Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
27 Haziran 2015, 03:48
#6881
netwera adlı üyeden alıntı
Zırıltı ile ilgili en yetkili kişiden cevap aldın. Turkish39 ve Ekrem Ata'ya karşı uslubun hiç hoş değildi. Artık uslubuna dikkat et. Gülü seven dikenine katlanır.
Yukarda yazdım benden büyüksünüz laf yetiştirmek istemiyorum diye Ekrem abide Emre abide benim büyüğüm kusurumuz varsa affola özür diliyorum
Bu motorun kullanıcısıyım sorunum var yazıyorum içinde olduğumuz durumu yaşamayan bilemez 2015 modellerde iyileştirme yapıldı deniliyor demekki 2014 modellerde sorun var sorunlu olması önemli değil sorun sanki dünyanın sonuymuş gibi algılanıyor kabullenilmiyor çözüm yolu elbet vardır bi çaresine bakacaz demek yerine seyirci olunmasına kabullenemiyorum gülü seven dikenine şu devirde artık katlanmasın sorun çözülse zaten bunları yazmayız 2015 modellerde sorun yok 2014 modeli olanlar ne yapacak birde binde bir motorda sorun varsa bu durum motoru sorunlu yapmaz denilmesi hoş olmuyor sorun çözülecek tartışmada kapanacak şükür 2014 lerde sorun olduğu kabullenildi bekleyip görecez
Reklamlar
-
27 Haziran 2015, 03:59
#6882
fatih. adlı üyeden alıntı
bekara karı boşamak kolay
Burda kimse ne motora nede pazarlama müdürüne laf atmıyor
HERKES ÖNEMLİ BİR NOKTAYI KAÇIRIYOR
Bendemi bir terslik var anlayamıyorum
Bakın pazarlama müdürü kendisi söylüyor 2015 modellerde iyileşme yaptık
Bunun anlamı ne arkadaşlar nasıl anlıyorsunuz bu kelimeyi
2014 model motora sahip olanlar ne ayak oluyor
BİR MOTORUN DEMEKKİ SORUNLARI VARKİ İYİLEŞTİRME YAPILIYOR
Ben ne anladım şimdi bu işten benim suçum ne ve ya diger sorunları olan arkadaşların
FABRİKANIN BİLE ÇÖZEMEDİGİ SORUNLARI SERVİSLERE ANLATMAKTAN GINA GELDİ
stop eden devri dalgalanan zırırdayan motor kullanmanın hissini bilmiyorsanız buraya marka avukatlıgı yapmayın
Burda herkes bende dahil pazarlama müdürünün iyi niyetiyle bu moturu aldık
Dogal olarakta bazen sınırımızı aşarak yüksek tepki verebiliyoruz
Bunun tek sebebi pazarlama müdürünün servise gidin banane demesiydi
Ancak şikayetleri dikkate alıp 2 üsteki mesajında belirtigi gibi evet arkadaşlar bu sorunlarla ciddi olarak ilgileniyoruz
mesajını bir kaç hafta önce yazsaydı bu konular buraya kadar gelmezdi
Tek istegimiz sorunlarımızın çözülmesi
bekara karı boşamak kolay
Kimsenin avukatılığını yaptığım yok. Motorun eksi her zaman yazdım yine yazarım. 7500TL ile Kuralkanı-Bajaj'ı satın almış gibi saygısızca mesajlar yazarak buranın huzurunu kaçırıyorsun. Hak aramanın da raconu var. Sorunlarının serviste çözülemediğini belgele ve o belgelerle tüketici hakem heyetine ayıplı mal başvurusu yap. Hakkını sonuna kadar ara. Sayfayı sabote ettiniz. Şurada iki satır yazıp bilgi paylaşımı yapamaz hale geldik.
Ayrıca yazılan 345 sayfa da "Bunun tek sebebi pazarlama müdürünün servise gidin banane demesiydi." diye bir ifade geçmedi. Tekrar söylüyorum. Ben kimsenin avukatı değilim. Ama sizin birilerinin tetikçiliğini yaptığınızı düşünüyorum artık.
-
27 Haziran 2015, 06:39
#6883
netwera adlı üyeden alıntı
Kimsenin avukatılığını yaptığım yok. Motorun eksi her zaman yazdım yine yazarım. 7500TL ile Kuralkanı-Bajaj'ı satın almış gibi saygısızca mesajlar yazarak buranın huzurunu kaçırıyorsun. Hak aramanın da raconu var. Sorunlarının serviste çözülemediğini belgele ve o belgelerle tüketici hakem heyetine ayıplı mal başvurusu yap. Hakkını sonuna kadar ara. Sayfayı sabote ettiniz. Şurada iki satır yazıp bilgi paylaşımı yapamaz hale geldik.
Ayrıca yazılan 345 sayfa da "Bunun tek sebebi pazarlama müdürünün servise gidin banane demesiydi." diye bir ifade geçmedi. Tekrar söylüyorum. Ben kimsenin avukatı değilim. Ama sizin birilerinin tetikçiliğini yaptığınızı düşünüyorum artık.
sizede birilerinin yardakçılığını yaptığınızı söyleyenler olabilir.
körlerin arasında tek gözlü adam kendini kral sanır
-
27 Haziran 2015, 08:16
#6884
Onca sorun ve probleme karşın netwera nın bu desteği aslında kendine olan zararın farkında değil galiba.
-
27 Haziran 2015, 09:59
#6885
Valla arkadaşlar ekrem abi satış müdürü aslında burda bizimle birebir olacak kişi serviş müdürü olmalıydı neden böyle düşünüyorum ekrem abiye haksızlık yapıyoruz tamam hatrı sayılır para vererek motoru aldık sorunlar cıkması bizi hem üzüyor hem sinirlendiriyor bazen aldıgımız cevaplar tatmın etmıyor ve halıyle ekrem abıye saldırıyoruz ekrem abi iyi niyetli bir insan burda her yazılana bir cevap vermesede eminim bunlar toplantılarda ve ya firmada gündem konusu oluyordur 2015 modellerde yapılan iyileştirmeler neye göre yapıldı bunu anlamak lazım önce ne dedik sele rahatsız uzun yol işkence oluyor dedik seleye iyileştirme yapıldı denge sensoru dedık yeri değişti akuler sıvı akıttı eksoz boya attı dendı akuler değişti vs yanı burda yazılanları görmezden gelmedıklerı aşikar ben ekrem abıye zıyaretımde geldıgınde abi bazen çok saygısızca ve yuksek dozda eleştiri yapılıyor ben olsam formda olmazdım dedıgımde buyuk olgunlukla karsılayıp form dunyasında böyle seyler olabılır bu cok normal dedi hepimiz ekrem abide birşeyler beklıyoruz sorunları cevaplaması dedıgım gıbı biz sorunu ıletıyoruz ekrem abıde servıs muduruyle konusup bızı bılgılendırıyor bazen söyledıklerımıze dıkkat etmemız gerekıyor derdımızı anlatalım saygı içerisinde bu sorunlarıda birbirimizi kırmadan halledelim
-
27 Haziran 2015, 10:38
#6886
ayzek adlı üyeden alıntı
Valla arkadaşlar ekrem abi satış müdürü aslında burda bizimle birebir olacak kişi serviş müdürü olmalıydı neden böyle düşünüyorum ekrem abiye haksızlık yapıyoruz tamam hatrı sayılır para vererek motoru aldık sorunlar cıkması bizi hem üzüyor hem sinirlendiriyor bazen aldıgımız cevaplar tatmın etmıyor ve halıyle ekrem abıye saldırıyoruz ekrem abi iyi niyetli bir insan burda her yazılana bir cevap vermesede eminim bunlar toplantılarda ve ya firmada gündem konusu oluyordur 2015 modellerde yapılan iyileştirmeler neye göre yapıldı bunu anlamak lazım önce ne dedik sele rahatsız uzun yol işkence oluyor dedik seleye iyileştirme yapıldı denge sensoru dedık yeri değişti akuler sıvı akıttı eksoz boya attı dendı akuler değişti vs yanı burda yazılanları görmezden gelmedıklerı aşikar ben ekrem abıye zıyaretımde geldıgınde abi bazen çok saygısızca ve yuksek dozda eleştiri yapılıyor ben olsam formda olmazdım dedıgımde buyuk olgunlukla karsılayıp form dunyasında böyle seyler olabılır bu cok normal dedi hepimiz ekrem abide birşeyler beklıyoruz sorunları cevaplaması dedıgım gıbı biz sorunu ıletıyoruz ekrem abıde servıs muduruyle konusup bızı bılgılendırıyor bazen söyledıklerımıze dıkkat etmemız gerekıyor derdımızı anlatalım saygı içerisinde bu sorunlarıda birbirimizi kırmadan halledelim
Konu kişiler üzerinden yürüyünce malesef yanlış anlaşılmalar olabiliyor. Yamahadan Osman bey Suzukiden Mahmut bey veya Kawasakiden Ahmet bey dersek sorun kişiselleştirmiş oluyoruz.
Fakat burdaki arkadaşların Ekrem beye sitem etmelerini doğal karşılıyorum çünkü kimileri Ekrem bey sayesinde Bu marka ile tanıştı.
Pek tabi menmun olan kişiler teşekkürlerini ileticek menmun olmayanda sitemlerini ileticek.
seninle tartıştığımız noktada genelde markayı kötülüyor olarak algılaman sebebiyle oldu. fakat distirübütör o markayı üretmez pazarlar ben stratejilerini doğru bulmadığım için eleştirdim bu günlük bir strateji değil 20 yıllık bir strateji.
kişiler değişir fakat distirübütör mantığı değişmez bu gün Ekrem bey var yarın İsmail bey gelir sistemleri değişmez ben bunu eleştirdim.
üründeki kronik ve yaşanan sorunlar varsa bu kullanıcıları ilgilendirir ama beni ilgilendirmez diyemem.
sonuçta ben olmasamda bir yakınım kullanabilir senin başına gelen kötü olayın belki daha kötüsü yakınımın başına gelebilir.
bizleri motosiklet sevdalılarını araba kullanan kişilerden ayıran bir özellik vardır dayanışma hat seviyededir. bir kaza benzin bitmesi veya öYlesine otaban kenarında durduğunda mutlaka motosiklet kullanan biri yanaşır ve bir problem olup olmadığını sorar. bu motosiklet kullanan kişilere has bir olgudur. o yüzdenki senin yaşamış olduğun hadise elbetteki burdaki beni ve diğer motosiklet kullanıcılarının yanında yer alması son derece doğal. hem üzüntüden hem olası başka kişilerin bu olayı yaşamaması için.
bazı kişiler motora bk atıyor karalıyor kötülüyor diyebilir.
ama sana adamlık nasıl birşeydir diye anlatayım bazıları adamlığı farklı anlamış.
sevdiğim biri büyüğüm veya küçüğüm bana yanlış yaptı beni zor durumda bıraktı fakat o kişi zor durumunda ben yanında olmazsam adamlığımdan o gün şüphe ederim. buda Zuzuuw kardeşimin yazısı hoşuma gitti. ANLAYANA SİVRİ SİNEK SAZ ANLAMAYANA SAZI KOMPLE SOKSAN AZ
-
27 Haziran 2015, 10:52
#6887
Amma sövdünüz Bajaj'a, duyan da yolda giderken ortadan ikiye ayrıldı sanır.
-
27 Haziran 2015, 10:57
#6888
Öncelikle "kötüler-dark side" tarafından bir kullanıcı olarak lütfen derdimizi anlatırken uslubumuza dikkat edelim genel türk karakteridir yabancıya iyi davranırız , kendimizden olana demediğimizi bırakmayız(Örneğin elin hristiyan ingilizine kız veririz alevi komşumuza kız vermek istemeyiz) , bunu bari bizler yapmayalım , Ekrem bey gibi değerli ve sektörde tecrübeli bir abimizin burada olması artı değerdir , burada amaç asla ve asla bağcıyı dövmek değil.
Bazılarımız bu motoru almış illa sorun olacaktır sorunları var , bu sorunları doğrudan firmaya iletme imkanı buldular.Karşımızda ticari bir firma var bu sorunların çözülmesi en başta onların lehine bir durum.Müşteriden olumsuz eleştiri geliyor ise bu firmayı daha yukarıya taşır , taşıyacaktır sorunlar çözüldükçe.(Ben mesela sevmediğim kimseyi eleştirmem)
Kimimiz ise benim gibi yeni motor bakıyor , Pulsar gerçekten önemli bir açığı dolduruyor , bulunduğum bölgede çok kaliteli bir servisleri var sadece bekliyorum , ikna olduğum anda anında bayinin kapısındayım.
Sonuçta hedeflerimiz ve beklentilerimiz aynı bunu anlatırken niyetimiz kimseyi kırmak değil , şahsım adına yanlış anlaşılan sözlerim oldu ise başta Ekrem Bey olarak herkesten kendi adıma özür dilerim.
-
27 Haziran 2015, 11:43
#6889
netwera adlı üyeden alıntı
Kimsenin avukatılığını yaptığım yok. Motorun eksi her zaman yazdım yine yazarım. 7500TL ile Kuralkanı-Bajaj'ı satın almış gibi saygısızca mesajlar yazarak buranın huzurunu kaçırıyorsun. Hak aramanın da raconu var. Sorunlarının serviste çözülemediğini belgele ve o belgelerle tüketici hakem heyetine ayıplı mal başvurusu yap. Hakkını sonuna kadar ara. Sayfayı sabote ettiniz. Şurada iki satır yazıp bilgi paylaşımı yapamaz hale geldik.
Ayrıca yazılan 345 sayfa da "Bunun tek sebebi pazarlama müdürünün servise gidin banane demesiydi." diye bir ifade geçmedi. Tekrar söylüyorum. Ben kimsenin avukatı değilim. Ama sizin birilerinin tetikçiliğini yaptığınızı düşünüyorum artık.
Hayırdır abicim
Sen neden alınıyorsun üstüne
Yoksa özel olarak aldıgın teşekkürün etkisindemisin hala
Benim hiçbir mesajımda saygısızlık yok agır eleştiri var
Ben huzur kaçırıyorum? ne güldüm sabah sabah
Sen yazılanları gelişi güzel okuyorsun anlaşılan
Emin ol bu sorunu firma çözerse 100lerce kullanıcı derin bir nefes alıcak
Ben onlarca kez yazdım servis olaya çözüm bulamıyor diye
Zaten servisin kendisi söylüyor fabrikaya iletin konuyu
Ayzek'in olayıda bunun canlı şahidi sen neyin kafasını yasıyorsun
Bir kişi ölümden döndü stop etme resetleme olayı yüzünden
Biraz olaya geniş bakın
Bu motor binlerce sattı trde
Her pulsarı olan MT'ye üyemi zannediyorsunuz
Forumda toplasan 50 60 pulsar kullanıcısı var bilemedin 100
Bununda %20 si sorun yaşıyoruz diyor tüm pulsar sahihlerinin birde foruma üye oldugunu düşün
BENİM EN UFAK BİR KÖTÜ NİYETİM OLSA
HERGÜN ANA SAYFADA BOY BOY KONULAR ANKETLER GÖRÜRSÜNÜZ
ama sende inceden birşeyler var hayırlısı diyelim
-
27 Haziran 2015, 12:33
#6890
Pulsar almaktan vazgecip yanlis anlasilmasin tarz ve fiyatdan dolayi scootere gecmis birisi olarak acizane fikrimi beyan ediyim.
Fikirleri yenmek en guclu dusmani yenmekten daha zordur. Bu tartismalar uzar gider. Kalp kirilir su mubarek gunlerde baska da bi cacik olmaz.
Bu sorunlar cok uzun zamandir gerek yabanci forumlarda gerekse Turkiye de dile getirilmektedir. Soru su Neden bu gune kadar ciddi bir cozum getirilememistir?
Servis basvurulari malum, fabrika yetkilileri, ithalatci herkez haberdar.
Sorun tespit edilemiyorsa bu nasil bir ureticidir?
Sorun tespit edildiyse neden geri cagrilma yapilmiyor, maliyetten mi kaciniliyor?
Benim icin marka model zerre kadar onemi yok. Ben yolda Allah'in selamini alip verdigim, hasbihal ettigim motor ustundeki kardesimi dusunurum. Gerisi lafi guzaf. Allaha emanet olalim hepimiz.
M otorcuyum ben, O na yürekten bağlıyım, T ek tekerde şahlanırken, O nun gidişine hastayım, R acing değil belki ama, EN GEÇ AKŞAMA YANINDAYIM
-
27 Haziran 2015, 12:42
#6891
20 liralık sensör işte 1.00 --- 1.23 saniyelere dikkat
-
27 Haziran 2015, 14:01
#6892
Arkadaşlar önümüzdeki hafta içi, Keşan dan Bursa/Yenişehir e seyahat planım var. Çanakkale üzerinden gideceğim. Yol çift şerit oldukça temiz yollar. Tek kişi bir sırt çantasıyla seyahat edeceğim. Mümkün olduğu kadar az benzin harcamak için ortalama kaç km. hız tercih etmeliyim sizce. 90 95 km hızlarda motor rahat gibi. Ayrıca daha 500 km. oldu motorum.
-
27 Haziran 2015, 14:59
#6893
Tİme_shİft42 adlı üyeden alıntı
20 liralık sensör işte 1.00 --- 1.23 saniyelere dikkat
Parçanın fiyatını bilmem ancak motor hatırı sayılır bir meblağ tutuyor.
Bazıları da uzay teknolojisi muamelesi yapmış. Şu sorunlar 3 bin tllik çin malı motorda olsa yerden yere vuracak adamlar nedense ısrarla markayı koruyorlar. Yahu sorun var işte, bir şekilde bu motoru alanlar çözüm istiyor. Bu kadar basit. Tamam Ekrem bey motoru güzel pazarladı. Baya satıldı motor. İyi de Ekrem bey satış ve pazarlama müdürüyse, bu şirketin bir de servislerden sorumlu müdürü vardır. Bastırır servislere, çözer olayı. Bu ne kendine bırakılmışlıktır öyle. Çin malı motorun grenajları zırıldar diye her başlığa yazan bazı pulsar sahibi arkadaşlar var, yahu zırıldama nedir, adamın motoru beton kırıyor, niye yazmıyorsunuz bunu da? Çin malı motor başlığına yolda durup dururken stop eder ne olduğunu anlayamazsın diyen arkadaşlar, yolda durup dururken stop eden bajaj'ı neden ısrarla savunuyorlar? Benim hiçbir markaya, hiçbir kişiye özel bir antipatim yoktur. Hep söyledim Ekrem bey'in burada olması bu motorun kullanıcıları için büyük avantajdır diye. Bir de bu adam üşenmiyor, her gün sorulanlara cevap veriyor. Ama işte bir marka sadece Ekrem bey'in davranışları ve tutumları ile büyük marka olmaz.
Evet Manuş Baba dinliyor, kitap, gazete okuyor ve düşünüyorum...
Düşünün, düşünmekle ölmüyor insan...
-
27 Haziran 2015, 15:00
#6894
Değerli Arkadaşlar,
Genelde tartışmalarınızı izliyorum. Denge sensörü, stop etme vb. sorunlar. Bu konuda sayın Ekrem Ata bizlere açıklama yapıyor. Kimimiz tatmin oluyor. Kimisi Ekrem Bey'in hatırına sineye çekiyor. Kimisi de daha bir kızgın olabiliyor. Bu ifadeler şahsa yönelik kırıcı açıklamalar olmaması halinde kabul edilebilir. Ancak bu sorunlar Türkiye de hemen hemen tüm sektörlerde yaşananların aynısı. Buzdolabı, televizyon, Otomobil, aklınıza ne gelirse... Ya Tüketici hatalı kullanmıştır. Ya da değiştireceğiniz parça garanti kapsamında değildir. Firma hiç hatalı üretimi kabullenmez. Bu Türkiye'nin etik sorunudur. Aldığınız lastik ilk 500 km gitmeden balon yapmıştır..garanti kapsamına girmez. Amortisör keçesi ilk 700 km de sızdırma yapmıştır.... garanti kapsamına girmez. O kadar çok örnek sayılabilir ki saymakla bitmez. Servisler ayrı bir gariplik örneği. Bir amortisör keçesini yetkili servisten talep edersiniz....Tanesini 40 TL den satmaya kalkar. Gider Kuralkan'ın resmi sitesinden talep edersiniz....Kargo masrafıyla birlikte 15 TL ye mal edersiniz.Böyle durumlarda gelişmiş ülkelere bakın... Hatalı üretim varsa geri çağırırlar. Servisler maliyet fiyatının çok çok üstünde fiyat talep etmezler. İşte bizim Ekrem Ata ile servisler ile bir sorunumuz olmamalı. Bizim sorunumuz.Etik değerleri koruyamayan Türk insanı ve bu insanların yönettiği Türk firmaları. haydi hep beraber söyleyelim. NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE...
Selam ve sevgilerimle..
-
27 Haziran 2015, 15:10
#6895
hitit63 adlı üyeden alıntı
Değerli Arkadaşlar,
Genelde tartışmalarınızı izliyorum. Denge sensörü, stop etme vb. sorunlar. Bu konuda sayın Ekrem Ata bizlere açıklama yapıyor. Kimimiz tatmin oluyor. Kimisi Ekrem Bey'in hatırına sineye çekiyor. Kimisi de daha bir kızgın olabiliyor. Bu ifadeler şahsa yönelik kırıcı açıklamalar olmaması halinde kabul edilebilir. Ancak bu sorunlar Türkiye de hemen hemen tüm sektörlerde yaşananların aynısı. Buzdolabı, televizyon, Otomobil, aklınıza ne gelirse... Ya Tüketici hatalı kullanmıştır. Ya da değiştireceğiniz parça garanti kapsamında değildir. Firma hiç hatalı üretimi kabullenmez. Bu Türkiye'nin etik sorunudur. Aldığınız lastik ilk 500 km gitmeden balon yapmıştır..garanti kapsamına girmez. Amortisör keçesi ilk 700 km de sızdırma yapmıştır.... garanti kapsamına girmez. O kadar çok örnek sayılabilir ki saymakla bitmez. Servisler ayrı bir gariplik örneği. Bir amortisör keçesini yetkili servisten talep edersiniz....Tanesini 40 TL den satmaya kalkar. Gider Kuralkan'ın resmi sitesinden talep edersiniz....Kargo masrafıyla birlikte 15 TL ye mal edersiniz.Böyle durumlarda gelişmiş ülkelere bakın... Hatalı üretim varsa geri çağırırlar. Servisler maliyet fiyatının çok çok üstünde fiyat talep etmezler. İşte bizim Ekrem Ata ile servisler ile bir sorunumuz olmamalı. Bizim sorunumuz.Etik değerleri koruyamayan Türk insanı ve bu insanların yönettiği Türk firmaları. haydi hep beraber söyleyelim. NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE...
Selam ve sevgilerimle..
Hocam buzdolabının üzerine binip 120 km üzeri hız yapamadığımıza göre o en fazla bozulur ki ben evimde kullandığım bosch markalı beyaz eşyalarımın garanti olayından gayet memnunum. Kurcalarken kafasını karıştırdığım çamaşır makinasını garanti kapsamında beyin değiştirerek tamir etmişlerdi mesela.
Ben aldım bir pulsar, diyelim stop ediyor, denge sensörü zırıldıyor, ne bileyim reset atıyor falan, bunlardan birini veya bir kaçını aynı anda yaşadığımı varsayalım. Garantiyi sallayalım, kendi paramla yaptırmak istesem gene sonuç olumsuz. Arızanın tespiti veya çözümü yok ki. Kaldı ki insanlar Ekrem bey'in sözüne güvenerek, servis olayının kaliteli olacağına inanarak, markanın arkasında durulacağını düşünerek aldılar bunu. Ben çin malı motorumun servisine 1 kez gittim, bir daha önünden geçmedim. Kabul, ama o kadar boktan servis işleyişi olduğunu az çok tahmin ediyordum zaten. Ama konu bajaj olunca durum farklı. Servisler de ciddi değişim, eleme ve iyileştirme yapılacaktı. Mondialin bisikletçiden bozma servislerinden farkı olmayacak ise, insanlar yaşadıkları sorunların çözümünü dışarda başka tamircilere yaptıracak ise, 2014 modelde üretim/tasarım hatası sonucu ortaya çıkan mağduriyetler giderilmeyecek ise o zaman kimse çıkıp BÜYÜK MARKA imajından bahsetmesin, en çok biz sattık, taç bizde diye gelmesin. En pahalı motoru 3 bin tl olan kubanın servisi ile yarışarak büyük olunmaz, kendinden üstün markanın, mesela hondanın servisiyle yarışarak büyük marka olunur.
Evet Manuş Baba dinliyor, kitap, gazete okuyor ve düşünüyorum...
Düşünün, düşünmekle ölmüyor insan...
-
27 Haziran 2015, 15:21
#6896
hitit63 adlı üyeden alıntı
Değerli Arkadaşlar,
Genelde tartışmalarınızı izliyorum. Denge sensörü, stop etme vb. sorunlar. Bu konuda sayın Ekrem Ata bizlere açıklama yapıyor. Kimimiz tatmin oluyor. Kimisi Ekrem Bey'in hatırına sineye çekiyor. Kimisi de daha bir kızgın olabiliyor. Bu ifadeler şahsa yönelik kırıcı açıklamalar olmaması halinde kabul edilebilir. Ancak bu sorunlar Türkiye de hemen hemen tüm sektörlerde yaşananların aynısı. Buzdolabı, televizyon, Otomobil, aklınıza ne gelirse... Ya Tüketici hatalı kullanmıştır. Ya da değiştireceğiniz parça garanti kapsamında değildir. Firma hiç hatalı üretimi kabullenmez. Bu Türkiye'nin etik sorunudur. Aldığınız lastik ilk 500 km gitmeden balon yapmıştır..garanti kapsamına girmez. Amortisör keçesi ilk 700 km de sızdırma yapmıştır.... garanti kapsamına girmez. O kadar çok örnek sayılabilir ki saymakla bitmez. Servisler ayrı bir gariplik örneği. Bir amortisör keçesini yetkili servisten talep edersiniz....Tanesini 40 TL den satmaya kalkar. Gider Kuralkan'ın resmi sitesinden talep edersiniz....Kargo masrafıyla birlikte 15 TL ye mal edersiniz.Böyle durumlarda gelişmiş ülkelere bakın... Hatalı üretim varsa geri çağırırlar. Servisler maliyet fiyatının çok çok üstünde fiyat talep etmezler. İşte bizim Ekrem Ata ile servisler ile bir sorunumuz olmamalı. Bizim sorunumuz.Etik değerleri koruyamayan Türk insanı ve bu insanların yönettiği Türk firmaları. haydi hep beraber söyleyelim. NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE...
Selam ve sevgilerimle..
Denge sensörü zırıltısına servis ne yapabilir değiştirsende gene aynısı oluyormuş stop etme sorununa servis ne yapabilir yada rölanti dalgalanmasına bu durum 2014 modellerin sorunlu olduğunu gösteriyor servise gittim sesi görmezden geldi bi şey olmaz diyor zaten 1 tane servis var eywllah dedim çıktım
Bu sorunlarla servis degil kuralkan Ekrem abi ilgilenecek sonra servisler bilgilendirilecek yoksa bu konular servislerin boyunu hayli aşıyor
-
27 Haziran 2015, 15:25
#6897
efendy06 adlı üyeden alıntı
Hocam buzdolabının üzerine binip 120 km üzeri hız yapamadığımıza göre o en fazla bozulur ki ben evimde kullandığım bosch markalı beyaz eşyalarımın garanti olayından gayet memnunum. Kurcalarken kafasını karıştırdığım çamaşır makinasını garanti kapsamında beyin değiştirerek tamir etmişlerdi mesela.
Ben aldım bir pulsar, diyelim stop ediyor, denge sensörü zırıldıyor, ne bileyim reset atıyor falan, bunlardan birini veya bir kaçını aynı anda yaşadığımı varsayalım. Garantiyi sallayalım, kendi paramla yaptırmak istesem gene sonuç olumsuz. Arızanın tespiti veya çözümü yok ki. Kaldı ki insanlar Ekrem bey'in sözüne güvenerek, servis olayının kaliteli olacağına inanarak, markanın arkasında durulacağını düşünerek aldılar bunu. Ben çin malı motorumun servisine 1 kez gittim, bir daha önünden geçmedim. Kabul, ama o kadar boktan servis işleyişi olduğunu az çok tahmin ediyordum zaten. Ama konu bajaj olunca durum farklı. Servisler de ciddi değişim, eleme ve iyileştirme yapılacaktı. Mondialin bisikletçiden bozma servislerinden farkı olmayacak ise, insanlar yaşadıkları sorunların çözümünü dışarda başka tamircilere yaptıracak ise, 2014 modelde üretim/tasarım hatası sonucu ortaya çıkan mağduriyetler giderilmeyecek ise o zaman kimse çıkıp BÜYÜK MARKA imajından bahsetmesin, en çok biz sattık, taç bizde diye gelmesin. En pahalı motoru 3 bin tl olan kubanın servisi ile yarışarak büyük olunmaz, kendinden üstün markanın, mesela hondanın servisiyle yarışarak büyük marka olunur.
Söylediklerinize tümüyle katılıyorum. Aklıma hemen şu geliyor. Eğer Pulsarın fiyatı 8 bin değil de 15 bin TL olsaydı. Mevcut bu sorunlar hemen giderilebilir miydi? Yine de sanmıyorum. Büyük Marka olmak için sermayeye, çok kaliteli satıcı ve servis ağına ve tabi ki zamana ihtiyaç var. Ama size şunu söyleyebilirim. Hiç bir zaman bu üç unsur kısa zamanda bir araya gelemeyecek. Dedim ya kültür meselesi Hem üretici hem distrübütör hem satıcı hem servis hem de tüketici ahlaki boyutlarda gelişmeden hiç bir sorun çözülemez.
-
27 Haziran 2015, 15:28
#6898
hitit63 adlı üyeden alıntı
Söylediklerinize tümüyle katılıyorum. Aklıma hemen şu geliyor. Eğer Pulsarın fiyatı 8 bin değil de 15 bin TL olsaydı. Mevcut bu sorunlar hemen giderilebilir miydi? Yine de sanmıyorum. Büyük Marka olmak için sermayeye, çok kaliteli satıcı ve servis ağına ve tabi ki zamana ihtiyaç var. Ama size şunu söyleyebilirim. Hiç bir zaman bu üç unsur kısa zamanda bir araya gelemeyecek. Dedim ya kültür meselesi Hem üretici hem distrübütör hem satıcı hem servis hem de tüketici ahlaki boyutlarda gelişmeden hiç bir sorun çözülemez.
Hocam iyi de, işte başa sarıyoruz o zaman Motorlu taşıt bu, bunun arızası cep yakmakla kalmaz, can da yakar yerine göre ki yaktı da zaten. Dolayısı ile buna "ses açma tuşu çalışmayan cep telefonu" muamelesi yapamayız.
Evet Manuş Baba dinliyor, kitap, gazete okuyor ve düşünüyorum...
Düşünün, düşünmekle ölmüyor insan...
-
27 Haziran 2015, 15:30
#6899
efendy06 adlı üyeden alıntı
Hocam buzdolabının üzerine binip 120 km üzeri hız yapamadığımıza göre o en fazla bozulur ki ben evimde kullandığım bosch markalı beyaz eşyalarımın garanti olayından gayet memnunum. Kurcalarken kafasını karıştırdığım çamaşır makinasını garanti kapsamında beyin değiştirerek tamir etmişlerdi mesela.
Ben aldım bir pulsar, diyelim stop ediyor, denge sensörü zırıldıyor, ne bileyim reset atıyor falan, bunlardan birini veya bir kaçını aynı anda yaşadığımı varsayalım. Garantiyi sallayalım, kendi paramla yaptırmak istesem gene sonuç olumsuz. Arızanın tespiti veya çözümü yok ki. Kaldı ki insanlar Ekrem bey'in sözüne güvenerek, servis olayının kaliteli olacağına inanarak, markanın arkasında durulacağını düşünerek aldılar bunu. Ben çin malı motorumun servisine 1 kez gittim, bir daha önünden geçmedim. Kabul, ama o kadar boktan servis işleyişi olduğunu az çok tahmin ediyordum zaten. Ama konu bajaj olunca durum farklı. Servisler de ciddi değişim, eleme ve iyileştirme yapılacaktı. Mondialin bisikletçiden bozma servislerinden farkı olmayacak ise, insanlar yaşadıkları sorunların çözümünü dışarda başka tamircilere yaptıracak ise, 2014 modelde üretim/tasarım hatası sonucu ortaya çıkan mağduriyetler giderilmeyecek ise o zaman kimse çıkıp BÜYÜK MARKA imajından bahsetmesin, en çok biz sattık, taç bizde diye gelmesin. En pahalı motoru 3 bin tl olan kubanın servisi ile yarışarak büyük olunmaz, kendinden üstün markanın, mesela hondanın servisiyle yarışarak büyük marka olunur.
Haklısınız.Can güvenliği nedeniyle yürüyen mekanizmalarda çok daha titiz çalışılmalı
-
27 Haziran 2015, 15:39
#6900
efendy06 adlı üyeden alıntı
Parçanın fiyatını bilmem ancak motor hatırı sayılır bir meblağ tutuyor.
Bazıları da uzay teknolojisi muamelesi yapmış. Şu sorunlar 3 bin tllik çin malı motorda olsa yerden yere vuracak adamlar nedense ısrarla markayı koruyorlar. Yahu sorun var işte, bir şekilde bu motoru alanlar çözüm istiyor. Bu kadar basit. Tamam Ekrem bey motoru güzel pazarladı. Baya satıldı motor. İyi de Ekrem bey satış ve pazarlama müdürüyse, bu şirketin bir de servislerden sorumlu müdürü vardır. Bastırır servislere, çözer olayı. Bu ne kendine bırakılmışlıktır öyle. Çin malı motorun grenajları zırıldar diye her başlığa yazan bazı pulsar sahibi arkadaşlar var, yahu zırıldama nedir, adamın motoru beton kırıyor, niye yazmıyorsunuz bunu da? Çin malı motor başlığına yolda durup dururken stop eder ne olduğunu anlayamazsın diyen arkadaşlar, yolda durup dururken stop eden bajaj'ı neden ısrarla savunuyorlar? Benim hiçbir markaya, hiçbir kişiye özel bir antipatim yoktur. Hep söyledim Ekrem bey'in burada olması bu motorun kullanıcıları için büyük avantajdır diye. Bir de bu adam üşenmiyor, her gün sorulanlara cevap veriyor. Ama işte bir marka sadece Ekrem bey'in davranışları ve tutumları ile büyük marka olmaz.
Sorun var çözüm yok arama kısmında çoğu kullanıcıda bu sorunlar olduğu görülüyor artık 2 el deyerimiz düşer ilerde satamayız düşünceside olabilir sorun varsa çözümüde olmalı
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 9 kullanıcı var. (0 üye ve 9 misafir)