Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
15 Haziran 2015, 12:38
#6441
AttilaXtreme adlı üyeden alıntı
Çok geçmiş olsun kardeşim. Arızadan 4 defa akü değiştirmek nedir ya? Bu akü denen zıkkım bir defa değişir eğer arıza devam ediyorsa sorun aküden değil başka bir şeydendir. Zaten orada bir hata yapılmış bu çok belli. Neyse dur bakalım sonu ne çıkacak.
Bir de;
Beyin resetlemesi veya herhangi bir nedenle 50-60 kilometre ile giderken motor vitesteyken bile olsa arka teker kitlenmesi kötüymüş. Nasıl bir etki ile yapıyor bunu merak ettim. Bu her enjeksiyonlu motorda olan bişey midir?
Geçmiş olsun arkadaşım.Umarım tez zamanda tüm maddi/manevi tüm yaraların sarılır.
Benim anladığım motor giderken stop ediyor , viteste olduğu için bu esnada debriyaja basman gerekiyor?
Reklamlar
-
15 Haziran 2015, 12:59
#6442
öncelikle iyi dileklerinde bulunan herkese sonsuz teşekkurlerimi iletirim..
daha öncede bir kaç defa bu durumdan debriyajı çekerek kurtulmuştum ama dün bu malesef olmadı ayna ayarlıyordum ve debriyajı yakalayamadım o esnada zaten okadar seri olduki toparlayacak fırsatım olmadı bile bir anda motor sola yattı ve ben yana doğru taklalar atmaya başladım allahtan eşim falan yoktu arkamda atilla abi mantık tamamen şu vitesteyken debriyajı çekmezsen gitmiyor ya olay tamamen onunla aynı allah beterinden korumuş valla gene halimize şükretmekten başka çare yok arkadan gelen araba bile altına alabilirdi çok daha kötü şeylerde olabilirdi servisten sinan abi sağolsun aradı eksik olmasın iyileşip ayaklanınca bakıcaz bir hal çaresine
Yolların Kralı Değil ! Kuralı Vardır..
-
15 Haziran 2015, 13:12
#6443
Ne olursa olsun koruma demirinin kopmaması gerekirdi. Daha önce bir arkadaşın koruma demirinin kendiliğinden kırılmasında malzeme hatası olabilir demiştik ama demek ki düşünce de kırılabiliyor.
-
15 Haziran 2015, 13:13
#6444
Geçmiş olsun. Pulsar benim için bitmiştir. Motoru büyütürsem diye pulsar düşünüyordum ama artık emin oldum ki olumlu yorumlardan ziyade söylenen olumsuz şeyler dikkate alınmalıdır. Yine görmüş olduk ki pulsar sahiplerinin çoğu sırf ikinci elini düşürmemek için bu sorunları gizlemiş.
-
15 Haziran 2015, 13:14
#6445
Hareket halinde kontak kapamaktan daha sert bir frenleme mi oluyor ? nasıl olabilir ki bu
-
15 Haziran 2015, 13:24
#6446
slyman_b adlı üyeden alıntı
.....
Yine görmüş olduk ki pulsar sahiplerinin çoğu sırf ikinci elini düşürmemek için bu sorunları gizlemiş.
Siz de haklısınız, bizler sırf ikinci elin fiyatı düşmesin diye canımızı hiçe sayıp sorunları gizledik, varsa bile yok dedik, herkesten sakladık... Forumda/face grubunda kimse "Debriyaj çekince motorun stop etme " sorunundan, lastiklerin berbatlığından, denge sensörü zırıltısından bahsetmedi. Nadir ortaya çıkan montajı eksikliği/yanlışlığı yapıldığı için depodaki benzinin boşalmasından, motorun sübap kırmasından, malzeme hatasından dolayı koruma demirinin titreşimden kendi kendine kırılmasındansa hiç!!! bahsedilmedi bu forumda. Can dediğin nedir ki?!!? Para önemli sonuçta.
Ben bunları nerden biliyorum peki?!! Yok, bu forumda Pulsar200NS başlığında yazılan şeyler değil!! ki zaten bunlar, herhalde malum oldu.
-
15 Haziran 2015, 13:28
#6447
maktama adlı üyeden alıntı
Siz de haklısınız, bizler sırf ikinci elin fiyatı düşmesin diye canımızı hiçe sayıp sorunları gizledik, varsa bile yok dedik, herkesten sakladık... Forumda/face grubunda kimse "Debriyaj çekince motorun stop etme " sorunundan, lastiklerin berbatlığından, denge sensörü zırıltısından bahsetmedi. Nadir ortaya çıkan montajı eksikliği/yanlışlığı yapıldığı için depodaki benzinin boşalmasından, motorun sübap kırmasından, malzeme hatasından dolayı koruma demirinin titreşimden kendi kendine kırılmasındansa hiç!!! bahsedilmedi bu forumda. Can dediğin nedir ki?!!? Para önemli sonuçta.
Ben bunları nerden biliyorum peki?!! Yok, bu forumda Pulsar200NS başlığında yazılan şeyler değil!! bunlar, herhalde malum oldu.
aynen katılıyorum forma uye olup ilk yazdığım seydi ekrena kod gelıyor saat sıfırlanıyor diye hiçbir sorunu gizlemedikki zaten böyle oldugu için sorunları herkes biliyor oldu
Yolların Kralı Değil ! Kuralı Vardır..
-
15 Haziran 2015, 13:34
#6448
Ayzek arkadaşımız can derdinde.. Canı yanmış..Konu malum bu stop etme sorunu önemli bir teknik problemdi böyle bir sonucu oldu. Burada kusur motosiklette olduğu kadar konunun ciddiyetini kaale almayan bizim klasik distributor kafamızdır..Uzatacak birşey yok.
Bu aşamada Bajaj bu kadar iddialı ve iyi bir distiributor ise: öncelikle senin motorunu iade alır ve senin tedavi masraflarını karşılar. Bunları zaten yapmıyor ise yapabileceğin en güçlü şekilde hakkını ara kardeşim.. Buna hakkın doğmuş..
Varsa ayn sorunu yaşayan arkadaşlar binmeyin motorunuza bu sorun teknik olarak çözülene kadar ve emin olana kadar..
-
15 Haziran 2015, 13:41
#6449
maktama adlı üyeden alıntı
Siz de haklısınız, bizler sırf ikinci elin fiyatı düşmesin diye canımızı hiçe sayıp sorunları gizledik, varsa bile yok dedik, herkesten sakladık... Forumda/face grubunda kimse "Debriyaj çekince motorun stop etme " sorunundan, lastiklerin berbatlığından, denge sensörü zırıltısından bahsetmedi. Nadir ortaya çıkan montajı eksikliği/yanlışlığı yapıldığı için depodaki benzinin boşalmasından, motorun sübap kırmasından, malzeme hatasından dolayı koruma demirinin titreşimden kendi kendine kırılmasındansa hiç!!! bahsedilmedi bu forumda. Can dediğin nedir ki?!!? Para önemli sonuçta.
Ben bunları nerden biliyorum peki?!! Yok, bu forumda Pulsar200NS başlığında yazılan şeyler değil!! ki zaten bunlar, herhalde malum oldu.
Kardeşim yarası olan gocunur, sen niye tepki gösteriyorsun o zaman? Ben demek istiyorum ki çoğu kullanıcı sorunlar dile getirildiğinde bu motorun sorunu yok bok atmayın, bu fiyaya bu kalitede motor var mı gibisinden yorumlar yaptı. Forumu/face grubunu takip edenler bilir. Demek ki bu fiyata bu kadarmış. Çok şükür ki kaza geçiren arkadaş ölmemiş, tekrar geçmiş olsun. Hakkını ara kardeşim.
" Koş gölge yele, bize hızın gerçek anlamını göster! "
-
15 Haziran 2015, 13:43
#6450
Ucuza da kaliteli ürün alıyoruz düşüncesiyle biyerlere geldi pulsar, ki fiyatı 9000 olduktan sonra bile hala bu motor daş gibi agalar heheyt diyip baya bir camia yapıldı kendisine, görülüyorki türkiye turu atarak hiç birşey ispatlanmıyor nam salınamıyor, şimdiye kadar toplamda kaç bin km yapanınız var?
Ktm ve Kawasaki ağır sanayi firması ile ortak çalışıyoruz deniliyor, ee kendine ait bir ürünün varmı şöyle kallavi bişey? bu hindistan denen ülkenin üretici değil yüklenici amele firmalardan oluştuğunu görmek için yazılım sektörlerine bakın demiştim. ülkenin en yüksek gelir kaynağı yazılımdır, ama kendi markalaşmış ürünleri nerde? yok.
velhasıl bajaj ile kalkan zararla oturur. bence az daha çıkarın ybr alın ybr.
Motosikletimin üstü açık..
https://www.youtube.com/channel/UCp4K0dvqaCd6YAr_beEsudA/featured?view_as=subscriber
-
15 Haziran 2015, 14:01
#6451
ayzek adlı üyeden alıntı
öncelikle iyi dileklerinde bulunan herkese sonsuz teşekkurlerimi iletirim..
daha öncede bir kaç defa bu durumdan debriyajı çekerek kurtulmuştum ama dün bu malesef olmadı ayna ayarlıyordum ve debriyajı yakalayamadım o esnada zaten okadar seri olduki toparlayacak fırsatım olmadı bile bir anda motor sola yattı ve ben yana doğru taklalar atmaya başladım allahtan eşim falan yoktu arkamda atilla abi mantık tamamen şu vitesteyken debriyajı çekmezsen gitmiyor ya olay tamamen onunla aynı allah beterinden korumuş valla gene halimize şükretmekten başka çare yok arkadan gelen araba bile altına alabilirdi çok daha kötü şeylerde olabilirdi servisten sinan abi sağolsun aradı eksik olmasın iyileşip ayaklanınca bakıcaz bir hal çaresine
Hangi servişmiş o arza gidermek dört defa akü değiştiren. Bence uzak durulması lazım oradan. Düşündükçe deliriyorum. Dört defa akü mü değiştirilir!
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:54 ----------
slyman_b adlı üyeden alıntı
Geçmiş olsun. Pulsar benim için bitmiştir. Motoru büyütürsem diye pulsar düşünüyordum ama artık emin oldum ki olumlu yorumlardan ziyade söylenen olumsuz şeyler dikkate alınmalıdır. Yine görmüş olduk ki pulsar sahiplerinin çoğu sırf ikinci elini düşürmemek için bu sorunları gizlemiş.
He abicim he! Bizde haysiyet şeref sıfır, bir araya toplanıp motorun sorunlarını gizlemek için karar aldık. Te allam ya!
-61- Önce ADAMLIK Sonra HAYAT -61-
-
15 Haziran 2015, 14:10
#6452
AttilaXtreme adlı üyeden alıntı
Hangi servişmiş o arza gidermek dört defa akü değiştiren. Bence uzak durulması lazım oradan. Düşündükçe deliriyorum. Dört defa akü mü değiştirilir!
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:54 ----------
He abicim he! Bizde haysiyet şeref sıfır, bir araya toplanıp motorun sorunlarını gizlemek için karar aldık. Te allam ya!
Abi aku degisince sorun kalkiyordu 1 ay sonra falan bas gosteriyordu aslinda uzerine degisim yapilan 3 uncu aku ama birde kendi akusunu dahil edersek toplamda 4 aku oluyor fabrikayi aradim ekrembeyle gorusmek istedim bu konu hakkinda kendisi fabrikada degilmis satis sonrasi hizmetlere aktardilar olayi anlattim iadesi istiyorum dedim boyle bir hizmetimiz yok dedi ekrem beyle gorusum ona gore izleyecegim yolu belirleyecegim bir sekilde bu sorun duzeltilip aleyhimede donebilir olay veya donmeyebilirde ne yapilirsa basinda durmak sartiyla anca gotururum servise yapici bir yaklasim bulamazsam fabrikadan mahkemeye gider önce kusuru ispat ederim sonrasini mahkeme belirler zaten ama ugrasmak istemiyorum bi konusup orta yol bulacagiz umarim
Yolların Kralı Değil ! Kuralı Vardır..
-
15 Haziran 2015, 14:16
#6453
ayzek adlı üyeden alıntı
Abi aku degisince sorun kalkiyordu 1 ay sonra falan bas gosteriyordu aslinda uzerine degisim yapilan 3 uncu aku ama birde kendi akusunu dahil edersek toplamda 4 aku oluyor fabrikayi aradim ekrembeyle gorusmek istedim bu konu hakkinda kendisi fabrikada degilmis satis sonrasi hizmetlere aktardilar olayi anlattim iadesi istiyorum dedim boyle bir hizmetimiz yok dedi ekrem beyle gorusum ona gore izleyecegim yolu belirleyecegim bir sekilde bu sorun duzeltilip aleyhimede donebilir olay veya donmeyebilirde ne yapilirsa basinda durmak sartiyla anca gotururum servise yapici bir yaklasim bulamazsam fabrikadan mahkemeye gider önce kusuru ispat ederim sonrasini mahkeme belirler zaten ama ugrasmak istemiyorum bi konusup orta yol bulacagiz umarim
İşte olay bu sevgili kardeşim. "Böyle bir hizmetimiz yok" diyen. Cahilin en cahili bir distributorden motosiklet almışsınız.. Bu senin yasal hakkın. Ama öyle şartlanmışlarki iade ve değişim olmamasına buna bile bu saçma sevabı vermekten geri durmuyorlar..
Kardeşim motor yerine gelir senin canın önemli. Sen bu kaza dolayısı ile ölümden döndün. Sen bunun hukuk mucadelesini ver.. Ayzek arkadaşımızın hakkını teslim etmezse Kuralkana cevabı biz müşterilerin vermesi şarttır. Hiçbir konuda birlikte hareket edemiyoruz bari burada edelim. İllaki birilerinin ölmesi şart değil..
-
15 Haziran 2015, 14:22
#6454
ayzek adlı üyeden alıntı
Abi aku degisince sorun kalkiyordu 1 ay sonra falan bas gosteriyordu aslinda uzerine degisim yapilan 3 uncu aku ama birde kendi akusunu dahil edersek toplamda 4 aku oluyor fabrikayi aradim ekrembeyle gorusmek istedim bu konu hakkinda kendisi fabrikada degilmis satis sonrasi hizmetlere aktardilar olayi anlattim iadesi istiyorum dedim boyle bir hizmetimiz yok dedi ekrem beyle gorusum ona gore izleyecegim yolu belirleyecegim bir sekilde bu sorun duzeltilip aleyhimede donebilir olay veya donmeyebilirde ne yapilirsa basinda durmak sartiyla anca gotururum servise yapici bir yaklasim bulamazsam fabrikadan mahkemeye gider önce kusuru ispat ederim sonrasini mahkeme belirler zaten ama ugrasmak istemiyorum bi konusup orta yol bulacagiz umarim
Abicim ben seni ve olayı anladım. Ne olursa olsun 50-60'la giderken motor stop ederse motorun komprasyona girip tekerin sıfır hıza kadar dönmeye devam ederek sıfır hızda kitlemesi lazım. Ben bugün işimden vakit yaratıp yola çıkıp deneyeceğim. 50-60 ile giderken kırmzı düğmeyi kapatacağım. Bakalım ne olacak ama kafama takılan esas olarak bu değil. O aküyü dört defa değiştirip motorun başka yerindeki sorunu anlayamayan veya çözemeyen kim varsa bu işte başat kusurludur. Kuralkanın kendisi bu işe karıştıysa ve akünün dört defa değiştirildiği bilgisi dahilindeyse onlar da kusurludur. Böyle şey olur mu kardeşim. Motor dört defa ayağına gelecek ve her seferinde aküyü değiştirip yollayacaksın. İnsanın deli olması lazım.
-61- Önce ADAMLIK Sonra HAYAT -61-
-
15 Haziran 2015, 14:28
#6455
AttilaXtreme adlı üyeden alıntı
Abicim ben seni ve olayı anladım. Ne olursa olsun 50-60'la giderken motor stop ederse motorun komprasyona girip tekerin sıfır hıza kadar dönmeye devam ederek sıfır hızda kitlemesi lazım. Ben bugün işimden vakit yaratıp yola çıkıp deneyeceğim. 50-60 ile giderken kırmzı düğmeyi kapatacağım. Bakalım ne olacak ama kafama takılan esas olarak bu değil. O aküyü dört defa değiştirip motorun başka yerindeki sorunu anlayamayan veya çözemeyen kim varsa bu işte başat kusurludur. Kuralkanın kendisi bu işe karıştıysa ve akünün dört defa değiştirildiği bilgisi dahilindeyse onlar da kusurludur. Böyle şey olur mu kardeşim. Motor dört defa ayağına gelecek ve her seferinde aküyü değiştirip yollayacaksın. İnsanın deli olması lazım.
Amman dikkat et abicim, ben de öyle biliyorum yani yavaş yavaş durması lazım ama yolun durumuna göre bir anlık arka tekeri kaydırmış olabilir. Bazen frenle karışık vites küçültmelerde aynı şekilde anlık kaymalar oluyor.
-
15 Haziran 2015, 14:31
#6456
ayzek adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar buğün size pek iç açıcı şeyler yazmayacağım..
Bugün izinli olmam ve havanında güzel olması sebebi ile riva tarafına yolculuk yapalım dedik ve çıktık yola..
Herşey çok güzel başladı gezi falan molalar güzeli ama tam dönüş için yola çıktıktan birkaç dakika sonra beyin resetlemesi gerçekleşti zaten formu takip edenler birkaç sayfa öncesinde bu konu hakkındaki sorunumu görebilir daha önceleri bir kaç kez tekrarlamış durumu toparlamıştım ama bu şefer olmadı beyin resetlediğinde debriyajı cekemediğim için daha doğrusu erken davranamadığım için arka teker kilitleni ve ortalama 50-60 km hızla toparlayamayıp düştüm kaç tane takla attığımı bilmiyorum ama temiz 5 i vardır motorun sol tarafı komple hasar aldı kafa koruma demiri camurluk depo arka kuyruk ayak pegleri kopmuş vazıyette kafamı taşa vurduğum için kaskta işlevini yitirmiş durumda shark s600 neyse yoldan geçenlerinde yardımıyla motoru kaldırdık ilk başta gene çalışmadı beyin resetledi ve ondan sonra çalıstı zor bela rivadan şişli tarafına geldim o an sıcagıyla hissetmedim fakat yolda sancılarım tuttu ve şişli etfal hastanesine giderek kontolden geçtim kaburkamda catlak oldugunu soylediler nefes almakta bile güçlük çekiyorum bu konu hakkında ne tur bir yol izlemem gerekir servise götürmelimiyim 4 efa aku değişti bu arzadan ve bu sefer bedelini az kalsın ağır ödüyordum üstüne bir tona masraf çıkacak ve ben benden kaynaklı olmayan sorun yuzunden mağdurda olmak istemiyorum öncelikle ekrem abiyle bir konuşup ondan sonra nasıl bir yol izleyeciğime karar vereceğim bu arada ekipmanım vardı ve cırt cırtlı ekipman kullanmayın buda bana ders oldu takla atmaya başlayınca hepsi bir yere savruldu
http://<a href="http://hizliresim.co...MR.jpg</a></a>
http://<a href="http://hizliresim.co...6N.jpg</a></a>
http://<a href="http://hizliresim.co...aW.jpg</a></a>
http://<a href="http://hizliresim.co...dE.jpg</a></a>
http://<a href="http://hizliresim.co...yV.jpg</a></a>
Çoook geçmiş olsun kardeşim.Ucuz atlatmışsın.Çok üzüldüm.Allah kimseye göstermesin böyle şeyler.
Kötü olan da şu;Hepimiz az çok kendi tecrubelerimize, altımındaki makinalara,koruma ekipmanlarımıza güvenerek yola çıkıyoruz.Yeri geliyor yoğun trafikte yeri geliyor virajlı yada düz ve boş yollarda değişik hızlarda ve değişik psikolojilerde(kimi gün mutlu,kimi gün üzüntülü ve dalgın vs.)seyir ediyoruz.Ama görülen o ki sürüş en ufak boşluğu affetmiyor.Hadi sürüşü riske etmeyen ufak tefek kronik ya da tek seferlik sorunları bir nebze göz ardı edebiliriz ama bu sürüş esnasında elektronik beynin resetlenip teker kitlemesi bence hiç te küçümsenecek bir sorun değil,allah göstermesin arkadaşımız daha kötü bir durumda da olabilirdi şu an.
Ben yaz kış demeden kask, mont,eldiven,bot,korumalı kot pantolon (cırtcırtlı dizliği arkadaşın dediği sebepten aylar önce kullanmayı bıraktım ) takmadan en kısa mesafeye bile sürmüyorum.Hatta uzun yolda 1.000 tl üzeri verdiğim boyun korumayı bile takıyorum.Çünkü biliyorum ki motorun şakası yok ve kazanın nerde ne zaman olacağı belli değil, 41 yaşındayım 21 senedir araba, 3 senedir motor sürüyorum ve motorla şu ana kadar ki ilk ve tek kazamı 2 ay önce evden çıktıktan 2 dk sonra yan sokakta bir arabanın sıkıştırması sonucu bacakta sıkışma sonucu kas zedelenmesi,kırık bir ayna, çatlayan gidon demiri ve yamulan bir yüzükle atlattım.
Şimdi yazın sıcağında onca ekipman kullandım rahatsız olmadım ,adam sıkıştırdı 3 hafta bacağım ağrıdı, allah beterinden saklasın dedik ama bu arkadaşın olayı çok farklı ya.
Şimdi düşünür oldum.Gelince cs 400 mü ya da mt 07 moto cage mi diye.Cs 400 ağır basıyordu ama...
Tekrar çok geçmiş olsun arkadaşım.
-
15 Haziran 2015, 14:39
#6457
AttilaXtreme adlı üyeden alıntı
Abicim ben seni ve olayı anladım. Ne olursa olsun 50-60'la giderken motor stop ederse motorun komprasyona girip tekerin sıfır hıza kadar dönmeye devam ederek sıfır hızda kitlemesi lazım. Ben bugün işimden vakit yaratıp yola.çıkıp deneyeceğim. 50-60 ile giderken kırmzı düğmeyi kapatacağım. Bakalım ne olacak ama kafama takılan esas olarak bu değil. O aküyü dört defa değiştirip motorun başka yerindeki sorunu anlayamayan veya çözemeyen kim varsa bu işte başat kusurludur. Kuralkanın kendisi bu işe karıştıysa ve akünün dört defa değiştirildiği bilgisi dahilindeyse onlar da kusurludur. Böyle şey olur mu kardeşim. Motor dört defa ayağına gelecek ve her seferinde aküyü değiştirip yollayacaksın. İnsanın deli olması lazım.
Aman abi dikkat et hatta deneme ne olur ne olmaz bak taklaya geldik bide seni dusunmeyelim abi servisin kabahati yok gozumun onunde baktilar cihaza bagladilar tek tek butun parcalara baktilar hersey normal gorunuyordu bilemedim walla
Yolların Kralı Değil ! Kuralı Vardır..
-
15 Haziran 2015, 14:45
#6458
Umarim bajaj bu sorunlar la ilgili bilgi alıp,sorunları çözüp motorları öyle yollar.Çünkü mutlaka alacak olanlar olacaktır.
-
15 Haziran 2015, 15:13
#6459
belki denk gelmişsinizdir bu aralar bir motosiklet alıcam pulsar da kafamdaki modellerden biriydi.. muhtemelen bu okuduklarımdan sonra alacagımı sanmam...
cok buyuk gecmiş olsun..
-
15 Haziran 2015, 15:17
#6460
Hadi hata kodu vermeyen stop etme sorunu neyse de, böyle kodlu modlu hata vereni nasıl düzeltemiyorlar anlamadım. Bende şu ana kadar iki türlüsü de olmadı ama hoş bir durum değil.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 26 kullanıcı var. (0 üye ve 26 misafir)