iki alternatifli rotam olacak.

    https://imageshack.us/i/p5AFKFaaj
    https://imageshack.us/i/p589RgS2j
    atii bunu beğendi.

  9. #7349
    tozluklu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Ekim 2013
    Şehir
    keşan
    Motosikleti
    Bajaj pulsar ns 200
    Bugün düzde 5. vites 135 gördüm. beklediim daha hızlanmadı. Kesiciye girince vites atatyım dedim ama girmedi kerata. 6 ya atınca 130 a düştü

  10. #7350

    Üyelik
    08 Nisan 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar 200ns
    Alıntı ibrahimkcmz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    dostum benim bayramdan sonra şöyle iki alternatifli rotam olacak.

    https://imageshack.us/i/p5AFKFaajhttps://imageshack.us/i/p5AFKFaaj
    https://imageshack.us/i/p589RgS2j
    Dostum rotaların çok güzel tüm Türkiyeyi dolanan benim için fazla uzun olur, diğerini seçersen Samsundan itibaren birlikte yol alabiliriz.
    ibrahimkcmz bunu beğendi.

  11. #7351

    Üyelik
    29 Ocak 2014
    Şehir
    antalya
    Motosikleti
    pulsar 200 ns
    Alıntı atii adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dostum rotaların çok güzel tüm Türkiyeyi dolanan benim için fazla uzun olur, diğerini seçersen Samsundan itibaren birlikte yol alabiliriz.
    anladığım kadarıyla sen kuzeyden başlayacaksın geziye. ben ise güneyden başlayacağım. bu durumda karşılaşmamız muhtemeldir [COLOR="Silver"]

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 13:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:24 ----------

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 13:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:44 ----------


  12. #7352
    Mardin İl Temsilcisi CompanERROR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Kasım 2014
    Şehir
    Mardin
    Motosikleti
    X TREME MAX 2014 - Pulsar 200NS 2014
    Merhaba, uzun takip süresinden sonra birazda Ekrem ATA abinin katkılarıyla aranıza katıldım işte pulsar hikayem...
    Bir hafta önce Diyarbakır'da bulduğum Pulsar için en son dün aradım ve almakta karar kıldım. Noter var mı yokmu işinide çözünce sabahın 6.302unda Mardin'den arkadaşımla beraber bu motorla yola cıktık.

    [IMG][/IMG]

    Diyarbakıra varınca biraz kaybolduk ama nihayet abiyi bulup motorun devir işlemlerini vesaire yaptık ve...
    Pulsar 200NS & CBR 600RR Mardin'e dönüşte kısa bir mola.Sıcaktan kavruldukta ^^

    [IMG][/IMG]

    [IMG][/IMG]

  13. #7353
    Tİme_shİft42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Kasım 2012
    Motosikleti
    Var
    Arkdşlr dijital tripmetre trip 1 , trip 2 nasıl sıfırlanır kısaca tarif edebilecek varmı ?

  14. #7354
    Gundogdu41 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Haziran 2015
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    Pulsar 200 NS
    Tek yapmanız gereken sağdaki tuş c ye basılı tutmak biraz uzunca basın
    Tİme_shİft42 bunu beğendi.

  15. #7355
    ayzek - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Mart 2015
    Şehir
    İstanbul ( Avrupa ) Motosikleti: MONDİAL MG 150 SÜPERBOY X - HERO HUNK
    Motosikleti
    YUKİ FORZA 170 - MONDİAL 100 SÜPERBOY + 100 HYENA
    Alıntı CompanERROR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba, uzun takip süresinden sonra birazda Ekrem ATA abinin katkılarıyla aranıza katıldım işte pulsar hikayem...
    Bir hafta önce Diyarbakır'da bulduğum Pulsar için en son dün aradım ve almakta karar kıldım. Noter var mı yokmu işinide çözünce sabahın 6.302unda Mardin'den arkadaşımla beraber bu motorla yola cıktık.

    http://<a href="http://hizliresim.co...Or.jpg</a></a>

    Diyarbakıra varınca biraz kaybolduk ama nihayet abiyi bulup motorun devir işlemlerini vesaire yaptık ve...
    Pulsar 200NS & CBR 600RR Mardin'e dönüşte kısa bir mola.Sıcaktan kavruldukta ^^

    http://<a href="http://hizliresim.co...77.jpg</a></a>

    http://<a href="http://hizliresim.co...p4.jpg</a></a>
    dostum hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız sürüşler diliyorum uzunca zaman bekledin muradına erdin diyelim

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:57 ----------

    Arkadaslar bugun rossmann da gezinirken IDEENWELT - Minder - Ideenwelt Otomatik Şişen Oturma Minderi diye bi urun gordum 14,50 mi 14,99 muydu neydi alsam motora uyarmi dedim uymaz dedi hanim bosver alma neyse muzurluk yapip karambolde araya kaynattim eve geldik cuk oturmadi ama nasil takarim dedim oradan baktim olmadi falan derken artci selesinin altinda civi gibi birsey varya ona gecirdim iki tane lastikli kismini ve seleye taktim karanlik oldugu icin foto cekemedim ama mukemmel birsey airhawk hava yastigina 300-400 lira para cekiyorlar inanilmaz rahatladim ustelik alet otomatik hava aliyor cok ilginc birsey kapak var aciyorsun kendi havayi aliyor sonra kapatiyorsun ustune oturup fazla havayida aldinmi tadindan yenmiyor inanilmaz rahat ettim yarin ilk is gidip birtane de kendime esim ustune yatti dakikada birtanede yedek alicam 5 tane falan vardi insallah bitmez seleden rahatsiz olan yada uzun yolda rahatsiz olan sunger attiramayan arkadaslar hemen alin pisman olmayacaksiniz


    [IMG][/IMG]

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:40 ----------

    [IMG][/IMG]

  16. #7356
    ridefree45 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ağustos 2013
    Şehir
    Manisa,Ankara
    Motosikleti
    Pulsar 200 ns
    Abiler motorun dişlisini bi tık azaltınca hızı artar diyorlar bilgisi olan var mı?
    Trafikte iplenmeyen, dikiz aynasında görünmeyen delüğanlı.

  17. #7357
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Alıntı ridefree45 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Abiler motorun dişlisini bi tık azaltınca hızı artar diyorlar bilgisi olan var mı?
    Kesiciye 157-158km hızda giriyo. Genelde çoğunluk 155km hız yaptırabiliyo Pulsar'a. Dişliyi bi tık azaltacağın ön dişli ise 145km hızda falan girer kesiciye. Arka dişliyi küçültüceksen hız artabilir ama yokuşlarda 6. vites hiç çekmez. En ufak yokuşta 5. vitese geçersin.

  18. #7358
    ridefree45 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ağustos 2013
    Şehir
    Manisa,Ankara
    Motosikleti
    Pulsar 200 ns
    Alıntı Mengu16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kesiciye 157-158km hızda giriyo. Genelde çoğunluk 155km hız yaptırabiliyo Pulsar'a. Dişliyi bi tık azaltacağın ön dişli ise 145km hızda falan girer kesiciye. Arka dişliyi küçültüceksen hız artabilir ama yokuşlarda 6. vites hiç çekmez. En ufak yokuşta 5. vitese geçersin.
    Abi siz motora nasıl bir rodaj uyguladınız çok merak ettim. Maşallah 157-158 diyosunuz ne hoş. Gerçi benimki hala 750kmde ama ben yine de rodaj bittikten sonra o hızlara ulaşabileceğimi zannetmiyorum.

  19. #7359

    Üyelik
    09 Nisan 2015
    Alıntı ridefree45 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Abi siz motora nasıl bir rodaj uyguladınız çok merak ettim. Maşallah 157-158 diyosunuz ne hoş. Gerçi benimki hala 750kmde ama ben yine de rodaj bittikten sonra o hızlara ulaşabileceğimi zannetmiyorum.
    hız istiyorsan motoru sürekli sıkıştır 200 km/h bile yapar

  20. #7360
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Alıntı ridefree45 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Abi siz motora nasıl bir rodaj uyguladınız çok merak ettim. Maşallah 157-158 diyosunuz ne hoş. Gerçi benimki hala 750kmde ama ben yine de rodaj bittikten sonra o hızlara ulaşabileceğimi zannetmiyorum.
    Ben 155km hızı gördüm. 11 bin devirde kesiciye giriyomuş. 2-3km payı vardı kesiciye kadar 155'te. 400km boyunca 70km hızı geçmeden yokuşlarda da yormadan 5. 4. vitese çekip sakin kullandım her 40-50km'de bir sonra yokuş aşağı gazladım gazladım kompresyona bıraktım. Ankara'da bulunduysan bilirsin çevreyolunda çok uzun ve dik inişler var. Motoru açtığım yerler de, son hız denemesi yaptığım yerler de oralardır.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 16 kullanıcı var. (0 üye ve 16 misafir)