Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
13 Temmuz 2015, 22:05
#7281
efendy06 adlı üyeden alıntı
Bu denge sensörünü iptal etmek mümkün değil mi? Elektronik olarak hep dengede izlenimi verilemez mi motora?
Muhtemelen çok çok basit bir mantığı vardır, bu hafta bi ara motorun deposunu çevreleyen plastikleri söküp sensörün çıkışını ölçücem. Ondan sonra sensörü iptal eden devreyi kurmam 15 dakka bile sürmez.
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:09 ----------
https://www.facebook.com/kitpulsar200ns
Facebook'taki KIT Racing sayfası sürekli Pulsar modifiye paylaşımları yapıyor. Tavsiye ederim. Adamlar sanırım brezilyalı. Çok deli yarışıyolar Pulsar ile aynı zamanda.
Reklamlar
-
13 Temmuz 2015, 22:06
#7282
1100 km kadar oldu pulsarım stop etme sorunu yaşamadım.denge sensörü zırıltı başladı düşük viteslerde belli devir aralığında zırıldıyor çok önemsemiyorum.geçenlerde gaz telinin gerilmesi ve antifiriz azaltma problemi yaşamıştım onlarıda hallettik çok şükür herşeyinden memnunum tıngır mıngır geziyoruz önümüzdeki ay denizliye doğru 400 küsür kmlik bi memleket yolculuğu ve ardından muğla civarı tatil yolculuğu düşünüyorum yüzümüzü kara çıkartmıcak inşallah
-
13 Temmuz 2015, 22:26
#7283
Mengu16 adlı üyeden alıntı
Muhtemelen çok çok basit bir mantığı vardır, bu hafta bi ara motorun deposunu çevreleyen plastikleri söküp sensörün çıkışını ölçücem. Ondan sonra sensörü iptal eden devreyi kurmam 15 dakka bile sürmez.
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:09 ----------
https://www.facebook.com/kitpulsar200ns
Facebook'taki KIT Racing sayfası sürekli Pulsar modifiye paylaşımları yapıyor. Tavsiye ederim. Adamlar sanırım brezilyalı. Çok deli yarışıyolar Pulsar ile aynı zamanda.
mengu banada yaparsın artık birtane sana zahmet=)
emeginin karşılıgını fazlasıyla veririm=)
Kendilerine, “Yeryüzünde bozgunculuk yapmayın“ denildiğinde
“Bizler sadece düzeltenleriz“ derler.
Oysa onlardır asıl bozguncu; farkında bile değiller. 2.12
-
14 Temmuz 2015, 00:28
#7284
https://www.youtube.com/watch?v=4QiNNdYJ8DY
bu herifin videoalrını izlemenizi tavsiye ederim eşitli motosikletlerle dünya turları var bu da pulsarla yaptığı bi gezi
-
14 Temmuz 2015, 00:37
#7285
fatih. adlı üyeden alıntı
mengu banada yaparsın artık birtane sana zahmet=)
emeginin karşılıgını fazlasıyla veririm=)
Ben şemayı burada paylaşırım yaparsınız. 2 tane direnç ve birkaç parça kablo ile yapılabilecek bişey olduğuna inanıyorum.
-
14 Temmuz 2015, 02:48
#7286
tekrar pulsarla aranızdayım gençler
stop etme sorunundan kaza yapan bir arkadaşımızı gördüm, ayzek nikli. Çok geçmiş olsun dileklerimi iletiyorum kendisine. Ekrem beyden de bu konu üzerinde önemle ve hızlıca eğilmelerini istiyorum açıkçası. Olayın bu kadar ciddi olacağını tahmin etmemiştim. Üzüldüm.
[IMG][/IMG]
-
14 Temmuz 2015, 02:55
#7287
agrasiwe adlı üyeden alıntı
tekrar pulsarla aranızdayım gençler
stop etme sorunundan kaza yapan bir arkadaşımızı gördüm, ayzek nikli. Çok geçmiş olsun dileklerimi iletiyorum kendisine. Ekrem beyden de bu konu üzerinde önemle ve hızlıca eğilmelerini istiyorum açıkçası. Olayın bu kadar ciddi olacağını tahmin etmemiştim. Üzüldüm.
http://<a href="http://hizliresim.co...n0.jpg</a></a>
Hayırlı olsun hoşgeldin
iki teker candır can
-
14 Temmuz 2015, 08:32
#7288
PULSARDA DEBRİYAJDA STOP ETME SORUNU İLE İLGİLİ TAHMİN
Arkadaşlar neredeyse tüm enjeksiyonlu ve bazı yeni nesil karbüratörlü arabalarda cutoff diye bir sistem var. Bu sistem sayesinde aracınız rölanti devrinden yüksek bir devirde seyrederken -araç viteste- gazı keserseniz (yani motor kompresyona girerse) motora hiç yakıt püskürtülmüyor. Eğer arabanızla yokuş aşağı gidiyorsanız siz gaza dokunmadığınız sürece aracınız hiç yakıt harcamayacaktır. (Rölantide yaktığını bile yakmayacak, gerçekten sıfır )
(Pulsara birazdan bağlayacağım) Bu şekilde giderken örneğin 2.viteste cutoffda iken hızımız bayağı düştü ve rölanti devrine indik. Motor rölantinin de altına düşmek istemeyeceği için rölanti miktarınca yakıtı püskürtmeye başlayacak. Aynı şey yokuş aşağı inerken debriyaja basınca da geçerli. Araba yokuş aşağı 3 bin devirde gaz verilmeden giderken motoru benzin değil tekerler döndürüyor. Eğer bu anda debriyaja basarsanız tekerler ile olan güç iletimini keseceksiniz ve motor 3bin devirden durma noktasına -sıfır devire- kadar aniden devir düşmeye başlayacak. Tam rölanti devrine kadar düştüğünde araç işte tam bu anda bu devri korumak adına yeniden yakıt püskürtmeye başlayarak rölantiyi koruyacak. İşte bahsettiğim bu adımı pulsar pas geçiyor yada geç kalıyor, eğer tahminim doğruysa.
Stop etme seneryolarını okuduğum zaman hepsi bu teorime uyuyor. Buradaki mesajda da belirtilen parçaların değişimi de sorunu çözmediğine göre en başından beri tahmin ettiğim gibi yazılımsal bir sorun bu. Yukarıda adım adım anlattığım çalışma prensibinin son evresi olan; yakıtsız cutoff durumundan çıkıp rölantiyi koruma durumuna geçişte yazılımsal bir ihmal yada gecikme söz konusu olabilir. Motor devri rölantinin altına düşmeden cutoff tan çıkıp rölantiyi korumak için yakıt püskürtmesi gerekiyor. Bu olmayınca da motor stop ediyor.
-
14 Temmuz 2015, 09:17
#7289
Bu konuda serkan arkadaşınıza katılıyorum. Kontrol devresinin yazılımı ile enjeksiyon sistemi birbiriyle uyumsuz çalışıyor.
-
14 Temmuz 2015, 09:57
#7290
agrasiwe ddostum öncelikle çok sağol ve hoşgeldin yeniden aramıza şimdi gelelim yakıt kısmına benzinin litresi 4.77 tl 12lt = 57.24 tl 217 km de depoyu fulledim 8.3 lt yakıt aldı 40.02 tl 40.02/217 km = 0.18 kuruş yani 1 km 18 kuruş yakmışım rodajda olmama rağmen 100 km de ise 18.43 tl yakmış bence gayet iyi rodajda olmasına ragmen 4000-5000 devir aralıgınde 55 km yi geçmeden zaman zaman yokuşlu ve ara ara trafıkde dur kalk yaparak kullanmama rağmen yakıt olayı gayet başarılı buldum
-
14 Temmuz 2015, 11:00
#7291
ayzek adlı üyeden alıntı
agrasiwe ddostum öncelikle çok sağol ve hoşgeldin yeniden aramıza
şimdi gelelim yakıt kısmına benzinin litresi 4.77 tl 12lt = 57.24 tl 217 km de depoyu fulledim 8.3 lt yakıt aldı 40.02 tl 40.02/217 km = 0.18 kuruş yani 1 km 18 kuruş yakmışım rodajda olmama rağmen 100 km de ise 18.43 tl yakmış bence gayet iyi rodajda olmasına ragmen 4000-5000 devir aralıgınde 55 km yi geçmeden zaman zaman yokuşlu ve ara ara trafıkde dur kalk yaparak kullanmama rağmen yakıt olayı gayet başarılı buldum
üstada tahminlerime göre motor rodajda yaktığını sonraki aylarda da aynı yakacaktır diye tahmin ediyorum ama du bakalım düşecek mi
-
14 Temmuz 2015, 11:11
#7292
ayzek adlı üyeden alıntı
agrasiwe ddostum öncelikle çok sağol ve hoşgeldin yeniden aramıza
şimdi gelelim yakıt kısmına benzinin litresi 4.77 tl 12lt = 57.24 tl 217 km de depoyu fulledim 8.3 lt yakıt aldı 40.02 tl 40.02/217 km = 0.18 kuruş yani 1 km 18 kuruş yakmışım rodajda olmama rağmen 100 km de ise 18.43 tl yakmış bence gayet iyi rodajda olmasına ragmen 4000-5000 devir aralıgınde 55 km yi geçmeden zaman zaman yokuşlu ve ara ara trafıkde dur kalk yaparak kullanmama rağmen yakıt olayı gayet başarılı buldum
Ayzek sahi mi bu veriler, ben wolf ile tapa gaz yokuşlu yolda 130-140 km hız bandında giderken yani, benim yaktığım 17 kuruş maksimum.
18 kuruş inanılmaz fazla bide 4-5 bin devir diyosun.
Motosikletimin üstü açık..
https://www.youtube.com/channel/UCp4K0dvqaCd6YAr_beEsudA/featured?view_as=subscriber
-
14 Temmuz 2015, 11:17
#7293
ayzek adlı üyeden alıntı
agrasiwe ddostum öncelikle çok sağol ve hoşgeldin yeniden aramıza
şimdi gelelim yakıt kısmına benzinin litresi 4.77 tl 12lt = 57.24 tl 217 km de depoyu fulledim 8.3 lt yakıt aldı 40.02 tl 40.02/217 km = 0.18 kuruş yani 1 km 18 kuruş yakmışım rodajda olmama rağmen 100 km de ise 18.43 tl yakmış bence gayet iyi rodajda olmasına ragmen 4000-5000 devir aralıgınde 55 km yi geçmeden zaman zaman yokuşlu ve ara ara trafıkde dur kalk yaparak kullanmama rağmen yakıt olayı gayet başarılı buldum
Önceki motorun kaç kuruş yakıyordu rodajda olmandan dolayı çok yakıyor olabilirmisin genelde 6.500-7000 devir arası kullanırım az yakıyor 90-100 lü hızlarda 2.7 - 3 ltlerden bahsediliyor şimdi mürit ve yandaşlarına fırsat verdin
-
14 Temmuz 2015, 11:20
#7294
Tİme_shİft42 adlı üyeden alıntı
Önceki motorun kaç kuruş yakıyordu rodajda olmandan dolayı çok yakıyor olabilirmisin genelde 6.500-7000 devir arası kullanırım az yakıyor 90-100 lü hızlarda 2.7 - 3 ltlerden bahsediliyor şimdi mürit ve yandaşlarına fırsat verdin
yav he he, pulsarın az yaktığını sölersin şimdi, basınca yakıyo alet.
8 bin devirde 140la gidebiliomusun mesela?
-
14 Temmuz 2015, 11:21
#7295
abeciMotoru adlı üyeden alıntı
yav he he, pulsarın az yaktığını sölersin şimdi, basınca yakıyo alet.
8 bin devirde 140la gidebiliomusun mesela?
Şüphesiz en doğru gösterge sizdedir hiç sapma yapmaz en doğrusunu gösterir
-
14 Temmuz 2015, 11:24
#7296
Tİme_shİft42 adlı üyeden alıntı
Şüphesiz en doğru gösterge sizdedir hiç sapma yapmaz en doğrusunu gösterir
anlatmak istediğim 200cc bi motor 250 cc başka bi motordan fazla yakıyo,
3 buji falan hikaye, yakıt püskürtme sistemlerimiz başka gardaaaş :D
Motosikletimin üstü açık..
https://www.youtube.com/channel/UCp4K0dvqaCd6YAr_beEsudA/featured?view_as=subscriber
-
14 Temmuz 2015, 11:24
#7297
abeciMotoru adlı üyeden alıntı
yav he he, pulsarın az yaktığını sölersin şimdi, basınca yakıyo alet.
8 bin devirde 140la gidebiliomusun mesela?
8 bin devirde 115km hız yapıyo. Ona rağmen 6. vites yokuşlarda hiç çekmiyo. 8 bin devirde 140 yapsaydı yokuşlardaki performansını düşünemiyorum.
-
14 Temmuz 2015, 11:25
#7298
Mengu16 adlı üyeden alıntı
8 bin devirde 115km hız yapıyo. Ona rağmen 6. vites yokuşlarda hiç çekmiyo. 8 bin devirde 140 yapsaydı yokuşlardaki performansını düşünemiyorum.
Pulsarı 250 cc yapmayanlar utansın
-
14 Temmuz 2015, 11:37
#7299
Tİme_shİft42 adlı üyeden alıntı
Pulsarı 250 cc yapmayanlar utansın
Aynen, fazladan bi 50cc fena olmazdı
-
14 Temmuz 2015, 11:45
#7300
bir önceki pulsarın rodajında 5000-6000 devir aralığında yapmıştım 17-18 yakıyordu şuan 4000-5000 devir aralığında sadece 6 viteste 55 km yı gecmeden kullanmaya özen gösteriyorum 52km olunca takur tukur ses geliyor 55 de sıkıntı olmadan gidiyorum ama buna etki olarak düşük devir ve devri yakalamak için fazla yakıyor olmasının yanı sıra benzine yapılan zammıda göz önüne alırsak 18 kuruş bence gayet makul.Bu arada rodaj bittiğinde yakıt tuketimi düşüyor şöyle örnek vereyim depoyu fullediğimde 72-78 km aralıgında 1 çizgi gidiyordu ama şuan 1 cizgi 42 km de gitti ama rodajdan sonra düşecek
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 11 kullanıcı var. (0 üye ve 11 misafir)