Ben CB 125 in üstüne ceketimi bile asmaM. No kalitesi? Yada neyi var ki kaitesi olculebilecek.
Kuru motor.
Gw daha kalitelidir ama 600 liraya on camurluk satmak bu kaiteyi yansitmaz.
10 kere bajaj in çamurlugunu Kırarım yenisini alırım o paraya
Ben CB 125 in üstüne ceketimi bile asmaM. No kalitesi? Yada neyi var ki kaitesi olculebilecek.
Kuru motor.
Gw daha kalitelidir ama 600 liraya on camurluk satmak bu kaiteyi yansitmaz.
10 kere bajaj in çamurlugunu Kırarım yenisini alırım o paraya
Japon motosikletlerin parçaları kaliteleriyle dogru orantılı olamayacak kadar pahalı. Motosiklet dediğin şey düşer, hasar görür. Bu nedenle bir çamurluğa 600 TL isteniyorsa o çamurluğun üretildiği başta materyal olmak üzere herşeyini sorgulamak lazım. Çamurluğu 600 TL edecek motosiklet 250 cc olmaz olmamalı.. Yedek parçası olan ve fiyatı makul olan motosikleti tercih etmeliyiz ki bu 6** TL ler daha sonra 16** Tl lere çıkmasın..
Şahsen Pulsarın çamurluğu ile Suzuki çamurluğu arasındaki kalite farkının fiyatlarıyla doğru orantılı olduğunu hiç düşünmüyorum. Gereksiz pahalı 600 TL . O kadarda değil.
Yazmayım yazmayım diyorum tutamıyorum kendimi
kimi demiş sen bilmem ne kimi demiş ne bilmem ne
Ama stop etme olayı yine aralara kaynamış sorunu yaşıyanlarda
korkar olmuş foruma yazmaktan öyle bir baskı yaratılmaya çalışılıyor
Bugun servise gittim kendi kendine bozulan ve zırıldayan denge sensörünü degiştirmeye
Yalan oldu yarına kaldı tartışmaktan bir vida bile sökemedik
Ustayla zeten ahbab olduk
Tam 1 1.5 saat stop etme olayını konuştuk
yarım saati ayzek'in olayı
Malesef ayzek ustayla başa çıkamadım teker kitleme kitlememe daha doğrusu berabere kaldık=)
Bazı yerlerde çocuk gibi iddaya girdik bazı yerlerde baya haralet bastı ikimizi=)
Usta dedim 4 kere akü degişmiş
Bak dedim kayalar motor facebookta pazarlama müdürü yere gök'e sığdıramıyor
Bende oruçluyum ustada oruçlu size satır başlarını aktarayım
Ustanın aynen dediklerini aktarıyorum
servise gelen 10 pulsardan 5i STOP ETME sikayetiyle geliyor diyor
Siz diyor sorunu tam anlatamıyorsunuz motor giderken stop etmez
Ne yaşıyorsanız onu anlatın....motor debraj ön fren sırasında stop ediyor deyin diyor
Ben diyor bu olayı çözerim ama fabrika bana bir tane pulsar vermesi gerekiyor (arızanın kaynagını bulmak için)
Bakın bilmiyor sadece bulmaya çalışırım diyor
Hatta sırf bu şikayetler için kendisi bile almayı düşünüyormuş sorunu çözmek adına
ARKADAŞLAR HERKES KENDİNİ KANDIRMAYI BIRAKSIN LÜTFEN
sizin motorunuz stop etmeyebilir veya stop eden motorunuz var ama hatayı kendinizde arıyor olabilirsiniz
tesadüfün böylesi olamaz
vallahide billahide tam o sırada pulsarlı bir arkadaş gelip daha tam durdu motoru kapatmadan
Arkadaşım motorunda stop etme sorunu varmı dedim ustada yanımızda EVET var dedi
Bak dedim görüyorsun demi usta derdimizi anlatamıyoruz pazarlama müdürüne
Adam napsın fabrikaya iletin diyor
iletiyoz ustam benim diyorum pazarlama müdürüde size gönderiyor bizi zaten
Bu arada devir dalgalanma olayını fabrikada hintli ustalara söylemiş 1 sene önce
rolanti sensör bozuk degişmesi lazım ama nafile
Yani arkadaşlar bu motorun stop etme
devir dalgalanma
denge sensörü ((sökerim diyorsanız motor arıza ısıgı yakıyor sürekli))
sorunu vardır
inanmakta zorluk çekiyorum pazarlama müdürü hala ürünlerimiz türkiyenin her yerinde bilmem bilmem ne diyor=)
Bak diyor bilmem x bey eşiyle şuraya gitmiş burdan gelmiş şurayı ziyarete gitmiş
Bu arada bir kişi bu olay yüzünden ölümden döndü belki ömür boyu her motora bindiginde bu psikolojiyle binecek
BEKARA KARI BOŞAMAK KOLAY ARKADAŞLAR
Cg motormu sandın bu motoru drift koruma demiri alıpta takasın özel koruma demiri tasarlamak gerekir
oruç kafanıza mı vurdu arkadaş?
Tasarlasınlar o zaman ..... onu da mı ben yapacam? motor bloğu cg değil diye kolumuzu bacağımızı mı kıralım?
GEREKİRSE MOTOR 2'YE BÖLÜNECEK, PİSTONLAR KOLLARINI KALDIRIP "ALLAHU AKBAAARRRR" diye bağıracaklar ama KORUMA DEMİRİ KIRILMAYACAK. O zaman ne işime (buraya aslında başka bir kelime gelecek) yaradı koruma demiri?
Takoz ile koruma demiri arasındaki farkı öğrenin önce, bu takoz değil, önceliği insanı korumak motoru değil?
Talaşlı üretim yaptırabilirim diyen varsa, motorunun 8-10 tane önden yandan fotoğrafını çekip yollasın, 3 boyutlu anime projeksiyon yaparak ben o motora koruma demiri tasarlayayım. , buradan oynatır oynatır güleriz.
Ne boş insanlar var adam sym almış burda takılıyor maksat milletle uğraşayım bana sövsünler diyor heralde honda çok alakalı demiş bide daha geçen gün konusunu gördüm adam 1aydır cbr için parça bekliyordu
Yaz kardeşim yaz. Kimseyi korkuttuğum veya korkuttuğumuz yok. Ama yazmak için önce forumu güzelce oku. Stop etme olayını reset atma ile birleştirmişsin. Ya önceki yazılanları iyi okumadın. Ya da art niyetlisin.
Motoru stop eden 10 kişiden 5'i var ya. Onlar yazsın. Başkalarının sorunlarını nakletmek vazgeçin artık.
Pulsar'daki koruma demiri motoru korumak için tasarlanmış muhtemelen ki amaç ta o zaten hangi firma sürücüyü korusun diye koruma demiri üretiyorki? http://youtu.be/5YVCYMYwtDo paylaştığım linkte sizin istediğiniz gibi hem sürücüyü hem motoru koruyabilicek bi demir var sanırım bahsettiniz tamda buydu.
Not: 4500 km dir denge sensörü zırıldaması harici hiç bir problem yaşamadım pulsar'da. Pulsar almadan önce inazuma almaya niyetim vardı maddi açıdan sıkıntı oldu ve gidip pulsar aldım çok şükür memlunum. Gönül isterki daha iyilerini almak ama malesef şartlar. Hayırlı akşamlar.
iki teker candır can
ege 22 senin pulsarınmı var bu kadar destekliyorsun.
hüseyin karaman adlı arkadaşım KTM duke 200 kullanıyor bide honda hornet 600ü var sonra pulsara laf ediyor serviste ne işlem gördüğü kayıtlı birazdan üye olup şasi numaram ve servisin telefon numarasını yazacağım merak edenler baksın ayrıca motorumu 7.500 e satıyorum adıyaman merkezden gelip 7.200 verdiler vermedim çünkü satarsam ne alacağım?
Hüseyin Kahraman tam 3 kez contaları mı değişti ? stop etme var tamam da sen bir kez buraya gelsen insanın bile kuruduğunu görürsün adıyaman-gaziantep-şanlıurfadaki hiçbir pulsarda yağ terleme yok conta olayına gelirsek hiçbirşeyi değişmedi sadece şanzımanın oraya gelen kablonun dibinde yağ kaçağı vardı orada fabrikada tam otutturulmadığı için sızdırma oluyormuş yeri tam sıkıştırılarak lastik fitili operasyonu yapıldı senin ve forumdakilerin anlayacağı 3 kez yetkili servis tarafından contam değişmedi hala yağ sızdırmıyor yokuş aşağı stop ediyor!!!!!!!!!!! AYRICA BENİ FACEBOOK'tan engellemiş durumda çünkü haksız o yüzden ve burda abartılı olarak konuşuyor ve barkını geçtiğini düşünüyorum sanırım KTM'den para alıyor!!!!!!!!!!!!!!
Fatih bey yazdıklarınız kayda geçiyor.Bunları değerlendirecek olan Kuralkan ve servis sağlayıcılarıdır.Gerisi hiç önemli değildir.Taner beyin olayı ile ilgili bilgi bekliyoruz.Ne bekliyoruz.Olan kazanın temelinde 4 kez servise gidip sorununa çözüm bulamamış arkadaşımızın kazasının sebebinin onu servise getiren sorun olmasıdır.Bu durumda Kuralkandan şunu bekleme hakkımız doğuyor.Servis sorumluluğundan kaçmadan bu kazanın sorumluluunu üstlenmek.Arkadaşımıza yeni bir motor vermek ve Bu sorunun teşhisini yapıp ilgili araçları servise çağırarak bu kara lekeyi hem servislerinin hemde kendi kurumsal Bajaj/Kuralkan üzerinden kaldırmasıdır.Bu konuda yapacağı girişim motorsikletçiler açısındanda olumlu algılanacaktır.Bu yapılırsa şayet markanın imajı o zaman yükseltecektir arkadaşlar.
Barkın a laf yok adam Türkiyede tek dyavol 77 ninde yalan söylediğine inanmıyorum bir bildiği var söylüyor.
malum şahsı günahım kadar sevmem,
ama kablo girişinden ve yağ filtresi kapağından yağ sızdıran pulsarlar var. Yağ filtresi kapağının contasını değiştirerek bu sorun önleniyor diye biliyorum, ama marş kablosu muydu, sol tarafta, yağ ekleme tapasına benzeyen metalik kapağın hemen önünden motora giren kabloların dibinden yağ sızdırıyor, aşırı terleme yapıyor. Buradaki kabloların dibi benim baktığımda silikon ile doldurulmuştu. Orjinal midir eleman kendi mi doldurdu bilmiyorum. Ama orjinalse ileriki üretimde revize edilmeli. Silikonla motor bloğu mu kapatılır lan ?
kimden bahsediyorsun zuzuuw
Herkese iyi forumlar. Ben bugün servise gittim yağı yağ filtresini değiştirdiler zinciri dibine kadar germişler. neyse yağ seviyesine bir bakayım dedim o cam neredeyse tamamen yağ gösteriyor şimdi camın yanında iki tane çizgi var o iki çizginin arasında mı olması gerekiyor motor fena performans kaybetti.
evet yağ motor dik dururken 2 çizginin ortasında olması gerekiyor
bir şırınga birde serum yardımıyla yağı boşaltabilirsin
zinciride mutlaka biraz bollaştır oyle çık yola
yoksa kopabilir sürüş anında gerisini sen düşün
ama ben senin yerinde olsam motoru o servisin kafasına atarım
malesef servisler böyle işte yetersiz tecrubesiz acemi
onlarında suçu yok ama bunlara servis veren malesef bakın bizim şu kadar servis ağımız var
hepsi motoru yalamış yutmuş 2 3 ayda bir özel egitim veren firma
Benim eski tvs apache servisi bile suzuki servisiydi
10 numara servis tecrube deneyim soruna nokta atışı vuran servisti
Millette sanıyor pulsar sahiplerinin hepsi MT ye üye sorunu olan herkes buraya yazıyor
bakın sizden başka sorun yaşayan yok=)=)
Daha ne yaşıyanlar var
Ya ben normalde Bodrum da ki servise götürüyordum. Bodrum dan Çerkezköy/Tekirdağ a geldim baktım netten buldum servisi gittim. 10.000 bakımına geldim iyi her şey güzel aldı motoru dükkana yağı değiştirdi yağ baktım filtreyi değiştirmeye niyeti yok çıkardı filtreyi bunu değiştirmeye gerek yok ama istiyorsan değiştireyim dedi :D değiştirdi onu da servis bana buna ne kadar yağ koyuluyor diye sordu :D ben de kullanma kılavuzundaki değerleri söyledim neyse doldurdu zinciri gerdi baaya germiş onu da zaten. sonra tamam bitti dedi. Sorduğu bir başka soru 5000 bakımında neler yaptılar ? offf dedim be abi gitti motor :D Bodrum da komple söküyordu her şeyine bakıyordu :D
Servis aginin hicbir onemi yok , urunde uzmanlasmis ve derinlesmis ustalarin onemi var..Ustune birde analitik zeka ve yetenek eklersen en ideal adami bulursun..
Turkiyedeki motosiklet servisleri facia..Bu kadar cok servis noktasi olmasina gerek yok sorunlari coze coze ilerlemis ve bir databank olusturma kabikiyetine sahip burkac yer olmasi yeterli..
Ancak israrla kullanici her defasinda servislerin cozum uretemeyen surekleri icine sokuluyor..Bu israr nedir anlamak mumkun degil..
Servisin kabahati yok bence nasil proses ederseniz modeli adamlarda ona gore hareket eder..
Burada bir Pazarlama Muduru var muhatap Satis Sonrasi Servis Muduru yok??!! burada bile tuhaf bir durum sozkonusu..
1 yili gecmis halen stop etme sorununa,denge sensorune vs cevap verip noktayi koyacak bir Satis Sonrasi Hizmetler Mudurumuz yokmu Kuralkan..
Olsaydi bu durumlara belki hic gelinmeyecekti..Belkide vardir ama oda hala bu sirunlara net olarak cevap veremiyordur..
Japon lobisinden cok neden nasil bunlar oldu ,hala neden bazi seyler cozulemedilerin cevabi verilseydi daha iyi olurdu kanaatindeyim..
Az bucuk teknik bilgimle ben diyorumki bu sorunlar ciddi ve detayli bir tetkik ile cozulurdu ancak gerekeni Hintliler yapmadi gorunen bu Turkiye de gereken teknik knowhow a sahip degil ve idin icinden cikamiyor bir turlu..1 yildan sonra baska??ne olabilir..
Şu an bu konu içerisinde 10 kullanıcı var. (0 üye ve 10 misafir)