Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
07 Temmuz 2015, 01:26
#7161
Reklamlar
-
07 Temmuz 2015, 01:33
#7162
Paksoy adlı üyeden alıntı
Fiyatı 150 Tl imiş.Bence pahalı, çünkü sele süngerine herhangi bir iyileştirme çalışması yok.Sadece aynı süngere bunu uyguluyorlarmış.Gerçi kullandıkları derinin kaliteli olduğunu söylüyorlar ama yine de pahalı bence.Görsel olarak çok beğendim ama.Yani pahalı olmasını gözardı edebilirim belki bu yüzden.Birde benim pulsar siyah - beyaz, artçı selesinin üstü tamamen beyaz, çok kir tutarmı diye düşünmekteyim. Hatta facebook ta bu uygulamayı siyah pulsarına uygulamış bir arkadaş .
http://<a href="http://hizliresim.co...BD.jpg</a></a>
http://<a href="http://hizliresim.co...YD.jpg</a></a>
http://<a href="http://hizliresim.co...MG.jpg</a></a>
Bu arkadaş siyah pulsarına ,kırmızı takmış.Değişik kombin de uygulanabilir. Başka marka motorlar için çalışmaları var mı bilmiyorum .İlk paylaşımımda telefon nosu vardı fotoların birinde. İsterseniz bir sorun. Benim motor serviste şu an . Servisten çıkınca bakacağım.
Facebookta "moto dc" diye aratırsanız yapan kişinin hesabını bulursunuz. Başka marka motorlara da yapmış. Güzel duruyor hepsi
-
07 Temmuz 2015, 08:47
#7163
Arkadaşlar merhaba,
Ön rüzgar siperliği çeşidi olarak piyasada şu anda bildiğiniz gibi 2 tane ana model var. Aslında Hindistan' da duyurulan Pulsar AS200 modelinin vizörü çok daha güzel. Acaba bundan temin edip takılabilir mi?200NS' e uyumlu mudur?
http://motoroctane.com/news/12085-ra...-pulsar-as-200
http://www.topgear.com/india/bajaj/r...-200/itemid-52
-
07 Temmuz 2015, 09:38
#7164
knnder adlı üyeden alıntı
pulsarım 930 km civarında şuan rodaj uygun şekilde tamamlama çabasındayım.antifiriz min çizgisinin azcık altında bu kadar azaltması normal mi? bu seviyede sıkıntı yaratır mı yoksa üstüne ek yapmalımıyım ?
Öncelikle oradaki antifiriz suyu kolay kolay eksilecek türden birşey değil ihtiyac duyuncada azalacak birşey degil bunda hem fikir olalaım.Öncelikle motoru çok zorlayıp yuksek devirde uzun süre kullandıysan bundan dolayı aşınır örnek verecek olursak arabada conta yakmak veya asındırmak radyadör suyu sureklı azalır ve egsozdan su atar böyle bir durum oldumu?ikinci olarak tesisatta kacak varmı biryerden sızıntı zaten rengi yesil oldugu için bellide eder hortumlarda catlak falan da olabılır bir baktır o su normal şartlarda eksılmez
Yolların Kralı Değil ! Kuralı Vardır..
-
07 Temmuz 2015, 09:57
#7165
Motoru yüksek devirde sürünce değil sıkışık trafikte uzun süre kalınca radyatör suyu eksiliyor. Düdüklü tencere gibi ötüyor radyatörde sıvı seviyesi yüksekse. 100km hız üzerinde fan bile açmıyor ki motor nasıl su eksiltsin. Önden gelen rüzgar radyatörü soğutmaya fazlasıyla yetiyor.
-
07 Temmuz 2015, 13:07
#7166
Mengu16 adlı üyeden alıntı
Motoru yüksek devirde sürünce değil sıkışık trafikte uzun süre kalınca radyatör suyu eksiliyor. Düdüklü tencere gibi ötüyor radyatörde sıvı seviyesi yüksekse. 100km hız üzerinde fan bile açmıyor ki motor nasıl su eksiltsin. Önden gelen rüzgar radyatörü soğutmaya fazlasıyla yetiyor.
ben o motoru abartısız en az 300 km sını şıkışık trafikte dur kalk yaparak yapmısımdır 1 milim bile azalmadı onun derdi başkadır
Yolların Kralı Değil ! Kuralı Vardır..
-
07 Temmuz 2015, 14:20
#7167
ayzek adlı üyeden alıntı
ben o motoru abartısız en az 300 km sını şıkışık trafikte dur kalk yaparak yapmısımdır 1 milim bile azalmadı onun derdi başkadır
Adı Soğutma sıvısı olan sıvı neye yarar?
-
07 Temmuz 2015, 14:23
#7168
Merhabalar. Dün 5000 bakımı için servise gittim yağ ve filtreler değişti gidonda boşluk vardı o alındı(alınmaya çalışıldı ancak hala var), zincir gerdirildi, zincirin şasiye değmesine engel olan lastiğin vidası düşmüştü o takıldı, rutin kontroller yapıldı falan filan 130 tl ye mal oldu. burada sorduğumda 100-110 civarında olduğunu söylemişti forumdaşlar bunu servise ilettiğimde biz motul yağ koyuyoruz fark o yüzden dendi buraya da tamam dedik. Ancak dönüş yolunda bir ses fark ettim zincir tarafından ve titreşimde artmış gibiydi. Eve geldiğimde zinciri kontrol ettim ve normalden fazla gerildiğini gördüm 1 cm bile zor oynuyor yerinden bu normal mi ve titreşimin artmasının nedeni bu olabilir mi? bugunde mecburen işe bu şekilde geldim ancak yarın tekrar servise gitmeyi düşünüyorum bu yüzden ve gidonda ki boşluktan dolayı. Servisten sonra ki tecrübelerinizi paylaşırsanız sevinirim
-
07 Temmuz 2015, 14:33
#7169
enescanatar adlı üyeden alıntı
Adı Soğutma sıvısı olan sıvı neye yarar?
Adı üstünde soğutmaya yarar buhar olup uçmaya yaramaz artı conta veya tesisatta kaçak yok ise su gıdım oynamaz bunu hangi ustaya sorsan alacağın cevap aynıdır.
-
07 Temmuz 2015, 15:07
#7170
ayzek adlı üyeden alıntı
Adı üstünde soğutmaya yarar buhar olup uçmaya yaramaz artı conta veya tesisatta kaçak yok ise su gıdım oynamaz bunu hangi ustaya sorsan alacağın cevap aynıdır.
yanlış anlama bilmediğimden soruyorum. bilene her zaman saygımız vardır
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:04 ----------
Gundogdu41 adlı üyeden alıntı
Merhabalar. Dün 5000 bakımı için servise gittim yağ ve filtreler değişti gidonda boşluk vardı o alındı(alınmaya çalışıldı ancak hala var), zincir gerdirildi, zincirin şasiye değmesine engel olan lastiğin vidası düşmüştü o takıldı, rutin kontroller yapıldı falan filan 130 tl ye mal oldu. burada sorduğumda 100-110 civarında olduğunu söylemişti forumdaşlar bunu servise ilettiğimde biz motul yağ koyuyoruz fark o yüzden dendi buraya da tamam dedik. Ancak dönüş yolunda bir ses fark ettim zincir tarafından ve titreşimde artmış gibiydi. Eve geldiğimde zinciri kontrol ettim ve normalden fazla gerildiğini gördüm 1 cm bile zor oynuyor yerinden bu normal mi ve titreşimin artmasının nedeni bu olabilir mi? bugunde mecburen işe bu şekilde geldim ancak yarın tekrar servise gitmeyi düşünüyorum bu yüzden ve gidonda ki boşluktan dolayı. Servisten sonra ki tecrübelerinizi paylaşırsanız sevinirim
ses yapması gergin olmasından olabilir. titreşimin artması da yağın fazlalığından olabilir. yağ seviyesini kontrol etmenizde fayda var
-
07 Temmuz 2015, 17:12
#7171
İçim hiç rahat etmedi bu bakımdan yarın tekrar gidicem bakalm teşekkür ederim
-
07 Temmuz 2015, 18:28
#7172
Paksoy adlı üyeden alıntı
Fiyatı 150 Tl imiş.Bence pahalı, çünkü sele süngerine herhangi bir iyileştirme çalışması yok.Sadece aynı süngere bunu uyguluyorlarmış.Gerçi kullandıkları derinin kaliteli olduğunu söylüyorlar ama yine de pahalı bence.Görsel olarak çok beğendim ama.Yani pahalı olmasını gözardı edebilirim belki bu yüzden.Birde benim pulsar siyah - beyaz, artçı selesinin üstü tamamen beyaz, çok kir tutarmı diye düşünmekteyim. Hatta facebook ta bu uygulamayı siyah pulsarına uygulamış bir arkadaş .
http://<a href="http://hizliresim.co...BD.jpg</a></a>
http://<a href="http://hizliresim.co...YD.jpg</a></a>
http://<a href="http://hizliresim.co...MG.jpg</a></a>
Bu arkadaş siyah pulsarına ,kırmızı takmış.Değişik kombin de uygulanabilir. Başka marka motorlar için çalışmaları var mı bilmiyorum .İlk paylaşımımda telefon nosu vardı fotoların birinde. İsterseniz bir sorun. Benim motor serviste şu an . Servisten çıkınca bakacağım.
fiyatı çok evet ama işçilik güzel bence. sünger konusuna gelince benim kafamdaki sistemde sünger üstü mat kaplatmak var üstüne deri kaplatmayı düşünüyorum. zaten henüz istediğim makina türkiyede yok gelmesini bekliyorum. ama mat olayını düşünerek kaplatmak akıllıca olur sünger suyu emmez.
körlerin arasında tek gözlü adam kendini kral sanır
-
08 Temmuz 2015, 00:37
#7173
selam bu motoru kullanıp sorun yaşayan cok kullanıcı var heralde.almayı düşündüğüm bir modeldi ama almaktan vazgeçmek üzereyim.. Deneylimlerinize güvenerek KTM 200 duke mi önerirdiniz yoksa pulsar 200 mü.. yada bu bütcelere naked makina ne önerirsiniz.yardımlarınız için tşkr ederim
-
08 Temmuz 2015, 00:42
#7174
iki gündür farkettiğim bir durum var vitesteyken yada boşta gidonu sağa sola çektiğimde rolanti yükseliyor her zaman olmasada
bugün bi sıklaştı özellikle sağa döndürdüğüm zaman 4bine kadar geliyor gaz telinin gerilmesinden dolayımıdır fikri olan var mı ?
ayrıca antifiriz konusunda şehir içi kullanıyorum kolay kolay 6bin devri geçmedim hızım ortalama 70-75 arası genelde antifirizden gelen borunun dibinde terleme var hafifden gözenek şeklinde sanırım ordan sızdırıyor yarın sersive uğrayacağım teşekkürler arkadaşlar
-
08 Temmuz 2015, 01:24
#7175
Yarın bende aranıza katılıyorum arkadaşlar. 2013 model hyosung gt250r 3000km olan motorumu takasla 2014 model 9bin km'de pulsar alıyorum inşallah pişman olmam, hadi hayırlısı
-
08 Temmuz 2015, 01:48
#7176
SaLu_JaCBo adlı üyeden alıntı
selam bu motoru kullanıp sorun yaşayan cok kullanıcı var heralde.almayı düşündüğüm bir modeldi ama almaktan vazgeçmek üzereyim.. Deneylimlerinize güvenerek KTM 200 duke mi önerirdiniz yoksa pulsar 200 mü.. yada bu bütcelere naked makina ne önerirsiniz.yardımlarınız için tşkr ederim
bu bütçelerde derken?
bmw mi opel mi?
pulsar 8700 tl ktm duke 12900 tl.
4200 tl fark var.
hakkaniyetli bir kıyas mı bu şimdi?
he duke 2. el olacak diyorsanız sahibindende en ucuzu 8500 tl , bir sonraki en ucuzu 9500 tl.
sahibindende en ucuz olacak motorun canının alındığı az çok tahmin edilir.
bu durumda ben de kaldım , cbr 250 2. el düşündüm.
sonra o kadar para verip emin olamadığım motor alacağıma bayisinden pulsarımı alırım en azından ne olduğunu bilirim içim rahat eder dedim.
iyiki de demişim. 1 sene 6000km kullandıktan sonra yine olsa yine pulsar alırım kesinlikle.
-
08 Temmuz 2015, 03:02
#7177
Aynen hocam çevirci yükseliyosa gaz telinin gerilmesindendir.
-
08 Temmuz 2015, 13:44
#7178
Ben motorumdan gayet memnunum(pulsar). He dersen ki şu mu bu mu bana kalsa yani param olsa Harley alırım direk
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:37 ----------
MD.Murat adlı üyeden alıntı
bu bütçelerde derken?
bmw mi opel mi?
pulsar 8700 tl ktm duke 12900 tl.
4200 tl fark var.
hakkaniyetli bir kıyas mı bu şimdi?
he duke 2. el olacak diyorsanız sahibindende en ucuzu 8500 tl , bir sonraki en ucuzu 9500 tl.
sahibindende en ucuz olacak motorun canının alındığı az çok tahmin edilir.
bu durumda ben de kaldım , cbr 250 2. el düşündüm.
sonra o kadar para verip emin olamadığım motor alacağıma bayisinden pulsarımı alırım en azından ne olduğunu bilirim içim rahat eder dedim.
iyiki de demişim. 1 sene 6000km kullandıktan sonra yine olsa yine pulsar alırım kesinlikle.
Bence sorun yok eğer KTM DUKE 200 ile kıyaslanıyorsa bu Pulsarın kalitesindendir.kendisinden yaklaşık %50 daha fazla olan bir motor ile aynı kefeye konuyor ise ya ktm kötüdür ya da pulsar iyidir. KTM'i de kötüleyen pek göremediğime göre sonuç belli.
Onun dışında bu o daha iyi bu daha iyi tartışmalarını da garipsemeye başladım. Ne kadar ekmek o kadar köfte bence 5000 lik aldığınız motorda sıvı soğutma beklemeyeceğinize göre 8700 liralık bir motordan da 12500 tllik bir kalite ve işçilik beklenmeyeceğini düşünüyorum. Benim Pulsarım var kullanıyorum motor camiasında da yeniyim daha 1 ay olmadı motor ve ehliyetimi alalı. VW Golf üm var gidip Toyota Auris alanlara taş atmıyorum gitmiyor çekmiyor işçiliği kötü vs diye..
-
08 Temmuz 2015, 15:48
#7179
fatih rumuzlu arkadaşım..Rolanti sensöründeki sorunu kabul edip siparişi veren hangi servis bizlede paylaşırmısınız.
-
09 Temmuz 2015, 02:56
#7180
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 48 kullanıcı var. (0 üye ve 48 misafir)