Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
28 Mayıs 2015, 09:22
#6141
Pazar günü aksilik olmaz ise şenlikte olacağım . Böyle bir ailede olmaktan da mutluluk duyuyorum .Ne düşünürsünüz bilmiyorum ama : Ekrem beyin yaptıkları,bu ülkede az görülen türden kadirşinaslık içeriyor.Bu samimiyeti sayesinde,benim gibi pek çok kişi bajaj ürünü kullanıyor.Umarım daima aşılacak sorunlarımız olur.üç gün önce bir arkadaşım daha pulsar sahibi oldu. İki motor pazar günü görüşme ümidiyle.
Reklamlar
-
28 Mayıs 2015, 09:24
#6142
Forumun bu Pulsar başlığında oynanan tiyatro hakkında yazacağım söyleyeceğim çok şey var ama yazıp yazıp siliyorum. Hepsi dilimin ucunda. Kalp kırmayı sevmem ama Allah bana sabır versin. Hani zorla Kuralkan fanı yaptılar beni ona yanarım.
-61- Önce ADAMLIK Sonra HAYAT -61-
-
28 Mayıs 2015, 09:40
#6143
stop etme sorununun ben bir çoğunun kullanıcı hatası olduğunu düşünüyorum çünkü dikkat ettiğim bir şey arkadaşlar yazdılar,video falan attılar izledim.Yazılanları okudum bu hareket halinde giderken olmuyor debriyajla işin yokken mesela.Serviste'de denedik usta böyle yaparsan eder,söyle yaparsan eder gibi anlattı. Denedik ve gerçekten'de etti şimdi arkadaşlar diyor ki yokuş aşağı iniyorum debriyajı kapatıyorum stop ediyor 1 vites'de 5-6-7 devirde bir anda debriyajı çekince ediyor(vites buyultmez isen).Enjeksiyonlu olduğu için yüksek devirdeyken bir anda devri kesince stop ediyormuş. Bir üst viteste 2-3 devirde yapıldığında stop etmiyor,bu kullanıcı hatası olabilir mi? Şimdi bana diyeceksiniz seninkindede stop etme sorunu vardı bendeki durum;ekran falan gidip beyin resetliyordu.Akü degiştirildi şuan için sorun yok,ne stop etme nede baska bırsey.İlk başlarda ekrem abiye kırılmıştım herkese,herseye birşeyler yazmış bana sorunla alakalı hiç birşey yazmamıştı dıye.Gecen arzayı yaşamamla birlikte sagolsun ilgilendi ve çok mutlu oldum.Bilmiyorum arzamıdır kullanımdan kaynaklı hatamıdır yoksa enjeksıyonlu motorun özellıgındenmıdır bılınmez stop etme sorunu olmayan motorları bile stop ettirdik. O şekılde bence bu hatalar ile ilgili bir video çekilip formda paylaşılırsa enazından kullanımdan kaynaklı stop etmeler ortadan kalkar diye düşünüyorum..
-
28 Mayıs 2015, 09:50
#6144
Benim motorda o dedikleri stop etme sadece benzin azken oluyo benzin alayım diyorum 8.5 litre alıyo bu ne ya.Teknik verilerde 14.3 litre yazmışlar benzin deposuna. Enjeksiyon beyninde bi beyinsizlik var o gerçek ama, 6. viteste yokuşlarda çekmemesinin sebebi de bu dipgaz yapmadan motora yeteri kadar benzin göndermiyo dipgaz yapınca da devir düşük olduğundan hava fazla geliyo motor fakir karışımla çalıştığından yine çekmiyo. 6. vites 7000 devirde 100km hızda yokuşta bayılmasının küçük vites istemesinin başka açıklaması olamaz tek kişi biniyorum.
-
28 Mayıs 2015, 10:03
#6145
Mengu16 adlı üyeden alıntı
Benim motorda o dedikleri stop etme sadece benzin azken oluyo benzin alayım diyorum 8.5 litre alıyo bu ne ya.Teknik verilerde 14.3 litre yazmışlar benzin deposuna. Enjeksiyon beyninde bi beyinsizlik var o gerçek ama, 6. viteste yokuşlarda çekmemesinin sebebi de bu dipgaz yapmadan motora yeteri kadar benzin göndermiyo dipgaz yapınca da devir düşük olduğundan hava fazla geliyo motor fakir karışımla çalıştığından yine çekmiyo. 6. vites 7000 devirde 100km hızda yokuşta bayılmasının küçük vites istemesinin başka açıklaması olamaz tek kişi biniyorum.
Mengu sende 7000 devirde yokus cikipta ivmelenmesini bekleme.. Biraz daha kullan, kullandikca kesfedeceksin.. Pulsari canli tutmak istiyosan 8000 ve yukarisi olsun;)
-
28 Mayıs 2015, 10:06
#6146
sbr adlı üyeden alıntı
Mengu sende 7000 devirde yokus cikipta ivmelenmesini bekleme.. Biraz daha kullan, kullandikca kesfedeceksin.. Pulsari canli tutmak istiyosan 8000 ve yukarisi olsun;)
O zaman da 4 litre yakıyor. Uzun yolda düzde 110 yokuşta 90 falan sürünce 3 litre ortalamayı anca yakalayabiliyorum.
-
28 Mayıs 2015, 10:19
#6147
Mengu16 adlı üyeden alıntı
O zaman da 4 litre yakıyor. Uzun yolda düzde 110 yokuşta 90 falan sürünce 3 litre ortalamayı anca yakalayabiliyorum.
Bahsettigin rakamlar normal. Sende hem gitsin hem yakmasin istiyosun
-
28 Mayıs 2015, 10:23
#6148
Şehiriçinde 2.7 litre yakıyor, iddia edilen rakamlar daha düşük olmasına rağmen 2.7 litreyi bile az ve iyi buldum. Ama uzun yolda gazı bol verdin mi yakıyor yapacak bişey yok. Pulsara tapagaz 2.9 litre yaktıran Altın Elbiseli Adam ile aynı gezegende yaşamıyoruz sanırım
-
28 Mayıs 2015, 10:33
#6149
Mengu16 adlı üyeden alıntı
Şehiriçinde 2.7 litre yakıyor, iddia edilen rakamlar daha düşük olmasına rağmen 2.7 litreyi bile az ve iyi buldum. Ama uzun yolda gazı bol verdin mi yakıyor yapacak bişey yok. Pulsara tapagaz 2.9 litre yaktıran Altın Elbiseli Adam ile aynı gezegende yaşamıyoruz sanırım
Altın elbiseli adamla aynı sürüşe sahip oldugunumu sanıyorsun yakıt tuketımını herşey etkıler yol,trafik,hava,sürücü,fren kullanmak bile..
Yolların Kralı Değil ! Kuralı Vardır..
-
28 Mayıs 2015, 10:50
#6150
ayzek adlı üyeden alıntı
Altın elbiseli adamla aynı sürüşe sahip oldugunumu sanıyorsun yakıt tuketımını herşey etkıler yol,trafik,hava,sürücü,fren kullanmak bile..
Ankarada istanbuldan fazla trafik yoktur heralde, boy desen benden uzun, kilomuz aynıdır sanıyorum. Uzun yolda pek fren kullandığımı sanmıyorum. Çok yüksek devirde vites de değiştirmiyorum 5500 deviri bulunca vites atarım, gerçi enjeksiyon çok hoşnut değil bu durumdan açıkçası motorun 5000 devire kadar çok düzenli gaz yediğini düşünmüyorum.
-
28 Mayıs 2015, 10:52
#6151
ayzek adlı üyeden alıntı
Altın elbiseli adamla aynı sürüşe sahip oldugunumu sanıyorsun yakıt tuketımını herşey etkıler yol,trafik,hava,sürücü,fren kullanmak bile..
Altin elbiseli gumus elbiseli farketmez. Yol sarlari kullanici vs tum faktorler pozitif olsa bile tapagazda pulsar o degerleri yakalayamaz..yakarim diyen varsa iddiasina girebilirim.
-
28 Mayıs 2015, 10:59
#6152
Uzun yolda düzde 110 yokuşta 90 falan sürünce 3 litre ortalamayı anca yakalayabiliyorum.
hehh şimdi biz senin yokuşta 90 la gidip 3 litre yaktıgına inandıkda siz ikiniz adamın 2.9 yaktıgınamı ınanmadınız mengu+sbr ???
3 VİTESLE 70 KM İLE GİTMEK VE 4 VİTESLE 70 KM İLE GİTMEK ARASINDA DAĞLARKADAR FARK VARDIR!
-
28 Mayıs 2015, 11:04
#6153
AttilaXtreme adlı üyeden alıntı
Forumun bu Pulsar başlığında oynanan tiyatro hakkında yazacağım söyleyeceğim çok şey var ama yazıp yazıp siliyorum. Hepsi dilimin ucunda. Kalp kırmayı sevmem ama Allah bana sabır versin. Hani zorla Kuralkan fanı yaptılar beni ona yanarım.
Atilla abi nabüüün Sen motorcu adamsın,ne fanı yaw Önce can,sonra canan.
Hani böyle aniden karşına çıkıyor ve göz göze geliyorsun ya, o an çok kötü oluyor insan. Heyecandan ne yapacağını şaşırıyor, ayakları titriyor...Sonuçta köpek bu ısırır falan...
-
28 Mayıs 2015, 11:13
#6154
ayzek adlı üyeden alıntı
Uzun yolda düzde 110 yokuşta 90 falan sürünce 3 litre ortalamayı anca yakalayabiliyorum.
hehh şimdi biz senin yokuşta 90 la gidip 3 litre yaktıgına inandıkda siz ikiniz adamın 2.9 yaktıgınamı ınanmadınız mengu+sbr ???
3 VİTESLE 70 KM İLE GİTMEK VE 4 VİTESLE 70 KM İLE GİTMEK ARASINDA DAĞLARKADAR FARK VARDIR!
En kısa sürede 6. vitese atıyorum motoru zaten, lütfen gerçekçi olmayan tüketim rakamlarını konuşmayalım. 130-140km hızla giden motorun 3 litre yakması mantıklı değil zaten.
-
28 Mayıs 2015, 11:14
#6155
ayzek adlı üyeden alıntı
Uzun yolda düzde 110 yokuşta 90 falan sürünce 3 litre ortalamayı anca yakalayabiliyorum.
hehh şimdi biz senin yokuşta 90 la gidip 3 litre yaktıgına inandıkda siz ikiniz adamın 2.9 yaktıgınamı ınanmadınız mengu+sbr ???
3 VİTESLE 70 KM İLE GİTMEK VE 4 VİTESLE 70 KM İLE GİTMEK ARASINDA DAĞLARKADAR FARK VARDIR!
90-110 km hizla sabit gitmekle, gazi kapamadan gitmek arasinda da daglar kadar fark vardir. Benim motorum yakmaz diyenler getirsin bana nasil yakiyomus gostereyim.
-
28 Mayıs 2015, 11:37
#6156
Şehir içinde 2.7 yakması çok iyi bence. CBF150 de o kadar yakıyor. Motorları aynı koşullarda kullanmadan yakıt tüketimlerini karşılaştırmanın bir manası yok. Aynı motor sonuçta, hepsi aynı yakar ama birisi gider yokuşta sürer, diğeri rüzgara karşı sürer, bir diğerinde rüzgar arkadan esiyordur, bir sürücü diğerinden daha iri ve ağırdır vs. gibi pek çok etken var. Hepsinin de sonu gaz kolunu ne kadar çevirdiğinize bağlanır.
-
28 Mayıs 2015, 11:52
#6157
Mengu16 adlı üyeden alıntı
....Teknik verilerde 14.3 litre yazmışlar benzin deposuna....
KEndi kullanım kitapçığında "Full 12 liters" yazıyor, 14.3 litre değil.
Full 12lt
Usable Reserve 2.4lt
Unusable REserve 0.2 lt
Usable Reserve(kullanılabilir yedek) olan 2.4 litre o 12 litrenin içinde zaten, zaten motor benzin göstergesindeki tüm çizgiler bitince 9-10 lt arası yakıt alıyor motor, yakıt almazsanız o 2.4 litrelik kısmı harcamaya başlıyor.
Yanlışım varsa düzeltin.
-
28 Mayıs 2015, 11:55
#6158
Mengu16 adlı üyeden alıntı
En kısa sürede 6. vitese atıyorum motoru zaten, lütfen gerçekçi olmayan tüketim rakamlarını konuşmayalım. 130-140km hızla giden motorun 3 litre yakması mantıklı değil zaten.
ben anlatamayacagım heralde yakıt tuketımle 100 km duzluk olan yol baz alınarak hesaplanır ama bır suru etken vardır o degerlere ulasırsın nıspeten cokta yaklasırsın 50 km de devirlendırmeden gıdersen ulasırsın 50 km magruz kaldıgın ruzgarla 140 km dekı ruzgar aynımı birçok etken var bende istanbulda trafıkte dur kalk yokusu bol ara ara bosluk yakaladıkca gaz acıyorum bu kullanımda bıle 3.5 4 u bulabiliyor ama guzel bı yol olsa dur kalk yapmasam duzlukte zorlamadan gıtsem benım ıcın mumkun degıl bu degerler duser
en basıtı lastık hava basıncın dusukse arac daha fazla yakıo bunun neyını tartısıcazkı
-
28 Mayıs 2015, 12:11
#6159
maktama adlı üyeden alıntı
KEndi kullanım kitapçığında "Full 12 liters" yazıyor, 14.3 litre değil.
Full 12lt
Usable Reserve 2.4lt
Unusable REserve 0.2 lt
Usable Reserve(kullanılabilir yedek) olan 2.4 litre o 12 litrenin içinde zaten, zaten motor benzin göstergesindeki tüm çizgiler bitince 9-10 lt arası yakıt alıyor motor, yakıt almazsanız o 2.4 litrelik kısmı harcamaya başlıyor.
Yanlışım varsa düzeltin.
Benzin deposunda hiç çizgi kalmadığında 8.5 litre alıyor benim motor.
http://bajaj.com.tr/pulsar/44/pulsar-200-ns
Teknik özellikler'de Ölçülerde Yakıt Tankı 14.3 litre yazıyor.
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:09 ----------
ayzek adlı üyeden alıntı
ben anlatamayacagım heralde yakıt tuketımle 100 km duzluk olan yol baz alınarak hesaplanır ama bır suru etken vardır o degerlere ulasırsın nıspeten cokta yaklasırsın 50 km de devirlendırmeden gıdersen ulasırsın 50 km magruz kaldıgın ruzgarla 140 km dekı ruzgar aynımı birçok etken var bende istanbulda trafıkte dur kalk yokusu bol ara ara bosluk yakaladıkca gaz acıyorum bu kullanımda bıle 3.5 4 u bulabiliyor ama guzel bı yol olsa dur kalk yapmasam duzlukte zorlamadan gıtsem benım ıcın mumkun degıl bu degerler duser
en basıtı lastık hava basıncın dusukse arac daha fazla yakıo bunun neyını tartısıcazkı
Dur kalk yokuş, şehiriçi arada gazlama 2.7 litre yakıyor. Ama Altın elbiseli adamın test videosunda anlattığı gibi tapagaz 145km sürünce hatta o kadar bağırtmaya gerek yok 125-130 sürünce 4 litreyi geçiyo.
-
28 Mayıs 2015, 13:26
#6160
agalar benim benzin bitti yolda kaldım, benzinciye çektim fulle dedim tam 11,6 lt benzin aldı bajaj.com.tr de 14.3 lt yazıyormuş hikaye motoru gibi site bilgileride sorunlu, anlıcanız pulsar 12 lt benzin alıyor.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 7 kullanıcı var. (0 üye ve 7 misafir)