Arkadaşlar buğün size pek iç açıcı şeyler yazmayacağım..
Bugün izinli olmam ve havanında güzel olması sebebi ile riva tarafına yolculuk yapalım dedik ve çıktık yola..
Herşey çok güzel başladı gezi falan molalar güzeli ama tam dönüş için yola çıktıktan birkaç dakika sonra beyin resetlemesi gerçekleşti zaten formu takip edenler birkaç sayfa öncesinde bu konu hakkındaki sorunumu görebilir daha önceleri bir kaç kez tekrarlamış durumu toparlamıştım ama bu şefer olmadı beyin resetlediğinde debriyajı cekemediğim için daha doğrusu erken davranamadığım için arka teker kilitleni ve ortalama 50-60 km hızla toparlayamayıp düştüm kaç tane takla attığımı bilmiyorum ama temiz 5 i vardır motorun sol tarafı komple hasar aldı kafa koruma demiri camurluk depo arka kuyruk ayak pegleri kopmuş vazıyette kafamı taşa vurduğum için kaskta işlevini yitirmiş durumda shark s600 neyse yoldan geçenlerinde yardımıyla motoru kaldırdık ilk başta gene çalışmadı beyin resetledi ve ondan sonra çalıstı zor bela rivadan şişli tarafına geldim o an sıcagıyla hissetmedim fakat yolda sancılarım tuttu ve şişli etfal hastanesine giderek kontolden geçtim kaburkamda catlak oldugunu soylediler nefes almakta bile güçlük çekiyorum bu konu hakkında ne tur bir yol izlemem gerekir servise götürmelimiyim 4 efa aku değişti bu arzadan ve bu sefer bedelini az kalsın ağır ödüyordum üstüne bir tona masraf çıkacak ve ben benden kaynaklı olmayan sorun yuzunden mağdurda olmak istemiyorum öncelikle ekrem abiyle bir konuşup ondan sonra nasıl bir yol izleyeciğime karar vereceğim bu arada ekipmanım vardı ve cırt cırtlı ekipman kullanmayın buda bana ders oldu takla atmaya başlayınca hepsi bir yere savruldu
[IMG][/IMG]
[IMG][/IMG]
[IMG][/IMG]
[IMG][/IMG]
[IMG][/IMG]
Bu meseleye akil sir erdiremiyorum artik..
Cok defa %1 bile olsa bir sorun kronik sayilir ve hayati tehlikesi var onemli demistik..
Kardesim cok gecmis olsun ama 4 defa aku degisimi ve bu kazadan sonra hala bu sakinligini anlamis degilim..Olmen mi gerekiyordu Allah korusun..
Bu isi cok hafife aliyorsunuz bu hayat memat meselesi.
Bu isin daha onceki ariza kayit ve servis bilgileriyle birlikte bilir kisi tespiti yaptirin ve Bajaj Turkiyeyi mahkemeye verin..
Herkes hakkina ve adalete razi olsun boyle sacmaliklarda bir daha olmasin CAN bu cakiltasi degil..
Tejrar gecmis olsun.
Cok tesekkurler allah razi olsun..
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:04 ----------
[QUOTE=newmoto76;3645973]Bu meseleye akil sir erdiremiyorum artik..
Cok defa %1 bile olsa bir sorun kronik sayilir ve hayati tehlikesi var onemli demistik..
Kardesim cok gecmis olsun ama 4 defa aku degisimi ve bu kazadan sonra hala bu sakinligini anlamis degilim..Olmen mi gerekiyordu Allah korusun..
Suan dusunuyorumda 110 la falan gittigimde olsaydi sag kalabilecekmiydim ve eger olseydim baslik su olacakti kontrolunu kaybeten motosiklet surucusu hayatini kaybetti kimse bu durumu irdelemeyecekti evet hata yaptim bir kac defa ucuz atlattim ve aku degistirildi bende sorun duzeldi umudu ile kullanmaya devam ettim servisi aradim ama pazar oldugu icin telefona cikan olmadi sol ayak havada debriyajda kalan tek parmaklik yer ile yitinip zor bela geldim zaten motorun iadesini talep edicem su saatten sonra binmem neredeyse imkansiz hasari neyse onarim icin gerekirse onlarida oder iadesini isterim bu yuzden servise goturmelimiyim yoksa heyet falan incelermi
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:11 ----------
Buda sorunla ilgili video gormeyenler icin
Geçmiş olsun ayzek
önceki yazılarımda belirttigim gibi
malesef bizim ürünlerimiz kusurlu ürün bir kaç kez yazdım ama kimse yazdıklarımı dikkate almadı
Ekrem beyin tek söyledigi şey servise gidin ama kaç kez yazdım
SERVİS BU OLAYA ÇARE BULAMAZZZZZZZZ ÜRÜNLER HATALI ÜRETİLMİŞ ABİİİCİİMMM FABRİKANIN BU OLAYA BİR EL ATMASI LAZIM
diyorum ama malesef dememle kalıyor
Firma sanırım bir kaç ölümlü kaza bekliyor akıllarının başlarına gelmesi için
bence tazminat davası açarak mahkeme yoluna gitmeniz gerekiyor bir an önce hem bizlerinde önünü açarsınız
Zaten forumda önceki yazılarınızda ve videolarınızda kanıtınız var sağlam bir avukat bularak yüksek miktarda tazminat alabilirsiniz
kullandıgınız motor zaten aynı arızadan 3 ten fazla servise gitmişti sanırım başta hata yapmıştınız
kanunlarda bu olay kusurlu ürün olarak geçiyor ve size yeni motor vermeleri gerekiyor
diyorum ama verdikleri üründe kusurlu
Bu stop etme olayını duyunca çıldıracak gibi oluyorum
biliyorum 100km hızla giderken motorun kitlenmesi bizleri ne hale sokacak
neyse gece gece sinirlerim tavan yaptı yine
geçmiş olsun umarım bir an önce mahkemeye gidersiniz
Tesekkurler fatih birkac gun dinleneyip suan ayaklanmam neredeyse imkansiz gibi yatiyorum biri yardim etmeden kalkamiyorum afedersin tuvalete oturuyorum esim geliyo kaldiriyo nefes almakta bile gucluk cekiyorum öyle ucuk tazminatlar falan pesinde degilim ben motorun hasarini bir kenera birakip bendeki hasarida bir kenara biraksam asagi yukari 1000 tl hasarim var kask 460 tl dizlikler 90 tl eldiven 75 tl pantalon ceket ayakkabi bunlar gunluk kiyafet 400 tl şuan cektiğim çile pahabiçilemez ama bende kredi cekip aldim bu motoru kredisi bittiginde 13000 tl gibi bir rakama gelmis olacak ama su saatten sonra burda marka falan kotulemiyorum bu motor benim icin bitmistir baska pulsar kullanirmiyim olabilir ama bu pulsar asla benim icin bitti zaten aynayi ayarliyordum haliyle yakalayamadim debriyaj manetini bi kendime geleyimde bakicam bi hal caresine
Yolların Kralı Değil ! Kuralı Vardır..
Geçmiş olsun. Normalde bu kaza ABD'de olsa, alacağın tazminatla hayatını rahat geçirirsin. Türkiye'de taşıt araçları nedense kusurlu olduklarında iade edilemiyor, garanti kapsamında tamir ediliyorlar. Aslında satılan tüm araçlara belirli bir süre geçerli olan geçici ruhsat gibi bir şey verilmeli ve bu süre içerisinde üründe hata çıkarsa ve tamirat müşterinin içine sinmezse ürünü iade etme hakkı olmalı. Benim CBF bir gün sonra karbüratör arızasından tamire gitti, bir de üzerine servis anahtarla motor bloğunu çizdi. Elimde olsa motoru iade ederdim. Bizde mahkemelerin uzun süre sonuçlanmayacağını herkes bildiğinden kimse değiştirme yoluna gitmiyor. Aracın ruhsatı bir kere çıktı mı artık oaraçla yaşamak veya ikinci elde satmak zorundasınız.
Bu nedir arkadaş ya? Elin beğenmediğin çin malında bu durum olsa yerden yere vurulmuştu. Arkadaşım çok geçmiş olsun ama benim de tavsiyem mahkeme yoluna gitmen ve bu durumu duyurabildiğin kadar kişiye duyurman olacaktır. Resmen kusurlu ürün satmışlar size. Kendi motorumda böyle bir sorun olduğunu düşünüyorum da gerçekten çok kötü, binemezdim herhalde. bence işin peşini sadece ürün değişimi isteyerek bırakmayın aldığınız hasar büyük kesinlikle mahkeme yoluna gidin. tekrardan geçmiş olsun.
Ben bi kere motor egzoz patlatıyomu acaba diye 80 km hızla giderken ateşlemeyi kesmiştim ateşlemeyi geri açtığımda 7-8 saniye beklemek zorunda kaldım motor hemen geri gelmiyo bide benzin göstergesi motoru stop edip yeniden çalıştırıncaya kadar yanlış gösterdi. Bu keyfi ateşleme kesme olayı sırasında hızım 80'den 65'e falan iniştir anca. Kaza yaptıracak kadar nasıl yavaşlar motor beyin resetlemesinden, anlamış değilim. Motorun kendini parçalamasının yanında sizi de baya pert etmiş, korumalarınız olmasa çok daha ciddi yaralanmalarınız olurdu.
Çok büyük geçmiş olsun, gerek resimlerinizi gerek reset videosunu izlerken kanım dondu resmen... Sıfır alınan bir motorun böyle canı isteyince kendini kilitleyerek kullanıcısını öldürmeye çalışması pek kabul edilebilir bir durum değil...
çok geçmiş olsun ucuz atlatılmış bir kaza, önceki sayfalarda böle bi sorun olduğunu okumuştuk pulsar için, ekrem ata beyfendiyi göreve çağırıyoruz, arkasında durduğu motora bi el atsın bi zahmet.
Motosikletimin üstü açık..
https://www.youtube.com/channel/UCp4K0dvqaCd6YAr_beEsudA/featured?view_as=subscriber
Hintlilerin yaşam felsefesinde üretmek var ama "kalite yok" KTM Avusturyanın Her KTM Duke motorunu Avusturyaya alıp tekrar testlere sokması ve bu maliyete katlanmaları sizce tesadüf mü??!!
Pulsar 200 NS Hindistanda Karbüratorluymuş..Temel sorun buydu zaten. Enjeksiyonlu Pulsarlar Türkiye de satılmaya başlandı. Ancak Elektronik Enjeksiyon sisteminin beyin vs ile ilgili testlerinin ve muhtemel arızalarının yeterince teste tabii tutulduğunu sanmıyorum. Burada çok defa arkadaşlar motor stop ediyor dedi durdu.
BU MOTOR KARBURATÖRLU OLSAYDI Kendini Kilitlemeyecekti...Bu kadar basit..Enjeksiyon sistemi de Türkiye pazarında denenmiş oldu..
Bes on sayfa önce bunun yaşanacağını yazmış belirtmiş idim. Firmadan herhangi bir dönüş olmamıştı. Bu şekilde motoru kullanmayın demiştik. Allahtan şimdilik ölümlü bir kaza yaşanmadı. Ama ben olsam kesinlikle ama kesinlikle dava açarım. Onceden de sorunu bildirmis çözmeye çalışmış başarısız olmuş bir firma ürünü iade de almamış ve hayatını tehdit eder bir aracı açıkça kusurlu bir aracı sizinle bırakmış sonuç ortada. Bunun özrü olmaz. Vebali ağır olacak demiştik.
Maddi manevi tazminat davası ben olsam açarım. Bu olay amerika da olsa 1 milyon dolardan başlar. Bunun çözümü için acilen bajaj ile görüşülüp abartmıyorum çözüm bulunduktan sonra tüm motorlar servise cagrilip düzeltme yapılmalı.
ayzek;
Çok geçmiş olsun..En kısa zamanda iyileşirsiniz umarım. Ne kadar sıkıntı çektiğinizi tahmin edebiliyorum.
Bu pulsar konusuda tam bir muamma oldu..fiyat performans ürünü diyen, memnun olanda var. kronik sorunları var diyende.. Benimde takip ettiğim bir motosiklet ama galiba artık vazgeçtim.. Bana klasik karbüratörlü motosiklet lazım. Eğer elektronik beyin falan işin içine girecekse.. Gerçekten kendini kanıtlamış marka ve modellerden almak lazım gibi..
"Ne Mutlu Türküm Diyene" M.Kemal ATATÜRK
Salcano Wolf 125 28.03.2014 - 02.05.2016 (11.800 km)
Bajaj Pulsar NS 200 Trafiğe Çıkış: 09.05.2016 (46.500 km)
Bende max'ımı satıp pulsar almaya çalışıyordum iyi olmadı bu :/ Geçmiş olsun Ayzek abi
Çok geçmiş olsun kardeşim. Arızadan 4 defa akü değiştirmek nedir ya? Bu akü denen zıkkım bir defa değişir eğer arıza devam ediyorsa sorun aküden değil başka bir şeydendir. Zaten orada bir hata yapılmış bu çok belli. Neyse dur bakalım sonu ne çıkacak.
Bir de;
Beyin resetlemesi veya herhangi bir nedenle 50-60 kilometre ile giderken motor vitesteyken bile olsa arka teker kitlenmesi kötüymüş. Nasıl bir etki ile yapıyor bunu merak ettim. Bu her enjeksiyonlu motorda olan bişey midir?
-61- Önce ADAMLIK Sonra HAYAT -61-
Şu an bu konu içerisinde 8 kullanıcı var. (0 üye ve 8 misafir)