Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
06 Haziran 2015, 22:45
#6341
ayzek adlı üyeden alıntı
Yok anestezi yaptirdim bu aksam kendi discimde halledicem zate bir igneye 70 tl aldilar evlat acisi gibi koydu
Olsun olan paraya olsun.disi kaybetmemek gerekiyor. Benim bir dis kurtarilamadi cekmek zorunda kaldi , simdi implant kac para bakmaya korkuyorum. Dislere gereken onem verilmiyor bu memlekette insanlar sacma sapan dislerini çektiriyor anlamak guc
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:40 ----------
fatih. adlı üyeden alıntı
bahri usta var çamdibi bornovada
karşıyakada motoshop'unda servisi var ama bundan 9 ay önce çok kötü bir ustaları vardı işçilik olarak
degişti demişlerdi ama hala aynı vatandaş şimdi nasıldır bilemem
Tesekkurler ben de bajajin sitesinden bulup gittim bahri ustaya.
Karsiyakayi aradim telefondan once , dedim ben beklemek istiyorum basinda git gel zaman kaybi okur cok. Calisma sistemimiz bu falan dedi. İnsan gibi de konusmadi telefonda pek 4 saat surer falan dedi yag filtresi degisecek falan sacmaladi, gozum tutmadi.
gittim bahri ustaya ben de. Telefonla aradim gel 1 saate hallolur dedi. Gittim iyi karsiladilar , motorun basinda izledim ne yapıldığını. Yag da motul koyacaktim onlar da motul kullaniyormus. İyi oldu.
Hava filtresini de degistirdik 10.000 e kadar kendim ugrasmak istemedim , bir de nasil değiştirdiğini gormek istedim.
boylece bakim sirasinda neyin nasil acildigini vs. De gormus oldum iyi oldu.
Reklamlar
-
06 Haziran 2015, 23:52
#6342
MD.Murat adlı üyeden alıntı
Olsun olan paraya olsun.disi kaybetmemek gerekiyor. Benim bir dis kurtarilamadi cekmek zorunda kaldi , simdi implant kac para bakmaya korkuyorum. Dislere gereken onem verilmiyor bu memlekette insanlar sacma sapan dislerini çektiriyor anlamak guc
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:40 ----------
Tesekkurler ben de bajajin sitesinden bulup gittim bahri ustaya.
Karsiyakayi aradim telefondan once , dedim ben beklemek istiyorum basinda git gel zaman kaybi okur cok. Calisma sistemimiz bu falan dedi. İnsan gibi de konusmadi telefonda pek 4 saat surer falan dedi yag filtresi degisecek falan sacmaladi, gozum tutmadi.
gittim bahri ustaya ben de. Telefonla aradim gel 1 saate hallolur dedi. Gittim iyi karsiladilar , motorun basinda izledim ne yapıldığını. Yag da motul koyacaktim onlar da motul kullaniyormus. İyi oldu.
Hava filtresini de degistirdik 10.000 e kadar kendim ugrasmak istemedim , bir de nasil değiştirdiğini gormek istedim.
boylece bakim sirasinda neyin nasil acildigini vs. De gormus oldum iyi oldu.
Ben başta karalamak istemedim karsıyaka bayii ve servisi
Bu bayii sahibi inanılmaz alakasız müşteri çok degersiz olsada olur olmasada
Ben ilk motoru almak için gitmiştim 10 ay önce dedim böyle bir esnaflık olmaz
Mecburen motoru ordan almıştım başka yerde olmadıgı için
bir ilk servis tecrubem olmuştu of off=)neyse bahri usta iyidir şeker gibi adamdır
işçilik servis güler yüz ne ararsan var (((oğlu bahadır ustayıda unutmamak lazım=)
(((ama devir dalgalanma ve stop sorununa oda çözüm getiremiyor malesef topu taç'a atıyor=)
-
07 Haziran 2015, 05:50
#6343
scarface123 adlı üyeden alıntı
cs400 ss400 un turkiyeye gelis tarihini bilen barmi arkadaslar
Bende sabırsızlıkla bekliyorum.İnşallah bir sonraki motorum ya bajaj pulsar Cs400 ya da yamaha mt 07 moto cage olacak.Lakin hernekadar mt 07 moto cage i çok beğensemde yamaha servislerinin kucağına düşmek istemiyorum.Pulsar 200 ümden ,servisim Oktay ve Selçuk ustadan, Saygıdeğer Ekrem abiden, Bajaj pulsar 200 ns kullanıcıları bilgi paylaşımı başlıklı bu forumdan ve burdaki arkadaşlardan çok memnunum. Umarım cs 400 geldiği zaman iyi bir motorla karşılalırız bu dostluklar ve paylaşımlar devam eder benim için...
---------- Mesajlar birleştirildi - 05:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:13 ----------
fedos adlı üyeden alıntı
Atilla Abi çok geçmiş olsun . Kısa sürede yine motoruna dönmeni ümit ediyorum . Ayrıca koruma demiri kırılan arkadaşımızın motoruna da hayret ettim . Sanırım garantiden problem giderilecektir. Pulsar şenliğinde kayalar motordan takdırdığım ledli elcikler sarı ışıklı imiş ve tek tarafı da hava da duruyor çok beğenmedim açıkçası. Beyaz ışıklı ve iki taraflı tutacağı olsa fena olmazdı. resimde görünen modelin siyahı:
http://i.hizliresim.com/ogyVAQ.jpg
Fedos,elcik korumanın bağımsız havada duran,ve seyir halindeyken rüzgarla dans eden kısmına basit, ucuz(10 tl yi geçmiyor) ve pratik bir uygulamayla son verdim.
Gerekli malzemeler,
A- 2 adet raflar için kullanılan L demir.(Ölçüleri foto da var.Siyah rengi de mevcuttu,ben beyaz tercih ettim.)
[IMG][/IMG]
B-En fazla 10 ar tane vida(4m*16 ölçü) ,somun(Hem iki tarafı açık hemde bir tarafı kapalı olanlardan), pul.
[IMG][/IMG]
[IMG][/IMG]
Gerekli alet edevat.
[IMG][/IMG]
Notlar: L demirin kısa tarafı elcik korumaya takılacak uzun tarafı sol tarafta ayna gidona bağlantı demiri ile kontrol düğme kutusu arasına, sağda ise yine ayna bağlantı demiri ile On/Off düğme kutusu arasına sıkıştırılacak.
Elcik korumaya vida deliklerini açarken zarar vermemek ve kolay delmek için önce çok ince bir matkap ucuyla kılavuz deliği açalım.
L demirin kısa tarafının dış ucunu, elcik korumanın kavisli olan iç tarafına tam oturması için elimizle hafif eğiyoruz.
[IMG][/IMG]
Bir ucu kapalı somunları daha güzel görünüm için dış tarafta kullandım.
İki ucu açık somunları iç tarafta vida fazlalığını almak için kullandım.
[IMG][/IMG]
[IMG][/IMG]
Ve diğer fotolar..
[IMG][/IMG]
[IMG][/IMG]
[IMG][/IMG]
[IMG][/IMG]
[IMG][/IMG]
Evet işlem tamam, çok sağlam oldu.Elcik koruma ledlerinin sarı yanması benim açımdan daha güzel.Çünkü;benim farlar ve sisler beyaz yanıyor.Farların altındaki 2 küçük lamba da sarı,yani elcik korumadaki ledler de beyaz yansaydı çok beyaz olurdu herşey, motorda beyaz zaten.Bence böyle olması ayrı bir haraket katıyor.Tabi herkesin zevki farklı.
Sonuç olarak bu tip bir elcik koruma kullanan ve taktırmayı düşünen arkadaşlara bu uygulamayı öneririm.
Kazasız,belasız sürüşler hepinize...
-
07 Haziran 2015, 13:02
#6344
Lastik hava basınclari ne olması gerekiyor telefondan arıyorum yarım saattir bulamadım malesef. Yardımcı olursanız sevinirim
-
07 Haziran 2015, 13:13
#6345
ön 25psi arka 28 psi yolcusuz. yolculu kaç oluyo hatırlamıyorum
-
07 Haziran 2015, 13:15
#6346
oknglr adlı üyeden alıntı
Lastik hava basınclari ne olması gerekiyor telefondan arıyorum yarım saattir bulamadım malesef. Yardımcı olursanız sevinirim
28, 30 iyidir servisin tavsiyesi. Ben kullanma kılavuzunda yazdığı gibi ön 25 arka 28 yapmıştım ön lastiğin yanağı çok hafif oynadı 3-5 santim genişliğinde bir bölgede.
-
07 Haziran 2015, 13:30
#6347
Sağolun yorumlar için benzinlik bi bakayım duruma göre bikaç bar daha basarım. Sonra kutahyada ankaraya yolculuk var
-
07 Haziran 2015, 13:38
#6348
Ankarada pulsar sahibi varsa uygun bir yerde buluşup incelemem mümkün müdür?hatta 10 dk dolansam çok iyi olur kafayı taktım gibi bu motora not:seyranda oturuyorum.
-
07 Haziran 2015, 18:33
#6349
cs400 un gelis tarihi hakkinda bilgisi olan varmi arkadaslar
-
07 Haziran 2015, 22:17
#6350
emrb adlı üyeden alıntı
Ankarada pulsar sahibi varsa uygun bir yerde buluşup incelemem mümkün müdür?hatta 10 dk dolansam çok iyi olur kafayı taktım gibi bu motora
not:seyranda oturuyorum.
Gel bak gör ama artçım olursun anca İşe bile götürmüyorum kıyamıyorum sokağa park etmeye, eski motorla gidiyorum.
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:19 ----------
İnce teker 150'lik Mondial'le 88 km hızla girdiğim viraja Pulsar ile 70-72 anca giriyorum. Ankara Aşti'ye giren yol var ya o yolun sonunda TOBB Üniversitesi önüne gelen çıkışın sert sol virajına bu hızlarla giriyorum. Sert süspansiyonun verdiği motor zıplayıp uçacak korkusunun sonucu sanırım bu. Mondial'in lastikleri süper diyemem orta kalite, ön lastik Unilli arka kışlık IRC ama karda bile sürdüm ben bunu, yağmurda yavaşlamıyorum bile hiç kaymıyo çünkü.
-
07 Haziran 2015, 22:36
#6351
Şu ön siperlik harika bence. Siperlik tavsiyesi yapacak var mı?
[IMG][/IMG]
[IMG][/IMG]
-
08 Haziran 2015, 10:47
#6352
Ben daha artistik göründüğü için bunu tercih ettim. Veya bana öyle geldi
-61- Önce ADAMLIK Sonra HAYAT -61-
-
08 Haziran 2015, 11:15
#6353
tozluklu adlı üyeden alıntı
İkinci resimdeki Pulsar 200 NS değil Pulsar 200 AS dır. Önceki sayfalarda bu siperliğin getirilmesini bende istemiştim. Halen İstiyorum. Pulsara ait aksesuarlar çeşitlendirilmeli.
-
08 Haziran 2015, 13:21
#6354
Bilgi için teşekkür ederim atii.
atillaExtreme nereden alınır bu siperlik. Güzelmiş.
-
08 Haziran 2015, 13:27
#6355
tozluklu adlı üyeden alıntı
Bilgi için teşekkür ederim atii.
atillaExtreme nereden alınır bu siperlik. Güzelmiş.
Ben Kayalar Motorda taktırıdım. Yerin uzaksa yolluyorlar.
-61- Önce ADAMLIK Sonra HAYAT -61-
-
08 Haziran 2015, 14:28
#6356
Uzun yolda motora kapanıp giderken aynalara bakamamak çok zor oluyor CBR'lerdeki gibi önde duran kafayı depoya dayasan da arkayı görebilecek bir ayna nasıl takabiliriz ? ne tavsiye edersiniz.
-
08 Haziran 2015, 15:33
#6357
Mengu16 adlı üyeden alıntı
Uzun yolda motora kapanıp giderken aynalara bakamamak çok zor oluyor CBR'lerdeki gibi önde duran kafayı depoya dayasan da arkayı görebilecek bir ayna nasıl takabiliriz ? ne tavsiye edersiniz.
Dün aynısını bende düşündüm.kapanmayı bırak hafif öne yatsam görüş kayboluyor. Aynaları biraz öne alabilsek güzel olurdu.
-
08 Haziran 2015, 15:53
#6358
oknglr adlı üyeden alıntı
Dün aynısını bende düşündüm.kapanmayı bırak hafif öne yatsam görüş kayboluyor. Aynaları biraz öne alabilsek güzel olurdu.
Aynalar rezalet ya adama kaza yaptırır, o aynayı tasarlayan mühendis kör olmuş.
-
08 Haziran 2015, 16:44
#6359
Kaptım pulsarımı
-
08 Haziran 2015, 16:51
#6360
Tİme_shİft42 adlı üyeden alıntı
Kaptım pulsarımı
Hayırlı olsun. Fazla gaza gelme 2.el de alsan ilk 1 ay sakin sür. Düşük hızda manevralarda falan dipgaz yapınca motor yanlıyor güçten ve lastiğin tarzından, Mondial drift gibi değil aman dikkat.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 7 kullanıcı var. (0 üye ve 7 misafir)