Arkadaşlar Odometre nasıl sıfırlanıyor. Yardımcı olabilirseniz sevinirim.
MESAFE SAYACI SIFIRLAMA
Mod (8) ve Set (9) nolu tuşlara basarak ODO/TRIP1/TRIP2
ayarlama bölümüne geçiniz. Mod (8) tuşuna 2 saniye süreyle
basarak istediğiniz TIRP1/TRIP2 bölümüne geçiniz. İstediğiniz
bölüme geldiğinizde mod (8) tuşuna 15 saniye basarak mesafe
sayacını sıfırlayınız.
Mengü16 Çok teşekkürler.
Antalya Pulsar 200 NS grubunu kuran Feyyaz Sarıgöl ve değerli eşleri Merve Sarıgöl bugün konuğumdu.
Evimize kadar gelerek bizleri mutlu ettiler. Güzel bir sohbetimiz oldu. Cuma günü başladıkları 5 günlük yolculuğunun 3 ncü günündelermiş. Güzergâhları ANTALYA-DENİZLİ-İZMİR-BALIKESİR-ÇANAKKALE-TEKİRDAĞ-İSTANBUL-YALOVA-BURSA-ESKİŞEHİR-KÜTAHYA-AFYONKARAHİSAR-ISPARTA ve ANTALYA. Takriben 2.500 km kadar yol kat edecekler. Şu ana kadar 1.310 km kadar yol almışlar ve yakıt sarfiyatı 145 tl. 1 km de 11,29 kuruş gibi olağanüstü bir rakam. 100 km de ortalama 2,35 lt sarfiyat. Şu ana kadar aldığım en iyi rakamlardan biri. Duble yollarda 90-95, otobanda ise 100-110 km sabit hızla yol almışlar. Hatta manuel olarak cruise control uygulamışlar. Bana çok başarılı geldi.
Çanakkale motor festivalinde de güzel bir gün geçirmişler. Kendilerini uğurladık. Bu yaz 5000 km kadar bir tur planları olduğunu öğrendik. Ben de merakla bekliyorum. Allah kazasız belasız hayırlı yolculuklar nasip etsin kendilerine…
Abi deponun ağzına garip bi metal yapmışlar depo doluyken frene basınca benzini tahliyeye gönderip ziyan ediyor depo zaten küçük bir de bu sorun var. Eski motoruma 14 litre benzin alırdım taşmazdı buna 8 litreyi alırken şüphe ediyorum. Göstergede hiç çizgi kalmadıktan 20km sonra benzin aldım 8.5 litreyi zor aldı, frene basınca da benzin taşıyordu. Benzin deposu 12 litre diyorsunuz geri kalan 4 litrenin ne kadarı kullanılabilir ?
S.a beyler. Motorumu pazartesi teslim aldim. yalniz servisteki usta lastik basinclarini on arka 30psi vurdu. kitapcikta on 25 arka 32 yaziyor. Hangisi dogru simdi bunlarin ?
Bugün biraz gezdim Kızılcaham'a gittim Gopro kameramla köy yollarında ve ana yolda videolar çektim, viraj performansı hakkında bilgi sahibi olabileceğiniz çekimler mevcut, orman yolu baya iyiydi 1 kere ufaktan kaçırdım sert fren yapmam gerekti onun dışında süper gitti motor. Yarın paylaşırım heralde anca yüklenir youtube'a.
[QUOTE=Mengu16;3622035]Abi deponun ağzına garip bi metal yapmışlar depo doluyken frene basınca benzini tahliyeye gönderip ziyan ediyor depo zaten küçük bir de bu sorun var. Eski motoruma 14 litre benzin alırdım taşmazdı buna 8 litreyi alırken şüphe ediyorum. Göstergede hiç çizgi kalmadıktan 20km sonra benzin aldım 8.5 litreyi zor aldı, frene basınca da benzin taşıyordu. Benzin deposu 12 litre diyorsunuz geri kalan 4 litrenin ne kadarı kullanılabilir ?[/QUOTE
abı hep enteresan seyler senımı bulur yahu. ılk defa duyuyorum bu benzın ısrafını
Bütün pulsar'lar aynı siz fark etmemişsinizdir. Bugünkü gezimden 2 kare tuvalet molası sırasında
12.500 km dır pulsar kullanıyorum hep depoyu fullerım boyle bısey basıma gelmedı.
senın motorun depo kapak contasında bı sıkıntı var bence. bende oyle bır akma yok.
Fotoğrafta ok işaretiyle gösterdiğim şekilde benzin akışı var depo doluyken frene basınca, ordan benzin dışarı gidiyo mu yoksa sadece benzin pompasını korumak için mi yapmışlar onu.
Bütün araçlarda olan sistem.
Tekrar depoya aktarılması pek mantıklı değil.Zira o deliğin amacı fazlayı tahliye etmek.
Pulsar'daki depo hakikaten küçükmüş. Benim Boxer bile 13,5 litre.
Yerinizde olsam depoyu ağzına kadar fullemem.Ayrıca pompacının araç için yapılmış tabancayı dibine kadar sokmasına izin vermeyin, şamandırayı bozuyor...
Katalizör iptali ve sensör iptali olmadan tamamiyle orijinal bir duruş sergilemesi icin alttan kelepçe kısmından susturucu çıkartılıp araya boru sistemi ayarlayarak motorda görünüm en az bozularak guzel bir sonuç elde edilmiştir. Ses katalizör nedeniyle kesinlikle azalmıyor ve ses tam istenilen ölçüdedir. Malzeme siparişi sırasında ben Pulsar yerine uygun acılara sahip olması nedeniyle duke 125-200 borusu olan tri800 modeli sipariş ettim susturucu Tarafından başlarsak 3 kıvrımdan 1-2 arası kıvrımdan kesilip boru yatay konuma alınır 2-3 arası kıvrımdan da kesilip ucuna yaklaşık 15-20 cm 39mm tam çap boru kaynatılır kelepçeye girmesi icin, duke borusu 42mm tam captir kelepçeye girmiyor bu nedenle 39mm tam çap paslanmaz boruya ihtiyaç vardır birde ben titreşim olmasın diye boruya bayrak attırdım kelepçeye yakın kısımdan.
Foto ve videolar alttadir.
Video yüklenmektedir eklenecek..
Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)