Bugün gezerken köylü bi dedeyi 30 km falan taşıdım motorla inişli çıkışlı virajlı karışık yollarda, 2 kişi binme arka amortisöre iyi geldi biraz yumuşadı sanki.
Bugün gezerken köylü bi dedeyi 30 km falan taşıdım motorla inişli çıkışlı virajlı karışık yollarda, 2 kişi binme arka amortisöre iyi geldi biraz yumuşadı sanki.
http://hizliresim.com/n7Rd50
Bugun bir bogaz turu yapalim dedik oldukca ruzgar vardi ama turladik cocukla plakadaki kuru kafalara dadandilar bu aralar
Merhaba arkadaslar 6500 kmde siyah bir pulsar aldim aranizdayim.Adana dan Izmire gittim 1 gun kaldim ve tekrar adanaya dondum.3 gunde toplam 2000 km yol yapti sadece zinciri bollandi.Benim cok hosuma gitti motor şişme vs hicbirsey soz konusu degil .70 kg agirilim, rampalara 120 ile tirmaniyor titresim az...Ben begendim kisacasi nasipse uzun sure kullanirim.Birkac sorum var arkadaslar.Silindir de cok ufak bir terleme var normalmidir? Ustaya gosterdim 1000 km sonra vidalari sıkar bakariz dedi olmazsa garantiden conta degisimi dedi.Gorusleriniz nedir?
2000km sürdün ve biraz yağ attıysa sıkıntı değil de 2-3 günde bir yağlanıyosa silindirin etrafı o sıkıntı. Çünkü soğutma suyuna yağ karışabilir, motor yağına da su karışabilir. Fazla terleme varsa acilen tamir edilmeli.
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:09 ----------
Şu videodaki arkadaş virajlara 130'la giriyo ben orman yolunda 70-80 viraja girince bile zor toparladım motor dönmek bilmiyo yatırmama rağmen. Acemi değilim hataları kolay toparlıyorum motor yatıkken bile sert fren vites büyütme küçültme yaparım. Pulsar da sağolsun arkasını savurmuyo hiç. Lastiklere bakıyorum baya ısınıyolar çok da kolay hem de ama virajlara hâla 150'lik commuter'ımla daha hızlı giriyorum.
selam arkadaşlar,
bajaj discover 125ST sahibiyim .arac 1000 kmde.Pulsarla takas düşünen arkadaşlar varmı ? istanbuldayım
Aynı sıkıntıyı bende yaşıyorum. Crf 250 L ile dişli lastiklerle 120 ile döndüğüm virajlari 80 le anca dönüyorum. Bir türlü viraj ini otutturamadim
lastik ve yolun etkisi büyük tabi yola bakmadınızmı ne bir çukur,ne bir kasis,nede logar kapakları var kaymak gibi asfalt ben 90 la girdim en fazla sarıyere giderken anca aldı birde bi yerde daha fazla yatmaya korkuyorsunuz belkıde karşıdan araba gelince oluyor bilemiyorum tabide bizim yollar leş kağıthane tünelinden sütlüce tafından çıkıyorsun bilenler bilir baya viraj kıvrılıyor keskinleşiyor tam yattın diyelım yolda bir eziklik var kasis gibi ama aşağı doğru zıplatıyor hızlı girsen kaza sebebi ne bilim
Benim motoru denediğim yol yeni asfalt dökülmüş temiz bir yoldu, videoda da göreceksiniz 4:33 te hızlı girdiğim virajda motor dışa kaçıyo yatırmama rağmen biraz fren yaptım yoksa çıkacaktım dışarı. En düşük hızım 35 civarı virajlara 65-70 civarı girdim motorun kaçtığı viraj hariç. Bu arada bi daha depoya sabitlemeye çalışacam kamerayı, kaskta motorun yattığı belli olmuyo videoda otobüs gibi gidiyo motor.
Video dan dolayı heralde çok yavaş gibi gözüküyor. Böyle kaymak asfaltta hiç deneme fırsatım olmadi
Dostum şimdi yorum yapıcam ya ben anlatamayacğım yada sen yanlış anlayacaksın.Özellilkle 4:33 deki virajı baz alacak olursam hatalısın bu arada bastan sona izledim neden hatalısın sen en dardan alıyorsun halıyle viraj seni dışa atıyor yani soldan sağa doğru yatırsaydın yolun dışına atmazdı o viraj öylede ahım şahım virajda değil aslında bazı bolumlerde dediğim şekilde giriyorsun ama bu şekildede girdiğin oluyor bana kabahat sende gibi geldi biraz video falan bulursam eklerim belki ozaman daha net anlarsın demek istediğimi bu arada ne güzel yolmus yeşil yeşil mis vallahi
gerçi videodaki baya prof ama demek istediğim içten dışa doğru degil dıştan içe doğru girmen aksi halde her turlu atacaktır viraj seni
Alışıcam ya daha 1500km'de motor. Kaçış boşluğu bırakmazsam uçacakmışım gibi geliyo ama yani orda motoru kaçırdım ama frenle kurtardım Yol çok güzel ya ama labirent gibi köyler arası geçişleri karıştırmamak zor ama bu gidişte nokta atışı oldu en son geçen yaz geçmiştim burdan sanırım. Ankara Çubuk'tan Kızılcaham'a giden dolanbaçlı bir güzergah.
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:48 ----------
Buraya haftasonu yeniden gidip 3-4 kere git gel yapıcam eğitim amaçlı, şu an bulabileceğim en temiz asfaltlı virajlı yol.
Dun 10000km bakimini yaptirdim. Pulsari alali tam 10 ay olmus. Aylik 1000 km kullanmisim. 10000 km boyunce denge sensoru sesi haricinde bir problemle karsilasmadim. İptal ederek onu da çözdüm. Motoru cok sert kullanan, ayni zamanda cokta iyi bakan biriyim. 20000 kmde degisecek bujileri bu bakimda degistirmek istiyordum. Bujileri sokup baktigimizda piril piril oldugunu gorduk. Motor artik iyice acilfi olgunlasti kullandikca dahada cok keyif veriyor. Bu motoru bizlerle bulusturan kuralkana tesekkur ederim..
4.33 deki gibi viraj alıyorsan((daha dogrusu alamıyorsun))
baya bi viraj çalışması yapman lazım
kusura bakma o viraja ben motor 200 bassın sıkıntısız girip çıkarım
izledigim kadarıyla acemilik var
motorda birşey yok merak etme sende var birşey
bunu hakaret olarak algılama eleştiri boyutunda algıla
Bajaj Pulsar sayfasında yardımlaşma az mı anlamadım bu 3. yazışım kimse cevaplamadı arkadaşlar
Merhaba arkadaslar 6500 kmde siyah bir pulsar aldim aranizdayim.Adana dan Izmire gittim 1 gun kaldim ve tekrar adanaya dondum.3 gunde toplam 2000 km yol yapti sadece zinciri bollandi.Benim cok hosuma gitti motor şişme vs hicbirsey soz konusu degil .70 kg agirilim, rampalara 120 ile tirmaniyor titresim az...Ben begendim kisacasi nasipse uzun sure kullanirim.Birkac sorum var arkadaslar.Silindir de cok ufak bir terleme var normalmidir? Ustaya gosterdim 1000 km sonra vidalari sıkar bakariz dedi olmazsa garantiden conta degisimi dedi.Gorusleriniz nedir?
http://www.motosiklet.net/forum/moto...ml#post3622604
Cevaplamıştım görmemişsin.
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)