Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
15 Temmuz 2015, 12:08
#7321
arkadaşlar selam bende 25 bin km honda cb125e kullandıktan sonra bajaj pulsar 200 ns almaya karar verdim arkadaşımın 2014 modeliyle 5 6 km tur attım benim motordan sonra baya baya gidiyomuş bu dedim şimdi 2015 modellerde olan değişikliklerden dolayı 0 almak istiyorum en büyük etken sele benim için çünkü neredeyse her zaman eşimle kullanıcaz artçı konforu benim için çok ama çok önemli sorularım şunlar ;
- 2 kişi kullanımca 2015 modelde artçı selesi durumu nedir ? bazen ankara istanbul yapıcaz
- 2015 modellerde stop etme vs vs sorun varmıdır ?
cevaplarınız için şimdiden teşekkürler iyi sürüşler
Reklamlar
-
15 Temmuz 2015, 12:24
#7322
Bu rodaj mevzusunu resimledim. Forumun çeşitli yerlerinde sık sık soruluyor ve her seferinde tek tek yazman zor oluyor. Rodaj budur;
-61- Önce ADAMLIK Sonra HAYAT -61-
-
15 Temmuz 2015, 12:39
#7323
Benim motor da dün bi otoparka girerken yokuş aşağı inerken debriyajı çekince stop etti. Yüzde 90 enjeksiyon sisteminin işlemcisi ve yazılımıyla alakalı. Muhtemelen yavaş kalıyor. Motor devrinin düştüğünü algılamayıp stop ediyor.
-
15 Temmuz 2015, 12:47
#7324
dün karşıyakada bir siyah pulsarlı gördüm ışıklarda
kaldırımdan aşagı yola çıkmaya çalışıyorlardı 2 kişi motor çat stop etti
selam olsun ona burdaysa=)
bu arada denge sensörü siparişi verdim bayram sonra gelir heralde havye ile delerek içine sıcak slikon uygulucam bakalım sonuç ne olucak
Kendilerine, “Yeryüzünde bozgunculuk yapmayın“ denildiğinde
“Bizler sadece düzeltenleriz“ derler.
Oysa onlardır asıl bozguncu; farkında bile değiller. 2.12
-
15 Temmuz 2015, 12:47
#7325
Bayram tatili fırsatı bu bayramda böyle geçecek
-
15 Temmuz 2015, 13:17
#7326
Arkadaşlar nakit alınabilecek en düşük fiyat ne acaba?
-
15 Temmuz 2015, 14:12
#7327
Evet arkadaşlar şimdi kulaklarınıza gözlerinize inanamayacaksınız malum dün yakıt tüketimiyle ilgili bazı veriler paylaştım öncelikle rodajda olduğum için 4000-5000 devir aralığında 55 km re seyretmiştim 2 kişi ortalama 160 kg ağırlıkta şişli den sarıyer git gel rodajı yapmaya çalışıyordum zaman zaman dur kalk yokuş inme çıkma derken dünkü hesap verilerine göre km 18 kuruş yakıyordu 217 km de depoyu fullemiştim ve dün akşam ise motor 6 viteste 52 km de takur tukur ederken dun bu 42 km ye kadar düştü hatta eşimle beraber 6 viteste 2500 devirde 35km 3000 devirde 38-40 km aralığında seyir ettik eziyet oldumu oldu titreşim falan derken 3-4 saat yol motoruda dinlendirdik tabi ilk çizgi 42 km de gitti için sürekli ibreye bakar oldum derken 50,60,90,100,120 de ise artık dedim benzin göstergesinde sorunmu var diye işgillendim 342 km de çizgi düştü hemen 100 metre ilerdeki benzinciden fulledim kaç litre yakmış diye 2.670lt benzin 12.74tl ye fullenmiş oldu 342-217= 125 km yol 12.74/125 = 0.10 kuruşdeğerini elde ettim üstelik iki kişi trafik yokuş ve rüzgara karşı gayet başarılı buldum bugun birazdaha devri düşürüp 2500-3000 km ağırlığında sürücem oldukça zor bu şekilde kullanmak ama motor inanılmaz rahatladı gaza verdiği tepkiler falan değişti gelişmelerden haberdar edeceğim birde asıl merak ettiğim şey rodajı önemsemeyen arkadaşlar deneyebilirlerse 6 vites 2500 devir 35 km hız ile motordan ses takur tukur ses gelıyormu bende gelmıyorda acayıp merak ettım
-
15 Temmuz 2015, 14:21
#7328
ayzek adlı üyeden alıntı
Evet arkadaşlar şimdi kulaklarınıza gözlerinize inanamayacaksınız malum dün yakıt tüketimiyle ilgili bazı veriler paylaştım öncelikle rodajda olduğum için 4000-5000 devir aralığında 55 km re seyretmiştim 2 kişi ortalama 160 kg ağırlıkta şişli den sarıyer git gel rodajı yapmaya çalışıyordum zaman zaman dur kalk yokuş inme çıkma derken dünkü hesap verilerine göre km 18 kuruş yakıyordu 217 km de depoyu fullemiştim ve dün akşam ise motor 6 viteste 52 km de takur tukur ederken dun bu 42 km ye kadar düştü hatta eşimle beraber 6 viteste 2500 devirde 35km 3000 devirde 38-40 km aralığında seyir ettik eziyet oldumu oldu titreşim falan derken 3-4 saat yol motoruda dinlendirdik tabi ilk çizgi 42 km de gitti için sürekli ibreye bakar oldum derken 50,60,90,100,120 de ise artık dedim benzin göstergesinde sorunmu var diye işgillendim 342 km de çizgi düştü hemen 100 metre ilerdeki benzinciden fulledim kaç litre yakmış diye 2.670lt benzin 12.74tl ye fullenmiş oldu 342-217= 125 km yol 12.74/125 = 0.10 kuruşdeğerini elde ettim üstelik iki kişi trafik yokuş ve rüzgara karşı gayet başarılı buldum bugun birazdaha devri düşürüp 2500-3000 km ağırlığında sürücem oldukça zor bu şekilde kullanmak ama motor inanılmaz rahatladı gaza verdiği tepkiler falan değişti gelişmelerden haberdar edeceğim birde asıl merak ettiğim şey rodajı önemsemeyen arkadaşlar deneyebilirlerse 6 vites 2500 devir 35 km hız ile motordan ses takur tukur ses gelıyormu bende gelmıyorda acayıp merak ettım
Abi ne yapıyosun ya düşük devirde rodaj diye devirsizlikten yağ pompasını yetersiz bırakıp motora daha çok zarar verirsin. 5-6 bin devir aralığında sür. 70km'den yavaş da gitme. 200'lük motor bu. Servisler de 70-80 sürün diyor zaten rodajda. 6 vites 2500 devir konusunda diyeceğim ise, bu motor 1. vites hariç 3000 devir altında çekmiyo zaten titriyo kesik kesik gazlıyo, enjeksiyon sisteminin kafası basmıyo o kadar düşük devirde bol gaz verme işine.
-
15 Temmuz 2015, 14:32
#7329
0.10 kuruşu elde etmek için hep 6. vites 2500 devir sür ayzek kardeşim.
ani gaz vermen gerektiğinde de artık vites küçültmeye vaktin kalmıcak napalım!
böle rodaj olmaz bilesin.
Motosikletimin üstü açık..
https://www.youtube.com/channel/UCp4K0dvqaCd6YAr_beEsudA/featured?view_as=subscriber
-
15 Temmuz 2015, 14:36
#7330
80 km hızla gidince de 2.7 litre yakıyo zaten, gerek yok 40km hızda gitmeye.
-
15 Temmuz 2015, 14:39
#7331
AttilaXtreme adlı üyeden alıntı
Zafer Yerlikaya kardeşimizin de motorunu garanti kapsamında halletmişler. Ayzek başta olmak üzere tüm kardeşlerimiz için yaptıklarınıza Teşekkürler Bajaj, Teşekkürler Ekrem abi.
Abi varya, demiyorsun ki bi sürü motor var çatır çutur elde kalıyor, üstüne teşekkür ediyorsunuz komedi filmisiniz yeminlen ya :D
Motosikletimin üstü açık..
https://www.youtube.com/channel/UCp4K0dvqaCd6YAr_beEsudA/featured?view_as=subscriber
-
15 Temmuz 2015, 15:51
#7332
Time_shift42 hemşerim beni de götür buralardan
Bi ara tanişalim hemserim, pulsari da getirdin artık.
-
15 Temmuz 2015, 17:49
#7333
Mengu16 adlı üyeden alıntı
Abi ne yapıyosun ya
düşük devirde rodaj diye devirsizlikten yağ pompasını yetersiz bırakıp motora daha çok zarar verirsin. 5-6 bin devir aralığında sür. 70km'den yavaş da gitme. 200'lük motor bu. Servisler de 70-80 sürün diyor zaten rodajda. 6 vites 2500 devir konusunda diyeceğim ise, bu motor 1. vites hariç 3000 devir altında çekmiyo zaten titriyo kesik kesik gazlıyo, enjeksiyon sisteminin kafası basmıyo o kadar düşük devirde bol gaz verme işine.
işte benimde merak ettiğim bu işte önceki motorda 5000-6000 devir aralığında 60-70 km aralığında sürmüştüm ama bunu takur tukur ettirmeden zaten takur tukur olayı gittikçe km olarak düşmeye başladı 52 km den 48 km 46-42-38km de hala yapıyor ama 35-36 km rede yapmıyor git gide düşüyor ve motor acayip rahatladı 390 km de şuan akşam 500 km yapıp sabahtan bakıma vericem sonrasında zaten bu şekilde sürülmez ama parçaların iyice birbirine alışma süresi falan söylentileri sanırım bu durumu gösteriyor
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:44 ----------
abeciMotoru adlı üyeden alıntı
0.10 kuruşu elde etmek için hep 6. vites 2500 devir sür ayzek kardeşim.
ani gaz vermen gerektiğinde de artık vites küçültmeye vaktin kalmıcak napalım!
böle rodaj olmaz bilesin.
dostum ben 10 kuruş yaksın derdinde değilimki 20 kuruş bile yaksa bana dert olmaz fakat rodajı çok önemsiyorum ve bu şekilde rodajı bitirip daha sonraki tapa gaz gitmelerde yakıt farkedecekmi onu görmek istiyorum gerçekten kullandıgım şartlara göre artçı ortaköy bebek trafiği akabinde sahil yolunun hep ruzgarlı olması inişli çıkışlı yerleri bunlara göre 10 kuruş inanılmaz iyi fakat gel gelelim kimse benim gibi bu konuda manyak takıntılı olmazsa uğraşmaz belden aşağısı yok şuan bende toto bağımsızlığını ilan etti benim amacım cefasını çekip sefasını sürmek bakalım ne olacak
Yolların Kralı Değil ! Kuralı Vardır..
-
15 Temmuz 2015, 17:54
#7334
Kullanma kılavuzundaki rodaj için 6. vitesteki 48 yazan limit mil cinsinden. Kilometre cinsinden 77km yani, haberin olsun. Boşuna yavaş sürme motoru.
-
15 Temmuz 2015, 19:40
#7335
Arkadaşlar benim motorunda bakım zamanı gelmişti 3 ayda 600 km ancak yapabildik.
Motorun bakımını yapan adana yetkili servisi Akın motor Burak Akın kardeşime yoğun ilgisi ve alakası için bir kez daha teşekkür ederim . Ekrem Abininde iyilikleri unutulmaz kendisinede buradan bir kez daha teşekkür ederim herşey için. İyiki bajaj almışım iyiki bu markayı tercih etmişim .
Arkadaşlar verdiğiniz paranın her kuruşu karşılığını buluyor gerek performans olarak gerekse satış sonrası ilgi alaka hersey on numara.
Herşey için teşekkürler Bajaj Türkiye ...
Allah bu motordan almak isteyen hayalini kuran herkese nasip etsin inş.
-
15 Temmuz 2015, 20:18
#7336
MANKU adlı üyeden alıntı
Time_shift42 hemşerim beni de götür buralardan
Bi ara tanişalim hemserim, pulsari da getirdin artık.
Yer yok ilerde motorunuzda olacakmış nasip ilerde istediğiniz gibi gezersiniz ,
-
15 Temmuz 2015, 23:52
#7337
Pulsar 200ns başlangıç için tavsiye eder misiniz ?
Rahatlık,sorun çıkarmama,güvenlik vs gibi etkenleri düşünürsek
-
16 Temmuz 2015, 00:03
#7338
125 cc daha uygun bence.. Başlangıç sonuçta. 2. el bir japon alıp bir sezon kullanmak lazım.
-
16 Temmuz 2015, 00:17
#7339
Herkes bayramda yollarda olacağından bayramdan önce geziyim dedim 5 günde yaklaşık olarak 1220 km yol yaptım. Yolculuğun % 80 inde kameram açıktı ama yanımda yedek hafıza kartı olmadığın dan ilk kayıtlar silindi. Burda sizinle videolardan bir kaçını paylaşmak isterdim ama video yükleme çok uzun süreceğini bildiğim için sadece rotamı paylaşıyorum.
Motor çok rahat şekilde 6. vites 7000 devir de 100, 8000 devir de 115 ulaşıyor ister düz yol olsun ister eğimli. Ama forumda 150 lerde hızlara ulaşılabildiği yazılmıştı ben ne yaptım ne ettimse motoru 9500 devire ulaştıramadım. Bir iki kere yokuş aşağı inerken 9500 olur gibi oldu hızda 132 oldu daha fazlası olmadı. 140 ve üzerine çıkabilen arkadaşlar bu işin taktiğini açıklayabilirlermi nasıl oluyor bu iş? Sizce benim motor neden daha fazla devirlenmiyor?
Bayramdan sonra da bir gezi düşünüyorum batı karadeniz, Batum, Mardin belkide hepsi bir arada. Buralara gitmeyi düşünen varsa ortak bir rota oluşturabiliriz.
-
16 Temmuz 2015, 00:29
#7340
LASTROMANTIC adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar benim motorunda bakım zamanı gelmişti 3 ayda 600 km ancak yapabildik.
Motorun bakımını yapan adana yetkili servisi Akın motor Burak Akın kardeşime yoğun ilgisi ve alakası için bir kez daha teşekkür ederim . Ekrem Abininde iyilikleri unutulmaz kendisinede buradan bir kez daha teşekkür ederim herşey için. İyiki bajaj almışım iyiki bu markayı tercih etmişim .
Arkadaşlar verdiğiniz paranın her kuruşu karşılığını buluyor gerek performans olarak gerekse satış sonrası ilgi alaka hersey on numara.
Herşey için teşekkürler Bajaj Türkiye ...
Allah bu motordan almak isteyen hayalini kuran herkese nasip etsin inş.
satış sonrası ilgi alaka????
denge sensörü?
stop etme?
devir dalgalanma?
Kendilerine, “Yeryüzünde bozgunculuk yapmayın“ denildiğinde
“Bizler sadece düzeltenleriz“ derler.
Oysa onlardır asıl bozguncu; farkında bile değiller. 2.12
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 9 kullanıcı var. (0 üye ve 9 misafir)