Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
02 Haziran 2015, 22:17
#6281
Zuzuuw adlı üyeden alıntı
Kesmez, aralarında 10 - 15 km/h hız farkı var. 2 sene 150'liğe binen insanın sonraki basamağı 250 olmamalı tabi maddi imkanlar el veriyorsa.
Olacaksa da Inazuma gibi çizgisi yada r25, HYO GT250R gibi kası, gücü olan motorlar olmalı. Pulsara geçmek en fazla 1 ay heyecanlandırır.
ER6N, ER6F, ER5, MT03 gibi motorlara bakmalısın bence.
çok iyi dedin de para yok para Aslında gt250r hoşuma giden makine ama kalıbından korkuyorum birde sürekli şehir içi sürdüğüm için acaba beni yorar mı yoksa zamanla alışırmıyım gidon turuna ve oturuş pozisyonuna merak ediyorum.
Reklamlar
-
02 Haziran 2015, 22:24
#6282
Çinli, japon, hintli fark etmez Commuter bir motor ile Bajaj Pulsar 200 arasında sürüş olarak çok fark var viraj alması bile bambaşka. Ayrıca enjeksiyonlu olması da başlı başına rahatlık. Rölanti ayarı hava ayarıymış ışığa geldin mi stop edermiş falan yok. 7000 devire kadar pek bi güç patlaması yapmıyo anca 200'lüğe çevrilmiş Cg125 kadar seridir o devire kadar ama 7 bin devirden sonra 9000-9500 devire kadar motor bildiğin coşuyo.
-
02 Haziran 2015, 22:33
#6283
Pulsarımla 290 km. yapabildim bir haftada. Şehir içinde müthiş keyifli bir alet. Yalnız 5 litreye yakın yaktı. Yağ değişimden sonra düşeceğini umuyorum. Bu arada 4. gün arka lastiğim patladı.Tamirden sonra disk sürtmesi sorunu başladı arka lastikte. Balata temizleme spreyinden sonra kesildi. Kısa sürede tekrar sürtme sesi başladı. Elle lastiği çevirince hafifçe lastiği tututuğu hissediliyor. Sprey sıkıldığında o tutma olayı yoktu. acaba lastik takılırken açısı tam düz olmadığı için yapıyor olabilir mi? Lastik tamir edilirken başındaydım. Diske bişey olmadığına eminim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:31 ----------
Ayrıca chip tunning yada cc yükseltme gibi konular hiç açılmadı sanki.. Kimse orjinalliği bozmak istemiyor anlaşılan.
-
02 Haziran 2015, 23:20
#6284
Mengu16 adlı üyeden alıntı
11000 devirde kesiciye giriyor diyorlar 157-158 km hıza denk geliyo ben en fazla 155 gördüm. Orta sehpa var ama Mondial Drift'indeki kadar kullanışlı bişey bekleme, bakım zamanı iş görüyo daha çok.
Bu arada Pulsar statör kablo girişinden yağ kaçırıyo diyolar. Bende hiç kaçırmadı 1700km'ye geldim. Motoru daha hiç yıkamadım yağ kaçırsa fotoğrafta görülürdü.
http://108.imagebam.com/download/QFn...602_210343.jpg
foto seninse sendede kaçak var göründüğü üzere, yüksek devirlerde kaldığın zaman, yağ en zayıf çıkıştan terleme gibi çıkıyor.
-
02 Haziran 2015, 23:22
#6285
-
03 Haziran 2015, 00:25
#6286
srkn.ks adlı üyeden alıntı
pulsarda ilk defa okuyorum titreşimden dolayı koruma demiri kırırdı?
O titreşimden degildir ya üretim hatası vardır veyahut farketmeden bir yere çarpmış olabilirsin
diyorum ama birçok kazalı pulsar gördüm gerek fotograf olarak gerek serviste
pulsarın koruma demirleri baya sağlam titreşimden olmadığı kesin
-
03 Haziran 2015, 08:34
#6287
fatih. adlı üyeden alıntı
pulsarda ilk defa okuyorum titreşimden dolayı koruma demiri kırırdı?
O titreşimden degildir ya üretim hatası vardır veyahut farketmeden bir yere çarpmış olabilirsin
diyorum ama birçok kazalı pulsar gördüm gerek fotograf olarak gerek serviste
pulsarın koruma demirleri baya sağlam titreşimden olmadığı kesin
motorda yatma, çarpma,vurma vs gibi her hangi bir şey yok şuan koruma demiri üzeride çizik dahi yok
bir sebebden dolayı kırılmış kaynak yeri de değil direk demir kırılmış çözemedim serviste bakacazz
-
03 Haziran 2015, 09:05
#6288
Orada kılcal çatlak vardır, zamanla ilerlemiştir. Söylediğinin aksine bence kaza, çarpma, düşme yoksa tam garantiye girecek bir sorun.
-
03 Haziran 2015, 09:53
#6289
srkn.ks adlı üyeden alıntı
geçmiş olsun koruma demiri ilginç titreşimden kırıldığını ilk defa duyuyorum.
en fazla titreyen tek silindir ve 2 zamanlı makinalardır onlarda bile duymadım.
yakıt dur kalklar yokuş ve toprak yol etkilemiş olabilir 3.3 yakmış 100 km de,
konyada olsan 100 km de belki dedkleri gibi 2 litrede 100 km yaparsında diğer şehirlerde zor
servise gidip koruma demiri için istekde bulunucaksın pek tabikide çıkan sonucu burdan paylaşırsın umarım iyi veya kötü
tekrar geçmiş olsun tekerin düz bassın
-
03 Haziran 2015, 10:32
#6290
Titreşimden kırılmıştır ama garantiden değiştirmeyeceklerdir. Titreşimden kırılan şey düşen motoru nasıl tutacak onu da merak ettim şimdi.
-
03 Haziran 2015, 11:16
#6291
Mengu16 adlı üyeden alıntı
Titreşimden kırılmıştır ama garantiden değiştirmeyeceklerdir. Titreşimden kırılan şey düşen motoru nasıl tutacak onu da merak ettim şimdi.
titreşimden kırıldıysa bu koruma demirine bir koruma tutalım o zaman
körlerin arasında tek gözlü adam kendini kral sanır
-
03 Haziran 2015, 11:22
#6292
Kayalar motora gittim koruma demirinin resimlerini çekip fabrikalarına e-mail attılar
cuma günü haber gelir dediler.
Beklemedeyim
-
03 Haziran 2015, 11:52
#6293
Ben bu motorla kaza yaptım. Gece saat 10 civarı Küçükçekmece düzlüğünde en sağ şeritte yoğun trafikte 70-80 civarında hızla gazlarken o karanlıkta önümdeki siyah renkli kango tipi bir aracın yanından 1.70 boylarında iri yarı akıl özürlü bir arkadaş (akıl özürlü benzetme değil doğru. kazadan sonra çevreden gelenler çocuğu tanıdıklarını akli dengesinin yerinde olmadığını ve sık sık caddeye atladığını gelen polislere anlattılar) birden önüme atladı. Sağ tarafta bariyerler olduğu için sola kırdım ama aynayı çocuğun koluna taktım. Toparlayabilirdim ama o arada trafik durdu ve bütün stoplar kırmızı oldu. Mecburen motoru debriyaj fren yapıp bıraktım ve küt diye yıkıldım. Köprücük kemiğimi kırdım. Ambulans gelip beni hastaneye kaldırdı filan motor da Oktay Usta'ya gitti.
Bu anlattığım kazada sadece koruma demirinde hafif bir yamulma olmuştu. Onu da Oktay düzeltip tekrar yerine taktı ve en hayret ettiğimiz şey motorun o düşmeye rağmen herhangi bir yerinde tek çizik dahi olmamasıydı. Evet ben motoru fren debriyajdan sonra çok şahane bir şekilde bırakıp düştüm ama her şeye rağmen üzerindeki koruma demiri mühendislik harikasıymış diye düşünmekteyim.
Bu anlattıklarımın Oktay Usta birebir şahididir. İnanmayan bizzat kendisine sorabilir.
Şimdi bakıyorum bakıyorum o koruma demirinin nasıl kırılmış olabileceğini bir türlü anlayamıyorum.
-61- Önce ADAMLIK Sonra HAYAT -61-
-
03 Haziran 2015, 12:04
#6294
Gecmis olsun abi Allah beterinden korusun
-
03 Haziran 2015, 12:05
#6295
Mengu16 adlı üyeden alıntı
Titreşimden kırılmıştır ama garantiden değiştirmeyeceklerdir. Titreşimden kırılan şey düşen motoru nasıl tutacak onu da merak ettim şimdi.
Şimdiye kadar sadece tek motorda duyduğumuza göre kesinlikle o koruma demirinde hata var. Dediğim gibi üzerinde vuruk izi yoksa, garantiden değiştirilmemesi için hiçbir sebep yok.
-
03 Haziran 2015, 12:23
#6296
Zuzuuw adlı üyeden alıntı
Sen eski modeli aldın çünkü, senin aldığın motor epeydir orada duruyordu, hatta ben incelemeye gittiğimde bir ayaklığı yoktu, kargoda kırılmış yenisi gelecek demişlerdi. Elimizdeki son 8400 lük motor bu dediler, diğerleri 8900 den satılacak didiler. Alt sehpa için yanlış hatırlamıyorsam 150 lira istemişlerdi. Sana 8400 e sehpa takıp vermişler işte.
Benim elim deydiyse o motorda sıkıntı çıkmaz, raad raad bin.
Geçen hafta için kampanya yapıp, yeni modelleri de o fiyattan verdiler, arkadaş onu soruyor. Bize giren 500 lira karşılığında hediye falan verilecek mi diye soruyor.
Gerçekten süper özet olmuş yanlız hala ses yok galiba..
-
03 Haziran 2015, 12:27
#6297
Seko adlı üyeden alıntı
Şimdiye kadar sadece tek motorda duyduğumuza göre kesinlikle o koruma demirinde hata var. Dediğim gibi üzerinde vuruk izi yoksa, garantiden değiştirilmemesi için hiçbir sebep yok.
2 milimlik lama çok bi dayanım göstermeyecektir. 150F modelindeki gibi arkası destekli olsa daha sağlam olurdu.
-
03 Haziran 2015, 12:32
#6298
bektanist adlı üyeden alıntı
Bu saat Ekrem Bey adına mı
Ben bakım bekliyorum, gerçi daha dün ilk bakımı yaptırdım ama ...
-
03 Haziran 2015, 13:19
#6299
AttilaXtreme adlı üyeden alıntı
Ben bu motorla kaza yaptım. Gece saat 10 civarı Küçükçekmece düzlüğünde en sağ şeritte yoğun trafikte 70-80 civarında hızla gazlarken o karanlıkta önümdeki siyah renkli kango tipi bir aracın yanından 1.70 boylarında iri yarı akıl özürlü bir arkadaş (akıl özürlü benzetme değil doğru. kazadan sonra çevreden gelenler çocuğu tanıdıklarını akli dengesinin yerinde olmadığını ve sık sık caddeye atladığını gelen polislere anlattılar) birden önüme atladı. Sağ tarafta bariyerler olduğu için sola kırdım ama aynayı çocuğun koluna taktım. Toparlayabilirdim ama o arada trafik durdu ve bütün stoplar kırmızı oldu. Mecburen motoru debriyaj fren yapıp bıraktım ve küt diye yıkıldım. Köprücük kemiğimi kırdım. Ambulans gelip beni hastaneye kaldırdı filan motor da Oktay Usta'ya gitti.
Bu anlattığım kazada sadece koruma demirinde hafif bir yamulma olmuştu. Onu da Oktay düzeltip tekrar yerine taktı ve en hayret ettiğimiz şey motorun o düşmeye rağmen herhangi bir yerinde tek çizik dahi olmamasıydı. Evet ben motoru fren debriyajdan sonra çok şahane bir şekilde bırakıp düştüm ama her şeye rağmen üzerindeki koruma demiri mühendislik harikasıymış diye düşünmekteyim.
Bu anlattıklarımın Oktay Usta birebir şahididir. İnanmayan bizzat kendisine sorabilir.
Şimdi bakıyorum bakıyorum o koruma demirinin nasıl kırılmış olabileceğini bir türlü anlayamıyorum.
Abi büyük geçmiş olsun mesajlarınızdan sizi tanırım. Kask takılıyken mi oldu bu hasar? Allah korusun tehlikeli bi iş bu motor ama napalım.
-
03 Haziran 2015, 15:04
#6300
Benzini Shell'den alıyorum. Fuel-save benzin mi V Power mı kullanayım sizce. İlk başta v-Powerkoyduruyodum. Son 2 keredir Fuelsave koydular ses etmedim. Ben bir fark hissetmedim ama sizin tercihiniz nedir?
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 15 kullanıcı var. (0 üye ve 15 misafir)