Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
25 Haziran 2015, 19:05
#6821
Mengu16 adlı üyeden alıntı
Satılmış motora servis elemanının binmesi çok normal, motor müşteriye teslim edilmeden önce test edilmek zorunda zaten. Adam binecek ki motorun tekerini gidonunu falan takarken bir yanlış yapılmış mı veya dikkat çeken bir üretim hatası var mı görebilecek.
Cenkito gelsin burada sıfır kros motor ile tek teker yapacaktım abi diyen servisi, ben de sıfır diye 6,5 km'de aldığım motoru anlatayım.
Motor öyle 8-10 km giderek yada tek teker yapılarak test edilmez, ne idüğü belirsiz çırak tarafından hiç test edilmez. Teker milini egzosta sokmazsan zaten geri kalan parçaların 90% ı bu şekilde dışarıdan alınan motorlarda montajlı geliyor, montaj hatasını test edecek bir durum yok yani.
Reklamlar
-
25 Haziran 2015, 19:13
#6822
Zuzuuw adlı üyeden alıntı
Cenkito gelsin burada sıfır kros motor ile tek teker yapacaktım abi diyen servisi, ben de sıfır diye 6,5 km'de aldığım motoru anlatayım.
Motor öyle 8-10 km giderek yada tek teker yapılarak test edilmez, ne idüğü belirsiz çırak tarafından hiç test edilmez. Teker milini egzosta sokmazsan zaten geri kalan parçaların 90% ı bu şekilde dışarıdan alınan motorlarda montajlı geliyor, montaj hatasını test edecek bir durum yok yani.
Hor kullansın ya da müşterinin motoruyla çarşıya alışverişe gitsin demiyorum. Deneme turu atacak işte. Belki müşterinin ilk motoru olacak bir hata çıktığını nasıl anlayacak. Motoru patlatana kadar motordan çıkan garip seslere anlam vermeden sürmeye devam eden insanlar bile var sonuçta. Pulsar'ın yağ pompası arızasından motoru patlatan biri vardı mesela motoru sürekli dinlese üst kapak yağsız kaldığında çıkacak olan anormal sesleri fark ederdi.
-
25 Haziran 2015, 19:24
#6823
Mengu16 adlı üyeden alıntı
Hor kullansın ya da müşterinin motoruyla çarşıya alışverişe gitsin demiyorum. Deneme turu atacak işte. Belki müşterinin ilk motoru olacak bir hata çıktığını nasıl anlayacak. Motoru patlatana kadar motordan çıkan garip seslere anlam vermeden sürmeye devam eden insanlar bile var sonuçta. Pulsar'ın yağ pompası arızasından motoru patlatan biri vardı mesela motoru sürekli dinlese üst kapak yağsız kaldığında çıkacak olan anormal sesleri fark ederdi.
Motor sıkıntılı ise acemi napsın Nasıl olsa elinde kalacakmış, bir virajda teker kilitleyip parçalara ayrılma tehlikesi ile karşı karşıya kalmaktansa (yeni koz geçti ya elimize, hıaasdas) yağsızlıktan motor yemek daha evladır. Arkadaş şanslıymış.
-
25 Haziran 2015, 21:31
#6824
İşsiz güçsüz degilim insanları kişiliklerine laf atmanız onlar hakkında ahlaksızca yazılan yazılar size hiç yakışmıyor attila extreme buna ne ihtiyaç duyuyorsun.
-
25 Haziran 2015, 21:46
#6825
ninja h2 adlı üyeden alıntı
İşsiz güçsüz degilim insanları kişiliklerine laf atmanız onlar hakkında ahlaksızca yazılan yazılar size hiç yakışmıyor attila extreme buna ne ihtiyaç duyuyorsun.
Parasız avukat olduğu içindir, gerisi laf-ı güzafdır, NET.
-
25 Haziran 2015, 21:56
#6826
150'lik çinlimi 220 cc yaptığımda 8000 devire kadar Pulsar ile kafa kafaya gider mi acaba Bütün parçaları toplayıp motoru modifiye edeceğim günü heyecanla bekliyorum. Haftaya pazar günü olabilir.
-
25 Haziran 2015, 22:08
#6827
Mengu16 adlı üyeden alıntı
150'lik çinlimi 220 cc yaptığımda 8000 devire kadar Pulsar ile kafa kafaya gider mi acaba
Bütün parçaları toplayıp motoru modifiye edeceğim günü heyecanla bekliyorum. Haftaya pazar günü olabilir.
şaka yapmıyorsun değilmi ??
körlerin arasında tek gözlü adam kendini kral sanır
-
25 Haziran 2015, 22:12
#6828
bektanist adlı üyeden alıntı
şaka yapmıyorsun değilmi ??
8000 devirde 16 beygir olacak boru mu. Pulsarın güç eğrisi tahminlerime göre de 8000 devirde 15-16 beygir bişey veriyo.
-
25 Haziran 2015, 22:15
#6829
Mengu16 adlı üyeden alıntı
8000 devirde 16 beygir olacak boru mu. Pulsarın güç eğrisi tahminlerime göre de 8000 devirde 15-16 beygir bişey veriyo.
senin elinden geliyo yapta bizde görelim.
fotoları paylaşırsın yada video artık hangisi kolayına gelirse kolay gele.
körlerin arasında tek gözlü adam kendini kral sanır
-
25 Haziran 2015, 22:27
#6830
bektanist adlı üyeden alıntı
senin elinden geliyo yapta bizde görelim.
fotoları paylaşırsın yada video artık hangisi kolayına gelirse kolay gele.
Yapıp görmek lazım. Düşük devirlerde Pulsar'ın motoru çok cansız. 0-100km hızlanması 8000 deviri geçilmeden yapıldığında hava soğutmalı ve karbüratörlü bile olsa 220cc bir motorun Pulsar'ı geçme ihtimali var.
-
25 Haziran 2015, 22:36
#6831
Mengu16 adlı üyeden alıntı
Yapıp görmek lazım. Düşük devirlerde Pulsar'ın motoru çok cansız. 0-100km hızlanması 8000 deviri geçilmeden yapıldığında hava soğutmalı ve karbüratörlü bile olsa 220cc bir motorun Pulsar'ı geçme ihtimali var.
mengu stop etme olayını çözemicez bari şu denge sensörü olayına el atsan=)
platigi keserek içindeki bilyayı çıkarsak ne olur acaba
zaten ucuz birşey
-
25 Haziran 2015, 22:43
#6832
fatih. adlı üyeden alıntı
mengu stop etme olayını çözemicez bari şu denge sensörü olayına el atsan=)
platigi keserek içindeki bilyayı çıkarsak ne olur acaba
zaten ucuz birşey
Eğer sensör analogsa motor dikken sensörün verdiği voltaj değerini ölçüp, oraya ona göre sensör çok basit bir elektronik devre konulabilir. 2 tane dirençle yaparsın bi tane gerilim bölücü, motor sürekli dik konumdaymış gibi gösterirsin. Ayaklık müşürü de çok sakat, bilinçli sürücüler için çok gereksiz. Düşünsenize ayaklık müşürünün bir viraj dönerken bozulduğunu ve motoru stop ettiğini.
-
25 Haziran 2015, 23:03
#6833
Bu pulsarlardaki denge sensörü problemi nedir böyle madem sorun çıkaracak bilerkmi bajaj bunu yapıyor bu problemin derhal giderilmesi gerek .
-
25 Haziran 2015, 23:06
#6834
Mengu16 adlı üyeden alıntı
Eğer sensör analogsa motor dikken sensörün verdiği voltaj değerini ölçüp, oraya ona göre sensör çok basit bir elektronik devre konulabilir. 2 tane dirençle yaparsın bi tane gerilim bölücü, motor sürekli dik konumdaymış gibi gösterirsin. Ayaklık müşürü de çok sakat, bilinçli sürücüler için çok gereksiz. Düşünsenize ayaklık müşürünün bir viraj dönerken bozulduğunu ve motoru stop ettiğini.
benim çinlide bile bozulmadı ayaklık sensörü, yağmurlu havalarda sapıtıyor bazen ama kumanda üzerinden marş yaptığımda tüm sensörler devre dışı kalıyor, hatta ve hatta sebebin bilmiyorum ama motor normalde 9,5k devirde kesiliyor ise kumanda üzerinden marş aldığı zaman kesiciye girmiyor gibi bir havası var.
Ayaklık sensörünü iptal ettiğim 2 gün düşme tehlikesi geçirdim, hep açık unuttum. bence çok faydalı, iptal etmek yerine daha pratik bir çözüm bulman lazım. Kaldı ki bugüne kadar pulsarın ayaklık sensörünün ateşlemeyi kesmiş olduğu bir vaka var mı ? İzolasyonu iyi ise sıkıntı çıkarmaz.
-
25 Haziran 2015, 23:08
#6835
Ya forumu takip edemez oldum, önüne gelen giriyor, aklına estiğini yazıyor, burası muhabbet etme yeri değil, pulsar 200 ns kullanıcı formu, bajajı olanda deyil, pulsarı olan veya kullanan yazsın, okumaya yetişemiyorumya, kimse kızmasın ama doğru olan bu, muhabbet isteyenler Sohbet bölümüne girsin lütfen.
-
25 Haziran 2015, 23:09
#6836
Motor vitesteyken rölantiye düşünce stop etmiyomuş gibi sanki, denge sensörü koymuşlar motoru düşürdüğünde stop edecekmiş. Bu motorun enjeksiyonu öyle bişey ki 3000 devirde bile kalkış yaparken deviri sabit tutamıyo stop ediyo. Normalde karbüratörlülerde yavaş kalkıcaksam 2000 devirde bile kaldırırım. Motorun viteste kalıp da yere düştüğünde fırıldak gibi dönecek olması tamamen hayal ürünü Onu yapabilecek enjeksiyon sistemi yok bu motorda.
-
25 Haziran 2015, 23:18
#6837
Denge sensörü zırıltısı nasıl bir şey devirle birliktemi hareket ediyor rölantide zırıldıyormu ne biçim bi ses neye benziyor ?.
-
26 Haziran 2015, 00:46
#6838
Tİme_shİft42 adlı üyeden alıntı
Denge sensörü zırıltısı nasıl bir şey devirle birliktemi hareket ediyor rölantide zırıldıyormu ne biçim bi ses neye benziyor ?.
Yokmu bişey yazacak motorumda ses var denge sensörümü değilmi öğrenmem gerek o gıcık sesi duydukca ben delleniyorum
-
26 Haziran 2015, 01:11
#6839
Tİme_shİft42 adlı üyeden alıntı
Yokmu bişey yazacak motorumda ses var denge sensörümü değilmi öğrenmem gerek o gıcık sesi duydukca ben delleniyorum
böyle sanki deponun orda bir vida gevşemiş motor devirlendikçe zırırdıyor
Koca firma fabrika ufacık bir soruna bile çare bulamıyor
Tabi bizim servis agımız trde 1 numara sokak köşelerinde
stop etmeyi bile geçtim
ondan sonra millette çamur atıyorsunuz bilmem ne
sayın pazarlama müdürü
1 sene oldu denge sensörüne bile çare bulamıyorsunuz bumudur sizin satış politikanız
her 10 motorunuzdan 7si türkiye yollanında zırırdıyarak ve güvenli sürüş yaparak ilerliyor bundan gurur duyun
Bu bir eleştiri degil GERÇEK
sorunlarımıza çare bulun
-
26 Haziran 2015, 01:15
#6840
Herkese iyi forumlar. Benim galiba çok büyük bir problemim var. Geçen gün motoru yıkadım benzinlikte. Sonra çalıştırdım bir garip çalışıyordu gaz verdim stop etti tekrar çalıştırdım vitese taktım pat yine stop etti. Biraz bekledim sonra çalıştırdım benzinlik içinde bir kaç tur attım stop etmedi devam ettim. Bugün bir şey fark ettim ışıklarda kalkacaktım 5000 devire falan getirdim tam kalkacağım debriyajı saldım devir düştü yavaş yavaş kalktı sonra bunu neden yapmış olabilir. Çok tuhaf bir durum. Okuyan herkese şimdiden teşekkürler.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 11 kullanıcı var. (0 üye ve 11 misafir)