Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
15 Haziran 2015, 15:50
#6461
erhanertek adlı üyeden alıntı
Aynalar gerçekten kötüydü forumda araştırdığım kadarı ile çoğu kişi apache aynası ile değiştirmiş ben orjinalliği bozulmasın diye ayna kolundaki lastiği çıkarıp içindeki demiri kesip 2 cm ilave kaynattım aynalar güzel oldu hem orjinal hemde kılıfı olduğu için kaynak izi falan görünmüyor.
Ayna demirlerini kıvrımın üst tarafından mı kesip ekleme yaptınız? Resim yükleye bilir misiniz?
ayzek adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar buğün size pek iç açıcı şeyler yazmayacağım..
Bugün izinli olmam ve havanında güzel olması sebebi ile riva tarafına yolculuk yapalım dedik ve çıktık yola..
Herşey çok güzel başladı gezi falan molalar güzeli ama tam dönüş için yola çıktıktan birkaç dakika sonra beyin resetlemesi gerçekleşti zaten formu takip edenler birkaç sayfa öncesinde bu konu hakkındaki sorunumu görebilir daha önceleri bir kaç kez tekrarlamış durumu toparlamıştım ama bu şefer olmadı beyin resetlediğinde debriyajı cekemediğim için daha doğrusu erken davranamadığım için arka teker kilitleni ve ortalama 50-60 km hızla toparlayamayıp düştüm kaç tane takla attığımı bilmiyorum ama temiz 5 i vardır motorun sol tarafı komple hasar aldı kafa koruma demiri camurluk depo arka kuyruk ayak pegleri kopmuş vazıyette kafamı taşa vurduğum için kaskta işlevini yitirmiş durumda shark s600 neyse yoldan geçenlerinde yardımıyla motoru kaldırdık ilk başta gene çalışmadı beyin resetledi ve ondan sonra çalıstı zor bela rivadan şişli tarafına geldim o an sıcagıyla hissetmedim fakat yolda sancılarım tuttu ve şişli etfal hastanesine giderek kontolden geçtim kaburkamda catlak oldugunu soylediler nefes almakta bile güçlük çekiyorum bu konu hakkında ne tur bir yol izlemem gerekir servise götürmelimiyim 4 efa aku değişti bu arzadan ve bu sefer bedelini az kalsın ağır ödüyordum üstüne bir tona masraf çıkacak ve ben benden kaynaklı olmayan sorun yuzunden mağdurda olmak istemiyorum öncelikle ekrem abiyle bir konuşup ondan sonra nasıl bir yol izleyeciğime karar vereceğim bu arada ekipmanım vardı ve cırt cırtlı ekipman kullanmayın buda bana ders oldu takla atmaya başlayınca hepsi bir yere savruldu
http://<a href="http://hizliresim.co...MR.jpg</a></a>
http://<a href="http://hizliresim.co...6N.jpg</a></a>
http://<a href="http://hizliresim.co...aW.jpg</a></a>
http://<a href="http://hizliresim.co...dE.jpg</a></a>
http://<a href="http://hizliresim.co...yV.jpg</a></a>
Geçmiş olsun gerçekten ucuz atlatmışşınız
Reklamlar
-
15 Haziran 2015, 16:17
#6462
ayzek adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar buğün size pek iç açıcı şeyler yazmayacağım..
Bugün izinli olmam ve havanında güzel olması sebebi ile riva tarafına yolculuk yapalım dedik ve çıktık yola..
Herşey çok güzel başladı gezi falan molalar güzeli ama tam dönüş için yola çıktıktan birkaç dakika sonra beyin resetlemesi gerçekleşti zaten formu takip edenler birkaç sayfa öncesinde bu konu hakkındaki sorunumu görebilir daha önceleri bir kaç kez tekrarlamış durumu toparlamıştım ama bu şefer olmadı beyin resetlediğinde debriyajı cekemediğim için daha doğrusu erken davranamadığım için arka teker kilitleni ve ortalama 50-60 km hızla toparlayamayıp düştüm kaç tane takla attığımı bilmiyorum ama temiz 5 i vardır motorun sol tarafı komple hasar aldı kafa koruma demiri camurluk depo arka kuyruk ayak pegleri kopmuş vazıyette kafamı taşa vurduğum için kaskta işlevini yitirmiş durumda shark s600 neyse yoldan geçenlerinde yardımıyla motoru kaldırdık ilk başta gene çalışmadı beyin resetledi ve ondan sonra çalıstı zor bela rivadan şişli tarafına geldim o an sıcagıyla hissetmedim fakat yolda sancılarım tuttu ve şişli etfal hastanesine giderek kontolden geçtim kaburkamda catlak oldugunu soylediler nefes almakta bile güçlük çekiyorum bu konu hakkında ne tur bir yol izlemem gerekir servise götürmelimiyim 4 efa aku değişti bu arzadan ve bu sefer bedelini az kalsın ağır ödüyordum üstüne bir tona masraf çıkacak ve ben benden kaynaklı olmayan sorun yuzunden mağdurda olmak istemiyorum öncelikle ekrem abiyle bir konuşup ondan sonra nasıl bir yol izleyeciğime karar vereceğim bu arada ekipmanım vardı ve cırt cırtlı ekipman kullanmayın buda bana ders oldu takla atmaya başlayınca hepsi bir yere savruldu
http://<a href="http://hizliresim.co...MR.jpg</a></a>
http://<a href="http://hizliresim.co...6N.jpg</a></a>
http://<a href="http://hizliresim.co...aW.jpg</a></a>
http://<a href="http://hizliresim.co...dE.jpg</a></a>
http://<a href="http://hizliresim.co...yV.jpg</a></a>
demişdim demenin ne zamanı nede yeri büyük geçmiş olsun motora değil üzüntüm sana. verilmiş sadakan varmış demekten başka bir seçenek gelmiyor elimden. şuan birşeyleri kötülemenin veya germenin bir amacı olmıyacaktır. allah sevenlerine bağışlasın.
şimdi ekrem atabey büyük holdinginizin umarım bu arkadaşımzın tüm masraflarını hastane dahil karşılarsınız.
mağduriyetini giderir kendisinden özür diler af etmesini umarsınız.
son olarakda satmış olduğunuz tüm pulsarların bu teknik arızasının giderilmesi için girişimde bulunup çağrı yaparsınız.
sattığınız tüm motosikletlerin sahiplerinin kişisel bilgisi sizde mevcut.
başka kazaların ve daha acı sonların yaşanmaması için gerekli çalışmaları yapmanızı diliyorum.
BELKİDE KURALKAN BENİ UTANDIRIR... TÜM SAMİMİYETİMLE YAZIYORUM
SANA GELİNCE BAHTSIZ ARKADAŞIM TAZMİNAT YOLUN AÇIK ... HATIRLATMA..
körlerin arasında tek gözlü adam kendini kral sanır
-
15 Haziran 2015, 16:27
#6463
Arıza için enjeksiyon beyni değişmeli demiştim, akü değiştirmeleriyle geçiştirilmiş yazık değilmi adama ya ölseydi.
-
15 Haziran 2015, 16:28
#6464
Aynen Kuralkan bizi utandırsın istiyorum bende.. Ayzek arkadaşımızın magduriyetinin giderilmesi için..
%99,9 yaşanacak ihtimaller ;
1) Kuralkan bu motoru iadede almayacak yenisi ile de değiştirmeyecek.
2) Ekrem Bey arkadaşımıza çok geçmiş olsun telefonum bu bana ulaşsın herşeyi hallederiz diyecek..
3) Kuralkan hiçbir zaman bu bir kronik arızadır ve ürünümüzü geri çağırıyoruz demeyecek..
4) Ayzek arkadaşım geçmiş olsun dilekleriyle başbaşa kalacak. Kuralkan kurumsal olarak hiçbir şey yapmayacak..
Yukarıda yazdıklarım bu ülkedeki hemen hemen tüm motosiklet distiributorleri içindir. Kuralkan da bunlardan biridir. Japonların farkı daha kaliteli motosiklet satmalarıdır. Yoksa müşteri hizmetleri tarafında Türkiyede tek distributor vardır O da BMW.. Gerisi çöptür...
Kabahat bizimdir. Bu distributorlerden motosiklet satın alarak kar marjları yüksek ama hizmet kalitesi berbat bir sistemi beslemeye devam ediyoruz..
İstiyorumki Kuralkan beni utandırsın. Arkadaşımızın motorunu en azından yenisiyle değiştirsin. Bende önyargılıymışım diyip özür dileyeceğim söz..
-
15 Haziran 2015, 16:36
#6465
newmoto76 adlı üyeden alıntı
Aynen Kuralkan bizi utandırsın istiyorum bende.. Ayzek arkadaşımızın magduriyetinin giderilmesi için..
%99,9 yaşanacak ihtimaller ;
1) Kuralkan bu motoru iadede almayacak yenisi ile de değiştirmeyecek.
2) Ekrem Bey arkadaşımıza çok geçmiş olsun telefonum bu bana ulaşsın herşeyi hallederiz diyecek..
3) Kuralkan hiçbir zaman bu bir kronik arızadır ve ürünümüzü geri çağırıyoruz demeyecek..
4) Ayzek arkadaşım geçmiş olsun dilekleriyle başbaşa kalacak. Kuralkan kurumsal olarak hiçbir şey yapmayacak..
Yukarıda yazdıklarım bu ülkedeki hemen hemen tüm motosiklet distiributorleri içindir. Kuralkan da bunlardan biridir. Japonların farkı daha kaliteli motosiklet satmalarıdır. Yoksa müşteri hizmetleri tarafında Türkiyede tek distributor vardır O da BMW.. Gerisi çöptür...
Kabahat bizimdir. Bu distributorlerden motosiklet satın alarak kar marjları yüksek ama hizmet kalitesi berbat bir sistemi beslemeye devam ediyoruz..
İstiyorumki Kuralkan beni utandırsın. Arkadaşımızın motorunu en azından yenisiyle değiştirsin. Bende önyargılıymışım diyip özür dileyeceğim söz..
BÜYÜK HARFLERLE YAZAYIM KURALKAN MOTOSİKLETİ DEĞİŞTİRSE BİLE BU KONUDAN MAĞDUR OLAN KİŞİ TAZMİNAT HAKKI HER DAİM VARDIR.
İSTER DEĞİŞTİRSİNLER İSTERSE DEĞİŞTİRMESİNLER AYIPLI ÜRÜN VE KAZA İLE YARALANMAYA SEBEBİYET GİBİ AÇILAN DAVANIN KAZANILMA İHTİMALİ BİLİR KİŞİ RAPORUNDAN SONRA %99 DUR
körlerin arasında tek gözlü adam kendini kral sanır
-
15 Haziran 2015, 16:46
#6466
newmoto76 adlı üyeden alıntı
Aynen Kuralkan bizi utandırsın istiyorum bende.. Ayzek arkadaşımızın magduriyetinin giderilmesi için..
%99,9 yaşanacak ihtimaller ;
1) Kuralkan bu motoru iadede almayacak yenisi ile de değiştirmeyecek.
2) Ekrem Bey arkadaşımıza çok geçmiş olsun telefonum bu bana ulaşsın herşeyi hallederiz diyecek..
3) Kuralkan hiçbir zaman bu bir kronik arızadır ve ürünümüzü geri çağırıyoruz demeyecek..
4) Ayzek arkadaşım geçmiş olsun dilekleriyle başbaşa kalacak. Kuralkan kurumsal olarak hiçbir şey yapmayacak..
Yukarıda yazdıklarım bu ülkedeki hemen hemen tüm motosiklet distiributorleri içindir. Kuralkan da bunlardan biridir. Japonların farkı daha kaliteli motosiklet satmalarıdır. Yoksa müşteri hizmetleri tarafında Türkiyede tek distributor vardır O da BMW.. Gerisi çöptür...
Kabahat bizimdir. Bu distributorlerden motosiklet satın alarak kar marjları yüksek ama hizmet kalitesi berbat bir sistemi beslemeye devam ediyoruz..
İstiyorumki Kuralkan beni utandırsın. Arkadaşımızın motorunu en azından yenisiyle değiştirsin. Bende önyargılıymışım diyip özür dileyeceğim söz..
Öncelikle kosulsuz sartsiz iadesini istiyorum bana diyebilir gene boyle bir hizmetimiz yok diye ozaman mahkemeye tasirim elimde kanitlarim var ve mahkeme yoluna gitsem kazanacagimda kesin ama dun buyuk kaza atlattim takla atarken hissettigim duygu anlatilamaz yerde durup kaldim ve derin bi oh cektim allah beterinden saklasin bu motoru aldiysam yanisinide alabilir farklisinida alabilir ben öldukten sonra isterse 1 trilyon versinler ne fayda su konuda eminim ben bu motora bidaha binmem baska sorunsuz sifir bir pulsar olabilir ama bu motor asla sonucta sifir olarak aldigim bir urun daha 2000 km olmamis 24 subatta aldigim bir motor
Yolların Kralı Değil ! Kuralı Vardır..
-
15 Haziran 2015, 16:54
#6467
ayzek adlı üyeden alıntı
Öncelikle kosulsuz sartsiz iadesini istiyorum bana diyebilir gene boyle bir hizmetimiz yok diye ozaman mahkemeye tasirim elimde kanitlarim var ve mahkeme yoluna gitsem kazanacagimda kesin ama dun buyuk kaza atlattim takla atarken hissettigim duygu anlatilamaz yerde durup kaldim ve derin bi oh cektim allah beterinden saklasin bu motoru aldiysam yanisinide alabilir farklisinida alabilir ben öldukten sonra isterse 1 trilyon versinler ne fayda su konuda eminim ben bu motora bidaha binmem baska sorunsuz sifir bir pulsar olabilir ama bu motor asla sonucta sifir olarak aldigim bir urun daha 2000 km olmamis 24 subatta aldigim bir motor
ayzek dün gecede yazdım
Umarım mahkeme yoluna gidersiniz tazminat davası açarak
Bu kadar ısrar etmemim sebebi bizlerinde önünü açarsınız
Kazanma ihtimaliniz %100 Haberlerini bekliyoruz
-
15 Haziran 2015, 16:59
#6468
Ayzek arkadaşım büyük geçmiş olsun. Verilmiş sadakan varmış.
Öyle kronik sorun olmaz arkadaşlar, idam mangası gibi beyin resetleme mi olur? Bu motor için 150 yapıyor diyorlar, yaparken gerçekleşse ne olacak? Benzer bir durum çin malı bir motorda yaşansa ortalığı yakıp yıkacak arkadaşlardan da ses çıkmamış.
Ekrem Bey şöyle böyle derken Ekrem Beyden de ses çıkmamış bu kazadan sonra.
Her neyse, olan Ayzek arkadaşa olmuş. Ben mahkeme prosedürünü başlatmanızı öneririm. Belki sizin menfi bir beklentiniz yoktur ancak böyle bir dava kazanılırsa marka benzer sıkıntı yaşayan diğer kullanıcıların da sizin gibi kaza yapmasını engellemek için tedbir alacaktır. En azından diğer Pulsarcılara faydası dokunur.
-
15 Haziran 2015, 17:04
#6469
Pulsar takip ettiğim bir modeldi. Hafta sonu bajaj bayisine gittiğimde sensör, stop etme, beyin sıkıntısı falan varmı diye sordum. İnternetten sürekli bunlardan söz ediliyor dedim. Nerden çıkarıyorlar, boş yere motosiklete bok atıyorlar dedi bana.. Ama pulsarlı kurye arkadaş benzin azaldığında, debriyaja bastığımda benim motorda stop ediyor deyince bi ara bakalım senin motora dedi.. Bu arada satıcı harley, ustası dukati kullanıyordu.
Her pulsarda olmuyor galiba ama.. insanın kafasında hep bir soru işareti bırakıyor.. Bu sorunlara ilişkin olarak kuralkan ve Ekrem bey bişey yapacakmı takip edelim bakalım. Gerçi bir ara yeni Pulsarlarda ufak tefek değişimler yapıldı denmişti ama.. aslı astarı varmı, bayinin/servisin bile bilgisi yok..
"Ne Mutlu Türküm Diyene" M.Kemal ATATÜRK
Salcano Wolf 125 28.03.2014 - 02.05.2016 (11.800 km)
Bajaj Pulsar NS 200 Trafiğe Çıkış: 09.05.2016 (46.500 km)
-
15 Haziran 2015, 17:10
#6470
Salih_T adlı üyeden alıntı
Pulsar takip ettiğim bir modeldi. Hafta sonu bajaj bayisine gittiğimde sensör, stop etme, beyin sıkıntısı falan varmı diye sordum. İnternetten sürekli bunlardan söz ediliyor dedim. Nerden çıkarıyorlar, boş yere motosiklete bok atıyorlar dedi bana.. Ama pulsarlı kurye arkadaş benzin azaldığında, debriyaja bastığımda benim motorda stop ediyor deyince bi ara bakalım senin motora dedi.. Bu arada satıcı harley, ustası dukati kullanıyordu.
Her pulsarda olmuyor galiba ama.. insanın kafasında hep bir soru işareti bırakıyor.. Bu sorunlara ilişkin olarak kuralkan ve Ekrem bey bişey yapacakmı takip edelim bakalım. Gerçi bir ara yeni Pulsarlarda ufak tefek değişimler yapıldı denmişti ama.. aslı astarı varmı, bayinin/servisin bile bilgisi yok..
Hepsinde yoktur ama fark etmez, o korkuyla motor kullanılmaz ki
Evet Manuş Baba dinliyor, kitap, gazete okuyor ve düşünüyorum...
Düşünün, düşünmekle ölmüyor insan...
-
15 Haziran 2015, 17:15
#6471
Benim enjeksiyonda sorun yok ama denge sensörü ve ayaklık müşüründen korkuyorum. Ayaklık müşürünü devredışı bırakmalı, denge sensörünün oraya da motor sürekli dik konumdaymış gibi sinyal veren bir elektronik devre hazırlamalı. Şöyle şeyleri 1000'lik kawasakilere bile koymazlar çok gereksiz şeyler aslında.
-
15 Haziran 2015, 17:22
#6472
Konuşturcaklar şimdi zam yapmayı biliyor kerkenezler. kimsenin umrunda değil şu can be, millet cukkasına bakıyor, satışı yaptıktan sonra aradılar mı hiç birinizi mesela? Honda beni aramıştı bir önceki motorumda, bir sorununuz var mı memnun musunuz diye, saçma sapan mallara para verdikçe kendilerini marka sanan kıtibiyözlere prim veren de biziz, binmeyin şu motorlara.
Motosikletimin üstü açık..
https://www.youtube.com/channel/UCp4K0dvqaCd6YAr_beEsudA/featured?view_as=subscriber
-
15 Haziran 2015, 17:27
#6473
-
15 Haziran 2015, 17:31
#6474
İyileştirilmiş 2015 model kullanan var mı aramızda ? Onlarda stop etme oluyor mu acaba ?
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:27 ----------
Mengu16 adlı üyeden alıntı
Bu videoyu tekrar izledim. Belki çok saçma olacak ama motoru kapatmaya yarayan kırmızı düğmede bir sorun olmasın ? Belki de onun içinde bir temassızlık vardı ve arada tekliyordu.
-
15 Haziran 2015, 17:42
#6475
[QUOTE=Seko;3646578]İyileştirilmiş 2015 model kullanan var mı aramızda ? Onlarda stop etme oluyor mu acaba ?[COLOR="Silver"]
Alalı bir ay oldu, stop etme sorunum yok.
-
15 Haziran 2015, 17:57
#6476
Hiç stop etme reset atma reset attıktan sonra çalıştırmakta dellendigim durum olmadı arada anlık devir dalgalanması oluyor başka sorunum yok
4 defa akün değişti sorunun düzelmedi daha öncedende reset atma durumlarıyla karşılaştın gene bu sekilde binmeye devam ettin geçmiş olsun yolda giderken reset atma arka tekerin kitleme sorunu nedir yw mahkemeye git tabi tüm haklarını ara hastane masrafların vs birde kredi ile aldın motor geldi sana 13.000 tlye
-
15 Haziran 2015, 19:02
#6477
Oldukça moral bozucu, sinir edici bir durum.Kuralkan bakalım ne yapacak?! Çok ümidim yok ama ciddi bir sınav verecekler orası kesin. Tekrar geçmiş olsun. Daha iyilerini alırsınız inş.
-
15 Haziran 2015, 19:08
#6478
2014 model Pulsar'ların hepsi geri çağrılıp enjeksiyon sistemi ve elektriksel sistemi 2015 model olanlarınkiyle değiştirilmeli. Bajaj hindistanla görüşülüp maliyet türkiye distribütörü için makul seviyeye indirilebilir diye düşünüyorum. Sonuçta rastgele çinli bi marka değil Ktm'ye motor üreten bir firma.
-
15 Haziran 2015, 19:13
#6479
Mengu16 adlı üyeden alıntı
2014 model Pulsar'ların hepsi geri çağrılıp enjeksiyon sistemi ve elektriksel sistemi 2015 model olanlarınkiyle değiştirilmeli. Bajaj hindistanla görüşülüp maliyet türkiye distribütörü için makul seviyeye indirilebilir diye düşünüyorum. Sonuçta rastgele çinli bi marka değil Ktm'ye motor üreten bir firma.
Benim 2015 ilk partiydi 2014 degil su saatten sonra sikintili motorlar cagrilmayi beklemeden gitmeli zaten
Yolların Kralı Değil ! Kuralı Vardır..
-
15 Haziran 2015, 19:19
#6480
Mengu16 adlı üyeden alıntı
2014 model Pulsar'ların hepsi geri çağrılıp enjeksiyon sistemi ve elektriksel sistemi 2015 model olanlarınkiyle değiştirilmeli. Bajaj hindistanla görüşülüp maliyet türkiye distribütörü için makul seviyeye indirilebilir diye düşünüyorum. Sonuçta rastgele çinli bi marka değil Ktm'ye motor üreten bir firma.
Sonuçta tabi Ktm, hatta Kawasaki falan yani dimi çok haklısın harbiden.
Motosikletimin üstü açık..
https://www.youtube.com/channel/UCp4K0dvqaCd6YAr_beEsudA/featured?view_as=subscriber
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 17 kullanıcı var. (0 üye ve 17 misafir)